[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.203 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 13:24
Goede tweet: https://twitter.com/TheBlock__/status/1386807576134885379
Niks mis met die paar BTC die Tesla heeft verkocht.

"So we do believe, long term, in the value of Bitcoin, so it is our intent to hold what we have long-term and continue to accumulate Bitcoin from transactions from our customers as they purchase vehicles."

En dan deze reactie eronder:

"So we do believe, long term, in the value of Bitcoin, so it is our intent to sell only enough to make our earnings report not look like crap."

_O-

[ Voor 68% gewijzigd door zwembroek op 27-04-2021 00:50 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
Bumpy_NL schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:40:
[...]

Goed om te weten. Ik had al vernomen dat er al wat tests werden gedaan, maar ik meende ook dat een credit card variant er in Europa niet ging komen. Ik ben benieuwd naar de uitvoering en of dit een praktische kaart gaat zijn. De debit cards van de andere partijen vind ik persoonlijk een prima concept. De fiat CC die ik heb is gekoppeld aan mijn bankrekening en die wordt gewoon maandelijks afbetaald. Dat gaat goed, omdat daar ook mijn salaris op binnenkomt. Ik ben benieuwd hoe dat met de Nexo kaart gaat zijn. Dat het niet lang meer gaat duren met de kaart hebben we al vaker gehoord toch ;) ?!
De Nexo credit card is er al dus we weten hoe het werkt:

Als je betaald krijg je een schuld. Hierdoor hoef je niet een deel van je crypto te verkopen zolang je voldoende credit line (onderpand) hebt. Dat heeft 2 voordelen:
1. Verkopen van crypto wil je vaak niet.
2. In Amerika is verkopen van crypto een "taxable event" waardoor je over de winst van je crypto verkoop belasting moet betalen en dit je credit card betaling duurder maakt.

Je kan de schuld afbetalen met fiat, stablecoins of crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 00:01
kcb schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:50:
[...]

Als je betaald krijg je een schuld. Hierdoor hoef je niet een deel van je crypto te verkopen zolang je voldoende credit line (onderpand) hebt. Dat heeft 2 voordelen:
2. In Amerika is verkopen van crypto een "taxable event" waardoor je over de winst van je crypto verkoop belasting moet betalen en dit je credit card betaling duurder maakt.

Als je geen crypto wilt verkopen en uiteindelijk gewoon via FIAT betaalt, wat is dan het voordeel van een crypto CC t.o.v. een normale bankkaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:25
Richh schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:45:
[...]

Heeft niks met afzeiken te maken!

Ik zei in eerste instantie niks meer dan 'bitcoin kan niet groeien als al het volume naar alts trekt'. Dat is niks ten negatieve van de alts :P maar wel belangrijk om je te realiseren. En ik denk zelfs de hele reden waarom er een alt cycle überhaupt bestaat.

[...]

Daarmee doe je Bitcoin zwaar, zwaar te kort. Het is een frame die veel PR-afdelingen van altcoins opgooien, voor eigen gewin.

De echte vraag is: wat is "tech"? En wat is dan "beter"?
Ik heb daar in het andere topic al heel wat over geschreven overigens: Richh in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Ja ok, misschien was jij het niet :P . Maar door velen hier is het wel de grond in geboord. En dat herhaalde zich steeds. Het topic werd erdoor ondergesneeuwd.

Ik heb je stuk in de andere topic gelezen en op dat gebied weet je er meer van af. Dus het zal wel kloppen. Ik heb begrepen dat er coins zijn met een betere gebruiksgemak, meer mogelijkheden, lagere fees en hogere snelheden.

Maarja je kijk erop is wel helder voor mij. Tijd voor mij om te slapen, ik reageer eventueel morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
Skalders schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:53:
[...]

Als je geen crypto wilt verkopen en uiteindelijk gewoon via FIAT betaalt, wat is dan het voordeel van een crypto CC t.o.v. een normale bankkaart?
Dat je geen reguliere bank nodig hebt.
Dat je geen aangiftes inkomstenbelasting hoeft te overhandigen om een credit card te "mogen" hebben.
Dat je geen kosten hoeft te betalen om een credit card te hebben.
Er zijn meer voordelen. Voordelen verschillen ook per crypto bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Skalders schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:45:
Nu het toch over fiat vs crypto gaat, en een voorsprong op leeftijdsgenoten die niet in crypto zitten:

hoe gaan jullie om met vrienden die niet in crypto zitten? Ergens vind ik wel dat ze het recht hebben om mee te genieten, zou mij wel schuldig voelen als ze X jaren later nog aan het dobberen zijn in de fiat wereld waar hun spaarboekje elk jaar minder opbrengt, maar anderzijds, wat een gedoe is dat. Bij de eerst volgende mini crash zet je ineens je vriendschap op het spel. Leg ze dan maar eens uit dat het gewoon een bear market is en je gewoon een paar jaar geduld moet hebben.

Je kan dan wel veel moeite steken in 'dit is geen financieel advies' en hun proberen op het juiste spoor te zetten zodat DYOR doen, maar ja, wat een gedoe.
Deze zin zegt alles. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 18:50
Nu het toch over fiat vs crypto gaat, en een voorsprong op leeftijdsgenoten die niet in crypto zitten:

hoe gaan jullie om met vrienden die niet in crypto zitten? Ergens vind ik wel dat ze het recht hebben om mee te genieten, zou mij wel schuldig voelen als ze X jaren later nog aan het dobberen zijn in de fiat wereld waar hun spaarboekje elk jaar minder opbrengt, maar anderzijds, wat een gedoe is dat. Bij de eerst volgende mini crash zet je ineens je vriendschap op het spel. Leg ze dan maar eens uit dat het gewoon een bear market is en je gewoon een paar jaar geduld moet hebben.

Je kan dan wel veel moeite steken in 'dit is geen financieel advies' en hun proberen op het juiste spoor te zetten zodat DYOR doen, maar ja, wat een gedoe.
Als ze erom vragen geef ik mijn mening en benadruk ik dat er een risico bestaat.

