Gewoon een drive through penalty geven en als ze dan toch een rondje loopt kan ze meteen een biertje en wat chips mee nemenPierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:44:
Volgens mijn vriendin ben ik zwaar irritant zo vlak voor de race, wil iemand haar een ban geven
Op welke banden start de top 10 trouwens?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PirelliPierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:48:
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Rond en van rubberPierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:48:
-
Pierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:48:
[ Voor 11% gewijzigd door CrashOverDrive op 02-05-2021 15:50 ]
Pirelli's .... Zwart én rondPierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:48:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
ZwartePierre schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:48:
Waiting on the world to change
Ik heb een tijd geleden ook dat reactie spelletje met die tennisballen… ik kwam niet eens in de buurt van de snelheid die GAS heeft
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Haha. Awh. De cameraman van F1TV wilde ook een box van NOR, maar NOR zag hem niet
Lol ... was echt een kansloze actie.Jasphur schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:51:
Haha. Awh. De cameraman van F1TV wilde ook een bix van NOR, maar NOR zag hem niet
Veel plezier iedereen
Ja sorry, er zijn geen voorwaarden aan verbonden, maar je kunt ervoor tekenen.Sir_Lion schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:45:
[...]
Maar wat heb ik er dan aan door het te ondertekenen
...
Nou, ik ga in ieder geval genieten van de raceLuxicon schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Ja sorry, er zijn geen voorwaarden aan verbonden, maar je kunt ervoor tekenen.
Fijne race!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nou, de Livetiming gaat op, en ik kom hier wel schelden als Hamilon weer eens geluk heeft.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Vandaag ben ik voor Pérez. Max redt zich vast wel alleen...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Helemaal niet zo zenuwachtig voor deze race
Verwacht er eigenlijk niet zo veel van. Desondanks toch een fijne race allen!
PSN: xMaurice93
Fijne race allemaal! Mogen de beste niet uitgelijden!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Fijne race iedereen.
Zoals altijd, moge de beste M winnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Race 2 GP van Emilia-Romagna
Vandaag Portugees 🇵🇹
U ziet, Portugese champignons en Cenouras à Algarvia (wortelsalade), Kip piri piri, Chorizo, olijven en geitenkaas
Met een portje on the side
Ik wens iedereen wederom een spannende race toe!
Race 1 GP van Bahrein
Vandaag Portugees 🇵🇹
U ziet, Portugese champignons en Cenouras à Algarvia (wortelsalade), Kip piri piri, Chorizo, olijven en geitenkaas
Mewis Mamilton?DaniëlWW2 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:57:
Fijne race iedereen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Have fub allemaal! Kijken wat Max in de race kan doen. Hoop dat Russell ook eens de punten in kan rijden! LET'S GOOOOOOO
Zit er weer klaar voor, eens zien of Max kan profiteren van de goede lijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
DaniëlWW2 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:57:
Fijne race iedereen.
Zoals altijd, moge de beste Mazepin winnen.
Mazepin?DaniëlWW2 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:57:
Fijne race iedereen.
* Illegal_Alien duikt weg.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik meende net te zeggen dat ik hoopte dat Ziggo 't geluid van de geïmproviseerde studios van Olav en Jack wat beter op orde zou gaan krijgen maar: 't Valt inmiddels niet meer tegen
Glazen bol erbij... Ik zie HAM en BOT er samen af gaan in bocht 1.
Signature
Dat BOT en HAM er in de eerste bocht maar af mogen vliegen, tenzij 'Valtteri, it's James ...' 
Fijne race, iedereen!
Fijne race, iedereen!
Wij hebben er ook zin in (majesteitsmeervoud)nachtnet schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:28:
@poor Leno , laat ik dan maar zeggen dat ik er zin in heb. (en voorbereid ben.)
Wij wensen u allen een aangenaam verpozen achter uw schermen.
Ziet er goed uit! Ik stap in de auto, tot zo!streamnl schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:57:
Mijn vrouw wil dit jaar hapjes maken wat “uit de regio” komt.
Race 1 GP van Bahrein
Vandaag Portugees 🇵🇹
[Afbeelding]
Complimenten aan het Ziggo team, ongelofelijk dat je dit toch allemaal kunt doen vanaf de hotelkamer. 
Ben eigenlijk best geïnteresseerd in hun setup. WiFi is naar mijn weten nooit top in een hotelkamer, al zullen zij wel in de betere zitten.
Ben eigenlijk best geïnteresseerd in hun setup. WiFi is naar mijn weten nooit top in een hotelkamer, al zullen zij wel in de betere zitten.
