[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.202 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Het Fantoom schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:27:
[...]
Het beste is om voor de dips uit te stappen. En dan op de bodem weer in te kopen, zoals gisteravond.
Gouden tip. Laat jij even weten wanneer de dip komt en wanneer de bodem bereikt is? Maar dan wel vooraf graag.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-04-2021 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
[...]

Het beste is om voor de dips uit te stappen. En dan op de bodem weer in te kopen, zoals gisteravond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JV4CPdHKf2rWrFFSRa9WwmG0LYo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XGzVPof9KReUyiRzHSXATAcb.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoi allen,

Via een collega op 2 april ingestapt met een wallet bij Bitvavo en inmiddels een paar crypto's gekozen en gekocht. Erg leuk om te doen met kleingeld dat niet direct een bestemming heeft.

Inmiddels ben ik 3 weken verder en heb ik mijzelf uitermate vermaakt met hoe de markt zich beweegt en hoeveel emotie er mee speelt in veel beslissingen die je voorbij ziet komen. Mijn eigen bedrag is zo laag dat ik het gelukkig met een glimlach aan kan zien.

Maandelijks zal ik een beetje bijkopen, vandaag ook weer gedaan, en hier loop ik tegen iets aan wat me irriteert en waarvoor ik vooralsnog geen oplossing kan vinden:

Bitvavo laat alles zien in euro's en elke andere tool of website meestal in dollars. Nu zijn er natuurlijk online tools waarin je je portfolio kan overtypen maar echt prettig werkt dit niet en zeker wanneer op maandag je voor 4 crypto's staking krijgt is dit best een klusje om nauwkeurig bij te houden.

Zijn er portfolio tools welke je kan koppelen aan Bitvavo waardoor de portfolio up-to-date blijft? Of vraag ik dan iets heel vreemds?

[ Voor 0% gewijzigd door Ngangatar op 26-04-2021 20:30 . Reden: typo ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:25:
Toch wel een beetje spijt dat ik niet wat CAKE heb bijgekocht toen die een aantal weken rond de 10usd hing.. Om nu nog bij te kopen.. Ik blijf maar wachten op de dip maar die komt niet :+ Inmiddels zie ik al voorspellingen van 100-200usd CAKE.. Dit terwijl CAKE al 50x is gegaan sinds januari. Laat maar komen.
Heb gisteren 40% verkocht met mooie winst en in btc gestoken. Als ie naar de 100 à 200 gaat heb ik gelukkig nog wat over :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Kol Nedra schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:22:
[...]

Zou nice zijn als Apple aangeeft dat ze in Bitcoin zitten (doen ze vast al) dat zou betekenen alle Apple schapen Apple volgt, dan zijn wij mooi binnen 😁
Heb al een aantal tokens aangeschaft van Tesla, Coinbase en sinds vandaag MicroStrategy aangeschaft. Laat Apple en Microsoft maar doorkomen.

Al dan niet rechtstreeks BTC aanschaffen ga je ook via deze weg profiteren als BTC de weg verder omhoog vindt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:24:
[...]

Tips:

1. Overwegend BTC en ETH in je portfolio (de projecten met de meeste adoptie, stabiele factoren)
2. Indien je dat durft, laat je deze assets rente trekken (op Nexo, CDC, Celsius, BlockFi e.d.)
3. Gebruik je rente om maandelijk DCA te doen, in ETH en/of BTC.

Voordelen:
- Stabiele portfolio, toekomstgericht
- Coinhoppen niet meer nodig
- DCA-en zonder fiat bijstorten (compounding)
- Stressvrij crypto-investeren
Perfect advies!

Ik doe het precies zo. Alles staat op Blockfi en Nexo. Trek nu een dikke €400 rente per maand en als btc echt sky high gaat profiteer je meteen omdat je de coins gewoon in bezit hebt. Iedere maand stort ik een vast bedrag en kijk er verder niet meer naar. Althans alleen om de bijgeschreven rente te bekijken ;)

Bereken maar eens wat rente op rente doet met een bepaalde inleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Met CAKE heb ik een haat-liefde verhouding.
Aantal leuke ritjes op gemaakt maar elke keer te vroeg uitgestapt.
Al met al wel alleen maar winst opgeleverd maar had zooo veel meer kunnen zijn.
Nu 62000 sats.. Durf eigenlijk niet nóg een ritje te maken _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Jeetje, ik heb dit nu drie keer gelezen en iedere keer begint het lampje feller te branden. Baal nu echt dat ik dit zelf niet heb ingezien.