Ik ga ze zeker geen ongevraagd advies geven. Bovenal moet het passen in hun persoonlijke strategie en je toekomstvisie.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-09 12:06

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 19:42

YES

Moderator General Chat

Eén van mijn beste vrienden lijkt al een paar weken in te willen stappen maar weet er eigenlijk niets van en hij vind het allemaal maar vreemd, hij ziet wel dat anderen er winst mee maken. Hij weet sinds een maandje dat ik wat geld in crypto heb en vraagt mij steeds vaker wat ik denk dat BTC gaat doen.

Ik zeg hem elke keer hetzelfde: veel mensen denken dat er cycli bestaan voor BTC, die ongeveer 4 jaar lang duren. Ik ben zelf ook daardoor ingestapt. Je bent voor de huidige cyclus misschien niet heel vroeg maar het zou kunnen dat je nog mooi winst kan maken. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik laat mijn geld er mooi een paar jaar in zitten en dan zie ik wel of het klopt of niet.

Hij heeft wat in te leggen, wat echt best veel geld is, en dus zeg ik altijd dat ik hem niet ga zeggen dat het hoe dan ook winstgevend gaat worden, dat ik niet weet of het daadwerkelijk nog flink gaat stijgen deze run maar het aan de andere kant ook maar zo nog wel naar 100k door kan stijgen voor de volgende bitcoin-winter.
En dan is de conclusie van zijn kant altijd dat het een te grote gok is aangezien het kan dubbelen maar ook gewoon (fors) verlies kan opleveren. Dan zeg ik dat ik hem wel snap aangezien hij niet met kleingeld wil spelen en dan zijn we weer klaar met ons gesprek.

Ik heb hem wel gezegd dat mocht de volgende bear market aanbreken dat ik hem dan een seintje geef. Die term leek hem nog minder vertrouwen te geven in het investeren erin. :+

En ik heb hem nog vaker aanbevolen zelf eens de halving cycle op te zoeken en zich op zijn minst daarin in te lezen, maar dat gaat hij denk ik nooit doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08 04:41
Op pancakeswap kun je dus zeg 1000 euro via de Binance Chain Wallet zetten, om in liquidity te stoppen om LP tokens te vergaren, welke je vervolgens staket om CAKE te verdienen, die CAKE pool je om meer CAKE te verkrijgen, welke je vervolgens weer in liquidity stopt om LP te verdienen om te staken, enzovoorts?

Zie ik iets over het hoofd of is dit gratis geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Luca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:23:
[...]

Als je nou zelf ook eens op onderzoek was uit gegaan op Google en de eerste hit had gepakt van Binance zelf, wist je dat het gewoon klopt.

"Refinable is the first major NFT marketplace on Binance Smart Chain. Backed by Binance and Mr. Beast, Refinable empowers both individual creators and whole communities to easily and affordably create, discover, trade, and leverage NFTs."
Gaat iemand hier iets mee doen? Ik kan nergens iets vinden dat meneertje beast hier echt bij betrokken is, maar staat wel effectief vermeld op de blog van binance..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:19

Je kunt zelf een stukje in crypto investeren speciaal voor hun en de winst daarvan aan hen uitkeren over een jaar of 10. Hebben ze toch de lusten, maar niet de lasten. Dan ben je pas een echte vriend.

Of je bedenkt je tegen die tijd en houdt het lekker zelf. Toch een nobel excuus om meer geld in crypto te kunnen pompen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Het Fantoom schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 02:28:
[...]

Je kunt zelf een stukje in crypto investeren speciaal voor hun en de winst daarvan aan hen uitkeren over een jaar of 10. Hebben ze toch de lusten, maar niet de lasten. Dan ben je pas een echte vriend.

Of je bedenkt je tegen die tijd en houdt het lekker zelf. Toch een nobel excuus om meer geld in crypto te kunnen pompen _/-\o_
haha, dat ben ik alleszins wel van plan voor mijn ouders. Met hun beginnen praten over crypto heeft geen zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Enige advies voor die vrienden: DYOR

Mensen die advies vragen en het dan gewoon doen zonder zelf na te denken vragen om problemen. Daar moet je niet aan willen meehelpen... Dus elk advies is fout.

Oftewel, de volgende keer als vrienden met dat soort vragen komen kun jullie ze beter adviseren dat ze zich zelf maar eens moeten gaan inlezen in de materie. Iedere dag, een paar weken lang. Antwoorden komen dan vanzelf. Als ze daar te lui voor zijn is crypto sowieso niks voor hun. Het is geen easy money, je moet ervoor werken en het zal je dagelijks bezig houden.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kcb schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:00:
[...]

Dat je geen reguliere bank nodig hebt.
Dat je geen aangiftes inkomstenbelasting hoeft te overhandigen om een credit card te "mogen" hebben.
Dat je geen kosten hoeft te betalen om een credit card te hebben.
Er zijn meer voordelen. Voordelen verschillen ook per crypto bank.
Er zijn duizend aanbieders met diezelfde voordelen waar geen crypto aan te pas komt.

Dit is gewoon een prepaid creditcard met je crypto als onderpand.

Afdeling "prachtige crypto usecase" die nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:25
Dat wil niets zeggen.
Winst pakken zoals iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Bartske schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:34:
[...]

Sorry maar jij bent lijkt het niet geschikt voor daytraden, zou je aanraden gewoon te kopen en er voorlopig niet aan te komen of lekker uitstappen en je verlies nemen.
Nee klopt. Zit er pas een maandje in en werd best wat gelokt door de grote winsten van sommige munten. Waardoor ik mezelf daar gewoon teveel op focustte. Als ik mijn eerste munten van half maart gewoon had vastgehouden, had ik nu dikke groei gekend.

Gisteren de tijd genomen om mijn portfolio te ordenen. Ik hou 70/30 HODL/Trade aan voorlopig. In mijn HODL heb ik 40% BTC, 30% bigcap (ETH, VET, LINK, THETA, BNB) en 30% midcap (LUNA, CAKE, INJ, MANA, CHZ).

