Mag ik vragen wat je favoriete platform coins zijn, en waar je persoonlijk de meeste groei in verwacht?Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:08:
[...]
Ik heb al wat, maar ik bedoel dat ze in de volgende bear/bull cycle een grotere rol krijgen in mijn HODL portfolio. Ze hebben stuk voor stuk een x10 of x100 gedaan.
Verwijderd
BNB was iets van 3 dollar en ETH 70 dollar op het dieptepunt.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:08:
[...]
Nee hoor, gewoon benieuwd naar de meningen en strategieën. Ik weet alleen niet als de platform coins zo hard gaan dalen in de bear markt t.o.v. de andere coins?

Maar de rest was ook niet veel soeps.
Alles wat ik aanraak vandaag verandert in goud. Al het andere wat ik niet aanraak ook overigens.
Verwijderd
Dat durf ik niet te zeggen. Ik verwacht dat de volgende cycle weer een jaar of 4 in beslag gaat nemen. In crypto is dat een eeuwigheid. Wellicht platforms die er nu nog helemaal niet zijn of nog heel lokaal opereren maar globaler worden (Big.One, Tokocrypto, CoinOne, er zijn echt 100000 kleine spelers met allemaal hun eigen token)Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:11:
[...]
Mag ik vragen wat je favoriete platform coins zijn, en waar je persoonlijk de meeste groei in verwacht?
nou ligt jezelf toe midas. wat heb je in goud veranderd?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:18:
Alles wat ik aanraak vandaag verandert in goud. Al het andere wat ik niet aanraak ook overigens.
Verwijderd
Precies. En kijk nu - BNB x200 en ETH "slechts" x30 (roughly)Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:18:
[...]
BNB was iets van 3 dollar en ETH 70 dollar op het dieptepunt.![]()
Maar de rest was ook niet veel soeps.
Wat is crypto toch een emotionele rollercoaster! Gisteren had ik een tiental coins in bezit, maar zag toch wat waarschuwingen voor BTC en de alts ging weer wat dippen. Dus ik alles verkocht om in ieder geval geen dikke rode cijfers te halen.
Vanmorgen: alles minimaal +10% van wat ik in mijn PF had. Hoe vervelend ik me dan voelde, terwijl het na enige relativering prima is: ik heb geen duizenden dollars verlies gemaakt. Maar toch, blijf je dan met die coins in je maag. Dus ik heb er een paar weer gekocht, dalen ze weer (I know, buy red, sell green, maar FOMO.....)
Om he-le-maal gek van te worden
.
Vanmorgen: alles minimaal +10% van wat ik in mijn PF had. Hoe vervelend ik me dan voelde, terwijl het na enige relativering prima is: ik heb geen duizenden dollars verlies gemaakt. Maar toch, blijf je dan met die coins in je maag. Dus ik heb er een paar weer gekocht, dalen ze weer (I know, buy red, sell green, maar FOMO.....)
Om he-le-maal gek van te worden
Haha nu al bezig zijn met de volgende cycle niet wetende wat deze cycle nog gaat brengenVerwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:08:
[...]
Ik heb al wat, maar ik bedoel dat ze in de volgende bear/bull cycle een grotere rol krijgen in mijn HODL portfolio. Ze hebben stuk voor stuk een x10 of x100 gedaan.
Even over Binance. Hun app en platform gaat naar mijn gevoel qua ontwikkeling veel harder dan alle anderen.
Als ik alleen al de Kraken Pro (gerespecteerde exchange) app vergelijk met die van Binance dan ligt die van Binance lichtjaren voorop. Het is gewoon triest hoe verschrikkelijk die Pro app van Kraken is.
Het succes van BNB lift hierop mee. De basis is de ontwikkeling van het platform en alle creatieve ideeën rondom (BSC).
Volgens mij heeft Binance wereldwijd 6000+ vacatures openstaan. Die pakken het meteen regionaal aan. Net zoals Google destijds. Massive scaling.
BNB heeft net zoals de dollar waarde zolang de markt waarin het opereert het goed doet. De inhoudelijke waarde van de techniek achter BNB is net zo irrelevant als die van de dollar.
Ik vind de chat support bij Kraken wel veel beter. Ook doe ik daar lekker DOT en KSM staken, maar voor traden is Binance de place tot be.
Als ik alleen al de Kraken Pro (gerespecteerde exchange) app vergelijk met die van Binance dan ligt die van Binance lichtjaren voorop. Het is gewoon triest hoe verschrikkelijk die Pro app van Kraken is.
Het succes van BNB lift hierop mee. De basis is de ontwikkeling van het platform en alle creatieve ideeën rondom (BSC).
Volgens mij heeft Binance wereldwijd 6000+ vacatures openstaan. Die pakken het meteen regionaal aan. Net zoals Google destijds. Massive scaling.
BNB heeft net zoals de dollar waarde zolang de markt waarin het opereert het goed doet. De inhoudelijke waarde van de techniek achter BNB is net zo irrelevant als die van de dollar.
