[F1 2021] Race 5 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 39 Laatste
Acties:
  • 139.367 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 16:11
Volgens mij rustig in een treintje rijden en hopen dan Leclerc eerder naar binnen moet. Hij komt dan in verkeer terecht en kan daarna niet snelle rondes rijden. Max kan intussen (vrije baan voor zich) wel stampen en hopelijk na zijn pitstop er daardoor voor komen..
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
Goofyduck384 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:49:
Volgens mij rustig in een treintje rijden en hopen dan Leclerc eerder naar binnen moet. Hij komt dan in verkeer terecht en kan daarna niet snelle rondes rijden. Max kan intussen (vrije baan voor zich) wel stampen en hopelijk na zijn pitstop er daardoor voor komen..
Ja, dat het tempo waarschijnlijk hetzelfde is en dat Lec op nieuwe banden sneller is dan Ver als hij zelf in een gap terecht komt... Bedoel een win is niet uitgesloten, maar veel zal op de start aankomen waarschijnlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is wel Max he, dit gaat echt wel proberen om er gewoon voor te komen in T1. Ongetwijfeld wel met een veiligheidsmarge, maar hij gaat echt niet starten met een "treintje rijden" mindset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:35

pinda powerrr

Slow down...

Mijne is groter dan die van jou! :)

Grote gok van Ferrari, met hun geluk ploft die bak nog wel ergens in de race.

Ben benieuwd, aan de ene kant weten we allemaal dat het eigenlijk een saaie optocht gaat worden. Een SC is feitelijk het enige dat voor opschudding en verandering kan zorgen. Maar dan is het nog de vraag wie die SC veroorzaakt.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Razr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:52:
Het is wel Max he, dit gaat echt wel proberen om er gewoon voor te komen in T1. Ongetwijfeld wel met een veiligheidsmarge, maar hij gaat echt niet starten met een "treintje rijden" mindset.
Hij is wel wat volwassener geworden. Weet ook dat als hij 2e wordt en Ham 4e dat hij alsnog inloopt. Terwijl als hij crashed met Lec, dan wordt Lewis al weer 2e en loopt hij gigantisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik denk dat lecler de pace niet heeft om voorop te rijden... dat speelt weer in de kaarten voor Mercedes..

Ik zou zeggen all in en er aan voorbij zo snel mogelijk..

SC krijgen we toch wel in de achtergrond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Frank1973 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:55:
Ik denk dat lecler de pace niet heeft om voorop te rijden... dat speelt weer in de kaarten voor Mercedes..

Ik zou zeggen all in en er aan voorbij zo snel mogelijk..

SC krijgen we toch wel in de achtergrond
Wat heeft de pace ermee te maken, zelfs een Ric die een half kapotte auto had bleef gewoon aan de leiding, er is op Monaco geen all in of er ff zomaar voorbij gaan. Datzelfde geldt ook voor Merc. Ze zullen niet zomaar voorbij andere auto's komen, dus het is gewoon een optocht tenzij iemand een grote fout maakt. De start is op dit moment het meest spannende moment van het weekend en dat de hoop dat alles heel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Eens, maar in vrije lucht rijden lijkt me toch een win win situatie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Snowdog schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:58:
[...]

Wat heeft de pace ermee te maken, zelfs een Ric die een half kapotte auto had bleef gewoon aan de leiding, er is op Monaco geen all in of er ff zomaar voorbij gaan. Datzelfde geldt ook voor Merc. Ze zullen niet zomaar voorbij andere auto's komen, dus het is gewoon een optocht tenzij iemand een grote fout maakt. De start is op dit moment het meest spannende moment van het weekend en dat de hoop dat alles heel blijft.
Ferrari heeft echt niet ineens het complete pakket in een weekend. Ik verwacht dat Max genoeg overspeed heeft om in de pits het verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Frank1973 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:00:
Eens, maar in vrije lucht rijden lijkt me toch een win win situatie..
Waarom? Het verschil in tijd is miniem... Zelfs al zou RB aan kop starten dan is het verschil met Ferrari zo klein. Ik denk niet dat dat hier een grote rol speelt en ik denk niet dat ze enorm gat zouden kunnen opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:44
Is die versnellingsbak nu heel of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
scrappy.doo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:02:
Is die versnellingsbak nu heel of niet?
Ja die doet het gewoon. Hij staat gewoon vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Kenny_026 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:02:
[...]

