[F1 2021] Race 3 GP van Portugal Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste
Acties:
  • 76.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-10 14:35
Probleem is dat de Bulls in het begin van de stint beter zijn, maar dan zit hij vast achter de Mercs. Tegen de tijd dat de banden bij de Bulls op beginnen te raken worden de Mercs juist beter tegen het einde van de stint.
Dus ik gok dat ze rond de pit stops weg gaan rijden van de Bulls en hij er dan niet meer bij in de buurt komt.
Enige kans die Max heeft is zo snel mogelijk inhalen en een gaatje slaan, maar ik betwijfel of dat gaat lukken.
Beloofd een leuke race te worden voor de neutrale kijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:26
Nou, vooruit. Ook mijn voorspelling. Ik ben bang dat dit een race wordt, die Hamilton op z’n sloffen gaat winnen. Met een beetje geluk Max op 2. Norris derde en Bottas vierde met genoeg voorsprong op nr 5 om op het laatst een pitstop te doen voor de snelste ronde.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
chevsticks schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:48:
Probleem is dat de Bulls in het begin van de stint beter zijn, maar dan zit hij vast achter de Mercs. Tegen de tijd dat de banden bij de Bulls op beginnen te raken worden de Mercs juist beter tegen het einde van de stint.
Dus ik gok dat ze rond de pit stops weg gaan rijden van de Bulls en hij er dan niet meer bij in de buurt komt.
Enige kans die Max heeft is zo snel mogelijk inhalen en een gaatje slaan, maar ik betwijfel of dat gaat lukken.
Ben wel benieuwd of de banden slijtage nog hetzelfde is want red bull had updates mee zodat dit misschien minder zou zijn of opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:15

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

chevsticks schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:48:
Als bottas en Hamilton niet met elkaar in de clinch raken, kon het weleens een hele saaie optocht worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

Bloodclot

Jawier!

Bottas gaat idd in dienst van lewis rijden.
We moeten hopen dat Perez een sterke race rijdt en in de pit windows van mercedes blijft.

Dus minimaal vierde blijven in eerste ronde om de boel biilj te houden.

Als Hamilton gelijk p1 bij de start pakt is het gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

Zelfs na twee races is Bottas al weer verloren voor het kampioenschap en zal weer in dienst moeten gaan rijden voor Hamilton. Hij wordt echt nooit kampioen ook al rijdt hij in de beste auto.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:18

d0s

sssst

Bovendien kan Max met deze auto Bottas gewoon hebben op racepace. Zelfs al zou de Mercedes sneller zijn. HAM is een ander verhaal. Vorig jaar kon hij BOT ook redelijk volgen met een inferieure auto.

Mooi dus als BOT voor HAM blijft de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55

JB

Cédric roelt!

Gé Brander schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:03:
Zelfs na twee races is Bottas al weer verloren voor het kampioenschap en zal weer in dienst moeten gaan rijden voor Hamilton. Hij wordt echt nooit kampioen ook al rijdt hij in de beste auto.
Ideale 2e rijder. Die rijdt nog geen deuk in een pakje boter.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
Ik zou Bottas niet zo snel afschrijven, die hoopt de lachende derde te worden in de strijd tussen Hamilton en Verstappen. Of dat gaat lukken kan je je uiteraard afvragen, maar die zal echt niet slaafs in race #3 klakkeloos in dienst van Hamilton willen rijden. Hamilton is natuurlijk net zo goed zijn concurrent als hij inderdaad nog enige hoop heeft op een rol in het kampioenschap.

Dat gezegd hebbende zie ik hem vandaag niet shinen, hij doet het meestal leuk in kwalificatie, maar deze baan en omstandigheden zijn over het algemeen niet iets wat goed voor hem werkt in de race. Hopen dat Max iig na de start op z'n minst tussen de Mercedessen zit, en Perez aan kan haken en men strategisch nog wat kan. Zal lastig zat worden, zeker gezien het feit dat Sainz P5 staat op softs, dus die zal ook een paar plekken willen winnen in de beginfase.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Max moet gewoon het podium pakken. Maximaliseren. En in het spoor van HAM blijven. Dit was vorig jaar ook MERC terrein. Seizoen is nog lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
The_Admin schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:17:
Ik zou Bottas niet zo snel afschrijven, die hoopt de lachende derde te worden in de strijd tussen Hamilton en Verstappen. Of dat gaat lukken kan je je uiteraard afvragen, maar die zal echt niet slaafs in race #3 klakkeloos in dienst van Hamilton willen rijden. Hamilton is natuurlijk net zo goed zijn concurrent als hij inderdaad nog enige hoop heeft op een rol in het kampioenschap.

