- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:18
PSN: xMaurice93
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Sloeg Max nu zelfs op z'n stuur?Milan1NL schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:33:
vooral idd bij bocht 14.. Glij partij daar
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij niet, zou wel een indicatie van machteloosheid kunnen zijn dan
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Mooi inderdaad, Christian Horner nu ook op SkyF1. Dit is dus waarom ik het Engelse commentaar zoveel beter vind dan Ziggo.
Hamilton zat Max al 2 x expres te hinderen in de snelle lap. Max kwam zelfs even op de radio. Gaat naar binnen, wacht even totdat onze sir weg is en zet de snelste tijd.A-Tray schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:38:
Max 1:18.545, snelste ronde. Bijna 2 tienden seller dan Hamilton.
een treffende spreuk
Hamilton is bijzonder kleinzielig bezig ja.pro_6or schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:41:
[...]
Hamilton zat Max al 2 x expres te hinderen in de snelle lap. Max kwam zelfs even op de radio. Gaat naar binnen, wacht even totdat onze sir weg is en zet de snelste tijd.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Zeker als mol er niet is, dat ik denk naar Engels commentaar ga deze week (ander topic, ja ik weet het)StefanVerkerk schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:39:
[...]
Mooi inderdaad, Christian Horner nu ook op SkyF1. Dit is dus waarom ik het Engelse commentaar zoveel beter vind dan Ziggo.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik hoopte dat Mazepin genoeg geld meebracht om mogelijk dit soort problemen te kunnen fixen
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu pas?basvn schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:50:
Mazepin valt wel echt door de mand nu..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen last vanBlue-eagle schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:50:
Mijn god wat is f1tv kut. De stream stopt regelmatig (heb ik nooit op Twitch, Youtube, Netflix, Amazon Prime, Disney+, etc.) en als je dan de pagina reload is opeens het geluid mutedEn tijdens de quali en race gebeurt dit ook, maar dan reload ik en krijg ik het niet meer in 't Engels, maar krijg ik die belachelijke Nederlandse reporters terwijl ik Engels had geselecteerd.
Ik hoopte dat Mazepin genoeg geld meebracht om mogelijk dit soort problemen te kunnen fixen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zeker apartbasvn schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:55:
apart! 3x geel en wel snelste tijd
- DaniëlWW2
- Niet online
Go home F1TV, you are drunk.
Dat is best bijzonder eigenlijk
Moeite om de goede sectoren aan elkaar te knopen. Is op de onboard ook wel goed zichtbaar.basvn schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:55:
PSN: xMaurice93
Goed verdeeld over de ronde.basvn schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:55:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online
Mazespin valt onder een naamsverbastering, we houden het op Mazepin aub
[ Voor 74% gewijzigd door tweakduke op 01-05-2021 14:08 ]
Eerder de rest. Als ie vast stond was het einde sessieLuckeh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:59:
Daar heeft Mazepin mzzl dat hij niet vast bleef staan in de gridbak.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 6% gewijzigd door Sniffels op 01-05-2021 14:01 ]
Ja komt door al de ervaringen die hij ondertussen heeftLuckeh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:59:
Daar heeft Mazepin mzzl dat hij niet vast bleef staan in de gridbak.
The daily grind.Arjantje72 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:02:
[...]
Ja komt door al de ervaringen die hij ondertussen heeft
een treffende spreuk
Waar ik ook niks van begrijp is de analyse van de kwalificatie op basis van FP3. Kijken ze naar de cijfers van vorig jaar ofzo?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Aston Martin is prut, maar Stroll heeft de updates voor dut weekend, Vettel niet. Nu al tweede coureurasing schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:19:
Mooie FP3, maar wat valt Aston Martin tegen! En dan met name Vettel. Je zou zeggen dat een 4 voudig wereldkampioen het "rijkeluiszoontje" Stroll wel even op zijn plek zet maar of Stroll is stiekem best goed of Vettel is gewoon te traag geworden.
Waar ik ook niks van begrijp is de analyse van de kwalificatie op basis van FP3. Kijken ze naar de cijfers van vorig jaar ofzo?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je bedoelt dat AWS ding? Ze claimen dat daarin een hoop variabelen worden meegenomen. Hierbij valt te denken aan:asing schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:19:
- Geschat brandstofniveau (rijdt coureur nog lang door was de auto ook zwaar(der)
- Leeftijd/ staat banden
- Track evolution (later gezette tijden zijn normaliter sneller omdat het asfalt er beter bij ligt)
- Verkeer (/andere coureurs die toch wat oponthoud veroorzaken)
Hij is gehaald om zoon Stroll nog wat meer credibility te geven. Lance moet Vet verslaan. En dat lukt wel.gambieter schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:22:
[...]
