Fair enough. Mijn strategie is weer net wat anders. Ik verzeker echt amper wat. Heb mn telefoon keer kapot laten vallen en gewoon direct omgeruild bij apple. Wel wat eurotjes kwijt maar dat had ik al laaaaaaaaang bespaard door geen verzekeringen te nemen voor goedkope producten.Donstil schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:05:
[...]
1x gebruik moeten maken van de aankoop verzekering van mijn creditcard (pre Apple care), ging stroef, reparatie bij Apple mocht idd wel maar was verre van zo naadloos als via AppleCare.
Ik kon het toestel opsturen naar Apple of naar een AppleStore/APR. Express replacement was geen optie.
Factuur insturen moest via een formulier van de verzekeraar, etc. Duurde allemaal veel langer dan dat ik nu ervaarde bij Apple en dan dat ik daar überhaupt mee bezig wil zijn. Betaal je dan meer voor dat begrijp ik maar dat heb ik er met liefde voor over.
Ik ben trouwens erg blij met de 12.9. Scherm is precies wat ik er van had verwacht. Ding is ook super snel maar had al geen klagen met mn 2020 iPad. Ik ga hem dus maar houden.
[ Voor 8% gewijzigd door giantgiantus op 22-05-2021 14:10 ]