Ik vind de chat support bij Kraken wel veel beter. Ook doe ik daar lekker DOT en KSM staken, maar voor traden is Binance de place tot be.
https://opensea.io/seaart
Alright, en je huidige PF in platform coins? Ik heb enkel bnb & kcs met een verhouding 90/10. hou me wel nog niet bezig met staken en dergelijke.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:18:
[...]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik verwacht dat de volgende cycle weer een jaar of 4 in beslag gaat nemen. In crypto is dat een eeuwigheid. Wellicht platforms die er nu nog helemaal niet zijn of nog heel lokaal opereren maar globaler worden (Big.One, Tokocrypto, CoinOne, er zijn echt 100000 kleine spelers met allemaal hun eigen token)
Zijn er niet heel veel van dit soort ETH rollups?mannowlahn schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:03:
Jongens, ik wil toch nog even wat shillen want ik denk dat het een pareltje is die op korte termijn weer flink kan stijgen.
CELER stond begin april op 10 cent maar is net zoals de rest flink naar beneden gepleurd, staat nu op bijna 6 cent. layer2.finance v0.1 Mainnet is net gelanceerd, helaas net in de week dat Bitcoin als een malle naar beneden pleurde. De marketing achter Celr is eigenlijk vrij laag maar dat is omdat men nog rustig aan doet. Vandaag is hij 25% gestegen en ik denk dat als Bitcoin de boel niet vernaggeld we best wel eens weer op ATH kunnen zitten volgende week.
https://blog.celer.networ...efi-simple-and-zero-fees/
Verwijderd
Ja, ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ga binnenkort nog niet dood (aan natuurlijke oorzaken danzorss schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:23:
[...]
Haha nu al bezig zijn met de volgende cycle niet wetende wat deze cycle nog gaat brengen
Mijn tactiek is juist bijkopen als alles in elkaar zaktStealthyPeanut schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:23:
Wat is crypto toch een emotionele rollercoaster! Gisteren had ik een tiental coins in bezit, maar zag toch wat waarschuwingen voor BTC en de alts ging weer wat dippen. Dus ik alles verkocht om in ieder geval geen dikke rode cijfers te halen.
Om he-le-maal gek van te worden.
Ja had ik gisteren gedaan voor schitterende prijzen. Maar nu BTC nog zo onstabiel is, zette een kleine daling naar 47k mij direct weer aan het twijfelen en even het "zekere voor het onzekere" te kiezen.Bierkameel schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:26:
[...]
Mijn tactiek is juist bijkopen als alles in elkaar zakt
Niet heel verkeerd, want het kan zomaar dippen. Maar toch is dat iets wat in de crypto markt niet altijd handig is
Haha ik ben vooral benieuwd of we straks weer zo’n cycle gaan krijgen, kijkende naar de adoption... In 2017 was het vooral het gerucht dat sommige bedrijven/organisaties in btc wouden stappen of dat er misschien een Etf ging komen. Als je nu kijkt is de adoptie een stuk groter. Ben wel benieuwd hoe de rest dit ziet gaan we weer een zelfde cycli doorlopen?Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:26:
[...]
Ja, ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ga binnenkort nog niet dood (aan natuurlijke oorzaken dan) dus er zit nog wel een cycletje of wat in.
Sorry maar jij bent lijkt het niet geschikt voor daytraden, zou je aanraden gewoon te kopen en er voorlopig niet aan te komen of lekker uitstappen en je verlies nemen.StealthyPeanut schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:23:
Om he-le-maal gek van te worden.
** Shitcoins shillen op een dergelijke manier is niet toegestaan. Daarnaast irriteer je anderen inmiddels ook meer dan goed voor je is. Stoppen aub. **
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 26-04-2021 19:49 ]
Ban deze _Gast_ alsjeblieft. (pun intended)_Gast_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:34:
[...]
Ik heb vandaag nauwelijks winst. Maar er is vandaag een token uitgekomen waar ik vertrouwen in heb voor de langere termijn http://www.vulkania.io
Het ziet er allemaal gelikt uit en de devs zijn openbaar ipv anoniem. Juist omdat hun project nog lang niet klaar is, vind ik dit een goed moment om goedkoop in te stappen.
Verwijderd
Dat is meteen het nadeel, ook van DCA. Op een gegeven moment heb je al behoorlijk wat stukgegooid en het blijft maar verdampen, er komt een punt dat je denk: het is wel goed zo. En dan gaat er nog eens 50% vanaf.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:18:
[...]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik verwacht dat de volgende cycle weer een jaar of 4 in beslag gaat nemen. In crypto is dat een eeuwigheid. Wellicht platforms die er nu nog helemaal niet zijn of nog heel lokaal opereren maar globaler worden (Big.One, Tokocrypto, CoinOne, er zijn echt 100000 kleine spelers met allemaal hun eigen token)
Moet je echt sterk in je schoenen staan om na een paar jaren kopen stug door te gaan met regelmaat. Iedereen die hier toen de dip kocht had vroeg of laat een moment van: dit is gekkenwerk, dit komt niet meer goed
Mensen denken vaak: was ik er toen maar bij. Maar zo makkelijk was het niet, vooral niet als je er dagelijks bovenop zit.
Eigenlijk moet je kopen wanneer geen hond er brood van lust en jaren niet meer naar omkijken. Maar ook dat is weer lastig met leuke bedragen
Oftewel: kutmunten.

