[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.199 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:43

oNo

Wouter heeft een hengeltje met wat aas uitgegooid.

Ik wist niet dat het zo makkelijk was dat iedereen bedragen van z'n PF noemt...
Even een boormachientje bij de karwei scoren en tot zometeen! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 23:41
nemesis2212 schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:11:
[...]

ik ben al sad als ik 100 of 200 dollar verlies met futures. maar gaan slapen als er een long of short loopt is dat niet super onhandig omdat je dan uren lang totaal geen idee hebt waar de markt heen beweegt?

ik heb geen idee welke leverage je gebruikte maar met die bedragen zou ik zelf nooit gaan slapen en het wel zien omdat ik dan bang ben het kwijt te raken. Waar gaat dat geld heen eigenlijk die 1,5 ton? zoals liquidations
Mijn longs liepen al meer dan een week. Dus ben er heel vaak mee gaan slapen. De markt (alts) deden het heel goed. Dus ben vrij snel met 10 a 20 duizend inleg gestegen naar boven de ton. Om een voorbeeld te geven. XRP gekocht met x20 leverage voor 8000 usd op een koers van 1.20. Bij 1.70 was dat al goed voor 90.000 winst. En door de continu stijgende lijn was ik niet bang voor dipjes.

Die 1.5 ton? Goede vraag. Zal naar binance gaan. Die moeten immers ook de shorts betalen!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:09
Ik heb m'n 20 BNB amper 2 maanden geleden nog verkocht voor $30 voor een schamele ~5% winst. 2 dagen later ook een flinke short geopend toen BNB de $150 aantikte, en nog een keer double-or-nothing gedaan en vervolgens nog een keer double-or-nothing op $270.

Hoef denk ik niet uit te leggen wat er met dat geld gebeurd is. Dit was maar één van mijn slechte trades. Met SXP een vergelijkbaar verhaal; gekocht op $0.60, verkocht op $1, short gegaan op $2.70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:19:
[...]

Gister dezelfde fout gemaakt, ik wou mijn inleg uit VET halen want hij dropte al dagenlang een paar cent. Uiteindelijk verkocht voor het slapen voor 0.16. Werd wakker en zat VET alweer rond die 0.19. paar honderd $ weg, woops.
Oh well, balen, straks motorrijden. All good.
Ik heb gisteren ook o.a. m'n 150k hodl bag VET uit 2017 verkocht voor 16 cent. Terwijl ik geloof dat het dit jaar nog naar een dollar gaat. Maar ik geloof er alleen in als ik er niet in zit. 😑

Ooh en een flinke pluk SRM. Had ik ook nog tot vannacht. 😑

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter op 26-04-2021 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54
Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:25:
[...]

Nou, wel verkocht op weg naar beneden gister. En portfolio is ook enkele tienduizenden minder dan vorige week. Nu met deze stomme actie pak ik ook geen herstel mee.

En geld... Geld is nu eenmaal belangrijk. Ik kan dit geen plek geven. Het enige dat nog niet totaal was ingestort in m'n leven was m'n portfolio. Geld had een weg uit deze hel kunnen zijn. Die is nu ook weg.
Ultra klote dat is het... probeer even afstand te nemen zou mijn advies zijn. Even alle apps weg en proberen te relativeren. Er komen altijd betere tijden aan zowel financieel als privé. Sterkte!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kunst is volgens mij gewoon maandelijks BTC/ETH kopen en dan een maand niet meer kijken tot de volgende salaris :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samba80
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 13:13
Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:24:
[...]

Ik heb gisteren ook o.a. m'n 150k hodl bag VET uit 2017 verkocht voor 16 cent. Terwijl ik geloof dat het dit jaar nog naar een dollar gaat. Maar ik geloof er alleen in als ik er niet in zit. 😑
Zoom even uit. Je hebt dikke winst gemaakt. Het lukt nooit om precies op tijd te kopen of verkopen. Je hebt het beter gedaan dan 95 procent van alle mensen; de meeste zitten niet in crypto, velen maken verlies, maar jij hebt een flinke winst gemaakt.

Zelf kijk ik overigens ook met argusogen en spijt naar stijgingen als ik net wat verkocht hebt.
Beste is ook om een plan te maken en je eraan te houden, maar als het om wat grotere bedragen gaat, wordt dat heel moeilijk en ben je dus eigenlijk over geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
zier er bearish uit :+ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
B-Bandit schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:23:
[...]

Mijn longs liepen al meer dan een week. Dus ben er heel vaak mee gaan slapen. De markt (alts) deden het heel goed. Dus ben vrij snel met 10 a 20 duizend inleg gestegen naar boven de ton. Om een voorbeeld te geven. XRP gekocht met x20 leverage voor 8000 usd op een koers van 1.20. Bij 1.70 was dat al goed voor 90.000 winst. En door de continu stijgende lijn was ik niet bang voor dipjes.

Die 1.5 ton? Goede vraag. Zal naar binance gaan. Die moeten immers ook de shorts betalen!
haha holymoly, een long van 8000$ openen om hem daarna op 90000$ niet te cashen
respect 8)7

diamond hands spotted

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ypuh
@Wouter Als ik je nog een tip geven mag, topics als deze helpen ook niet met je gemoedstoestand m.b.t. traden. Heb hier ondanks vele goedbedoelde adviezen en leuke meme's, nog nooit echt bruikbare tips weggehaald (wel veel vermaak en nieuwe inzichten/realisaties). De sfeer/emotie/opportunisme van dit topic volgt doorgaans die van de koers. Een paar dagen niet kijken doet soms wonderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
enomiss schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:09:
Is er nog iemand in XRP gegaan vanmorgen?
Net tegen 1.23 (met een leverage uiteraard als je m'n andere post hebt gezien). Heb een beetje stille hoop dat ie flink gaat outperformen tov btc vandaag.

Hopelijk stijgt ie nu nog ff. Dan plaats in elk geval een SL op m'n inleg.

Had beter gisteren op 96 cent kunnen instappen uiteraard. Maar toen dacht ik dat ie makkelijk naar de 80 cent kon! En vanochtend geloofde ik niet in deze uitbraak van BTC. Maar sinds hij boven de 53k noteert ben ik weer aan het handelen geslagen.
Tominatie schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:32:
[...]

haha holymoly, een long van 8000$ openen om hem daarna op 90000$ niet te cashen
respect 8)7

diamond hands spotted
Ja, ik was nog wel zo slim om er een screenshot van te maken. Maar blijkbaar te gretig om te cashen. Maar goed, XRP ging hard die week hoor. In mijn optiek zat ik 3 dagen later op 2 ton met die trade. 90k is leuk, maar 2 ton is pas echt leuk.

Ik heb wel m'n inleg sinds 2017 eruit gehaald. Dat dan weer wel. Maar een Porsche voor de deur was ook leuk geweest :+ Nu heb ik dus niks. Ben met een beetje geld aan het spelen nu, maar die ton wordt een stuk lastiger nu. Volgende keer meer cashen...

[ Voor 36% gewijzigd door B-Bandit op 26-04-2021 14:36 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:32:
@Wouter Als ik je nog een tip geven mag, topics als deze helpen ook niet met je gemoedstoestand m.b.t. traden. Heb hier ondanks vele goedbedoelde adviezen en leuke meme's, nog nooit echt bruikbare tips weggehaald (wel veel vermaak en nieuwe inzichten/realisaties). De sfeer/emotie/opportunisme van dit topic volgt doorgaans die van de koers. Een paar dagen niet kijken doet soms wonderen.
Precies, even echt letterlijk afstand nemen van fora, apps, websites, alles.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:38

YES

Moderator General Chat
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:32:
Aanvulling:
als je niet wil stoppen/afstand nemen en dan toch een topic wilt volgen, volg dan [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic. Gewoon één of een paar keer per dag even zien wat er gepost is. Daar staan vaak de relevante nieuwsberichtjes en betere analyses. Doordat er minder gepost wordt zou het kunnen dat mensen dat topic over het hoofd zien maar het is een topic waar veel kwalitatieve posts te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
B-Bandit schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:32:
[...]