Aston Martin is prut, maar Stroll heeft de updates voor dut weekend, Vettel niet. Nu al tweede coureur
een treffende spreuk
Het was trouwens Verstappen die kortstondig geel veroorzaakte in S3 aan het einde van FP3, hij ging zowat stil staan om verkeer voorbij te laten en om maar niet over de streep te gaan voor de klok op nul kwam.
Testing, one, two ...
Wat heeft dat voor zin dan?hardware-lover schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:38:
Verstappen heeft zijn proefstart maar alvast van plek 1 uitgevoerd, die heeft er vertrouwen in.
Het was trouwens Verstappen die kortstondig geel veroorzaakte in S3 aan het einde van FP3, hij ging zowat stil staan om verkeer voorbij te laten en om maar niet over de streep te gaan voor de klok op nul kwam.
Het eerste of het laatste? 😏
Dat laatste om geen extra ronde meer te hoeven rijden, dat eerste lijkt me verder wel duidelijk 😉
Testing, one, two ...
Vorig jaar kwalificeerden Mercedes daarom op geel. Ben benieuwd hoe dat straks gaat.
Vettel staat al zover achter in de WDC, dus dat is dan niet meer dan logisch?gambieter schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:22:
[...]
Aston Martin is prut, maar Stroll heeft de updates voor dut weekend, Vettel niet. Nu al tweede coureur
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het zijn iets andere banden dit jaar maar ondanks dat verwacht ik wat meer rijders op geel in Q2, o.a. beide RB16b's.werphengel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:48:
Heb telkens het idee dat ze de banden niet op temperatuur krijgen doordat er zoveel hoge punten op deze baan zitten. Daardoor kan de band telkens even afkoelen omdat hij niet belast wordt.
Vorig jaar kwalificeerden Mercedes daarom op geel. Ben benieuwd hoe dat straks gaat.
Testing, one, two ...
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Hij zei gisteravond niet waarom maar vandaag is hij er inderdaad niet en morgen weer wel.MikeyMan schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:20:
Kamphues na formule 1 café weer uitgeschakeld?
[ Voor 6% gewijzigd door OneTimer op 01-05-2021 15:30 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
YupOneTimer schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:30:
Waarom was Kamphues er vorige keer eigenlijk niet bij? Corona?
I served in a company of heroes.
Ik heb juist het gevoel dat Max met 3 tiende pole gaat pakken. Ik heb in alle drie de trainingen het gevoel dat externe omstandigheden hem van een nog snellere tijd afhielden.Vuvuzela schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:51:
Ik vrees voor een Mercedes weekend. Hoop dat RB er alles uit weet te persen en Mercedes ergens wat laat liggen.
Vandaag
VER
BOT
HAM
(PER)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Inderdaad, lijkt nergens op.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:56:
Lol dit klinkt voor geen meter.
---RAWE CEEK!!!---
quarantaine... Klinkt idd voor geen meter, helaas.xNikobellicx schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:56:
Zit Olaf op de wc ?
Proficiat!pCOW schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:56:
Enjoy allemaal!
Mijn boefje is liev!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Dacht hetzelfde haha, maar zit op z’n hotelkamer denk ik zoxNikobellicx schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:56:
Zit Olaf op de wc ?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
- DaniëlWW2
- Niet online
Een biertje erbij en je hebt de ultieme Nederlander!Frank1973 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:58:
Al schijtend commentaar geven..
per aspera ad astra
Max
Ham
Bot
Kom op Max!
Veel kijkplezier allemaal!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
- DaniëlWW2
- Niet online
-Verstappen
-Perez
-Bottas
Ik doe met jou mee!
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Ver
Per
Smiling as the shit comes down...
- DaniëlWW2
- Niet online
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De cast functie van de app werkt nog niet geweldig, maar via de onofficiële app op Google TV weer prima! Let's go!!!!
Waiting on the world to change
Iedereen zit op het terras omdat het kanpinda powerrr schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:03:
Blijkbaar niet veel gemist in FP3, weinig pagina's erbij.
De cast functie van de app werkt nog niet geweldig, maar via de onofficiële app op Google TV weer prima! Let's go!!!!
Bitci .com
I served in a company of heroes.
Zat er om 12:00 al, zodat ik mooi op tijd zou zijn
Ik werk bij een horecabedrijf en het was nogal een deceptie dat we eindelijk open mochten, maar het alleen maar regende, koud en winderig was.
Dus genieten nu het kan!
Waiting on the world to change
Tracklimits
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Was wel een fors gat naar nr 2.Sir_Lion schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:10:
HAM snelste tijd aaaaaaaaaaaaand it's gone...
Tracklimits
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:strip_exif()/f/image/q7d2YCo4SnzedJuiIx6DsqlH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iwuQIQhu3yethESF4KdcMx6I.jpg?f=fotoalbum_large)