Dat gezegd hebbende zie ik hem vandaag niet shinen, hij doet het meestal leuk in kwalificatie, maar deze baan en omstandigheden zijn over het algemeen niet iets wat goed voor hem werkt in de race. Hopen dat Max iig na de start op z'n minst tussen de Mercedessen zit, en Perez aan kan haken en men strategisch nog wat kan. Zal lastig zat worden, zeker gezien het feit dat Sainz P5 staat op softs, dus die zal ook een paar plekken willen winnen in de beginfase.
Dat gaat Bottas niet lukken, een andere helpt Mercedes dat wel een handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Ik denk dat het niet eens aan Bottas zelf zal liggen, maar ik denk dat als hij vandaag in de positie om te winnen zou zijn en Hamilton ligt P2, dat het gewoon teamorders worden. En daar gaat hij wel gewoon klakkeloos in mee.

Merc wil het waarschijnlijk toch ook wel op safe spelen en ze hebben het al eerder gedaan in een minder lastige situatie. Ik denk dat RB dit seizoen een grotere dreiging is als Ferrari in dat seizoen en Bottas staat er qua kampioenschap al zo matig voor dat Merc weinig problemen zal hebben met teamorders. Net als Perez dat zal moeten doen voor Max waarschijnlijk mocht er zich een gelijke situatie voordoen daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 11:49

Liveshort

Certified Crazy Person

Ik hoop toch dat Bottas in race 3 dan nog de ballen heeft om te zeggen bekijk het maar. Maar goed, ik acht de kans dat hij zonder teamorders in wordt gehaald eigenlijk groter.

Hopen op een goeie start vanmiddag!

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:52
Zou mij niks verbazen als Bottas en Hamilton er in bocht 1 samen af gaan. Hamilton moet om Verstappen achter zich te houden en Bottas heeft niets te verliezen. Na dit jaar is hij sowieso weg, dus moet hij kiezen tussen 2 kwaden: Mercedes en alle Hamilton-fans over zich heen of alle andere F1-fans over zich heen omdat hij weer geen ruggengraat heeft laten zien.

Ik verwacht overigens geen wonder van Verstappen bij de start. De afstand tot de eerste bocht is vrij kort en als hij er voorbij wil, moet Bottas zijn start verprutsen en zal het aan de buitenkant moeten gebeuren, maar daarmee neemt hij wel een gigantisch risico. Mocht die poepstart van Bottas er komen, dan gaat Verstappen er vermoedelijk links voorbij en Hamilton rechts. Mocht Verstappen dan zo goed weg zijn dat hij naast Hamilton zit bij de eerste bocht, dan zal Hamilton hem ongetwijfeld van de baan drukken na vorig weekend, dus dat risico is ook niet handig.

Edit: Na het terugkijken van de eerste ronden van vorig jaar is een voorspelling helemaal niks waard... :X Sainz die de Mercedessen op softs voorbijrijdt in de eerste ronden. Bottas die Hamilton in de eerste ronde pakt. Leclerc en Raikkonen die Verstappen opjagen. En dan nog regen op een deel van het circuit. Ik was hem even vergeten, maar dat was een behoorlijk chaotische start. Vooral geen punten verliezen dus.

[ Voor 18% gewijzigd door KlaasjeNL op 02-05-2021 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:14:
Zou mij niks verbazen als Bottas en Hamilton er in bocht 1 samen af gaan. Hamilton moet om Verstappen achter zich te houden en Bottas heeft niets te verliezen. Na dit jaar is hij sowieso weg, dus moet hij kiezen tussen 2 kwaden: Mercedes en alle Hamilton-fans over zich heen of alle andere F1-fans over zich heen omdat hij weer geen ruggengraat heeft laten zien.