Net tegen 1.23 (met een leverage uiteraard als je m'n andere post hebt gezien). Heb een beetje stille hoop dat ie flink gaat outperformen tov btc vandaag.

Hopelijk stijgt ie nu nog ff. Dan plaats in elk geval een SL op m'n inleg.

Had beter gisteren op 96 cent kunnen instappen uiteraard. Maar toen dacht ik dat ie makkelijk naar de 80 cent kon! En vanochtend geloofde ik niet in deze uitbraak van BTC. Maar sinds hij boven de 53k noteert ben ik weer aan het handelen geslagen.
Ben er op 1.0104 ingestapt. Ik geloof er ook wel in vandaag.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
samba80 schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:31:
[...]

Zoom even uit. Je hebt dikke winst gemaakt. Het lukt nooit om precies op tijd te kopen of verkopen. Je hebt het beter gedaan dan 95 procent van alle mensen; de meeste zitten niet in crypto, velen maken verlies, maar jij hebt een flinke winst gemaakt.

Zelf kijk ik overigens ook met argusogen en spijt naar stijgingen als ik net wat verkocht hebt.
Beste is ook om een plan te maken en je eraan te houden, maar als het om wat grotere bedragen gaat, wordt dat heel moeilijk en ben je dus eigenlijk over geïnvesteerd.
Dat plan had ik: "Ik laat het geld zitten tot ik er een huis van kan kopen. Zo niet, dan niet. Jammer. Het was toch maar virtueel geld."

Tot het een keer 33% dipt en je je realiseert dat die dip 3 jaar sparen zou zijn. (ook al sta je op dikke winst).

Dat hele 'stop er nooit meer in dan je kan missen' is leuk. Maar wat als 5% van je spaargeld opeens 95% van je vermogen ia geworden. Dan wordt dat echt een heel ander verhaal (ter illustratie. Bij mij lagen de percentages wel anders).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:24:
[...]

Ooh en een flinke pluk SRM. Had ik ook nog tot vannacht. 😑
Ik zou al die smerige kutmunten voorlopig laten voor wat het is, en proberen te zorgen dat je eerst misschien wat meer stabiliteit kunt vinden op andere vlakken.

Dit is crypto, er komen iedere dag weer kansen zat. Maak je daar geen zorgen over, dit kaartenhuis stort vroeg of laat vanzelf weer naar de krochten van de aarde.

Als je in je huidige geestelijke toestand door gaat, is dat vragen om veel ergere problemen...

Afstand nemen, prioriteiten stellen en op een nader te bepalen tijdstip opnieuw evalueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
hoe gaat met all die scam coins lambo soon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Begin hier een gevoel te krijgen dat er een bull trap aankomt ;)
Voor mij is het wachten op salaris om weer 10-20% in crypto te smijten. Beetje saai dus momenteel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:57

knakworst

Get more sats!

[HODL]
En toen stonden we 7k hoger in 14 uur.
[/HODL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:07
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:14:
@ScuL Dat noem ik wel ballen van staal, op ATH 5 long posities openen. Ik zou het niet aan kunnen/durven. Leverage trading is echt killing voor je zenuwen, laat staan over meerdere dagen/nachten. Met ADA ben je zo te zien ook nog double-or-nothing gegaan wat ik helemaal niemand toewens :P. Leuk zo lang dat van 1% naar 2% van je PF gaat, maar in de praktijk neem je wel wat meer risico is mijn ervaring.
Naarmate ik langer bezig ben heb ik idd balls of steel gekweekt. Het doet me ook niet zo veel meer om een dik bedrag rood op m'n scherm te zien, omdat ik inmiddels methodes heb aangeleerd om het risico te minimaliseren. Echter zo'n flashcrash als afgelopen week was even andere koek. De ellende is dat als Bitcoin op zijn bek gaat alles wordt meegezogen (behalve ETH deze keer)

Ben het met je eens dat het laten lopen van leverage trades gedurende de nacht erg stressvol kan zijn. Soms word ik 5x op een nacht wakker om dan naar mijn telefoon te grijpen en te checken of ik nog "veilig" ben.

Ook een ander ding, probeer niet leverage te traden in het weekend; de kans op falen is aanzienlijk hoger dan doordeweeks. Zondag/maandag is vaak een rotperiode ook.

De vuistregel is dat je max 1% van je PF zou moeten traden maar omdat de winsten dan ook minimaal zijn is er inderdaad vaak een aantrekkingskracht om wat meer te doen. Meer dan 10% is echter roekeloos..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:36:
[...]

Dat plan had ik: "Ik laat het geld zitten tot ik er een huis van kan kopen. Zo niet, dan niet. Jammer. Het was toch maar virtueel geld."

Tot het een keer 33% dipt en je je realiseert dat die dip 3 jaar sparen zou zijn. (ook al sta je op dikke winst).

Dat hele 'stop er nooit meer in dan je kan missen' is leuk. Maar wat als 5% van je spaargeld opeens 95% van je vermogen ia geworden. Dan wordt dat echt een heel ander verhaal (ter illustratie. Bij mij lagen de percentages wel anders).
Ik deed precies hetzelfde. Geld inleggen tot ik een huis kon kopen. Tot dat geld ineeens begon te renderen, en ik dacht dat de rest van mijn spaargeld er ook wel in kon doen (50/50). Toen het dipje kwam dacht ik ook nog even wat goedkoop bij te kunnen kopen en 2 maanden later zat ik met 100% van mijn spaargeld in crypto. Dat ging maanden goed, tot het niet goed meer ging.

Ben uiteindelijk op tijd uitgestapt. Heb mijn inleg + 15% eruit gehaald en ook nog een 25% laten staan. Dat geld staat nu grotendeels weer veilig verdeeld over verschillende rekeningen/makkelijk te liquideren investeringen.

Kortom; het geld wat ik 'kon missen', bleek even later toch niet het geld dat ik missen wou. Ik wil binnen nu en 3 jaar een huis kopen, dan moet je het niet in de meest volatiele asset zonder enige onderliggende waarde stoppen.

Mocht je het per se willen blijven beleggen; verdiep je dan in diversificatie. Koop wat ETF's, wat aandelen, verdiep je eens in Nexo, hou een deeltje aan in BTC en alts, koop een oldtimer of Pokemon kaarten (ik noem maar iets). Als er dan één van die assets klapt dan lig je niet wakker, en als de BTC naar 600k gaat profiteer je alsnog voldoende. Hou er ook rekening mee dat er verbanden zitten tussen o.a. aandelen en crypto. Als de één stijgt, stijgt de ander (on)evenredig hard mee. Dalen de aandelen, dan mag je er vanuit gaan dat in crypto er een waar bloedbad ontstaat.

Het gaat niet zo snel als je droomscenario, maar wat verloopt er wel volgens plan in het leven? Bij mij praktisch niets (is niet negatief).

[ Voor 7% gewijzigd door Ypuh op 26-04-2021 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
freshprince schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:42:
Begin hier een gevoel te krijgen dat er een bull trap aankomt ;)
Voor mij is het wachten op salaris om weer 10-20% in crypto te smijten. Beetje saai dus momenteel
Als er iets is dat mij vandaag nog kan opvrolijken is het een bulltrap met BTC terug naar 35k en een hele dikke -40% alts dip tot gevolg. 😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:24:
Ik heb m'n 20 BNB amper 2 maanden geleden nog verkocht voor $30 voor een schamele ~5% winst. 2 dagen later ook een flinke short geopend toen BNB de $150 aantikte, en nog een keer double-or-nothing gedaan en vervolgens nog een keer double-or-nothing op $270.

