Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07 20:20
Sluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:43:
Ben het met @Donstil eens, daarnaast blijven er ook nieuwe iPads met < 16 (of zelfs 8 ) gb uitkomen, die zullen ook ondersteund blijven worden. De normale iPad of iPad air bijvoorbeeld.
Zoals op een surface pro 1ste generatie met 4Gb intern geheugen ook windows 10 nog draait. Ik kan je verzekeren dat op de nieuwste surface pro met 16Gb die programma’s welke op die eerste generatie 4Gb wel “bruikbaar” zijn die op de nieuwste generatie met meer geheugen veel beter draaien. En zo zal het waarschijnlijk met de Ipad’s zijn. Wil/heb je de topprestaties nodig maak dan een andere keuze dan als je andere prioriteiten hebt.
Gelukkig komt mijn 1Tb, 12.9, na Wwdc, kan ik altijd nog terugschalen naar 512Gb versie mochten de IpadOS 15 aankondigingen tegen vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Stel je voor dat de 12,9" xhdrm1 je eerste tablet ooit wordt! Ooit zo'n grote sprong gemaakt met je eerste tekenbordje? En hoe was dat? Voor mij is het raden. Maar ik vermoed een ervaring in de orde van mijn overstap van een compactkameraadje (A95/S80) ineens naar full frame (5DMII): alsof er een sluier van de werkelijkheid werd afgetrokken zo helder waren de foto's. Ik weet het nog als de dag van gister.

In afwachting van de iBlet (ook m’n eerste pre-order ooit) dwalen m'n gedachten en krabbels wel eens af. Mijn hand heeft de pencil immers al geschud en was op slag verliefd. Het schrijfgerei dat ik nu vasthoud, of beter, dat zich nog krampachtig aan me vastklampt, gedraagt zich als een jaloerse echtgenoot en probeert ook wat te zwieren, schuift schaatst en krast als was het over ware 12,9"-miniledvelden. Lang geleden dat wachten zo blij was.

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

CheopsChefren schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:55:
[...]

Zoals op een surface pro 1ste generatie met 4Gb intern geheugen ook windows 10 nog draait. Ik kan je verzekeren dat op de nieuwste surface pro met 16Gb die programma’s welke op die eerste generatie 4Gb wel “bruikbaar” zijn die op de nieuwste generatie met meer geheugen veel beter draaien. En zo zal het waarschijnlijk met de Ipad’s zijn. Wil/heb je de topprestaties nodig maak dan een andere keuze dan als je andere prioriteiten hebt.
Gelukkig komt mijn 1Tb, 12.9, na Wwdc, kan ik altijd nog terugschalen naar 512Gb versie mochten de IpadOS 15 aankondigingen tegen vallen
Mooi punt, met dat verschil dat nu de processor hetzelfde is en de 8 & 16 GB tegelijk uitkomen en niet de 16 pas eeuwen later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CheopsChefren
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07 20:20
druipgrot schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:04:
[...]

Mooi punt, met dat verschil dat nu de processor hetzelfde is en de 8 & 16 GB tegelijk uitkomen en niet de 16 pas eeuwen later.
Maar ik heb het dus ook over alle generaties Ipad (pro). Maar echt belangrijk is het niet. Ga voor degene die jezelf denkt nodig te hebben. En, mocht je geen 12.9 nodig hebben, kan je net zo goed voor oudere generaties kiezen, die zijn ook nog jaren goed bruikbaar, en nieuw te ontwikkelen Ipad-apps houden toch geen rekening met de extra mogelijkheden van de nieuwste Ipad pro technologie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
CheopsChefren schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:55:
[...]

De basiservaring blijft op een iPad lang goed geoptimaliseerd, 8gb is een boel voor een tablet. De 2020 iPad air heeft 4gb ram en die zal echt nog heel lang goed blijven werken. Dat gezegd hebbende ga ik ook voor de 1tb/16gb maar ik heb dan ook een idee waarom ik het nodig heb. Je hebt het niet nodig voor basis gebruik maar kunt het goed gebruiken voor specifieke doeleinden. En als je je tablet lang wilt kunnen gebruiken voor basisdoeleinden zou ik eerder voor een eenvoudiger model gaan voor de helft of minder van de prijs. Kun je na een paar jaar weer t nieuwste model kopen en geef je evenveel geld uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:04

Aiii

何これ

Ik zie het zo. Als ik voor 8GB RAM meer een upgrade zou moeten doen van het model met de opslag dat ik nodig heb naar 1TB en daarvoor 660 Euro meer zou moeten betalen omdat ik misschien over vier jaar meer zou hebben aan 16GB, kan ik beter dat geld nu in mijn zak laten en over vier jaar een upgrade doen naar een nieuwe iPad voor een redelijkere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Aiii schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:42:
Ik zie het zo. Als ik voor 8GB RAM meer een upgrade zou moeten doen van het model met de opslag dat ik nodig heb naar 1TB en daarvoor 660 Euro meer zou moeten betalen omdat ik misschien over vier jaar meer zou hebben aan 16GB, kan ik beter dat geld nu in mijn zak laten en over vier jaar een upgrade doen naar een nieuwe iPad voor een redelijkere prijs.
Als dat over 4 jaar al zo zou zijn dan zou ik nu die €660 met alle plezier uitgeven. Ik hecht me namelijk aan zo’n ding, mocht dat al niet duidelijk zijn geworden ;-) ook wel zo ‘duurzaam’. Maar ik denk eerder dat het om 8 jaar gaat. Voor zwaar werk met beeld en film zit ik sowieso liever achter een desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

CheopsChefren schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:30:
[...]