Ferrari heeft echt niet ineens het complete pakket in een weekend. Ik verwacht dat Max genoeg overspeed heeft om in de pits het verschil te maken.
Je hoeft geen compleet pakket te hebben om Monaco te winnen, dat heeft RB in het verleden wel aangetoond. Dat Ferrari hier gewoon enorm snel is valt denk ik echter niet te ontkennen. En in de pits het verschil maken, dat gebeurt niet vaak en is wel enorm positief denken. Als het daarop moet aankomen.... Maar goed, dat zal het waarschijnlijk wel moeten omdat het gewoon vrijwel onmogelijk is om in te halen op Monaco....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Goofyduck384 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:49:
Een overcut..., het zou kunnen, maar zowel Ferrari alsook Mercedes hebben strategisch meer in de pap te brokkelen dan (opnieuw) Red Bull.

Edit: iets wat ze met Hamilton zeer waarschijnlijk zeker gaan proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 23-05-2021 14:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Max gaat gewoon winnen, ferrari heeft weer de ferrari strategie modus aan, dat kennen we inmiddels wel.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scrappy.doo
Max moet gewoon rustig 2e worden. Leclerc kan op 80% het veld aanvoeren (of 70 als het moet) en zijn banden net zo lang sparen als nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:02:
[...]
Waarom? Het verschil in tijd is miniem... Zelfs al zou RB aan kop starten dan is het verschil met Ferrari zo klein. Ik denk niet dat dat hier een grote rol speelt en ik denk niet dat ze enorm gat zouden kunnen opbouwen.
Racepace van de RB16b (in de handen van Verstappen), zal toch echt wel een tandje beter zijn dan die van Ferrari.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Hoe zijn eigenlijk de starts geweest van Lec. de afgelopen races?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:08:
Hoe zijn eigenlijk de starts geweest van Lec. de afgelopen races?
Vrij goed dat hij altijd wel iemand pakte zoals max.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Het voordeel dat Verstappen nog heeft is dat Bottas tussen hem en Sainz zit.
Qua bandenvreten doen die Ferrari's en met name Leclerc het gewoon goed, ik zou dus niet verwachten dat die echt (veel) eerder naar binnen zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
hardware-lover schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:07:
[...]

Racepace van de RB16b (in de handen van Verstappen), zal toch echt wel een tandje beter zijn dan die van Ferrari.
Het is Monaco heh. Al is Max een hele seconde sneller per ronde (een ENORM verschil) dan komt hij er nog niet langs. Met pitstops valt er iets te proberen, maar met alle respect is Leclerc toch ook geen pannenkoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
Misschien dat Max een kans heeft bij de bocht na de tunnel. Daar probeerde hij het in 2019 ook bij HAM.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
hardware-lover schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:07:
[...]

Op basis van wat? De Ferrari's zijn het hele weekend al snel... Normaal niet in de league van de RB's, maar dit weekend is toch net wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

scrappy.doo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:11:
[...]
Het is Monaco heh. Al is Max een hele seconde sneller per ronde (een ENORM verschil) dan komt hij er nog niet langs. Met pitstops valt er iets te proberen, maar met alle respect is Leclerc toch ook geen pannenkoek.
Als ie voorop zou liggen, daar was de reactie op geplaatst ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is dit weer de grote Max show? Ik kijk ook omdat Max meedoet, maar kunnen we het echt niet hebben over Ferrari die knap eerste start of de rest die het goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Op basis van wat? De Ferrari's zijn het hele weekend al snel... Normaal niet in de league van de RB's, maar dit weekend is toch net wat anders?
Er zijn geen longrun's geweest, maar met een volle tank is het wel wat anders dan voor 20 min. brandstof meenemen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
hansvk schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:12:
Misschien dat Max een kans heeft bij de bocht na de tunnel. Daar probeerde hij het in 2019 ook bij HAM.
Hij probeerde het wel ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hansvk
HollowGamer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:14:
Is dit weer de grote Max show? Ik kijk ook omdat Max meedoet, maar kunnen we het echt niet hebben over Ferrari die knap eerste start of de rest die het goed doet?
Ga gerust je gang ;)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
hardware-lover schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Er zijn geen longrun's geweest, maar met een volle tank is het wel wat anders dan voor 20 min. brandstof meenemen.
Nouja, pure speculatie dan. Ik zou niet weten waarom het in de longruns ineens zoveel anders zou zijn. Kan net zo goed de andere kant op vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