Die 30% Trade gebruik ik om in calls mee te gaan en zo mijn HODL in loop van de tijd uit te breiden.

Ik ben benieuwd wat dit me de komende maanden brengt. In ieder geval veel meer rust :+.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:28

knakworst

Get more sats!

Goedemorgen.
XRP +28 procent
Shitcoindag confirmed
Tot morgen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:01

MicroWhale

The problem is choice

Skalders schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:53:
[...]

Met NEXO neem je bij een betaling een lening met je crypto als onderpand. Dus stel, je wilt een dikke auto kopen van 60k en die heb je niet liggen, maar je hebt wel 2 BTC die je niet wilt verkopen??? .... nou dan kun je dus 'gewoon' die 60k lenen (met 2 BTC als onderpand) om er die auto van te kopen. Tegen een relatief lage rente. Super handig! :/

Of je dat wilt? Tsja...

De binance credit card kun je zo instellen dat ie je FIAT opmaakt (dus EUR). Als dat dan je winst uit je crypto is, bespaart dat je de moeite om het naar je bank te schuiven. Deze use case snap ik nog wel. Zeker voor mensen die banken niet meer vertrouwen en het liefst alles met de 'crypto economy' willen doen.
Je kunt idd ook je crypto opmaken, maar die use case zie ik totaal niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 07:33:
[...]

Met NEXO neem je bij een betaling een lening met je crypto als onderpand. Dus stel, je wilt een dikke auto kopen van 60k en die heb je niet liggen, maar je hebt wel 2 BTC die je niet wilt verkopen??? .... nou dan kun je dus 'gewoon' die 60k lenen (met 2 BTC als onderpand) om er die auto van te kopen. Tegen een relatief lage rente. Super handig! :/

Of je dat wilt? Tsja...

De binance credit card kun je zo instellen dat ie je FIAT opmaakt (dus EUR). Als dat dan je winst uit je crypto is, bespaart dat je de moeite om het naar je bank te schuiven. Deze use case snap ik nog wel. Zeker voor mensen die banken niet meer vertrouwen en het liefst alles met de 'crypto economy' willen doen.
Je kunt idd ook je crypto opmaken, maar die use case zie ik totaal niet.
Ja, ho even, maar zodra je BTC waarde tegen je leningsbedrag aanloopt wordt je dus wel per direct geliquideert en zijn je BTC's pleite. Even een flashcrash en je auto van 60k kost je ineens 100k+

Ook een voordeel aan de Binance card: je omgezette EUR kan (tot een bepaalde max per maand geloof ik) cash opgenomen worden uit de muur. Handig voor diegene die bang zijn dat de bank moeilijk doet etc.

Voor de $HAPPY army: er is weer even een dipje dus ik heb er nog 1bnb ingestoken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2021 07:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

@Verwijderd schreef:
Ja, ho even, maar zodra je BTC waarde tegen je leningsbedrag aanloopt wordt je dus wel per direct geliquideert en zijn je BTC's pleite. Even een flashcrash en je auto van 60k kost je ineens 100k+
Klopt, je moet je onderpand wel aanvullen als de waarde daalt. Anders wordt dat onderpand gebruikt om je lening mee af te betalen.... Het kost je nog steeds gewoon de 60k die je verschuldigd was.... en als je onderpand dat (of minder) waard is (in welke vorm dan ook), is het niet meer dan logisch dat 'de bank' dat doet. Dat is één van de afspraken bij het aangaan van je lening.

De grote vraag voor volgende maand is echter: Waar gaan we heen?

Nou, naar de 80k. Nieuwe optieperiode, nieuwe kansen. Bovendien goed nieuws uit verschillende hoeken. Eerste correctie van de eerste run tijdens de bull is geweest, dus we kunnen naar astronomische hoogten nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kaOtxX9liXXjzGA94zFodftO5tA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SAgLEkY6EU6N12uEVTq1X8Ik.png?f=fotoalbum_large

Fijne koningsdag!

het kan zijn dat het koersverloop net iets anders is als hierboven zo accuraat geschetst

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 27-04-2021 07:55 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, er wordt even 70BNB aan $HAPPY gekocht in een beuk :)

Das leuk voor de koers en voor het vertrouwen.

https://bscscan.com/tx/0x...ac320ec8a02a8c3500f4d912e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 28-09 14:11
Zelf heb ik besloten om een account bij zowel YouHodler als BlockFi aan te maken voor savings. Idee is zeker wanneer BTC nog harder gaat stijgen iets aan risicospreiding in te bouwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nog 10k en we zijn weer op hetzelfde niveau als ik instapte _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 09:00
MicroWhale schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 07:55:
het kan zijn dat het koersverloop net iets anders is als hierboven zo accuraat geschetst
Maar die looping blijft er wel in, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:15:
Met een hele btc of meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:15:
“10k” :p alsof het niks is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

toffetinus schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:17:
[...]

Wat maakt dat uit, hij heeft het over de BTC koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 21:19
zorss schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:17:
[...]

In dit wereldje is het toch ook niks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
toffetinus schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:17:
[...]

Mocht ik willen. Ik speel nog safe onder de 100 euro. Eerst het spelletje beter leren te begrijpen.

Ik sprak inderdaad over de BTC koers.
@Verwijderd bedankt voor de verduidelijking
zorss schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:17:
[...]

Het ging ook hard naar beneden. Dus in theorie…. (Denk ik) zou het ook andersom ook moeten werken

[ Voor 8% gewijzigd door streamnl op 27-04-2021 08:21 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +34 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zometeen met iets van 495 kinderen spelletjes gaan doen, ieder gezin heeft hapjes gemaakt en activiteiten gepland, georganiseerd door mijn vrouw en andere moeders in de wijk (allemaal klasgenootjes van elkaar).