Hoef denk ik niet uit te leggen wat er met dat geld gebeurd is. Dit was maar één van mijn slechte trades. Met SXP een vergelijkbaar verhaal; gekocht op $0.60, verkocht op $1, short gegaan op $2.70.
Leergeld noemen we dat dan...

Je hebt in ieder geval geleerd om in de volggende bullrun niet short te gaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Het klinkt ook meer een verslaving... Zijn er meerdere hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Qunix schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:47:
Denk dat hebzucht een beter woord is. Crypto kan me gestolen worden. Het is zo'n beetje de grootste onzin van afgelopen decennium, maar zo lang het een middel is om makkelijk geld te verdienen, dan is er een markt. Zonder winst zou ik er niet naar omkijken. Alleen de namen en logo's van de coins werken al op mijn lachspieren.

[ Voor 12% gewijzigd door Ypuh op 26-04-2021 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:17
knakworst schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:46:
[...]

Leergeld noemen we dat dan...

Je hebt in ieder geval geleerd om in de volggende bullrun niet short te gaan.
Inderdaad leergeld, maar er is niets mis om met 5 of 10% van je portfolio te shorten of wat hogere risico trades uit te voeren vind ik. Nu ja, dat beslist ieder voor zich natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:10
Fijne moondag iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:53:
[...]

Denk dat hebzucht een beter woord is. Crypto kan me gestolen worden. Het is zo'n beetje de grootste onzin van afgelopen decennium, maar zo lang het een middel is om makkelijk geld te verdienen, dan is er een markt. Zonder winst zou ik er niet naar omkijken. Alleen de namen en logo's van de coins werken al op mijn lachspieren.
Onzin? |:(

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
[...]

Ik wil je wel eens quoten binnen 5-10 jaar :D. Het is echt niet allemaal onzin hoor...
Moesten ze nu eens leveraged trading bannen in crypto. Dan zou je een veel betere markt krijgen.
Dat leveraged gedoe is nergens goed voor :(

Hoop trouwens wel op een BTC/ETH flip ook al ben ik geen fan van ETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
Denk bij de meeste mensen wel eerlijk gezegd, ik ben hier ook zeker schuldig aan.
Vaak de koersen checken, hier mee lezen en continu op zoek naar nieuwe kansen. Dan is het ook nog eens dat ik met crypto lang zoveel nog niet verdien als met mijn werk momenteel terwijl ik meer tijd in energie in cyrpto steek.

De kansen die crypto biedt zijn eigenlijk ongekend, de rendementen zijn eigenlijk "ongezond" hoog. Dit zorgt voor veel dromen bij de mensen, wat er ook weer voor zorgt dat het veel mensen zich niet meer bewust zijn van wat nou eigenlijk een beetje "normaal" is.

De hunkering naar een beter leven vol met lambo's, villa's op de maan en babe's van @Verwijderd als er weer een nieuwe ATH bereikt word zorgt er voor dat de mensen de grip op de realiteit verliezen en niet meer kunnen relativeren.

Nuff said, vandaag is een mooie dag! Zowel in de cryptospace als gewoon op aarde B-)

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

We gaan net REKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:29
Ik open pf en wat zie ik? Mijn pf is in BTC waarde no g steeds hetzelfde als vrijdag, hmm weird zal BTC dan flink gekelderd zijn en de rest van mijn pf exact hetzelfde? ik moet helemaal naar de minuut chart gaan om te zien dat we 1% omlaag zijn gegaan, sommige hier hebben echt prozac nodig. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:17
Zeker. Maar dat heeft er ook mee te maken dat er verder in mijn leven momenteel spannende dingen spelen die mijn aandacht vereisen. Zie je hoe ik het zit goed te praten? HODL! :9
Ik geloof in Bitcoin. Verder is alles wat mij betreft nog zeer speculatief in deze markt. En dat is maar goed ook. Dat zorgt juist voor de volatiliteit

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
mannowlahn schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:01:
[...]

Ik open pf en wat zie ik? Mijn pf is in BTC waarde no g steeds hetzelfde als vrijdag, hmm weird zal BTC dan flink gekelderd zijn en de rest van mijn pf exact hetzelfde? ik moet helemaal naar de minuut chart gaan om te zien dat we 1% omlaag zijn gegaan, sommige hier hebben echt prozac nodig. 8)7
Als het exact hetzelfde is dan is dat geen toeval meer, dan refreshed er ergens iets niet goed ;) Het kan ook elkaar een beetje in evenwicht houden.

In mijn geval is het in Satoshi's ook naar beneden gegaan, omdat BTC zelf omhoog ging zakt de rest doorgaans in sats.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 18:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LMxD5kNTkn8MI7Lbivckc_OIm-4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/200W612Ien48I4xpESqBg9QD.webp?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
[...]

Zo stond ik er dus ook in. Ik geloof totaal niet dat de onderliggende tech daadwerkelijk zo revolutionair is en zoveel geld waard is. Het is puur speculatie en het is 100% een bubbel die ooit knapt. Zelfs m'n grootste voormalige hodl bag Vechain.. Ja leuk idee. Paar goede partnerships. Etc. Maar geen 200 miljard waard ofzo. En dan nog, een coin is geen aandeel in het bedrijf. Iedere coin holder roept ook alleen maar dat het binnenkort 10x zoveel waard is omdat ze er zelf diep in zitten. Ik zag laatst een fitnesscoin. Geshilled door een of andere crypto dude op YouTube die duidelijk nog nooit daadwerkelijk een sportschool had gezien. Wat een revolutionair idee het wel niet was. 😂 Alles is tegenwoordig opeens een crypto coin omdat mensen er snel rijk mee hopen te worden. 99% totale bullshit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
superchanbe schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:42:
hoe gaat met all die scam coins lambo soon :+
best matig 😂. 0,5 bnb totaal verloren aan scam coins en paar coins met af en toe winst. maar wat je veel ziet is dat je bij nieuwe coins er snel bij moet zijn en na 1 of 2 uur loopt de de coin al leeg. veel mensen met aantal bnb eruit en dan op naar het volgende project. het is zeker high risk high reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
enomiss schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:35:
[...]

Ben er op 1.0104 ingestapt. Ik geloof er ook wel in vandaag.
Helaas ik ben er uit geknald met m'n SL. 3x geprobeerd vandaag. Fijn dat je in de ochtend bent ingestapt. Dat geeft net wat meer speelruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:17
Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:05:
[...]
Vechain.. Ja leuk idee. Paar goede partnerships. Etc. Maar geen 200 miljard waard ofzo. En dan nog, een coin is geen aandeel in het bedrijf.
Dit inderdaad. VeChain heeft een goed idee voor het gebruik van de blockchain. De coin is echter een restproduct van de toepassing. De coin vertegenwoordigd niet een waarde van het bedrijf of de oplossing. En dat is het geval bij zo'n beetje alle altcoins imo.

Dat wil trouwens niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen. De meeste mensen in deze space waarderen de coin wel op de onderliggende toepassing.

[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-04-2021 15:10 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:05:
[...]