Ik verwacht overigens geen wonder van Verstappen bij de start. De afstand tot de eerste bocht is vrij kort en als hij er voorbij wil, moet Bottas zijn start verprutsen en zal het aan de buitenkant moeten gebeuren, maar daarmee neemt hij wel een gigantisch risico. Mocht die poepstart van Bottas er komen, dan gaat Verstappen er vermoedelijk links voorbij en Hamilton rechts. Mocht Verstappen dan zo goed weg zijn dat hij naast Hamilton zit bij de eerste bocht, dan zal Hamilton hem ongetwijfeld van de baan drukken na vorig weekend, dus dat risico is ook niet handig.
Mij wel, Bottas wil na volgend seizoen ook als hij niet bij Merc rijdt nog een baan hebben, hij heeft zeker wel wat te verliezen. Hij gaat gewoon een teamplayer zijn, zoals van hem verwacht wordt en zoals hij altijd heeft gedaan. Hij heeft meer te verliezen door niet mee te werken dan door wel mee te werken. Hij heeft verder ook niet echt een realistische kans om Hamilton te verslaan ofzo, dus ik zie niet in waarom je zou denken dat hij ineens niet de teamplayer zou zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
KlaasjeNL schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:14:
Zou mij niks verbazen als Bottas en Hamilton er in bocht 1 samen af gaan.
Bottas helemaal in de poeiers, Hamilton heeft een krasje en een deukje, rode vlag, krasje en deukje gratis herstellen, herstart, Verstappen heeft stiekem een stukje carbon in de motor gezogen dat op een cruciaal moment besluit voor panne te zorgen, Hamilton wint -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:26
Gladde baan, dus p3 starten is sowieso een voordeel. Nu met de nieuwe motor zie ik Max direct p2 pakken. Hopelijk hebben ze iets meer grip als vorig seizoen in de openingsronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als Bottas nog voorop rijdt na de eerste ronde, gaat het natuurlijk nooit lang duren voor de teamorders komen. Dan gaat Max tijd verliezen achter Bottas en heeft Hamilton weer eens een makkelijke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
Ik zou Bottas niet zo snel afschrijven, die hoopt de lachende derde te worden in de strijd tussen Hamilton en Verstappen. Of dat gaat lukken kan je je uiteraard afvragen, maar die zal echt niet slaafs in race #3 klakkeloos in dienst van Hamilton willen rijden.
Bottas weet dat dit zijn laatste seizoen bij Mercedes is, lijkt me dat hij dan wat minder naar teamorders gaat luisteren en vooral zichzelf voor 2022 in de etalage wil zetten.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Vandaag weer evenveel wind als gisteren en verwachting is dat het zal toenemen in de loop van de dag. Dat kan dus ook nog voor een grillig raceverloop zorgen met spinnende auto's en matige exits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

JB schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Ideale 2e rijder. Die rijdt nog geen deuk in een pakje boter.
Dat vind ik dan weer niet, hij kan prima rijden maar laat dat veel te weinig zien.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
PER VER TSU
Gewoon een gekke voorspelling om de strijd een beetje open te houden.
De Benzen rijden mekaar van de baan door een windvlaag.
Na 1/3 van de race steekt er een hond over en ergens klapt een band.

Wat een onzin dit soort voorspellingen btw... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gé Brander schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Dat vind ik dan weer niet, hij kan prima rijden maar laat dat veel te weinig zien.
Alle F1 coureurs kunnen prima rijden, anders kom je niet in de F1 terecht. Ook een Grosjean of Maldonado konden prima rijden. Die laatste heeft zelfs een overwinning op zijn naam staan. En in de juiste auto, lees: Mercedes en misschien de RB16B, kunnen die prima coureurs ook best wel vooraan meedoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:24
Max pakt ze gewoon allemaal voor de eerste bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
RobertMe schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:35:
[...]

Alle F1 coureurs kunnen prima rijden, anders kom je niet in de F1 terecht. Ook een Grosjean of Maldonado konden prima rijden. Die laatste heeft zelfs een overwinning op zijn naam staan. En in de juiste auto, lees: Mercedes en misschien de RB16B, kunnen die prima coureurs ook best wel vooraan meedoen.
Mee eens. Alleen hebben Bottas en Perez pech dat ze naast een exceptioneel talent rijden. Al was Bottas vorige race wel heel erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
[...]

Maldonaldo was ook gewoon snel af en toe maar wat gevoelig voor ongelukjes. Grosjean heeft ook zijn snelle periode gehad, maar dat is vooral gewoon dit topic waar bepaalde rijders meteen afgeschreven worden. Grosjean en Stroll zijn hier wel bekende namen die altijd enorm omlaag worden gepraat. Uiteraard allemaal prima rijders.

Maar als ze het zouden moeten opnemen tegen een Hamilton, Leclerc of Verstappen of "zelfs" Bottas, dat zouden ze waarschijnlijk wel afleggen. Al denk ik dat Grosjean in z'n beste tijden Bottas wellicht nog wel zou kunnen verslaan. Bottas is wat dat betreft wel enigszins teleurstellend, maar goed, zijn teammate en de benchmark vóór Mercedes was dan ook Massa, die ook wat overrated is dankzij zijn "bijna-wereldtitel" imo.

Anyway, uiteindelijk zijn ze natuurlijk allemaal extreem getalenteerd en uiteraard zijn het allemaal geen koekenbakkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 25-10 21:31
Zo vroeg in het seizoen gaat BOT er gewoon voor. Pas als tijdens de race blijkt dat hij HAM van dienst kan zijn, zullen ze hem als tweede rijder gaan behandelen (lees lang doorrijden om strategische redenen).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Niemand?

