Acties:
  • +1 Henk 'm!
Longbowh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:12:
[...]

Ik vermoed dat het misschien iets te maken heeft met de betaalmethode. Creditcardbetalers zouden dan nu 28 mei zien en mensen die via iDeal betaald hebben de periode 21-28 mei.

Bestellingen die met iDeal zijn betaald staan eerst een tijd (soms zelfs uren) op ‘On hold’ - denk dat daar de oorzaak in kan zitten.

Verwacht niet dat het iets uitmaakt voor de daadwerkelijke leverdatum.
MartijnMartijn schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:32:
[...]

Sorry, dit kan ik dan weer ontkrachten want ik heb om 14:07u besteld (12,9''/SG/256/WIFI) en mijne staat op 21-28 mei. Het witte Magic Keyboard daarin tegen staat op 28 mei. Beide met CC betaald.
Haha wel mooi hoe het ons bezig houd :P

Zag het in de Uk overigens ook. Daar is de situatie gelijk (21-28 vs 28).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Donstil schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:46:
[...]

[...]

Haha wel mooi hoe het ons bezig houd :P
Hopelijk is het snel vrijdag! :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
MartijnMartijn schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:09:
[...]

Hopelijk is het snel vrijdag! :9~
Dan is het nog maar een weekje wachten :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 16:59
Redondo1982 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:44:
[...]

Ik verwacht dat 28 mei gewoon het tweede deel van de eerste levering betreft. De 21-28 mei zal dan wel de eerste ontvangers zijn. Ik heb ook in de eerste paar minuten besteld, maar ik heb 28 mei als leverdatum.

Achja, we zien het wel.
Ik heb de mijne besteld om 15 uur en ik heb gewoon 21-28. Maar is dan wel een 11 inch.

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 07:04

Aiii

何これ

Zo, kunnen we deze discussie ook aan de kant schuiven: YouTube: 12.9 iPad Pro (2021) & Magic Keyboard 4th Gen.

[ Voor 22% gewijzigd door Aiii op 16-05-2021 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nog maar +/- 2 weekjes wachten, woei :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja wie had dat gedacht zeg 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Longbowh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:12:
[...]

Ik vermoed dat het misschien iets te maken heeft met de betaalmethode. Creditcardbetalers zouden dan nu 28 mei zien en mensen die via iDeal betaald hebben de periode 21-28 mei.

Bestellingen die met iDeal zijn betaald staan eerst een tijd (soms zelfs uren) op ‘On hold’ - denk dat daar de oorzaak in kan zitten.

Verwacht niet dat het iets uitmaakt voor de daadwerkelijke leverdatum.
Bij mij is er nog niks veranderd. Ook geen mail. Bestelling was meteen toen het kon (ik zat er klaar voor) (wel na meerdere refreshing omdat hij tijdens betaling niet leverbaar zou zijn). Door de iDeal betaling een tijd on-hold gestaan.

Dit weekend ging mijn bestelling zelfs een stap terug van ‘Wordt verwerkt’ naar ‘Bestelling geplaatst’, maar staat nu weer op ‘Word verwerkt’ met levering 21 mei - 28 mei.

Kortom, ik snap helemaal niks van Apple. Als het de 28ste maar wel is, omdat ik mijn iPad overdoe aan een ander.

[ Voor 3% gewijzigd door honey op 17-05-2021 06:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
honey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:56:
[...]

Bij mij is er nog niks veranderd. Ook geen mail. Bestelling was meteen toen het kon (ik zat er klaar voor) (wel na meerdere refreshing omdat hij tijdens betaling niet leverbaar zou zijn). Door de iDeal betaling een tijd on-hold gestaan.

Dit weekend ging mijn bestelling zelfs een stap terug van ‘Wordt verwerkt’ naar ‘Bestelling geplaatst’, maar staat nu weer op ‘Word verwerkt’ met levering 21 mei - 28 mei.

Kortom, ik snap helemaal niks van Apple. Als het de 28ste maar wel is, omdat ik mijn iPad overdoe aan een ander.
Wat een paniek voor een tablet haha.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Redondo1982 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:09:
[...]

Haha, ik heb ook geen geduld meer. Apple is veel te onvoorspelbaar dit jaar. Eerst geen Apple event houden in Maart. Vervolgens pas 3 weken na bestelling leveren. En in de tussentijd worden we ook niet zoet gehouden met reviews. :+
(Wat ook meespeelt is dat ik zo dom was begin maart mijn ipad pro te verkopen om nog een goede prijs te vangen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Persoonlijk verdenk ik Apple ervan dat ze alle silicon in China opgekocht heb en het opslaan in een loods zodat we nog langer moeten wachten op producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
Mijne komt op 28 mei. Heeft paar dagen op 21-28 gestaan en sinds toen op 28. Zie het niet eerder komen. Maakt overigens ook niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Redondo1982 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:09:
[...]