Kan jij niet beter een shitcoin topic openen?_Gast_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:34:
[...]
Ik heb vandaag nauwelijks winst. Maar er is vandaag een token uitgekomen waar ik vertrouwen in heb voor de langere termijn http://www.vulkania.io
Het ziet er allemaal gelikt uit en de devs zijn openbaar ipv anoniem. Juist omdat hun project nog lang niet klaar is, vind ik dit een goed moment om goedkoop in te stappen.
Klopt, dus wat dat betreft is het ook een soort van schot hagelveertje schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:25:
[...]
Zijn er niet heel veel van dit soort ETH rollups?
Probeer je gewoon zoveel mogelijk shittokens hier te plaatsen zodat je later kan zeggen, kijk ik heb die al opgemerkt? Als ik even naar het sentiment kijk van mensen die op jou reageren, is het kwartje al bij jou zelf gevallen of ben je een alter ego van A87?_Gast_ schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:34:
[...]
je hebt vertrouwen in een token die vandaag voor het eerst gelanceerd is. Hoe dan? heb je ook vertrouwen als er iemand aan de deur komt om geld te vragen omdat zijn ov chip niet werkt en toevallig heeft zijn vader exact dezelfde naam als jij?
Lol ik heb zelfs de moeite genomen om dat team even na te gaan, for fuck sake gast.

[ Voor 20% gewijzigd door mannowlahn op 26-04-2021 17:45 ]
Verwijderd
Leuke muntjes man. Ik ram er elke maand 1k tegenaan. Mijn vriendin doet het "normale" sparen.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:36:
[...]
Dat is meteen het nadeel, ook van DCA. Op een gegeven moment heb je al behoorlijk wat stukgegooid en het blijft maar verdampen, er komt een punt dat je denk: het is wel goed zo. En dan gaat er nog eens 50% vanaf.
Moet je echt sterk in je schoenen staan om na een paar jaren kopen stug door te gaan met regelmaat. Iedereen die hier toen de dip kocht had vroeg of laat een moment van: dit is gekkenwerk, dit komt niet meer goed![]()
Mensen denken vaak: was ik er toen maar bij. Maar zo makkelijk was het niet, vooral niet als je er dagelijks bovenop zit.
Eigenlijk moet je kopen wanneer geen hond er brood van lust en jaren niet meer naar omkijken. Maar ook dat is weer lastig met leuke bedragen![]()
Oftewel: kutmunten.
We zien over 10 jaar wel wie er gek is/was. Discl: geen financieel advies.
(Note: hou altijd een gezonde buffer van zo'n 6maanden salaris in EUR. Dat is wel financieel advies.)
Staken moet je juist wel doen. BNB in de BNB vault. KCS wordt automatisch gedaan. Ik heb sinds 2019 vergeten 100 KCS laten staan in Kucoin and deze zijn gegroeid met 20 KCS.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:24:
[...]
Alright, en je huidige PF in platform coins? Ik heb enkel bnb & kcs met een verhouding 90/10. hou me wel nog niet bezig met staken en dergelijke.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Jlmb9vPfoxONL6pnEyC2Hmye.png?f=user_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Wat is jouw mening over de bnb vault en dat ze 'locked up' zijn? Ik ben dan wel in het algemeen een HODLer, maar dat ze (tijdelijk) vast zitten vind ik dan ook weer wat eng.Zhou schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:47:
[...]
Staken moet je juist wel doen. BNB in de BNB vault. KCS wordt automatisch gedaan. Ik heb sinds 2019 vergeten 100 KCS laten staan in Kucoin and deze zijn gegroeid met 20 KCS.
[Afbeelding]
Ze zitten niet gelocked, je kunt ze gelijk unlocken tenzij die dag heel veel zijn geunlocked. Dan duurt het 1 dagje extra.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:49:
[...]
Wat is jouw mening over de bnb vault en dat ze 'locked up' zijn? Ik ben dan wel in het algemeen een HODLer, maar dat ze (tijdelijk) vast zitten vind ik dan ook weer wat eng.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
De BNB vault is ideaal. Je trekt ze er zo uit, 5 seconden werk.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:49:
[...]
Wat is jouw mening over de bnb vault en dat ze 'locked up' zijn? Ik ben dan wel in het algemeen een HODLer, maar dat ze (tijdelijk) vast zitten vind ik dan ook weer wat eng.
Alright, bedankt mannen. Ik ga me wel eerst wat meer inlezen.
Gewoon op de binance documentatie of hebben jullie nog wat meer interessante bronnen over staking en dergelijke? (Binance heeft zó veel functies dat ik niet meer weet wat nu interessant is voor een hodler).
Gewoon op de binance documentatie of hebben jullie nog wat meer interessante bronnen over staking en dergelijke? (Binance heeft zó veel functies dat ik niet meer weet wat nu interessant is voor een hodler).
Verwijderd
Ga bij Binance naar de Earn mogelijkheden en klik op de grijze vraagtekentjes. Daar zit een bom aan goeie informatie achter.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:57:
Alright, bedankt mannen. Ik ga me wel eerst wat meer inlezen.