Ik had daarmee zoveel meer sats kunnen verzamelen. Sheeeeeeeeet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 00:01
Vibravis schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:31:
[...]

Perfect advies!

Ik doe het precies zo. Alles staat op Blockfi en Nexo. Trek nu een dikke €400 rente per maand en als btc echt sky high gaat profiteer je meteen omdat je de coins gewoon in bezit hebt. Iedere maand stort ik een vast bedrag en kijk er verder niet meer naar. Althans alleen om de bijgeschreven rente te bekijken ;)

Waarom zowel Blockfi en Nexo? En koop je aan via Binance dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Denk dat ik de helft van mijn ADA ga verkopen. Heb een behoorlijk aantal die ik nu met winst kan verkopen en de opbrengst ga ik dan gebruiken om mijn btc en eth posities te vergroten. Ik houd dan nog steeds een mooi ADA-potje over.

Ik weet dat ADA een beetje "love it or hate it" is :P maar zijn er meer mensen die met deze gedachte spelen? Of uberhaupt inzichten (nee geen advies) of 50% verkopen een goede move is?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:19
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:28:
[...]

Gouden tip. Laat jij even weten wanneer de dip komt en wanneer de bodem bereikt is? Maar dan wel vooraf graag.
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar wel het beste.
Zelf stap ik sowieso uit in het weekend en pik op maandagmorgen weer alles op. Dit keer was het beter om het al op zondagavond te doen. Maar alsnog pakt het bij altijd heel mooi uit om iig alles voor zaterdagmiddag te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:18
Is een prachtige groene dag vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Eindelijk het geheim ontcijferd!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

Bananeman schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:32:
Denk dat ik de helft van mijn ADA ga verkopen. Heb een behoorlijk aantal die ik nu met winst kan verkopen en de opbrengst ga ik dan gebruiken om mijn btc en eth posities te vergroten. Ik houd dan nog steeds een mooi ADA-potje over.

Ik weet dat ADA een beetje "love it or hate it" is :P maar zijn er meer mensen die met deze gedachte spelen? Of uberhaupt inzichten (nee geen advies) of 50% verkopen een goede move is?
Waarom zou je een stablecoin verkopen? :P

Nah, zelf weet ik het ook niet. GAK is redelijk laag, maar veel beweging zit er niet meer in lately. Aan de andere kant, het vormt maar een paar % van PF.

Laat me weten wat je doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 10:15
Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:24:
2. Indien je dat durft, laat je deze assets rente trekken (op Nexo, CDC, Celsius, BlockFi e.d.)

Interessant! Crypto.com hoor ik in dat rijtje ook vaak? Enig idee welke best of the bunch is?
Wat bedoel je precies met "omdat je de coins gewoon in bezit hebt"?
Kun je iets delen van je cash flow van euro -> btc bij blockfi/nexo (en eventueel weer -> euro)

Vind de afweging van waar laat ik m'n coins lastig. Gezien het "not-your-keys-not-your-coins" gebeuren wat altijd wordt geroepen als het fout gaat vraag ik me af wat hier nu een handige aanpak van is?
Gedeelte HW-wallet, gedeelte reguliere exchange (bitvavo, binance, ...) en een gedeelte naar zo'n rente-exchange (crypto.com, blockfi, ...)?

[ Voor 3% gewijzigd door catchingfire op 26-04-2021 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
Aarebe1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:31:
Met CAKE heb ik een haat-liefde verhouding.
Aantal leuke ritjes op gemaakt maar elke keer te vroeg uitgestapt.
Al met al wel alleen maar winst opgeleverd maar had zooo veel meer kunnen zijn.
Nu 62000 sats.. Durf eigenlijk niet nóg een ritje te maken _O-
Ik zit er sinds februari in en het was een behoorlijke rollercoaster.. Maar ben blijven holden, traden wil me nog niet zo goed lukken (maak wel winst maar minder dan hold). Op 14USD nog bijgekocht waarna de koers zakte naar 9-10 usd.. Daar bleef 'ie toen best wel een tijdje op hangen dus ik verloor het vertrouwen een beetje. Toch blijven holden maar altijd verwacht dat die weer terug zou zakken. Kijk waar we nu staan. Heb er helaas maar een bescheiden bedrag in gestopt. Er moeten toch aardig wat mensen rondlopen die echt bakken met geld verdiend hebben hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
catchingfire schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:35:
[...]

