"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Haha, 't is niet zo moeilijk hoor. Ik heb me nog niet bezig gehouden met het aanbieden van liquidity en staken van LP tokens, maar het staken van gewoon losse tokens (bv CAKE) is niet lastig. Je koopt de token en staked hem in een pool, that's it.
Yes. En: moon soon.nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:42:
[...]
Er zijn maar 2 dingen zeker met crypto. het kan niet lager dan 0 en het kan nooit hoog genoeg (unlimited)
Such wow. Much gains.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hoe zit dat met het PCS V1/V2 gebeuren?Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:43:
[...]
Haha, 't is niet zo moeilijk hoor. Ik heb me nog niet bezig gehouden met het aanbieden van liquidity en staken van LP tokens, maar het staken van gewoon losse tokens (bv CAKE) is niet lastig. Je koopt de token en staked hem in een pool, that's it.
En sommige dode katten hebben nog 8 levensRichh schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:41:
[...]
Dode katten stuiteren soms ook hogertoo close to call.
Zero.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Voor zover ik weet hoef je je daar alleen druk om te maken als je liquidity levert. De tokens die je staked in gewone pools hoef je naar mijn weten niks mee te doen.
KSM is nu hotter dan DOT, omdat de parachain veilingen binnenkort live gaan op Kusama. Zorg dat je voldoende DOT inslaat voordat de veilingen op DOT los gaan.zwembroek schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:50:
Zonet voor het eerst vandaag naar mijn PF gekeken en ik sta er qua sats net zo goed voor als op mijn hoogte punt voor de dip.KSM is de held van de dag in mijn PF. Als DOT nou ook weer een beetje gaat meewerken dan ziet het er helemaal prima uit.
Kom altijd in de verleiding om alles in BTC om te zetten als je ziet hoeveel je waarde in BTC is op zo'n moment. Maar ik denk dat ik nog meer sats met deze PF kan binnen harken. HODL
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:43:
[...]

Nee. Helaas.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pJrv7MyltWsfmcmcxU5BFDWB.png?f=user_large)
363% per jaar?
~1% per dag?
*Denkt aan Bitconnect*
Red flag..

:fill(white):strip_exif()/f/image/BQUHq3WLASnhsOhR2Da6HZNW.png?f=user_large)
Daarnaast ben ik zo'n oude man dat ik dit allemaal niet heb..
Good old ledger avec binance hier

en wat dacht je van:Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:40:
[...]
Nieuwe kans? https://marshmallowdefi.com/
Echt een 1 op 1 kopie van PCS lijkt het wel..
https://pizzafinance.app/
nothing stops this train
hmmm DOT? info? waar? wanneer? ALL-IN dus?Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:52:
[...]
KSM is nu hotter dan DOT, omdat de parachain veilingen binnenkort live gaan op Kusama. Zorg dat je voldoende DOT inslaat voordat de veilingen op DOT los gaan.

nothing stops this train
Same here. Als ik alles nú omzet naar btc heb ik een stuk meer. Maar ik heb ook een mooi stapeltje DOT (en een kleiner stapeltje KSM), die ga ik sowieso hodlen omdat ik ook denk dat dat straks meer sats oplevert.zwembroek schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:50:
Zonet voor het eerst vandaag (Na 3 uur snachts.) naar mijn PF gekeken en ik sta er qua sats net zo goed voor als op mijn hoogte punt voor de dip.KSM is de held van de dag in mijn PF. Als DOT nou ook weer een beetje gaat meewerken dan ziet het er helemaal prima uit.
Kom altijd in de verleiding om alles in BTC om te zetten als je ziet hoeveel je waarde in BTC is op zo'n moment. Maar ik denk dat ik nog meer sats met deze PF kan binnen harken. HODL
ADA gaat mogelijk wel een deel de deur uit richting btc en eth. Ff aankijken nog.
Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:52:
[...]
KSM is nu hotter dan DOT, omdat de parachain veilingen binnenkort live gaan op Kusama. Zorg dat je voldoende DOT inslaat voordat de veilingen op DOT los gaan.
Gelijk wat in de marsh-btcb pool gegooid maar het levert geen enkele marsh op. Lijkt dus totnutoe een scam.nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:41:
[...]
lol idd precies hetzelfde. vraag mij af of PCS hier wat aan gaat doen of dat het bij elkaar hoort
Edit: werkt wel alleen is deze pool de liquidity verkeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 26-04-2021 22:06 ]
Vandaag weer geDCAd waarvan een deel ook richting DOT en KSM is gegaan.Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:52:
[...]
Even inlezen zou ik zeggen.Kol Nedra schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:54:
[...]
hmmm DOT? info? waar? wanneer? ALL-IN dus?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mijn fundings waren pas aangekomen toen alle levels weer op 'normaal' stonden...
6 cent soooon!
zwembroek schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:59:
[...]
Ik heb echt een mooie hoeveelheid DOT die mijn PF behoorlijk naar een hoger niveau kan tillen wanneer het weer richting ATH gaat en misschien er overheen. Het liefst hou ik mijn KSM er gewoon naast. Is er voor jou een moment dat je KSM volledig omzet naar DOT of een deel ervan? Ik geloof dat KSM nog veel hoger kan dan zijn oude ATH.

Dat is de enige coin die ik heb, waar voor de komma een hoger getal dan een 0 staat
En ik ben er trots op ook

Kusama is een stand-alone netwerk met naar verwachting in de nabije toekomst veel meer projecten dan op het Polkadot-netwerk. De drempel om op Kusama te lanceren is veel kleiner dan op Polkadot. Daarbij zullen op Kusama de nieuwe features als eerste worden gelanceerd. Niet persé getest, want daarvoor is testnet Rococo.zwembroek schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:59:
[...]