Ok, dus Toto Mercedes doet er alles aan. In de q kreeg NOR opdracht geen kadootjes te geven. Vet blokte Max in zij ln laatste rondje. Niemand die iets vind van deze deze twee Mercedes rijders?

'hey Zack, no presents!' 'Hey Laurence, nice Tommy shirts. Wanna trade for a PU?'

* pjottum heeft verder niks met complottheorieën...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

VET gaat echt niet VER blocken in een Q3 omdat dat opgelegd wordt. Daar is deze man echt al jaren en jaren voorbij.

Verder: Bij de start zou ik meer in de spiegels kijken dan naar P1/P2. Deze eerste rondes op koude banden gaan weer chaos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
pjottum schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:01:
Niemand?

Ok, dus Toto Mercedes doet er alles aan. In de q kreeg NOR opdracht geen kadootjes te geven. Vet blokte Max in zij ln laatste rondje. Niemand die iets vind van deze deze twee Mercedes rijders?

'hey Zack, no presents!' 'Hey Laurence, nice Tommy shirts. Wanna trade for a PU?'

Was dan ook niks. Sowieso, alsof Vettel daar aan mee zou werken. Absoluut niet. Ik denk dat het bericht naar Norris (die netjes aan de kant ging?) ook meer om tows ging dan wat anders. Niks aan de hand, net als de AT boys normaal nou niet echt voordelige dingen voor Red Bull doen (ook niet onvoordelig, maar ze doen gewoon hun eigen ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
PWM schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:04:

Verder: Bij de start zou ik meer in de spiegels kijken dan naar P1/P2. Deze eerste rondes op koude banden gaan weer chaos worden.
Eens. Vooraan starten is niet alleen handig omdat je weg kan rijden, maar voor een groot deel juist dat je met minder rijders te maken hebt in de eerste paar bochten. Starten vanaf p3/p4 zorgt vaak voor meer problemen, want je moet zowel inhalen/bijblijven als verdedigen. Vooraan hoef je alleen te verdedigen. Verstappen heeft daar vaak genoeg last van gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 21:31
Niemand?

Ik denk dat Norris met "no presents" werd gewaarschuwd dat ie Max geen slipstream op het rechte stuk moest geven, en daarom liet ie em er keurig voorbij voor de laatste bocht.
Vettel zat juist de azen op de slipstream van Max en deed z'n best om zo goed mogelijk aan te haken op het rechte stuk.

Hier zit echt geen politiek en iemand bewust hinderen achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Niemand?

VER stond op dat moment achter NOR op de startgrid. Dus elk beetje voordeel dat NOR aan VER had gegeven was in zijn eigen nadeel. Om daar gelijk een complot achter te zoeken gaat imo wel heel erg ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorspelling.
HAM
BOT
NOR

Beide RedBulls in de kluts en eraf...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

Wat een positiviteit hier -O-

RBs of eraf of seizoen al klaar want MER is sneller :w

Koude banden icm gladde baan zal wel even billen knijpen opleveren bij de start, maar verder; Go Max! :)F

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:25

Dentist

Next patient please...

JB schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:55:

Koude banden icm gladde baan zal wel even billen knijpen opleveren bij de start, maar verder; Go Max! :)F
Ik weet niet of er APIs zijn op Tweakers, maar man, wat zou ik graag een real-time sentiment analyse zien van de F1 topics. De laatste paar weken schieten de emoties alle kanten op, waarbij de nuance nogal ver te zoeken is (een ronde te laat pitten betekent dat het seizoen ten einde is, terwijl de races keer op keer laten zien veel mogelijkheden te bieden om fouten te corrigeren).

Races zijn lang, het seizoen is lang. En voor iedereen die denkt dat een meervoudige WDC als Hamilton zonder slag of stoot zich gewonnen geeft, duurt het nog veul langer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 00:49
Op basis van gisteren verwacht je vandaag Mercedes met gemak op P1 & P2, een hambotvertje. Ze gaan wel erg goed op de mediums. Benieuwd of de race toch voor een verrassing kan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13:33

Spotmatic

Ken sent me

SunriseBGN schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:06:
Op basis van gisteren verwacht je vandaag Mercedes met gemak op P1 & P2, een hambotvertje. Ze gaan wel erg goed op de mediums. Benieuwd of de race toch voor een verrassing kan zorgen.
Er komt hoe dan ook een safety car en dit keer in het voordeel van RBR.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:45
De opmerking van SKY is me wel bijgebleven, dat zelfs MERC niet lijkt te weten waarom de Gele band zo goed presteerde en hoe je hem aan de praat krijgt. Je ziet ook dat ze later met de gele gewoon langzamer reden (.7 seconden in Q3).