De "knowledge base" heet Binance Academy. Je kan daar ook veel in lezen. De vraagtekentjes linken vaak door naar de relevante Academy artikelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2021 18:00 ]
Ik heb wat BNB gestaakt voor 60 dagen gisteravond was dat wel wat jammer maar nu is het wel prima.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:49:
[...]
Waarschijnlijk had ik ze gister van de hand gedaan en dan vanmorgen wakker geworden na de stijging. En dus de boot gemist.
Dus staken was hier voor mij beter. De losse bnb heb ik gistermiddag omzet in fiat en is nu nog steeds fiat had ik gister een buyorder gezet was die fiat mischien nu meer waard geweest...

Nou ja dat is het spelletje. Die fiat heb ik gistermorgen overigens wel kunnen vermeerderen met daytraden in de piekjes en dalen.
Dat heeft dan gelukkig nog wel wat opgeleverd.
Hodl werkt voor mij over het algemeen beter.
En als iets in locked staking staat maakt het ook allemaal niet uit, je kunt er toch niks aan doen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Binance is ziekelijk groot. Maar blijft idd een trade platform, zelfs de lite versie van de app is voor vele al lastig. De technieken die ze gebruiken zijn wel cool, vind het knap dat het nog redelijk stabiel en snel is met zoveel users wereldwijd.enomiss schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:24:
Even over Binance. Hun app en platform gaat naar mijn gevoel qua ontwikkeling veel harder dan alle anderen.
Binance is briljant speelt overal perfect op in, heeft ondanks de enorme omvang aan users, support dat snel reageert en juist functioneert, dit kan je van vele andere niet zeggen.jzoin2 schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:18:
[...]
Binance is ziekelijk groot. Maar blijft idd een trade platform, zelfs de lite versie van de app is voor vele al lastig. De technieken die ze gebruiken zijn wel cool, vind het knap dat het nog redelijk stabiel en snel is met zoveel users wereldwijd.
Volkomen eens. Heb het hier nog niet baan voorbij zien komen, maar die Kraken Pro app is echt om te janken. De eerste keer dat ik die app gebruikte dacht ik dat ik een scam versie had geïnstalleerd, man man.enomiss schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:24:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
jzoin2 schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:18:
[...]
Binance is ziekelijk groot. Maar blijft idd een trade platform, zelfs de lite versie van de app is voor vele al lastig. De technieken die ze gebruiken zijn wel cool, vind het knap dat het nog redelijk stabiel en snel is met zoveel users wereldwijd.
Verwijderd
Dat is ook wel anders geweest en Binance heeft nogsteeds wel problemen tijdens grote runs, maar ze doen in ieder geval hun best om op te schalen.jzoin2 schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:18:
[...]
Je kan een storing bij Binance herkennen aan dat er hier een gozer die normaliter alleen over Bitcoin Cash loopt te spammen, ineens over Binance exitscams begint te zeiken.
Zucht. Krijg al hoofdpijn als ik er aan denk.
RektWhySoSerious schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:03:
Moon enzulks
Toevallig de crypto.com app ook geïnstalleerd? Heb al een poos een account, maar de app nooit gehad. Dacht wellicht is het handig voor day-traden de app te installeren, nu moet je het gehele verificatie proces weer doorlopenJedi_Pimp schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:24:
[...]
Volkomen eens. Heb het hier nog niet baan voorbij zien komen, maar die Kraken Pro app is echt om te janken. De eerste keer dat ik die app gebruikte dacht ik dat ik een scam versie had geïnstalleerd, man man.

Bensimpel
Positieve meneer
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Bensimpel op 26-04-2021 19:22 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Send x BNB and we will send you x BNB back?Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:06:
<removed URL>
Lijkt erg op een scam, maar volgens
YouTube: BINANCE BNB CEO TALKS ABOUT SAFEMOON LISTING | SAFEMOON BINANCE BNB ...
Stream zelf bij CZ doen ze het echt als give away omdat ze de rechtzaak over BNB hebben gewonnen.
Serieus, als dat al niet de oudste scam ooit is op het internet. De nigeriaanse prins die je geld wil overmaken maar eerst x euro van jou nodig heeft om het geld vrij te krijgen.
@Bensimpel lijkt me beter als je die link asap weghaalt.
** Geen individuele mods taggen, daar zijn topicreports voor **
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 26-04-2021 19:33 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Echter CZ zegt het zelf in de streamNopheros schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:08:
[...]
Send x BNB and we will send you x BNB back?
Serieus gast, als dat al niet de oudste scam ooit is op het internet. De nigeriaanse prins die je geld wil overmaken maar eerst x euro van jou nodig heeft om het geld vrij te krijgen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
** Video weggehaald voordat men er in trapt **
Binance youtube kanaal, dus niet van een of andere vage gast die er wat over heeft geplakt.
Binance youtube kanaal, dus niet van een of andere vage gast die er wat over heeft geplakt.
[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 26-04-2021 20:16 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar zegt hij dat in de stream ?Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:09:
[...]
Echter CZ zegt het zelf in de streamToch wel raar?
