Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Mijn boefje is liev!
Nee nog niet.JB schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:51:
Moet ik quali keer missen, gebeurd er iets onverwachts… Is er al iets bekend over wat er allemaal kapot is bij LEC
Nee dat was met Albers. Die doet trouwens altijd prima commentaar bij le mans.Pyr0_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:49:
[...]
Volgens mij kan Olav het niet zo goed hebben als iemand naast 'm zit. Dit hebben ze toch al eens geprobeerd met Doornbos ernaast?
Olav is een haantje de voorste
Nee, met vd Garde was dat 2 races. Maar denk dat Olav zijn ego daar te groot voor is, past niet in het hokkie.Pyr0_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:49:
Volgens mij kan Olav het niet zo goed hebben als iemand naast 'm zit. Dit hebben ze toch al eens geprobeerd met Doornbos ernaast?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:46
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
NopeJB schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:51:
Moet ik quali keer missen, gebeurd er iets onverwachts… Is er al iets bekend over wat er allemaal kapot is bij LEC
He's crossing his fingers that there's no damage 🤞#MonacoGP 🇲🇨 #F1https://t.co/g7uAqGHY9I
— Formula 1 (@F1) May 22, 2021
Wat Leclerc betreft, tsja, ik vind dat hij gewoon bewust risico nam, wederom zo'n win-win situatie. De achterkant van zijn auto heeft nauwelijks te verduren gehad, dus het zou me verbazen dat zijn versnellingsbak een schrammetje heeft opgelopen.
Dat Bottas maar niet 'contractstress' krijgt morgen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Voor mij is Mol een beetje een dubbeltje op zijn kant. Maar als hij het alleen doet is het m.i. niet goed genoeg. Na zoveel jaar ervaring moet je toch wel een niveautje hoger zitten lijkt me.siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:56:
Ik kijk al sinds 1994 als klein jochie en ik had eind jaren 90 al genoeg van Mol. Mol heeft zich nooit ontwikkeld, altijd dezelfde kinderachtige fouten gemaakt. Ook de groottste reden dat ik al sinds jaar en dag streams kijk. Ben dan ook blij met het Sky commentaar op f1tv pro. Daar blijf ik ook bij.
Wat Leclerc betreft, tsja, ik vind dat hij gewoon bewust risico nam, wederom zo'n win-win situatie. De achterkant van zijn auto heeft nauwelijks te verduren gehad, dus het zou me verbazen dat zijn versnellingsbak een schrammetje heeft opgelopen.
LEC had best een behoorlijk comfortabele voorsprong in Q3, ik denk dat hij al behoorlijk op de max zat en teveel, onnodig risico nam in zijn laatse run.
Zou het lullig vinden als LEC zo zijn positie verliest vanwege bijv. een kapotte versnellingsbak alleen ik gun Max ook wel eens een keer een voordeel zeker ook omdat zijn run door LEC's code rood verpest werd.
[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 22-05-2021 19:01 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Voordeel is wel dat Max aan de binnenkant start toch? Dus als Bottas hem er al naast zet komt voor hem de muur dichterbij en kan Max nog iets naar rechts uitwijken.siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:56:
Ik kijk al sinds 1994 als klein jochie en ik had eind jaren 90 al genoeg van Mol. Mol heeft zich nooit ontwikkeld, altijd dezelfde kinderachtige fouten gemaakt. Ook de groottste reden dat ik al sinds jaar en dag streams kijk. Ben dan ook blij met het Sky commentaar op f1tv pro. Daar blijf ik ook bij.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou een harde "eis" moeten zijn bij de organisatie van iedere GP. Tuurlijk soms krijg je het niet snel opgeruimd maar tevaak is het gestuntel en lijkt de nadruk te liggen op het aanraken van de reeds geïrriteerde coureurSpotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:05:
[...]
Afgezien daarvan vind ik het in Monaco super geregeld met het "opruimen" van stilgevallen/kapotte auto's. Niet rondenlang lopen kutten, nee, optakelen die hap en verder met de race!
In Monaco is pole toch aan de binnenkant?Phusebox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:59:
Voordeel is wel dat Max aan de binnenkant start toch? Dus als Bottas hem er al naast zet komt voor hem de muur dichterbij en kan Max nog iets naar rechts uitwijken.