En ik kan niet met de andere vaders aan het bier/oranje bitter want moet vanmiddag nog werken. De andere vaders zijn daarnaast ook gewoon materialistische klootzakken zonder crypto die het altijd over boten, luxe aanbouwen en auto's hebben. De dikste vader weegt 180 kilo ofzo en heeft een grote Tesla waar zijn hoofd echt net in past. Die huurt ieder jaar een springkussen en steelt daarmee de show zonder er moeite voor te hoeven doen.

Eens kijken of ik hier onderuit kan komen door weg te sneaken, een ongeluk te faken of vechterij te veroorzaken.

Bitcoin is ook oranje, meer dan koningsdag waardig wat mij betreft.

Al die toeters en bellen... Laat me gewoon lekker introvert in lockdown genieten van mijn afnemende vrijheden en privacy.

Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:20:
Ik moet zometeen met iets van 495 kinderen spelletjes gaan doen, ieder gezin heeft hapjes gemaakt en activiteiten gepland, georganiseerd door mijn vrouw en andere moeders in de wijk (allemaal klasgenootjes van elkaar).

En ik kan niet met de andere vaders aan het bier/oranje bitter want moet vanmiddag nog werken. De andere vaders zijn daarnaast ook gewoon materialistische klootzakken zonder crypto die het altijd over boten, luxe aanbouwen en auto's hebben. De dikste vader weegt 180 kilo ofzo en heeft een grote Tesla waar zijn hoofd echt net in past. Die huurt ieder jaar een springkussen en steelt daarmee de show zonder er moeite voor te hoeven doen.

Eens kijken of ik hier onderuit kan komen door weg te sneaken, een ongeluk te faken of vechterij te veroorzaken.

Al die toeters en bellen... Laat me gewoon lekker introvert in lockdown genieten van mijn afnemende vrijheden en privacy.

Hodl.
Speciale @Verwijderd Corona hotspot.

Maar dan wel die gouden vloeibare versie. Vanmiddag werken? Onverantwoord na zoveel contact. Kan je dus toch aan de oranjebitter.

Zo, weer een probleem opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33

Uitje schillen, beetje snotteren en kuchen en niemand wil je er bij hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
Virtuele winst voor het eerst!
Hodl, bijkopen, sell, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
hansvanochten schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:29:
HODL! Diamond hands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:37
hansvanochten schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:29:
Inleg eruit halen. Morgen in het rood. Inleg terugstorten. Huilen door de fees.

In mijn gelimiteerde ervaring: tenzij je echt denkt dat de boel omlaag gaat (aka dikke piek omhoog die een correctie MOET krijgen) lekker HODL.

Meeste mensen verdienen net zo veel of meer met DCA + HODL dan day traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:41
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:08:
[...]

Nee hoor, gewoon benieuwd naar de meningen en strategieën. Ik weet alleen niet als de platform coins zo hard gaan dalen in de bear markt t.o.v. de andere coins?
Vorige bear is ETH ook met 90% ingezakt. Enkel de stable coins ontsnappen hieraan vrees ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Zo, de alts trekken allemaal lekker rap terug naar oude niveaus. ETH weer richting de ath. De alts waren goed wakker geworden in de dagen voor de correctie dus verwacht dat er de komende dagen wel wat aths gaan sneuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:56
Misschien ben ik veel te moeilijk aan het denken, maar..... hoe bereken je het resultaat van een bepaalde coin als je hiervoor eerst Euro naar BTC hebt moeten omzetten.

Stel ik wil voor 100 euro de coin XYZ aankopen, maar moet hiervoor eerst die Euro's omzetten naar BTC. Even makkelijk rekenen, stel dat dan 0,05 BTC is. Vervolgens krijg ik hiervoor 20 XYZ. Elon Musk roept koop XYZ en de koers verdubbelt en nu wil ik er weer Euro's van maken. Maar in de tussentijd stijgt de BTC ook. En daar loop ik vast.

Moet je eigenlijk het koers verschil van de BTC negeren en op dat moment de XYZ weer omzetten naar BTC en direct naar Euro's? Ongeacht wat de BTC dan gedaan heeft? Ook al is stijging van BTC tov Euro is anders dan tov XYZ?

En ja, de Euro kan natuurlijk ook nog schommelen in de tussentijd, maar hou die even als stabiele waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 28-09 14:11
TheGabeMan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:50:
Misschien ben ik veel te moeilijk aan het denken, maar..... hoe bereken je het resultaat van een bepaalde coin als je hiervoor eerst Euro naar BTC hebt moeten omzetten.

Stel ik wil voor 100 euro de coin XYZ aankopen, maar moet hiervoor eerst die Euro's omzetten naar BTC. Even makkelijk rekenen, stel dat dan 0,05 BTC is. Vervolgens krijg ik hiervoor 20 XYZ. Elon Musk roept koop XYZ en de koers verdubbelt en nu wil ik er weer Euro's van maken. Maar in de tussentijd stijgt de BTC ook. En daar loop ik vast.

Moet je eigenlijk het koers verschil van de BTC negeren en op dat moment de XYZ weer omzetten naar BTC en direct naar Euro's? Ongeacht wat de BTC dan gedaan heeft? Ook al is stijging van BTC tov Euro is anders dan tov XYZ?

En ja, de Euro kan natuurlijk ook nog schommelen in de tussentijd, maar hou die even als stabiele waarde aan.
Zelf handel ik op de dollar en doe zelf eigenlijk niks met de EUR/USD koers. Zou ik wellicht wel moeten gaan doen trouwens, stablecoins kopen bij een wat zwakkere dollar en weer terug.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BootjeVaren schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:40:
[...]

Vorige bear is ETH ook met 90% ingezakt. Enkel de stable coins ontsnappen hieraan vrees ik :p
Correct, in een bear market heeft niemand theta nodig om video's in de blockchain te bekijken, storj om bestanden in de blockchain op te slaan, ADA of chainlink of welke andere ETHER concurrent. Nee we hebben ook geen Solana nodig. En ook geen Pundix, Casper of Clover. We kunnen zelfs leven zonder Chilliz. Die coins gaan allemaal terug naar een paar cent. Gebruik ze om nu je sats uit te breiden. Dat is het enige wat telt. Mocht iemand het nog niet begrijpen pak @Verwijderd workflow erbij. Het is even puzzelen in de Merkle tree maar dan krijg je wel bevestigd dat je sats moet uitbreiden voor het te laat is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

100 euro erin, koers doet 100%, 200 euro eruit. Simpel.