Maar ik heb het dus ook over alle generaties Ipad (pro). Maar echt belangrijk is het niet. Ga voor degene die jezelf denkt nodig te hebben. En, mocht je geen 12.9 nodig hebben, kan je net zo goed voor oudere generaties kiezen, die zijn ook nog jaren goed bruikbaar, en nieuw te ontwikkelen Ipad-apps houden toch geen rekening met de extra mogelijkheden van de nieuwste Ipad pro technologie
je bedoelt een in plaats van geen 12.9 neem ik aan.

Nou ik neem echt wel aan dat er binnen 8 jaar apps komen waarbij expliciet wordt gesteld dat die de OS’en van de eerste generaties iPad Pro en de eerste iPadOS’en niet meer ondersteunen. Zoals er bij de iPhone nauwelijks nog apps zijn die iOS10 ondersteunen.

Daarom kies ik voor m’n eerste tablet en m’n eerste 12,9” toch voor de 5e generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
in Amerika worden de iPads nu al verstuurd en de meeste mensen zullen hem op de 21ste ontvangen.
ik heb hem 14:02 besteld op 30april en heb nog steeds 28mei staan zonder dat er beweging in de verzendstatus komt. ziet iemand al wat gebeuren? zullen wij hem een week later ontvangen dan in Amerika ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
Brimme schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:31:
in Amerika worden de iPads nu al verstuurd en de meeste mensen zullen hem op de 21ste ontvangen.
ik heb hem 14:02 besteld op 30april en heb nog steeds 28mei staan zonder dat er beweging in de verzendstatus komt. ziet iemand al wat gebeuren? zullen wij hem een week later ontvangen dan in Amerika ?
Ik ook 28 mei. Overigens wel 5G versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brimme schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:31:
De laatste paar releases kwamen onze leveringen uit Nederland of uit Polen. Daardoor bewogen orders pas veel later maar werden ze wel op release geleverd.

Creditcard app in de gaten houden. Daar zie je altijd als eerste beweging doordat ze de kaar belasten voor het hele bedrag. Paar uur later gaat de status dan ook, enz enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Amerika gaan de orders inmiddels naar status verzonden.

Some M1 iPad Pro Orders Start Switching to 'Shipped' Status With May 21 Delivery

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 13-05-2021 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:38
Ik heb iig maar alvast het Moko magnetic case besteld voor de 12,9 5th gen. Hopelijk past ie een beetje. Ik heb lang gewacht, want ik heb het vermoeden dat de meeste hoesjes gewoon 2020 modellen zijn. Moko is meestal wel te vertrouwen, dus hopelijk een goede match voor de 28 euro.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga dezelfde kopen als voor mijn 2020. Goed bevallen en kan mij echt niet voorstellen dat die halve millimeter het verschil gaat maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:42:
Ik ga dezelfde kopen als voor mijn 2020. Goed bevallen en kan mij echt niet voorstellen dat die halve millimeter het verschil gaat maken.
Nee, denk ik ook. Het enige waar ik bang voor ben is de camera cutout en of de magneten wel op dezelfde plek(ken) zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Redondo1982 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:20:
Ik heb iig maar alvast het Moko magnetic case besteld voor de 12,9 5th gen. Hopelijk past ie een beetje. Ik heb lang gewacht, want ik heb het vermoeden dat de meeste hoesjes gewoon 2020 modellen zijn. Moko is meestal wel te vertrouwen, dus hopelijk een goede match voor de 28 euro.
Heb ook het idee het 2020 modellen zijn. Maar moko is inderdaad een fijn merk.

