[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-09 23:43
knakworst schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 11:24:
[Afbeelding]

Je zou verwachten er gaat een tientje van bnb af, maar het omgekeerde gebeurt.
? Is dat die van die talkshow?
Dit roept heel veel vraagtekens op

Edit: Photoshop, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-09 23:43
Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:33:
[Afbeelding]

Dit gebeurd er dus in spiegelbeeld...
Nog 5 maandjes bull als ik dit mag geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Zitten hier ook mensen die meerdere Binance accounts hebben? Voor stukje risico spreiding of omdat je naast je eigen pot ook met iemand een gez. pot hebt? Benieuwd hoe jullie dat managen, ik neem niet overal mijn ipad en phone mee naar toe maar wil wel soms snel kunnen schakelen. Iemand een tip? 2 account tegelijkertijd werkt niet goed op Binance imo. Zit ook op kraken maar ik vind die UI echt terror.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
waztafel schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:42:
Zitten hier ook mensen die meerdere Binance accounts hebben? Voor stukje risico spreiding of omdat je naast je eigen pot ook met iemand een gez. pot hebt? Benieuwd hoe jullie dat managen, ik neem niet overal mijn ipad en phone mee naar toe maar wil wel soms snel kunnen schakelen. Iemand een tip? 2 account tegelijkertijd werkt niet goed op Binance imo. Zit ook op kraken maar ik vind die UI echt terror.
Gewoon uitloggen en weer inloggen onder je andere naam? Ik heb meerdere Binance accounts en werkt prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:29

Louw Post

Cerenas

Als je echt risico wilt spreiden kun je dan niet beter op een andere exchange gaan zitten, voor naast je Binance account? Crypto.com Exchange, Kraken, oid. Scheelt ook weer uit- en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
Allemaal groen!
Geen idee wat te doen.
Bijkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10:39
hansvanochten schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:48:
Allemaal groen!
Geen idee wat te doen.
Bijkopen?
Geen idee, maar in het weekend kon je bijkopen tijdens de dip.

[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 27-04-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (en gebruik) Binance, Coinbase, KuCoin en Bitvavo.

Nog veel meer accounts (Bleutrade, Kraken, HitBTC, LiteBit, etc) maar daar staat niets op en doe ik nauwelijks nog iets mee, veel heb ik laten hangen toen de hele KYC ellende begon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:56

knakworst

Get more sats!

hansvanochten schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:48:
Allemaal groen!
Geen idee wat te doen.
Bijkopen?
Btc staat nog ver van de ATH. Nooit een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 19:31

Chaes

#HODL

Geen gezeik allemaal rijk. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Voor VIP 1 en hoger heeft Binance sub-accounts: https://www.binance.com/en/support/articles/360020632811

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk heel heel heel goed uit. Er zijn regels omtrent het hebben van meerdere accounts en als je daar niet aan voldoet heb je binnenkort 0 accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:03:
[...]

Kijk heel heel heel goed uit. Er zijn regels omtrent het hebben van meerdere accounts en als je daar niet aan voldoet heb je binnenkort 0 accounts.
DIT!!!! Straks bannen ze beide accounts en ben je al je geld kwijt omdat je niet aan TOS voldoet

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Tabacca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:06:
[...]

DIT!!!! Straks bannen ze beide accounts en ben je al je geld kwijt omdat je niet aan TOS voldoet
Staat er ergens dat je niet meerdere accounts mag openen ?

edit: CTRL+F in de TOS snel gevonden... mag dus maar 1 account hebben 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Machlah op 27-04-2021 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tabacca
Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:07:
[...]

Staat er ergens dat je niet meerdere accounts mag openen ?

edit: CTRL+F in de TOS snel gevonden... mag dus maar 1 account hebben 8)7
Durf ik zo 123 niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat je met meerdere accounts in theorie voordelen kunt behalen en ze dit over het algemeen niet direct willen. Denk ook niet dat je de KYC stappen kunt doorlopen met 2x hetzelfde document.

Ben hier nogal huiverig voor omdat ik ooit hetzelfde heb gehad met een pokeraccount (is nog wel redelijk vergelijkbaar in mijn ogen), ooit het wachtwoord en inloggevens verloren van acc. 1 en toen een 2e account gemaakt. Toen ik wilde uitcashen kwamen ze hier op een of andere manier achter en kon ik zwaaien naar mijn geld terwijl ik nooit meer op account 1 had ingelogd.