Volgens mij kan het echt alle kanten op in de race, het belangrijkste is nu dat Perez kan aansluiten en dat een pittende MERC dus altijd als 4e terug komt op de baan. Met een beetje geluk kan ook FER en/of MCL aansluite en binnen 20 seconden blijven de eerste 40 ronden. De MERC in verkeer is namelijk zeker met BOT achter het stuur een drama.

Zelf denk dat de MERC in de flying lap met Medium het gelukt heeft gehad van een korte draaiende wind waardoor de banden goed warm zijn gebleven. Toen de wind weer aanwakkerde zag je tijden kelderen en reden ze tijd van verstappen op de mediums.

[ Voor 12% gewijzigd door BasvanS op 02-05-2021 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 20:39
Ok ook mijn voorspelling dan. Kan mijns inziens 2 kanten op. Alles te maken met hoe Max z'n start is. Bij een goede start van Max zal het een clash tussen Ham en Ver worden waarbij de eerste zich niet meer aan de kant zal laten zetten zoals in Imola. Bij een slechte start van Max zal hij direct in gevecht zijn met de rode bandjes achter zich. Hopelijk weet Max dan zn frustratie onder controle te houden en de rust te bewaren.
Ach twee kanten op... 🤣. Het kan werkelijk álle kanten op bij de start. Geen peil op te trekken en daarom juist zo leuk. Ik hoop alleen dat het geen saaie optocht wordt waarbij Ham en Bot moeiteloos wegrijden. Daarnaast hoop ik dat Max en Per een goede start hebben. Iedereen zonder kleerscheuren de eerste ronde overleeft. Dat Per maar ook Nor en Ler kunnen aansluiten en we mooie gevechten zien in de top 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Even een vraagje, ik kan het niet vinden op het internet.....
Mercedes heeft volgens mij 3 keer gereden op nieuwe gele banden? VT2 Q2 en Q3.
Starten ze dus op gebruikte gele banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

iichel

Gazoooo

rashnu schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:47:
Even een vraagje, ik kan het niet vinden op het internet.....
Mercedes heeft volgens mij 3 keer gereden op nieuwe gele banden? VT2 Q2 en Q3.
Starten ze dus op gebruikte gele banden?
Per definitie, de set waarmee ze het snelst waren in Q2 starten ze op.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rashnu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
iichel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:48:
[...]

Per definitie, de set waarmee ze het snelst waren in Q2 starten ze op.
Ohhh ik dacht alleen de kleur en dus niet de set!
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59
Ik voorspel een gelukje voor Hamilton waardoor hij P1 kan pakken.

The usual eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
rashnu schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:50:
[...]

Ohhh ik dacht alleen de kleur en dus niet de set!
thanks!
Nope het is echt daadwerkelijk dat setje. Al zijn daar dan ook weer uitzonderingen voor, als je bijv een dikke lockup hebt en de band in zo'n slechte staat is dat het "gevaarlijk" wordt, dan mag je die inwisselen voor een andere band van hetzelfde type die ongeveer gelijkwaardig is versleten (als de rest van de set).

Gebeurt niet vaak, maar het is wel eens voorgekomen. Vind het persoonlijk een beetje een bullshitregel, dat is gewoon het risico dat je neemt imo en dan moet je maar uit de pits starten of snel pitten. Helaas was het ook toen weer Merc die er voordeel van had, wat vast niet meehelpt met het bepalen van mijn gevoelens omtrent die regel :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Justevo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:52:
Ik voorspel een gelukje voor Hamilton waardoor hij P1 kan pakken.

The usual eigenlijk.
Ook al heeft hij een ongelukje, dan zorgt de leiding wel voor een gelukje. Bijvoorbeeld de baan afgaan, gelapt worden, en dan jezelf unlappen en vrolijk 50m achter P1 verder gaan.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Ik betwijfel of Mercedes op basis van gisteren zoveel sneller is. In FP3 was Verstappen sneller en in Q3 was hij ook het snelst als zijn ronde niet geschrapt was.

Al met al is er eigenlijk geen peil op te trekken hoe het gaat lopen en zal de wind van grote invloed zijn. En ook kijkend naar vorig jaar hadden de RB's en de Mercs het in het begin lastig met de subtop, terwijl de verschillen toen een stuk groter waren. En daar komt dan ook nog de moeite bij om de banden op temperatuur te krijgen.