Heb net zo eentje binnen gekregen voor de "ipad pro 2021 12.9" maarja die halve mm is moeilijk op te meten dus zal het pas weten als de ipad erin zit.
https://www.aliexpress.com/item/1005002239631999.html

Ben niet heel tevreden over de kwaliteit. Het rubber is mij te zacht (ik had beter naar het filmpje moeten kijken) dus de fit zal wat losser zijn. (en nog losser worden na verloop van tijd. Ook makkelijk stof ertussen)
Ik ga het wel gebruiken totdat ik zeker weet dat er "echte" ipad 12.9 2021 cases verkocht worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Valinor op 13-05-2021 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Apple Pencil (2e generatie) met inscriptie is inmiddels ook onderweg.
En dit ziet er ook heel veelbelovend uit.
Wat wat schuurpapier en kleurstof al niet kan doen op een Apple Pencil 2. :P

Iemand hier ook al ervaring mee?

https://www.macrumors.com...pple-pencil-wood-texture/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHHgaIiKeXm9akRJWrksx7CLsMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7y5Dv0zehLXbqfm4iCnV6pT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QdvprrU78fJk-0uHz5NCQ2vVFR4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MP32ZSRKwHztabQsAuqevJ5y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Corrigan schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:09:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ooh dat is wel gaaf zeg. Die dbrand potlood skin vond ik al geinig maar dit is echt next level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Ziet er ind gaaf uit, maar je bent wel knettergek als je dit doet haha. Wat is er mis met de standaard Pencil2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Redondo1982 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:31:
Ziet er ind gaaf uit, maar je bent wel knettergek als je dit doet haha. Wat is er mis met de standaard Pencil2?
Hoezo knettergek? Ik vind het super leuk en origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:42:
[...]

Hoezo knettergek? Ik vind het super leuk en origineel.
Nouja, dat je aan een goed uitziend en werkend product gaat staan schuren en dan kleurstof toevoegen. Wat doet het met de Pencil op de langere duur? Garantie ben je ook kwijt. Als je een puntje doorwisselt dan moet je dit ook weer bewerken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Redondo1982 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:00:
[...]

Nouja, dat je aan een goed uitziend en werkend product gaat staan schuren en dan kleurstof toevoegen. Wat doet het met de Pencil op de langere duur? Garantie ben je ook kwijt. Als je een puntje doorwisselt dan moet je dit ook weer bewerken etc.
Boeien tis maar 130 euries :) Koop je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Koop je toch een nieuwe? 1 avondje uit eten :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Uit eten? Das zo 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mezkeijou schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Boeien tis maar 130 euries :) Koop je een nieuwe.
Tja, beetje moreel besef zou geen kwaad kunnen. Wat als het meerdere keren fout gaat?

Begrijp me niet verkeerd, maar € 130,- is voor mij echt peanuts. Desalniettemin kom ik vrij regelmatig in vrij sobere gezinnen, ben ik er gedeeltelijk in opgegroeid en dat houd je met beide benen op de grond. Het moet ook wel goed voelen om zoiets te doen. Zomaar een goed product weggooien omdat je hem cosmetisch wilde veranderen is ook wel een dingetje. Misschien komt het ook wel dat ik misschien de pech zal hebben dat het dan fout gaat óf dat ie weer kleur afgeeft in mn hand tijdens het noteren. Dan ben ik er alweer ziek van dat ik het gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Redondo1982 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:55:
[...]

Tja, beetje moreel besef zou geen kwaad kunnen. Wat als het meerdere keren fout gaat?

Begrijp me niet verkeerd, maar € 130,- is voor mij echt peanuts. Desalniettemin kom ik vrij regelmatig in vrij sobere gezinnen, ben ik er gedeeltelijk in opgegroeid en dat houd je met beide benen op de grond. Het moet ook wel goed voelen om zoiets te doen. Zomaar een goed product weggooien omdat je hem cosmetisch wilde veranderen is ook wel een dingetje. Misschien komt het ook wel dat ik misschien de pech zal hebben dat het dan fout gaat óf dat ie weer kleur afgeeft in mn hand tijdens het noteren. Dan ben ik er alweer ziek van dat ik het gedaan heb.
Ik vind het gewoon tof dat mensen het proberen. Heeft niets te maken met moreel besef. Gekke opmerking. Jij vind het zonde, ik niet. Prima toch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:58:
[...]

Ik vind het gewoon tof dat mensen het proberen. Heeft niets te maken met moreel besef. Gekke opmerking. Jij vind het zonde, ik niet. Prima toch.
Zo’n gekke opmerking is het niet. Ik zei als het misgaat en dat er dan wordt gezegd: koop je toch een nieuwe. Alsof het een potloodje van de Action is van 10-in-één-pak voor € 0,90. En los van het geld: er is ook nog zoiets als duurzaamheid en milieu. Ik ben voor de rest geen groene rakker oid, maar het voelt voor mij niet juist. Maar inderdaad prima dat jij er anders over denkt. Ik kijk je er voor de rest ook niet op aan, er werd immers gereageerd op mij. Ik vind het nog steeds knettergek om een nieuw product te gaan schuren en in te kleuren. Desalniettemin vind ik het ook gaaf en origineel. Zie er alleen de meerwaarde niet van in. Doe het (enigszins) na en post hier wat pics zou ik zeggen. Echte tekenaars kunnen dit vast waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Volgens Amac past het 2020 model Pipetto Origami hoes ook op de 2021, maar dat betwijfel ik ten zeerste. Andersom. de 2020/2019 modellen in de 2021 hoes past dan weer wel, ook volgens de website van de fabrikant.