heeft iemand een mooi plaatje van het circuit in combinatie met google maps?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:18
Vanwaar de hoge pace van de Ferrari's, heeft dit gewoon te maken dat ze hier geen snelheid nodig hebben en het meer van hun chassis en aerodynamica moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Norris toch ook weer heel knap hoor. Waar is "kwalificatie-beest" Ricciardo? Of is Norris ook zo enorm buiten categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Snowdog schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:15:
[...]
Nouja, pure speculatie dan. Ik zou niet weten waarom het in de longruns ineens zoveel anders zou zijn. Kan net zo goed de andere kant opvallen.
Tja? Alles wat je tot nu toe hier leest aan verwachtingen is gebaseerd op speculaties?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Paar dingetjes vervangen. :P

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/0p2tsqvk1v071.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=3d5cf2bafa5aaa35631ad2f103bc57f7303a5359
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/pimjuc0l1v071.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=1b992ed08efef9257af679106ac670c28a5cb524
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/zeyclp3l1v071.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=952330d0d1d54f4b5a4c02196dd4a7a35f94c00f

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Valt me op dat we het vooral over Max en LEC in T1 hebben. Denk dat grote vriend HAM een stuk meer risico loopt in de eerste bocht. Met wat geluk tikt iemand zijn voorvleugel eraf en zijn we klaar ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Hamilton en Vettel naast elkaar, dat hebben we natuurlijk ook al even niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DoubleDutch schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:16:
Vanwaar de hoge pace van de Ferrari's, heeft dit gewoon te maken dat ze hier geen snelheid nodig hebben en het meer van hun chassis en aerodynamica moeten hebben?
Ferrari is sterk in trage bochten. Dat zag je ook in sector 3 in Barcelona.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Kom..... Het gaat bij Sky ook erg veel over Ham/Rus, de Duitsers hebben relatief veel aandacht voor MSC terwijl de Mexicanen helemaal los gaan over PER....

Het hoort er gewoon bij.... Ja het is voor NL de grote Max show, precies zoals het in andere landen ook gaan als het om de coureur van hun nationaliteit gaat....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
hardware-lover schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Tja? Alles wat je tot nu toe hier leest aan verwachtingen is gebaseerd op speculaties?
Ja, dat is uiteraard het geval, maar dit is wel een iets grotere speculatie dan andere speculaties. Dan kan je net zo goed redeneren dat Merc de snelste auto heeft en hier gaan winnen. Dat is niet heel waarschijnlijk.

Zoals ik het zie is Ferrari gewoon erg snel in Monaco en gaan ze waarschijnlijk winnen, Max is gewaagd aan de pace van de Ferrari's, maar inhalen is vrijwel onmogelijk en of hij echt sneller is valt ook nog te betwijfelen. Ferrari lijkt iig op gelijke voet te staan met RB en Merc daar iets achter, dus ik denk als er geen gekke dingen gebeuren dat een P2 of P3 gewoon prima is.

Een P1 door te pushen of iets dergelijks, nouja, ik denk niet dat RB zoveel meer snelheid heeft dan Ferrari, dus ik zie niet zo goed in waarom je dat zou suggereren. Dat blijkt iig niet uit alle FP's of de kwalificatie for that matter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:11
Tuurlijk vaderlands trots!