Ik heb echt een mooie hoeveelheid DOT die mijn PF behoorlijk naar een hoger niveau kan tillen wanneer het weer richting ATH gaat en misschien er overheen. Het liefst hou ik mijn KSM er gewoon naast. Is er voor jou een moment dat je KSM volledig omzet naar DOT of een deel ervan? Ik geloof dat KSM nog veel hoger kan dan zijn oude ATH.
Kusama zal de komende maanden flink groeien t.o.v. Polkadot verwacht ik. De parachainveilingen (en crowd loans) gaan bijna van start namelijk. Er staan +/- 300 projecten in de wacht om gelanceerd te mogen worden op Kusama, slechts een handjevol zal een parachain kunnen bemachtigen.

nothing stops this train
Die compounding zit al wel in de 2% toch!?Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:43:
Bij Crypto.com krijg je in ieder geval 2% rente (op jaar basis) wanneer je BTC flexibel staked. En zo te zien kan je elke 7 dagen compounden aangezien je earnings 1x per week worden uitbetaald. Echter is de minimale deposit die je moet doen 0.005 BTC dus je ontvangen rente moet wel minimaal dat bedrag zijn anders kan je niet compounden. Nexo heb ik me nog niet in verdiept.
Nexo vind ik voornamelijk fijn voor de rente op euro. De BTC rente uitgekeerd in Nexo token is ook niet mis, 8% als 10% van je portfolio uit Nexo bestaat en als je BTC 1 maand vastzet. Je kunt dan de Nexo boven de 10% weer omzetten naar je favoriete token als je dat wilt.
Zelf gebruik ik Nexo, CDC en sinds gisteren ook Celsius.
Gewoon beide hodlen. Ik verander er nu ook niks aan. Mooie tandem die beide munten.Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:07:
[...]
Kusama is een stand-alone netwerk met naar verwachting veel meer projecten dan op het Polkadot-netwerk. De drempel om op Kusama te lanceren is veel kleiner dan op Polkadot. Daarbij zullen op Kusama de nieuwe features als eerste worden gelanceerd. Niet persé getest, want daarvoor is testnet Rococo.
Kusama zal de komende maanden flink groeien t.o.v. Polkadot verwacht ik. De parachainveilingen (en crowd loans) gaan bijna van start namelijk. Er staan +/- 300 projecten in de wacht om gelanceerd te mogen worden op Kusama, slechts een handjevol zal een parachain kunnen bemachtigen.
Lightpaper: https://polkadot.network/Polkadot-lightpaper.pdfSkalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:04:
Waar kan je volgens jou het best inlezen over DOT? De goede man vraagt toch om info :-)
Youtube channel: YouTube: YouTube
Overzicht van projecten: https://polkaproject.com/#/
Deze (promo)video vat het leuk samen:
YouTube: Polkadot Behind the Code, Episode 1: The Idea, featuring Gavin Wood
Merk het verschil op in persoonlijkheden tussen de ene oud-Ethereumoprichter (Charles Hoskinson) en de andere (Gavin Wood). Hoskinson wil de mogelijkheden van blockchain gebruiken om zijn idealen vorm te geven. Wood (professor computer science) bekijkt alles juist vanuit de huidige (technische) mogelijkheden en is veel meer down-to-earth. Twee totaal verschillende invalshoeken.
Guy kan ook altijd goed uitleggen:
YouTube: Polkadot: Can DOT 10x in 2021?? DEEP DIVE!! 🤓
En dan minstens net zoveel info over Kusama, wat wellicht op dit moment het interessantere project is.
[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 26-04-2021 22:52 ]
Je kan het gewoon kopen op Binance.Waah schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:13:
Klopt het dat je Kusama niet kan kopen? Maar enkel als je al eerder DOT had?
Waarom 3 verschillende? Puur voor risk management?Bumpy_NL schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:10:
[...]
Die compounding zit al wel in de 2% toch!?
Nexo vind ik voornamelijk fijn voor de rente op euro. De BTC rente uitgekeerd in Nexo token is ook niet mis, 8% als 10% van je portfolio uit Nexo bestaat en als je BTC 1 maand vastzet. Je kunt dan de Nexo boven de 10% weer omzetten naar je favoriete token als je dat wilt.
Ohja. Zat in de trust wallet
Happy cake day btw
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 26-04-2021 22:18 ]
Oke, dus als ik het goed begrijp koop jij op je gewone exchange LTC met je euro's, die LTC's stuur je naar Blockfi en zet je daar om naar BTC/ETH/USDT?Vibravis schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:42:
Je kunt BTC naar Blockfi versturen vanuit een exchange maar ik vind de fee nogal hoog. Ik heb alles naar LTC gezet en deze naar Blockfi gestuurd. Vanuit daar weer geruild voor BTC,ETH en USDT. Per maand koop ik dan LTC bij en verstuur ik weer naar Blockfi. Aldaar ruil ik die weer om. En dat iedere maand.
Ik zet altijd 25% op BTC, 25% op ETH en 50% USDT. Rente op USDT is 9,3% en waarde zal blijft gelijk omdat deze gekoppeld is aan de waarde van de dollar.
Mocht je ooit willen opnemen dan vise-versa of direct van Blockfi -> IBAN in euro's?
De reden hiervan is dat het versturen van LTC goedkoper is? Maar wat als je al BTC hebt? Deze converteren naar LTC kost ook 0,25% bij mijn exchange.
DOT en KSM zou ik op Kraken doen. Lekker laten staken tot het gaat moonen.
Ik heb veel meer KSM dan DOT. Zodra KSM gaat moonen koop ik hier DOT mee. Zodra DOT gaat moonen koop ik hier BTC mee (als dat tegen die tijd nog de koning is). Zoiets is het plan...
https://opensea.io/seaart
Lijkt me goed. Ik vind de rode dagen toch altijd leuker dan zoals nu waar alles gewoon steady groen is.gijsvogel schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:04:
Zullen we vandaag nog een keer zo'n flash-crash zoals vannacht doen?![]()
Mijn fundings waren pas aangekomen toen alle levels weer op 'normaal' stonden...![]()
6 cent soooon!