Iemand al een NL/EU shop gesignaleerd met 2021 12.9 hoezen? Anders moet ik hem toch maar in de UK gaan bestellen ....

EDIT
Amazon.de heeft nu een redelijk aantal 2021 cases online staan:
https://www.amazon.de/s?k...=1703609031&ref=sr_nr_n_2

Scheelt ook wel flink in prijs met de erg dure Pipetto cases. Deze is mooi geprijsd en lijkt me wel voldoende ... Deze lijkt me nog fijner/beter beschermen ? Ik heb nog meer moeite met het vinden van een goede hoes dan het kopen van het ding zelf :9 Wat zijn goede hoes merken volgens jullie?

En maar geen screen protector denk ik, lijkt me teveel met tekenen in de weg te zitten :| :?

[ Voor 46% gewijzigd door -SaveMe- op 14-05-2021 12:46 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh perfect. Dan neem ik deze generatie ook weer een ZtotopCases folio clone, die zijn er nu ook zo te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 14-05-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Donstil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:49:
Ooh perfect. Dan neem ik deze generatie ook weer een ZtotopCases folio clone, die zijn er nu ook zo te zien.
Dat zijn dus wel goede cases ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:11:
[...]

Dat zijn dus wel goede cases ?
Wat mij betreft wel. Die folio is alleen van echt te onderscheiden als je echt je best doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Grappig dat je het daarover hebt, die heb ik vanmorgen nog besteld voor mijn 2020 iPad Pro (om dan de voorkant eraf te snijden zodat ik een magnetische backplate heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
[...]

Nou was ik een beetje kort door de bocht. Wat ik wilde aangeven is dat als je het gaat doen dat je dan ook met vertrouwen moet doen en weet waar je aan begint. Daarnaast is vaak bij dit soort modificaties dat je bewust een risico neemt om te komen tot een uniek item. Ik zal ook eerder een IKEA hack uitvoeren dan een Apple Hack. Maar als ik een Apple hack zou doen. Dan met de volle wetenschap dat het kapot kan gaan. Ik zou bijvoorbeeld wel het moederbord van een Apple Mini M1 in een TV meubel willen inbouwen. Maar de startprijs weerhoud mij dat te doen :p

Een voorbeeld wat je kan gebruiken voor het afgeven is natuurlijk Edding spray gebruiken. Je was zeker nooit sterk in handenarbeid geweeest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mezkeijou schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:23:
[...]

Nou was ik een beetje kort door de bocht. Wat ik wilde aangeven is dat als je het gaat doen dat je dan ook met vertrouwen moet doen en weet waar je aan begint. Daarnaast is vaak bij dit soort modificaties dat je bewust een risico neemt om te komen tot een uniek item. Ik zal ook eerder een IKEA hack uitvoeren dan een Apple Hack. Maar als ik een Apple hack zou doen. Dan met de volle wetenschap dat het kapot kan gaan. Ik zou bijvoorbeeld wel het moederbord van een Apple Mini M1 in een TV meubel willen inbouwen. Maar de startprijs weerhoud mij dat te doen :p

Een voorbeeld wat je kan gebruiken voor het afgeven is natuurlijk Edding spray gebruiken. Je was zeker nooit sterk in handenarbeid geweeest?
Nee, haha. Ik was inderdaad beter met mijn voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Wat mij betreft wel. Die folio is alleen van echt te onderscheiden als je echt je best doet.
Die Ztotop oid haha, die heeft dezelfde zachte binnenvoering als de ESR die ik nu heb op de 2018. De Moko die ik heb besteld voor de 2021 ziet er anders uit. Ik weet niet wat beter is, maar ik zal wel het eea posten zodra ik hem binnen heb. Ik krijg hem de 19de.

Het gaat om deze:
https://www.amazon.nl/-/e...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
[...]

Nou als ik kijk naar het eindresultaat dan is dit wel iemand die weet wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

NotSoSteady schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:55:
[...]

Nou als ik kijk naar het eindresultaat dan is dit wel iemand die weet wat ie doet.
Behalve dan dat van de twee Pencil's waarmee hij dit gedaan had er eentje kapot is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Aiii schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:44:
[...]

Behalve dan dat van de twee Pencil's waarmee hij dit gedaan had er eentje kapot is :D
Dat had ik gemist. :*) Aan de andere kant had ik waarschijnlijk een pallet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Mag ik weten waarom je ESR niet noemt, een-vijfde van de prijs. Eerder deze draad was je nog niet zo uitgesproken en nu toch de ZZ Top, ESR in deze draad

Acties:
  • +2 Henk 'm!
druipgrot schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Mag ik weten waarom je ESR niet noemt,
Omdat ik die niet ken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Je gaat geen reviews na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Redondo1982 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:52:
[...]

Die Ztotop oid haha, die heeft dezelfde zachte binnenvoering als de ESR die ik nu heb op de 2018. De Moko die ik heb besteld voor de 2021 ziet er anders uit. Ik weet niet wat beter is, maar ik zal wel het eea posten zodra ik hem binnen heb. Ik krijg hem de 19de.