Hopelijk een grid straf, maar niet teveel anders schuift Ham ook op. 😀
De tv-zenders weten het al 20 jaar nietDaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:05:
[modbreak] Mensen serieus, we weten het nu wel met Olav.[/]
Pole is aan de binnenkant, dus Bottas kan gewoon Verstappen de muur indwingen. Zal me weinig verbazen. Kampioenschap gaat alleen tussen Hamilton en Verstappen, en met Verstappen op flinke achterstand kan hij zich niet veroorloven niet de volle mep te pakken als Hamilton flink naar achteren finisht. De 2e gouden kans, de 1e had Hamilton veel geluk. We gaan het morgen zien.
Pole is rechts.Phusebox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:59:
[...]
Voordeel is wel dat Max aan de binnenkant start toch? Dus als Bottas hem er al naast zet komt voor hem de muur dichterbij en kan Max nog iets naar rechts uitwijken.
Verwijderd
Die instructie kan ook voor de wedstrijd gegeven wordenasing schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Nope, dat kan de wedstrijdleiding ook horen en dat heeft wat gevolgen. Na Crashgate weten we ook dat een boze ex coureur gerust een boekje open kan doen dus ook dat is niet verstandig.
Klopt, dat is bij Crashgate ook gebeurd. Niemand dacht aan opzet tot Nelson Piquet Jr boos werd gemaakt en vervolgens naar buiten bracht dat het opzet was.Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:11:
[...]
Die instructie kan ook voor de wedstrijd gegeven worden
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wat er gaat gebeuren beslist Ferrari pas vannacht ergens zodra de hele auto uit elkaar is.JB schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:51:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zijn auto en zijn ego!JB schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:51:
Is er al iets bekend over wat er allemaal kapot is bij LEC
Lijkt me dat Viaplay niet op hun achterhoofd gevallen is en dat Olav gewoon meegaat. Die hoort al zo lang bij het inventaris en Nederland is zo aan hem gewend. Als Olaf het commentaar niet doet gaan ze gewoon minder abbo's verkopen. Zo zie ik dat.DoeEensGek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Met een beetje geluk mag hij mee naar Viaplay, alhoewel die aangaven te willen vernieuwen. Kans dat Olav die kant opgaat is dus ook wat gekrompen
Wat je persoonlijk van Olav zijn commentaar vind staat hier buiten.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Charles is going to punch people. Hij is niet blij met de vragen over de crash.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik heb ook nog niets gehoord over een straf voor LEC, wanneer gaat dat bekend worden?
Elect a clown, expect a circus.
Tussen nu en 5 minuten voor de race?Slasher schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Ik heb ook nog niets gehoord over een straf voor LEC, wanneer gaat dat bekend worden?
-
StrafSlasher schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Gearbox change, vijf plaatsen grid penalty
I intend to live forever. So far, so good.
Als er besloten is dat er een bak gewisseld moet worden...Slasher schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:28:
[...]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ai. Dat zuigt. Dan ben ik bang voor drama bij de start.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ambitieus, kan ook zomaar 3 uur na de race bekend gemaakt worden.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Kijk de vorige start maar eens na.Phusebox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:41:
[...]
Ai. Dat zuigt. Dan ben ik bang voor drama bij de start.
De run naar de eerste bocht is te kort om echt iets te kunnen doen, tenzij iemand een belabberde start heeft natuurlijk
Ferrari say initial analysis of Charles Leclerc’s gearbox after his qualifying crash shows no serious damage. Further analysis will be done on Sunday morning, when the team will make a final decision whether it needs to be changed (which would mean a five-place grid penalty)
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 22 mei 2021
UPDATE: An initial inspection of the gearbox in @Charles_Leclerc’s car has not revealed any serious damage. Further checks will be carried out tomorrow, to decide if the same gearbox can be used in the race.#MonacoGP
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 22 mei 2021
[ Voor 33% gewijzigd door rammes op 22-05-2021 19:51 ]
Ik zou het doen!
Oh zo,ik dacht gewoon voor t crashen of dat ie iets had gedaan tijdens de Q
Nee dat zullen we pas morgen weten denk ik?
