Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Succes, ze mogen mijn bags hebben. De Rektbank heeft zich uitgesproken.Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:54:
[...]
Dat is handige info voor de cryptomotorzaagbende
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo maar echt hé. Wat een kansloos figuur die Sander. Volledige minachting, uit het niets, tot op persoonlijk niveau en dan beginnen over dat de 'likejes' die naar Michael z'n hoofd gestegen zouden zijn terwijl ie niks fout deed. Wat een ironie.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:45:
[...]
Natuurlijk. Wij zijn het Tweakers hodl army.
Geen Sander Schimmelbeckjes.
Crypto vloeit door ons bloed, ons bloed vloeit door de markt. Hodl.
Liever REKT in rebelse zolderkamermunten dan vluchten naar de waardeloze monopoly valuta van de elite, waarmee knaapjes zoals Sander Schimmelbeck volgegoten en vetgemest worden vanaf hun geboorte.
Een lege huls als lichaam, opgegroeid in overbodige luxe. Een ziel uitgehold door verwennerij en oneindige overvloed.
Verbannen tot de uithoeken van Twitter. In een wereld van eenzame woorden die niemand wil horen, wegebbend in de echo van stilte. Schreeuwend om aandacht en conflict, zodat er bij een reactie nog een restje bevestiging blijft hangen, dat je bestaat.
Je zou hem bijna uit medelijden een Ledger sturen met wat sats. Bijna.

Wham, Baam, Teslacam, i hope you're satisfied.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:50:
[...]
Zodat ik een Tesla kan kopen om bewust heulemaal in de prak te rijden.
XRP = trash
Wordt ook niks, stel een miljoen mensen doet dat en ze bezitten allemaal 5 aandelen, dan koopt Musk die aandelen desnoods zelf op.Katseviool schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:54:
Tesla aandeel is wat stabieler: -1.6%
https://finance.yahoo.com...tsrc=applewf&guccounter=1
Al die drama op Twitter dat lui hun stocks gingen verkopen voor BTC heeft weinig impact
Dat is 3 miljard dollar bij een prijs van 600.
XRP = trash
Anoniem: 1032405
Geen enkel nut, voldoening.Fordius schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:54:
Wat heeft het voor nut een Tesla te kopen en dan stuk te rijden? Je hebt dan de zakken van Elon al gevuld en jij staat met lege handen
Zoals straks met btc trouwens
Niet alles in dit leven draait om materialistische zaken of geld.
Net zoals met BTC trouwens
Je trekt 't ook wel een beetje aan met zo'n naam.Erazzzer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:08:
Ik had beter mijn geld in sigaren kunnen investeren. Zo snel kan ik ze niet op roken hoe hard mijn geld nu verdampt
XRP = trash
Ik was net voor jou ingestapt maar we hadden beter tijdens deze dip kunnen beginnenErazzzer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:08:
Ik had beter mijn geld in sigaren kunnen investeren. Zo snel kan ik ze niet op roken hoe hard mijn geld nu verdampt
Laten we eerst eens kijken hoe diep de put is. Ik roep al een aantal dagen "ik had vandaag moeten instappen"Bierkameel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Ik was net voor jou ingestapt maar we hadden beter tijdens deze dip kunnen beginnen
Maar ja, we hebben wel een erg slecht moment gekozen om in te stappen
Tot die tijd PUMP en dump only
Waarom HODL??
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 17:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Omdat je met actief handelen REKT gaat.A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:14:
Crypto is echt onzinnige troep. Mischien dat je over 15 jaar een systeem hebt wat werkt...
Waarom HODL??
Ride the wave, laat de markt het werk doen.
Echt jonguh, je blijft mij verbazen....A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:14:
Crypto is echt onzinnige troep. Mischien dat je over 15 jaar een systeem hebt wat werkt...
Waarom HODL??
Omdat de markt altijd weer hersteld en je hoger inkoopt dan dat je hebt verkocht.A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:14:
Waarom HODL??
XRP = trash
Hoiiiii!

Blijft vermakelijk leesvoer onder werktijd hier. Do carry on
Het is 17:17 ga naar je vrouw en kinderen..Ken. schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:17:
[...]
Hoiiiii!
Blijft vermakelijk leesvoer onder werktijd hier. Do carry on
Zero.
Die Duitser heeft het daar wel over gehad.Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:16:
Inverse h&s op de 1h? Alsof je TA kan gebruiken bij crypto.. maar toch..

