[F1 2021] Race 5 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste
Acties:
  • 139.363 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Franco10 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:03:
[...]

Moeten we kinderen ook (om het nog ietwat raakvlak te geven met F1/Max) kennis laten maken met huiselijk geweld? Zodat ze de mindere kant leren? Af en toe je pa neer hoeken. 'kijk zoon dit hoort ook bij sommige levens.'
Ik leg mijn kinderen zeker uit dat er ook huiselijk geweld voorkomt en wat dat is. Dat de vader van Max daar een handje van heeft kan een goede opening zijn om dat te bespreken ja. Hoe had je het anders gezien, Max mag niet F1 rijden omdat zijn vader losse handjes heeft?

Acties:
  • +53 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

Zit ik in hier in een F1 topic of in het rubberen-tegel-woke topic. Man man man :')

[ Voor 4% gewijzigd door -tom-562 op 23-05-2021 09:11 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:31
-tom-562 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:05:
Zit ik in hier F1 topic of in het rubberen-tegel-woke topic. Man man man :')
We mogen in deze tijd vrij weinig meer zeggen en doen. Schelden/vloeken is van de zotte en een keer boos iemand duwen is direct mishandeling in de ogen van velen.

Er komt een tijd aan dat we nog geen scheet mogen laten of er is al ophef over ;w

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BlazeMuis schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Er komt een tijd aan dat we nog geen scheet mogen laten of er is al ophef over ;w
Kan je vertellen dat ik daar al vrij vaak ophef over meemaak... :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:14
Zit ik in hier F1 topic of in het rubberen-tegel-woke topic. Man man man :')
Misschien wel een goed idee om zo'n topic te maken idd; een topic waar iedereen gelijk is en men elkaar bij discussies de wang toekeert. Dan kan het hier weer "mannen onder mekaar" zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Erapaz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Ik leg mijn kinderen zeker uit dat er ook huiselijk geweld voorkomt en wat dat is. Dat de vader van Max daar een handje van heeft kan een goede opening zijn om dat te bespreken ja. Hoe had je het anders gezien, Max mag niet F1 rijden omdat zijn vader losse handjes heeft?
Hahaha waar heb je gelezen dat ik vind dat Max niet in de F1 mag rijden? Da's wel echt een heel bijzondere afdronk van mijn post.

De discussie ging er over of het een goed idee is om ook (extreem) gescheld de huiskamer in te gooien. Waarover jij zegt dat je dat juist kunt gebruiken om te laten zien dat de wereld geen paradijs is. Naast gescheld zou je dan ook prima wat beelden van zo'n Verstappen mma familiedag of Italiaan die ff een lijntje coke doet op het esf aan je kinderen laten zien.

Mooie theorie hoor dat je het dan kunt gebruiken om aan te geven dat dat bestaat, maar niet iedereen heeft de pedagogiek skills om dat zo over te brengen denk ik. Kijkend naar het effect van social media en andere hoog intelligente Nederlandse influencers op gedrag van jongeren gaat het 'framen dat dit dus fout is' niet heel goed in veel gevallen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Franco10 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:17:
[...]

Hahaha waar heb je gelezen dat ik vind dat Max niet in de F1 mag rijden? Da's wel echt een heel bijzondere afdronk van mijn post.

De discussie ging er over of het een goed idee is om ook (extreem) gescheld de huiskamer in te gooien. Waarover jij zegt dat je dat juist kunt gebruiken om te laten zien dat de wereld geen paradijs is. Naast gescheld zou je dan ook prima wat beelden van zo'n Verstappen mma familiedag of Italiaan die ff een lijntje coke doet op het esf aan je kinderen laten zien.

Mooie theorie hoor dat je het dan kunt gebruiken om aan te geven dat dat bestaat, maar niet iedereen heeft de pedagogiek skills om dat zo over te brengen denk ik. Kijkend naar het effect van social media en andere hoog intelligente Nederlandse influencers op gedrag van jongeren gaat het 'framen dat dit dus fout is' niet heel goed in veel gevallen.
Extreem gescheld ? Volgens mijn zei hij gewoon Fuck? Dat betekent neuken oftewel sex, het lekkerste ter wereld en ook iets wat je meteen mooi aan je kinderen kan uitleggen.