Wonderen bestaan nog, toen Vettel zijn complete achterkant kapot reed op stroll in de uitloopronde van Maleisië en met 3 wielen strandde een paar jaar geleden hoefde hij ook geen nieuwe gearbox.Saffie_time schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Als er besloten is dat er een bak gewisseld moet worden...
https://www.google.nl/img...5&hl=en-nl&source=sh/x/im
[ Voor 30% gewijzigd door YakuzA op 22-05-2021 19:51 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Beide zijn in enorme staat.
een treffende spreuk
Max stond al 1,5 tienden voor na sector 1 en bij zijn eerste hotlap in Q3 zaten er meerdere momentjes in sector 2. Dat was nu groen groen groen in de mini sectors. Charles stond helemaal niet comfortabel voor.Help!!!! schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:59:
[...]
Voor mij is Mol een beetje een dubbeltje op zijn kant. Maar als hij het alleen doet is het m.i. niet goed genoeg. Na zoveel jaar ervaring moet je toch wel een niveautje hoger zitten lijkt me.
LEC had best een behoorlijk comfortabele voorsprong in Q3, ik denk dat hij al behoorlijk op de max zat en teveel, onnodig risico nam in zijn laatse run.
Zou het lullig vinden als LEC zo zijn positie verliest vanwege bijv. een kapotte versnellingsbak alleen ik gun Max ook wel eens een keer een voordeel zeker ook omdat zijn run door LEC's code rood verpest werd.
een treffende spreuk
[ Voor 100% gewijzigd door Maurice079 op 22-05-2021 20:00 ]
PSN: xMaurice93
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 63% gewijzigd door Maurice079 op 22-05-2021 19:59 ]
PSN: xMaurice93
Wat een verrassing....

I intend to live forever. So far, so good.
Trackpositie is king in Monaco. Denk dat je zelfs met een minder efficient werkende gearbox startend vanuit pole nog op het podium kan eindigen. Dus “voor de zekerheid” dat ding vervangen en vijf plaatsen straf pakken is hier eigenlijk een dikke no go.dcell schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:56:
Durven ze bij Ferrari wel het risico te nemen om de gearbox niet te verwisselen. Straks krijgen ze na een x aantal rondes ofzo opeens toch gearbox problemen. Dan is het nul punten. De gearbox verwisselen en 5 plaatsen straf pakken is alsnog starten vanaf een mooie positie om punten te scoren.
Maar als je verkeerd gokt en de gearbox breekt tijdens de race… ai
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat het helemaal geen verrassing is dat zijn gearbox niet beschadigd is.
Een kans laten schieten om een race te winnen als Ferrari dit seizoen? Dat lijkt mij niet.dcell schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:56:
Durven ze bij Ferrari wel het risico te nemen om de gearbox niet te verwisselen. Straks krijgen ze na een x aantal rondes ofzo opeens toch gearbox problemen. Dan is het nul punten. De gearbox verwisselen en 5 plaatsen straf pakken is alsnog starten vanaf een mooie positie om punten te scoren.
Testing, one, two ...
Dat horen we morgen vanzelf als ze hem wel of niet vervangen hebben. Je ziet zelf toch ook heel duidelijk dat de achterkant een klap heeft gehad?siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Dat het helemaal geen verrassing is dat zijn gearbox niet beschadigd is.
Kijk maar naar Ricciardo in 2017. "No power" maar wint alsnog gewoon.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:01:
[...]
Trackpositie is king in Monaco. Denk dat je zelfs met een minder efficient werkende gearbox startend vanuit pole nog op het podium kan eindigen. Dus “voor de zekerheid” dat ding vervangen en vijf plaatsen straf pakken is hier eigenlijk een dikke no go.
Maar als je verkeerd gokt en de gearbox breekt tijdens de race… ai
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat kun je natuurlijk nooit zeggen, Max was met een goede ronde bezig, maar 'gewoon' pole was dat natuurlijk zeker niet en al helemaal niet op deze baan, ook Max had gewoon een nog een foutje kunnen maken of een mindere midden / laatste sector hebben.nick93192 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:03:
Heel zuur dat Hamilton wéér profiteert van een situatie als deze. Max had gewoon pole gehad en Lewis was sowieso niet verder dan p7 gekomen.
En max was niet de enige die aan het verbeteren was. We zullen het nooit weten 😊Dennism schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:08:
[...]
Dat kun je natuurlijk nooit zeggen, Max was met een goede ronde bezig, maar 'gewoon' pole was dat natuurlijk zeker niet en al helemaal niet op deze baan, ook Max had gewoon een nog een foutje kunnen maken of een mindere midden / laatste sector hebben.
