Hoi allen,
Via een collega op 2 april ingestapt met een wallet bij Bitvavo en inmiddels een paar crypto's gekozen en gekocht. Erg leuk om te doen met kleingeld dat niet direct een bestemming heeft.
Inmiddels ben ik 3 weken verder en heb ik mijzelf uitermate vermaakt met hoe de markt zich beweegt en hoeveel emotie er mee speelt in veel beslissingen die je voorbij ziet komen. Mijn eigen bedrag is zo laag dat ik het gelukkig met een glimlach aan kan zien.
Maandelijks zal ik een beetje bijkopen, vandaag ook weer gedaan, en hier loop ik tegen iets aan wat me irriteert en waarvoor ik vooralsnog geen oplossing kan vinden:
Bitvavo laat alles zien in euro's en elke andere tool of website meestal in dollars. Nu zijn er natuurlijk online tools waarin je je portfolio kan overtypen maar echt prettig werkt dit niet en zeker wanneer op maandag je voor 4 crypto's staking krijgt is dit best een klusje om nauwkeurig bij te houden.
Zijn er portfolio tools welke je kan koppelen aan Bitvavo waardoor de portfolio up-to-date blijft? Of vraag ik dan iets heel vreemds?
[
Voor 0% gewijzigd door
Ngangatar op 26-04-2021 20:30
. Reden: typo ]