Het fijne van zowel KSM als DOT is dat er voortdurende nieuwe projecten op gelanceerd zullen worden. Veel projecten vragen crowd funding in DOT/KSM, dus zal de vraag naar beide tokens voortdurend blijven aanhouden.enomiss schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:23:
[...]
Ik heb veel meer KSM dan DOT. Zodra KSM gaat moonen koop ik hier DOT mee. Zodra DOT gaat moonen koop ik hier BTC mee (als dat tegen die tijd nog de koning is). Zoiets is het plan...
Zie het al een Binance Lauchpad, maar dan decentraal en dus zonder winstvragend bedrijf op de achtergrond.
Er wordt niet onnodig tokens "geburned" als hype-woord. Overschotten en winsten komen in de treasure van Kusama en Polkadot. Alle gegevens zijn inzichtelijk en tokenholders kunnen bepalen waar dit aan uitgegeven gaat worden. Een dergelijk systeem heeft meer toekomst imo. Net als Tezos en Cardano, maar dan met veel meer onchain activiteit
Het gaat bijna beginnen. Ik kan niet wachten als groot fan van dit ecosysteem
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 26-04-2021 22:32 ]
Haha er zijn 101 pcs forks op bsc. Kijk maar eens naar brew of salt of goose. Het hoort zeker niet bijelkaar maar iedereen kan pcs forken als die dat wilt.nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:41:
[...]
lol idd precies hetzelfde. vraag mij af of PCS hier wat aan gaat doen of dat het bij elkaar hoort
Same here, maar ik heb Cake en BNB nog ervoor staan in de rij. Ik denk/dacht dat Cake/ BNB harder zou stijgen dan KSM en DOT.enomiss schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:23:
[...]
Kijk net en KSM gaat vandaag wel hard.
Als je het via Nexo verstuurd dan kun je afhankelijk van je percentage Nexo tokens tot 5 gratis transacties doen per maand. Ik weet niet wat de spread op USDT naar BTC op Nexo. Voor euro naar USDT verlies je ongeveer 1-1,5%. Voor kleine bedragen is dat wellicht een interessante optie. Zelf heb ik die manier gebruikt om USDC naar Celsius te sturen. Als iemand een betere manier weet dan hoor ik het graag!catchingfire schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:36:
[...]
Ik heb enkel geHODL'd bij m'n reguliere exchange dus dat overzetten van crypto naar "iets anders" is nieuw voor me. Stel ik wil BTC gaan HODL'en met rente bij Blockfi. Wat is dan (account maken enzo snap ik) het stappenplan?
1. Op blockfi.com: "+ Deposit", Currency BTC, Wallet adres kopiëren
2. Op je reguliere exchange: BTC, opnemen, Wallet adres van blockfi hierin kopiëren, BTC-hoeveelheid aangeven en "OK"
Is dit de manier? (ik neem aan dat het van reguliere exchange naar een HW wallet ook ongeveer zo werkt?)
Bitcoin is de melkkoe dat "oud geld" in dit nieuwe wereldje sluist. Eenmaal in het wereldje, bepaalt de markt waar het naartoe stroomt. De slimme jongens bepalen hun posities in alts en cashen tijdig terug naar BTC.Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:30:
De shitcoins moonen overigens weer eens harder dan Bitcoin de afgelopen 24 uur. Zolang dat doorzet heb ik er een heel hard hoofd in dat Bitcoin op korte termijn terug kan naar de 65k
Zo werkt het toch?
Moonen zou ik niet zeggen. Ze herstellen allemaal van de drop dus ja sommige gaan wel dan gelijk met 15-20% omhoog.Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:30:
De shitcoins moonen overigens weer eens harder dan Bitcoin de afgelopen 24 uur. Zolang dat doorzet heb ik er een heel hard hoofd in dat Bitcoin op korte termijn terug kan naar de 65k
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Ja mooi moment om te kappen nu, ga wel Netflixen.
Of heeft er iemand nog een mooie Bitcoin docu?
Hahah geintje heb ik allemaal al gezien.
Hodl.
muziekje dan?Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:41:
[...]
Ja mooi moment om te kappen nu, ga wel Netflixen.![]()
Of heeft er iemand nog een mooie Bitcoin docu?
Hahah geintje heb ik allemaal al gezien.
Hodl.
nothing stops this train
Verwijderd
Gisteren wilde iedereen verkopen want hellgates berenmarkt.
Vervolgens een nachtje met flinke groene kegels van Bitcoin en de boys... Dikke maan bounces van 10-60%
En nu is iedereen aan het kopen?
Nice.
Heikin Ashi zegt dat dit een short moment is, ga maar even niets doen en kijken of ik dit gebeuren een beetje begrijp.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:49:
Maar wel even een observatie van mijn kant;
Gisteren wilde iedereen verkopen want hellgates berenmarkt.
Vervolgens een nachtje met flinke groene kegels van Bitcoin en de boys... Dikke maan bounces van 10-60%
En nu is iedereen aan het kopen?
Nice.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 26-04-2021 22:58 ]
Ik schrok hier nogal van, reden voor een bull trap?
Nee, die 2% is zonder compound. AP (of apr) is zonder compound. APY is met compound.Bumpy_NL schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:10:
[...]
Die compounding zit al wel in de 2% toch!?
Risk management en de platformen bieden allen wat anders.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:15:
[...]
Waarom 3 verschillende? Puur voor risk management?
CDC heeft een populaire betaalkaart met goede cashback en andere perks (afhankelijk van de hoeveelheid CRO die je staked. CDC heeft wel weer relatief hoge minimale staking eisen. Het defi platform heeft een goede apy op CRO zelf en ze hebben een volwaardige exchange.