Het gaat om deze:
https://www.amazon.nl/-/e...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Waarom ben je dan niet weer voor ESR gegaan?

(BTW Maakt Dispatches from Amazon maar Sold by CN firma nog uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Corrigan schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:09:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Pencil modding, leuk onderwerp! Analoog aan de houtnerfvinyl vloerbedekking is dat aan mij niet besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Donstil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Hmmm, de heeft geen zijkant bescherming, dus niks voor mij ...

Deze ESR heeft ook een tempered glass screen protector inbegrepen ...

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 14-05-2021 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
druipgrot schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:33:
[...]
Je gaat geen reviews na?
Niet echt relevant voor dit topic schat ik zo in.

Ik ken een product dus noem dat product, van de producten die ik niet ken ga ik dan niet voor jullie alle reviews lezen. Dat doen jullie zelf maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:45:
[...]

Hmmm, de heeft geen zijkant bescherming, dus niks voor mij ...

Deze ESR heeft ook een tempered glass screen protector inbegrepen ...
Ja klopt die is vrij. Net zoals de originele Folio zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Donstil schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:10:
[...]

Niet echt relevant voor dit topic schat ik zo in.

Ik ken een product dus noem dat product, van de producten die ik niet ken ga ik dan niet voor jullie alle reviews lezen. Dat doen jullie zelf maar.
Ik staar me blind op je karmastrepen. Altijd gezagstik gehad ook. Ook niet relevant voor dit topic, ik begrijp het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
druipgrot schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Waarom ben je dan niet weer voor ESR gegaan?

(BTW Maakt Dispatches from Amazon maar Sold by CN firma nog uit?)
Dan kom je uit bij de ESR Rebound en die heeft een extra flap voor de Pencil. Dat vind ik weer extra bulk. Ik ben echt van minimalistisch design. Eigenlijk de hele reden dat ik voor de Pro ben gegaan in 2018, de mogelijkheid tot een magnetisch hoesje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
druipgrot schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:21:
[...]

Ik staar me blind op je karmastrepen. Altijd gezagstik gehad ook. Ook niet relevant voor dit topic, ik begrijp het.
Maar ik ben dan ook geen Karma meester “Imitatie folio” hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Niet online
[...]

Het is een creative oplossing voor creatieve mensen. :P
Wat kan er eigenlijk misgaan? Je kunt altijd de Pencil in een case steken, zoals een Duotone en losse tips zijn ook verkrijgbaar.

Het belangrijkse is goede kleurstof vinden. Zo'n flesje RIT Dye kleurstof is niet duur en is ook veilig en geschikt voor speelgoed. Met een heuse kleurformule generator op die site.

Daffodil Yellow, hmmm.

https://3dformadesign.nl/...en-3d-prints/rit-dyemore/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOeYKb2Gw7X_rcXIZwqSxhp2J7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/50Bd8fGbeecPUGmwJCcvMc5L.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Redondo1982 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:22:
[...]

Dan kom je uit bij de ESR Rebound en die heeft een extra flap voor de Pencil. Dat vind ik weer extra bulk. Ik ben echt van minimalistisch design. Eigenlijk de hele reden dat ik voor de Pro ben gegaan in 2018, de mogelijkheid tot een magnetisch hoesje.
De flap naast de camera (achter) die bedoel je dus. Minimalistisch! De magic keyboard keyboard en beschermhoes inéén, dat vind ik pas minimalistisch ;-) Oké te zwaar, deze muzikale ESR review op YouTube neemt me wel erg voor ESR in, noem ik 'm wel Flappie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Voordat ik weer uren loop te googelen. Weet iemand wat de beste valbeveiliging is voor locaties wat verder boven de grond of boven het water? Kan natuurlijk wel een gaatje in het ESR case flapje maken en daar een touwtje aan, maar wellicht is er iets voor ontwikkeld. Concreet, als ik tijdens het bergbeklimmen ff de route wil raadplegen of een ravijntje wil gaan tekenen dan wil ik niet dat door een mijner spierspasmes mijn xhdrm1'tje naar beneden kukelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
druipgrot schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 12:28:
Voordat ik weer uren loop te googelen. Weet iemand wat de beste valbeveiliging is voor locaties wat verder boven de grond of boven het water? Kan natuurlijk wel een gaatje in het ESR case flapje maken en daar een touwtje aan, maar wellicht is er iets voor ontwikkeld. Concreet, als ik tijdens het bergbeklimmen ff de route wil raadplegen of een ravijntje wil gaan tekenen dan wil ik niet dat door een mijner spierspasmes mijn xhdrm1'tje naar beneden kukelt.
Wij gebruiken altijd een otterbox of gelijkaardig. Niet waterproof maar het doet al veel tegen vallen en vuil.