Constatering, geen paniek. ;)

Ik hou mijn oude iPad net zo lang als nodig. Meer dat de ander niet kan wachten haha.

Wel een beetje verbaast dat een bedrijf als Apple dit soort zaken zo matig op orde hebben. Het juist informeren van klanten hoort er ook bij. Ook het bestellen ging erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Op Macrumors is beweging te zien in de orders. Dus wellicht vanmiddag ook bij 'ons'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
honey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Constatering, geen paniek. ;)

Ik hou mijn oude iPad net zo lang als nodig. Meer dat de ander niet kan wachten haha.

Wel een beetje verbaast dat een bedrijf als Apple dit soort zaken zo matig op orde hebben. Het juist informeren van klanten hoort er ook bij. Ook het bestellen ging erg matig.
Zo slecht is de communicatie toch niet? 21-28 mei of 28 mei…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
MartijnMartijn schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:29:
Op Macrumors is beweging te zien in de orders. Dus wellicht vanmiddag ook bij 'ons'.
de iPads voor Nederland worden gewoon a.s. donderdag vanuit 't warehouse (Syncreon) in Waalwijk verzonden.
Bezorging: vrijdag 21 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 00:12
MartijnMartijn schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:29:
Ik zie nog niemand in het 'EU' topic, tot op heden alleen Amerikanen?

https://forums.macrumors....er-tracker.2296116/page-3

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn

Eerste unboxing van het witte toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Ik zie nog niemand in het 'EU' topic, tot op heden alleen Amerikanen?

https://forums.macrumors....er-tracker.2296116/page-3
Ja dat zijn voornamelijk Amerikanen idd. Uk zit ook in dezelfde boot als wij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:43:
[...]

de iPads voor Nederland worden gewoon a.s. donderdag vanuit 't warehouse (Syncreon) in Waalwijk verzonden.
Bezorging: vrijdag 21 mei ;)
Nou dat klopt wel alleen dan is de “zending wordt voorbereid” melding doorgaans wel veel eerder met een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Nou dat klopt wel alleen dan is de “zending wordt voorbereid” melding doorgaans wel veel eerder met een pre-order.
Ja, dat vind ik ook nog lastig in te schatten. Ik heb een gegraveerde iPad besteld, en ik kan mijn order nu nog steeds annuleren. Dat lijkt erop te wijzen dat mijn iPad nog niet geproduceerd is, want anders kunnen ze 'm weggooien als ik besluit te annuleren. Misschien hebben we pech en duurt het toch echt nog een week.

Edit: of ze graveren in Nederland?

[ Voor 3% gewijzigd door vistu op 17-05-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

https://www.amazon.de/dp/B0932WMH62/ref=de_a_ipad_1?th=1
Dit item wordt uitgebracht op 27 mei 2021.
Nu voorbestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vistu schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:15:
[...]

Ja, dat vind ik ook nog lastig in te schatten. Ik heb een gegraveerde iPad besteld, en ik kan mijn order nu nog steeds annuleren. Dat lijkt erop te wijzen dat mijn iPad nog niet geproduceerd is, want anders kunnen ze 'm weggooien als ik besluit te annuleren. Misschien hebben we pech en duurt het toch echt nog een week.

Edit: of ze graveren in Nederland?
Nou dat laatste vind ik sowieso interessant. Ik weet eigenlijk niet hoe dat gaat maar ik vermoed van wel.

Want Airtags met opdruk gingen in de avond al op “verzending wordt voorbereid” en werden vanuit Nederland verzonden. Dat doet een beetje vermoeden alsof ze hier dat ook doen.

Want producten die op voorraad zijn kunnen ook gegraveerd worden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Volgens mij is het echt aannemelijk dat het ding in Nederland gewoon op 28 mei komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Blijft een r*k design, Ik heb de zwarte voor mijn 11" 2018 model. Probleem is dat bij het typen op de bovenste rijen toetsen het scherm in de weg zit. Niet geschikt om zo een laptop in meetings te vervangen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
giantgiantus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:18:
Volgens mij is het echt aannemelijk dat het ding in Nederland gewoon op 28 mei komt.
EUers worden weer gediscrimeerd zo. Lijkt idd dat de US de eerste batch krijgt eind vd week en Europe + UK pas volgende week aan de beurt is.

Krijg ook de indruk dat de 12.9" in de US zeker eind van de week al geleverd wordt. Nog niet veel gezien over 11" modellen daar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:18:
Het gaat langzaam wel die kant op ja, vandaar misschien wel die geheimzinnigheid wanneer ze nou echt uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:41:
[...]

Het gaat langzaam wel die kant op ja, vandaar misschien wel die geheimzinnigheid wanneer ze nou echt uitkomen.
Dat zou ik wel teleurstellend vinden ;) Dat wordt de vrije dag verzetten dan 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 17-05-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:44:
[...]