Je hoeft niet meer via Bitcoin te traden, het is geen 2013...

Wat is je doel? Meer Bitcoin via altcoins vergaren? Kijk dan naar je instap in sats (BTC waarde).

Is je doel meer euro vergaren dan kun je gewoon de prijs in euro bijhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb in Binance BTC pairs in de favorites staan voor dit soort berekeningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

oNo

Gewoon 2 pairs bekijken, BTCXYZ en EURXYZ.

Of een appje installeren, welke makkelijk te switchen is van valuta, waar je een portfolio aanmaakt en deze trade in zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 20:56
Ok, dank !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 17:50
kcb schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:50:
[...]

Maar kun je de lening ook (direct) zonder rente te moeten betalen (automatisch) aflossen met EURX? Zo gebruik ik mijn fiat cc ook. Die schuld betaal ik maandelijks automatisch af en dan hoef ik geen rente te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hodl.
Bel je werkgever af, verstop je lekker in je oranje Bitcoin-worship kamer. Deur op slot, aggr.trade aan en de hele dag genieten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:15:
[...]

Maar die looping blijft er wel in, toch?
Ik hoop het! Dat zou de hele wereld op zijn kop zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
HOT gaat ook weer lekker omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
.GoO schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:16:
HOT gaat ook weer lekker omhoog.
Wat niet :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Mr Musk is de geruchten zat zo te lezen. Zojuist op RTL Z ging het er ook over. Dat zijn winst van Tesla is te danken aan z'n btc verkoop (100 miljoen volgens hun) en de verkoop van co2 rechten. Nu zit daar natuurlijk wel een kern van waarheid in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0HBT2oQNy1JNSI8sUTP8TeSsW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LIq5cPGVoqGQSsWaM5QF5ak.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LO6F-bom3m7ncR8Tgj6GUMSk2JE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzZv3tb2t9eq4b22zAd5ud0Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5x9EwDemjcEed_g3uUksEoMC1Lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYfatVISXBe94TGxlgTwYlfL.jpg?f=fotoalbum_large

Maar we hebben vannacht de sell low van gister nacht weer aardig goed kunnen maken. Gelukkig toch besloten weer direct in te stappen gister anders hadden we deze winst ook nog misgelopen. Uit principe pak ik nu wel gelijk wat 'winst' . })

[ Voor 23% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 27-04-2021 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De stablecoins gaan niet omhoog.

Oh en bnb zie ik ook zomaar een minnetje. Het is wachten op de volgende Launchpad dan gaan we vanzelf weer ATH.

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 27-04-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Youp1e schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:56:
Op pancakeswap kun je dus zeg 1000 euro via de Binance Chain Wallet zetten, om in liquidity te stoppen om LP tokens te vergaren, welke je vervolgens staket om CAKE te verdienen, die CAKE pool je om meer CAKE te verkrijgen, welke je vervolgens weer in liquidity stopt om LP te verdienen om te staken, enzovoorts?

Zie ik iets over het hoofd of is dit gratis geld verdienen?
Het stukje met de LP tokens heb ik zelf nog niet geprobeerd maar je staket inderdaad om 'gratis' CAKE of een andere beschikbare token in de pool te verdienen. Wat je (misschien) over het hoofd ziet is dat je wel liquiditeit verleend en je zelf het risico loopt dat CAKE onderuit zakt in FIAT waarde.

Op BTCST kan dit ook... je staket BTCST om 𝜏Bitcoin te minen. 𝜏Bitcoin kun je vervolgens ook weer staken om meer 𝜏Bitcoin te minen.

https://www.btcst.finance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:21:
Mr Musk is de geruchten zat zo te lezen. Zojuist op RTL Z ging het er ook over. Dat zijn winst van Tesla is te danken aan z'n btc verkoop (100 miljoen volgens hun) en de verkoop van co2 rechten. Nu zit daar natuurlijk wel een kern van waarheid in.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maar we hebben vannacht de sell low van gister nacht weer aardig goed kunnen maken. Gelukkig toch besloten weer direct in te stappen gister anders hadden we deze winst ook nog misgelopen. Uit principe pak ik nu wel gelijk wat 'winst' . })
Het is inderdaad wel een beetje zielig om BTC earnings te gebruiken in hun earnings report omdat de profits van TSLA niet echt indrukwekkend waren 8)
Wie weet stonden zij aan de oorzaak van de correctie en hebben ze nu "goedkoop" weer ingekocht met dezelfde hoeveelheid. Ten nadele van de gewone werkmens :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Machlah
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:42:
[...]

Het is inderdaad wel een beetje zielig om BTC earnings te gebruiken in hun earnings report omdat de profits van TSLA niet echt indrukwekkend waren 8)
Wie weet stonden zij aan de oorzaak van de correctie en hebben ze nu "goedkoop" weer ingekocht met dezelfde hoeveelheid. Ten nadele van de gewone werkmens :)
En zo word BTC straks een speelbal van een paar grote bedrijven. Tesla heeft BTC echt niet gekocht omdat ze de techniek zo goed vinden... gewoon puur voor de winst. Zal me niks verbazen als Musk ook flinke bags Doge heeft (gehad), wat tweetjes er uit en weer verkopen....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 16:00
Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:46:
[...]

En zo word BTC straks een speelbal van een paar grote bedrijven. Tesla heeft BTC echt niet gekocht omdat ze de techniek zo goed vinden... gewoon puur voor de winst. Zal me niks verbazen als Musk ook flinke bags Doge heeft (gehad), wat tweetjes er uit en weer verkopen....
Toen John mcAfee dit deed met XVG stond de wereld op zijn kop 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:46:
[...]

