Zag de auto van Lec net in de kraan hangen, maar de achterkant heeft ook een beste klap gehad.
Als de bak kapot is.. hoelang duurt het voor we info hebben?
I served in a company of heroes.
Anders volg je het topic wat beterwerphengel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:15:
Zou Leclerc z'n Ferrari met opzet in de muur hebben geparkeerd om zo pole te behouden?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Totdat het team het meld aan de FIA.Vuvuzela schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:16:
Als de bak kapot is.. hoelang duurt het voor we info hebben?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze mogen inderdaad paar keer per seizoen curfew breken, dat zullen ze vast wel doen voor dit geval.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Er is beperkte tijd om aan de wagens te werken (verplichte rust-uren voor de teamleden)
Nu hebben ze mogelijk wel ruimte buiten curfew, maar niet op tijd is pitlane start.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar Max was iets van 0,150s sneller in S1. Die had alle marge om er dik pole te pakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi voor Leclerc en voor Ferrari om weer eens een pole te pakken!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is er al reactie van HAM over p7?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Als ze nu de rechterhelft van Mick Schumacher's auto nemen en de linkerhelft van LEC's auto, dan hebben ze er eentje die min of meer heel is. Wel vreemde aerodynamica.
Of vol de muur in te gaan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:18:
Maar Max was iets van 0,150s sneller in S1. Die had alle marge om er dik pole te pakken.
En kijkende naar zijn 'ruk' s2 zat het er wel in ja.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:18:
Misschien hangt ie boven de pot een buikgriepje te veinzenZeRoC00L schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:19:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Tsjah maar de manier waarop. VER had grote kans om ook pole te pakken.Gynnad schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:19:
Mooi voor Leclerc en voor Ferrari om weer eens een pole te pakken!
Elect a clown, expect a circus.
Max kon Leclerc wel schieten, na afloop aan z'n gezicht te zien 
Ik vind alles best verder, zolang Max maar punten inloopt op Hamilton, en het liefst zo veel mogelijk.
Ik vind alles best verder, zolang Max maar punten inloopt op Hamilton, en het liefst zo veel mogelijk.
Hoe zijn de Ferrari starts eigenlijk?
2018 Verstappen van 20 naar 9. Hoezo niet inhalen?asing schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Je vergeet Monaco. DC versus Enrico Bernoldi... Lewis vs DR mer een kapot hybride systeem.
Je Komt Er Niet Langs.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het lijkt toch ook echt bandentemperatuur te zijn bij de start. Verder is de vierde rij echt niet de plek waar je wil starten, zeker niet hier. Dat gaat nogal een start worden als je banden ook niet op temperatuur zijn.DutchOwnage schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:20:
Max kon Leclerc wel schieten, na afloop aan z'n gezicht te zien
Met verreweg de snelste auto van het veld. Ricc won diezelfde race met een motor die maar half functioneerde. Het feit dat de overcut hier soms de betere strategie is, zegt genoeg denk ik.pjlgt schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:21:
[...]
2018 Verstappen van 20 naar 9. Hoezo niet inhalen?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Wat hierboven al gezegd werd. Je moet significant veel overspeed hebben om hier uberhaupt een poging te kunnen doen. In 2018 reed hij in de snelste auto van Monaco op dat moment. Tegen enigszins vergelijkbare auto's is er echt geen beginnen aan.pjlgt schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:21:
[...]
2018 Verstappen van 20 naar 9. Hoezo niet inhalen?
PSN: xMaurice93
Als ik het goed heb onthouden van de vorige race, toen werd volgens mij gezegd dat Sainz elke race tot nu toe posities had gewonnen bij de start.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:21:
Hoe zijn de Ferrari starts eigenlijk?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
En Verstappen kwam ook muurvast te zitten toen hij de "veldvulling" gepasseerd was.Maurice079 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:24:
[...]
Wat hierboven al gezegd werd. Je moet significant veel overspeed hebben om hier uberhaupt een poging te kunnen doen. In 2018 reed hij in de snelste auto van Monaco op dat moment. Tegen enigszins vergelijkbare auto's is er echt geen beginnen aan.
Ze hebben volgens mij heel goede starts idd, volgens mij is Perez ook al aantal keer ingehaald door een rode auto bij de start.naitsoezn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:25:
[...]
Als ik het goed heb onthouden van de vorige race, toen werd volgens mij gezegd dat Sainz elke race posities had gewonnen bij de start.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bravissimo Charlie!