Ik snap dat opzich voor een gameconsole of nieuwe pc oid. Maar vervangingen van apple producten vind ik tegenwoordig niet meer zo spannend. Het is sneller (maar dat heb ik niet nodig) en het heeft een beter scherm (reden dat ik hem koop). Maar een beter scherm is niet dat ik die dag hele dag films op dat ding ga kijken oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gebruik mijn iPad meer dan mijn PlayStation5 eigenlijk. Dus voor mij is dat precies andersom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:44:
[...]

Vrijdag is mijn “papa dag”. Dus dat is altijd wel lekker met zulke releases :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
giantgiantus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:54:
[...]

Ik snap dat opzich voor een gameconsole of nieuwe pc oid. Maar vervangingen van apple producten vind ik tegenwoordig niet meer zo spannend. Het is sneller (maar dat heb ik niet nodig) en het heeft een beter scherm (reden dat ik hem koop). Maar een beter scherm is niet dat ik die dag hele dag films op dat ding ga kijken oid.
Prima ;)
Vervangen van console en PC vind ik tegenwoordig niet meer zo spannend, het is wat mooier en sneller, maar iets betere graphics of load-times is niet dat ik de hele dag ga zitten gamen oid :+

De upgrade van een Pro 2017 10.5 naar een 12.9 met MiniLED icm een pen zorgt ervoor dat ik toch flink eens wil gaan spelen, bovendien is de vrijdagavond bij ons standaard besproken dus als ik niet tot zaterdag wil moeten wachten werkt dit voor mij :)
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:01:
[...]

Vrijdag is mijn “papa dag”. Dus dat is altijd wel lekker met zulke releases :P
Betere werk :P De vrijdag was in mijn team helaas al vergeven aan een andere papa.

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 17-05-2021 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Prima ;)
Vervangen van console en PC vind ik tegenwoordig niet meer zo spannend, het is wat mooier en sneller, maar iets betere graphics of load-times is niet dat ik de hele dag ga zitten gamen oid :+

De upgrade van een Pro 2017 10.5 naar een 12.9 met MiniLED icm een pen zorgt ervoor dat ik toch flink eens wil gaan spelen, bovendien is de vrijdagavond bij ons standaard besproken dus als ik niet tot zaterdag wil moeten wachten werkt dit voor mij :)

[...]

Betere werk :P De vrijdag was in mijn team helaas al vergeven aan een andere papa.
Is @Donstil die andere papa toevallig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
Mezkeijou schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Is @Donstil die andere papa toevallig :o
Dat lijkt me stug, ik werk in een Android enclave :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:10:
[...]

Dat lijkt me stug, ik werk in een Android enclave :P
Nou sterker nog ik ben een Microsoft Certified Engineer 🤭 (Vandaar mijn liefde voor Apple stuff ook)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Nou sterker nog ik ben een Microsoft Certified Engineer 🤭 (Vandaar mijn liefde voor Apple stuff ook)
Pssst ik ook ;) (al hou ik me al enige jaren ver van de MS spullenboel :P )

[offopic]
MS liefde is steeds verder bekoeld, privé alleen nog een game PC met Windows 10 en een Windows 2019 server terwijl ik voorheen all-in MS was (Stuk of 4 Windows Phones O+, Surface RT, Pro2, Pro4, SurfaceBook, etc) Nu vrij hard het Apple systeem ingerold dankzij de cancel van Windows Phone (iPhone 6s --> 8 Plus --> 11 Pro, daarna iPads, AppleTV, Apple Watch, AirPods, zakelijk een MBP en nu privé mijn HP Spectre ingeruild voor de MBA M1)
[/offopic]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:41:
[...]

Geheimzinnig kan ik het niet noemen, er staat al sinds 5 minuten na mijn bestelling heel duidelijk 28 mei bij mijn order. Duidelijker kunnen ze het niet maken, tenzij ze het exacte tijdstip van levering erbij zouden zetten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Heb je een linkje waar je je liefde voor Apple bezingt? Of een linkje waar anderen dat doen?

Qua hardware ben ik overigens blij dat mijn desktop geen Apple is, ik kijk fijn uit op een open moederbord onder het scherm van mijn desktop, dat is bij Apple ondenkbaar, die verstoppen alles volgens de Apple doctrine ;-)

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:22:
[...]
[offopic]
Nu vrij hard het Apple systeem ingerold dankzij de cancel van Windows Phone [...]
[/offopic]
Dat vind ik wel grappig om te lezen. Mijn aankoop van de iPad Pro is een lange termijn gevolg van het stoppen van Microsoft met Windows Phone. Ik was super tevreden met mijn Nokia Lumia 920 (ik beschouw deze nu als mijn meest exciting telefoon die ik gehad heb) maar daarna de overstap naar iPhone 'moeten' maken. Nu vervang ik mijn Surface Pro door de iPad Pro (+ Apple TV) voornamelijk omdat ik het Apple ecosysteem steeds fijner vind werken. Dat zegt denk ik heel veel over wat voor invloedrijke beslissing het geweest is voor Microsoft om destijds de handdoek in de ring te gooien met Windows Phone. Nu ben ik nog heel tevreden met mijn zelfbouw Windows 10 PC, maar wie weet in de toekomst...?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aiii schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:29:
[...]