Het zal wel een grillige opening worden waarbij het vooral zaak is om te overleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

Vind ik ook zoiets als de criticasters van F1 Cafe aan het woord zijn. “Ja die Doornebos of Albers heeft zelf niets gepresteerd...”

Als je in de F1 rijdt hoor je gewoon bij de allerbesten van de wereld. We maken allemaal grapjes over Mazepin maar hij is in 2018 2e geworden in de GP3 en in 2019/2020 5e in de aziatische F3. Dan ben je niet van absolute wereldklasse maar zit je wel bij de wereldtop in de racerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:57

Quad

Doof

Ik hoop Max op P1 maar heb geen verwachtingen, race is behoorlijk beïnvloedbaar door het circuit.

Wat een gaaf circuit is het ook eigenlijk, bijna niks is vlak.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Quad schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:09:
Wat een gaaf circuit is het ook eigenlijk, bijna niks is vlak.
Kan niet wachten om deze met F1 2021 te rijden. Benieuwd of de grip dan ook echt minder is 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-10 14:41

DataGhost

iPL dev

Snowdog schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Nope het is echt daadwerkelijk dat setje. Al zijn daar dan ook weer uitzonderingen voor, als je bijv een dikke lockup hebt en de band in zo'n slechte staat is dat het "gevaarlijk" wordt, dan mag je die inwisselen voor een andere band van hetzelfde type die ongeveer gelijkwaardig is versleten (als de rest van de set).

Gebeurt niet vaak, maar het is wel eens voorgekomen. Vind het persoonlijk een beetje een bullshitregel, dat is gewoon het risico dat je neemt imo en dan moet je maar uit de pits starten of snel pitten. Helaas was het ook toen weer Merc die er voordeel van had, wat vast niet meehelpt met het bepalen van mijn gevoelens omtrent die regel :P
Mja, weer zoiets wat je niet in regels kan vangen. Straks heb jij je ronde gezet en crasht er iemand voor je tijdens je in-lap, rij je door debris heen en een band lek. Wat dan? Op het moment dat je uitzonderingen wil gaan beschrijven zijn er altijd situaties waar je nog niet aan gedacht hebt die iemand dan weer een voor- of nadeel oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

nu live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:55:

Zo erg is het niet hoor... ;)

Maar Perez en Verstappen gaan gewoon een keer in het seizoen in de clinche.. Aangezien het met de wegligging dit weekend niet zo lekker zit en ze naast elkaar starten, vermoed ik dat het vandaag zo'n dag is :P
Enfin.. beiden wakker, op de vingers getikt en niet meer doen ...
Gewoon een VER - RIC rivaliteitsmomentje.. verder niet.

Laat me alsjeblieft geen gelijk krijgen vanmiddag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
DataGhost schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Mja, weer zoiets wat je niet in regels kan vangen. Straks heb jij je ronde gezet en crasht er iemand voor je tijdens je in-lap, rij je door debris heen en een band lek. Wat dan? Op het moment dat je uitzonderingen wil gaan beschrijven zijn er altijd situaties waar je nog niet aan gedacht hebt die iemand dan weer een voor- of nadeel oplevert.
Da's wel net wat anders dan een flat spot imo. Daarnaast kan je in zo'n geval kan je prima een regel opstellen dat als het niet door eigen toedoen komt dat je dan inderdaad mag wisselen. Maar goed, in het desbetreffende geval, die flat spot was echt niet direct zo gevaarlijk ofzo dat gebeurt tijdens de race wel vaker. Het had alleen wel gewoon zijn eerste deel van de race vernaggelt, omdat hij direct naar binnen had moeten komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:47

vliegnerd

Nintendo fan.

LOL, Lewis zegt net tijdens de pre-show (mijn paraphrase): "Strategy wise this is not too interteresting. Medium -> Hard. The hard tire can go like a race distance and a half. Far too hard"

Dit wordt (hopelijk niet) dus echt een simpele (saaie) race als de start geen vuurwerk geeft.

[ Voor 20% gewijzigd door vliegnerd op 02-05-2021 14:22 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
vliegnerd schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:22:
LOL, Lewis zegt net tijdens de pre-show (mijn paraphrase): "Strategy wise this is not too interteresting. Medium -> Hard. The hard tire can go like a race distance and a half. Far too hard"

Dit wordt (hopelijk niet) dus echt een simpele (saaie) race als de start geen vuurwerk geeft.
Dit wordt een saaie een stopper. ;)
De banden zijn gewoon veel te hard gekozen door Pirelli. Werkelijk iedereen gaat medium --> hard doen. Ik zie soft --> ook voor heel wat mensen werken. Het enige dat het kan redden is chaos. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:05

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gezien de problemen met grip op deze baan is de kans op chaos groter.