[...]

Interessant! Crypto.com hoor ik in dat rijtje ook vaak? Enig idee welke best of the bunch is? Wat bedoel je precies met "omdat je de coins gewoon in bezit hebt"?

Vind de afweging van waar laat ik m'n coins lastig. Gezien het "not-your-keys-not-your-coins" gebeuren wat altijd wordt geroepen als het fout gaat vraag ik me af wat hier nu een handige aanpak van is?
Gedeelte HW-wallet, gedeelte reguliere exchange (bitvavo, binance, ...) en een gedeelte naar zo'n rente-exchange (crypto.com, blockfi, ...)?
Ik zou ook wel de meningen van veteranen hierover willen weten. Ik hoor nu staken via binance earn, dan nexo, crypto, blockfi,...

Waar begin je nu om uit te zoeken wat wat is, en hoe ze van elkaar verschillen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:32:
[...]

Waarom zowel Blockfi en Nexo? En koop je aan via Binance dan?
Probleem is dat er geen garantiestelsel beschikbaar is voor dit soort bedrijven. Dus klapt een bedrijf, ben je alles kwijt. Ik gok dan liever op 2 paarden.

Natuurlijk is die kans relatief klein. Verdiep je bijvoorbeeld maar eens in Blockfi. Groot bedrijf met vooral financiële mensen in de top. Die weten wat ze doen. In Usa hebben ze ook een goedkeuring van de centrale bank dacht ik dus wat dat betreft een keurig bedrijf wat al sinds 2017 bestaat.

Maar het principe van uitlenen is ontzettend interessant. Ik heb geen bal verstand van traden maar hiermee pak ik toch het voordeel van groeiende crypto’s en anderzijds een mooie rente.

Meestal koop ik een paar keer per maand LTC via litebit en stuur ik die naar Blockfi. Wel alleen kopen in een mooie dip natuurlijk. Daarna kun je die fijn laten staan en rente trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:34:
[...]

Waarom zou je een stablecoin verkopen? :P

Nah, zelf weet ik het ook niet. GAK is redelijk laag, maar veel beweging zit er niet meer in lately. Aan de andere kant, het vormt maar een paar % van PF.
Bij mij ~25% van mijn pf, vrij fors dus. Ik denk dat ik zo'n 15% marge heb gemaakt en daarnaast heb ik staking rewards, dus een nette plus.

Ik geloof wel in de visie, doelstellingen, technologie, etc. Daarom zal ik ook een flink deel houden. Mijn overweging om een deel te verkopen is dat ik m.i. met andere coins meer rendement kan behalen, en zoals gezged wil ik mijn btc en eth posities uitbreiden.
Laat me weten wat je doet :P
Will do :) Ik wacht sowieso minimaal deze week nog even af, ff kijken wat de verschillende koersen gaan doen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:31
Staken van BTC kan onder andere bij

- BlockFi - heeft sterke banden met Gemini en backed bij grote partijen. Laatst zijn de voorwaarden aangepast waardoor je nog maar maximaal 1 BTC hier wilt stallen. Daar krijg je 6% rente op. Alles daarboven 3%? uit m'n hoofd. Uitbetalingen zijn maandelijks
-Ledn - zelfde verhaal. Gebacked door grote partijen. Hier kan je nog wel meer BTC stallen voor de 6% rente

Dan zijn er nog Nexo, Crypto.com en Celcius als populaire alternatieven. Het verschil met deze aanbieders is dat je wel hun eigen token "moet" hebben voor maximaal rendament.

Ik heb op dit moment mijn BTC bij Crypto.com staan omdat ik al een betaalkaart hier had. Ze geven mij 6.5% rente, uitbetaling is welke week. Nadeel - er is een lock van 3 maanden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Bij Crypto.com krijg je in ieder geval 2% rente (op jaar basis) wanneer je BTC flexibel staked. En zo te zien kan je elke 7 dagen compounden aangezien je earnings 1x per week worden uitbetaald. Echter is de minimale deposit die je moet doen 0.005 BTC dus je ontvangen rente moet wel minimaal dat bedrag zijn anders kan je niet compounden. Nexo heb ik me nog niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:43:
Bij Crypto.com krijg je in ieder geval 2% rente (op jaar basis) wanneer je BTC flexibel staked. En zo te zien kan je elke 7 dagen compounden aangezien je earnings 1x per week worden uitbetaald. Echter is de minimale deposit die je moet doen 0.005 BTC dus je ontvangen rente moet wel minimaal dat bedrag zijn anders kan je niet compounden. Nexo heb ik me nog niet in verdiept.
0,005 op jaarbasis? Of anders gevraagd: hoeveel BTC heb je minimaal nodig om de rente te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

[...]