Geheimzinnig kan ik het niet noemen, er staat al sinds 5 minuten na mijn bestelling heel duidelijk 28 mei bij mijn order. Duidelijker kunnen ze het niet maken, tenzij ze het exacte tijdstip van levering erbij zouden zetten :D
Ik heb nog steeds wel goede hoop op deze vrijdag :)

Wanneer je iets bestelt dat pas over een week of twee geleverd wordt maakt hij standaard 2-3 weken van de levertijdindicatie. Wanneer de indicatie zo’n tijdsvak is laat de site standaard de laatste datum van die periode zien als leverdatum, maar in de praktijk is de daadwerkelijke levering altijd op de vroegste datum.

Maarja, nog een paar dagen en dan weten we het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aiii schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:29:
[...]

Nou dat is maar deels waar. Apple had het over “second half of may” en later 21-28 mei binnen mail en orders wat vervolgens weer 28 mei werd, enz.

Niet zo duidelijk als dat het normaal is zeg maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 17-05-2021 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
druipgrot schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Heb je een linkje waar je je liefde voor Apple bezingt? Of een linkje waar anderen dat doen?
[...]
Nope, ik ben inmiddels redelijk platform agnostisch. Ik ga voor wat het beste werkt voor een bepaalde job (en gebruik dus Linux, FreeBSD, Windows, iOS, MacOS etc door elkaar)
druipgrot schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Qua hardware ben ik overigens blij dat mijn desktop geen Apple is, ik kijk fijn uit op een open moederbord onder het scherm van mijn desktop, dat is bij Apple ondenkbaar, die verstoppen alles volgens de Apple doctrine ;-)
Ik heb gewoon een game PC met Windows 10 die ik in elkaar heb geschroefd so no worries
Radiodurans schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:36:
[...]

Dat vind ik wel grappig om te lezen. Mijn aankoop van de iPad Pro is een lange termijn gevolg van het stoppen van Microsoft met Windows Phone. Ik was super tevreden met mijn Nokia Lumia 920 (ik beschouw deze nu als mijn meest exciting telefoon die ik gehad heb) maar daarna de overstap naar iPhone 'moeten' maken. Nu vervang ik mijn Surface Pro door de iPad Pro (+ Apple TV) voornamelijk omdat ik het Apple ecosysteem steeds fijner vind werken. Dat zegt denk ik heel veel over wat voor invloedrijke beslissing het geweest is voor Microsoft om destijds de handdoek in de ring te gooien met Windows Phone. Nu ben ik nog heel tevreden met mijn zelfbouw Windows 10 PC, maar wie weet in de toekomst...?
Ik aai mijn Lumia 1020 nog wel eens (en wat was de Lumia 800 mooi O+ )
Ik vervang mijn Surface Pro 4 (die overleden is) nu door de 12.9 IPP, de MBA M1 verving mijn SurfaceBook (met Performance base) en mijn HP Spectre x360.
Overigens valt dat invloedrijke wel mee, als ik heel eerlijk ben was ik (en jij dus ook) de vreemde eend door iets anders dan Android of iOS te gebruiken. Je zag dat in de marktpenetratie maar vooral aan de lege woestenij die een AppStore moest voorstellen :P

Windows 10 word ik steeds sipper van, Microsoft blijft zaken veranderen die mijn workflow onderbreken en zaken toevoegen waar ik niet op zit te wachten. Wat dat betreft is MacOS wel een verademing, vooral de Swipe Gestures vind ik heerlijk en het lijkt inmiddels behoorlijk op iOS dus het is voor mij makkelijk om te gebruiken... ook de uber simpele manier van Virtuale desktops ben ik echt fan van.

De UWP droom sprak mij enorm aan, maar Natelya gelooft alleen in Cloud. MS' inkomsten geven hem overigens gelijk. Windows Phone was te klein terwijl het naar mijn idee in aanleg het meest veelbelovende OS was. Vooral de consistente interface dankzij de strakke verplichte design language tijdens WP8, wat een genot. Als ik mijn iPhone dan zie met die Windows 3.1 icoontjes met de irritante rode cijfertjes in plaats van die LiveTiles die me in 1 oogopslag alle info gaven denk ik nog wel eens met weemoed terug....
Overigens heeft eea er ook voor gezorgd dat ik mijn O365 abo op ga zeggen. OneDrive is EOL voor mij en dan wordt t best veel geld voor alleen een office pakket...

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 17-05-2021 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
Merk ook dat als je het contact e-mailadres aanpast in het order dat de datum van 28 mei aangepast wordt naar: 'Wordt bezorgd: 21 Mei - 28 Mei'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:22
@Donstil Ik neem aan dat jij voor de Goojodoq ook een versie met 2 tips hebt besteld? :) Hoeveel kreeg je erbij? Ik dacht dat er 2 extra bij zouden zitten, maar nee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Tomba schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:47:
[...]