Max start op de schone kant van de baan dat is een voordeel. Als hij dan voor Hamilton komt en Perez zit daarachter dan is het al meteen een stuk interessanter.

Meer laat mijn gazen bol niet zien :P

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Zo erg is het niet hoor... ;)
Nouja, als ik t zo zie.. Ik vond t gister allemaal wel een beetje raar hoor..

En even afkloppen en niet om te jinxen, ik weet niet waarom, maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euEsR2lYQA65H4YtD-smmAmKiUQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BDM2KxVpR3E7VDWOgyFBnFix.png?f=fotoalbum_large

ok, I'll show myself out :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:30:
De banden zijn gewoon veel te hard gekozen door Pirelli.
Heeft dat niet ook te maken met de laatste bochten? Dat die zwaar zijn voor de banden en Pirelli daarom voor het zekere gaat. Hetzelfde dus als dat ze op Zandvoort voor de hardste band gaan puur voor de banking.
Daardoor krijg je dan dus wel weer dat de band veel te hard is en geen slijtage geeft.

Normaliter zal Pirelli dus een band kiezen die past bij de ruwheid van het asfalt en er een "gezonde" vorm van slijtage is. Maar op sommige circuits moeten ze daarvan afwijken omdat een zachte band niet stevig genoeg is voor de G-krachten / ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RobertMe schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:55:
[...]

Heeft dat niet ook te maken met de laatste bochten? Dat die zwaar zijn voor de banden en Pirelli daarom voor het zekere gaat. Hetzelfde dus als dat ze op Zandvoort voor de hardste band gaan puur voor de banking.
Daardoor krijg je dan dus wel weer dat de band veel te hard is en geen slijtage geeft.

Normaliter zal Pirelli dus een band kiezen die past bij de ruwheid van het asfalt en er een "gezonde" vorm van slijtage is. Maar op sommige circuits moeten ze daarvan afwijken omdat een zachte band niet stevig genoeg is voor de G-krachten / ....
Pirelli gaat altijd te veilig omdat ze bang zijn dat er iets ontploft, zei erop worden aangekeken. Op zich ook waar. Dus te zachte banden gebeurd zelden, maar de races worden er wel saai door. Eigenlijk alleen als Pirelli zowat per ongeluk niet te harde banden heeft of het echt heet is, krijgen we nog wel eens wat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 22-10 11:25
Hm.. kan ook strategie zijn van Lewis. Als hard 1,5 race mee gaat, waarom is soft dan geen optie?

Medium -> Soft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:07
Blijft een heerlijke gast, die Ricciardo!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

talkatoo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:03:
Hm.. kan ook strategie zijn van Lewis. Als hard 1,5 race mee gaat, waarom is soft dan geen optie?
Omdat je dan je (eerste en enige) stop te vroeg moet maken en de kans groot is dat je in verkeer terecht komt. Met Geel kun je langer doorrijden, meer rondjes om een voorsprong op te bouwen die groot genoeg is om voor de meute te blijven na je pitstop.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-10 09:18
naitsoezn schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:08:
[...]

Omdat je dan je (eerste en enige) stop te vroeg moet maken en de kans groot is dat je in verkeer terecht komt. Met Geel kun je langer doorrijden, meer rondjes om een voorsprong op te bouwen die groot genoeg is om voor de meute te blijven na je pitstop.
Als je van medium naar hard gaat kan je (afhankelijk van je keuze hoe lang je op de hard wilt rijden) net zo vroeg stoppen als van medium naar soft, dus die beredenering snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Heb wel meer vertrouwen qua racekraft als teammaat in Perrez maar dat betekent ook dat hij zich niet als tweede rijder zal gedragen. Benieuwd naar de start.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ParaDroid2
Doe eens gek, Hamilton en Verstappen vallen uit, Norris wint de race en staat dus eerste in het WDC :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Ook al heeft hij een ongelukje, dan zorgt de leiding je beoogde opvolger wel voor een gelukje"oplossing" door je teamgenoot eraf te rammen. Bijvoorbeeld de baan afgaan, gelapt worden, en dan jezelf unlappen en vrolijk 50m achter P1 verder gaan.
FTFY

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:12
* nachtnet heeft op de kaart gekeken waar de AED's in de buurt hangen.

* nachtnet wenst iedereen vast een goede race..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 22-10 11:25
naitsoezn schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:08:
[...]