XRP = trash
HODL is ook rekt gaan hoor. En van HODL leer je niet zo veelWhySoSerious schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Omdat je met actief handelen REKT gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 17:19 ]
Zolang Snoop Doge maar niet komt rappen.keepitfrosty schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:52:
Komt Celine Dion vanavond weer spelen in dit topic met "my heart will go on" of gaan we full blown "eye of the tiger" mode naar 50k weer en beyond
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik zie hem niet. Kan je jouw tekenkunsten tonen?Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:16:
Inverse h&s op de 1h? Alsof je TA kan gebruiken bij crypto.. maar toch..
Ha nee joh gekkie, dat is pas om 17:30u.
2 minuten later bleek t opgelost maar mijn hartverzwakking niet minder....
Alles goed en wel maar volgens mij ben jij meer op je bek gegaan met leverage traden dan ik met hodlen.A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:18:
[...]
HODL is ook rekt gaan hoor. En van HODL leer je niet zo veel
XRP = trash
ach ja. ik ben ok de enige die het toegeeftMr_Ripple schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Alles goed en wel maar volgens mij ben jij meer op je bek gegaan met leverage traden dan ik met hodlen.
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 17:24 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Volgens mij die video dat ie doodop in die limo zit onderweg naar een meeting

Blijft een mooie gast, zoveel vreugde, het zou de ultieme Doge pumper zijn.

XRP = trash
... en meteen een belangrijke les geleerd: Maak eerst een onbeduidend bedrag over om te zien of de overboeking werkt én om te zien hoe lang die duurt.ErA schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:20:
Nou vooruit. Toch maar een stukje vermogen in Crypto investeren. Mijn experience begint meteen met hartkloppeingen op het moment dat mijn tegoed storting niet direct in Bitvavo zichtbaar is en ik vervolgens het gebruikt Bunq IBAN nummer in google intik. Veel plezier daarmee.
2 minuten later bleek t opgelost maar mijn hartverzwakking niet minder....
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:37:
Blijft nog boven de 44k.

Edit: ik neem mijn emoji terug.
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 17-05-2021 17:26 ]
Ik koop weer bij 43000. Fomo...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wordt een double legs, het mag wel een symmetrisch invert head zijn.JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:24:
Volgens mij is ie door de 44k.
XRP = trash
Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:19:
[...]
Ik zie hem niet. Kan je jouw tekenkunsten tonen?
:strip_exif()/f/image/oZ7JNb88pCXiQnPUq1gR6roQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Echte ta voor de kenners
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 17:28 ]
Dat is wel sportief en gelukkig hoef ik op dat vlak niks toe te geven, omdat ik die manier van traden te link vind.
XRP = trash
Ah het klassieke 69K dick and balls patroon. Kom maar door inderdaad
Ik heb er even totaal geen beeld meer van wat de markt nu precies gaat doen de komende periode.
Zodat de Bogdanov’s hun plastic kunnen betalenA87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:14:
Waarom HODL??