Overigens heeft eea er ook voor gezorgd dat ik mijn O365 abo op ga zeggen. OneDrive is EOL voor mij en dan wordt t best veel geld voor alleen een office pakket...
Eventjes offtopic. Maar waarom Onedrive EOL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
rindertb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:14:
@Donstil Ik neem aan dat jij voor de Goojodoq ook een versie met 2 tips hebt besteld? :) Hoeveel kreeg je erbij? Ik dacht dat er 2 extra bij zouden zitten, maar nee ...
Er zijn twee versies, eentje met één en één met twee. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
rindertb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:14:
Die van mij kwam met 2 (dus niet 2 extra ;) )
Mezkeijou schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Eventjes offtopic. Maar waarom Onedrive EOL?
1. het werkt heel slecht op Mac (M1)
2. Om te voorkomen dat mijn Microsoft Account geclosed wordt als er iets opkomt waar MS' algoritme van vindt dat het niet OK is (zie Microsoft account vergrendeld / geblokkeerd)

Dus sec niet EOL maar Exit :P

[ Voor 71% gewijzigd door Tomba op 17-05-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
Over die Goojodoq tips klopt dan toch iets niet. De versie met 1 tip is dan de versie met alleen de pen? Plaatjes suggereren 2 extra:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AH_5jtnMXYR_pq8F1f6ltx93KxE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/49AUnGwppNv0kTHMU9tIjgHs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xe_rYoz9x46gzfyX71CKhNBVPXk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GQDJ4FvY0wlNFR8wwyoHGgKG.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBXr3IOkBfThX8DdPxzN8ldTLjU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sPbAwktZbeN42nSRB21pynaR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

krijg net een prijs alert Wacom Mobile Studio 16" zakt €300 in prijs
pricewatch: Wacom MobileStudio Pro 16 gen2
zou 't iets met de nieuwe pro te maken hebben?

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
rindertb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:39:
Over die Goojodoq tips klopt dan toch iets niet. De versie met 1 tip is dan de versie met alleen de pen? Plaatjes suggereren 2 extra:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Er zitten ook 2 tips bij. Eentje zit er al op en een tweede zit er los bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rindertb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:39:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat tweede plaatje doet idd wel vermoeden dat je dan 3 tips hebt. De mijne is echter nog niet binnen dus kan het niet controleren voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:00:
Gebruik mijn iPad meer dan mijn PlayStation5 eigenlijk. Dus voor mij is dat precies andersom :)
Ja ik ook. 7-10 uur gemiddeld per dag vs 1 uur per dag ofzo. Maar ik snap niet wat je opeens moet doen als je een nieuwe hebt. Ga je dan hele dag naar het scherm kijken ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16:51
giantgiantus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:22:
[...]

Ja ik ook. 7-10 uur gemiddeld per dag vs 1 uur per dag ofzo. Maar ik snap niet wat je opeens moet doen als je een nieuwe hebt. Ga je dan hele dag naar het scherm kijken ofzo?
Laten we vooropstellen dat als je er iets mee doet je 99,9% van de tijd naar het scherm kijkt. Dus wat dat betreft is het geen slecht voorstel. Maar omdat direct in een ruk te doen is natuurlijk een beetje raar

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

Ja want de achterkant bedient zo klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:11:
[...]

Ja want de achterkant bedient zo klote :P
Hahaha maar serieus? Wat ga je er mee doen dan die dag?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:33:
[...]

Hahaha maar serieus? Wat ga je er mee doen dan die dag?!
Hetzelfde als ik nu met de 2021 doe maar dan met “beter beeld”.

Maar als jij makkelijk kunt wachten is dat voor mij ook prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16:51
Bij staat de order nog op “ wordt verwerkt” met een levertijd 21-28 mei.

Ik ben benieuwd en heb er zin in. Mijn laatste iPad dateert uit 2012, tegelijkertijd een MacBook Pro retina gekocht die ik vandaag nog steeds gebruik en perfect werkt. De iPad
Pro is echt een massive upgrade en zal vooral gebruikt worden voor Netflix en wat studie / werk activiteiten.

Ik mis echt het tekenen en aantekeningen maken met mijn handen op één whiteboard dus ik hoop, en ga er vanuit, dat ik hier weer voldoening uit ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:36:
[...]

Hetzelfde als ik nu met de 2021 doe maar dan met “beter beeld”.

Maar als jij makkelijk kunt wachten is dat voor mij ook prima hoor :)
Haha nee. Ik doelde puur op het feit dat mensen er vrij voor nemen. Snap gewoon niet wat je er dan mee gaat doen. Met iCloud heb je binnen 30 min weer alles zo staan zoals je gewend was. Anyway niet belangrijk. Was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:55:
[...]