Max start op geel. Hij moet dan juist vrij lang doorrijden om naar rood (soft) te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:01
1: BOT
2: PER
3: NOR

(HAM/VER botsen in eerste ronde)

Sorry ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
nachtnet schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:23:
* nachtnet heeft op de kaart gekeken waar de AED's in de buurt hangen.

* nachtnet wenst iedereen vast een goede race..
* poor Leno vindt het grappig dat nachtnet altijd in 3e persoon praat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Nog een half uurtje _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:12
@poor Leno , laat ik dan maar zeggen dat ik er zin in heb. (en voorbereid ben.)

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 02-05-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

iichel

Gazoooo

waarom mocht ziggo een jaar lang geen itnerviews met ocon doen? omdat ze hem een stokbrood noemen?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13:33

Spotmatic

Ken sent me

Zo, de pizza's zijn op tijd besteld. De uitslag van de race zal uitwijzen of ik een flesje Port opentrek. ;-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
Dat geluk van Lewis moet toch een keer op zijn? Gewoon een keer nul punten, leuk voor het kampioenschap.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
mikkelnl schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:25:
1: BOT
2: PER
3: NOR

(HAM/VER botsen in eerste ronde)

Sorry ;-)
Lekke band Hamilton, en schiet de baan af, kan niet verder. Bottas en Sainz komen in aanraking en raken ver achterop. Max P1 Perez P2.

...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:41
Lando zit in de problemen..... :+

even klikken voor de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HAM
BOT
LEC

Verstappen dnf

(Maar nog steeds geloof ik in het kampioenschap voor Max, alleen dit circuit....)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Zo allemaal een mooie spannende race zo.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:03
Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:30:
[...]

Lekke band Hamilton, en schiet de baan af, kan niet verder. Bottas en Sainz komen in aanraking en raken ver achterop. Max P1 Perez P2.
Waar kan ik tekenen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
iichel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:29:
waarom mocht ziggo een jaar lang geen itnerviews met ocon doen? omdat ze hem een stokbrood noemen?
Volgens mij was dat door dit...
Esteban Ocon heeft de verontschuldigingen van Jack Plooij geaccepteerd. De oud-tandarts bleek nogal grof in de mond. Voor een draaiende camera en in afwezigheid van de Franse coureur maakte Plooij Ocon uit voor "That French Fuck". Een en ander gebeurde tijdens een vraaggesprek met Lando Norris.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Luxicon
Daar is rekening mee gehouden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maW0JRgb8LheQtZvUeiohUBC7v4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NxGxKpBXSXyI2panSWTDrv1T.png?f=user_large

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 25-10 09:32
Hyper hyper Buxton

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:36:
[...]

Daar is rekening mee gehouden:
[Afbeelding]
Kruisje ook goed?

x

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Pierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:33:
Zo allemaal een mooie spannende race zo.
Hetzelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
@Sir_Lion Ja hoor, werkt net zo goed. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10 16:56

pinda powerrr

Slow down...

Lekker zondag zo, beetje voetbal kijken en dan zo overschakelen naar de race. Hier tussendoor de laatste updates en roddels bijhouden.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Moet je er ook voor zorgen dan he ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wel heerlijk rustige start grid met die Corona maatregelen zo. Was bijna alweer vergeten dat je normaal gesproken die wagens niet eens ziet omdat het zo voo met mensen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo hopen dat de f1tv app het dalijk beter doet, deed gisteren casten naar een nvidia shield maar richting einde q2 begon de app te crashen en wou niet meer laden. Nu weer aanstaan en lijkt stabiel dus fingers crossed. Engelse commentaar is toch wel echt zoveel fijner voor het oor.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

HyperBuxton is weer bezig :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Wel met een jasje.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Volgens mijn vriendin ben ik zwaar irritant zo vlak voor de race, wil iemand haar een ban geven :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Sir_Lion schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Moet je er ook voor zorgen dan he ;D
Dat is de opdracht aan de coureurs. Toto voelde er niet veel voor. ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Pierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:44:
Volgens mijn vriendin ben ik zwaar irritant zo vlak voor de race, wil iemand haar een ban geven :9
Ik geef haar geen ongelijk :+ inruilen anders? :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Luxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:44:
[...]

Dat is de opdracht aan de coureurs. Toto voelde er niet veel voor. ;)
Maar wat heb ik er dan aan door het te ondertekenen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik wil niet stoken hoor.. maar..

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-10 22:14

Zorro

Z

pinda powerrr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:40:
Lekker zondag zo, beetje voetbal kijken en dan zo overschakelen naar de race. Hier tussendoor de laatste updates en roddels bijhouden.
Er is helemaal geen voetbal.

Wel WK finale snooker *O*

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nope. :Y)

Pagina: 1 ... 9 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.