Zo, zal mij ook weer even laten horen. Veel plezier iederen en hou het gezellig.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
He als Mazepin wint, dan hebben we wel echt een legendarische race gehad hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fijne race allemaal
Ik zie eerder iemand van RBR de bocht uitvliegen met die Ferrari en Alpine op p5 en p6BMW_M3 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:58:
Glazen bol erbij... Ik zie HAM en BOT er samen af gaan in bocht 1.
Fijne race iedereeen!111!!!
[ Voor 12% gewijzigd door OcGuru op 02-05-2021 15:59 ]
Bl44t
Mercedes dus...
I have no special talent. I am only passionately curious.
hopen op een knotsgekke race!
Ik zou het doen!
Dat was gisteren al het geval tijdens de kwalificatie. Na de eerste Q1 klonk Olaf niet meer over de telefoon.Will_M schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:57:
Ik meende net te zeggen dat ik hoopte dat Ziggo 't geluid van de geïmproviseerde studios van Olav en Jack wat beter op orde zou gaan krijgen maar: 't Valt inmiddels niet meer tegen
Duimen voor punten voor Russel vandaag
PSN: xMaurice93
gevalletje "Last man standing." Denk dat voordat dat gebeurt de race met een rode vlag beeindigd is..DaniëlWW2 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:58:
He als Mazepin wint, dan hebben we wel echt een legendarische race gehad hoor.
Mick Schumacher!
Waiting on the world to change
Hopen dat Max aan t eind van de dag op 1 staat in t kampioenschap, ongeacht de uitslag
mijn signature is bewust leeg :-)
Die van ham hadden alleen een heat cycle toch
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Niet fair van mij, hij lijkt me een aardige gast, maar vorige keer was natuurlijk niet echt een super actie.
#funnynotfunnyik schakel net in, heeft Hamilton al geluk gehad?
Met wat hij tot nu toe laat zien in die Haas dan komt hij binnen nu en 2 jaar wel bij een top team terecht.
"When you grow up your heart dies"
Was daadwerkelijk het verkeerde microfoontje gisteren. Gebeurt bij werk calls ook continuWill_M schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:57:
`Veel plezier, een fijne race toegewenst iedereen
Ik denk dat Max vandaag vooral aan damagecontrol moet doen. Verwacht niet dat ie voor de Mercedessen eindigt, al hoop ik het wel. Zoveel mogelijk punten halen ipv zoveel mogelijk risico nemen. Portimao is een vervelend circuit.
Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal!
Goede race
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zou 44 nou een beetje een buffer aan 't bouwen gaan om 33 áchter 77 te kunnen houden?
Kimi kan naar binnen.. oh nvm en out
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Prima start. Max won de race niet, verloor het kampioenschap niet... Safety car.
- DaniëlWW2
- Niet online
Kimi en daar is weer een SC.
Ai Ai Ai, Kimi toch..
Dat wordt een teambespreking
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou alleen Perez een plek verloren en moet de rode banden achter zich houden.
Safety car door crash Raikonnen. Botsing met Gio en vleugel schuift onder zijn auto.
Safety car door crash Raikonnen. Botsing met Gio en vleugel schuift onder zijn auto.
RAI is aan't skate-boarden op z'n voorvleugel
Witte band ging toch anderhalve race mee? Dan nu pitten
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben verbaasd dat Bottas nog op P1 staat. Maar het is toch wel 95% zeker dat er iets gebeurd, waardoor hij op P2 of verder achterop raakt.
...
Iedereen al een pitstop gehad zie ik
- DaniëlWW2
- Niet online
Inderdaad ja. Doe dat dan.poor Leno schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:06:
Dammit Alfa, de bedoeling was om Mercedes eraf te kanllen, niet elkaar!!
Lijkt er compleet te vergeten omheen te sturen....
Brake testje van teamgenoot GIO... ging van zijn gas volgens mij want RAI was een klap sneller.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarom gaat niemand nu naar hard en uitrijden?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
haha, op het rechte stuk? no way. Slipstream-effect.PatrickC schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:07:
Break testje van teamgenoot GIO... ging van zijn gas volgens mij want RAI was een klap sneller.
Kijken of die SC situatie net zo gaat eindigen bij de herstart als vorig jaar....
Dat zijn wel heel veel rondjes.wontcachme schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:06:
Witte band ging toch anderhalve race mee? Dan nu pitten
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:strip_exif()/f/image/f8rxApNF5494SarZfaYNZ5mo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6xtMd3sXDzGeD5pI2Ks6vuoW.jpg?f=fotoalbum_large)