Neem de wereld als een gegeven en geef er een positieve draai aan. Dat kost minder energie dan je overal maar druk om maken. En als het echt even te veel wordt zet je de TV uit en ga je een fijne wandeling maken :)

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:30
Back on topic, is die f-ing versnellingsbak nou stuk of niet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

tlpeter schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:23:
Back on topic, is die f-ing versnellingsbak nou stuk of niet? :9
Ferrari houd de spanning erin, maar ze laten het vanochtend weten als het goed is.

Misschien dat zodra de Twitter rel-kanalen in monaco open gaan we wat meer info krijgen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt om Max en Lecrec in de bocht. Max en Lewis hebben nog wel enigszins respect voor elkaar. Leclerc heeft toch wat meer de do-or-die acties.

Als Max een goede start maakt is het te hopen dat hij de ruimte krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

werphengel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:28:
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt om Max en Lecrec Leclerc in de bocht. Max en Lewis hebben nog wel enigszins respect voor elkaar. Leclerc heeft toch wat meer de do-or-die acties.

Niet alleen Leclerc er schuin voor, maar ook Sainz er recht achter. Bottas zal wel proberen uit de melee te blijven, maar die Ferrari's hebben weinig te verliezen en zijn het hele weekend al snel. Die zullen er veel aan gelegen zijn om niets weg te geven in die eerste bocht, bereid zijn om veel risico te nemen, en hebben ook nog onderling wel het één en ander om voor te vechten. :/

[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 23-05-2021 09:32 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt om Max en Lecrec in de bocht. Max en Lewis hebben nog wel enigszins respect voor elkaar. Leclerc heeft toch wat meer de do-or-die acties.

Nee, nog voordat ze hun gaspedaal volledig hebben indrukt moeten ze alweer liften. De run naar de eerste bocht is echt veel te kort om normaal gesproken iets te betekenen. Daarnaast staat Max ook nog eens aan de buitenkant dus heeft fors meer meters af te leggen.

Mocht hij Leclerc passeren dan heeft die wel een poepstart gehard en laat dat nu dit jaar juist niet bij Ferrari voorkomen (zeg nooit nooit) en ze eerder een plaats winnen dan verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Op deze baan geeft een coureur (in principe; Mazepin, looking@u) genoeg ruimte aan anderen. Je rijdt toch al nauwelijks naast elkaar hier.

Max start mooi op P2 en is zelf ervaren genoeg om daar rustig te blijven. Dan via pitstop-strategie proberen er net voor te komen en anders hopen op een foutje van Leclerc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Erapaz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:21:
[...]

Extreem gescheld ? Volgens mijn zei hij gewoon Fuck? Dat betekent neuken oftewel sex, het lekkerste ter wereld en ook iets wat je meteen mooi aan je kinderen kan uitleggen.

Neem de wereld als een gegeven en geef er een positieve draai aan. Dat kost minder energie dan je overal maar druk om maken. En als het echt even te veel wordt zet je de TV uit en ga je een fijne wandeling maken :)
Begrijpend lezen is toch wel wat lastig merk ik. Dat gescheld vind ik persoonlijk alles behalve extreem. Sterker nog, ik scheld veel meer in de auto als ik de vele miljoenen Mazepin's zie die ons land kent op de weg. Heerlijke uitlaatklep.

Het ging mij meer om het argument naar mensen toe die het liever niet in de huiskamer halen, om het dan maar te gebruiken om te laten zien dat de wereld geen paradijs is.

Er zijn ook mensen die geen behoefte hebben om hier door te laten schemeren wat voor intens brute en mannelijke kerels ze zijn. Dat ben je niet meteen een alu hoedje op rubberen tegels hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:55

Het is maar een heel klein stukje naar de bocht, wat zal het zijn 300meter?
Leclerc moet wel heeeeel slecht wegkomen wil Max überhaupt een mogelijk hebben om er voor te komen. Dat wordt gewoon aansluiten op plek 2, tenzij er ergens een torpedo actie gebeurd :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, hier zitten ook zorgen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:14
Martinusz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Leclerc moet wel heeeeel slecht wegkomen wil Max überhaupt een mogelijk hebben om er voor te komen. Dat wordt gewoon aansluiten op plek 2, tenzij er ergens een torpedo actie gebeurd :X
Misschien zet LEC em uit spanning in de R :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Martinusz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Plus veel grip verschil tussen de linker en rechter startrij.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franco10

Ik verheug me daar juist op. De echt mooie battles vooraan waren de laatste jaren bijna altijd Max tegen Lec. Ik verwacht een hogere race pace van Max. Als hij er bij de start niet voorbij komt zal Lec tot het gaatje gaan om hem er voor de te houden in de ronden er na. Heerlijk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Dit is Monaco he.