Nexo biedt als enige rente op euro (eurx). En die rente is best goed als je voor 3 maanden staked, als je 10% van je portfolio uit Nexo tokens bestaat en als je de rente uit laat keren in Nexo tokens. De uitgekeerde Nexo tokens kun je weer omzetten in een andere munt of gratis naar een exchange versturen om daar te verhandelen. Nexo heeft geen volwaardige exchange. Nexo keert aan zijn token houders jaarlijks dividend uit, maar er zit geen rente op de token zelf. Zelf hou ik 10% van mijn totale waarde in Nexo aan voor de voordelen, maar niet veel meer omdat de dividend yield zelf niet zo interessant is (ik schat dat het dit jaar onder de 1% zal zijn). Ze komen "binnenkort" ook met een betaalkaart.
Celsius heb ik mij gisteren voor aangemeld en ik heb er wat USDC neergezet. Celsius is gericht op HODL. Het heeft minder features dan Nexo en zeker minder dan CDC, maar bepaalde dingen werken wel fijner. Je kunt per token aangeven of je rente in die token of in CEL wilt ontvangen. CEL heeft extreem goed gepresteerd afgelopen jaar, maar zover ik kan zien biedt de token zelf niet veel als je niet leent. En lenen daar doe ik niet aan. Volgens mij heb je wel bepaalde voting rechten, maar ik weet daar te weinig van af. Celsius heeft geen exchange/swap. Dat is een groot nadeel. Dit staat wel op de planning volgens mij. Een voordeel is wel dat je gratis withdrawals kunt doen. Bij Nexo kan dat ook, maar bij CDC niet.
Voor de verschillende rentes en voorwaarden voor die rentes moet je op de websites kijken.
Wat herbalanceren van hun balans... lijkt me niets meer dan een normale actie. Net zoals een beheerde ETF ook geweldig renderende aandelen deels verkoopt om de verdeling gebalanceerd te krijgen.DarkShadow schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:01:
https://www.coindesk.com/...n-q1-for-proceeds-of-272m
Mjah... de twitter-generatie koppensnelt "tesla verkoopt btc" en het eerste wat men doet is natuurlijk ook de rode knop indrukken, wat moet je anders hè.
Opzich, als ik naar mijzelf kijk: sinds die crash van 18 april ben ik een stuk terughoudender met posities aanhouden tijdens de nacht. Als meer mensen dat hebben verklaart dat verkoopdruk aan het einde van handelsdagen in EU, USA en Azië. Je ziet ook dat het bij ons bijna altijd weer opveert. Ik ga er morgen maar eens op proberen te handelen...Nopheros schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:52:
[...]
Heikin Ashi zegt dat dit een short moment is, ga maar even niets doen en kijken of ik dit gebeuren een beetje begrijp.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
https://www.cnbc.com/2021...nspired-by-elon-musk.html'I just became a dogecoin millionaire': This 33-year-old invested his savings in the meme cryptocurrency with inspiration from Elon Musk
Don't risk it all on a memecoin, they said. Do TA, they said. Crypto is not a get rich quick scheme, they said
Wat een kerel ben je als je je gehele spaarrekening in DOGE pompt

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Cake BNB is een LP bestaande uit Cake en BNB. Een LP geeft wat meer risico. Hier kun je door te googlen wel meer info over vinden. Bij single tokens heb je minder risico. De APY is vaak ook wat lager. Op beefy kun je kiezen voor Cake via autofarm. Vaak heeft die een iets hogere return dan via PCS omdat ze nog een deel Auto uitkeren (maar dat wijzigd soms, gister zag ik dat er geen Auto werd uitgekeerd). Er zijn een paar andere partijen waarbij je cake via beefy kan staken, maar het is nog maar de vraag hoe betrouwbaar die zijn. Dat geldt ook voor Beefy en Autofarm overigens. DYOR!Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:06:
Over cake staken in beefy finance via trust wallet: ik vind zowel cake-bnb lp en cake smart. Wat is het verschil en hoe maak ik een keuze?
Jedi_Pimp schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:17:
[...]
https://www.cnbc.com/2021...nspired-by-elon-musk.html
Don't risk it all on a memecoin, they said. Do TA, they said. Crypto is not a get rich quick scheme, they said
Wat een kerel ben je als je je gehele spaarrekening in DOGE pompt
“My plan is, once I hit $10 million, then I’ll take out 10%,” he says. In his opinion, “this stuff is going to continue to grow.”

Nexo heeft als enige een volwaardige credit card. Die is er al.Bumpy_NL schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:06:
[...]
Nexo keert aan zijn token houders jaarlijks dividend uit, maar er zit geen rente op de token zelf. Zelf hou ik 10% van mijn totale waarde in Nexo aan voor de voordelen, maar niet veel meer omdat de dividend yield zelf niet zo interessant is (ik schat dat het dit jaar onder de 1% zal zijn). Ze komen "binnenkort" ook met een betaalkaart.
Betaalkaarten van andere crypto partijen zijn meer debit cards, die moeten vooraf een saldo hebben om gebruikt te kunnen worden.
Er zijn er tot nu toe enkele duizenden Nexo cards in omloop gebracht, deze zijn een soort test.
Er is inmiddels een grote wachtlijst ontstaan. De Managing Director van Nexo heeft onlangs gezegd dat het niet lang meer gaat duren voordat er meer kaarten in omloop zullen worden gebracht. Dat het allemaal langer duurt komt doordat een echte crypto credit card iets compleet nieuw is.
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:24:
[...]
[...]
Ja joh, gewoon hodlen die doge, gaat vast nog wel 10x.

nothing stops this train
Was dat niet dior? Zag het regelmatig op de afschriften staan als men ex was wezen shoppen. Zit in de pc Hooftstraat dacht ik xDWhySoSerious schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:27:
Wat is toch die DYOR coin die meerdere mensen hier shillen? Dat mag toch niet?
Shitcoins verdienen een eigen topic. De members kunnen er niet om heen, zoals regeringen niet om Bitcoin heen kunnen. Bang voor verandering.Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:30:
De shitcoins moonen overigens weer eens harder dan Bitcoin de afgelopen 24 uur.