Zo stond ik er dus ook in. Ik geloof totaal niet dat de onderliggende tech daadwerkelijk zo revolutionair is en zoveel geld waard is. Het is puur speculatie en het is 100% een bubbel die ooit knapt. Zelfs m'n grootste voormalige hodl bag Vechain.. Ja leuk idee. Paar goede partnerships. Etc. Maar geen 200 miljard waard ofzo. En dan nog, een coin is geen aandeel in het bedrijf. Iedere coin holder roept ook alleen maar dat het binnenkort 10x zoveel waard is omdat ze er zelf diep in zitten. Ik zag laatst een fitnesscoin. Geshilled door een of andere crypto dude op YouTube die duidelijk nog nooit daadwerkelijk een sportschool had gezien. Wat een revolutionair idee het wel niet was. 😂 Alles is tegenwoordig opeens een crypto coin omdat mensen er snel rijk mee hopen te worden. 99% totale bullshit.
Gewoon uit interesse was je aan het daytraden of DCA-en?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 00:01
Fijn om al deze eerlijke inzichten te kunnen lezen. Verzekert mij alleszins dat een >90% HODL strategie voor mij het beste is. De enige timing die ik probeer te doen in die 90% is de maandelijkse DCA op de dips proberen te mikken. Heel het 64k naar 48k heeft mij niet wakker gehouden, heb een enkele keer bijgekocht (dca) op 50k en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Ik zie waarde in Bitcoin en bepaalde DeFI projecten. Ik vind het best prettig dat ik coins kan staken voor rente. Geld dat anders steeds minder waard zou worden op mijn bankrekening. En natuurlijk de charity coin $Happy :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:13:
Fijn om al deze eerlijke inzichten te kunnen lezen. Verzekert mij alleszins dat een >90% HODL strategie voor mij het beste is. De enige timing die ik probeer te doen in die 90% is de maandelijkse DCA op de dips proberen te mikken. Heel het 64k naar 48k heeft mij niet wakker gehouden, heb een enkele keer bijgekocht (dca) op 50k en that's it.
Dit inderdaad! Doe ik nu dus ook.
En ik houd het grootste deel aan de zijlijn voor een mogelijke bearmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
MrFX schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:12:
[...]

Gewoon uit interesse was je aan het daytraden of DCA-en?
Ik was aan het hodlen toen totale paniek toesloeg en ik 90% verkocht vlak voor de 20% bounce back.

Gezien vroegere ervaring met crypto niet eens heel gek. Ik stapte twee keer eerder vlak voor een grote crash in en wist toen door de panic sells m'n inleg nog te beschermen. En toen riep iedereen natuurlijk ook: dit is een correctie. 😑

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:51:
[...]

Het whale zijn bevalt me nog niet slecht, zeker voor het kleingeld wat ik er in gestoken heb, dus dat houd ik mooi, mocht het ooit toch flink meer waard worden dan grijp ik mijn kans 8)7

Mooie aantallen/percentages, voor mij ook een goede om in het achterhoofd te houden, handelen met alts om BTC uit te bouwen. Die 1 BTC is voor mij nog wel een stip aan de horizon maar ook een mooi doel. Denk wel dat ik dan voornamelijk dmv DCA en goed traden in de volgende bear market mijn positie moet gaan uitbreiden.
Die 1 BTC is inderdaad voor iedereen (ook voor mij) een mooi doel. Klinkt raar, maar of je het haalt mag niet belangrijk zijn en ten koste gaan van wat je al hebt. Vandaar risicomanagement. Bedenk ook dat stijgingen % gaan en niet lineair, dus je kan er sneller zijn dan je denkt! Als je afstand neemt (over jaren gaat denken ipv weken/maanden), worden de % stijging die je elk tijdvak nodig hebt veel kleiner. Afstemming van je inkoopgedrag op de algemene bull-bear-cyclus maakt het plaatje compleet.

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
;) Dus over 2 jaar DOGE kopen en je zit gebakken. ;)
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:10

Darrell

Fiat moonboy

Echt he. Voor mijn gevoel kan crypto de grootste revolutie ooit worden als fiat om zou vallen.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, geld belangrijk? Is ook niet alles toch.

Een huis kun je ook kopen met een (deels) lening, en voor 6 euro heb je een zak chips en een sixpack Heineken, stop het in je rugzak en ga gratis pootjebaden in een mooi stukje natuur terwijl je geniet van het zonnetje.

Je kan misschien beter huilen in een mercedes dan in een lelijke eend, maar als je hele leven om het vergaren van vermogen draait, leef je dan echt? Vraag het jezelf eens af.

Zolang je genoeg hebt om van te leven... Wie doet je wat? Er zijn zat mensen op deze planeet die een moord zouden doen voor een warm bed, een volle maag en water uit de kraan... Iets wat hier bijna zo normaal is dat de meeste mensen het voor lief nemen.

Het leven kan een feestje zijn maar je moet wel zelf de slingers op hangen. Als je niet gelukkig kunt zijn met weinig, zul je ook nooit gelukkig worden met veel.

Echte rijkdom zit niet in geld maar in het leven zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:17:
[...]

Ik was aan het hodlen toen totale paniek toesloeg en ik 90% verkocht vlak voor de 20% bounce back.

Gezien vroegere ervaring met crypto niet eens heel gek. Ik stapte twee keer eerder vlak voor een grote crash in en wist toen door de panic sells m'n inleg nog te beschermen. En toen riep iedereen natuurlijk ook: dit is een correctie. 😑
Niemand weet of we verder gaan dalen of niet. Op bepaalde niveaus gedeeltelijke winst nemen en het zetten van een stoploss een x aantal procent onder de huidige prijs behoedt je in de toekomst mogelijk voor zware drawdowns. GL

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
Darrell schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:24:
[...]

Echt he. Voor mijn gevoel kan crypto de grootste revolutie ooit worden als fiat om zou vallen.
Maar fiat valt niet om. En als fiat omvalt, dan is het niet Bitcoin wat die rol overneemt, maar zullen overheden en centrale banken zelf met een alternatief komen.

De achterliggende technologie is interessant, maar staat in 99 van de 100 gevallen los van de coin. Een bedrijf kan de één op de andere dag de technologie verkopen, zonder coin holders daar ook maar op enige wijze over te informeren/bij te betrekken.

Eigenlijk de enigecoin met een echt goede use case die ik momenteel in de top-10 zie staan is Doge BNB, maar ook die coin valt of staat met het sentiment op de cryptomarkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 14:05
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:24:
En toch kunnen sommige mensen niet verder kijken dan naar wat een ander heeft. Zichzelf altijd willen meten met wat een ander kan en doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 23:23
[...]

Alleen de namen en logo's van de coins werken al op mijn lachspieren.
Nou je hebt ook proffesionele doordachte namen als Cumrocket Crypto (zit in mn portfolio)

[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 26-04-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 13:46
freshprince schreef op maandag 26 april 2021 @ 14:57:
[...]

Ik wil je wel eens quoten binnen 5-10 jaar :D. Het is echt niet allemaal onzin hoor...
Moesten ze nu eens leveraged trading bannen in crypto. Dan zou je een veel betere markt krijgen.
Dat leveraged gedoe is nergens goed voor :(

Hoop trouwens wel op een BTC/ETH flip ook al ben ik geen fan van ETH
Dat probleem met leveraged trading bestaat natuurlijk ook in de traditionele beleggingswereld. Paar weken terug nog in het nieuws dat een handelaar daar zijn volledige vermogen van vele miljarden (12 dacht ik, maar weet ik niet meer zeker) mee had laten verdampen en dreigde een aantal serieuze banken mee te slepen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Je kan misschien beter huilen in een mercedes dan in een lelijke eend

[...]
Hier ben ik het totaal niet mee eens... je kunt misschien comfortabeler huilen in een mercedes, maar ik kan je garanderen dat je het je na een tijdje niet meer kan herinneren. Huilen in een eend daarentegen, dat zal je je leven lang bijblijven.

Voor de rest ben ik het compleet met je eens! _/-\o_

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:27:
[...]

Maar fiat valt niet om. En als fiat omvalt, dan is het niet Bitcoin die die rol overneemt, maar zullen overheden en centrale banken zelf met een alternatief komen.

De achterliggende technologie is interessant, maar staat in 99 van de 100 gevallen los van de coin. Een bedrijf kan de één op de andere dag de technologie verkopen, zonder coin holders daar ook maar op enige wijze over te informeren/bij te betrekken.