Bij het community gedeelte van dit kanaal staan vage foto's van 2 weken geleden, deze zijn niet van CZ, maar ook bij de locatie staat iets waar ik zelf mijn twijfels over zou hebbenBensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:11:
** Video weggehaald voordat men er in trapt **
Dus het ruikt naar scamm. Als dingen te goed zijn om te geloven dan doe ik het niet, maar ieder zijn eigen keuze
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 26-04-2021 20:17 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Iets eerder had hij het erover, give away sponsored bij cz zelf.
Kan niet terug in de timeline in de video, duurt al ruim 90 min lol.
Vind het maar vaag, maar kan wel legit zijn? CZ doet wel vaker rare dingen. Misschien obvious scam site voor de lol ofzo?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dude, is toch duidelijk dat dit niet van Binance is.... obvious scam site?????Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:16:
[...]
Vind het maar vaag, maar kan wel legit zijn? CZ doet wel vaker rare dingen. Misschien obvious scam site voor de lol ofzo?
Bensimpel
Positieve meneer
Ben opzoek naar de wallet adress, zou je toch zo moeten zien als er echt geld ingaat en dubbel weer uitgaat?Machlah schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:16:
Zijn jullie echt zo goedgelovig ???
😆 - Denk ook eens om ;)
Ff testen hoeveel mensen eraan mee doen, alvorens hij zich volledig gaat storten op het scammen?Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:16:
[...]
Waarom DE FUCK zou binance dit doen en waarom DE FUCK op een site adres anders dan Binance... denk ff NA !Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:17:
[...]
Ben opzoek naar de wallet adress, zou je toch zo moeten zien als er echt geld ingaat en dubbel weer uitgaat?
dat is hoe scams werken. eerst keren ze 'winst' uit om vervolgens weg te lopen met je grotere storting.Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:17:
[...]
Ben opzoek naar de wallet adress, zou je toch zo moeten zien als er echt geld ingaat en dubbel weer uitgaat?
Kan moeilijk geloven dat CZ dit zelf aanprijst, maar zal de video wel eens checken nadat de stream afgelopen is. Slaat nergens op dat ze dit niet gewoon via hun eigen site zouden doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Skalders op 26-04-2021 19:19 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad, waarom is mijn vraag dan zo raar. jesus zeg..Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:18:
[...]
dat is hoe scams werken. eerst keren ze 'winst' uit om vervolgens weg te lopen met je grotere storting.
Kan moeilijk geloven dat CZ dit zelf aanprijst, maar zal de video wel eens checken nadat de stream afgelopen is. Slaat nergens op dat ze dit niet gewoon via hun eigen site zouden doen.
* Bensimpel loopt de deur uit
😆 - Denk ook eens om ;)
Ga naar het kanaal, klik op community en de posts die op dit kanaal gemaakt zijn in de afgelopen weken. Dat is zeker geen CZSkalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:18:
[...]
dat is hoe scams werken. eerst keren ze 'winst' uit om vervolgens weg te lopen met je grotere storting.
Kan moeilijk geloven dat CZ dit zelf aanprijst, maar zal de video wel eens checken nadat de stream afgelopen is.
Ben je nu serieus????Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:19:
[...]
Inderdaad, waarom is mijn vraag dan zo raar. jesus zeg..
* Bensimpel loopt de deur uit
Zoveel red flags hiero....
Maar goed... hier heb je het echte Binance youtube kanaal: YouTube: YouTube
Bensimpel
Positieve meneer
Had het al gevonden idd, maar je kunt ook normaal reageren gast. Fijne avond nog..Machlah schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:20:
[...]
Ben je nu serieus????
Zoveel red flags hiero....
Maar goed... hier heb je het echte Binance youtube kanaal: YouTube: YouTube
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Ik zou jouw quote ook maar aanpassen dan.Nopheros schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:08:
[...]
Send x BNB and we will send you x BNB back?
Serieus, als dat al niet de oudste scam ooit is op het internet. De nigeriaanse prins die je geld wil overmaken maar eerst x euro van jou nodig heeft om het geld vrij te krijgen.
@Bensimpel lijkt me beter als je die link asap weghaalt.
@Taro
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik probeer je van een scam te behoeden maar je wilt maar niet geloven dat het fake is....Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:21:
[...]
Had het al gevonden idd, maar je kunt ook normaal reageren gast. Fijne avond nog..
Eindelijk breekt er wat uit... BTC en XRP.. en nog wat..
[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 26-04-2021 19:23 ]
Bensimpel
Positieve meneer
laat maar joh. Ik vroeg alleen om meer info, bedankt voor je inputMachlah schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:23:
[...]
Ik probeer je van een scam te behoeden maar je wilt maar niet geloven dat het fake is....
😆 - Denk ook eens om ;)
Deepfake in combinatie met giveaway en mensen trappen er weer volledig in. Haal die link gewoon weg!
[ Voor 14% gewijzigd door Sydney08 op 26-04-2021 19:24 ]
Tomorrow is not today!
Lol na een filmpje van de daily investor kwam deze hier ook voorbij. Had hem al direct een report gedaan maar nu komt ie hier ook al voorbij.Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:09:
[...]
Echter CZ zegt het zelf in de streamToch wel raar?
Hij zegt toch dat ie er gewoon meer van wilt weten omdat het de facto too good to be true is? Kun je dat hem ook op een normale manier wijs maken en weer door..Machlah schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:23:
[...]