Ik denk dat we in de race geen inhaalacties te zien krijgen ook als de race pace van de RB veel beter is. De laatste keer dat in Monaco een RB won was dat ook met een auto die kreupel was.

[ Voor 30% gewijzigd door werphengel op 23-05-2021 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:59

Amphiebietje

In de blubber

siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:53:
[...]

En even terug, wat Tsunoda deed/doet is wel over de top. Die lijkt te willen vloeken om te vloeken. Dat vind zelfs ik ordinair. Maar een uitting van frustratie..... Is gewoon menselijk. F1 is al extreem PR-driven en over alles wordt al vier keer nagedacht voordat iets uitgesproken wordt. Die paar eerlijke ongefilterde reacties zijn dan wel verfrissend.
Even een kleine opmerking: de impact van bepaalde vloeken (en gebaren) hangt nogal sterk van de cultuur en het land af. Bijvoorbeeld je middelvinger opsteken is in Japan behoorlijk minder beledigend dan in de VS (NL hangt er ergens tussenin, maar toch meer richting Japan dan de VS...).

Overigens vind ik het opmerkelijk dat je Tsunoda's uitbarstingen "ordinair" vindt, terwijl VER gisteren ongeveer Maximaal "FUCK" was, erg veel meer dan "FUCK" heeft hij niet geroepen. Dan was Sainz zijn reactie toch flink wat volwassener...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

BlazeMuis schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:08:
[...]
en een keer boos iemand duwen is direct mishandeling in de ogen van velen.
...omdat mensen nooit hun evenwicht kunnen verliezen en fout kunnen vallen? Als je kwaad bent, blijf je met je tengels van anderen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:56
Gaat het nog regenen of is die kans verkeken?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Zit ik in hier in een F1 topic of in het rubberen-tegel-woke topic. Man man man :')
Dit _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die laatste pagina's gaan nergens over.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

...net zoals Max zijn "Mongool"-opmerking over de radio waar vervolgens iedereen verbolgen over was, toch? :P

Misschien dat ze ook een extra punt moeten gaan geven voor degene die de meeste scheldwoorden in een radioboodschap kan proppen, dat maakt het allemaal wat opwindender...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:56
Amphiebietje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:58:
Misschien dat ze ook een extra punt moeten gaan geven voor degene die de meeste scheldwoorden in een radioboodschap kan proppen, dat maakt het allemaal wat opwindender...
Mag Gunther Steiner ook meedoen?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:20
Franco10 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:37:
Als hij er bij de start niet voorbij komt zal Lec tot het gaatje gaan om hem er voor de te houden in de ronden er na.
Als Ferrari in Singapore al met de strategie komt om zo langzaam mogelijk te rijden dan verwacht ik niet snel dat ze in Monaco ineens wel tot het gaatje zullen gaan.

Het enige wat interessant is aan deze race is of (/wanneer) er een SC komt en wie het eerst knippert v.w.b. de pitstop (als er geen SC komt). De overcut kan hier vrij krachtig zijn, zoals we in 2017(?) nog gezien hebben met Kimi op pole, Vettel P2, en Vettel die wint door de overcut. En toentertijd hetzelfde met de treuzelende Leclerc in Singapore en Vettel die even gas geeft als Leclerc is gepit. Als Leclerc het veld weer bij elkaar wil houden is het voor Verstappen zaak om rustig er achteraan te rijden en te wachten op de pitstop van Leclerc om dan een paar ronden gas te geven om een gat op te bouwen. Alleen zie ik Ferrari niet snel weer voor een strategie gaan waarbij ze het veld bij elkaar houden. Immers zou Leclerc (& Sainz) dan zelf ook terugvallen in het verkeer na hun stop.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfHda1rZz9Lea3Rp-Ji9ezO-UK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Swa8CnlmWAsGHDuUvAlJ133C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50

Ben ik de enige die zich zorgen maakt dat MAX, LEC en BOT een mega crash maken in bocht 1 en HAM uiteindelijk toch weer op het podium staat? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

TakeAway schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:12:
[...]