Perfect advies!

Goed bezig! Compounding heet dat.
Ik koop maandelijks ETH's van de vrijgekomende rente. Dat zie ik als een nog lucratievere investering dan BTC.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Geweldig advies _/-\o_ ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Bananeman schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:32:

Nee, ik HODL mijn ADA omdat ik denk dat het in de toekomst flink gaat stijgen en hij behoorlijk stable is verder. Daarnaast een goede coin om te staken. Ik koop iedere keer wat bij als hij < 0.9 komt.

Daarnaast is ADA ook vrij makkelijk te traden met 10-20% winst omdat hij best stable en voorspelbaar is.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7PrEUnCk2aTWJfpyqB0kWOaV-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j7UoZXRPC3sxrveXPNPWmn1b.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skalders
Alright, ik stem erop dat een veteraan een nieuw topic start over heel het staking/rente gebeuren: binance earn, blockfi, nexo, cdc,... _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:43:
Met een hogere tier en 3 maand fixed staking, kun je tot 8,5% rente trekken (6,5 BTC + 2% CRO).
Er vroeg bij zijn (in geval van crypto.com) was goud waard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 18:40
Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:43:
Dan zijn er nog Nexo, Crypto.com en Celcius als populaire alternatieven. Het verschil met deze aanbieders is dat je wel hun eigen token "moet" hebben voor maximaal rendament.
YouHodler heeft geen eigen token, maar daar krijg je ook rente op BTC, ETH, LTC, etc. Nexo is wel aantrekkelijk, maar ik vraag me af waar ze gevestigd zijn. Ik kon het niet op hun site vinden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mbFabcXxXyAUcQ49s9CXss3ezdg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SWpxpQ7vX3Z0zdgoPs200KGn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
ik heb een fluff btc, dot en eth die ik stake op Hotbit, de percentages zijn nice!
nadeel wel als je redeemed moet je 24 uur wachten!

https://www.hotbit.io/invest

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Staken van BTC kan onder andere bij

- BlockFi - heeft sterke banden met Gemini en backed bij grote partijen. Laatst zijn de voorwaarden aangepast waardoor je nog maar maximaal 1 BTC hier wilt stallen. Daar krijg je 6% rente op. Alles daarboven 3%? uit m'n hoofd. Uitbetalingen zijn maandelijks
-Ledn - zelfde verhaal. Gebacked door grote partijen. Hier kan je nog wel meer BTC stallen voor de 6% rente

Ik heb op dit moment mijn BTC bij Crypto.com staan omdat ik al een betaalkaart hier had. Ze geven mij 6.5% rente, uitbetaling is welke week. Nadeel - er is een lock van 3 maanden
Wordt deze rente uitbetaald in Sats of eUrO's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
.GoO schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:46:
[...]

Nee, ik HODL mijn ADA omdat ik denk dat het in de toekomst flink gaat stijgen en hij behoorlijk stable is verder. Daarnaast een goede coin om te staken. Ik koop iedere keer wat bij als hij < 0.9 komt.

Daarnaast is ADA ook vrij makkelijk te traden met 10-20% winst omdat hij best stable en voorspelbaar is.
Ga ook eens proberen te traden met ADA idd, tot dusver nog niet gedaan. Welk pair gebruik jij? ADA/BTC?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:49:
Alright, ik stem erop dat een veteraan een nieuw topic start over heel het staking/rente gebeuren: binance earn, blockfi, nexo, cdc,... _/-\o_ _/-\o_
[YouTube: Should I lend my CRYPTO? Why, when and with who! BlockFi Celsius NEXO Compound DYDX Maker]

[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-04-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:45:
[...]

0,005 op jaarbasis? Of anders gevraagd: hoeveel BTC heb je minimaal nodig om de rente te ontvangen?
Nee, niet op jaarbasis. Je kan maar voor een bepaald minimum bedrag staken. Je kan niet minder inleggen dan 0.005 BTC per keer.

Even rekensommetje: 2% rente op jaarbasis. Per week is dat 2/52 = 0,03846%
Dus als je je wekelijkse rente opnieuw wilt inleggen (om rente op rente te krijgen, dus compounden) dan moet die 0,03846% meer zijn dan 0.005BTC. Dat wilt zeggen dat je dan dus 13BTC moet inleggen.. Of ik maak ergens een rekenfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Niann-Tsyr schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:50:
[...]