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Pff ik gebruik nooit meer ER20...still pending...

BSC is goedkoper en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tabacca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:15:
[...]

Durf ik zo 123 niet te zeggen. Wat ik wel weet is dat je met meerdere accounts in theorie voordelen kunt behalen en ze dit over het algemeen niet direct willen. Denk ook niet dat je de KYC stappen kunt doorlopen met 2x hetzelfde document.

Ben hier nogal huiverig voor omdat ik ooit hetzelfde heb gehad met een pokeraccount (is nog wel redelijk vergelijkbaar in mijn ogen), ooit het wachtwoord en inloggevens verloren van acc. 1 en toen een 2e account gemaakt. Toen ik wilde uitcashen kwamen ze hier op een of andere manier achter en kon ik zwaaien naar mijn geld terwijl ik nooit meer op account 1 had ingelogd.
Kan je met zekerheid vertellen dat het niet mag(tenzij bedrijf of VIP account, maar daar maak je sub-accounts en niet aparte accounts aan) en in de TOS staat, ben toevallig vorige week vrij uitgebreid door de TOS heen gegaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
Binance komt met een eigen NFT marketplace in juni.

"In June, Binance will launch Binance NFT, the world’s leading NFT marketplace and trading platform. Our new global marketplace will become the premier destination for NFTs and digital collectibles across mediums, from visual arts and gaming to music and sports.

We aim to create the most compelling metaverse with one-of-a-kind offerings and exclusive collaborations, paired with a seamlessly designed and intuitive digital platform to bring together artists, creators and crypto enthusiasts from around the world. Furthermore, Binance NFT will share the same account system as Binance.com, allowing users to access the marketplace alongside our other ecosystem offerings. "

90% van de verkoop zal uitgekeerd worden naar artiesten. Op zich niet slecht, alleen voelt die 10% fee nog steeds vrij fors aan. De "middleman" vangt nu nog steeds centen. Then again, Binance is ook een bedrijf dus snappen doe ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:37

Darrell

Fiat moonboy

Aarebe1 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:19:
[...]

Bullish af.

Mijn sats gaan er niet eerder uit dan 288k.
Maar als ik dit zie verkoop ik dan te vroeg 8)7 ;)
'K verkoop wel de sats die er als laatste bij zijn gekomen.
M'n eerste stapeltje sats hodl ik voor life ;)
Denk dat die 130k van jp morgan als top voor deze run wel een aardige inschatting is als toppen en dalen minder extreem zijn. Zie het verschil tussen de 2013 en 2017 top en extrapoleer dat naar de 2021 top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:24:
[...]

Kan je met zekerheid vertellen dat het niet mag(tenzij bedrijf of VIP account, maar daar maak je sub-accounts en niet aparte accounts aan) en in de TOS staat, ben toevallig vorige week vrij uitgebreid door de TOS heen gegaan.
@Machlah heeft het gevonden, mag dus niet

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:25:
Binance komt met een eigen NFT marketplace in juni.

"In June, Binance will launch Binance NFT, the world’s leading NFT marketplace and trading platform. Our new global marketplace will become the premier destination for NFTs and digital collectibles across mediums, from visual arts and gaming to music and sports.

We aim to create the most compelling metaverse with one-of-a-kind offerings and exclusive collaborations, paired with a seamlessly designed and intuitive digital platform to bring together artists, creators and crypto enthusiasts from around the world. Furthermore, Binance NFT will share the same account system as Binance.com, allowing users to access the marketplace alongside our other ecosystem offerings. "

90% van de verkoop zal uitgekeerd worden naar artiesten. Op zich niet slecht, alleen voelt die 10% fee nog steeds vrij fors aan. De "middleman" vangt nu nog steeds centen. Then again, Binance is ook een bedrijf dus snappen doe ik het wel.
Dat is het mooie aan Binance... ze doen alles, maar dan beter (IMHO). Vondt het al langer duren dat ze met een NFT marketplace kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:28:
[...]

Dat is het mooie aan Binance... ze doen alles, maar dan beter (IMHO). Vondt het al langer duren dat ze met een NFT marketplace kwamen.
Dat is zeker waar. Ze maken het wel lekker simpel voor de 'gewone' artiest die helemaal niet zoveel zin heeft in private keys dit, hoge gasfees dat, "MetaMask??".

Dus wat dat betreft is het wel netjes + er zitten enorm veel gebruikers op het 'Binance platform'. Met wat geluk snoept Binance nu heel veel van de gebruikers van plekken als OpenSea weg. Je kan zeggen wat je wil, maar ze weten wel wat ze doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:16

StrongArmLance

Endless flow

Kan iemand even iets shillen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Luca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:32:
[...]