Ik probeer je van een scam te behoeden maar je wilt maar niet geloven dat het fake is....
Wel een eng idee dat men nu dus blijkbaar ook deepfake in gaat zetten voor scams. Gegarandeerd dat mensen hierop nat gaan. Extra goed bronnen checken en misschien ook 'domme' vragen accepteren als de voorgaande.
Ik geef een paar keer normaal aan dat het OVERduidelijk een scam is maar hij wilt het niet geloven. Hoopt dat het echt isYoup1e schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:25:
[...]
Hij zegt toch dat ie er gewoon meer van wilt weten omdat het de facto too good to be true is? Kun je dat hem ook op een normale manier wijs maken en weer door..
Wel een eng idee dat men nu dus blijkbaar ook deepfake in gaat zetten voor scams. Gegarandeerd dat mensen hierop nat gaan. Extra goed bronnen checken en misschien ook 'domme' vragen accepteren als de voorgaande.

[ Voor 11% gewijzigd door Machlah op 26-04-2021 19:29 ]
Verwijderd
Ik heb er zonet 80 BNB heengestuurd maar nog niks terug...
Zo wacht ik ook al 2 jaar op 20 Ethereum.
Zal wel druk zijn op de blockchain.
Moet wel zeggen dat het frappant is dat mensen nog steeds de neiging hebben om in zo'n dingen te willen geloven, of zelfs nog maar twijfelen. Maar goed, deepfake is wel een nieuw en enge manier, ookal viel dat in dit geval makkelijk te bevestigen.
Is er een Bitcoin exchange die mij via automatische incasso €1000 per maand laat investeren in Bitcoin?
Bij Kraken en Binance heb ik die optie nog niet gevonden.
Het hoeft geen eens deepfake te zijn... het kan ook een oude livestream / video geplakt in het venstertje er om heen. Ik heb het videotje niet geluisterd, weet niet of hij naar de site refereert verder.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:31:
Moet wel zeggen dat het frappant is dat mensen nog steeds de neiging hebben om in zo'n dingen te willen geloven, of zelfs nog maar twijfelen. Maar goed, deepfake is wel een nieuw en enge manier, ookal viel dat in dit geval makkelijk te bevestigen.
Je kunt via mij de TX versnellen.. stuur je zo mijn BNB adres.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:31:
Ik heb er zonet 80 BNB heengestuurd maar nog niks terug...
Ik mag toch met trots melden dat ik bij de buy high sell low club hoor sinds vannacht. Ik dacht slim te zijn en limit orders in te stellen zodat ik niet weer half gaar op me werk zou aankomen door een slechte nachtrust. In het kader van beperken van de verliezen leek het me een geweldig plan.
U raadt het al, bijna op de bodem verkocht natuurlijk. Welcome to the club
Hebben we dat ook eens meegemaakt
U raadt het al, bijna op de bodem verkocht natuurlijk. Welcome to the club

:strip_exif()/f/image/aZ54V1KUKaHO61j0s9uuArbN.jpg?f=fotoalbum_large)
Op Crypto.com kun je een recurring buy plaatsen. Vast ook wel op andere exchanges.chronoz schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:33:
Is er een Bitcoin exchange die mij via automatische incasso €1000 per maand laat investeren in Bitcoin?
Mijn advies is om het handmatig te doen, eens per maand, bijv standaard tussen de 12e en 18e van de maand op de eerste mooie rode candle. Komt die rode candle er niet, dan koop je sowieso op de 18e.
1. Net wat meer kans om dipjes te kopen.
2. Fun factor
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 26-04-2021 19:41 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Had je gezien dat ik vorige week vertelde over mijn collega die 8k€ aan VET had weggegeven aan een scam?Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:23:
[...]
laat maar joh. Ik vroeg alleen om meer info, bedankt voor je input
Nou, zo dus
Wat bedoel je met rode candle?Mooody schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:39:
[...]
Op Crypto.com kun je een recurring buy plaatsen. Vast ook wel op andere exchanges.
Mijn advies is om het handmatig te doen, eens per maand, bijv standaard tussen de 12e en 18e van de maand op de eerste mooie rode candle. Komt die rode candle er niet, dan koop je sowieso op de 18e.
1. Net wat meer kans om dipjes te kopen.
2. Fun factor
Tot nu toe koop ik ook 'uit de losse pols' proberen in de dipjes gewoon elke keer 50 euro of zo
en doe daarbij hold
Ik denk het wel. Ik heb eerst de app geactiveerd en ik kon daarna wel vrij gemakkelijk de exchange en de defi wallet activeren. Ik kan mij voorstellen dat als je het andersom doet dat je nog een keer moet verifiëren. De integratie van de verschillende onderdelen is niet heel sterk. Op de app heb je geen volwaardige exchange. Check dus even goed of je dit gaat helpen, want voor day-traden is lijkt het mij niet handig. Je kunt via de app het earn platform en de supercharger gebruiken evenals de zaken voor de kaart en fiat stortingen.tomcoin schreef op maandag 26 april 2021 @ 18:55:
[...]
Toevallig de crypto.com app ook geïnstalleerd? Heb al een poos een account, maar de app nooit gehad. Dacht wellicht is het handig voor day-traden de app te installeren, nu moet je het gehele verificatie proces weer doorlopenKlopt dat wel?