Eigenlijk de enige écht coin met een goede use case die ik momenteel in de top-10 zie staan is Doge BNB, maar ook die coin valt of staat met het sentiment op de cryptomarkt.
Ik ben nu wel heel benieuwd wat jouw argumenten zijn om juist BNB te bestempelen als een coin met goede usecase. Naar mijn idee is dat juist 1 van de minst use-case-ige (mooi woord I know) coins. Met BNB behaal je alleen voordeel binnen het Binance-platform.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hebben we nu een “50K babe” tegoed van @Verwijderd

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
MicroWhale schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:30:
[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens... je kunt misschien comfortabeler huilen in een mercedes, maar ik kan je garanderen dat je het je na een tijdje niet meer kan herinneren. Huilen in een eend daarentegen, dat zal je je leven lang bijblijven.

Je kan altijd een taxi bellen? Dan kan je ook huilen in een mercedes.

Maar @Wouter zoals ik het begrijp heb je niks verloren alleen wat minder winst?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Kyumia schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:30:
[...]

Ik ben nu wel heel benieuwd wat jouw argumenten zijn om juist BNB te bestempelen als een coin met goede usecase. Naar mijn idee is dat juist 1 van de minst use-case-ige (mooi woord I know) coins. Met BNB behaal je alleen voordeel binnen het Binance-platform.
Hetzelfde idee dat een ING, AirBNB, Uber, hypotheek verstrekkers etc. allemaal goed renderen. In feite produceren ze zelf niets. Ze pakken een dienst of een aandeel, verwikkelen het in een financieel product en verkopen die met winst door. Of het product nou goed of slecht is, maakt niet uit. Zo lang er maar voldoende transacties zijn dan maken ze winst, ongeacht de trend van een product.

Binance is naar mijn weten gewoon de grootste. Ze hebben een gigantisch volume, bieden volop futures en derrivaten aan, pakken het slim aan met hun launch pools etc. Effectief kost het ze bijna niets (wat customer service en service ruimte), maar verdienen ze gewoon aan iedere handeling op hun platform. Hetzelfde als een Uber/AirBNB dat doet. Als dat huis afbrand of in waarde verdubbeld zal AirBNB een worst zijn, zo lang mensen maar overnachten. Net als de AEX, Uber chauffeurs, hypotheekrentes etc.

Overige coins zijn allemaal afhankelijk van 'hun product'. Als dat de nieuwe iPhone is helemaal prima, maar nu is dat nog een speld in een hooiberg en de meeste zullen over 10 jaar niet meer bestaan. Voor die ene unicorn (Ether/Cardano/Uniswap?) is het dan nog maar afwachten wat de coinholders er van over houden.

[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 26-04-2021 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online

Een huis kun je ook kopen met een (deels) lening, en voor 6 euro heb je een zak chips en een sixpack Heineken, stop het in je rugzak en ga gratis pootjebaden in een mooi stukje natuur terwijl je geniet van het zonnetje.

Je kan misschien beter huilen in een mercedes dan in een lelijke eend, maar als je hele leven om het vergaren van vermogen draait, leef je dan echt? Vraag het jezelf eens af.

Zolang je genoeg hebt om van te leven... Wie doet je wat? Er zijn zat mensen op deze planeet die een moord zouden doen voor een warm bed, een volle maag en water uit de kraan... Iets wat hier bijna zo normaal is dat de meeste mensen het voor lief nemen.

Het leven kan een feestje zijn maar je moet wel zelf de slingers op hangen. Als je niet gelukkig kunt zijn met weinig, zul je ook nooit gelukkig worden met veel.

Tja. Ik raak deze week m'n baan kwijt wegens langdurige ziekte. A.s. donderdag oordeelt de verzekeringsarts middels een telefoontje over m'n financiële toekomst. M'n investeringen kunnen het verschil betekenen tussen normaal kunnen leven of ieder dubbeltje moeten omdraaien in de toekomst. Er hangt nogal veel vanaf. Het kan natuurlijk altijd erger. Maar het is niet maar geld voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Wouter schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:36:
[...]

Tja. Ik raak deze week m'n baan kwijt wegens langdurige ziekte. A.s. donderdag oordeelt de verzekeringsarts middels een telefoontje over m'n financiële toekomst. M'n investeringen kunnen het verschil betekenen tussen normaal kunnen leven of ieder dubbeltje moeten omdraaien in de toekomst. Er hangt nogal veel vanaf. Het kan natuurlijk altijd erger. Maar het is niet maar geld voor mij.
Iedereen die in die situatie zou zitten zou het op safe spelen. Wat is erger minder winst na een dikke run of hodlen naar -90%? Voor hetzelfde geld stonden we nu op 42k. Als ik zou blijven hangen in de verkeerde keuzes zou ik mijn bed niet meer uitkomen, en had ik nu letterlijk een paar ton meer.. Wees eigenaar van jouw keuzes en sta voor wat je doet als je het bewust doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 18:56

Chaes

#HODL

Je kan alles helemaal kapot relativeren maar daar kom je ook nergens mee. Uiteindelijk wil je vermogen vergaren voor een (iets) comfortabelere toekomst. Niets mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:41
Trently schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:51:
Aangezien ik een verplichte vrije dag heb vandaag, heb ik de tijd voor het 'day-traden'. :)
Vandaag met AUDIO/USDT en de Heiken Ashi + Stochastic proberen de juiste momenten van in- en uitstappen te bepalen. Tot dusver heeft het mij geen windeieren gelegd.

[Afbeelding]
Welke documentatie heb je gebruikt om dit toe te passen, linkje misschien? Genoeg info beschikbaar op internet maar ben benieuwd wat je specifiek gebruikt hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 26-04-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:36:
[...]

Hetzelfde idee dat een ING, AirBNB, Uber, hypotheek verstrekkers etc. allemaal goed renderen. In feite produceren ze zelf niets. Ze pakken een dienst of een aandeel, verwikkelen het in een financieel product en verkopen die met winst door. Of het product nou goed of slecht is, maakt niet uit. Zo lang er maar voldoende transacties zijn dan maken ze winst, ongeacht de trend van een product.

Binance is naar mijn weten gewoon de grootste. Ze hebben een gigantisch volume, bieden volop futures en derrivaten aan, pakken het slim aan met hun launch pools etc. Effectief kost het ze bijna niets (wat customer service en service ruimte), maar verdienen ze gewoon aan iedere handeling op hun platform. Hetzelfde als een Uber/AirBNB dat doet. Als dat huis afbrand of in waarde verdubbeld zal AirBNB een worst zijn, zo lang mensen maar overnachten. Net als de AEX, Uber chauffeurs, hypotheekrentes etc.

Overige coins zijn allemaal afhankelijk van 'hun product'. Als dat de nieuwe iPhone is helemaal prima, maar nu is dat nog een speld in een hooiberg en de meeste zullen over 10 jaar niet meer bestaan. Voor die ene unicorn (Ether/Cardano/Uniswap?) is het dan nog maar afwachten wat de coinholders er van over houden.
Als ik dit zo lees dan denk ik dat je het Binance-platform en BNB door elkaar haalt. Binance biedt inderdaad heel veel diensten aan. BNB op zichzelf doet namelijk helemaal niks bijzonders, dat zeg je zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

:/ Oprecht erg vervelend voor je.

Qua risicomanagement:
- Zit je nu meer op "normaal kunnen leven" of op "dubbeltje om moeten draaien"?
- Als de koers nu 50% daalt, met welk % verandert dat je complete financiële situatie? Ook 50% of maar 10%? (ofwel: Hoeveel heb je in de waagschaal gelegd om meer naar "normaal kunnen leven" te bewegen?)

Ik hoop dat je een manier kan vinden om hier positief uit te komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Fucked up om te horen... Ik denk echt dat het in jouw huidige positie beter is om die investering niet in een volatiele markt zoals crypto te hebben. Er hangt dan veel te veel vanaf, en +20% of -20% op een dag is dan gekkenwerk...