Haha nee. Ik doelde puur op het feit dat mensen er vrij voor nemen. Snap gewoon niet wat je er dan mee gaat doen. Met iCloud heb je binnen 30 min weer alles zo staan zoals je gewend was. Anyway niet belangrijk. Was gewoon benieuwd.
Ooh Nee dat doe ik ook niet (mocht de release niet op vrijdag zijn). Thuis werk dag wisselen wilde ik wel eens doen maar dat is nu ook niet meer nodig 😋

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
honey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Wat een paniek. De 28 mei is pas over 11 dagen en je begint nu al te klagen? Iedereen wil natuurlijk graag snel zijn nieuwe spullen maar je kunt ook overdrijven. :F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Corrigan schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:52:
[...]

Wat een paniek. De 28 mei is pas over 11 dagen en je begint nu al te klagen? Iedereen wil natuurlijk graag snel zijn nieuwe spullen maar je kunt ook overdrijven. :F
Mwah, zoals je hebt gelezen in dit topic is er gewoon veel onduidelijkheid. In die zin heeft @honey wel een punt toch? Tuurlijk, het is maar een tablet, maar iets meer duidelijkheid zou fijn zijn. Daarin hebben andere webwinkels toch wel een beter proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

MartijnMartijn schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:07:
[...]

Mwah, zoals je hebt gelezen in dit topic is er gewoon veel onduidelijkheid. In die zin heeft @honey wel een punt toch? Tuurlijk, het is maar een tablet, maar iets meer duidelijkheid zou fijn zijn. Daarin hebben andere webwinkels toch wel een beter proces.
Sorry hoor. Honey had alleen een punt als de communicatie inderdaad niet helder was. Echter is de shipping date ofwel 28 mei, ofwel 21-28 mei en is er dus helemaal niets te klagen tenzij het zo zou zijn dat die datum van de 28ste niet wordt gehaald.

Andere webshops zeggen ook niet, "ja, we hebben je bij bestellen al gewezen op een uiterste datum van 28 mei, maar even voor de zekerheid: het wordt echt 28 mei. Echt waar."

Ik snap ongeduldigheid ook wel, maar als je nu vanaf het eerste moment naar die datum van 28 mei had gekeken, dat geaccepteerd had als datum waarop je het device kreeg, dan had het alleen maar mee kunnen vallen en niet tegen kunnen vallen, toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Aiii schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:16:
[...]

Sorry hoor. Honey had alleen een punt als de communicatie inderdaad niet helder was.
Dat is ook precies wat er is gequote en waarop @Corrigan reageert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
[...]

My precious ssss :D

hier iets van 10-14 uur per dag, de iPad staat elke werkdag naar mijn monitor met dingen als youtube, spotify etc en gaat na afloop gaat deze vaak mee om prive verder te gaan.

@Aiii zo heb ik het wel in mijn hoofd gezet, 28 Mei als delivery date, eerder is extra

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 17-05-2021 20:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
@MartijnMartijn Wanneer de datum van 28 mei niet wordt gehaald is pas communicatie vanuit Apple nodig. @honey is wel een beetje voorbarig / erg enthousiast (doorhalen naar keuze).

Zolang die datum ongewijzigd blijft wordt die steeds aannemelijker. Zo kun je het ook bekijken. >:)

Inmiddels is de Apple Pencil 2 met inscriptie ook gearriveerd van de Apple Store. Dat ging erg snel.
Het schuurpapier en kleurstof is bij nader inzien toch niet nodig.
Het is in het echt best wel een sjieke pen zo met de inscriptie erbij die exact hetzelfde is als het Pencil logo.

Met de eigen initialen geeft het een leuk persoonlijk tintje. Nu nog de iPad Pro mèt inscriptie.

[ Voor 6% gewijzigd door Corrigan op 17-05-2021 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langzaam komt er toch wel wat beweging in. Op
Macrumors zijn er nu ook mensen uit de UK en EU waar de orders naar “preparing to ship” gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Wie wil besparen, ze zijn er weer: https://www.amazon.nl/Cov...p/B085VNF92P?tag=nlpep-21. :)

Zelf fan van de ZtoTopCase, iets duurder maar veel strakker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:49:
[...]

Ik voel een aantal Marktplaats-varianten aankomen.
Oe nice, misschien wel interessant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Redondo1982 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:49:
[...]

Ik voel een aantal Marktplaats-varianten aankomen.
Zou kunnen, maar er zijn denk ik niet heel veel mensen die heel veel meer voor een tablet willen betalen dan € 1200,00. Bij een nVidia GTX30XX of PlayStation 5 is de markt vele malen groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze een beetje de zelfde lijn volgen als de andere releases dan staan vanmiddag de Review online overigens. Misschien dat we daar alvast wat inhoudelijks over het schem kunnen kijken/lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Donstil schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:51:
Als ze een beetje de zelfde lijn volgen als de andere releases dan staan vanmiddag de Review online overigens. Misschien dat we daar alvast wat inhoudelijks over het schem kunnen kijken/lezen.
Ik las ergens dat de embargo voor de iPad pro 2021 morgen 9:00 AM vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
honey schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:19:
[...]

