Apple biedt op vrijwel alle nieuwe producten maar 1 jaar garantie. Gerefurbished of niet. Waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat het toch wel verkoopt ook al geven ze minder garantie dan alle andere fabrikanten van tablets en telefoons. Of Apple heeft gewoon wat minder vertrouwen in de kwaliteit van hun eigen producten dan bv. SamsungRoel1966 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:40:
[...]
Precies, binnen de EU en zeker al Nederland geld minimaal 2 jaar garantie op in elk geval nieuwe apparatuur maar oke, refurbished kan je dan vatten onder 2de hands. Dus in die zin kan ik wel begrijpen dat Apple op refurbished dan 'maar' 1 jaar garantie bied. Alleen claimen ze wel dat refurbished iPads als nieuw zijn terwijl ze wel dan maar 1 jaar garantie bieden, beetje vreemd.
Voor mij persoonlijk denk ik dan wel van blijkbaar dat dan die refurbished iPads niet zo nieuw zijn als ze maar 1 jaar garantie bieden. En tja, zeker al iPads die bij Apple terecht gekomen zijn zullen toch wel een serieus probleem hebben gehad. Dus tja in hoeverre dat er dan niet onderhuids nog meer aan de hand is maakt mij erg aan het twijfelen.
Bij die refurbished sites loop je natuurlijk ook wel dat risico maar vaak zie je ook dat refurbished sites gewoon alle retour gestuurde producten van webshops opkopen. Denk dat daar heel wat iPads bij zitten die helemaal niet gerefurbished zijn en alleen met een doekje even de vingervlekken weggeveegd zijn.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
:fill(white):strip_exif()/f/image/9flBESzHZ3oPSXs4khqcB5NM.png?f=user_large)
/f/image/tO0BMQwSuyD5uzQrijPYCTyI.png?f=fotoalbum_large)