En je gezondheid, man, ik hoop dat het goed komt... Sterkte gewenst.

Het leven is niet altijd eerlijk wat dat betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Kyumia schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:41:
[...]

Als ik dit zo lees dan denk ik dat je het Binance-platform en BNB door elkaar haalt. Binance biedt inderdaad heel veel diensten aan. BNB op zichzelf doet namelijk helemaal niks bijzonders, dat zeg je zelf ook :)
Wat ze goed doen is die coin in al hun diensten verwerken, en daarnaast ook de burns. Op die manier stimuleren ze de vraag continu, waardoor je als holder ook meeprofiteert.

Binance doet dat wat mij betreft echt slimmer dan bijvoorbeeld XRP of VeChain. Hun tradingplatform heeft ieder geval een veelvoud aan gebruik en volume. Zo lang volumes stabiel blijven maakt het niet uit of de trend up of down is, en door diversificatie (bijvoorbeeld het aanbieden van futures) hoeft dat volume ook niet te dalen wanneer we in een bear markt zitten.

Dat die coin vervolgens in 2 maanden van $30 naar $600 springt maakt het alleen wel weer een stuk minder interessant. Elke mooi gevormde keutel wordt tegenwoordig gewaardeerd als de nieuwste Van Gogh.

[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 26-04-2021 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:30:
[...]

Was het maar waar. Ik heb er een met AMG stoelen en daar huil je niet comfortabel in. Geintegreerde hoofdsteun. Laat je uit ellende je hoofd neerploffen glij je tegen de A stijl aan. Kut voor roadtrips ook

"Vroegah" had ik een Renault Vel Satis. Dat zijn pas stoelen! Comfortabel janken al is het maar om de eindeloze reparatierekeningen.

Is er eigenlijk al een $CRY? Je krijgt 1 $CRY per verloren USD in Crypto. Bij winst moet je ze inleveren.

Decentralized depression token. Daar kan je dan de psycholoog mee betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Ypuh schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:47:
[...]

Wat ze goed doen is die coin in al hun diensten verwerken, en daarnaast ook de burns. Op die manier stimuleren ze de vraag continu, waardoor je als holder ook meeprofiteert.

Binance doet dat wat mij betreft echt slimmer dan bijvoorbeeld XRP of VeChain. Hun tradingplatform heeft ieder geval een veelvoud aan gebruik en volume. Zo lang volumes stabiel blijven maakt het niet uit of de trend up of down is, en door diversificatie (bijvoorbeeld het aanbieden van futures) hoeft dat volume ook niet te dalen wanneer we in een bear markt zitten.

Dat die coin vervolgens in 2 maanden van $30 naar $600 springt maakt het alleen wel weer een stuk minder interessant. Elke mooi gevormde keutel wordt tegenwoordig gewaardeerd als de nieuwste Van Gogh.
Ik ben het helemaal met je eens dat ze BNB slim inzetten. Goede zet van Binance. Echter ben ik van mening dat de coin op zichzelf niets uithaalt. Het is puur de manier waarop Binance de coin promoot dat het aantrekkelijk maakt deze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Kyumia schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:49:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens dat ze BNB slim inzetten. Goede zet van Binance. Echter ben ik van mening dat de coin op zichzelf niets uithaalt. Het is puur de manier waarop Binance de coin promoot dat het aantrekkelijk maakt deze te kopen.
Je kan argumenteren dat het promoten en slim inzetten van die coin het binance mogelijk maakt om de coin nog verder te verwikkelen in andere diensten. Ik zie het gebeuren dat in lage loon landen mensen gewoon geen traditionele bankrekening meer hebben maar gewoon een binance visa kaart. Het rendement wat je daar nu mee verdient op een dag is voor zo'n mensen een maandloon. En dat zijn nu net groeilanden die toegang krijgen tot de internationale markt dankzij dit soort technologieën.

In traditioneel investeren wil je met bv een index ETF ook de groeimarkten in je PF, en denk dat crypto wel eens een groter percentage kan krijgen in de groeimarkt dan de klassieke aandelenmarkt.

Ja, Binance is zeker niet de enige, maar wel de grootste en degene die tot nu toe het slimst ermee omgaan. Ik zou niet direct durven beweren dat bnb de enige coin is met een use-case, maar ik vind wel dat er iets in zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Skalders op 26-04-2021 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:52:
[...]

Je kan argumenteren dat het promoten en slim inzetten van die coin het binance mogelijk maakt om de coin nog verder te verwikkelen in andere diensten. Ik zie het gebeuren dat in lage loon landen mensen gewoon geen traditionele bankrekening meer hebben maar gewoon een binance visa kaart. Het rendement wat je daar nu mee verdient op een dag is voor zo'n mensen een maandloon. En dat zijn nu net groeilanden die toegang krijgen tot de internationale markt dankzij dit soort technologieën.

Ja, Binance is zeker niet de enige, maar wel de grootste en degene die tot nu toe het slimst ermee omgaan. Ik zou niet direct durven beweren dat bnb de enige coin is met een use-case, maar ik vind wel dat er iets in zit.
Use case is zo'n mooi woord om te omschrijven dat het helpt andere coins zonder use case een bestaansrecht te geven.

Bnb bestaat zodat er andere shitcoins zonder usecase op gedropt kunnen worden. Top.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2021 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 17:32
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:54:
[...]

Use case is zo'n mooi woord om te omschrijven dat het helpt andere coins zonder use case een bestaansrecht te geven.
Precies, BNB zie ik als het smeermiddel in de Binance motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:48:
[...]

Was het maar waar. Ik heb er een met AMG stoelen en daar huil je niet comfortabel in. Geintegreerde hoofdsteun. Laat je uit ellende je hoofd neerploffen glij je tegen de A stijl aan. Kut voor roadtrips ook

"Vroegah" had ik een Renault Vel Satis. Dat zijn pas stoelen! Comfortabel janken al is het maar om de eindeloze reparatierekeningen.

Is er eigenlijk al een $CRY? Je krijgt 1 $CRY per verloren USD in Crypto. Bij winst moet je ze inleveren.

Decentralized depression token. Daar kan je dan de psycholoog mee betalen.
Godzijdank wordt die grenzeloos vergoed. Anders was ik pas echt financieel geruïneerd. 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:52:
[...]

In traditioneel investeren wil je met bv een index ETF ook de groeimarkten in je PF, en denk dat crypto wel eens een groter percentage kan krijgen in de groeimarkt dan de klassieke aandelenmarkt.

Het ging mij om het dikgedrukte. Stel nou dat heel het Binance-platform niet bestond, wat voor een use-case heeft BNB dan als coin/token? Vrijwel geen. Binance gebruikt deze token slim in hun diensten, maar opzichzelfstaand doet BNB niet veel. Ik zie graag dat ze daadwerkelijk iets unieks gaan ontwikkelen op BNB zelf ipv deze token te gebruiken om een voordeeltje te halen op hun platform. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal prima waar Binance hun coin voor inzet, ik zie alleen geen opzichzelfstaande use-cases voor de coin. Wie weet verandert dit in de toekomst nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Kyumia schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:02:
[...]

Het ging mij om het dikgedrukte. Stel nou dat heel het Binance-platform niet bestond, wat voor een use-case heeft BNB dan als coin/token? Vrijwel geen. Binance gebruikt deze token slim in hun diensten, maar opzichzelfstaand doet BNB niet veel. Ik zie graag dat ze daadwerkelijk iets unieks gaan ontwikkelen op BNB zelf ipv deze token te gebruiken om een voordeeltje te halen op hun platform. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal prima waar Binance hun coin voor inzet, ik zie alleen geen opzichzelfstaande use-cases voor de coin. Wie weet verandert dit in de toekomst nog :)
Je hebt wel een punt, maar geldt hetzelfde niet vooral praktisch alles met een use-case? Als X verdwijnt, kan Y use-case altijd verdwijnen. In dat opzicht heeft geen enkele asset een use-case behalve basisbehoeftes en grondstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Kyumia schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:02:
[...]