Helemaal mee eens. Vooral het doge hoofdstuk is naar mijn mening negatief voor hoe men naar Crypto kijkt. Uiteindelijk zitten we allemaal in de Crypto om geld te maken en daar is niks mee mee. Maar pump en dumps creëren voor je eigen gewin gaat mij dan weer net iets te ver.

Al ben ik bang dat dit een beetje hoort bij een vrije "decentrale" markt.

Maar Musk heeft al vaker aangegeven dat hij puur in BTC zit omdat fiat waardeloos is. Niet omdat hij het nou zo geweldig vindt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Hodl.
Politie bellen, illegaal corona feestje. Probleem opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
RisingSun schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:51:
[...]

Toen John mcAfee dit deed met XVG stond de wereld op zijn kop 8)7
Precies, musk doet exact hetzelfde. Lekker zakken vol met doge kopen voor een appel en een ei, beetje tweeten, de boel hypen, en met 20.000% verkopen zodat je weer een paar jaar, met het geld van je "volgers" verder kan met je space hobby.

En schijnbaar komt hij komende week bij snl (saterday night live) om daar ook nog even wat te roepen over doge..

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 27-04-2021 10:15 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
[...]

Van de andere kant lijkt het mij ook gewoon een instrument om op deze manier te gebruiken. Bijna iedereen koopt toch Bitcoin om de voordelen van de waarde stijging ten opzichte van andere vormen van vermogen. Nu er wellicht door consumenten minder geld wordt uitgegeven aan hun auto's of dat er hogere kosten zijn gemaakt in de supply chain vind ik het niet per definitie een slechte stap. Wel is het goed om er kritisch naar te kijken. Of dit een goede stap is vind ik moeilijk te beoordelen. Ik heb het earnings rapport niet gelezen of mij anderzijds verdiept in de details overigens.

De gewone werkmens heeft hier voornamelijk onder geleden als ze de befaamde sell low en buy high strategie hebben toegepast ;) . #HODL4life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ftx hint weer op een nieuwe IEO:
https://twitter.com/FTX_Official/status/1386951709180588035

Aantal IEO's van FTX doen het vrij goed (Serum, Oxygen, Maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Een hele fijne Koningsdag mensen!

Ik ben even erg vrolijk omdat die long- long- moonshot van mij ($Mint) Peppermint gaat als een raket. En deze dev is geen snelle jongen. Erg grappig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 13:24
Gister avond waren hier weer een aantal mensen aan het panikeren over het artikel dat Tesla een deel van hun BTC had verkocht. Snel in fiat werd er geroepen. Ik check net mijn PF. Alles moon. Go DOT, go KSM! Zo zie je maar weer laat je niet leiden door fud of een nieuwsartikel waarvan je de ins en outs niet kent. Blijf bij je strategie. Just HODL. Fijne dag mensen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:37

Mystikal

It never hurts to help!

0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:34:
Ik heb weer een nieuwe gevonden.
Dit keer HIVE/BTC.
Deze bevind zich aan het eind in de welbekende driehoek.
[Afbeelding]

De support is 3 keer getest en weer omhoog gebounched.
Ook de weerstand is 3 keer getest.
Interessant om in de gaten te houden :)
Vandaag weer verkocht met 23% winst. Tnx voor de tip!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mystikal schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:31:
[...]

Vandaag weer verkocht met 23% winst. Tnx voor de tip!
Top!
Graag gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Pelox schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:10:
[...]

Precies, musk doet exact hetzelfde. Lekker zakken vol met doge kopen voor een appel en een ei, beetje tweeten, de boel hypen, en met 20.000% verkopen zodat je weer een paar jaar, met het geld van je "volgers" verder kan met je space hobby.

En schijnbaar komt hij komende week bij snl (saterday night live) om daar ook nog even wat te roepen over doge..
Hopelijk maakt hij dan genoeg geld om z'n space hobby nog jaren te financieren ;). Ik heb ook niet veel met Tesla maar ben wel voorstander van de privatisering van de ruimtevaart. De laatste jaren laat wel zien waarom. We hebben te lang stilgestaan als mensheid hierin omdat de overheden blijkbaar vonden dat ze het alleen recht hebben op de ruimte ofzo. Bemoeienis van overheden is voor veel mensen tenslotte ook een reden om in crypto te stappen

Het is jammer dat het zo achterlijk veel geld kost allemaal om zulke reisjes te maken. Heb best wat docu's hierover gezien maar na een paar mislukte lanceringen was Space x(en daarbij Musk) ook bijna failliet.
Het feit dat iemand gewoon ballen toont en iets probeert wat voor hem onbekend is heeft ook wel weer wat. Dat je er van ook nog in slaagt en hulp krijgt van de grootste ruimtevaart partijen is een kers op de taart. Dat je dan vervolgens miljoenen/miljarden moet verdienen om die hobby te financieren is wat minder. Zeker als je dat met pumps en dumps doet.
Maar is het uiteindelijk niet aan ons om die pumps en dumps te doorzien? Ja dat wel maar voor de nieuwe instappers zal het een eenmalige kennismaking met crypto zijn omdat ze volgens hun gescamd zijn. En daaruit vormt mijn negatieve mening wat betreft Musk en z'n crypto avontuurtjes. Erg dubbel verhaal nu ik het zelf teruglees 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:37:
[...]