YouHodler heeft geen eigen token, maar daar krijg je ook rente op BTC, ETH, LTC, etc. Nexo is wel aantrekkelijk, maar ik vraag me af waar ze gevestigd zijn. Ik kon het niet op hun site vinden.
De rekeningen zijn gevestigd in Litouwen (EU) i.v.m. de fiscale voordelen.
Nexo zelf is een dochteronderneming van Credissimo, een gevestigde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Niann-Tsyr schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:50:
[...]

Staat mij iets van bij dat het in Estland gevestigd is.
Of een Estse vergunning, zou ook nog kunnen.

Litouwen lees ik hier boven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Aarebe1 op 26-04-2021 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
thanks! die ga ik bekijken.

Nu even een open vraag: welke van al deze diensten zouden de veteranen hier aanraden voor iemand die pas begint met staken? Ik snap dat hier geen één correct antwoord op is, maar wil mij wel ergens op baseren wanneer ik ga kiezen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKg3OO0D5hJZokdzsBVROrkks9U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z1MjJIsM3Tx3gav4z8DdlqsR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:54:
[...]

Nu even een open vraag: welke van al deze diensten zouden de veteranen hier aanraden voor iemand die pas begint met staken? Ik snap dat hier geen één correct antwoord op is, maar wil mij wel ergens op baseren wanneer ik ga kiezen.
BlockFi - als je niet meer dan 1BTC wilt vastzetten. Dit is naar mijn idee de meest veilige. Nog veiliger is spreiden. Maar als het om niet al te grote bedragen gaat ga je dan weer nat met transactiefees enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Je krijgt 4,5% BTC + 2% CRO denk ik?
CRO gaat wekelijks terug naar BTC gok ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Wat wel is, 1x een goede swingtrade en je hebt meer winst dan een heel jaar rente. Maar goed, rente hoef je verder niets voor te doen. Met bescheiden bedragen vind ik het echter gewoon niet zo de moeite waard.. Daarom cake voor zolang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:54:
[...]

Ik zou me eens gaan verdiepen in de bedrijven en kiezen waar je het beste gevoel bij hebt. Ik heb gekozen voor Blockfi als eerste vanwege de financiële mensen in het bestuur en dat ze hun cold wallets bij Gemini hebben staan. En ook nog eens een fijne app hebben.

Ook ben je bij Blockfi niet afhankelijk van een bepaalde munt. Bij sommige moet je bepaalde coins hebben om extra rente te krijgen. Dat is mij teveel gedoe. :)

Maar iedereen moet zelf zijn/haar keuze maken. Geloof niet dat er ontzettend veel verschil zit tussen de diverse bedrijven.

Ps: ik heb geen aandelen of enig belang in Blockfi ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:58
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:59:
Wat wel is, 1x een goede swingtrade en je hebt meer winst dan een heel jaar rente. Maar goed, rente hoef je verder niets voor te doen. Met bescheiden bedragen vind ik het echter gewoon niet zo de moeite waard.. Daarom cake voor zolang het duurt.
converteer naar LTC/ALGO/XLM, transfer naar waar je wil, en trade terug naar BTC/whatever?

betaal je +-2% ipv bvb 10% als je 300euries aan BTC verplaatst :)

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RZAcmC_pQuHJuWOTMiO1-zaTIEA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WQ95kdlk5ytR53HjbliHC83C.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:56:
[...]

Je krijgt 4,5% BTC + 2% CRO denk ik?
CRO gaat wekelijks terug naar BTC gok ik? :)
Nee, ik krijg 0 CRO. tis gewoon 6.5% op BTC.

[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-04-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:59:
Elke dag 1% is ook 3700%.

Het klinkt allemaal wat makkelijker dan het is. Het kan 10x goed gaan, en de 11e keer verlies je meer dan wat je tot die tijd gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:02:
[...]

ZOOO HEEYY! Whale alert!!! })

Jonge, haal je saldo ff weg. Is nie slim 8)7
edit: goed zo :P

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 26-04-2021 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Koningsnacht is vroeg begonnen bij jou of niet :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:06:
[...]

het is al telaat

DE BOORMACHINE IS READY HOOR
PAS OP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvmXy25xuE4zjWn22qiKryVy3Xc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CI0QIw9zzO1dLv56OxI5pu1z.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Mja, het staat allemaal locked. Succes met de boormachines hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:06:
[...]