Zie de quote, eerste inspectie heeft al niks gevonden. De achterkant heeft echt nauwelijks een klap gehad. Was niet bepaald een zijwaartse impact gehad. De enige die er over begon was Leclerc zelf. Kijk naar de crash van Mick, dat was overduidelijk. Bij Leclerc heeft de voorkant nagenoeg de hele klap opgevangen. Is gewoon smoke and mirrors in mijn ogen.Kenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:06:
[...]
Dat horen we morgen vanzelf als ze hem wel of niet vervangen hebben. Je ziet zelf toch ook heel duidelijk dat de achterkant een klap heeft gehad?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nou die achterkant hangt er niet helemaal lekker bij hoor:siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:09:
[...]
Zie de quote, eerste inspectie heeft al niks gevonden. De achterkant heeft echt nauwelijks een klap gehad. Was niet bepaald een zijwaartse impact gehad. De enige die er over begon was Leclerc zelf. Kijk naar de crash van Mick, dat was overduidelijk. Bij Leclerc heeft de voorkant nagenoeg de hele klap opgevangen. Is gewoon smoke and mirrors in mijn ogen.

Dus helemaal smoke and mirrors is het volgens mij niet. Maar goed we gaan het morgen zien.
Tussen alle complotdenkers door denk ik bij jou hetzelfde te lezen. Mischien heb ik het mis...siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:09:
[...]
Zie de quote, eerste inspectie heeft al niks gevonden. De achterkant heeft echt nauwelijks een klap gehad. Was niet bepaald een zijwaartse impact gehad. De enige die er over begon was Leclerc zelf. Kijk naar de crash van Mick, dat was overduidelijk. Bij Leclerc heeft de voorkant nagenoeg de hele klap opgevangen. Is gewoon smoke and mirrors in mijn ogen.
De pace van Ferrari is te langzaam. Bij de stops zit Max er sowieso voor. Die problemen met Ricciardo kwamen na de stops.
Valt reuze mee. Het achterwiel is omgeklapt, niet bepaald de zijwaartse klap waardoor de achteras de versnellingsbak kan verneuken. En dat zie je wel bij een eerste inspectie. Als hij nou tegelijkertijd met het voorwiel en het achterkant de vangrail had geraakt, dan was het een ander verhaal geweest. Bekijk gewoon de replay. Voorkant knalt, en de achterkant klapt het wiel om, niet bepaald een geweldige zijwaartse impact voor de bak.Oaquasis schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Nou die achterkant hangt er niet helemaal lekker bij hoor: [Afbeelding]
Dus helemaal smoke and mirrors is het volgens mij niet. Maar goed we gaan het morgen zien.
Ferrari laat weten dat er na eerste analyses versnellingsbak auto Leclerc geen ernstige schade te zien is. Morgenochtend volgt verder onderzoek. #F1 #MonacoGP
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 22 mei 2021
En in de geschiedenis van de F1 is het nog noooooooit eerder voorgekomen.Kenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:17:
Tussen alle complotdenkers door denk ik bij jou hetzelfde te lezen. Mischien heb ik het mis...

Misschien moet je de beelden van de crash eens terugkijken. Rechtsachter had een behoorlijke impact.siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Valt reuze mee. Het achterwiel is omgeklapt, niet bepaald de zijwaartse klap waardoor de achteras de versnellingsbak kan verneuken. En dat zie je wel bij een eerste inspectie. Als hij nou tegelijkertijd met het voorwiel en het achterkant de vangrail had geraakt, dan was het een ander verhaal geweest. Bekijk gewoon de replay. Voorkant knalt, en de achterkant klapt het wiel om, niet bepaald een geweldige zijwaartse impact voor de bak.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Paar zeiden hier vanmiddag dat de bak 100% kapot was. Vreemd dat er dan niks isrammes schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 19:45:
Ik verwacht nog wel een turbulente race, met rookies, een jaar geen ervaring op Monaco, Lewis in de mix, strategie van Merc/Redbull/Ferrari. Ik kijk er naar uit!