Ik las ergens dat de embargo voor de iPad pro 2021 morgen 9:00 AM vervalt.
Ooh echt? Dat had ik even gemist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valinor
Net mijn BaseUS pencil binnen gekregen. Te koop voor 16,49 dollar op dit moment.
Helaas heb ik op dit moment geen ipad om het te testen.
https://nl.aliexpress.com/item/1005002419211001.html
(Let op er zijn 2 versies, 1 met passive tip en 1 zonder)

Komt met een 1 extra pencil tip en 1 extra passive tip en een usb-c cover (maar die ga je sws kwijtraken :+ )

Nadelen:
- Ziet er minder strak uit dan de Goojodoq 12th gen.
- De kleur is meer een gebroken wit dan een "Apple" wit. (zie foto van de pencil tip)
- Daarnaast kan je geen officiele Apple pencil tips ter vervanging gebruiken wat bij Goojodoq 12th gen wel kan.

Maar:
- Reden dat ik deze verkoos boven de Goojodoq 12th gen is omdat ik qua gebruiksgemak liever een fysieke aan/uit knop heb dan een touch knop (ook al ziet het er minder mooi uit)

- En hij heeft een usb-c poort waar de Goojodoq een speciale magnetic charger gebruikt. (usb-c poort ziet er ook minder mooi uit maar liever usb-c voor mij)

- Daarnaast heb je een "passive" tip op de achterzijde waarmee je de pencil ook "als vinger" kan gebruiken dus apps afsluiten en door het OS navigeren.

Foto naast mijn oude 10th gen Goojodoq.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qx5xf3607boewWbMBcUwFn-z-zU=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/We93D4dm13hIX0S6mZOtTYk9.gif?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSZrqGG33A-mUI2A1z3aCvA0jLI=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/qDpa8w62HLWKtm2II9Fszq8j.gif?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AJ8z3WYSXEodscPKe-VSYNKIGHE=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/lx2ylF6TPYgJvoujOWK9Ci4S.gif?f=fotoalbum_tile

[ Voor 9% gewijzigd door Valinor op 18-05-2021 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
Embargo times for iMac & iPad Pro

iMac - 9:00am EST, Tuesday, May 18th

iPad Pro - 9:00am EST, Wednesday, May 19th

That’s when you can expect to see videos / hands-on coverage.
https://twitter.com/jon_p.../1391710364568543232?s=20

Zag deze tweet over de embargo tijden inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
9.00 AM EST = 15.00 CET dus voor ons in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh eerst de iMac. Klinkt plausibel.
Morgen middag dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valinor
Officieel Apple news:
Nu verwacht ik hem gewoon op 21 mei :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ew9Y3J8DF6rjsdfg6tDEmbNs7z4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KefwB0fGz75dWIZX3kTEsr4a.png?f=fotoalbum_large
link:
https://www.apple.com/new...e-tv-4k-in-stores-friday/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Ik kop hem even in: "will begin receiving"

Ik hoop met je mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Aiii schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Ik kop hem even in: "will begin receiving"

Ik hoop met je mee hoor.
Ow dan ga ik alvast voor de winkel liggen 8)7 Er staat in stores Friday :+

:P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Jumpman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Zou kunnen, maar er zijn denk ik niet heel veel mensen die heel veel meer voor een tablet willen betalen dan € 1200,00. Bij een nVidia GTX30XX of PlayStation 5 is de markt vele malen groter.
Een iPad is waarschijnlijk wel gewoon daadwerkelijk te halen :+

Een PS5 heb ik in January/February al opgeven, die haal ik wel als er tzt een pallet bij de lokale mediamarkt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Bossie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:28:
[...]

Een PS5 heb ik in January/February al opgeven, die haal ik wel als er tzt een pallet bij de lokale mediamarkt ligt.
Het grote verschil zit hem er met name in dat je bij Apple gewoon een iPad kan bestellen met een redelijke verzenddatum. Je moet een maandje wachten, wellicht, maar dan heb je er een.

Als je een PS5 wil dan moet je een Telegram groep joinen, en dan hopen dat je na weken wachten binnen 30 seconden reageert zodat je er een kunt bestellen bij Amazon Italia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bossie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:28:
[...]

Allen gekocht op dag van release en voor de grote schaarste hypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Tomba schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:34:
[...]

9.00 AM EST = 15.00 CET dus voor ons in de middag.
Ik ben benieuwd en dan nog de WWDC afwachten. ;)

Het meest interessant is of iPadOS echt meer functies krijgt voor de M1 Pro's.

Inmiddels mijn oude iPad met toetsenbord ook verkocht. Dus kiezen tussen de iPad Pro 2020 12.9 (aanschaf netto €599,00) of de iPad Pro 2021 12.9 (aanschaf netto €1219,00).

