PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
De linkerachterband staat anders wel flink schuinSpollie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Ik geloof nooit dat die bak kapot is eigenlijk.
😆 - Denk ook eens om ;)
I served in a company of heroes.
Liever versnellingsbak, 5 plaatsen straf. Dan staat ie nog voor Hamilton.Rivanov schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:03:
Oh oh oh wat hoop ik dat ie vanuit de pits moet starten.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet per se slecht voor Max.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Nieuwe "strategie".
Wel klasse hoe LeClerc zijn eigen pole vaststelt. (
Eat the bugs, live in a pod
Allemaal van links naar recht, Max wordt kampioen.
Naar links… naar rechts….naar links…
"When you grow up your heart dies"
Zei Horner tegen Max.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
P7 starten is hier alleen winnen met 6 crashes.... maarja het is en blijft HAM hahaHMC schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:04:
Hamilton heeft gewoon zoiets van "ik start wel wat meer naar achteren. Dan heb ik wat te doen tijdens de race. Ik win toch wel."
Nieuwe "strategie".
Wel klasse hoe LeClerc zijn eigen pole vaststelt. (
Achterkant klapte er ook lekker in. Wiel brak af. Dan krijgt de bak een klap en we weten dat die een veel kunnen hebben behalve een aandrijfas die op bezoek komt.PatrickC schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Waarom zou LEC een gridstraf krijgen? Alleen als de bak gewisseld moet worden, maar de auto lijkt meer stuk aan de voorkant.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
100% eens. Maar toch een gestolen pole. Niet expres. Maar dit is het geluk dat normaal alleen HAM heeft ;-)poor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:04:
Jongens, even serieus, zoiets ga je echt niet met opzet doen, met alle potentiele gevolgen vandien
Hangt van de klap op het achterwiel af, de aandrijfas komt direct in de gearbox uit.Spollie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:03:
[...]
Ik geloof nooit dat die bak kapot is eigenlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 22-05-2021 16:06 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bensimpel
Positieve meneer
Kleine schade idd geen probleem. Maar ik denk dat de versnellingsbak kaduk is hoor.chevsticks schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:05:
Hoe zit het nu eigenlijk met de regels. Als er alleen wat kleine schade is, dan mag hij toch gewoon van P1 starten en niet vanuit de pits?
😆 - Denk ook eens om ;)
Schumacher niet gezien jaren terug? En Rosberg heeft het ook eens gedaan maar die deed het wat minder mooi.poor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:04:
Jongens, even serieus, zoiets ga je echt niet met opzet doen, met alle potentiele gevolgen vandien
Waiting on the world to change
Morgen gewoon een start crash waarbij de eerste 6 auto’s uitvallen denk ik... dus komt wel goed met Lewis.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:02:
Echt FFS, Hamilton is gewoon P7 en alsnog baal ik nu.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
100%? Knap dat je dat zo ziet.nick93192 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:04:
Versnellingsbak is stuk, 100% zeker gezien de schade aan de achteras.
Hij klapt wel met het rechter achterwiel haaks tegen de muur. Vraag is wat de aandrijfas met de versnellingsbak heeft gedaan.cheiron schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:04:
Zo hard was deze toch niet? Vraag mij af of we wel iets gerepareerd moet worden waardoor hij straf krijgt of vanuit de pits moet starten
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
mocht ie van Pole starten vind ik dat jammer voor VER maar wel verdiend
Wil je iemand laten starten met een kapotte auto?soeppie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:05:
Ik vraag me het ook af. Officieel zit je met de parc ferme regels? Al hebben ze bij Max ook wel op de grid gerepareerd.
Echt niet op zo'n manier, op zo'n punt op de trackVuvuzela schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:06:
[...]
Schumacher niet gezien jaren terug? En Rosberg heeft het ook eens gedaan maar die deed het wat minder mooi.

Op deze manier had het echt nog veel serieuzere gevolgen kunnen hebben..