Morgen mes tussen de tanden en winnen in de achtertuin!
Hahaha, kom net binnen lopen in dit topic en dacht ff gevat te zijn. Zit zelf niet tv te kijken. Sorry had me iets meer moeten inlezen.
ik maak me zorgen over de versnellingsbak maar erg goed gedaan!Grimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:26:
Bravissimo Charlie!
Als Leclerc morgen op P1 mag beginnen is de grootste kans (op bocht 1 na dan) voor Verstappen wellicht de pitstop? Ferarri is daar meestal niet de snelste en als je leclerc eerst laat pitten kan je een rondje in vrije lucht wellicht net genoeg tijd pakken. Wordt een leuke strijd morgen!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Denk dat ie alleen een balkon heeftGrimmie187 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:26:
Bravissimo Charlie!
De starts van VER zijn de laatste races ook niet slecht te noemen.Martinusz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:26:
[...]
Ze hebben volgens mij heel goede starts idd, volgens mij is Perez ook al aantal keer ingehaald door een rode auto bij de start.
"When you grow up your heart dies"
ALO ontwijkt de vraag waarom OCO veel sneler is. Tekenend.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Weet iemand wie er dichter bij de pit exit staat, RBR of Ferrari?Melkaz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:27:
Als Leclerc morgen op P1 mag beginnen is de grootste kans (op bocht 1 na dan) voor Verstappen wellicht de pitstop? Ferarri is daar meestal niet de snelste en als je leclerc eerst laat pitten kan je een rondje in vrije lucht wellicht net genoeg tijd pakken. Wordt een leuke strijd morgen!
Maar wacht effe... ik had gister al bijna m'n ziggosport-pakketje opgezegd ivm met de berichten over het vooruitzicht van de rest van het seizoen.
Op sky was hij niet erg opgewekt. Klonk niet erg tevreden, wat ook erg logisch is.ZeRoC00L schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:19:
Ik zie voor morgen twee scenario's:
- Leclerc mag gewoon vooraan starten, dan moet Verstappen gewoon geen risico's nemen bij de start en Leclerc gewoon achtervolgen en pakken bij de pitsstops. Want Ferrari verneukt die toch.
En dan wint Verstappen door gewoon rustig de race uit te cruisen. 
- Leclerc heeft toch een nieuwe bak nodig, 5 plaatsen gridstraf en doordat 'ie zo haastig en overdreven gaat rijden in jacht op het podium knalt 'ie weer in de vangrail en rijdt Hamilton er tegenaan. En dan wint Verstappen door gewoon rustig de race uit te cruisen.
Laten we hopen op scenario 2.
- Leclerc mag gewoon vooraan starten, dan moet Verstappen gewoon geen risico's nemen bij de start en Leclerc gewoon achtervolgen en pakken bij de pitsstops. Want Ferrari verneukt die toch.
- Leclerc heeft toch een nieuwe bak nodig, 5 plaatsen gridstraf en doordat 'ie zo haastig en overdreven gaat rijden in jacht op het podium knalt 'ie weer in de vangrail en rijdt Hamilton er tegenaan. En dan wint Verstappen door gewoon rustig de race uit te cruisen.
Toch ook wel knap dat Bottas, mede dankzij zijn gewenste veranderingen aan de voorwiel ophanging, toch bijna een halve seconde sneller is dan Hamilton
Heb je goed aan gedaan.zetje01 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:30:
Maar wacht effe... ik had gister al bijna m'n ziggosport-pakketje opgezegd ivm met de berichten over het vooruitzicht van de rest van het seizoen.
Met 1 Monaco word je geen WDC.
- Er komt een regenrace, Max op 1 en Hamilton op 2Bart-Willem schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:32:
Ik zie voor morgen twee scenario's:
- Leclerc mag gewoon vooraan starten, dan moet Verstappen gewoon geen risico's nemen bij de start en Leclerc gewoon achtervolgen en pakken bij de pitsstops. Want Ferrari verneukt die toch.En dan wint Verstappen door gewoon rustig de race uit te cruisen.
Maar als we door corona noodgedwongen 5x in Oostenrijk rijden wel.MaXeRs schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:34:
[...]
Heb je goed aan gedaan.
Met 1 Monaco word je geen WDC.
Moet op rood starten.Shartar schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:35:
Op wat voor banden mag Leclerc morgen starten als hij geen gridstraf krijgt?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dat hoop ik niet, want dat wordt veel code rood etc.Vos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:34:
[...]