Dit vind ik wel iets overdreven.
Dan kan je NEXO, CRO, etc... ook allemaal in de vuilbak gooien terwijl het wel degelijk een functie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:09:
[...]

Je hebt wel een punt, maar geldt hetzelfde niet vooral praktisch alles met een use-case? Als X verdwijnt, kan Y use-case altijd verdwijnen. In dat opzicht heeft geen enkele asset een use-case behalve basisbehoeftes en grondstoffen.
Klopt, maar BNB wordt alleen gebruikt binnen het Binance-platform, iets dat ze zelf hebben gemaakt. Je zou BNB ook kunnen vervangen door elk willekeurig andere coin, er is dan geen verschil. Ze geven de coin/token een meerwaarde door bepaalde kortingen/diensten aan te bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

KSM +15% op de daily.

Die percentages zijn we gewend :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
@Kyumia Volgens mij is dat juist het hele punt wat ik probeer te maken. BNB heeft het goed draaiende Binance platform waar miljarden door heen gepompt wordt, en Binance heeft BNB wat van iedere euro een paar procent weet af te snoepen.

De usecase is daarmee volledig gebouwd rondom Binance, maar ik zie nu juist vaak mooie tech zonder platform of usecase. Daarnaast doen ze wel meer. Je zie o.a. die BSC nu overal als goedkoop alternatief voor het transfereren van coins en tokens omdat BTC en Ethereum te duur zijn. Voor de relatief korte tijd dat BNB bestaat hebben ze al een 10-tal nuttige toepassingen gevonden, terwijl coins als ADA, VET of LTC al langer bestaan en de eerste euro omzet nog draaien moeten.

Het lijkt nu net alsof ik BNB aan het shillen ben, maar eigenlijk is het gewoon triest dat zoiets relatiefs nieuws/kleins in no-time plek 3 op CMC heeft weten te bemachtigen. Dat toont aan hoe onvolwassen crypto eigenlijk nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Als ik Coinstats sync met Binance dan haalt de laatste transactie op met de huidige koers als aankoopkoers. Dit klopt uiteraard niet. Doe ik iets verkeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 26-04-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
WhySoSerious schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:11:
KSM +15% op de daily.

Die percentages zijn we gewend :9
Eerder met een -/- ervoor de afgelopen tijd :'(
Jij kijkt daarnaast naar USD waarde i.p.v. sats neem ik aan? Ik had heel even een dikke moon verwacht, aangezien ik een uurtje geleden nog ff had gekeken :+ Maar het mocht niet zo zijn

[ Voor 29% gewijzigd door RickvN op 26-04-2021 16:13 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kyumia schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:49:
[...]

Binance heeft een ecosysteem gebouwd met BNB als centrale token. Korting op tradingfees, korting voor holders op kaarten, coin voor brandstof op BSC, coin voor swaps op BSC.

Super slim gedaan, maar ondertussen is het voor iedere nocoiner nog steeds prima onmisbaar. Pas wanneer je diep in het wereldje zit wordt het interessant vanwege de gecreëerde voordelen die er mee te behalen zijn ten opzichte van andere partijen.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor veel andere muntjes dus wat dat betreft kan ik er niet omheen dat Binance wel erg succesvol is met wat ze doen. Die CZ is lang niet gek.

Maar waar ze momenteel winst halen uit gebruikers ervaring, leveren ze in op decentralisatie. En dat is een point of failure. Bijvoorbeeld met de grootte van groei die ze nu bewerkstelligen. Vroeg of laat gaan overheden en controlerende instanties aan de bel trekken en vragen stellen. Als er na rechtzaken of vanwege aangescherpte wetgeving er vervolgens ergens een stekker uit moet, dan kan die stekker eruit en dan gaat die stekker eruit.

Bij decentralisatie is dit niet het geval. Natuurlijk kun je dat omzeilen door het met wet en regelgeving zo onaantrekkelijk te maken en daarmee de kop in te drukken, stoppen kun je het niet. Want er is geen centrale partij die de verantwoording draagt of de controle heeft.

Wat dat betreft is er nog erg veel onzekerheid en is het eigenlijk best bizar dat er ondanks die onzekerheden een kleine 2000 miljard in deze complete markt zit _O-

Geeft wat mij betreft wel goed aan dat er momenteel ook zeker groeiende onzekerheid is in de 'normale' financiële wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:35
One +40% 🤩

Bnb doet het zeker goed, misschien maar een KCS inslaan wie weet gaan ze bnb achterna 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:12:
[...]

Maar waar ze momenteel winst halen uit gebruikers ervaring, leveren ze in op decentralisatie. En dat is een point of failure. Bijvoorbeeld met de grootte van groei die ze nu bewerkstelligen. Vroeg of laat gaan overheden en controlerende instanties aan de bel trekken en vragen stellen. Als er na rechtzaken of vanwege aangescherpte wetgeving er vervolgens ergens een stekker uit moet, dan kan die stekker eruit en dan gaat die stekker eruit.

Bij decentralisatie is dit niet het geval. Natuurlijk kun je dat omzeilen door het met wet en regelgeving zo onaantrekkelijk te maken en daarmee de kop in te drukken, stoppen kun je het niet. Want er is geen centrale partij die de verantwoording draagt of de controle heeft.

Wat dat betreft is er nog erg veel onzekerheid en is het eigenlijk best bizar dat er ondanks die onzekerheden een kleine 2000 miljard in deze comlete markt zit _O-

Geeft wat mij betreft wel goed aan dat er momenteel ook zeker groeiende onzekerheid is in de 'normale' financiële wereld.
YouTube: Bitcoin vs Gold: The Great Debate with Michael Saylor and Frank Giustra

Deze video (2u) ging daar wel wat verder op in, de risico's verwant aan overheden die hun monopoly niet en nooit gaan afgeven ondanks de natuur van decentralisatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 13:38

WhySoSerious

Be the change.

RickvN schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:12:
[...]

Eerder met een -/- ervoor de afgelopen tijd :'(
Jij kijkt daarnaast naar USD waarde i.p.v. sats neem ik aan? Ik had heel even een dikke moon verwacht, aangezien ik een uurtje geleden nog ff had gekeken :+ Maar het mocht niet zo zijn
Ik kijk naar die vergelijking die op dat moment het beste uit ziet.

Cognitive dissonance much :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:13:
One +40% 🤩

Bnb doet het zeker goed, misschien maar een KCS inslaan wie weet gaan ze bnb achterna 🙃
Dat heb ik dus gedaan. De laatste paar dagen alleen op Kucoin gehandeld. Het volume is wel lager maar wel te doen. Zo te zien zijn daar ook whales aanwezig.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:15:
[...]

YouTube: Bitcoin vs Gold: The Great Debate with Michael Saylor and Frank Giustra

Deze video (2u) ging daar wel wat verder op in, de risico's verwant aan overheden die hun monopoly niet en nooit gaan afgeven ondanks de natuur van decentralisatie.
De overheden hebben wel meer monopoly's. Bijvoorbeeld op geweld en legale moord. Best bizar als je daar nog dieper op ingaat.

De macht ligt uiteindelijk nog altijd bij de massa. Verdeel, en heers.

Maargoed dat is weer een heel andere discussie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:43:
[...]

Fucked up om te horen... Ik denk echt dat het in jouw huidige positie beter is om die investering niet in een volatiele markt zoals crypto te hebben. Er hangt dan veel te veel vanaf, en +20% of -20% op een dag is dan gekkenwerk...

En je gezondheid, man, ik hoop dat het goed komt... Sterkte gewenst.