Ben ik de enige die zich zorgen maakt dat MAX, LEC en BOT een mega crash maken in bocht 1 en HAM uiteindelijk toch weer op het podium staat? |:(
Hoe weet ik niet, maar HAM heeft dusdanig geluk dat hij sowieso op het podium komt. Echt bizar hoeveel geluk hij meestal heeft.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:41
Precies dit.
Sport is emotie en dan vliegt er soms iemand figuurlijk uit de bocht.
Weer typisch Nederlands om hierover te zeuren en de moraalridders gaan uithangen.

Het is fantastisch dat Max deze puurheid heeft en zo ook zijn winnaars mentaliteit laat zien
En zo hebben andere coureurs ook hun reacties.
Ik moet er niet aan denken dat sport zonder emoties verloopt.
Bij de ene sport is het meer emotie als bij een andere sport.
Als je de emoties niet kunt handelen kun je het beste bijvoorbeeld golf of paardensport gaan kijken misschien past dat dan beter bij je.

Gaan we nu weer over F1 praten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

13:20 F1 LIVE: Monaco Grand Prix Build-Up!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Wow f*ck.. crash complot.. f*ck.

Ruim 100 posts over niks anders dan dit.
Laten we gewoon genieten van de race en dan zien wat er gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wzvq4tvmzt071.jpg

Soft --> hard it is voor iedereen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23
TrekDr0p schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:34:

Ik zag een paar extra pagina's. Die hoef ik dus niet te lezen.

Dank!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Any news over de auto van LeClerc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

TrekDr0p schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:34:

Tijdens de race ga ik ook zekers niet actief dit topic volgen. Zorgt toch alleen maar voor onnodige ruis.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Per en Ham gaan straks een Porsche start maken. Denk dat ik maar zorg dat ik al eten in huis heb, gaat een latertje worden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:24
poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:48:
Any news over de auto van LeClerc? :)
Die start gewoon en gaat kapot tijdens de race.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:45:
[Afbeelding]

Soft --> hard it is voor iedereen. :P
zou soft en medium geen optie zijn? Tire wear is toch minimaal in monaco?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Amaze86 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Die start gewoon en gaat kapot tijdens de race.
Ja dat gevoel bekruipt mij dus ook.. Starten op Pole, koste wat kost :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Rukapul schreef op zondag 23 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Waarom menselijke zwakheden doorgeven als het niet hoeft. Probeer maar eens serieus gewoon niet te schelden en vloeken als er kinderen in de buurt zijn (of gewoon geheel niet). Dan begrijp je ook meteen waarom het irritant is als TV dat wel pontificaal je huiskamer inbrengt.

Zie zo'n Yuki, die is gewoon mislukt op dat vlak. Compleet zinloos. En zo'n Max, die moet waarschijnlijk zijn variant van de schippersfamilie ontgroeien (met wat mazzel houd hij ook zijn handen thuis).

Niet (overmatig) schelden is dus een goed/beter voorbeeld voor de jongere generatie, geeft een beter beeld naar de oudere generatie, en voor de persoon zelf een demonstratie van discipline en gecontroleerd omgaan met teleurstelling en focus houden.

Iemand die 1x per jaar zich stevig uitlaat maakt ook veel meer impact op zo'n moment dan een continu vloekende Tokkie :)
Het was alleen niet pontificaal in je huiskamer gebracht. Het was gecensureerd. Het vloeken was dus niet op je tv.
Het was tussen coureur en zijn team, dan mag je zeggen wat je wilt. Zeker met zoveel aderaline die niemand hier zoveel heeft meegemaakt. Of zijn hier allemaal topsporters? Een vergadering vergelijken met een F1 auto in Monaco. ..