Dat is zeker waar. Ze maken het wel lekker simpel voor de 'gewone' artiest die helemaal niet zoveel zin heeft in private keys dit, hoge gasfees dat, "MetaMask??".

Dus wat dat betreft is het wel netjes + er zitten enorm veel gebruikers op het 'Binance platform'. Met wat geluk snoept Binance nu heel veel van de gebruikers van plekken als OpenSea weg. Je kan zeggen wat je wil, maar ze weten wel wat ze doen. :P
Zeker, op opensea laatst wat geprobeerd. Je betaalt 100$ aan fees alleen om wat te posten. Met BSC zal dit soepeler werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Naast BNB, welke andere coin kan mogelijk profiteren? Chilliz? Enjin?
Of gaan ze zelf nieuwe coins toevoegen voor Gaming, Trading Cards, Commerce, Ticketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Koop allemaal DOGE!!!!! *O* *O*

:+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 21:43
Ik zie het eerder als veilige backup voor Binance. Mocht crypto ooit helemaal verboden worden en dus ook de exchanges, dan kan Binance gewoon verder gaan als NFT market. Right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMfpdE-RJxLeq2J_RqHfA0yYnD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SkhDUNyiF01MTfC9MgDKgEJ9.jpg?f=fotoalbum_large

Wilde net hier in gaan springen om 16:00, maar door het nft nieuws van Binance twijfel ik nu.

https://twitter.com/refin.../1386996768231940102?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Begon de dag met $MINT (peppermint) via de pancake, maar die is al even aan een geweldige stijging bezig. Misschien wachten op een dip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
themikes schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:37:
Ik zie het eerder als veilige backup voor Binance. Mocht crypto ooit helemaal verboden worden en dus ook de exchanges, dan kan Binance gewoon verder gaan als NFT market. Right?
Ehh ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loxO_o
  • Laatst online: 06-08-2022
Wo Ve schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:38:
[Afbeelding]

Wilde net hier in gaan springen om 16:00, maar door het nft nieuws van Binance twijfel ik nu.

Heb hetzelfde idd. Had de wekker al staan maar zij kunnen toch nooit op tegen het grote Binance?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
Kom ik op de markt met een Bitcoin mondkapje op.

Staat er een marktkoopman "He Bitcoin! Die is gezakt hè? Heb je lekker geld verloren!"

We hebben nog een hele lange weg te gaan...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
[Afbeelding]

Ik ga een gokje wagen op Refinable. Het is het beste? Zo snel mogelijk inzetten of even de koersverloop aankijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:36:
[...]

Zeker, op opensea laatst wat geprobeerd. Je betaalt 100$ aan fees alleen om wat te posten. Met BSC zal dit soepeler werken.
Herkenbaar, op meerdere stappen in het proces berekent men gas fees, en niet te zuinig ook. Een simpel iets kost inderdaad al snel 100$ om te plaatsen en ik ben dan ook afgehaakt met de digitale art welke ik maak. (niets speciaals hoor).

Ik ga mij hier maar eens op inlezen en zal ook best leuk kunnen zijn voor de 2e coin welke ik een paar weken geleden kocht toen ik begon, Chiliz. Na VeChain de leukste coin in mijn portfolio. En met "leukste" bedoel ik de use case, niet het financieele, daar geef ik geen mening over, nog veel te weinig verstand van.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:46:

Staat er een marktkoopman "He Bitcoin! Die is gezakt hè? Heb je lekker geld verloren!"

Eh? Om korting gevraagd toch?
"Ja joh, alles kwijt, verkoop je ook rijst en bonen?"

[ Voor 64% gewijzigd door mercapto op 27-04-2021 13:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ach, hoe lang die weg ook is, afgunst, leedvermaak en onwetendheid zullen altijd blijven bestaan.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:44

"Nee hoor, ik zat in een short positie"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aaKXmjcPOvG86QHhR8xELqzfjQE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LC78pMJ7LX9TIekCSW5F90k9.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Siacoin, it's great, it's very powerfull.
It's the next doge, it's really really great!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tabacca
En we zijn door de 55K heen!!! *O* *O* *O*

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Wat heerlijk om weer groene kaars na groene kaars te zien. ADA gaat ook al zo lekker hard omhoog, wellicht zit daar wat extra fomo voor het Afrika event. Ik ga ze in ieder geval vlak daarvoor dumpen om late terug te kopen haha.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Machlah

Meest vreemde aan dit verhaal vind ik dat er mensen met Bitcoin mondkapjes in het openbaar rond lopen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:56

knakworst

Get more sats!