Piquet Jr says: “hold my beer”Wognummer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:07:
Overigens ik kan me echt niet voorstellen dat het bewust was als je geel veroorzaakt ja maar rood en je auto zo in de kreukels rijden nee dat doe je niet bewust
Als je het expres doet, rij je idd alleen je voorvleugel er ergens af.Wognummer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:07:
Overigens ik kan me echt niet voorstellen dat het bewust was als je geel veroorzaakt ja maar rood en je auto zo in de kreukels rijden nee dat doe je niet bewust
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nu afwachten voor de versnellingsbak.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En zo niet; start van de Honda is goed dit jaar.
[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 22-05-2021 16:08 ]
Haha, echt niet verwacht. Ferrari kan al een langere tijd niet mee komen, en nu ineens wel. Daarnaast heeft Hamilton haast nooit een afwijkend weekend zoals nu blijkbaar het geval is.
...
Bensimpel
Positieve meneer
Als je een beetje f1 auto's kent, die linkerachtband ligt voledig van de as af. Als dat geen schade aan de bak veroorzaakt..
Lec maakt zich zorgen over de versnellingsbak
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarom? Auto fixen en gewoon vooraan startenMikeyMan schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:08:
Waarom doen ze net alsof Leclerc gaat winnen? Kans dat ie penalty pakt of uit de pit start lijkt me groter toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee zeker niet, maar als je dan toch wat aanpast je een straf oplevert, hoeveel en wat mag dan wel / niet. Ik denk dat we het morgen pas wetenVos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Wil je iemand laten starten met een kapotte auto?
Bij schade mag je heel veel vervangen voor een exemplaar met dezelfde specificaties. Alleen sommige onderdelen geven een penalty, maar dat zijn de onderdelen waarvan ze maar een beperkt aantal per jaar mogen gebruiken.soeppie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:05:
Ik vraag me het ook af. Officieel zit je met de parc ferme regels? Al hebben ze bij Max ook wel op de grid gerepareerd.
Leclerc asked if he's worried about his gearbox and a potential penalty: "I am, but let's see..." #F1 #MonacoGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 22 mei 2021
Q was spannend genoeg..
Schumacher deed het stukken slimmer en bewust, dit was echt geen bewussie.gambieter schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:07:
Pff, dat is een super-Schumacher aanpak van LEC. Niet parkeren maar crashen.
Nu afwachten voor de versnellingsbak.
Want inhalen is zo makkelijk in Monaco?Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
LEC op P1 is prima. Daar gaat-ie toch niet eindigen. Vergeet niet dat ze over 1 ronde snel zijn maar in de race weer wegzakken.
Leclerc vlak voor Hamilton en Max op P1...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was wel echt een identieke crash als Max 3 jaar geleden. Wellicht ook identieke schade danDaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:08:
Van wat ik begrepen heb, kunnen die versnellingsbakken echt niet tegen zijwaartse impacts. Dat is dus een beetje onze "hoop".
Al met al is Ferrari iig erg sterk, net als Max. En euh Lewis... Off day. Maakt 'm ook iets meer menselijk.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Het is wel Monaco he, waar je met een kapotte auto alsnog niet ingehaald kan worden.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
LEC op P1 is prima. Daar gaat-ie toch niet eindigen. Vergeet niet dat ze over 1 ronde snel zijn maar in de race weer wegzakken.
Omdat je tegenstander je dan bewust schade kan aanbrengen?NotSoSteady schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Het is toch ook raar, dat je een auto in de vangrail parkeert en daarmee de pole pakt. Waarom is er geen regel dat je pas pole hebt wanneer de auto ook daadwerkelijk de pitstraat haalt.
Slimmer? Het was nogal overduidelijk en het heeft hem mogelijk de titel gekost.Vos schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Schumacher deed het stukken slimmer en bewust, dit was echt geen bewussie.
met wie?HollowGamer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:10:
Sainz niet echt goede vrienden met Leclaire?
Dat doet toch niets af aan dat je de snelste ronde hebt geredenNotSoSteady schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Het is toch ook raar, dat je een auto in de vangrail parkeert en daarmee de pole pakt. Waarom is er geen regel dat je pas pole hebt wanneer de auto ook daadwerkelijk de pitstraat haalt.