Elke dag 1% is ook 3700%.

Het klinkt allemaal wat makkelijker dan het is. Het kan 10x goed gaan, en de 11e keer verlies je meer dan wat je tot die tijd gewonnen hebt.
Als jij mij verteld waar ik elke dag 1% rente krijg dan ga ik daar meteen staken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raaafie op 26-04-2021 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:28

knakworst

Get more sats!

Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:52:
[...]

Dat heeft niets met fiscale voordelen te maken maar met de soepele en meedenkende Litouwse centrale bank. Nu moet het Litouwse toezicht gewoon aan EU richtlijnen voldoen dus op zich niets mis mee. Hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:07:
[...]

Als jij mij verteld waar ik elke dag 1% rente krijg dan ga ik daar meteen staken :P
Gewoon 'ff' swingtraden en je bent er. Of Bitconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:07:
[...]

Genoeg plekken waar je meer dan 1% per dag krijgt. Alleen denk ik niet dat je er werkelijk mee gaat winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:02:
[...]

55k ingezet of 5x hetzelfde bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Tijd voor wat DeFI projecten op de crypto.org chain zou ik zeggen :D
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:09:
[...]

Gewoon 'ff' swingtraden en je bent er. Of Bitconnect.
Beetje een vervelend toontje.. Heb in dit topic al meerdere malen aangegeven dat ik niet trade, maar hodl. Ik geef alleen aan dat staken van kleine bedragen niet echt spannend is en je met 1 goed gelukte trade meer winst behaalt. Kan ook de andere kant op ja, dat snap ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:11:
[...]

55k ingezet of 5x hetzelfde bericht?
Mij is verteld dat ik beter niet over bedragen kan praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 28-09 14:11
Aangezien ik BTC ook van plan ben te HODLEN zit ik te kijken naar iets als BlockFi. Wat is DE manier om hierop mijn fiat te krijgen? USDT verzend ik liever niet ivm hoge gas-fees.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:12:
[...]

dat is een fabeltje, tweakers komen niet buiten. Laat staan dat ze bij iemand anders aanbellen met een boormachine.

Ik acht de kans nihil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:28

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:11:
[...]

Genoeg plekken waar je meer dan 1% per dag krijgt. Alleen denk ik niet dat je er werkelijk mee gaat winnen..
Op Pancakeswap zijn nog 8 'farms' met een APR hoger dan 365 procent. Beetje herbeleggen is 38 keer je inleg na 365 dagen. Don't try this at home...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:01
knakworst schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:08:
[...]

Dat heeft niets met fiscale voordelen te maken maar met de soepele en meedenkende Litouwse centrale bank. Nu moet het Litouwse toezicht gewoon aan EU richtlijnen voldoen dus op zich niets mis mee. Hopelijk.
ik heb er ook al enkele maanden een leuk bedragje staan, ik ben ook van plan dat bedrag te verdubbelen en te staken. Ik laat het ook gewoon in euro staan en laat 10% ervan uitbetalen in de nexo token. m'n BTC/ETH staan op andere exchange's. Ook hier gaat het mij om spreiding. ik heb er in vorige topics ook al redelijk wat over gevraagd (of het wel "legit" is) maar niemand kan dit bevestigen nog ontkrachten. Volgens mij gewoon zo veel mogelijk spreiden waar mogelijk (fiat/coins/tokens/exchanges) maar alles is mijn inziens beter dan op de bank ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:52:
[...]

Ok, dat is wel beter, want dan moeten ze aan EU-regels voldoen net als YouHodler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:04
[...]

Moet jij ook even de quote aanpassen. Daar is de foto nog te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Mijn btc staat gewoon op de ledger.. ik durf dat gewoon niet ergens te parkeren voor rente.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:57
[...]

Ehh, haal jij 'm ook even weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
knakworst schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:08:
[...]

Omzeilen ze dat niet gewoon door EUR om te zetten naar EURX tokens? Dan is het ineens geen geld meer en vervallen veel van de richtlijnen ook lijkt mij. Als EUR verdwijnt hebben ze een probleem. Als EURX verdwijnt is het gewoon een falende investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:12:
[...]

55k dus, niets zeggen is toestemmen vaak he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tominatie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:14:
[...]

dat is een fabeltje, tweakers komen niet buiten. Laat staan dat ze bij iemand anders aanbellen met een boormachine.