[Twitter]
[Twitter]
- DaniëlWW2
- Niet online
Neuh niet veel gemist hoor. Kijk vooral niet naar de uitslag van kwalificatie.pilskes schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:05:
Zo, net thuis van het werk...nog iets gemist vandaag?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja als je vanuit die gedachte aan het beredeneren bent dan komen we er samen niet uit. Ik denk namelijk dat de gok veel te veel risico met zich mee brengt. Wat max in de persco ook al zei, als hij daar met een kapot neusje had gestaan was het anders geweest maar dit was een serieuze klap waar hij de auto heel erg kon beschadigen. Dus al heeft de bak het overleefd dan denk ik dat het meer een gelukje is dan een geplande actie of gewoon maar logisch dat ie nog heel is.siggy schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:23:
[...]
En in de geschiedenis van de F1 is het nog noooooooit eerder voorgekomen.Je hebt helemaal gelijk.
Maar let’s agree to disagree
Niet heel vreemd hoor, hier zijn hoogstens renault (clio) monteursVos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:25:
[...]
Paar zeiden hier vanmiddag dat de bak 100% kapot was. Vreemd dat er dan niks is
Dan denk ik dat je mijn posts beetje verkeerd interpreteerd. Ik zeg niet dat ie met opzet gecrasht is, ik zeg dat zijn versnellingsbakzorgen helemaal geen thema is. Maar goed, hij was langzamer dan zichzelf, had nog genoeg tijd voor nog een ronde en Bottas, Sainz en Verstappen waren in flink snellere rondes. Ik vermoed dat hij bewust veel risico nam. Of hij zou paar tiendes terug winnen of hij zou crashen. Beide uitkomsten is hij op pole. Zover ik weet hebben die crashes bij het zwembad niet echt een kapotte versnellingsbak opgeleverd. Als ie nou eerst met zijn achterwiel de vangrail had geraakt, prima, maar dit was een tik van de ophanging......Kenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:26:
[...]
Ja als je vanuit die gedachte aan het beredeneren bent dan komen we er samen niet uit. Ik denk namelijk dat de gok veel te veel risico met zich mee brengt. Wat max in de persco ook al zei, als hij daar met een kapot neusje had gestaan was het anders geweest maar dit was een serieuze klap waar hij de auto heel erg kon beschadigen. Dus al heeft de bak het overleefd dan denk ik dat het meer een gelukje is dan een geplande actie of gewoon maar logosch dat ie nog heel is.
Maar let’s agree to disagree
Hoezo vind je dat belachelijk? LEC zet de snelste tijd en niemand had die nog verbeterd. Daarna crasht hij zijn wagen en de crew moet dat fixen. Dit geldt voor pole net zoveel als voor p20.meenkdrie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:18:
Hoe dan ook vind ik het belachelijk dat je met een kapotte auto je p1 kunt houden. Prima, maar dan moet je ook in de auto gaan zitten hoe die uit de kwalificatie is gekomen. Lukt dat niet gewoon starten uit de pit.
De pace van Ferrari is te langzaam. Bij de stops zit Max er sowieso voor. Die problemen met Ricciardo kwamen na de stops.
Wat dat betreft vind ik het in de indycar wel mooi, dan wordt gewoon je snelste ronde afgenomen. Je auto is immers niet meer race waardig.
Omdat hij nu de sessie met een wrak eindigt waar je niet mee kunt racen? Hiermee ontneemt hij in dit geval ook nog eens andere de kans zichzelf te verbeteren, maar dat staat er los van.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:32:
[...]
Hoezo vind je dat belachelijk? LEC zet de snelste tijd en niemand had die nog verbeterd. Daarna crasht hij zijn wagen en de crew moet dat fixen. Dit geldt voor pole net zoveel als voor p20.
Ik weet dat dit altijd zo is, mag ik het alsnog wel belachelijk vinden?
Ja alleen waren er voor de crash drie sneller onderweg. Dus hoewel belachelijk niet helemaal het juiste woord is zit dit ook niet helemaal lekker.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:32:
[...]
Hoezo vind je dat belachelijk? LEC zet de snelste tijd en niemand had die nog verbeterd. Daarna crasht hij zijn wagen en de crew moet dat fixen. Dit geldt voor pole net zoveel als voor p20.
Punt is... Leclerc maakt een fuckup, en drie anderen hebben er last van. En hij niet.
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 22-05-2021 20:45 ]
Je mag het zeker belachelijk vinden. Bedoelde het niet aanvallend ofzomeenkdrie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:37:
[...]
Omdat hij nu de sessie met een wrak eindigt waar je niet mee kunt racen? Hiermee ontneemt hij in dit geval ook nog eens andere de kans zichzelf te verbeteren, maar dat staat er los van.