Maar waar gaat hij ingehaald worden?Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
RIC met 25% vermogensverlies pakte nog met twee vingers in de neus een P1, niemand kwam er langs
Waiting on the world to change
Niet echt. Als ie niet crasht grote kans dat Max hem pakt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Maar eerlijk is eerlijk, dit is wel Leclerc zijn eerste echt verdiende pole. Want die vorige zeven waren met een minder dan legale PU achterin.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Hehe, dat zeg je nu.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Maar eerlijk is eerlijk, dit is wel Leclerc zijn eerste echt verdiende pole. Want die vorige zeven waren met een minder dan legale PU achterin.
Remember RIC met zijn zijn 'kapotte' motor?Luapper schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Race pace RB is geloof ik vele malen beter. Als Max hem niet in bocht 1 pakt heeft pakt ie hem echt later wel.
Maar kan je uberhaupt wel fatsoenlijk inhalen hier ? Dichtbij zitten is 1 maar inhalen is 2 ......Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Al zal Ferrari het strategisch wel weer vernaggelen tijdens de race
Op zich is dat nu nog de vraag natuurlijk want waar komt die snelheid van dit weekend zo opeens vandaan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
BOT 3e pakt bijna de pole.
PER 8ste op 1.2s.
(De tweede rijder van Mercedes, HAM staat voor de tweede rijder van RBR.

[ Voor 25% gewijzigd door vliegnerd op 22-05-2021 16:11 ]
Of hij doet het expres om de WDC nog spannend te maken.Bansheeben schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Was wel echt een identieke crash als Max 3 jaar geleden. Wellicht ook identieke schade dan
Al met al is Ferrari iig erg sterk, net als Max. En euh Lewis... Off day. Maakt 'm ook iets meer menselijk.
Elect a clown, expect a circus.
Jawel want je voorkomt dat anderen een kans krijgen die tijd te verbeteren.poor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:10:
[...]
Dat doet toch niets af aan dat je de snelste ronde hebt gereden
Je vergeet Monaco. DC versus Enrico Bernoldi... Lewis vs DR mer een kapot hybride systeem.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Je Komt Er Niet Langs.
[ Voor 6% gewijzigd door asing op 22-05-2021 16:12 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik gun het hem ook wel in zijn thuisrace. De kans dat Max punten gaat inlopen op Hamilton is immers nog groot en dat is voor de spanning in het kampioenschap belangrijk.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
De rest zien we morgen wel.
Verwijderd
Die komt gewoon op het podium met zijn geluk.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:11:
Als HAM nu morgen niet verder dan P5 komt kan VER gewoon weer P1 in WDC tussenstand komen.
Hoe dan? RIC kon de race winnen met een kapotte PU. Ik ben bang dat het een grote optocht wordt met een paar keer een safetycar oid.Luapper schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Race pace RB is geloof ik vele malen beter. Als Max hem niet in bocht 1 pakt heeft pakt ie hem echt later wel.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Max zijn reactie na zien van de rode vlaggen.
Dat was anders de race waar Jos Verstappen de ene na de andere auto inhaalde.asing schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Je vergeet Monaco. DC versus Enrico Bernoldi...
Je Komt Er Niet Langs.
Wat mag je niet vervangen om op de grid te mogen starten? Als je iets vervangt en je krijgt een penalty, dat snap ik. Maar is er ook nog een optie dat ie vanuit de pit moet starten?MikeyMan schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:08:
Waarom doen ze net alsof Leclerc gaat winnen? Kans dat ie penalty pakt of uit de pit start lijkt me groter toch?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Mwa mwa, nog steeds een beetje discutabel..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
De auto crashen met nog tijd op de klok waardoor niemand meer zijn rondje af kan maken, blijft ergens vreemd dat je dan gewoon nog steeds pole hebt.