We zitten wel ruim onder de 21EMA op de week charts..
[ Voor 32% gewijzigd door Khaelos op 17-05-2021 17:29 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wie the fuck is die lelijke dude eigenlijk?elektriekert schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Zodat de Bogdanov’s hun plastic kunnen betalen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mierenneuken:JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:13:
[...]
Oh ik zie het vanaf vanmorgen idd.
06:00 is voor mij vannacht
Maar je had het over het laagterecord van de dag! Beetje lastig als iedereen een ander beginpunt van de dag hanteert in zijn/haar tijdzone.
Het gaat nog wel zakken tot 30k de komende weken, dat is nu wel duidelijk. Dus nu een deel verkopen om bij 30k weer bij te kopen lijkt mij een strak plan. Ondertussen ga ik een deel als stablecoin laten rentenieren bij nexo.WhySoSerious schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Omdat je met actief handelen REKT gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 17-05-2021 17:37 ]
https://opensea.io/seaart
Misschien niet, maar dan maak je nog geen echte statement enkel na jezelf. Immers boeit het hem wat als je betaald hebt of je die auto de sloot in rijd heb ik het meer overAnoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Geen enkel nut, voldoening.
Niet alles in dit leven draait om materialistische zaken of geld.
Net zoals met BTC trouwens
Kun je beter die auto saboteren op 1 of andere manier dat het negatief in het nieuws komt
Denk dat het dan wel wat interessanter is haha.
Het is pas maandagKhaelos schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:29:
De 200EMA op de 1D candles lijkt voor nu support te zijn..
We zitten wel ruim onder de 21EMA op de week charts..
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ze zijn met 2, en ze zijn zowel een beetje de Chriet Titulaer van Frankrijk, als de shitcoins van de natuurkunde - en eentje is professor aan de Megatrend universiteit. (Ik zou dat laatste ook niet geloven, maar het is echt waar.)
Wikipedia: Bogdanov affair
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dat was @ScuL in het nieuws en koers topic dacht ik.twit schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:39:
Iemand postte hier eerdr vandaag een linkje of quote met een aantal key support levels op de eventuele weg naar beneden. Ik meen me zelfs te herinneren dat deze user onze mede tweaker uit Nieuw Zeeland is met die vlag als avatar. Nu heb ik proberen te zoeken op zeeland/ nieuw-zeeland om de gebruiker te vinden maar zonder succes en zoeken op support of support levels brengt de post ook niet boven. Ik heb 1x de 800 posts gelezen sinds gisteravond maar om dat nu 2x te gaan doen.. Iemand die weet welke user (of post) ik bedoel ?
Wow. In een minuut ook echt. Mijn dank is groot!Aequitas258 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:40:
[...]
Dat was @ScuL in het nieuws en koers topic dacht ik.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Mensen hebben niks beters te doen
We slepen elkaar er weer doorheen!Tominatie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:44:
[...]
deze had ik ff nodig thx voor de mental support
:strip_exif()/f/image/emhdQA4a2vNI27oJJ23SnP7Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Het waren 8 geweldige uren.
De kat is er uit?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zou eigenlijk iedereen moeten doen maar da's toch weer zo'n 100 euro uit crypto die ook 1000 had kunnen worden hè.Alpina schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:54:
Vanmiddag een symbolisch bedrag laten uitbetalen via Binance, stond binnen 3u op mijn rekening. Netjes! Gaan we een mooie Trezor van bestellen... HODL 😎
De Chinezen hebben 2018 van ons afgepakt en nu pakken de amerikanen 2021.. 2024 is van ons! HODL!Fordius schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:55:
Zijn de amerikanen weer paniekerig aan het doen leek even lekker stabiel tot die amerikanen weer eens wakker werden. Waarom zorgen zij toch altijd voor chaos
Zero.
Geld verdampt, overal rode cijfertjes... Boze en teleurgestelde mensen, haters en inwrijvers, FUD, bloed en paniek.
Het is alsof ik eindelijk thuiskom na een lange vakantie. Beste gevoel ter wereld.
Zo'n bullmarkt is gewoon niets voor mij ben ik achter gekomen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik kon vannacht niet slapen omdat ik zin had in vandaagStokstaart schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:58:
Weer een dagje voor in de Bitcoin obituaries begrijp ik? Wat een paniek hier zeg, sjemig.
Leuk dit.
Dit blijft toch wel m'n favoriet

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ligt eraan, kan zo naar de 1.60-1.85 dollar gaan.Ragger schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:57:
Hm, ADA gaat ook down the drain. Gewoon maar hodl, te laat om eruit te gaan.
Ik weet het ook even niet
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik zit hier weer bakken met geld te verliezen maar de tranen staan in mijn ogen van het lachen als ik naar die meme kijk

Zero.

