35 lap times were deleted in first practice for track limits infringements: 18 at turn one and 17 at turn four.
— RaceFans (@racefansdotnet) 30 april 2021
In the race, drivers can receive penalties if they exceed track limits too many times:https://t.co/RrMDoaoCbn#F1 #PortugueseGP
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zit inderdaad iets in die auto wat er niet thuis hoortpjlgt schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:50:
[...]
Talentje die MazepinZal toch gewoon iets niet lekker gezeten aan/in/op die auto lijkt me?
Lijkt me sterk.Plenkske schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
Reden Verstappen en Perez hun snelste tijden op dezelfde band ?
I served in a company of heroes.
Max op een vibrerende en Checo niet?Plenkske schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
-
Iedereen reed zijn snelste tijd op de zachte band.Plenkske schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
Ja tussen het stuur en de stoelpjlgt schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:50:
[...]
Talentje die MazepinZal toch gewoon iets niet lekker gezeten aan/in/op die auto lijkt me?
Laat je niet foppen, dit is Industrial Light Orchestra, het onbekende broertje van ELO.Martin0 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:54:
[...]
Calum Iliott, Alfa romeo reserve/test driver en (voormalig) F2 driver
Hij doet het best goed!
een treffende spreuk
Is er een geldelijke regeling als je andermans auto in de vernieling rijdt ivm budget cap? En dan bedoel ik niet een racing incident of zelfs misschien een rijdersfout ala RUS-BOT, maar wel bijvoorbeeld een "unsafe release" in de pit, of als je achteruitrijdend andermans auto beschadigd?Paling1 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:42:
Geen nieuwe uitlaat voor Bottas?
Dus dat gepiep van Mercedes over de mogelijke total loss van de motor (en de aanslag op het budget) vorige week was allemaal een beetje boel veel overdreven?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Blijf Catalunya nog steeds het brave broertje van Portimao vinden.Maarten_E schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:09:
Blijf Portimao nog steeds een dronken variant van Catalunya vinden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heftig. Voor Olav toch een flink risico als diabeet zijnde. Had hij z'n vaccinatie al?asing schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:48:
Motorsport.com meldt dat er corona is geconstateerd bij de ploeg van Ziggo op het circuit. Ze zijn in quarantaine gegaan. We kunnen de interviews van Jack dus wel vergeten. Of Olav in staat is om het commentaar te verzorgen weet ik niet.
Dit betekent ook dat Spanje volgende week ook anders moet.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Het is niet bekend wie er besmet is geraakt.Cass Casey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:15:
[...]
Heftig. Voor Olav toch een flink risico als diabeet zijnde. Had hij z'n vaccinatie al?
Ik moest juist weer hier aan denken.... https://www.hpe.com/nl/nl...rated-lights-out-ilo.htmlpro_6or schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:53:
[...]
Laat je niet foppen, dit is Industrial Light Orchestra, het onbekende broertje van ELO.
Hij doet het best goed!
IT'S LIGHTS OUT
(and awaaay we go!)
losse drain
jep 10min
We have a delay of 10 minutes while some drain covers are being fixed. Session will now start at 15.10 local time for one hour. #PortugueseGP
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 30 april 2021
[ Voor 25% gewijzigd door basvn op 30-04-2021 15:57 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 92% gewijzigd door Plenkske op 30-04-2021 15:57 ]
Mijn boefje is liev!
Ze wisselen af. Bahrain had Aston Martin.JB schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:58:
Hoe zit dat nu met die safety en medical car? Zie nog steeds Mercedes. Is dat een gezamenlijk contract met AM?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yes. https://www.formula1.com/...PIsF0xEkmJXmwkvrp3Tu.htmlJB schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:58:
Hoe zit dat nu met die safety en medical car? Zie nog steeds Mercedes. Is dat een gezamenlijk contract met AM?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
MAZ op Hardhansvk schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:14:
Toeval dat iedereen nu op de medium band staat?
Iedereen behalve Mazepin op medium. Mazepin op harde banden.hansvk schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:14:
Mazepin is op hard.hansvk schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:14:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De benzineleiding zat in de weg denk ikStefanVerkerk schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:26:
Volgens Horner op SkyF1 waarschijnlijk een sensor error die ze nu gerectificeerd hebben. Ze hopen dat het nu opgelost is.
Mijn boefje is liev!
Doet het wel gewoon nu.vliegnerd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:27:
En weer geen teamradio??
