Inderdaad, net zoals alle andere gemeenschappelijke kosten wordt ons Telenet abo voor internet gedeeld tussen mezelf en mijn huidige partner en gaat dat naar de gemeenschappelijke huishoudrekening.
Wat is daar mis mee? Deel jij dan geen gemeenschappelijke kosten met je partner? Anders een aanrader hoor.
Persoonlijk heb ik er ook geen probleem mee dat een deel van mijn kosten doorgeschoven kunnen worden naar een ander.

Dat abo van 60ct per maand is even fictief veronderstel ik. Het goedkoopste is 10e per maand met heel beperkte data.
Dat schreef ik niet, dat maak jij ervan.
Ik schreef heel duidelijk mijn GSM abo van 61 cent/maand.
Daar is, zoals je in de bijlage kan zien, voor mijn situatie niets fictief aan. Je kan natuurlijk nog gaan vitten dat niet iedere maand de extra kosten in dat GSM abo + opties vervat zitten (zoals de whopping 9 cent extra in augustus). Maar dan nog kom ik - en dan moet ik al heel gek doen - niet boven de 1€/maand uit.
Dat het goedkoopste abo dat jij kan afsluiten 10 € bedraagt en dan blijkbaar niet voldoet aan jouw noden maakt uiteraard (weer) mijn rekening niet. Ik ga volgens mijn noden naar mijn mogelijkheden. Ik ga niet op zoek naar iets dat aansluit bij jouw noden en wat mogelijk is voor jou.
Zoals ik al bij herhaling schreef: zoveel individuen, zoveel uitgangspunten, zoveel verschillende noden, zovel verschillende mogelijkheden leidt telkens tot zoveel verschillende conclusies.
Wat voor de een "moet" is dus niet altijd een noodzaak voor een ander.
Waarbij nog maar eens wordt aangetoond dat het ene individu ook gevoeliger is voor inflatie dan het ander.
Bedrijfsobligaties interesseren me niet, dus wees niet bang, ik hou het veel liever bij aandelen.
Ieder zijn ding.
Ik gaf gewoon een antwoord op je eigen vraag over het behaalde rendement over een deel van mijn kapitaal.
Dan krijg je een antwoord over mijn uitgangspunten en situatie en niet noodzakelijk een antwoord dat voldoet aan jouw verwachtingen.
Je bent overigens niet de enige die hier meeleest.
[
Voor 8% gewijzigd door
IvoB2 op 30-08-2023 11:23
]