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:03
In de pre-race show lijkt het nu toch niet goed te zitten met de versnellingsbak voor Leclerc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

en daar gaat de gearbox! Lec is stuk :o

[ Voor 25% gewijzigd door rammes op 23-05-2021 14:25 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Transportman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:23:
In de pre-race show lijkt het nu toch niet goed te zitten met de versnellingsbak voor Leclerc.
Wat is er?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:42

Zorro

Z

Sjarrel doei

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:09

-ET-

Phone Home

Bak toch stuk bij Leclerc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:27
LEC heeft een defecte Gearbox..... dus MAX p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:45
tsja, ferrari maakt een enorme gok. Ik zou hem ook doen trouwens!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leclerc zero points?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37
Dat ziet er niet goed uit voor Leclerc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Lijkt vast te zitten in een versnelling.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Dat zijn een hoop no's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:31

CeesKees

I rest my Kees

rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:24:
en daar gaat de gearbox! Lec is stuk :o
Wait?! What??

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
Tot zover FER die voor save gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
@siggy , toch de bak 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:05
Leclerc heeft zo te zien problemen met zn bak....

Edit: spuit11

[ Voor 14% gewijzigd door Pyr0_ op 23-05-2021 14:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:28

vliegnerd

Nintendo fan.

BAM! Wat een spanning! (En Monaco is altijd zooooo saaaaaaaai).

Nu zit ik drie kwartier voor de wedstrijd al te trippen.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Die is stuk. Ferrari strategie top weer.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oh nee, niet het ultieme Ferrari meesterplan. :') :') :')

Jullie f*cking clowns. Gewoon plaatsvervangende schaamte dit als die echt kapot is. :N
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9p5k8ugl07l31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

De vraag is nog even als de bak onherstelbaar stuk is of dat ze heb d.m.v. software/reset weer aan de gang kunnen krijgen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 12:20

RKD

Hoe snel kunnen ze een bak vervangen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Er is nog niets officieel bevestigd toch? Er lijken issues, maar laten we even afwachten hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
Yes! 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
RKD schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:27:
Hoe snel kunnen ze een bak vervangen?
Niet in een half uur. De hele ophanging en alles moet eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Streamable anyone?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Razr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:27:
Er is nog niets officieel bevestigd toch? Er lijken issues, maar laten we even afwachten hoe en wat.
hij zegt OOH NOO en het ding doet niet. wat wil je nog meer

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Inderdaad, de overwinning gaat over lijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Laten we wachten totdat de grid er staat. Ze staan wat te kijken maar doen niet veel op dit moment. Maar goed, mijn excuuus alvast dan maar. Ferrari kennende zal het een vergeten slangetje zijn en dat er met de bak niks aan de hand is. Gewoon montage foutje ;)

[ Voor 25% gewijzigd door siggy op 23-05-2021 14:29 ]

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
DaniëlWW2 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:27:
Oh nee, niet het ultieme Ferrari meesterplan. :') :') :')

Jullie f*cking clowns. Gewoon plaatsvervangende schaamte dit als die echt kapot is. :N
[Afbeelding]
Oud plaatje, Arrivabene is al een tijdje weg.
:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Als leclerc echt stuk is, is het weer echt een debiele keuze van Ferrari. Zo stom om gewoon niet van p6 te starten. De pace van Ferrari was best goed, dus je kon mogelijk nog wel op T podium komen met 1 Ferrari.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:13
Maar waarom nu allemaal wachten op Ferrari dan?
Of was hwt de opwarmen ronde nog niet?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
rammes schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:28:
[...]

hij zegt OOH NOO en het ding doet niet. wat wil je nog meer
Vooralsnog zit hij nog in de auto en kan hij straks alsnog richting grid wellicht, dunno, misschien een software reset? Al ben ik met je eens dat het er niet goed utiziet.

edit: pitane dicht, start vanuit pit wellicht?

[ Voor 6% gewijzigd door Razr op 23-05-2021 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55

Dentist

Next patient please...