Dat mensen hier moeilijk over doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
En hem dan bij de start niet meer in zijn versnelling krijgen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
En toch stinkt die crash van Leclerc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XS-E9Oh5Hr67yWyGRVZtDsSp6No=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OS5SeiBGVCWIaIgjuBlsIDfo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZEvtOon45VBsDtXK-VaVk8HdqM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UBQiiHtnq362C3bUwJxgmqr1.png?f=fotoalbum_large

Ga eens even kijken naar het insnijden in zijn snelste ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
chevsticks schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:00:
[...]

zou soft en medium geen optie zijn? Tire wear is toch minimaal in monaco?
Laat Hamilton dat maar weer doen, net zoals in 2019.
Hij was er echt blij mee kan ik je vertellen. :+

[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2021 11:06 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Als Max na bocht één op 1 staat, dan gaat deze op!

12 points

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:05:
[...]

[YouTube: 𝘈 𝘞𝘪𝘭𝘥 𝘏𝘢𝘮𝘪𝘭𝘵𝘰𝘯 𝘈𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘴]
Liever niet, dan wint hij straks weer :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
BasvanS schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:05:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dan had ie gewoon alleen zijn voorvleugel eraf kunnen tikken en geel veroorzaken. Ipv halve auto afschrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Jullie begrijpen toch wel dat elke crash invloed heeft op de budgetcap? kosten zullen wel een half miljoen zijn die ze nu niet meer aan ontwikkeling kunnen uitgeven. Ik denk niet dat Ferrari dit met opzet heeft gedaan.
Laten we hopen dat er toch een scheurtje in de bak zit en er tijdens de race mee ophoudt :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

Jelmer93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:13:
Jullie begrijpen toch wel dat elke crash invloed heeft op de budgetcap? kosten zullen wel een half miljoen zijn die ze nu niet meer aan ontwikkeling kunnen uitgeven. Ik denk niet dat Ferrari dit met opzet heeft gedaan.
Laten we hopen dat er toch een scheurtje in de bak zit en er tijdens de race mee ophoudt :)
Ik heb liever dat Max bij de start er voorbij gaat en dat de Ferrari's daarachter blijven rijden. Dan pakt HAM een stuk minder wk punten wat het wk een stuk spannender maakt!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[Afbeelding][/URL]

Joh doe ff niet zo :N

Dat doe je niet op die manier, op dat punt of wat dan ook. Áls je het überhaupt al doet.

Je gaat echt niet zo'n enorm risico nemen.. Het had nog veel erger kunnen aflopen.

Geloof me, er gaan er waarschijnlijk nog een paar op dat punt vandaag afvallen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 15:41

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nee dit stinkt niet. Dit is de klassieke Monaco crash wat veel coureurs is overkomen.

Schumacher heeft ooit in Monaco wat met opzet gedaan. Wel vaker in andere GPs maar dat is een andere discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
beany schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Ik heb liever dat Max bij de start er voorbij gaat en dat de Ferrari's daarachter blijven rijden. Dan pakt HAM een stuk minder wk punten wat het wk een stuk spannender maakt!
Laten we daar maar op hopen. Het wilhelmus is net al geweest in Monaco. Laten we hopen dat het straks een tweede keer gebeurd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
Jelmer93 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:19:
[...]

Laten we daar maar op hopen. Het wilhelmus is net al geweest in Monaco. Laten we hopen dat het straks een tweede keer gebeurd.
Spoilers van andere races graag in spoiler tags, nog beter hier: Algemeen race topic Deel 2

Ik volg deze klasse zelf niet maar anderen wellicht wel. Niet fijn als die later de race terug willen kijken (maar wel dit F1 topic lezen).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:20
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:05:
[...]

[YouTube: 𝘈 𝘞𝘪𝘭𝘥 𝘏𝘢𝘮𝘪𝘭𝘵𝘰𝘯 𝘈𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘴]
Volgens mij was er toen wel een vroege SC waardoor iedereen een vroege pitstop maakte. Daardoor dat ze ook veel langer met de banden moesten doen en ze dis op waren. Als de stop 10 of 20 ronden later was had de banden degradatie natuurlijk veel minder meegespeeld. In die zin dan ook vergelijkbaar met Silverstone. Vroege stop, banden halde finish niet.