Hopelijk maakt hij dan genoeg geld om z'n space hobby nog jaren te financieren ;). Ik heb ook niet veel met Tesla maar ben wel voorstander van de privatisering van de ruimtevaart. De laatste jaren laat wel zien waarom. We hebben te lang stilgestaan als mensheid hierin omdat de overheden blijkbaar vonden dat ze het alleen recht hebben op de ruimte ofzo. Bemoeienis van overheden is voor veel mensen tenslotte ook een reden om in crypto te stappen

Het is jammer dat het zo achterlijk veel geld kost allemaal om zulke reisjes te maken. Heb best wat docu's hierover gezien maar na een paar mislukte lanceringen was Space x(en daarbij Musk) ook bijna failliet.
Het feit dat iemand gewoon ballen toont en iets probeert wat voor hem onbekend is heeft ook wel weer wat. Dat je er van ook nog in slaagt en hulp krijgt van de grootste ruimtevaart partijen is een kers op de taart. Dat je dan vervolgens miljoenen/miljarden moet verdienen om die hobby te financieren is wat minder. Zeker als je dat met pumps en dumps doet.
Maar is het uiteindelijk niet aan ons om die pumps en dumps te doorzien? Ja dat wel maar voor de nieuwe instappers zal het een eenmalige kennismaking met crypto zijn omdat ze volgens hun gescamd zijn. En daaruit vormt mijn negatieve mening wat betreft Musk en z'n crypto avontuurtjes. Erg dubbel verhaal nu ik het zelf teruglees 8)7
Ik denk zelf niet dat zijn crypto avonturen gelinkt zijn aan de financien van SpaceX. Bij dit soort projecten zal eea toch verantwoord moeten worden en openbare info zijn. Ik denk dat hij misschien op persoonlijke titel wel met Doge heeft zitten spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WjSaorvuCF7AyvLfojuJnbx6ZIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bq8HbYZVt01H8QH16JjvD4Bx.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CVCUGaxPhZOoSohyGT-Tnq1ABQI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vHtVpNNwyG6FrnYJ71KhluIJ.jpg?f=fotoalbum_large

Je zou verwachten er gaat een tientje van bnb af, maar het omgekeerde gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:29:

en hier loop ik tegen iets aan wat me irriteert en waarvoor ik vooralsnog geen oplossing kan vinden:

Bitvavo laat alles zien in euro's en elke andere tool of website meestal in dollars. Nu zijn er natuurlijk online tools waarin je je portfolio kan overtypen maar echt prettig werkt dit niet en zeker wanneer op maandag je voor 4 crypto's staking krijgt is dit best een klusje om nauwkeurig bij te houden.

Zijn er portfolio tools welke je kan koppelen aan Bitvavo waardoor de portfolio up-to-date blijft? Of vraag ik dan iets heel vreemds?
Goeiemorgen allen, fijne Koningsdag!

Ik wil graag nog een keertje mijn vraag stellen. Ik zoek me suf naar een oplossing en kan mij haast niet voorstellen dat niemand hier niet tegenaan gelopen is. Excuus voor de bump. Ik heb de vraag flink ingekort.

Fijn topic overigens, ik leer veel door puur het lezen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
knakworst schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:24:
[Afbeelding]

Je zou verwachten er gaat een tientje van bnb af, maar het omgekeerde gebeurt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WC-OEiV2NTvkPieqcVh9RN6gPeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SzCxVK1tTfhkCXEsaVRh5KX7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:37:
[...]

Er is helemaal niets mis met dubbel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je zou maar net short op bnb zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 19:51
Voor de oldscool liefhebbers,
Bitcoinwisdom is nu als app in de playstore te vinden.

Ziet er prima uit en lekker clean !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
Bumpy_NL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:09:
[...]

Maar kun je de lening ook (direct) zonder rente te moeten betalen (automatisch) aflossen met EURX? Zo gebruik ik mijn fiat cc ook. Die schuld betaal ik maandelijks automatisch af en dan hoef ik geen rente te betalen.
Netto betaal je geen rente. Je krijgt 2% cashback waarmee je de rente kunt betalen en er nog wat aan over houdt.

[ Voor 3% gewijzigd door KcRp op 27-04-2021 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:18

Liberteh

All your base belong to me

Ngangatar schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:25:
[...]

Ik wil graag nog een keertje mijn vraag stellen. Ik zoek me suf naar een oplossing en kan mij haast niet voorstellen dat niemand hier niet tegenaan gelopen is. Excuus voor de bump. Ik heb de vraag flink ingekort.

Blockfolio

Delta

Excel... https://cryptosheets.com/

Of gewoon in je hoofd. 1 euro is 1.20 dollar. Het is dus sowieso een vrij simpele conversie.

[ Voor 13% gewijzigd door Liberteh op 27-04-2021 11:35 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thanks. Ik gebruik die al maar blijkbaar zie ik iets over het hoofd, vandaar dat ik het handmatig doe. Ik ga nog eens verder kijken in bf dan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
[...]

Waarom zou dat zielig zijn? Jij zit in crypto puur voor de tech? _O- Of dachten sommige mensen echt dat Tesla de toekomst voor zich zag waar mensen met Bitcoin zouden gaan betalen?

"Ten nadele van de gewone werkmens" dan ook nog. Je vergeet vervolgens alle miljonairs en miljardairs die al lang in crypto zitten.

Naast dat de reden van hun BTC verkoop ('slechts' 10% van wat ze hebben) een andere reden heeft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:53
Het viel me op dat vandaag heel veel oranje te zien is op straat, overal van die oranje linten, oranje ballonnen etc.....Ze promoten Bitcoin vandaag goed zeg. Nieuwe ATH soon 🚀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 06:06:
[...]

Er zijn duizend aanbieders met diezelfde voordelen waar geen crypto aan te pas komt.

Dit is gewoon een prepaid creditcard met je crypto als onderpand.

Afdeling "prachtige crypto usecase" die nergens op slaat.
We hadden het eerst over de Nexo card wat zeker geen prepaid credit card is, het is de eerste crypto credit card ter wereld.

Vervolgens werd gevraagd wat het voordeel is van een crypto credit card als je niet in crypto betaald en de tekst die jij quote was mijn antwoord daarop. Waarom begin jij over een pre paid crypto card? Je pre paid niks, je krijgt een schuld net zoals een normale credit card. Het verschil met een reguliere credit card in Nederland is dat je met een crypto CC zelf mag beslissen hoe (fiat, crypto, stable coins) en wanneer je de schuld afbetaald. En met de cashback verdien je er nog aan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:38:
[...]