Tabacca schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:59:
En we zijn door de 55K heen!!! *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IzcvajTum9aEdnXfqUpUL-nzG28=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IZdS6c6WnYMg2Z35wp7FxbZP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
Machlah schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:01:
[...]

Meest vreemde aan dit verhaal vind ik dat er mensen met Bitcoin mondkapjes in het openbaar rond lopen.
Je kan zo reclame maken zonder dat het je veel kost. Wil je adoptie of niet?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:04:
[...]

Je kan zo reclame maken zonder dat het je veel kost. Wil je adoptie of niet?
Niet per se eerlijk gezegd. Zie BTC niet als betaalmiddel. En zou er geen mondkapje met logo voor op doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
nvm

[ Voor 92% gewijzigd door enomiss op 27-04-2021 14:13 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:47:
[...]

Ik ga een gokje wagen op Refinable. Het is het beste? Zo snel mogelijk inzetten of even de koersverloop aankijken?
En slippage ? ik begreep dat je die hoog moest zetten omdat anders je order er niet doorheen komt door drukte ?

Plus hij komt een uur later dan op polkastarter, staan we dan al niet ongeloofelijk ver achter ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 00:01
[Afbeelding]

Was ook aan het kijken hier naar. Wat ik vreemd vind is dat dit in samenwerking met binance was (en zogezegd Mr beast). Maar op de dag dat het begint komt binance zelf met een nft markt af? Wat moet ik hieruit verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 23:37

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Refinable groeit ontzettend hard (Telegram groep, volgers).

Zodra de opening is zet ik all-in! De kans is groot dat dit de volgende stabiele Safemoon wordt. Niet direct, wel op termijn.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:15:

Zodra de opening is zet ik all-in! De kans is groot dat dit de volgende stabiele Safemoon wordt. Niet direct, wel op termijn.
Wanneer is die token release dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Anakin_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:13:
[...]

En slippage ? ik begreep dat je die hoog moest zetten omdat anders je order er niet doorheen komt door drukte ?

Plus hij komt een uur later dan op polkastarter, staan we dan al niet ongeloofelijk ver achter ?
Klopt, het risico is groot. Ik begin nu ook te twijfelen..

De gasten die mee hebben gedaan aan de presale hebben nu de touwtjes in handen.

Wat we wel kunnen doen, is om proberen om erdoorheen te komen met een acceptabele slipagge. En daarna houdt het op.

[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 27-04-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wo Ve schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:19:
[...]

Wanneer is die token release dan?
PCS om 16:00 CET, (2PM UTC). Let wel op dat je de tokens alleen via de officiele website:

Official FINE token contract address: 0x4e6415a5727ea08aae4580057187923aec331227

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Heel de hype ging om binance, die nu zelf op dezelfde dag een nft aankondigt?? En zogezegd Mr beast, maar er is geen enkele bron dat hij er daadwerkelijk iets mee te maken heeft.. Plus die pre-sale. Lijkt me alsof er flink gedumpt gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas1977
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:22:
[...]

PCS om 16:00 CET, (2PM UTC). Let wel op dat je de tokens alleen via de officiele website:

Official FINE token contract address: 0x4e6415a5727ea08aae4580057187923aec331227
Hoe ben je aan dit contract adres gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik besef dat dit “gemakkelijke” dagen zijn maar na een half dagje helemaal niets doen met crypto, heb ik meer “verdient” dan wanneer ik koop en verkoop… :+

Nu weet ik het zeker, ik ben een hodler.
Gewoon niets doen en elke maand een euro of 30 toevoegen.
Na een tijdje de winst daarvan weer toevoegen aan BTC en ETH. Mocht het ooit zover komen.

Wil niet zeggen dat ik niet wil begrijpen om zo’n grafiek uit te lezen. Integendeel, daar wil ik wel meer van weten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

sebas1977 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:25:
[...]

Hoe ben je aan dit contract adres gekomen?
https://refinable.medium....announcement-dab86dee0e7c

Het token is al wel gelist maar nog niet gelanceerd dus nog even wachten. 😋

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:27:
Ik besef dat dit “gemakkelijke” dagen zijn maar na een half dagje helemaal niets doen met crypto, heb ik meer “verdient” dan wanneer ik koop en verkoop… :+

Na een tijdje de winst daarvan weer toevoegen aan BTC en ETH. Mocht het ooit zover komen.