Het leven is niet altijd eerlijk wat dat betreft.
Het leven is nooit eerlijk helaas..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
Ik handel ook steeds meer op Kucoin.

Volumes zijn daar inderdaad niet zo hoog maar zitten wel wat leuke low cap gems tussen zoals Trias en UBX.

Binance werkt daar in tegen wel veel fijner en vlotter met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
corneedebruin schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:23:

Volumes zijn daar inderdaad niet zo hoog maar zitten wel wat leuke low cap gems tussen zoals Trias en UBX.

Ik heb geen last van de app. Ik trade binnen Margin trading bot en switch tussen Binance en Kucoin. De laatste tijd doe ik alleen maar handmatige trade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfyywJCbvmMJKnTNnMc4WJjnXTc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/78xzeari90kULEhQdtMslXbi.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zhou schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:43:
[...]

Ik heb geen last van de app. Ik trade binnen Margin trading bot en switch tussen Binance en Kucoin. De laatste tijd doe ik alleen maar handmatige trade.

[Afbeelding]
Een handmatige bot...

Heb je die aangesloten met een wifi kabel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corneedebruin schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:23:

KuCoin is gewoon een dikke Binance kloon en apen echt bijna alles na wat Binance doet.

In deze speculatie gedreven omgeving gaat dat vroeg of laat wel aanslaan als mensen gaan vermoeden of hopen dat er bij KuCoin nog meer te halen valt, vooral als het voorlopige plafond bereikt dreigt te worden voor Binance en BNB.

Wat wel tegen ze kan gaan werken is Binance zelf, vooral wanneer er echte winst weggesnoept dreigt te gaan worden. Dan nemen ze desnoods die toko gewoon over om een stille dood te laten sterven. Of ze maken KuCoin kapot in de rechtszaal.

Funds genoeg voor big mighty Binance om bij kleinere partijen het licht te doven. KCS is wat dat betreft meer een longshot, maar misschien wordt het wat. Ze liften momenteel mooi mee op de hype en het succes van BCS.

Denk dat die ATH van $20 er vroeg of laat wel aangaat, mits de bullmarkt meewerkt en als ze met een datum komen voor die KuChain launch en je straks op de zoveelste slimme ketting ook nog goedkoop wat drek kunt swappen en bende kunt staken.

Die shitcoin op het juiste moment dumpen is denk ik het lastigste. Net als met alles trouwens :') >:)

Echte potentie dikke tech hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:48:
[...]

Denk dat die ATH van $20 er vroeg of laat wel aangaat, mits de bullmarkt meewerkt en als ze met een datum komen voor die KuChain launch en je straks op de zoveelste slimme ketting ook nog goedkoop wat drek kunt swappen en bende kunt staken.

Die shitcoin op het juiste moment dumpen is denk ik het lastigste. Net als met alles trouwens :') >:)

Heb je Kucoin Candy al geprobeerd? Of de gratis trading bot? Kucoin heeft ook andere features wat Binance niet heeft. De traders mogen het zelf ontdekken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:48:
[...]

KuCoin is gewoon een dikke Binance kloon en apen echt bijna alles na wat Binance doet.

In deze speculatie gedreven omgeving gaat dat vroeg of laat wel aanslaan als mensen gaan vermoeden of hopen dat er bij KuCoin nog meer te halen valt, vooral als het voorlopige plafond bereikt dreigt te worden voor Binance en BNB.

Wat wel tegen ze kan gaan werken is Binance zelf, vooral wanneer er echte winst weggesnoept dreigt te gaan worden. Dan nemen ze desnoods die toko gewoon over om een stille dood te laten sterven. Of ze maken KuCoin kapot in de rechtszaal.

Funds genoeg voor big mighty Binance om bij kleinere partijen het licht te doven. KCS is wat dat betreft meer een longshot, maar misschien wordt het wat. Ze liften momenteel mooi mee op de hype en het succes van BCS.

Als je alle platform coins bekijkt is het eigenlijk een no brainer in de volgende bear. Ik ga zeker van alle ietwat gezonde exchanges inslaan. GateToken, MX, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:52:
[...]

Als je alle platform coins bekijkt is het eigenlijk een no brainer in de volgende bear. Ik ga zeker van alle ietwat gezonde exchanges inslaan. GateToken, MX, etc
Ga je wachten tot de volgende bear om deze kucoin, gatetoken, mx, etc te kopen, of hoe bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zhou schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:52:
[...]

Heb je Kucoin Candy al geprobeerd? Of de gratis trading bot? Kucoin heeft ook andere features wat Binance niet heeft. De traders mogen het zelf ontdekken. :)
Nee niet echt, ik heb die KCS al heel lang, die staan daar gewoon wat te staken. Beetje traden om wat meer te accumuleren, lukt wel aardig met die swings van de laatste tijd. In fiatwaarde vanaf die $20 dollar top wel flink achteruit, maar wel meer muntjes. Ook af en toe wat KCS pairs.

Die KuCoin candy is wel grappig, tnx voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:41
Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:54:
[...]

Ga je wachten tot de volgende bear om deze kucoin, gatetoken, mx, etc te kopen, of hoe bedoel je?
Jij koopt ze liever aan de volle pot? :')
Ik wacht liever tot de totale uitverkoop van bagholders is aangebroken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:29
Jongens, ik wil toch nog even wat shillen want ik denk dat het een pareltje is die op korte termijn weer flink kan stijgen.

CELER stond begin april op 10 cent maar is net zoals de rest flink naar beneden gepleurd, staat nu op bijna 6 cent. layer2.finance v0.1 Mainnet is net gelanceerd, helaas net in de week dat Bitcoin als een malle naar beneden pleurde. De marketing achter Celr is eigenlijk vrij laag maar dat is omdat men nog rustig aan doet. Vandaag is hij 25% gestegen en ik denk dat als Bitcoin de boel niet vernaggeld we best wel eens weer op ATH kunnen zitten volgende week.

https://blog.celer.networ...efi-simple-and-zero-fees/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 21:49
Nopheros schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:41:
[...]

Welke documentatie heb je gebruikt om dit toe te passen, linkje misschien? Genoeg info beschikbaar op internet maar ben benieuwd wat je specifiek gebruikt hebt.
Ik heb zelf meerdere video's bekeken, om het concept er achter te begrijpen. Had het al enige tijd geleden via-via gehoord als mogelijke 'tool' om betere in- en uitstap momenten te kunnen achterhalen en het FOMO-effect voor mijzelf te beperken.

Onderstaand legt het duidelijk uit.

Deze was recentelijk ook hier gedeeld dat ik zag en geeft een tweede indicator aan, namelijk "Stochastic".

Zelf probeer ik de momenten van de Doji en trend op basis van de 15 en 30 minuten.
Ik denk wel dat het concept voor Crypto iets lastiger is door de grotere volatiliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldlady1
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-06-2024
Snikkeldrijer schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:57:
[...]

Ik denk dat hij dat heel goed door heeft en het niet zo nodig acht dat Ypuh met een belerend toontje even een trap na komt geven.
Ik denk idd dat Ypuh een beetje een ongevoelige klootzak is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skalders schreef op maandag 26 april 2021 @ 16:54:
[...]

Ik heb al wat, maar ik bedoel dat ze in de volgende bear/bull cycle een grotere rol krijgen in mijn HODL portfolio. Ze hebben stuk voor stuk een x10 of x100 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
BootjeVaren schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:01:
[...]

Jij koopt ze liever aan de volle pot? :')
Ik wacht liever tot de totale uitverkoop van bagholders is aangebroken.
Nee hoor, gewoon benieuwd naar de meningen en strategieën. Ik weet alleen niet als de platform coins zo hard gaan dalen in de bear markt t.o.v. de andere coins?
Pagina: 1 ... 95 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!