Ik weet dat dit altijd zo is, mag ik het alsnog wel belachelijk vinden?
Maar hoe had je het gevonden als VET daar crashte en Max zijn snelle ronde moest afbreken?
Zonder crash was het dus eerder Sainz op pole geweest met of Max of Charles ernaast.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Dat is het voordeel van een relatief neutrale F1 kijker zijn
het fanatisme slaat pas toe bij Veekay
Dat lijkt mij een +0.26 en geen -0.26.Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:48:
Als ik naar de delta tijden in de tunnel kijk had die hele crash weinig uitgemaakt voor Max? Sainz staat daar al op -0.26 en Max op -0.13 terwijl de Ferrari beter is in S3.
Zonder crash was het dus eerder Sainz op pole geweest met of Max of Charles ernaast.
Sainz was +0.26Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:48:
Als ik naar de delta tijden in de tunnel kijk had die hele crash weinig uitgemaakt voor Max? Sainz staat daar al op -0.26 en Max op -0.13 terwijl de Ferrari beter is in S3.
100% +0.26
Formerly known as Ragdoll
Hmm ik had nog niet ingezoomd op het stuur, iemand die de sectortijden paraat heeft?
Daarom ook eerst even goed kijken voordat je allerlei dingen gaat roeptoeteren.Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:51:
[...]
Hmm ik had nog niet ingezoomd op het stuur, iemand die de sectortijden paraat heeft?
Dit vond Sainz van de crash van zijn teammaatje..;Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:48:
[YouTube: CARLOS SAINZ ANGRY TEAM RADIO AFTER LECLERC'S CRASH! | "I CANNOT BELIEVE IT!!!" | 2021 Monaco GP]
Testing, one, two ...
Ik dump alleen een linkje..Youp1e schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:52:
[...]
Daarom ook eerst even goed kijken voordat je allerlei dingen gaat roeptoeteren.
Maar reddit zit er ook wel eens naast, pardon!
En leuk voor LEC. Volwassen rijder geworden, de P1 is hem gegund.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit is een sport waar werkelijk alles gereguleerd is om het zo eerlijk mogelijk te maken en de regulerende instantie compleet faalt in hun eigen regels consequent handhaven of het doel bereiken om het eerlijker te maken.chevsticks schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:36:
Ik blijf het ook wel iets twijfelachtig vinden. Er zou toch op z'n minst een nadeel moeten zitten aan je hele ophanging / auto aan gort rijden.
Wat dat betreft vind ik het in de indycar wel mooi, dan wordt gewoon je snelste ronde afgenomen. Je auto is immers niet meer race waardig.
En dan hebben we het nog niet gehad over de teams die het allemaal vertikken om de regels te respecteren als het hun even niet uitkomt. Kort samengevat dekt dit wel aardig te lading.
Er is er ook 1 van Max... Niet voor de tere oortjes.hardware-lover schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:53:
[...]
Dit vond Sainz van de crash van zijn teammaatje..;
[YouTube: CARLOS SAINZ ANGRY TEAM RADIO AFTER LECLERC'S CRASH! | "I CANNOT BELIEVE IT!!!" | 2021 Monaco GP]
YouTube: VERSTAPPEN FURIOUS TEAM RADIO AFTER LECLERC'S CRASH: "THIS IS PISSIN...
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dit veranderd niks? Dan zou ik de regel alsnog niet fair vinden.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:45:
[...]
Je mag het zeker belachelijk vinden. Bedoelde het niet aanvallend ofzo
Maar hoe had je het gevonden als VET daar crashte en Max zijn snelle ronde moest afbreken?
Discutabel vind ik de situatie van Verstappen in hongarije, omdat hij op de baan weer is gemaakt. Maar ik zou het prima vinden als ook dat niet meer zou mogen
En dan vergeet je even dat Max in de chicane behoorlijke overstuur had en daar tijd verloor in zijn 1e run.Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:48:
Ook had hij helemaal toegewerkt naar dit rondje wat betreft de banden en was de grip naar zeggen een stuk beter dan in zijn eerste run.
Maar uiteindelijk zullen we het nooit weten. Het zag er goed uit maar hij moet het doen met P2.