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 26-04-2021 23:30 ]
Dus Elon is al deels aan het verkopen geslagen...DarkShadow schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:01:
Mooie reden om tijdelijk te shorten haha.zwembroek schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:29:
[...]
Dus Elon is al deels aan het verkopen geslagen...
Uiteindelijk wel hoor. Of zeggen de meeste hier van je wat?_Gast_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:29:
[...]
Shitcoins verdienen een eigen topic. De members kunnen er niet om heen, zoals regeringen niet om Bitcoin heen kunnen. Bang voor verandering.
https://99bitcoins.com/deadcoins/
Zoals Coinye... zegt je dat wat? Er was een tijd dat je er niet omheen kon. Zoals regeringen niet om Bitcoin heen kunnen. Bang voor verandering.
[ Voor 17% gewijzigd door Liberteh op 26-04-2021 23:33 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hahaha wil je een link naar de lijsten met nieuwe shitcoins?Liberteh schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:32:
[...]
Uiteindelijk wel hoor. Of zeggen de meeste hier van je wat?
https://99bitcoins.com/deadcoins/
Zoals Coinye... zegt je dat wat? Er was een tijd dat je er niet omheen kon. Zoals regeringen niet om Bitcoin heen kunnen. Bang voor verandering.
https://www.rtlnieuws.nl/...aluta-coinye-niet-stoppen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Goed om te weten. Ik had al vernomen dat er al wat tests werden gedaan, maar ik meende ook dat een credit card variant er in Europa niet ging komen. Ik ben benieuwd naar de uitvoering en of dit een praktische kaart gaat zijn. De debit cards van de andere partijen vind ik persoonlijk een prima concept. De fiat CC die ik heb is gekoppeld aan mijn bankrekening en die wordt gewoon maandelijks afbetaald. Dat gaat goed, omdat daar ook mijn salaris op binnenkomt. Ik ben benieuwd hoe dat met de Nexo kaart gaat zijn. Dat het niet lang meer gaat duren met de kaart hebben we al vaker gehoord tochkcb schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:28:
[...]
Nexo heeft als enige een volwaardige credit card. Die is er al.
Betaalkaarten van andere crypto partijen zijn meer debit cards, die moeten vooraf een saldo hebben om gebruikt te kunnen worden.
Er zijn er tot nu toe enkele duizenden Nexo cards in omloop gebracht, deze zijn een soort test.
Er is inmiddels een grote wachtlijst ontstaan. De Managing Director van Nexo heeft onlangs gezegd dat het niet lang meer gaat duren voordat er meer kaarten in omloop zullen worden gebracht. Dat het allemaal langer duurt komt doordat een echte crypto credit card iets compleet nieuw is.
Je beseft dat dat een bericht van 3 jaar oud is?
Blijft wel lachen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Mooi logo, check. Goeie naam, check.
Such wow, moon soon
Vanaf morgen te verhandelen zeker met pannekoekswap?
Zo ongeveer, echter houdt het spelletje op als er geen oud geld meer bij komt. En als de koers niet meer stijgt, heeft dat oude geld er minder trek in.Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:35:
[...]
Bitcoin is de melkkoe dat "oud geld" in dit nieuwe wereldje sluist. Eenmaal in het wereldje, bepaalt de markt waar het naartoe stroomt. De slimme jongens bepalen hun posities in alts en cashen tijdig terug naar BTC.
Zo werkt het toch?
De slimme jongens zouden een stuk slimmer zijn als ze de grotere coins gaan pumpen. Hierdoor valt er voor hen meer te verdienen, aan het oude geld wat later instapt.
Bij de kleine alts kunnen ze alleen aan elkaar en aan Jan Modaal z'n life savings verdienen, wat uiteindelijk veel minder geld is en lang niet zo lang houdbaar is...
15-20% per dag is de definitie van moonen. Je pensioenfonds rekent 3-4 jaar voor dergelijk rendement. Een factor 1000 langer.Aslanboy1905 schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:39:
[...]
Moonen zou ik niet zeggen. Ze herstellen allemaal van de drop dus ja sommige gaan wel dan gelijk met 15-20% omhoog.
Bovenal is het dus 5% meer dan Bitcoin, daar zit de kern van het probleem.
[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 26-04-2021 23:48 ]
"De makers hopen dat er uiteindelijk concertkaartjes mee betaald kunnen worden, maar dat blijft voorlopig toekomstmuziek."
BaDumTsss
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zie het wel over 2+ jaar, muntje zit al zo goed als tegen zijn laagste prijs aan nu vergeleken ATH
https://coinmarketcap.com/currencies/prizm/
nothing stops this train
Waarom schrik je hier van?DarkShadow schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:01:
Zo gek is het niet dat ze ook wat willen verkopen en winst pakken daar bij Tesla. Sterker nog, dat de koers desondanks nog bleef groeien (ze zullen ongetwijfeld voor vorige week hebben verkocht) terwijl er groot geld uitstapte, is vrij veelzeggend.
Wellicht koopt Tesla later wel weer bij
Dit is precies waarom dikke gains lastiger zijn als het institutioneel geld mee doet, maar ook waarom forse dalingen lastig zijn. In 2017 waren er 5 crashes van 40%.
Als we toch nog naar de 44k gaan de komende weken, dan zitten we nog steeds niet op dergelijke percentages tov ATH.