Ik heb gewon teamradio (VER)vliegnerd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:27:
En weer geen teamradio?? Edit: o nu wel. Vast mijn fout.
Commentator zit hier ook te refreshen denk ik zo.StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:26:
Volgens Horner op SkyF1 waarschijnlijk een sensor error die ze nu gerectificeerd hebben. Ze hopen dat het nu opgelost is.
ping 127.212.23.124
Wel grappig dat je tweet van Pirelli gewoon aangeeft wat de nieuwe starttijd is en dat de FP2 een uur duurt en dat Crofty toen FP2 begon super verrast was dat er geen heads up werd gegevenbasvn schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:57:
misschien een kleine uitstel
[Afbeelding]
losse drain
jep 10min
[Twitter]
Mijn boefje is liev!
Het gebeurd vaker. Komt doordat de auto's zich vastzuigen aan het wegdek en er dus ineens flink aan zo'n putdeksel word getrokken. Als hij dan maar een beetje loszit vliegt ie met het grootste gemak omhoog. Meestal lassen ze allemaal dicht maar zelfs dat gaat wel is fout. Op dit filmpje zie je dit effect mooi gebeuren: YouTube: George Russell's Drain Cover Incident Ends FP1 | 2019 Azerbaijan Gra... Ze checken het dus volgens mij altijd voor de start van een sessie omdat het flink wat schade kan opleveren.StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:57:
Alweer? Dat was vorig jaar toch ook al? Of was dat een ander circuit?
Mooie beelden, daar gebeurt meer dan alleen dat putdeksel. Comedy capersBlackMonkey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:49:
[...]
Het gebeurd vaker. Komt doordat de auto's zich vastzuigen aan het wegdek en er dus ineens flink aan zo'n putdeksel word getrokken. Als hij dan maar een beetje loszit vliegt ie met het grootste gemak omhoog. Meestal lassen ze allemaal dicht maar zelfs dat gaat wel is fout. Op dit filmpje zie je dit effect mooi gebeuren: YouTube: George Russell's Drain Cover Incident Ends FP1 | 2019 Azerbaijan Gra... Ze checken het dus volgens mij altijd voor de start van een sessie omdat het flink wat schade kan opleveren.
Dan vind ik dit toch een beter voorbeeld van wat kan gebeurden bij een losse draincover..BlackMonkey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:49:
[...]
Het gebeurd vaker. Komt doordat de auto's zich vastzuigen aan het wegdek en er dus ineens flink aan zo'n putdeksel word getrokken. Als hij dan maar een beetje loszit vliegt ie met het grootste gemak omhoog. Meestal lassen ze allemaal dicht maar zelfs dat gaat wel is fout. Op dit filmpje zie je dit effect mooi gebeuren: YouTube: George Russell's Drain Cover Incident Ends FP1 | 2019 Azerbaijan Gra... Ze checken het dus volgens mij altijd voor de start van een sessie omdat het flink wat schade kan opleveren.
YouTube: Drain Cover Pitches Grosjean into High-Speed Crash | F1 Most Dramat...
Wel klikken, want FOM
-
Haas heeft toen nog een half miljoen schadevergoeding gekregen van het circuit: https://www.autosport.com...h-sepang-5289256/5289256/Edd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:15:
[...]
Dan vind ik dit toch een beter voorbeeld van wat kan gebeurden bij een losse draincover..
[YouTube: Drain Cover Pitches Grosjean into High-Speed Crash | F1 Most Dramatic Moments 2017]
YouTube: Drain Cover Pitches Grosjean into High-Speed Crash | F1 Most Dramat...
[small]Wel klikken, want FOM[/spoiler]
Overigens zag de auto er toen een stuk mooier uit dan nu moet ik zeggen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Fernando Alonso en Esteban Ocon op plaats 5-6, de rest met longruns bezig geweest?
Op Monaco gebeurde dat ook nog een keer in het verleden.BlackMonkey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:49:
[...]
Een auto gooide hem omhoog net langs de auto van Button toentertijd.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die discussie mag in Themaforum: Coronavirus hier is dat off-topic en wees voorzichtig met bronnen via twitter.
[ Voor 79% gewijzigd door tweakduke op 30-04-2021 20:33 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:07
De post ging over de Braziliaanse variant van het corona virus en dat is dus wel off-topic. Berichtgeving over het Ziggo team kan hier, maar uitgebreider weer in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2asing schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:00:
@tweakduke : ik maak uit je edit op dat bespreken van de situatie rond het Ziggo team (corona geval) niet hoort in dit topic? Ik heb de post van codex zelf niet gelezen, die was al weg.