[ Voor 7% gewijzigd door anyonas op 15-05-2021 13:13 ]

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
Bij iemand anders ook de pre-order verdwenen uit de Apple Store app?

Opent wel via bevestigingsmail, echter staat er nu een levertijd van 2-3 weken i.p.v. de 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Plisson schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:13:

Opent wel via bevestigingsmail, echter staat er nu een levertijd van 2-3 weken i.p.v. de 28e.
Goed teken dit, afschrijving zal snel volgen op je credit card, ze zijn aan het inpakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Corrigan
  • Niet online

Klopt, het besteloverzicht op de site is op dit moment down.
Je volledige bestelgeschiedenis kan nu niet worden weergegeven.
Kijk over een paar uur nog eens om al je bestellingen te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ja dat is wel vaker op zaterdag en zondag.
Vind dat altijd een beetje vreemd voor een dergelijk groot bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Ah dat is spijtig. Normaal als je order even verdwijnt wordt eraan gewerkt heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Aiii schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:48:
Ah dat is spijtig. Normaal als je order even verdwijnt wordt eraan gewerkt heh.
Dat verklaart, er zit dus beweging in.
Zat al raar te kijken dat mijn order opeens niet meer zichtbaar en was vervangen door een menu op mijn dichtbijzijnste Apple store te selecteren.

Vervolgens zat er wel een iPad Pro 2021 in mijn winkelmandje (levertijd midden juni :X ).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:20

Ja hier hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Hier idem, eerdere bestellingen (zoals mijn AirTags die al enige tijd geleden bezorgd zijn) zijn ook weg. Via de link in de e-mail openen geeft idd ‘2-3 weken’ en status ‘Bestelling geplaatst’
Donstil schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:45:
[...]

Ja dat is wel vaker op zaterdag en zondag.
Vind dat altijd een beetje vreemd voor een dergelijk groot bedrijf.
Ja heel bijzonder, maar aan de andere kant zijn zij het enige bedrijf dat ik ken waar de website bij de pre-order daadwerkelijk blijft werken. Heb zelfs Amazon al wel eens down zien gaan (PS5 launch)

[ Voor 31% gewijzigd door Tomba op 15-05-2021 18:29 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Hier idem, eerdere bestellingen (zoals mijn AirTags die al enige tijd geleden bezorgd zijn) zijn ook weg. Via de link in de e-mail openen geeft idd ‘2-3 weken’ en status ‘Bestelling geplaatst’

[...]

Ja heel bijzonder, maar aan de andere kant zijn zij het enige bedrijf dat ik ken waar de website bij de pre-order daadwerkelijk blijft werken. Heb zelfs Amazon al wel eens down zien gaan (PS5 launch)
Nah Apple store is ook regelmatig een drama geweest hoor met echt grote releases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Donstil schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Creditcard app in de gaten houden. Daar zie je altijd als eerste beweging doordat ze de kaar belasten voor het hele bedrag. Paar uur later gaat de status dan ook, enz enz.
Ik las in het iMac M1 topic dat iemand al de volledige reservering al zag staan op zijn creditcard. Hoe zit dat bij jullie? Bij mij is de reserving nog steeds €0,00. Niet het volledige bedrag. Datum nog steeds 21-28 mei:).

Edit: uit ditzelfde topic:
Apple reserveert 0.00 totdat je bestelling verzonden gaat worden. Als de status 'verzending wordt voorbereid' is, dan gaat Apple pas incasseren.

[ Voor 16% gewijzigd door MartijnMartijn op 15-05-2021 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MartijnMartijn schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Ik las in het iMac M1 topic dat iemand al de volledige reservering al zag staan op zijn creditcard. Hoe zit dat bij jullie? Bij mij is de reserving nog steeds €0,00. Niet het volledige bedrag. Datum nog steeds 21-28 mei:).
Volledige reservering is vaak het moment voor “prepare for Shipment”. Helaas hier nog niet.

Edit: Ik had overigens ook een AppleTv besteld met 21-28. Daar ook nog geen beweging

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-05-2021 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Bij mij is de bestelling van Wordt verwerkt naar Bestelling geplaatst gegaan. Apart. 🤔😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Aaargh al mijn bestellingen zijn weg! Ik ga Tim bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Spinozo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:53:
Bij mij ook. Zullen wel weer terugkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
giantgiantus schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:55:
[...]

Bij mij ook. Zullen wel weer terugkomen :)
Zondagochtend, en nog steeds zoek die bestellingen. Toch beetje raar voor een bedrijf als Apple.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier een topic op Reddit van een user die al de nieuwe 12,9 inch heeft ontvangen met zijn bevindingen (oa foto en video materiaal) :

https://old.reddit.com/r/..._early_score_one_for_nfm/

dezelfde user die in een ander topic Antutu en Geekbench resultaten van zijn 12,9 inch iPad:

https://old.reddit.com/r/...antutu_geekbench_results/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SwZkLwngAl8GJthORA8f3KUQD8Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ADurdNFLPRynadBmfLQSPlwW.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door _Bailey_ op 16-05-2021 08:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Zwart ziet er goed zwart uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
loekf2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:23:
[...]