Zo werkt het in de meeste gevallen helaas niet. Als de bear market om de hoek komt kijken, ga je toch een deel van je shitcoins verkopen uit angst/noodzaak. Het is veel verstandiger om gewoon bij de core te blijven en dat bij te kopen in de bear market. Je mist wellicht een m00nshot hier en daar, maar je bouwt een enorme voorsprong op t.o.v. je leeftijdsgenoten die nog niet in crypto zitten.Kol Nedra schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:52:
Ik kwam deze shitcoin tegen op 10 april, ik dacht lekker goedkoop en je kan hem PoS op Hotbit dus dacht ik gooi er een klein bedrag tegenaan, so far het stijgt![]()
Ik zie het wel over 2+ jaar, muntje zit al zo goed als tegen zijn laagste prijs aan nu vergeleken ATH![]()
https://coinmarketcap.com/currencies/prizm/
Heeft niks met bang voor verandering te maken hoor._Gast_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:29:
[...]
Shitcoins verdienen een eigen topic. De members kunnen er niet om heen, zoals regeringen niet om Bitcoin heen kunnen. Bang voor verandering.
Je moet het grote plaatje inzien. Een aantal mensen gaan zeer smerig rijk worden van enkele weken shitcoins hodlen. Dat klopt. Deze winst wordt overigens ook door iemand betaald.
Tegelijkertijd is het niet op lange termijn houdbaar. Bij lange na niet zo houdbaar als dat Bitcoin is. Bitcoin is langzaam maar zeker een serieuze nieuwe asset class aan het worden op een kritiek punt in onze wereldeconomie.
Het is wellicht politiek/idealistisch, maar ik ben er van overtuigd dat er veel meer mensen van Bitcoin kunnen profiteren en dat we het daadwerkelijk nodig hebben de komende jaren, zolang men als een madderfakker geld aan het drukken is.
Shitcoins zijn niet nodig, ze zijn er voor de fun.
Of heb je daadwerkelijk de illusie dat altcoins iets gaan veranderen in deze wereld?

[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 27-04-2021 00:01 ]
Je begrijpt dat Tesla niet gister of vandaag verkocht heeft?Ricardovv schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:54:
Klein ritje naar boven nog snel meegepakt zojuist met een leuke winst. Maar toch maar alles in fiat. Ik wil rustig slapen vannacht. En met het Tesla nieuws... is het gevoelsmatig balanceren op een koord. Ik reken morgenochtend eerder op 42,5k € dan 46,5k euro. Het kan ook niet elke nacht feest zijn. Meestal niet is mijn ervaring 😂😂
Denk je echt dat de meerderheid in BTC zit voor de tech?Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:59:
[...]
Heeft niks met bang voor verandering te maken hoor.
Je moet het grote plaatje inzien. Een aantal mensen gaan zeer smerig rijk worden van enkele weken shitcoins hodlen. Dat klopt. Deze winst wordt overigens ook door iemand betaald.
Tegelijkertijd is het niet op lange termijn houdbaar. Bij lange na niet zo houdbaar als dat Bitcoin is. Bitcoin is langzaam maar zeker een serieuze nieuwe asset class aan het worden op een kritiek punt in onze wereldeconomie.
Het is wellicht politiek/idealistisch, maar ik ben er van overtuigd dat er veel meer mensen van Bitcoin kunnen profiteren en dat we het daadwerkelijk nodig hebben de komende jaren, zolang men als een madderfakker geld aan het drukken is.
Shitcoins zijn niet nodig, ze zijn er voor de fun.
Of heb je daadwerkelijk de illusie dat altcoins iets gaan veranderen in deze wereld?

Je ziet toch de paniek hier bij een doodnormale correctie?
Dat is niet relevant. Het is nu nieuws en hoe je went of keert. Het heeft gewoon invloed op het marktsentiment. Morgen koop ik BTC gewoon goedkoper in. Of niet dan wacht ik op het volgende dipje. Maar vannacht gaan we echt geen groene kaarsen trekken.graceful schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:01:
[...]
Je begrijpt dat Tesla niet gister of vandaag verkocht heeft?
Denk Richh 't niet heeft over die paar kwartjes die in paniek raken._Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:06:
[...]
Denk je echt dat de meerderheid in BTC zit voor de tech?
Mooi, kan ik weer wat kopen. Oh wacht, als we dat allemaal zeggen, dan, oh..Ricardovv schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:08:
[...]
Dat is niet relevant. Het is nu nieuws en hoe je went of keert. Het heeft gewoon invloed op het marktsentiment. Morgen koop ik BTC gewoon goedkoper in. Of niet dan wacht ik op het volgende dipje. Maar vannacht gaan we echt geen groene kaarsen trekken.
[ Voor 42% gewijzigd door graceful op 27-04-2021 00:10 ]
:strip_exif()/f/image/2SSM1DV2yLGMSfXrJlUTlmvb.jpg?f=fotoalbum_large)
[Twitter: https://twitter.com/wef/status/817760719496245252]
|
\/
You don't have to convert all your money into #bitcoin, just the money you want to keep. https://t.co/VmiGIC5KaA
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 26 april 2021
[ Voor 48% gewijzigd door Qunix op 27-04-2021 00:09 ]
Ze zijn echt wel in de meerderheid. Ook Richh kan er wat van. Heb vaak ''Het stijgt niet snel genoeg'' posts voorbij zien komen.graceful schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:08:
[...]
Denk Richh 't niet heeft over die paar kwartjes die in paniek raken.
[...]
Ik zit er in voor de tech

BTC is langzamer en veiliger. Shitcoin is meestal sneller en riskanter en neemt een steeds grotere positie in binnen de cryptowereld. Ik vind leven en laten leven welke van de 2 je ook kiest.
[ Voor 20% gewijzigd door _Gast_ op 27-04-2021 00:15 ]
Hij lijkt tot nu toe aardig wat support te vinden net onder de 53K..Ricardovv schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:08:
[...]
Dat is niet relevant. Het is nu nieuws en hoe je went of keert. Het heeft gewoon invloed op het marktsentiment. Morgen koop ik BTC gewoon goedkoper in. Of niet dan wacht ik op het volgende dipje. Maar vannacht gaan we echt geen groene kaarsen trekken.
Ik hoop dat je gelijk hebt, hier ook in fiat vannacht..