Maar dit blijft natuurlijk Monaco, dus je kunt net zo goed vierkante banden eronder schroeven en je wordt nog niet ingegaald. Dus hard omdat het kan is wel het meest logisch.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
Leclerc start gewoon op pole

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

edit: @Plenkske doe eens niet net sneller zijn. :P

[ Voor 33% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2021 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:52
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:25:
[Embed]

Ik vond het zelf al vreemd dat het nog niet hier stond dus maar even copy paste ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hoeveel rondes tot Mazepin in de vangrail hangt? Denk dat die de hele tactiek om zeep helpt. Ronde 3, Mazepin in de muur, SC en iedereen naar hard en klaar. Treintje rijden tot aan de finish.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:27:
Hoeveel rondes tot Mazepin in de vangrail hangt? Denk dat die de hele tactiek om zeep helpt. Ronde 3, Mazepin in de muur, SC en iedereen naar hard en klaar. Treintje rijden tot aan de finish.
SC komt net als de eerst 6 langs de pit entry rijden zodat HAM nog nét wel naar binnen kan. Daarna hoeft hij niet meer te stoppen en wint de race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronde 3? Jij hebt nog een positieve blik ik denk dat die het zwembad amper gaat halen }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)

En dan doet ie nog de Engelse ook, zodat we die gewoon kunnen lezen..

Je laat wat steekjes vallen hier hoor :>

-

edit; en dan stiekem naar de Engelse veranderen he _O-

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 23-05-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En dat is maar goed ook, of zijn we vergeten hoe hij zijn waardeloze startpositie in 2019 probeerde goed te maken?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik hoop dat max zich realiseert dat Charles niet gaat wijken zoals Lewis dat vorige race deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:24
Max moet vooral rustig blijven bij de start, je pakt hem wel tijdens de pitstop....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
De franse zender La Deux (zit hier in het basis tv pakket, caiway) zendt de monaco f1 grand prix uit. Gratis.

Zet je het geluid op mute, en dan pak je de stream van olav mol op

https://www.grandprixradio.nl/

Beetje mikken met de humax (pause en play) en het geluid loopt synchroon met het beeld. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:28
[Embed]

Goed nieuws! Ik verwacht een getergde Leclerc zoals in Monza vs. Hamilton die weinig te verliezen heeft en een beheersde Max die buiten de pitstops toch nog ergens zn neus gaat laten zien.

Wordt hoe dan ook smullen, may the best man win! oOo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 14:55

rammes

koekebakker 1e klas

En toch denk ik dat het een enorme teringzooi word deze race.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Ik hoop dat Verstappen 4e wordt, douze points!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Grimmie187 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Hamilton die weinig te verliezen heeft
HAM heeft wel degelijk veel te verliezen. In een seizoen waar elk punt lijkt te tellen kan een p7 of 0-score een groot verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:28
DarkFire1985 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:49:
[...]

HAM heeft wel degelijk veel te verliezen. In een seizoen waar elk punt lijkt te tellen kan een p7 of 0-score een groot verschil maken.
Excuus, mijn zinsopbouw is af en toe gehandicapped.. ;)

Ik bedoel Leclerc die weinig te verliezen heeft zoals toen op Monza vs. Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:47:
Het zou me verbazen als Max Leclerc voorbij komt en de race vlekkeloos uit kan rijden op P1, Hamilton vastzit op P6 / P7 en Perez het Mercedes lastig kan maken. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grimmie187 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Goed nieuws! Ik verwacht een getergde Leclerc zoals in Monza vs. Hamilton die weinig te verliezen heeft en een beheersde Max die buiten de pitstops toch nog ergens zn neus gaat laten zien.

Wordt hoe dan ook smullen, may the best man win! oOo
Als Hamilton crasht, tja dan mag Leclerc van mij ook wel winnen. Maar eerst maar eens zien of Leclerc dit keer wel de finish haalt. :P

Ik denk ook niet dat Verstappen voor 'heroics into Sainte Devote" gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Luxicon schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:52:
[...]