Waarom zou dat zielig zijn? Jij zit in crypto puur voor de tech? _O- Of dachten sommige mensen echt dat Tesla de toekomst voor zich zag waar mensen met Bitcoin zouden gaan betalen?

"Ten nadele van de gewone werkmens" dan ook nog. Je vergeet vervolgens alle miljonairs en miljardairs die al lang in crypto zitten.

Naast dat de reden van hun BTC verkoop ('slechts' 10% van wat ze hebben) een andere reden heeft.

[Twitter]
Lees eens opnieuw aub... :+
Ik vind het zielig dat ze BTC earnings op hun earning report van TSLA zetten om het zo het matige report toch iets beter te laten uitzien.
En dat is de echte reden. Niet omdat Elon/TSLA even moraalridder wil zijn voor BTC. Dat zit niet in die bedrijven hun aard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tis koiningsdag en prinses Ada trekt een groene streep. Geen idee waarom, maar ik vind helemaal mooi :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Bananeman schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:44:
Tis koiningsdag en prinses Ada trekt een groene streep. Geen idee waarom, maar ik vind helemaal mooi :)
De africa special buy the rumour sell the news pump & dump :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:43:
[...]

Lees eens opnieuw aub... :+
Ik vind het zielig dat ze BTC earnings op hun earning report van TSLA zetten om het zo het matige report toch iets beter te laten uitzien.
En dat is de echte reden. Niet omdat Elon/TSLA even moraalridder wil zijn voor BTC. Dat zit niet in die bedrijven hun aard.
Zijn ze niet verplicht dat er op te zetten? Kan het mis hebben hoor.

Daarnaast vul je het wel zelf in dat ze het doen om hun report er beter uit te laten zien. Of dat echt zo is, zullen we maar in het midden laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2vDRRbQtim1rNxiIi-4NQwHGTs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B9jCv8hUe7lKFo4srbvuEXbw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:44:
[...]

De africa special buy the rumour sell the news pump & dump :D
Zou kunnen idd. Ga iig een (voorzichtige) poging wagen om op de top te verkopen en op de bodem weer terug te kopen :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Ngangatar schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:25:
[...]

Ik gebruik hiervoor 'The Crypto App', je kunt hier je exchange via de exchange API koppelen en zo je hele PF importeren en up to date houden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 18:50
Toeval?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVA54X4rSFlTtfgeAvp4O8cEqj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gkoGqRCG1YcCHevxsSiKbpuK.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:04

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:53
Dus 10-15 september vol naar usdt en wat op binance staat naar busd. Goed om te weten 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
kcb schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:33:
[...]

Netto betaal je geen rente. Je krijgt 2% cashback waarmee je de rente kunt betalen en er nog wat aan over houdt.
Afhankelijk van de hoe gemakkelijk het in de praktijk werkt en hoeveel je netto aan de 2% overhoudt ga ik zien of het voor mij interessant is. Ik verwacht dat de CDC kaart voor mij interessanter is, maar ik snap dat dit voor anderen anders kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ehhh jaja, dus als 16 dec 2020 de ath van 2017 verbroken zou zijn en de volgende top 288 dagen verder zou zijn is de volgende top op 30 september 2021....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:43
Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:59:
[...]

Heeft niks met bang voor verandering te maken hoor.

Je moet het grote plaatje inzien. Een aantal mensen gaan zeer smerig rijk worden van enkele weken shitcoins hodlen. Dat klopt. Deze winst wordt overigens ook door iemand betaald.

Tegelijkertijd is het niet op lange termijn houdbaar. Bij lange na niet zo houdbaar als dat Bitcoin is. Bitcoin is langzaam maar zeker een serieuze nieuwe asset class aan het worden op een kritiek punt in onze wereldeconomie.

Het is wellicht politiek/idealistisch, maar ik ben er van overtuigd dat er veel meer mensen van Bitcoin kunnen profiteren en dat we het daadwerkelijk nodig hebben de komende jaren, zolang men als een madderfakker geld aan het drukken is.
Shitcoins zijn niet nodig, ze zijn er voor de fun.

Of heb je daadwerkelijk de illusie dat altcoins iets gaan veranderen in deze wereld? _O-
Niet alle altcoins natuurlijk, een paar gaat het wellicht lukken.
Intussen erop los speculeren voor eigen gewin uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Woohooo schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:08:
[...]

Ehhh jaja, dus als 16 dec 2020 de ath van 2017 verbroken zou zijn en de volgende top 288 dagen verder zou zijn is de volgende top op 30 september 2021....
Met zulke analyses ga je ook wel de statistieken zo krijgen dat medio/eind september iedereen juist uit BTC gaat stappen.

*Blokt een momentje in de agenda dit najaar.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
RickvN schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:13:
[...]

Met zulke analyses ga je ook wel de statistieken zo krijgen dat medio/eind september iedereen juist uit BTC gaat stappen.

*Blokt een momentje in de agenda dit najaar.
Jammer genoeg ben ik dit effectief ook van plan rond midden september :D
Blijft het omhoog gaan de maanden er na. Geen probleem, dan koop ik me terug in ergens in een dipje het jaar daarop.
Maat als velen dit gaan doen (wat ik wel verwacht maar misschien in mindere mate als voorgaande jaren) dan zit je dus weer met die crash. Waar dan wel weer opportuniteiten liggen om te shoppen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Bullish af.

Mijn sats gaan er niet eerder uit dan 288k.
Maar als ik dit zie verkoop ik dan te vroeg 8)7 ;)
'K verkoop wel de sats die er als laatste bij zijn gekomen.
M'n eerste stapeltje sats hodl ik voor life ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:58
Mkay, op 17 september 00:01 gooi ik alles buiten 8)7

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5kTSQgDyRSXxBBtgj1_INHWowk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xG7S3ZOp5YW7wgaEmDAksRpS.jpg?f=fotoalbum_large

Dit gebeurd er dus in spiegelbeeld...

[ Voor 5% gewijzigd door Machlah op 27-04-2021 12:33 ]

Pagina: 1 ... 99 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!