Kijken of de pitstops iets kunnen brengen want van de race zelf verwacht ik niet veel.
https://m.imgur.com/a/Xwo4qcB
Zegt natuurlijk niet alles maar o.b.v. de sectortijden zou het eerder tussen Bottas en Max zijn gegaan zonder crash van Leclerc.
My bad

Altijd maar met schuttingtaalSaffie_time schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Er is er ook 1 van Max... Niet voor de tere oortjes.![]()
YouTube: VERSTAPPEN FURIOUS TEAM RADIO AFTER LECLERC'S CRASH: "THIS IS PISSIN...

Euh, weet niet wat dat met Verstappen te aken heeft, maar denk dat je wat vaker moet kijken. Iedereen scheld er op los bij dergelijke frustrerende dingen. Vind dit nog vrij netjes vergeleken met Tsunoda.vhal schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Altijd maar met schuttingtaalJa, vervelend dat zijn ronde werd onderbroken maar kan die jongen nou niet eens een keer normaal reageren.
Dit is niet de competitie van de zondagse kerkkoren uit Urk en omgeving. Dit is F1. Adrenaline, stress, druk..... Vloeken is dan een gezonde uitlaat.
[ Voor 14% gewijzigd door siggy op 22-05-2021 21:18 ]
Als eerste gezien, maar 18+, daarom niet met de kindjes gedeeldSaffie_time schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Er is er ook 1 van Max... Niet voor de tere oortjes.![]()
[knip]
Testing, one, two ...
Je bedoelt dus in de auto zitten waaraan van alles kapot(waaronder de banden) is en dan vanaf pole vertrekken?meenkdrie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:18:
Hoe dan ook vind ik het belachelijk dat je met een kapotte auto je p1 kunt houden. Prima, maar dan moet je ook in de auto gaan zitten hoe die uit de kwalificatie is gekomen. Lukt dat niet gewoon starten uit de pit.
Want daar zou elk team liever voor kiezen dan achteraan starten
Je rijdt met 300 km/h uur door smalle straatjes. Denk je jou echt dat je dan een boordradio gaat horen als 'he potverdikkie, dat is jammer jongens' als zijn snelle ronde, die mogelijk pole had kunnen zijn, noodgedwongen afgebroken wordtvhal schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Altijd maar met schuttingtaalJa, vervelend dat zijn ronde werd onderbroken maar kan die jongen nou niet eens een keer normaal reageren.
De adrenaline zit er dan gewoon nog vol in. Na het uitstappen was dat duidelijk gezakt er reageert Max heel netjes tijdens het interview.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max had in zijn vorige ronde een slechte S2 en zei al dat hij meer grip had. Dat zag je ook wel in S1 waar hij die paarse sector pakte. Die pole was voor Max geweest en Bottas had nog P2 kunnen pakken. Sainz lag er eigenlijk al uit.Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:11:
Voor de volledigheid, deze zocht ik:
https://m.imgur.com/a/Xwo4qcB
Zegt natuurlijk niet alles maar o.b.v. de sectortijden zou het eerder tussen Bottas en Max zijn gegaan zonder crash van Leclerc.
My bad
Het hielp ook niet dat max bewust out of sync was gegaan met de rest. Hij was eerder naar buiten gegaan dan de Ferrari's en brak zijn eerste poging op deze set banden af en deed nog een extra ronde opwarmen. Komt ook nog eens bij dat deze baan ook snel beter word.
Maar weet jij iets over Binotto die heeft gezegd dat ze het voorzichtig zouden spelen en die bak waarschijnlijk wel vervangen als er iets is? Want uiteindelijk heeft Ferrari die punten nodig tegen McLaren en halverwege de race uitvallen helpt niemand. Beter Sainz naar het podium te duwen en kijken of Leclerc nog iets kan doen met Norris en/of Bottas.
En ja, hij moet gewoon aan de kant gaan want Max heeft die punten echt nodig.
zo reageert ieder coureur stijf van de adrenaline hoorvhal schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Die jongen zit vol adrenaline, levert een wereldprestatie, en dan vind jij met je tere zieltje dat 'ie op z'n woorden moet letten?vhal schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 21:13:
[...]

sorry verkeerde topic

[ Voor 27% gewijzigd door rammes op 22-05-2021 21:27 ]
Ik zou het doen!
Einde van dit filmpje: https://www.dailymotion.com/video/x719a2
En artikel:
https://www.formula1.com/...-antics-spark-outcry.html
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.