Dit is Monaco waar we het over hebben. Daarvoor moet de Racepace -echt- heel veel hoger zijn. Anders kom je er niet langs. Zie RIC met HAM in '18.Luapper schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:09:
Ja, want er zit ergens een haakse overbrenging tussen de achteras (nou ja, het differentieel; as van rotatie dwars op middenlijn auto) en de motor (as van rotatie parallel aan middenlijn auto). Ongeveer daar bovenop zit de versnellingsbak. Dus bij een duwtje van de zijkant verschuift een van de conische tandwielen, ofwel van de versnellingsbak weg, ofwel de versnellingsbak in (afhankelijk van de richting van de beuk).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:08:
Van wat ik begrepen heb, kunnen die versnellingsbakken echt niet tegen zijwaartse impacts. Dat is dus een beetje onze "hoop".
Dat vinden de tandwielen meestal niet leuk.
Probeer maar eens met Lego...
Ow niet echt nee, was de fikse straf al weer vergeten haha. Ik meende dat hij de muur in ging, maar hij kwam voor de muur tot stilstand.NotSoSteady schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:10:
[...]
Slimmer? Het was nogal overduidelijk en het heeft hem mogelijk de titel gekost.
Dat gebeurt sowieso dan, aangezien er niet werd geherstart.Zorro schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Jawel want je voorkomt dat anderen een kans krijgen die tijd te verbeteren.
Hoogstens schuift iedereen 1 plekje op. Dat boeit dan ook niet voor degene die nog een snelste ronde moet rijden..
Dus of een auto de pit moet halen, maakt niet uit.
Weer?nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:11:
Als HAM nu morgen niet verder dan P5 komt kan VER gewoon weer P1 in WDC tussenstand komen.
Zo voor het eerst zijn.
Pit starten zal alleen gebeuren als dat auto niet op tijd klaar is, 15min voor de race is dat.naitsoezn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Wat mag je niet vervangen om op de grid te mogen starten? Als je iets vervangt en je krijgt een penalty, dat snap ik. Maar is er ook nog een optie dat ie vanuit de pit moet starten?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ronde 58 gaat de top 6 de pits in, HAM rijdt daardoor vooraan. Ronde 59 gebeurt er iets waardoor de race wordt afgevlagd - > HAM p1Wognummer schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:05:
[...]
P7 starten is hier alleen winnen met 6 crashes.... maarja het is en blijft HAM haha

- DaniëlWW2
- Niet online
Max is goed boos ja.DoeEensGek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:12:
[Streamable: Max Verstappen reaction to Leclerc crash Q3 Monaco 2021]https://streamable.com/ygcpxr
Max zijn reactie na zien van de rode vlaggen.
P1 is binnen mensen.

Met pitstops bijvoorbeeldBarres B. schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Hoe dan? RIC kon de race winnen met een kapotte PU. Ik ben bang dat het een grote optocht wordt met een paar keer een safetycar oid.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zou niet eens verbaasd zijn.LA-384 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:14:
[...]
Ronde 58 gaat de top 6 de pits in, HAM rijdt daardoor vooraan. Ronde 59 gebeurt er iets waardoor de race wordt afgevlagd - > HAM p1
- DaniëlWW2
- Niet online
He, de auto is tenminste echt legaal. Dat is al een hele verbetering.talkatoo schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:13:
[...]
Mwa mwa, nog steeds een beetje discutabel..![]()
De auto crashen met nog tijd op de klok waardoor niemand meer zijn rondje af kan maken, blijft ergens vreemd dat je dan gewoon nog steeds pole hebt.
Er is beperkte tijd om aan de wagens te werken (verplichte rust-uren voor de teamleden)naitsoezn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Wat mag je niet vervangen om op de grid te mogen starten? Als je iets vervangt en je krijgt een penalty, dat snap ik. Maar is er ook nog een optie dat ie vanuit de pit moet starten?
Nu hebben ze mogelijk wel ruimte buiten curfew, maar niet op tijd is pitlane start.
Wereldrecord "F*CK" roepen tijdens raceQ?Spollie schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 16:11:
Max zijn reactie na de rode vlag
[YouTube: Max Verstappen reaction to Leclerc crash Q3 Monaco 2021]
Ham moet aan de bak en hij kan zo naar de winst.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.