Ik acht de kans nihil.
Ik ben er ook niet zo heel bang voor. Maar opzich is het verstandig dat we het niet over absolute bedragen praten om het tenminste niet uit te lokken.

Dat was taal technisch een dramatische zin, maar volgens mij snap je het :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:17:
[...]

55k dus, niets zeggen is toestemmen vaak he :P
Wat het ook is. Zoals je ook heb kunnen zien staat mijn BTC vast in een contract. Daar is geen boormachine tussen te krijgen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Pelox schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:15:
Mijn btc staat gewoon op de ledger.. ik durf dat gewoon niet ergens te parkeren voor rente.
Welkom bij de club.
Ik heb speciaal 'not your keys, not your coins' aan de binnenkant van m'n arm laten tatoeëren ..
Anders had ik allang m'n coin ergens in Zimbabwe gestald voor 600% apy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:20:
[...]

Wat het ook is. Zoals je ook heb kunnen zien staat mijn BTC vast in een contract. Daar is geen boormachine tussen te krijgen :P
Het kunnen wel bontkragen met geduld zijn.
Trekken ze gewoon ff 53 dagen bij je in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:17:
[...]

Omzeilen ze dat niet gewoon door EUR om te zetten naar EURX tokens? Dan is het ineens geen geld meer en vervallen veel van de richtlijnen ook lijkt mij. Als EUR verdwijnt hebben ze een probleem. Als EURX verdwijnt is het gewoon een falende investering.
Ik hoor net van iemand op Discord dat ze gevestigd zijn in Zwitserland.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NOfMmn6eUXZGTFeWYcTLdAIpyXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HMQjHGm8mqGTxbcgQI9nJL1D.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De nieuwe generatie boomers.
Mensen die hun BTC niet laten werken maar gewoon parkeren en niks laten doen. Jullie geld wordt elk jaar minder waard op die manier! BTC inflatie brrrrr.

Pleur al je bitcoin in een beefy farm of een pannenkoeken pool. Dikke vette moon gains.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:57
Whale alert!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D0nSXNlidEAMaf0aCUX_Bxa4eHk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dkhmK5omsrbNG14YYATbTI7I.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

RenaldoN schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:15:
[...]

Moet jij ook even de quote aanpassen. Daar is de foto nog te zien.
Done. Sorry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:11:
[...]

Kijkende naar wat ik 2 maanden geleden in een farm en autocompound stopte en wat de waarde ervan nu is, kan ik wel zeggen dat als je de juiste plek vindt, je stevig kan winnen. 2 weken geleden op de piek was die investering al x9 gegaan :P

Soms is het ook risico nemen en heb je geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Luca schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:25:
[...]

Kijkende naar wat ik 2 maanden geleden in een farm en autocompound stopte en wat de waarde ervan nu is, kan ik wel zeggen dat als je de juiste plek vindt, je stevig kan winnen. 2 weken geleden op de piek was die investering al x9 gegaan :P

Met Cake had je echt veel kunnen hebben, stel je had Cake gekocht toen ie nog 4usdt was en je zat in auto compound, ching ching!

helaas bezit ik 0 Cake..... :/

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2021 21:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loxO_o
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
Luca schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:25:
[...]

Nice! Kan je misschien eens kort uitleggen hoe en waar je dit gedaan hebt? Wil zelf ook eens wat gaan staken en farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
Kol Nedra schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:27:
[...]

Met Cake had je echt vele kunnen hebben, stel je had Cake gekocht toen ie nog 4usdt was en je zat in auto compound, ching ching!
Ja ongelofelijk die Cake, en dan had je mij die dacht dat de prijs op $9 al hoog was ;( :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Kol Nedra schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:27:
[...]

Met Cake had je echt veel kunnen hebben, stel je had Cake gekocht toen ie nog 4usdt was en je zat in auto compound, ching ching!

helaas bezit ik 0 Cake..... :/
Waarom wist ik dit soort dingen 3 maanden geleden niet?
Grootste gedeelte voor 3usdt weggedaan _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ch9knjCmTNVNK4a3-d-uPjkhj_0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ks4ufWg2AdGWY3R8PXMHCmzP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Aarebe1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:29:
[...]

Had ik met THETA, best veel gekocht op 2 usdt, verkocht voor 4 usdt......wist ik maar dat ie nog verder ging ;w

wat gaat IOST doen, loopt lekker :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2021 21:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Gelukszoekr schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:20:
[...]