Ben het vaak met je eens, maar als je "alt coins" als de gehele "block chain tech" gaat zien, gaat het toch mis.Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 23:59:
Bitcoin is een asset class op zich. Hedge tegen inflatie 2.0. Dikke punt.
Daarnaast is er nu een nieuwe asset class aan het vormen, waar we wellicht de voordelen pas gaan zien over een paar jaar. Toch leuk om daar nu al een positie in te kunnen pakken. Jij ziet die kansen niet?
Er zijn er niet veel, maar heb er toch 2 of 3 gespot waar ik flink wat $ in durf te steken voor de komende tijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 27-04-2021 06:30 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja. 56k morgenochtend.Deman23 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:11:
[...]
Hij lijkt tot nu toe aardig wat support te vinden net onder de 53K..
schijtbakDeman23 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:11:
[...]
Hij lijkt tot nu toe aardig wat support te vinden net onder de 53K..
Ik vind helemaal mooi.Wom schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:16:
ETH is een mooie groene kaars aan het bouwen.
Verwacht dan ook een flinke buy order wanneer er een dip komt. Prima.
Smart money noemt men dat.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 27-04-2021 00:19 ]
Let maar op he? Wat is dat toch met die paniekzaaiers hier...lekker op het volgende dipje wachten dan maar zou ik zeggen. Inmiddels kan de 54k babe weer uit de kast...Ricardovv schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:08:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 27-04-2021 00:22 ]
Nee, dat zeg ik ook niet. Tech en macro economics zijn totaal verschillende dingen._Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:06:
[...]
Denk je echt dat de meerderheid in BTC zit voor de tech?
Ik vind blockchain fascinerend, maar ik zit hier niet om de tech. Natuurlijk heb ik er ook flink aan verdiend, maar dat is slechts 1 component. Bitcoin is boeiend omdat het economische impact heeft. Als hedge tegen inflatie, als lifeline tegen lage rentes. Politiek is Bitcoin ook interessant.
Gezien wij allemaal te maken hebben met de wereldeconomie is dit voor ons allen belangrijk. Maar goed, ik snap sowieso niet waarom zoveel mensen amper de moeite nemen om hun eigen loonstrook te begrijpen, en hun belastingaangifte uitbesteden
Een gedeelte speelt hier met 500 euro, al dan niet leveraged. Als een casino de pumps and dumps mee pikken. Tov 3 maanden geleden zijn deze users nu in de meerderheid gok ik zo.
En dat is overigens helemaal prima, begrijp me goed
Het ontbeert veel van deze users aan de vrij basale basiskennis: hoe komen koersen tot stand? Wat betekent market cap? Waarom moonen sommige coins? Het gros kan op 2 van die 3 vragen geen correct antwoord geven.
Met als gevolg dat velen hiervan niet inzien wat de risico's zijn. Want die zijn er ook.
Het is 2017 all over again, waar ontiegelijk veel mensen, ontiegelijk veel geld aan hebben verloren.
Het is praktisch volledig onmogelijk dat iedereen hier een lambo met zn shitcoins kan verdienen, al lijken velen hiervan overtuigd...
In plaats van dat men inziet dat Bitcoin de drijfveer is achter altcoins, is het vooral de schuldige als hun coin door het putje gaat. Dit principe zal op termijn hunzelf tegenwerken
Da's TA-wise natuurlijk relevant, je wil er wel maximaal van profiteren._Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:10:
[...]
Ze zijn echt wel in de meerderheid. Ook Richh kan er wat van. Heb vaak ''Het stijgt niet snel genoeg'' posts voorbij zien komen.
Betekent niet dat het verhaal daar ophoud.
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 27-04-2021 00:23 ]
Ik zie het zeker niet zo! Er zit precies een groot verschil tussenMooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:14:
[...]
Ben het vaak met je eens, maar als je "alt coins" als de gehele "block chain tech" gaat zien, gaat het toch mis.
Bitcoins is een asset class op zich. Hedge tegen inflatie 2.0. Dikke punt.
Daarnaast is er nu een nieuwe asset class aan het vormen, waar we wellicht de voordelen pas gaan zien over een paar jaar. Toch leuk om daar nu al een positie in te kunnen pakken. Jij ziet die kansen niet?
Er zijn er niet veel, maar heb er toch 2 of 3 gespot waar ik flink wat $ in durf te steken voor de komende tijd.
Uiteindelijk maakt het weinig uit wie er investeren, maar er moet wel geïnvesteerd worden om de koersen omhoog te krijgen. Als men niet snel genoeg aan Bitcoin kan verdienen, is het einde van de huidige bubbel nabij, en loopt alles onvermijdelijk leeg.
Ik zie de kansen wel, maar de kans dat je de juiste eruit zoekt is tamelijk minimaal. Als je echt gaat wachten tot de volgende bullrun, sta je enorm lang 'onder water', er is geen reden om die posities nu al in te nemen imho. Kan je beter nu winsten pakken en in de bear market DCA'en.
Wil je delen welke? Ik ben ooit iets gaan lezen over ANKR nadat jij er iets over postte, uiteindelijk overtuigd geraakt van de potentie en dat heeft mij de grootste stijging in mijn PF opgeleverd, dus ik ben wel nieuwsgierigMooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:14:
[...]
Je hebt zeker hier en daar wel een punt. Alleen jammer dat je dit omdraait:Richh schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:20:
[...]
Nee, dat zeg ik ook niet. Tech en macro economics zijn totaal verschillende dingen.
Ik vind blockchain fascinerend, maar ik zit hier niet om de tech. Natuurlijk heb ik er ook flink aan verdiend, maar dat is slechts 1 component. Bitcoin is boeiend omdat het economische impact heeft. Als hedge tegen inflatie, als lifeline tegen lage rentes. Politiek is Bitcoin ook interessant.