- Er komt een regenrace, Max op 1 en Hamilton op 2
Met zijn banden uit Q2.Shartar schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:35:
Op wat voor banden mag Leclerc morgen starten als hij geen gridstraf krijgt?
Thanks! Dat zou dus een nieuwe set kunnen zijn als hij die heeft, waar Max en anderen al wat ronden erop hebben zitten op hun rode?
Tja, ik moet de eerste nog tegenkomen die dan aangeeft dat ie niet meer mee kan komenhansvk schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:28:
ALO ontwijkt de vraag waarom OCO veel sneler is. Tekenend.
Sowieso is het moeilijk voor het superego om toe te geven dat je teamgenoot (die nog niks bijzonders op zijn palmares heeft staan) sneller is dan jij.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wacht, ik bedacht me net dat Netflix dit weekend bij Ferrari is.
Die bak is kapot hoor.
Die bak is kapot hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-05-2021 16:39 ]
Nee, de set waarin hij in Q2 de snelste ronde zette.Shartar schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:38:
[...]
Thanks! Dat zou dus een nieuwe set kunnen zijn als hij die heeft, waar Max en anderen al wat ronden erop hebben zitten op hun rode?
Krijg het gevoel dat Lewis het wel best vindt, geen zin om een mega-klapper te maken op dit circuit.stekkiekiller schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:33:
Toch ook wel knap dat Bottas, mede dankzij zijn gewenste veranderingen aan de voorwiel ophanging, toch bijna een halve seconde sneller is dan Hamilton
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Omdat elke keer als Netflix bij een team is, alles misgaat bij dat team.
Zo niet dan is het de schuld van Sigrid Kaag?
offtopic:
AWM grapje
AWM grapje
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:18:

Ook Bottas mag klagen, beide waren bezig met een goede tijd.
https://streamable.com/dimiwm
Max zijn interview bij Ziggo.
[ Voor 12% gewijzigd door DoeEensGek op 22-05-2021 16:52 ]
Max on pole for sure
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Omdat de versnellingsbak daar niet op ontworpen is. Je moet het zo zien : de gehele achterwielophanging en versnellingsbak is 1 geheel en zit vast aan de motor. Het geheel is zelfdragend. Een aandrijfas is ook niet onworpen om te breken dus de kracht die op het wiel komt omdat deze de rail raakt, moet gedissipeerd worden door de ophanging en de aandrijfas.
De kracht die de ophanging niet weet te dissiperen gaat via de aandrijfas naar de bak. Dus zowel het diff als de behuizing krijgen op hun donder. En dat is zo licht mogelijk ontworpen met bepaalde krachten in gedachten. Zijdelings de muur in hoort daar niet bij.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Tenzij de regels zijn aangepast, dan telt de positie van de ronde ervoor.LA-384 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:14:
[...]
Ronde 58 gaat de top 6 de pits in, HAM rijdt daardoor vooraan. Ronde 59 gebeurt er iets waardoor de race wordt afgevlagd - > HAM p1
Kan het team eigenlijk constant meeluisteren naar wat de coureur zegt? Ik dacht altijd dat de coureur een radioknop o.i.d. moest indrukken om te communiceren, soort push-to-talk
Maar nu ik vaak VER zijn gescheld en frustraties in online fragmenten te zien krijg begin ik te denken dat dat kanaal altijd openstaat. Of VER deelt het gewoon graag met zijn team, dat kan ook
Maar nu ik vaak VER zijn gescheld en frustraties in online fragmenten te zien krijg begin ik te denken dat dat kanaal altijd openstaat. Of VER deelt het gewoon graag met zijn team, dat kan ook
Toch gewoon de set uit Q2? Kan me niet voorstellen dat hij deze set waarmee hij moet racen in Q3 aan gort gereden heeft.Shartar schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:38:
[...]
alles kan off-topic
Voordat hier vragen over komen: ook als LEC wordt teruggezet door schade aan zijn auto zal hij de boeken ingaan als polesitter. Hij zette zijn poletijd immers in een voorgaande lap.
Schumacher heeft iig wel een penalty te pakken voor het verwisselen van zijn versnellingsbak.