Maar we krijgen binnenkort te horen dat MS en Apple zijn ingestapt in BTC?
Aangezien je nu stock tokens kan traden van Coinbase, Tesla en Microstategy (bezitten alle drie BTC) op Binance en komende dagen wordt hier MS en Apple aan toegevoegd. Weet CZ meer dan wij?
Aangezien je nu stock tokens kan traden van Coinbase, Tesla en Microstategy (bezitten alle drie BTC) op Binance en komende dagen wordt hier MS en Apple aan toegevoegd. Weet CZ meer dan wij?
Remko.me schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:42:
[...]
Wat bedoel je met rode candle?
Tot nu toe koop ik ook 'uit de losse pols' proberen in de dipjes gewoon elke keer 50 euro of zo
en doe daarbij hold
:fill(white):strip_exif()/f/image/E28C38FzzQpsy9tiDYKmkotB.png?f=user_large)
Zie je die rode lijn naar beneden? Dat is een rode candle. Dat kun je ook een dip noemen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bensimpel
Positieve meneer
Sorry maar ik geloof je gewoon?Machlah schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:28:
[...]
Ik geef een paar keer normaal aan dat het OVERduidelijk een scam is maar hij wilt het niet geloven. Hoopt dat het echt isVerzint er zelfs bij dat het mogelijk wel express een scam site is want Binance doet wel vaker rare dingen.... sorry, dan kan ik niet meer normaal reageren.
Elkaar meteen keihard afstraffen terwijl ik gewoon een redelijke normale vraag stel, doe es normaal.
link heb ik inmiddels aangepast, na wat verdere onderzoek is het gewoon idd een nep youtube account, whois op de website kwam ik uit in IJsland, terwijl Binance zelf in de VS is gehost.
Laten we elkaar gewoon behouden voor scams en elkaar niet meteen voor mega mongool uitmaken? Graag hier gezellig houden. Meteen elkaar lekker aanvallen heeft niemand baat bij.
😆 - Denk ook eens om ;)
Waves gaat lekker!
Bensimpel
Positieve meneer
De scammers zijn inderdaad gewoon smerig, juist hierbij kunnen we elkaar waarschuwen. Want ik was dit nog niet eerder zo tegengekomen namelijk. Bedankt voor de mensen die nog wel serieus konden reageren.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:41:
[...]
Had je gezien dat ik vorige week vertelde over mijn collega die 8k€ aan VET had weggegeven aan een scam?
Nou, zo dus
😆 - Denk ook eens om ;)
Akkoord over dat beleefd blijven maar ik kan de hevige reacties wel snappen hier, zo'n overduidelijke scam zou toch eerst wat belletjes moeten laten rinkelen bij je en je eerst het youtube kanaal laten checken en dergelijke voordat je het hier post, waar andere mogelijks erdoor kunnen intrappen.Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:50:
[...]
Sorry maar ik geloof je gewoon?
Elkaar meteen keihard afstraffen terwijl ik gewoon een redelijke normale vraag stel, doe es normaal.
link heb ik inmiddels aangepast, na wat verdere onderzoek is het gewoon idd een nep youtube account, whois op de website kwam ik uit in IJsland, terwijl Binance zelf in de VS is gehost.
Laten we elkaar gewoon behouden voor scams en elkaar niet meteen voor mega mongool uitmaken? Graag hier gezellig houden. Meteen elkaar lekker aanvallen heeft niemand baat bij.
Net zoals die keer dat ik mensen probeerde te behoeden voor de Safemoon scam met een legit graph en jij helemaal looneytunes ging dat ik me moest inlezen in het project en of ik wel wist wat het allemaal voor potentie had?Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:50:
[...]
Grapje.
Waar heb ik je voor mega mongool uitgemaakt? Ik heb je ook niet aangevallen, maar na 4 berichten dat het overduidelijk een scam is ben ik er wel klaar meeBensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:50:
[...]
Ik raad je aan om in het vervolg eerst deze basis dingen te checken voor je hier dingen neer gaat gooien.
Bensimpel
Positieve meneer
Daarvoor mijn excuses inderdaad, had de link inderdaad al weggehaald.Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:53:
[...]
Akkoord over dat beleefd blijven maar ik kan de hevige reacties wel snappen hier, zo'n overduidelijke scam zou toch eerst wat belletjes moeten laten rinkelen bij je en je eerst het youtube kanaal laten checken en dergelijke voordat je het hier post, waar andere mogelijks erdoor kunnen intrappen.
Youtube kanaal checken had ik nog niet aan gedacht, maar die hou ik wel in het achterhoofd.
😆 - Denk ook eens om ;)
Heel sporadisch kom ik hier nog eens kijken. Al minimaal een jaar niet meer toen ik hier verkondigde dat het tijd was. Het probleem is dat Machlah en ik weten dat hij hier al jaren rondloopt. Door vragen zoals die van jou ben ik na de zoveelste keer een beetje afgehaakt. Machlah blijft om mensen zoals jullie te helpen en te behoeden voor een grove fout. In dit geval is het voor hem denk ik de 50e keer of iets dergelijks voor een scam die iedereen inmiddels zou moeten kennen in Crypto-land. Zo denken wij er dan over hé... al jaren Crypto veteranen en soms vergelijk ik het wel eens met mijn uitleg van een chart aan een nieuweling. Voor mij is het zo klaar als een klontje terwijl ze bij god niet weten waar je het over hebt.Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:55:
[...]
