WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:33
Requiem19 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 10:00:
Toch maar een huisje gekocht in Bulgarije...

[Afbeelding]
Ha iets bekruipt mij het gevoel dat er een correlatie is tussen deze afbeelding waarbij Bulgarije bovenaan staat en het onderstaande artikel van 2 dagen geleden:

Europese Commissie gaat Bulgarije onder toezicht stellen vanwege begrotingstekort’
https://fd.nl/politiek/15...-vanwege-begrotingstekort

Nu Orban van het toneel is verdreven is Radev natuurlijk de wolf in schaapskleren die kalt gesteld moet worden.

Bulgarije is bovendien net toegetreden tot de euro. Dit nivelleert dus vast snel uit

[ Voor 31% gewijzigd door 49euro op 01-06-2026 21:55 ]

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:52
49euro schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:52:
[...]

Ha iets bekruipt mij het gevoel dat er een correlatie is tussen deze afbeelding waarbij Bulgarije bovenaan staat en het onderstaande artikel van 2 dagen geleden:

Europese Commissie gaat Bulgarije onder toezicht stellen vanwege begrotingstekort’
https://fd.nl/politiek/15...-vanwege-begrotingstekort

Nu Orban van het toneel is verdreven is Radev natuurlijk de wolf in schaapskleren die kalt gesteld moet worden.

Bulgarije is bovendien net toegetreden tot de euro. Dit nivelleert dus vast snel uit
En als je dan bedenkt dat het gemiddelde loon in Bulgarije ongeveer drie keer lager ligt dan in Nederland, en je met een ton inkomen dus behoorlijk tot de top behoort, dan weet ik niet of ik het een positief gegeven vind dat je daar zo veel van overhoudt. Vooral ook vanwege allerlei andere problemen die er spelen, zoals de leegloop van met name het platteland en tegelijk de hoge woonlasten. Even heel zwart wit gezegd, jongeren blijven noodgedwongen thuiswonen tot ze voor een baan naar West Europa kunnen verhuizen....

• JURIST
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:24
Martijn-V4 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 21:07:
[...]

Ik twee jaar terug, AOOTD CZSK 55 j/o, mij hoor je niet klagen.
Met leeftijdsontslag als route naar FO. Waar komt de uitkering op grond van UGM op neer? Is dat 70% oid?

• Martijn-V4
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05:11
JURIST schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:24:
[...]

Met leeftijdsontslag als route naar FO. Waar komt de uitkering op grond van UGM op neer? Is dat 70% oid?
73% van het laatst verdiende salaris, in mijn geval 2900 euro netto in de maand, prima om van te leven.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 08:26:
[...]

En als je dan bedenkt dat het gemiddelde loon in Bulgarije ongeveer drie keer lager ligt dan in Nederland, en je met een ton inkomen dus behoorlijk tot de top behoort, dan weet ik niet of ik het een positief gegeven vind dat je daar zo veel van overhoudt. Vooral ook vanwege allerlei andere problemen die er spelen, zoals de leegloop van met name het platteland en tegelijk de hoge woonlasten. Even heel zwart wit gezegd, jongeren blijven noodgedwongen thuiswonen tot ze voor een baan naar West Europa kunnen verhuizen....
Wat dat betreft is het dus goed te beargumenteren dat ze iig fiscale redenen willen hebben voor diegene met goede banen om niet allemaal het land te verlaten, anders blijft er echt alleen een onderklasse achter.
Pagina: 1 ... 328 329 Laatste

Let op:
Zie Vermogensrendementsheffing 2.0 - 1 jan 2022 voor de discussie over vrh

Dit is niet het topic voor inhoudelijke bespreking van specifieke beleggingen/investeringen, beleggingsstrategieën, en behaalde rendementen.

Daarnaast: let er aub op dat er niet teveel afgedwaald wordt.