[ Voor 37% gewijzigd door Jumpman op 18-05-2021 14:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Haha ja, ik heb de mail met 21-28 alvast uitgeprint en opgerold.
Kan ik er mee meppen vrijdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:34:
[...]

Ik ben benieuwd en dan nog de WWDC afwachten. ;)
Ja daar ben ik ook echt benieuwd naar. in de geruchten molen gaat al een tijdje rond dat ipadOS15 een grote update wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
Wat een teleurstelling dit, zag in eerste instantie alleen Apple staan 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4grpq_QlJtbg4sgrxAGc0HXe6UU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uI85xcKwXbjpMD8csksrrCf4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Valinor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:20:
Net mijn BaseUS pencil binnen gekregen. Te koop voor 16,49 dollar op dit moment.
Helaas heb ik op dit moment geen ipad om het te testen.
https://nl.aliexpress.com/item/1005002419211001.html
(Let op er zijn 2 versies, 1 met passive tip en 1 zonder)

Komt met een 1 extra pencil tip en 1 extra passive tip en een usb-c cover (maar die ga je sws kwijtraken :+ )

Nadelen:
- Ziet er minder strak uit dan de Goojodoq 12th gen.
- De kleur is meer een gebroken wit dan een "Apple" wit. (zie foto van de pencil tip)
- Daarnaast kan je geen officiele Apple pencil tips ter vervanging gebruiken wat bij Goojodoq 12th gen wel kan.

Maar:
- Reden dat ik deze verkoos boven de Goojodoq 12th gen is omdat ik qua gebruiksgemak liever een fysieke aan/uit knop heb dan een touch knop (ook al ziet het er minder mooi uit)

- En hij heeft een usb-c poort waar de Goojodoq een speciale magnetic charger gebruikt. (usb-c poort ziet er ook minder mooi uit maar liever usb-c voor mij)

- Daarnaast heb je een "passive" tip op de achterzijde waarmee je de pencil ook "als vinger" kan gebruiken dus apps afsluiten en door het OS navigeren.

Foto naast mijn oude 10th gen Goojodoq.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Als ik zo op Ali kijk zie ik dat de 11e gen. wel draadloos opgeladen kan worden, maar de 12e gen. weer niet....

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/Hb6bc3c75ad5141df898424dae3f160ccs.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
EValentino schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:00:
[...]

Als ik zo op Ali kijk zie ik dat de 11e gen. wel draadloos opgeladen kan worden, maar de 12e gen. weer niet....

[Afbeelding]
Met magnetic absorption bedoelen ze volgens mij gewoon dat er een magneet in zit 8)7 Vertaalfout vanuit het chinees.

Volgens mij bestaan er nog geen andere pencils die draadloos via de ipad opgeladen kunnen worden.

De 11th gen lijkt heel erg op de 10th gen die ik heb. Alleen hebben ze double tap to turn on toegevoegd.

Bij de 10 was het 1 tap dus super irritant omdat je continu dat ding per ongeluk uitschakelde. Is ook de reden waarom ik mijn 10th gen vervang.

[ Voor 18% gewijzigd door Valinor op 18-05-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plisson schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:00:
Wat een teleurstelling dit, zag in eerste instantie alleen Apple staan 8)7

[Afbeelding]
Hahaha nice, is dat de AppleTV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Jumpman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:34:
[...]
Dus kiezen tussen de iPad Pro 2020 12.9 (aanschaf netto €599,00) of de iPad Pro 2021 12.9 (aanschaf netto €1219,00).
Wat bedoel je precies met 'netto'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56
Donstil schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:06:
[...]

Hahaha nice, is dat de AppleTV ?
Nee, is de Logitech Combo Touch Case. Heb ik dat in ieder geval al binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Jackssonss schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:14:
[...]

Wat bedoel je precies met 'netto'?
Ik had nog wat tegoed (gratis gekregen, omdat ze een probleem hadden laten liggen, netjes opgelost zeg maar) bij deze retailer, toen ging de prijs van €799,00 naar €599,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Jumpman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:47:
[...]

Ik had nog wat tegoed (gratis gekregen, omdat ze een probleem hadden laten liggen, netjes opgelost zeg maar) bij deze retailer, toen ging de prijs van €799,00 naar €599,00.
Ah, ok, en je had hem dus al eerder gekocht? Ik zie hem nu namelijk nergens voor die prijs te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kun je ook je oude iPad terugverkopen aan Apple zonder een nieuwe aan te schaffen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jackssonss schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:20:
[...]

Ah, ok, en je had hem dus al eerder gekocht? Ik zie hem nu namelijk nergens voor die prijs te koop.
Ja, nl.pepper.com in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
Valinor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:04:
...
Bij de 10 was het 1 tap dus super irritant omdat je continu dat ding per ongeluk uitschakelde. Is ook de reden waarom ik mijn 10th gen vervang.
Doet de 12 ook.
Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.