Gezien wij allemaal te maken hebben met de wereldeconomie is dit voor ons allen belangrijk. Maar goed, ik snap sowieso niet waarom zoveel mensen amper de moeite nemen om hun eigen loonstrook te begrijpen, en hun belastingaangifte uitbesteden![]()
Een gedeelte speelt hier met 500 euro, al dan niet leveraged. Als een casino de pumps and dumps mee pikken. Tov 3 maanden geleden zijn deze users nu in de meerderheid gok ik zo.
En dat is overigens helemaal prima, begrijp me goedik gun iedereen hun Lambo.
Het ontbeert veel van deze users aan de vrij basale basiskennis: hoe komen koersen tot stand? Wat betekent market cap? Waarom moonen sommige coins? Het gros kan op 2 van die 3 vragen geen correct antwoord geven.
Met als gevolg dat velen hiervan niet inzien wat de risico's zijn. Want die zijn er ook.
Het is 2017 all over again, waar ontiegelijk veel mensen, ontiegelijk veel geld aan hebben verloren.
Het is praktisch volledig onmogelijk dat iedereen hier een lambo met zn shitcoins kan verdienen, al lijken velen hiervan overtuigd...
In plaats van dat men inziet dat Bitcoin de drijfveer is achter altcoins, is het vooral de schuldige als hun coin door het putje gaat. Dit principe zal op termijn hunzelf tegenwerken
[...]
Da's TA-wise natuurlijk relevant, je wil er wel maximaal van profiteren.
Betekent niet dat het verhaal daar ophoud.
Toen Bitcoin slecht ging werden wij juist afgezeken omdat het toen met shitcoins wel goed ging. Dat mixte niet echt goed in dezelfde topic.In plaats van dat men inziet dat Bitcoin de drijfveer is achter altcoins, is het vooral de schuldige als hun coin door het putje gaat
Ik heb BTC nooit afgekraakt. Alles draait er idd omheen wat betreft prijs koers. Alleen is het wel een feit dat er veel betere coins zijn (kwa tech). Alleen heeft BTC de first mover advantage.
klopt, maar BTC verlies wel dominantie, na 2017 niet meer boven de 90% gekomen._Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:34:
[...]
Je hebt zeker hier en daar wel een punt. Alleen jammer dat je dit omdraait:
[...]
Toen Bitcoin slecht ging werden wij juist afgezeken omdat het toen met shitcoins wel goed ging. Dat mixte niet echt goed in dezelfde topic.
Ik heb BTC nooit afgekraakt. Alles draait er idd omheen. Alleen is het wel een feit dat er veel betere coins zijn (kwa tech). Alleen heeft BTC de first mover advantage.
in 2030 kan ik me best voorstellen dat BTC dan rond de 30% zit
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2021 00:39 ]
nothing stops this train
Ik begrijp je denkwijze volledig. Toch denk ik dat je wanneer je in market cycles denkt en daar je posities in pakt, je vrij eenvoudig kunt winnen van het casino.Richh schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:26:
[...]
Ik zie het zeker niet zo! Er zit precies een groot verschil tussenmaar ik heb het idee dat velen dat nog niet zien.
Uiteindelijk maakt het weinig uit wie er investeren, maar er moet wel geïnvesteerd worden om de koersen omhoog te krijgen. Als men niet snel genoeg aan Bitcoin kan verdienen, is het einde van de huidige bubbel nabij, en loopt alles onvermijdelijk leeg.
Ik zie de kansen wel, maar de kans dat je de juiste eruit zoekt is tamelijk minimaal. Als je echt gaat wachten tot de volgende bullrun, sta je enorm lang 'onder water', er is geen reden om die posities nu al in te nemen imho. Kan je beter nu winsten pakken en in de bear market DCA'en.
Paar trades per jaar zijn voldoende. We doen het op onze eigen manier, ik vind mooi
uiteindelijk zijn we allemaal winnaars, we zitten niet in fiatMooody schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:39:
[...]
Ik begrijp je denkwijze volledig. Toch denk ik dat je wanneer je in market cycles denkt en daar je posities in pakt, je vrij eenvoudig kunt winnen van het casino.
Paar trades per jaar zijn voldoende. We doen het op onze eigen manier, ik vind mooi
nothing stops this train
Heeft niks met afzeiken te maken!_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:34:
[...]
Je hebt zeker hier en daar wel een punt. Alleen jammer dat je dit omdraait:
[...]
Toen Bitcoin slecht ging werden wij juist afgezeken omdat het toen met shitcoins wel goed ging. Dat mixte niet echt goed in dezelfde topic.
Ik zei in eerste instantie niks meer dan 'bitcoin kan niet groeien als al het volume naar alts trekt'. Dat is niks ten negatieve van de alts
Daarmee doe je Bitcoin zwaar, zwaar te kort. Het is een frame die veel PR-afdelingen van altcoins opgooien, voor eigen gewin.Alleen is het wel een feit dat er veel betere coins zijn (kwa tech). Alleen heeft BTC de first mover advantage.
De echte vraag is: wat is "tech"? En wat is dan "beter"?
Ik heb daar in het andere topic al heel wat over geschreven overigens: Richh in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 27-04-2021 00:45 ]
hoe gaan jullie om met vrienden die niet in crypto zitten? Ergens vind ik wel dat ze het recht hebben om mee te genieten, zou mij wel schuldig voelen als ze X jaren later nog aan het dobberen zijn in de fiat wereld waar hun spaarboekje elk jaar minder opbrengt, maar anderzijds, wat een gedoe is dat. Bij de eerst volgende mini crash zet je ineens je vriendschap op het spel. Leg ze dan maar eens uit dat het gewoon een bear market is en je gewoon een paar jaar geduld moet hebben.
Je kan dan wel veel moeite steken in 'dit is geen financieel advies' en hun proberen op het juiste spoor te zetten zodat DYOR doen, maar ja, wat een gedoe.
[ Voor 20% gewijzigd door Skalders op 27-04-2021 00:47 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!