Offence - Car 47 - gearbox
Offence - Car 47 - gearbox
-
Als Leclerc op nieuwe banden start, betekent dat dat hij uit de pits start.Shartar schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:38:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Niet waar. Kijk naar Max in Mexico: degene die daadwerkelijk vanaf de eerste startplek vertrekt, staat in de boeken als Pols.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:12:
Voordat hier vragen over komen: ook als LEC wordt teruggezet door schade aan zijn auto zal hij de boeken ingaan als polesitter. Hij zette zijn poletijd immers in een voorgaande lap.
staat gewoon open.Razr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:56:
Kan het team eigenlijk constant meeluisteren naar wat de coureur zegt? Ik dacht altijd dat de coureur een radioknop o.i.d. moest indrukken om te communiceren, soort push-to-talk![]()
je kan zelf ook meeluisteren als je de onboard pakt in f1tv(pro), komt een boel meer langs dan op de "gewone tv".
vooral engine settings en gemopper op banden
Bedoel je de race waar Max zijn pole kwijtraakte? Dat is omdat zijn poletijd werd afgepakt omdat hij niet van het gas ging bij geel (toch?). Dat is bij Leclerc niet het geval omdat hij de poletijd al eerder in een clean lap had gezet.GertjanO schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Niet waar. Kijk naar Max in Mexico: degene die daadwerkelijk vanaf de eerste startplek vertrekt, staat in de boeken als Pols.
Volgens mij niet vergelijkbaar.GertjanO schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Niet waar. Kijk naar Max in Mexico: degene die daadwerkelijk vanaf de eerste startplek vertrekt, staat in de boeken als Pols.
Float like a butterfly, sting like a bee.
De poletijd van Schumacher met Mercedes in Monaco is er wel in blijven staan toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is niet blij als hij op deze manier morgen op pole staat. Wat een winnaar.DoeEensGek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:48:
[Streamable]https://streamable.com/dimiwm
Ik begreep ook altijd dat ze een knop in moesten drukken. Kan me ook nog wel herinneren dat een coureur erop werd gewezen dat zn radio nog openstond omdat hij zo zat te mopperen op zn team ofzo. Hij reed toen net de pits uit.dyrc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:17:
[...]
staat gewoon open.
je kan zelf ook meeluisteren als je de onboard pakt in f1tv(pro), komt een boel meer langs dan op de "gewone tv".
vooral engine settings en gemopper op banden
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
CHARLES: "It's a shame to finish in the wall, it doesn't feel the same! But at the same time I'm incredibly happy about my lap
— Formula 1 (@F1) May 22, 2021
"I am [worried about the gearbox], but let's see" ⚙️#MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/EOgFi74Dqf
MAX: “It was all going really well [but] the red flag ruined the chance for pole. Nevertheless I think, so far, it’s a good weekend. We’ve recovered well from Thursday. #MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/tnNb23R6Yp
— Formula 1 (@F1) May 22, 2021
Max z'n onboard reactie na het zien van de rode vlag/borden: Heel veel fucks
Verwijderd
Mocht LEC 5 plaatsen teruggezet worden, dan is het Max P1 met BOT op P2.
Krijgen we dan een "Valtteri, it's James" ?
"push Max off"
"push Max off"
Nope, dat kan de wedstrijdleiding ook horen en dat heeft wat gevolgen. Na Crashgate weten we ook dat een boze ex coureur gerust een boekje open kan doen dus ook dat is niet verstandig.Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:32:
Mocht LEC 5 plaatsen teruggezet worden, dan is het Max P1 met BOT op P2.
"push Max off"
Daarnaast denk ik dat Toto een gevecht op de baan wil en liever wat verlies pakt dan onsportief gedrag vertonen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Kwam deze toevallig tegen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hamilton heeft dat niet nodig, die kan dit de komende races op de baan herstellen.
Die heeft morgen een safety car die juist op het goede moment valt, waardoor hij een goedkopere stop kan maken dan de resthoevenpe schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:36:
Hamilton heeft dat niet nodig, die kan dit de komende races op de baan herstellen.
Veroorzaakt door Russell natuurlijk
Nou Sir HAM, succesJasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:36:
Kwam deze toevallig tegen
[Video: Why the world's most famous car race is in Monaco]
Ik denk dat vandaag wel een bewijs is dat de Mercedes het niet lekker doet bij lage temperaturen. Beide coureurs hadden vaak een extra opwarmrondje nodig (overigens zagen we dat Max ook doen) maar steeds was het net niet genoeg. Ze missen de DAS of zo?
Verder vind ik dat HAM het een beetje heeft laten lopen. Geen enkeke sessie zat hij er goed bij. Maar waarom zou hij dat doen?