Al gaat dat meestal vanzelf wel goed
Dank je voor je snelle antwoord!tweakduke schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:03:
[...]
De post ging over de Braziliaanse variant van het corona virus en dat is dus wel off-topic. Berichtgeving over het Ziggo team kan hier, maar uitgebreider weer in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Al gaat dat meestal vanzelf wel goed
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Was totaal niet gekoppeld daaraan voor zover ik nog het kan herinneren.asing schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:00:
@tweakduke : ik maak uit je edit op dat bespreken van de situatie rond het Ziggo team (corona geval) niet hoort in dit topic? Ik heb de post van codex zelf niet gelezen, die was al weg.
Edit: a crap uur te laat.... Dus Merc 1-2?
[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-04-2021 22:03 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
In Turkije was er een verhuurbedrijf rondje aan het rijden om rubber te leggen. Is dat geen optie in Portugal?Sniffels schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:05:
Ze hadden wel wat F2 kunnen gebruiken om de baan wat extra in te rijden. maarja.. voor iedereen het zelfde
En dan morgen weer regenWoudloper schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:16:
[...]
In Turkije was er een verhuurbedrijf rondje aan het rijden om rubber te leggen. Is dat geen optie in Portugal?
PSN
In Portugal zeggen ze geen Tuuteretuuuuuuu!!!!!!!Woudloper schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:16:
[...]
In Turkije was er een verhuurbedrijf rondje aan het rijden om rubber te leggen. Is dat geen optie in Portugal?
#vrijdagavond....
Waiting on the world to change
(helaas) Geen F2 maar.... YouTube: Euroformula Open 2021 ROUND 1 PORTUGALSniffels schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:05:
Ze hadden wel wat F2 kunnen gebruiken om de baan wat extra in te rijden. maarja.. voor iedereen het zelfde
[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 30-04-2021 22:56 ]
Testing, one, two ...
Oh nice, wist ik niet. Meer autosport te kijken, des te beter.hardware-lover schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:53:
[...]
(helaas) Geen F2 maar.... YouTube: Euroformula Open 2021 ROUND 1 PORTUGAL
I'm late (as usual) but here I am with some charts from the FP2 session of the Portuguese GP.
This time I added a chart that attempts to show how the FP2 session developed as a whole.
In this chart, the point sizes are representative of the lap times done by each driver. Bigger points represent slower laps, while smaller points represent faster laps. The square-shaped points are regular laps, while the circular-shaped dots represent laps in which a driver pitted. The outline of the dots is coloured depending on the tire used in that particular lap (red = soft, yellow = medium and hard = white).
The x-axis represents the session time as per the F1 live timing app. I know that the session is technically 1 hour but the app assumes the session starts approximately one hour earlier than the actual start.
In my site, the plot is interactive and allows you to see each individual lap time.
Source: me
[ Voor 24% gewijzigd door f1bythenumbers op 01-05-2021 05:22 ]
Ziet er zoals altijd goed uit. Ik snap alleen de chart van maz niet. Ik zie een chart van n=4 terwijl als ik in je nieuwe laatste kijk er racesims zijn van veel langer.f1bythenumbers schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 04:55:
Hallo!
I'm late (as usual) but here I am with some charts from the FP2 session of the Portuguese GP.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
This time I added a chart that attempts to show how the FP2 session developed as a whole.
In this chart, the point sizes are representative of the lap times done by each driver. Bigger points represent slower laps, while smaller points represent faster laps. The square-shaped points are regular laps, while the circular-shaped dots represent laps in which a driver pitted. The outline of the dots is coloured depending on the tire used in that particular lap (red = soft, yellow = medium and hard = white).
The x-axis represents the session time as per the F1 live timing app. I know that the session is technically 1 hour but the app assumes the session starts approximately one hour earlier than the actual start.
[Afbeelding]
In my site, the plot is interactive and allows you to see each individual lap time.
Source: me
Ook de laatste is wel een leuke toevoeging.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
The code goes with the fastest stint, even if it's not necessarily the longest. I am still deciding what is the best option in cases like this. I guess you're talking about Hamilton. If I put his stint on the medium tire on the first chart, then it looks like Hamilton is quite slow, which I don't think it's necessarily true. If I put his stint on the softs, then it's a way shorter stint but as you can see, it's a pretty fast stint.Snowhite0901 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 07:45:
[...]