Daarvoor mijn excuses inderdaad, had de link inderdaad al weggehaald.
Youtube kanaal checken had ik nog niet aan gedacht, maar die hou ik wel in het achterhoofd.
Achja, neem het hem niet kwalijk. Hij bedoelde het goed.
Ik ga weer onder m'n steen liggen voordat ik ook een krent wordt.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik had ook even gegoogled op de URL van het kanaal: https://www.google.com/se...hn_8WRlHkw&meta=&aq=f&oq=Bensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:55:
[...]
Daarvoor mijn excuses inderdaad, had de link inderdaad al weggehaald.
Het kanaal had dus eerst een andere naam en je vindt o.a. dit Instagram-account
/f/image/u7PD8yz3vjacoQlGwp9PSY54.png?f=fotoalbum_large)
Scriptkiddie

Soms is misschien wel goed om even goed toegesproken te wordenBensimpel schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:50:
[...]
vergeet je het ook nooit meer.
Liever nu dat in de chat dan dat je 20 bnb kwijt bent..
Vreemde handelsdag weer vandaag. Vandaag moet ik het hebben van coins waar ik normaal gesproken REKT op ga, zoals ADA en XRP.
Bij mij gaat t gewoon ff niet lekker. Zelfs vandaag was t niks. Ik ben geen daytrader. Maar switch toch teveel denk ik.
Grotendeels in fiat gestaan afgelopen 1 a 2 weken. Wel goede plus met Safemoon. Maar juist de reguliere crypto’s gaan niet lekker (nou ja, wel dus maar niet bij mij)
Hoe DCA’en jullie?
Gewoon elke maand xxxx€ Overmaken naar de exchange en verdelen over je PF?
Of zit er meer achter DCA?
Wissel jullie veel? Stap je vaak uit bij een aankomende dip? En stap je dan weer in in dezelfde verdeling van je PF?
Grotendeels in fiat gestaan afgelopen 1 a 2 weken. Wel goede plus met Safemoon. Maar juist de reguliere crypto’s gaan niet lekker (nou ja, wel dus maar niet bij mij)
Hoe DCA’en jullie?
Wissel jullie veel? Stap je vaak uit bij een aankomende dip? En stap je dan weer in in dezelfde verdeling van je PF?
Ik wissel helemaal niets in 90% van mijn portfolio, tracht enkel de maandelijkse DCA's ongeveer te mikken op de dips. Voor mij is dat veruit de beste strategie als niet day-trader. Enige soort balancering dat ik doe is tijdens DCA.readytoflow schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:18:
Bij mij gaat t gewoon ff niet lekker. Zelfs vandaag was t niks. Ik ben geen daytrader. Maar switch toch teveel denk ik.
Hoe DCA’en jullie?
Zou nice zijn als Apple aangeeft dat ze in Bitcoin zitten (doen ze vast al) dat zou betekenen alle Apple schapen Apple volgt, dan zijn wij mooi binnen 😁Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 19:44:
Maar we krijgen binnenkort te horen dat MS en Apple zijn ingestapt in BTC?![]()
nothing stops this train
WAVES is alweer terug waar ie pre BTC crash stond. Jammer genoeg maar een flufje van opgepikt vanochtend.
Tips:readytoflow schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:18:
Hoe DCA’en jullie?
1. Overwegend BTC en ETH in je portfolio (de projecten met de meeste adoptie, stabiele factoren)
2. Indien je dat durft, laat je deze assets rente trekken (op Nexo, CDC, Celsius, BlockFi e.d.)
3. Gebruik je rente om maandelijk DCA te doen, in ETH en/of BTC.
Voordelen:
- Stabiele portfolio, toekomstgericht
- Coinhoppen niet meer nodig
- DCA-en zonder fiat bijstorten (compounding)
- Stressvrij crypto-investeren
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Toch wel een beetje spijt dat ik niet wat CAKE heb bijgekocht toen die een aantal weken rond de 10usd hing.. Om nu nog bij te kopen.. Ik blijf maar wachten op de dip maar die komt niet
Inmiddels zie ik al voorspellingen van 100-200usd CAKE.. Dit terwijl CAKE al 50x is gegaan sinds januari. Laat maar komen.
Vandaag loon ontvangen. Blind BTC en ETH gekocht. Elke maand zelfde ritueel. Zelfde hoeveelheid, enkel de verdeling tussen BTC en ETH is wat aan het veranderen. Daarnaast wat losse inkopen met inkomsten uit adsense voor staking (TRX/ICX) en nog een 1000 stuks aan Ripple uit de tijd dat je die nog enkel bij Gatehub kon krijgen. Maar sinds 2017 braaf DCA op ETH en BTC. Gaf mij de meeste rust.readytoflow schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:18:
Hoe DCA’en jullie?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het beste is om voor de dips uit te stappen. En dan op de bodem weer in te kopen, zoals gisteravond.readytoflow schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:18:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!