Je weet nu in ieder geval op welke dag ze komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lFpU9RRURZTAR_HrJzUBsfP9_2A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ntYnRWRN4wHtoCeXl15sMcO6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
BTC blijft nu toch een beetje rond de 54K slingeren.

Ik ben benieuwd wat ie vannacht gaat doen. Ik blijf er in ieder geval vanaf.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 10:15
Vibravis schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:00:
Ik zou me eens gaan verdiepen in de bedrijven en kiezen waar je het beste gevoel bij hebt. Ik heb gekozen voor Blockfi als eerste vanwege de financiële mensen in het bestuur en dat ze hun cold wallets bij Gemini hebben staan. En ook nog eens een fijne app hebben.
Ik heb enkel geHODL'd bij m'n reguliere exchange dus dat overzetten van crypto naar "iets anders" is nieuw voor me. Stel ik wil BTC gaan HODL'en met rente bij Blockfi. Wat is dan (account maken enzo snap ik) het stappenplan?

1. Op blockfi.com: "+ Deposit", Currency BTC, Wallet adres kopiëren
2. Op je reguliere exchange: BTC, opnemen, Wallet adres van blockfi hierin kopiëren, BTC-hoeveelheid aangeven en "OK"

Is dit de manier? (ik neem aan dat het van reguliere exchange naar een HW wallet ook ongeveer zo werkt?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
catchingfire schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:36:
[...]

Ik heb enkel geHODL'd bij m'n reguliere exchange dus dat overzetten van crypto naar "iets anders" is nieuw voor me. Stel ik wil BTC gaan HODL'en met rente bij Blockfi. Wat is dan (account maken enzo snap ik) het stappenplan?

2. Op je reguliere exchange: BTC, opnemen, Wallet adres van blockfi hierin kopiëren, BTC-hoeveelheid aangeven en "OK"

Is dit de manier? (ik neem aan dat het van reguliere exchange naar een HW wallet ook ongeveer zo werkt?)
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Aarebe1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:29:
[...]

Nieuwe kans? https://marshmallowdefi.com/

Echt een 1 op 1 kopie van PCS lijkt het wel.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
streamnl schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:36:

We staan op +12% tov de dip in nog geen dag tijd.

Er is ruimte omlaag, en daarna weer ruimte omhoog imho.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 21:19
streamnl schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:36:

Ja nu je het zegt, vandaag was misschien een dead cat bounce dagje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:40:
[...]

lol idd precies hetzelfde. vraag mij af of PCS hier wat aan gaat doen of dat het bij elkaar hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:50
Het Fantoom schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:40:
[...]

Ja nu je het zegt, vandaag was misschien een dead cat bounce dagje?
Dode katten stuiteren soms ook hoger :P too close to call.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:40:
[...]

Nee, hier snap ik de ballen van. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nemesis2212
Richh schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:40:
[...]

We staan op +12% tov de dip in nog geen dag tijd.

Er is ruimte omlaag, en daarna weer ruimte omhoog imho.
Er zijn maar 2 dingen zeker met crypto. het kan niet lager dan 0 en het kan nooit hoog genoeg (unlimited)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vibravis
catchingfire schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:36:
[...]

Je kunt BTC naar Blockfi versturen vanuit een exchange maar ik vind de fee nogal hoog. Ik heb alles naar LTC gezet en deze naar Blockfi gestuurd. Vanuit daar weer geruild voor BTC,ETH en USDT. Per maand koop ik dan LTC bij en verstuur ik weer naar Blockfi. Aldaar ruil ik die weer om. En dat iedere maand.

Ik zet altijd 25% op BTC, 25% op ETH en 50% USDT. Rente op USDT is 9,3% en waarde zal blijft gelijk omdat deze gekoppeld is aan de waarde van de dollar.

Op die manier probeer ik maandelijk mijn pf te vergroten en dan zie ik het over 10 jaar wel.

Gebruik altijd geld wat je kunt missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:42:
[...]

Er zijn maar 2 3 dingen zeker met crypto. het kan niet lager dan 0 en het kan nooit hoog genoeg (unlimited)
Dat we naar rechts gaan is ook een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Aarebe1 schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:42:
[...]

Dat we naar rechts gaan is ook een feit.
meestal oost maar wel vaak noord oost of zuid oost (ik haat zuid oost) :P

[ Voor 6% gewijzigd door nemesis2212 op 26-04-2021 21:44 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!