Zondagochtend, en nog steeds zoek die bestellingen. Toch beetje raar voor een bedrijf als Apple.
Idem hier. Best dat ik Tweakers even checken, begon al wat te twijfelen!

Hopelijk morgen alles terug in orde 🤞🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Spinozo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:15:
Zwart ziet er goed zwart uit!
Hoe kan je dat nu zien op een opgenomen video?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:59

swv

Jongens dit is standaard onderhoud in het weekend. Is vanmiddag vast wel weer online. Blijkbaar is het onderhoud nu wat langer aan de gang. Meestal is het alleen even zondagochtend.
giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:26:
[...]

Is niet ideaal maar het verschil tussen zwart en donkergrijs (wat je bij backlight vaak ziet) moet je vast kunnen waarnemen. Idealiter had de betreffende persoon er een oudere iPad naastgelegd, ware het niet dat hij beschikt over een Tab S7+ met OLED. Overigens is volgens deze persoon het Mini LED display mooier in de zin van accuratere kleuren en een stuk veller, met name bij HDR content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

giantgiantus schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:26:
[...]

Net zo goed als je hier kunt zien wat een Mini-LED display met veel minder zones doet: YouTube: 😝Samsung Q90R Blooming Explained| Ep.554

Natuurlijk is het geen vergelijk met zelf kijken, maar dat je op een video niets zou kunnen zien, is natuurlijk niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik dit met een 2020 film zie ik overduidelijk de backlight. Dus op dat gebied lijkt het wel een lekkere stap vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Nu al?!
Wordt bezorgd: binnen 1-3 werkdagen na verzending door Expreslevering

Sorry, dat staat ook bij de dingen die ik al heb ontvangen.

[ Voor 28% gewijzigd door druipgrot op 16-05-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Spinozo schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:53:
Wat zei Tim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Mijn order is überhaupt niet meer te vinden, ook niet als ik op de link klik in de mail….

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Maikjuh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:34:
Mijn order is überhaupt niet meer te vinden, ook niet als ik op de link klik in de mail….
Hij is weer terug op bezorgd 21-28 mei. Apple kan ook nog toveren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Nu staat er weer "Processing"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/smbsi0iGZBA_qUV5I4mbI1R0o8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MogjEm2hL11JrxS5B88CXU89.jpg?f=fotoalbum_large

is hetzelfde, alleen in het Engels gesteld.

[ Voor 19% gewijzigd door druipgrot op 16-05-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

€ met $ verward

[ Voor 78% gewijzigd door druipgrot op 16-05-2021 17:13 . Reden: desinformatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Hij staat er bij mij nu ook weer bij. Alleen niet meer 21 - 28 mei maar alleen maar 28 mei

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

druipgrot schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:40:
Nu staat er weer "Processing"
[Afbeelding]

Wat ik wel minder vind is dat het lijkt alsof de Apple winkel 'm nu al (2wk later) voor €100 minder verpatst
https://www.apple.com/sho...56gb-silver-wifi-cellular
Het enige verschil is de Engelse formulering in plaats van de Nederlandse. Ik wil nooit meer een Apple product: oplichters. :|

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bossie
druipgrot schreef op zondag 16 mei 2021 @ 16:50:
[...]
Het enige verschil is de Engelse formulering in plaats van de Nederlandse. Ik wil nooit meer een Apple product: oplichters. :|
Annuleer je toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ruwe cijfers / benchmarks zeggen niet alles, maar hierbij een kleine vergelijking (op basis van deze Reddit post)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ektqRHRnc-iWPbnCleCb0mj7xlk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FFtGBLq6JrSqry9BWiFvYCRh.png?f=fotoalbum_large

Leuk ook om de progressie door de jaren heen te zien :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwDzhpQPMOWVcJfuEP4qCDtEQsw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xknvvThqX0MeHgAQWxq0AVeR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door robcoenen op 16-05-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

kan dat dan zonder kosten?
en dan opnieuw order plaatsen voor €100 minder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

druipgrot schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:04:
[...]

kan dat dan zonder kosten?
en dan opnieuw order plaatsen voor €100 minder?
Nee, want de prijs is helemaal niet gedaald.

Tenzij je een reisje naar Amerika gepland hebt naar een staat zonder sales tax, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Aiii schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:05:
[...]

Tenzij je een reisje naar Amerika gepland hebt naar een staat zonder sales tax, natuurlijk.
prijs geeft nu €1399 ipv €1499 voor de ipad pro 12.9" Wi-Fi Cellulair 265GB

oké $1399 blinde vink dat ik er ben ook :-(

[ Voor 5% gewijzigd door druipgrot op 16-05-2021 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
druipgrot schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:06:
[...]

prijs geeft nu €1399 ipv €1499 voor de ipad pro 12.9" Wi-Fi Cellulair 265GB
Dat zijn $'s, geen €'s

Je linkt naar de US site, op de NL site is-ie nog steeds €1499
Aiii schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:05:
[...]

spuit elf, ik was te laat :+

[ Voor 36% gewijzigd door Kassad op 16-05-2021 17:09 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Kassad schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:07:
[...]