Verder vind ik dat HAM het een beetje heeft laten lopen. Geen enkeke sessie zat hij er goed bij. Maar waarom zou hij dat doen?
Ach ja we hebben het altijd over de mazzel van Hamilton. Als de bak van lec kapot is heeft Max een keer mazzel. Hopelijk kan hij wegrijden en wordt HAM lang opgehouden door de mensen achter Max.
Ik denk dat we morgen een nieuwe leider in het kampioenschap hebben 😊😇
Niet al te opzichtig natuurlijk.asing schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Nope, dat kan de wedstrijdleiding ook horen en dat heeft wat gevolgen. Na Crashgate weten we ook dat een boze ex coureur gerust een boekje open kan doen dus ook dat is niet verstandig.
Daarnaast denk ik dat Toto een gevecht op de baan wil en liever wat verlies pakt dan onsportief gedrag vertonen.
“Valteri this is Toto: het weiland was te groen voor de haas”
Pakt normaal natuurlijk gewoon wel punten en staat voor. Hierna nog 18 races dus nog alle kans. En met zijn geluk wint ie morgen die race alsnog.
Kruip terug in je holletje en kom er maandag pas uit s.v.p.pjlgt schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:53:
Pakt normaal natuurlijk gewoon wel punten en staat voor. Hierna nog 18 races dus nog alle kans. En met zijn geluk wint ie morgen die race alsnog.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat de rest van het jaar dan maar zo koud en regenachtig blijven in Europa.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:48:
Ik denk dat vandaag wel een bewijs is dat de Mercedes het niet lekker doet bij lage temperaturen. Beide coureurs hadden vaak een extra opwarmrondje nodig (overigens zagen we dat Max ook doen) maar steeds was het net niet genoeg. Ze missen de DAS of zo?
Lucky safety car en pitstop en Hamilton wint gewoon... Helaas, maar met alle mazzel die ik bij hem heb gezien zit die kans er wel in.Kenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:51:
Ach ja we hebben het altijd over de mazzel van Hamilton. Als de bak van lec kapot is heeft Max een keer mazzel. Hopelijk kan hij wegrijden en wordt HAM lang opgehouden door de mensen achter Max.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor de mensen met F1TV pro, even de Q terugkijken via de onboard van LEC. Op 1 uur 3/4 minuten crasht hij en op 1 uur en 6 minuten wordt zijn wagen omhoog getakeld. Grappig gezicht zo vanuit de onboard haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat een volwassen interview! Niet van die popie jopie stellingen, en Max reageert ook uitgebreid en op een volwassen manier. Mag wat mij betreft blijven die Winkelman!DoeEensGek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:48:
[Streamable]https://streamable.com/dimiwm
Afgezien daarvan vind ik het in Monaco super geregeld met het "opruimen" van stilgevallen/kapotte auto's. Niet rondenlang lopen kutten, nee, optakelen die hap en verder met de race!Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:03:
Voor de mensen met F1TV pro, even de Q terugkijken via de onboard van LEC. Op 1 uur 3/4 minuten crasht hij en op 1 uur en 6 minuten wordt zijn wagen omhoog getakeld. Grappig gezicht zo vanuit de onboard haha
Jup, viel mij ook op. Fijne vragen, direct wanneer nodig, ruimte gevend wanneer gewenstPyr0_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:03:
[...]
Wat een volwassen interview! Niet van die popie jopie stellingen, en Max reageert ook uitgebreid en op een volwassen manier. Mag wat mij betreft blijven die Winkelman! (toch?)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Rick Winkelman doet het inderdaad erg goed....
Ik denk serieus dat hamilton zn enige poging om norris en gasly voorbij te komen is met pit strategie. Geluk gat hem niet helpen morgen.
Ik denk serieus dat hamilton zn enige poging om norris en gasly voorbij te komen is met pit strategie. Geluk gat hem niet helpen morgen.
Kenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:08:
Ik denk serieus dat hamilton zn enige poging om norris...
Zak? Dis is Toto...
-
Met een beetje geluk mag hij mee naar Viaplay, alhoewel die aangaven te willen vernieuwen. Kans dat Olav die kant opgaat is dus ook wat gekrompenPyr0_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:03:
[...]
Wat een volwassen interview! Niet van die popie jopie stellingen, en Max reageert ook uitgebreid en op een volwassen manier. Mag wat mij betreft blijven die Winkelman! (toch?)