Ik heb er helaas veel te weinig van maar deze coin dipt amper, erg veel potentie volgens mij. Zit in het rijtje DOT, KSM. Ik wacht op een moment om meer in te slaan.Luca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:03:
Solana heeft wel echt dikke maling aan de markt, doet in een dag gewoon een +20% in BTC.
Heeft het geholpen?Qunix schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:13:
[...]
Ik doe gauw mijn laptop uit en doe net alsof dit niet gebeurd.
Ciao!
Keert dit topic ook weer terug naar een betere staat, met higher low BTC. Helemaal prima.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:57:
Het voelt weer als vanouds.
Geld verdampt, overal rode cijfertjes... Boze en teleurgestelde mensen, haters en inwrijvers, FUD, bloed en paniek.
Het is alsof ik eindelijk thuiskom na een lange vakantie. Beste gevoel ter wereld.
Zo'n bullmarkt is gewoon niets voor mij ben ik achter gekomen.
PSN/Steam: Xamsix
Yep, same! Zat paar dagen geleden (11 mei) naar de chart te kijken en ik had het idee dat ie wel eens stijging kon gaan zien want was al even aan het consolideren. Toen maar in gestapt op de gok. Met alle geluk binnen een week +56%Alpina schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:06:
[...]
Ik heb er helaas veel te weinig van maar deze coin dipt amper, erg veel potentie volgens mij. Zit in het rijtje DOT, KSM. Ik wacht op een moment om meer in te slaan.
Goed.....gijsvogel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:55:
Mijn theewater, koffiedik en wiggelroede zeggen dat we zometeen nog een keer de 42k and below gaan testen.
De hond heeft ook al geen zin om naar buiten te gaan.
De glazen bol hangt aan de oplader want die was na vannacht helemaal leeg.
BeHodl, winter is coming...
Ik ga nieuwe thee zetten... of koffie.
De bol doet het ook weer trouwens en de hond wil weer het bos in.
Wil er nog iemand een bakkie troost boys?
gijsvogel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:12:
[...]
Goed.....
Ik ga nieuwe thee zetten... of koffie.
De bol doet het ook weer trouwens en de hond wil weer het bos in.
Wil er nog iemand een bakkie troost boys?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ahDUHVUeapZTb4FteVfeaRpz.jpg?f=user_large)
Zero.
'Nu verkopen heeft geen zin meer.'
'Denken jullie dat het ooit nog gaat stijgen?'
'Is dit een goed moment om in te stappen?'
'Opende net mijn blockfolio, had ik beter niet kunnen doen...'
'Dit is het einde van Bitcoin.'
'Ik heb wat fiat stukgegooid op [insert random munt x], lijkt mij veelbelovend, deze coin dipt amper.'
'Is dit de bearmarket? Of zitten we nog in de bullrun?'
'Ik heb toch maar uitgecashed, dit komt nooit meer goed. Tabee jongens.'
'Hier is de support (chart met punt x), bounce soon!
'When moon, when lambo?'
Je vergeet er zo 2:Anoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:15:
Hier een aantal zinnen die we nog veel gaan lezen komende tijd:
'Nu verkopen heeft geen zin meer.'
'Denken jullie dat het ooit nog gaat stijgen?'
'Is dit een goed moment om in te stappen?'
'Opende net mijn blockfolio, had ik beter niet kunnen doen...'
'Dit is het einde van Bitcoin.'
'Ik heb wat fiat stukgegooid op [insert random munt x], lijkt mij veelbelovend, deze coin dipt amper.'
'Is dit de bearmarket? Of zitten we nog in de bullrun?'
'Ik heb toch maar uitgecashed, dit komt nooit meer goed. Tabee jongens.'
'Hier is de support (chart met punt x), bounce soon!
'When moon, when lambo?'
- 69K soon
- Vanavond spaghetti rektoni
Tweakers Bingo?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Tot over vier jaarRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Je vergeet er zo 2:
- 69K soon
Tweakers Bingo?

Beetje conversation killer dit.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:15:
Hier een aantal zinnen die we nog veel gaan lezen komende tijd:
Dan heb je de Lambo net gemist en ga je bijkopen 2 maanden voor de beren komen, just my 2 cents
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Wat dacht je van:RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Je vergeet er zo 2:
- 69K soon
Tweakers Bingo?
"de XX.Xk lijkt het vooralsnog goed te houden, nu wachten op de bounce-off!"
of
[insert tekeningetje met lijntjes gemaakt door de hond] gevolgd door lange pseudo-technische analyse.
Inclusief raketjes?gijsvogel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:20:
[...]
Wat dacht je van:
"de XX.Xk lijkt het vooralsnog goed te houden, nu wachten op de bounce-off!"
of
[insert tekeningetje met lijntjes gemaakt door de hond] gevolgd door lange pseudo-technische analyse.
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!