Dat zijn $'s, geen €'s

Je linkt naar de US site, op de NL site is-ie nog steeds €1499
Sorry, met dit blinde vinken gedrag ben ik bepaald geen aanwinst hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd waar het verschil voor de backend nou ligt in 21-28 zichtbaar of 28 mei zichtbaar.

Niet dat ik verwacht dat de 28 mei orders echt later komen maar opmerkelijk is het wel.

Hier nog geen beweging op de Creditcard overigens. Normaal gezien is dat vaak wel in het weekend als de levering (vanuit Europa) op vrijdag plaatsvind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:40:
Ben wel benieuwd waar het verschil voor de backend nou ligt in 21-28 zichtbaar of 28 mei zichtbaar.

Niet dat ik verwacht dat de 28 mei orders echt later komen maar opmerkelijk is het wel.

Hier nog geen beweging op de Creditcard. Normaal gezien is dat vaak wel in het weekend als de levering (vanuit Europa) op vrijdag plaatsvind.
Ik verwacht dat 28 mei gewoon het tweede deel van de eerste levering betreft. De 21-28 mei zal dan wel de eerste ontvangers zijn. Ik heb ook in de eerste paar minuten besteld, maar ik heb 28 mei als leverdatum.

Achja, we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hoes besteld, pencil 2 al in bezit, en flink bezig met Procreate op mijn 1st gen 12.9' Pro. ERG benieuwd naar de nieuwe, ik ga er flink op vooruit in alle opzichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:44:
[...]

Ik verwacht dat 28 mei gewoon het tweede deel van de eerste levering betreft. De 21-28 mei zal dan wel de eerste ontvangers zijn. Ik heb ook in de eerste paar minuten besteld, maar ik heb 28 mei als leverdatum.

Achja, we zien het wel.
Nee dat kan het niet zijn verwacht ik.

Mijn order is van 14:02 en heb 21-28 in mail en 28 op pagina (wat natuurlijk wel vaker zo is). Terwijl een vriend van me precies dezelfde iPad (kleur, scherm, opslag) besteld heeft tien minuten later en heeft 21-28 op zijn order pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:55:
[...]

Nee dat kan het niet zijn verwacht ik.

Mijn order is van 14:02 en heb 21-28 in mail en 28 op pagina (wat natuurlijk wel vaker zo is). Terwijl een vriend van me precies dezelfde iPad (kleur, scherm, opslag) besteld heeft tien minuten later en heeft 21-28 op zijn order pagina.
mijn bestelling is van 14:14u (30-04) en dus/ook 21-28 (12.9/256GB/Wi-Fi/Cellulair/Silver/Inscriptie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
druipgrot schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:01:
[...]

mijn bestelling is van 14:14u (30-04) en dus/ook 21-28 (12.9/256GB/Wi-Fi/Cellulair/Silver/Inscriptie).
Ja ben benieuwd of het echt wat brengt en je vrijdag de iPad in ontvangst mag nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:40:
Ik vermoed dat het misschien iets te maken heeft met de betaalmethode. Creditcardbetalers zouden dan nu 28 mei zien en mensen die via iDeal betaald hebben de periode 21-28 mei.

Bestellingen die met iDeal zijn betaald staan eerst een tijd (soms zelfs uren) op ‘On hold’ - denk dat daar de oorzaak in kan zitten.

Verwacht niet dat het iets uitmaakt voor de daadwerkelijke leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Longbowh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:12:
[...]

Ik vermoed dat het misschien iets te maken heeft met de betaalmethode. Creditcardbetalers zouden dan nu 28 mei zien en mensen die via iDeal betaald hebben de periode 21-28 mei.

Verwacht niet dat het iets uitmaakt voor de daadwerkelijke leverdatum.
Sorry, dit kan ik dan weer ontkrachten want ik heb om 14:07u besteld (12,9''/SG/256/WIFI) en mijne staat op 21-28 mei. Het witte Magic Keyboard daarin tegen staat op 28 mei. Beide met CC betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
robcoenen schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:02:
Ruwe cijfers / benchmarks zeggen niet alles, maar hierbij een kleine vergelijking (op basis van deze Reddit post)

[Afbeelding]

Leuk ook om de progressie door de jaren heen te zien :)
[Afbeelding]
Ik denk dat vrijwel iedereen al wel een vergelijking had gemaakt met de M1 Macbook AIR om een impressie te krijgen van de performance.

Ik ben vooral benieuwd naar het scherm, hopelijk is er ook een merkbare boost mbt data-transfer naar de iPad (e.g. media) :)

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.