Ziet er zoals altijd goed uit. Ik snap alleen de chart van maz niet. Ik zie een chart van n=4 terwijl als ik in je nieuwe laatste kijk er racesims zijn van veel langer.
Ook de laatste is wel een leuke toevoeging.
Adding both stints on the chart is possible (I used to do it before), but then I felt like the plot was just way too crowded. I will see what I can do to "fix" this situation.
He meant mazepin. I do think when they only did 3 or 4 laps you should integrate another stint as well. 3 laps is really short! Keep up the good work.f1bythenumbers schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 07:48:
[...]
The code goes with the fastest stint, even if it's not necessarily the longest. I am still deciding what is the best option in cases like this. I guess you're talking about Hamilton. If I put his stint on the medium tire on the first chart, then it looks like Hamilton is quite slow, which I don't think it's necessarily true. If I put his stint on the softs, then it's a way shorter stint but as you can see, it's a pretty fast stint.
Adding both stints on the chart is possible (I used to do it before), but then I felt like the plot was just way too crowded. I will see what I can do to "fix" this situation.
En sorry modjes, dit is het moment dat ik dacht oh ja.. Wij moesten wel NL tegen hem praten.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maybe you van make it interactive with a button to switch soft and medium.f1bythenumbers schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 07:48:
[...]
The code goes with the fastest stint, even if it's not necessarily the longest. I am still deciding what is the best option in cases like this. I guess you're talking about Hamilton. If I put his stint on the medium tire on the first chart, then it looks like Hamilton is quite slow, which I don't think it's necessarily true. If I put his stint on the softs, then it's a way shorter stint but as you can see, it's a pretty fast stint.
But I think is cleaner and better to ad 2 chart pics so 2 are for softs and 2 are for the medium long runs.
Like the option to download it as a image.
The interactive card working good on computer. Harder with small phone but no problem
Love the work keep on going!
Ik bedoelde mazepin. Zeker omdat die tijden van die 4 laps gigantisch uit elkaar lagen. Ik vind het bij ham wel duidelijk op zich. Aan de andere kant weet ik niet of ver of bot ook een long run op soft hebben gedaan zodat dat ook beter te vergelijken was geweest want dan kan je beter twee verschillende doen ( zou mijn voorkeur hebben).f1bythenumbers schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 07:48:
[...]
Btw beschouw dit alleen als opbouwende kritiek want ik vind je charts super.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wellicht alleen voor de FP'sDaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:07:
Blijkbaar heeft Stroll zijn auto een flink aantal updates en Vettel niet.
doet RP/AM altijd, de auto met de meeste punten, krijgt als eerste de upgradesDaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:07:
- DaniëlWW2
- Niet online
In FP3 mag je toch hopen dat beide auto's het hebben. Dit gaat om de laatste afstellingen en de auto omgooien naar kwalificatie is gewoon dom.
Lekker dan voor VET. Zal hij al spijt hebben van zijn overstap?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:07:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
een treffende spreuk
Daar kun je beter hier voor zijn:Sniffels schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:11:
Ben een beetje te lui om naar mn tv te lopen, maar heeft iemand de F1 app op zn smart TV? is die aanwezig?
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
[ Voor 8% gewijzigd door pro_6or op 01-05-2021 13:13 ]
een treffende spreuk
Is het McLaren logo aangepast in de rijdersindex?
Dacht dat het eerder niet oranje op grijs was, maar zal aan mij liggen.
Wat verwachten we voor Pole, Win en FL?
Durven we nog 3x Max te zeggen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik durf wel te zeggen dat Max binnen de top 3 zit straks.Novarion schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:15:
Wellicht mis ik het al tijden of heeft het met de tv-setup te maken, maar...
Is het McLaren logo aangepast in de rijdersindex?
Dacht dat het eerder niet oranje op grijs was, maar zal aan mij liggen.
Wat verwachten we voor Pole, Win en FL?
Durven we nog 3x Max te zeggen.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Miljoenen redenen om geen spijt te hebben?hansvk schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:10:
[...]
Lekker dan voor VET. Zal hij al spijt hebben van zijn overstap?
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Misschien de motor al flink open geschroefd.Zorro schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:24:
Wat hebben die Alpines ineens in die tank gegooid?
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
/f/image/7iz6AgQkhzQyPXR1qOfk0f3D.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uoXvkifKrUXPGi3NCr7jMVzZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pjqvdDUKqFWWYOekuSisoSHr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/llcSspc5vPN3LbHGqGNXFnk5.jpg?f=fotoalbum_large)