Hij kan het langst doorrijden met de banden. Paar keer zeggen , Bono my tyres are gone! Dan als laatste pitten tijdens een safetycar door een williams en wordt gewoon eerste of tweede.Kenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:08:
Deze screenshotten we even 😊Bloodclot schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:18:
[...]
Hij kan het langst doorrijden met de banden. Paar keer zeggen , Bono my tyres are gone! Dan als laatste pitten tijdens een safetycar door een williams en wordt gewoon eerste of tweede.
Hamilton loopt door z’n startplek natuurlijk wel weer extra risico tijdens de start. Gaat toch een stuk drukker zijn om ‘m heen dan ie gewend is. Zou voor het kampioenschap mooi zijn als Max weer wat kan inlopen.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
een keer geen opendeuren vragenKenny_026 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:08:
Met het verliezen van de F1 rechten door Ziggo in het achterhoofd vind ik, nu ik het nog wat bewuster bekijk, dat Ziggo eigenlijk best wel een heel goed pakket neerzet qua coverage van een race weekend.DoeEensGek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Met een beetje geluk mag hij mee naar Viaplay, alhoewel die aangaven te willen vernieuwen. Kans dat Olav die kant opgaat is dus ook wat gekrompen
Tegelijkertijd denk ik dat de mensen, die de F1 net wat serieuzer volgen dan de mainstream kijker, veel liever wat minder sensationele, en meer rationele en rustigere personen zien. Minder haantjes dus.
Met Kamphues en Doornbos kan ik prima leven, zeker als ze proberen elkaar iets minder de vliegen af te vangen.
Alhoewel Plooij geen onaardige kerel is heb ik tien keer liever iemand als Winkelman die toch echt professioneler overkomt.
ADHD Tom Coronel graag exit en Ho Pin Tung / Giedo vd Garde daarvoor in de plaats. Zeker naar Ho Pin luister ik graag.
Olav heeft bij mij wel sympathie maar iemand ernaast om de foutjes eruit te halen zou gewenst zijn. Hij moet teveel tegelijkertijd doen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Waarom geen duo, Olav en Rick beide. Krijg je beetje hetzelfde Croft en Brundle samenHelp!!!! schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:43:
[...]
Met het verliezen van de F1 rechten door Ziggo in het achterhoofd vind ik, nu ik het nog wat bewuster bekijk, dat Ziggo eigenlijk best wel een heel goed pakket neerzet qua coverage van een race weekend.
Tegelijkertijd denk ik dat de mensen, die de F1 net wat serieuzer volgen dan de mainstream kijker, veel liever wat minder sensationele, en meer rationele en rustigere personen zien. Minder haantjes dus.
Met Kamphues en Doornbos kan ik prima leven, zeker als ze proberen elkaar iets minder de vliegen af te vangen.
Alhoewel Plooij geen onaardige kerel is heb ik tien keer liever iemand als Winkelman die toch echt professioneler overkomt.
ADHD Tom Coronel graag exit en Ho Pin Tung / Giedo vd Garde daarvoor in de plaats. Zeker no Ho Pin luister ik graag naar.
Olav heeft bij mij wel sympathie maar iemand ernaast om de foutjes eruit te halen zou gewenst zijn. Hij moet teveel tegelijkertijd doen.
Ik heb op de duitse sky de vorige race nog eens teruggekeken en die hadden het plan van mercedes al snel in de smiezen, daar werd al een tijdje over gesproken. Die olav kwam er pas achter bij de pitstop van hamilton. Voo rmij mag die weg heeft zn langste tijd gehad en een duo presentatie was ook fijn om een betje discussie te horen ipv al dat raaskallen van OlavHelp!!!! schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:43:
[...]
Met het verliezen van de F1 rechten door Ziggo in het achterhoofd vind ik, nu ik het nog wat bewuster bekijk, dat Ziggo eigenlijk best wel een heel goed pakket neerzet qua coverage van een race weekend.
ADHD Tom Coronel graag exit en Ho Pin Tung / Giedo vd Garde daarvoor in de plaats. Zeker no Ho Pin luister ik graag naar.
Volgens mij kan Olav het niet zo goed hebben als iemand naast 'm zit. Dit hebben ze toch al eens geprobeerd met Doornbos ernaast?stekkiekiller schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 18:47:
[...]
Waarom geen duo, Olav en Rick beide. Krijg je beetje hetzelfde Croft en Brundle samen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.