Ik snap wat je bedoelt maar toch als ik dan een jaar op een rijtje zit zijn het hoofdzakelijk vrij begrijpelijke en normale dingen. Wij zijn al die tijd ook wel bezig onze woning te verduurzamen/upgraden en daarnaast kinderen die door fase's van leven gaan; babykamer->kinderkamer etc. Wellicht als dat allemaal voorbij is dat er weer wat stabiliseert maar voorlopig heb ik nog wel een paar jaar aanpassingen/verbouwen in het verschiet.Rubbergrover1 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:03:
Maar het wordt wel bijzonderder als je iedere maand voor 500-1500 euro aan zulke 'niet zo bijzondere' aankopen doet.
Gewoon iets simpel's deze maand, ik ga zelf een geluiddempende kast om de warmtepomp en daarbij een kast voor de containers maken:
Doe ik heel kostenbewust

Natuurlijk, het is allemaal luxe, ik kan het ook gewoon zo neerzetten of iets in elkaar klussen met pallethout maar zo bijzonder is dit ook weer niet.
Zeker weten dat er volgende maand weer iets is (oh wacht, deze hoort eigenlijk nog bij mei waar de teller al op €1.435 stond -> €2.185 voor de maand)
[Voor 3% gewijzigd door assje op 24-05-2023 13:19]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]