Hamilton vastzit op P6 / P7 en Perez het Mercedes lastig kan maken. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mp468phxmpt51.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Nu online
Het is waarschijnlijk zo'n dag dat Verstappen nu de mogelijkheid heeft om in te lopen, maar crashed of zo en Hamilton lachend 3e wordt en verder uit loopt. Zo gaat het meestal bij Lucky Lewis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Justevo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:01:
Het is waarschijnlijk zo'n dag dat Verstappen nu de mogelijkheid heeft om in te lopen, maar crashed of zo en Hamilton lachend 3e wordt en verder uit loopt. Zo gaat het meestal bij Lucky Lewis.
Ik zie Max nog wel crashen met Leclerc. Ze willen 'm allebei héél graag winnen en dat levert al snel gezeik op. Hamilton gaat gewoon rustig proberen te rijden en met pitstops wat plekken te winnen. De druk ligt immers toch bij Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:51

Quad

Doof

Verstappen gaat niet kamikaze allin bij bocht 1, auto heeft pace genoeg om achter Leclerc te blijven, Ferrari verkloot de pit toch wel. Op P2 de bocht in en uit zien te komen, en dan uitrijden.

Of sparen, wachten tot Lec eerst pit, proberen uit te lopen, pitten en ervoor uit te komen. Zoiets.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Quad schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:14:
Verstappen gaat niet kamikaze allin bij bocht 1, auto heeft pace genoeg om achter Leclerc te blijven, Ferrari verkloot de pit toch wel. Op P2 de bocht in en uit zien te komen, en dan uitrijden.

Of sparen, wachten tot Lec eerst pit, proberen uit te lopen, pitten en ervoor uit te komen. Zoiets.
Dat is zo, maar Leclerc heeft 'm er afgelopen jaar juist wel kamikaze ingegooid. Ik verwacht Lec dan ook eerder als veroorzaker van zo'n crash. Hopelijk blijft Max koel en verstandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Nu online
Goh, onverwacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorro
  • Laatst online: 13:42

Zorro

Z

Tk55 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Ik zie Max nog wel crashen met Leclerc. Ze willen 'm allebei héél graag winnen en dat levert al snel gezeik op. Hamilton gaat gewoon rustig proberen te rijden en met pitstops wat plekken te winnen. De druk ligt immers toch bij Max.
Max gaat deze nog wel ooit winnen, daar moet ie vandaag niet mee bezig zijn. Als het lukt, mooi, maar anders gewoon tweede plek pakken. Die punten zijn nu veel belangrijker.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Max P2 en Lewis P7, dan mag het van mij een treintje blijven. Maar ik verwacht nog wel wat chaos en rommel op de baan vandaag met de rookies.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heerlijk met z'n alle in zo'n schommel bak, goed voor je coördinatie. :+

Edit: YouTube: F1 LIVE: Monaco Grand Prix Build-Up!

[ Voor 43% gewijzigd door HollowGamer op 23-05-2021 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 14:55

rammes

koekebakker 1e klas

Max net live op de buildop zegt ook, Ham staat 7 belangrijk is dat we punten pakken.

YouTube: F1 LIVE: Monaco Grand Prix Build-Up!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:55:
[...]

Als Hamilton crasht, tja dan mag Leclerc van mij ook wel winnen. Maar eerst maar eens zien of Leclerc dit keer wel de finish haalt. :P

Ik denk ook niet dat Verstappen voor 'heroics into Sainte Devote" gaat.
Ik hoop echt dat VER slim is en beseft dat het verschil tussen 2 en 7 ook veel punten is! Laat ze maar wat proberen met de undercut als dat kan. Maar AUB niet veel te snel waardoor de rest van het veld kans heeft op een gratis stop bij een SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Zorro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:22:
[...]

Max gaat deze nog wel ooit winnen, daar moet ie vandaag niet mee bezig zijn. Als het lukt, mooi, maar anders gewoon tweede plek pakken. Die punten zijn nu veel belangrijker.
Hij moet inderdaad gewoon rustig achter Leclerc blijven rijden, hopen op een fout of een Ferrari pitstop f*ck up/strategie of dat de versnellingsbak van Leclerc het alsnog begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chiron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:23:
Max P2 en Lewis P7, dan mag het van mij een treintje blijven. Maar ik verwacht nog wel wat chaos en rommel op de baan vandaag met de rookies.
Mag ik hopen van wel? Anders wordt het echt enorm saai. Ongelukken horen er een beetje bij, zolang niemand maar gewond raakt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51
Zal me niet verbazen dat LeClerc uitvalt met een technisch mankement. Ferrari neemt gewoon een risico deze race. Pol behouden en hopen dat die bak de hele race heel blijft.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 15:43
dcell schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:29:
[...]