Nog 30 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand de Porsche Supercup gekeken? Het lijkt me best leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Not going to the grid, pitlane start, if any.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
maar nu dat LEC niet zal starten, zal max dus pole starten op de P2 plek, want geen straf dus geen nieuwe frid postitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Goeie toevoeging btw - die FIA radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
uchiha tijntje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:29:
Als leclerc echt stuk is, is het weer echt een debiele keuze van Ferrari. Zo stom om gewoon niet van p6 te starten. De pace van Ferrari was best goed, dus je kon mogelijk nog wel op T podium komen met 1 Ferrari.
Volgens mij kunnen ze de gearbox niet zomaar openschroeven. Het verbreken van een zegel zorgt al voor een grid straf. Ze hebben gegokt maar verkeerd gegokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Start Max nu op zijn originele plek, of na de warmup lap op p1 (de 'betere' kant)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Ham al 1 plek gewonnen zonder te rijden...gaat het weer zo'n dag worden? :X

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:03
Dentist schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:31:
Start Max nu op zijn originele plek, of na de warmup lap op p1 (de 'betere' kant)?
Vanaf zijn originele plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Volgens van gameren schuift alles door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Originele plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Nou, 3x dom van Leclerc & Ferrari. Onnodig risico nemen terwijl die al 2 tiendes achter ligt op zijn eigen tijd, crashen en dan Ferrari die een controle niet eens voor elkaar krijgt. Yep. The good old Ferrari is back.

Eindelijk dan een gelukje voor Max mbt racewin? Nu nog hopen voor het kampioenschap dat Hamilton buiten het podium belandt.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
alesandro_46 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:29:
[...]

Oud plaatje, Arrivabene is al een tijdje weg.
:+
Het is nog steeds van toepassing. :P :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Grid stays as it is.. wederom - goede toevoeging die FIA radio! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
Kenny_026 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:31:
[...]

Volgens van gameren schuift alles door.
nope alleen wanneer er een straf wordt uitgedeeld. als geen start en pitlane start dan blijft de plek leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kenny_026 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:30:
[...]

Volgens mij kunnen ze de gearbox niet zomaar openschroeven. Het verbreken van een zegel zorgt al voor een grid straf. Ze hebben gegokt maar verkeerd gegokt.
Hoe bedoel je? Ze hadden gewoon gisteren de gearbox moeten vervangen en de gridstraf moeten slikken. Ik begreep dat die dan op p6 zou starten. Als ze nog verder naar achteren zouden moeten starten, dan snap ik de keuze.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Laatst online: 14-09 17:18
De monteurs zijn aardig druk in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVdArl-GHRHbkwxr4pPfTApln5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXC6mk0vZj36As9Xzsf8xjvL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Pitstraat is dicht, met de auto van Leclerc in de garage, volgens Winkelman, pole blijft leeg. Als (ALS) Leclerc nog gaat starten, is dat vanuit de pits.

[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 23-05-2021 14:33 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Nou Max, goeie bocht 1 en dan maximeren. Als Perez en Vettel lekker wat risico nemen bij de start..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wat een pech zeg. Nou zal wel een saaie race worden zo.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:13
Och nog 30 min
Ik dacht opwarming is aan de gang

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
skreppiedoe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:31:
Ham al 1 plek gewonnen zonder te rijden...gaat het weer zo'n dag worden? :X
Iedereen (-1) heeft nu toch 1 plek gewonnen? :O

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 16:35
Bensimpel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
Wat een pech zeg. Nou zal wel een saaie race worden zo.
Boring is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
siggy schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:28:
[...]

Laten we wachten totdat de grid er staat. Ze staan wat te kijken maar doen niet veel op dit moment. Maar goed, mijn excuuus alvast dan maar. Ferrari kennende zal het een vergeten slangetje zijn en dat er met de bak niks aan de hand is. Gewoon montage foutje ;)
Je had maarzo gelijk kunnen hebben toch? Ik vind het oprecht sneu voor leclerc en ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Ik ben nu al benieuwd naar de headlines morgen in de Italiaanse kranten :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Bij Max kwamen ze er ook pas achter toen ze de auto startten voor de Q dat de versnellingsbak een lek had. Min of meer hetzelfde nu bij Lec. :*)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:20

Pierre

Van nature lui!

Ben geen LeClerc fan maar dit is wel sneu.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

https://streamable.com/a4t2t9

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-05-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:20

Pierre

Van nature lui!

skreppiedoe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:34:
Ik ben nu al benieuwd naar de headlines morgen in de Italiaanse kranten :+
Die moet weg bij Ferrari.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 ... 18 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.