Hij moet inderdaad gewoon rustig achter Leclerc blijven rijden, hopen op een fout of een Ferrari pitstop f*ck up/strategie of dat de versnellingsbak van Leclerc het alsnog begeeft.
Hij moet bij de start vol erop duiken en als dat niet lukt idd gewoon achter Leclerc aan cruisen. Veel meer zit er dan toch niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
dcell schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:29:
[...]

Of een berestart van Max en meteen erop en erover. Maar belangrijkste is dat ze het heel houden, billenknijpen weer, zoals het hoort :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
Snowdog schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:30:
[...]

Hij moet bij de start vol erop duiken en als dat niet lukt idd gewoon achter Leclerc aan cruisen. Veel meer zit er dan toch niet in.
juist niet lol als ie naast lec zit in bocht 1 word het huilen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

poor Leno schreef op zondag 23 mei 2021 @ 11:17:
[...]

Joh doe ff niet zo :N

Dat doe je niet op die manier, op dat punt of wat dan ook. Áls je het überhaupt al doet.

Je gaat echt niet zo'n enorm risico nemen.. Het had nog veel erger kunnen aflopen.

Geloof me, er gaan er waarschijnlijk nog een paar op dat punt vandaag afvallen :/
Motorsport.com heeft er zelfs een artikel aan gewijd:

https://www.motorsport.co...spiracy-theories/6513942/

VER denkt niet dat het een samenzwering is:
Max Verstappen, who reckoned he was on a pole lap before the red flags came out, did not see grounds to suspect Leclerc of foul play.

The Red Bull driver said: “I think there is a difference when a guy makes a mistake and hits the wall, or doing it intentionally. I think had Charles just parked with a broken front wing, it’s a different story.”
Dus totdat er een radiobericht opduikt in de trant van:

"Our reptilian overlords command you to crash into the wall, Leclerc. Do it. Do it. DO IT. DO. IT."

geloof ik er geen moer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:47:
Het blijft wel een apart circuit, is het wel veilig met allemaal die hekken en alles zo kort op elkaar?
Gisteren duurde het ook zolang met alle rommel op de baan, ik volg de sport niet lang genoeg of dat altijd zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
HollowGamer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:31:
[...]

Het blijft wel een apart circuit, is het wel veilig met allemaal die hekken en alles zo kort op elkaar?
Gisteren duurde het ook zolang met alle rommel op de baan, ik volg de sport niet lang genoeg of dat altijd zo is?
Is juist heel goed geregeld on Monaco.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Het enige wat in Monaco mogelijk ooit echt fout zou kunnen gaan is een crash in de tunnel waar een auto over de vangrail of tegen het plafond wordt gekatapulteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 15:43
Amphiebietje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:31:
[...]

Motorsport.com heeft er zelfs een artikel aan gewijd:

https://www.motorsport.co...spiracy-theories/6513942/

VER denkt niet dat het een samenzwering is:

[...]

Dus totdat er een radiobericht opduikt in de trant van:

"Our reptilian overlords command you to crash into the wall, Leclerc. Do it. Do it. DO IT. DO. IT."

geloof ik er geen moer van.
Denk dat het waarsch geen foul play was idd, het kwam dit keer goed uit voor Lec, maar hij had ook gewoon kunnen spinnen ipv de hele auto in de prak te rijden. Shit happens, maar denk dat met het oog op de plek van Hamilton dit nog helemaal niet zo'n slecht scenario is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Beste strategie voor Verstappen is rustig achter Leclerc aan tuffen, tenzij er echt een open kans ligt om in te halen. Dan met de strategie er evt langs. En zo niet de race gewoon uitrijden met de kans dat de versnellingsbak van de Ferrari het begeeft ;). Geen do or die acties svp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
HollowGamer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:31:
[...]

Snelheden liggen door de layout relatief laag. En de marshalls zijn dezelfde als die van Le Mans, dus prima opgeleid en weten wat ze moeten doen. Beter dan die in Baku in ieder geval :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mooi om te zien dat mijn boot er nog goed bij ligt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
HollowGamer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:41:
Mooi om te zien dat mijn boot er nog goed bij ligt. :)
Die ene in het midden? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Die grote :)
Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.