Wil niet zeggen dat ik niet wil begrijpen om zo’n grafiek uit te lezen. Integendeel, daar wil ik wel meer van weten.
Inderdaad, komt door de bounce omhoog van de dip en in t algemeen de bullmarket. Maanden/jaren hodlen als je pf waarde alleen achteruit loopt is ook niet makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:29:
[...]

https://refinable.medium....announcement-dab86dee0e7c

Het token is al wel gelist maar nog niet gelanceerd dus nog even wachten. 😋
Hoe zit het met die IDO? Kun je daar nog aan mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:57
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:38:
[...]

Hoe zit het met die IDO? Kun je daar nog aan mee doen?
Nee kan alleen nog op pcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Artificiële schaarste.. Kijk wat voor fomo het hier al creëert. En dat door hype door onbevestigde namen en binance die zelf hun eigen nft aankondigt, maar toch is iedereen enkel geïnteresseerd in hoe het te kopen. Bijna niemand die zich vragen stelt over de gigantische locked pre sale.

Grappig hoe psychologie werkt precies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
Is het niet zo dat wanneer dat ding wordt gelist op PCS dat die dik naar beneden dondert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Nopheros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:39:
[...]

Nee kan alleen nog op pcs.
Ok helaas...

Wat wordt jullie max. slippage op Pancake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Goeie tip, dit zou evt een oplossing kunnen zijn. Was ook niet op de hoogte van de risico's van t hebben van meerdere accounts dus zal ook eens uitzoeken of ik alles netjes volgens de regels doe. Heb met mijn partner nr ook een (trading) potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
mprkooij schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:41:
Is het niet zo dat wanneer dat ding wordt gelist op PCS dat die dik naar beneden dondert.
Precies, die kans is zeker aanwezig. Ik denk dat ik het even ga aankijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Ik zie nu dat ik in 3 dagen tijd al 1% meer Happy in m'n (kleine)bag heb, niet slecht :) Ben benieuwd wat de volgende donatie gaat doen voor de prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Raaafie schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:45:
Ik zie nu dat ik in 3 dagen tijd al 1% meer Happy in m'n (kleine)bag heb, niet slecht :) Ben benieuwd wat de volgende donatie gaat doen voor de prijs.
Voor zover ik weet is er elke vrijdag een donatie. Aanstaande donderdag is er dacht ik ook weer een AMA, dan zal er wsl ook wat beweging inkomen net zoals de vorige keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
Heb ook wel goede hoop in happy :) wekelijkse donaties is praktisch een organische manier om te pumpen. En al het buyen en sellen tussendoor pompt de holders en de donaties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:27
Antifon schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:49:
[...]

"Nee hoor, ik zat in een short positie"

[Afbeelding]
Grappig, ik hoor het ook van vrienden en familie als hij gezakt is, maar op een ath is het meestal erg stil. Mijn antwoord is meestal ook: ja klopt, mooi inkoop moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:42
streamnl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:27:

Ik kijk wel voor eventuele uitbraken, ik doe niet aan daytraden, meer traden dat 3+ dagen kan duren 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:51:
[...]

Ik kijk wel voor eventuele uitbraken, ik doe niet aan daytraden, meer traden dat 3+ dagen kan duren 🙃
Zulke dingen moet ik beter gaan leren/begrijpen voordat ik dat ga doen.
Maar non stop alles in de gaten houden op mijn gsm… :N dat doe ik niet meer.
(Zeg ik nu dan :+)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 10:41

Markt kramer Henk is bankroet, hij weet het alleen nog niet..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j864sKVXuMtF-8ieXnthYGna16I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4F5saMG1mRM2nfubgprdc9KN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
Traden heb ik gedaan.

Matic 19,5K coins verkocht in een panic sell en nooit meer terug gekocht
INJ op 7 dollar 440 stuks ook verkocht omdat dit een “stable” coin was

Zoveel mis gelopen al dat ik het zelf niet eens meer weet.

Heb nu alleen trias nog en en ubx in de PF en hold dit even de komende weken en dan zie ik het wel weer. Never look back zeggen ze 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
SalimRMAF schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:15:

Hoeveel commissie krijg je voor het shillen? De volgende Safemoon is wel iets om trots op te zijn trouwens. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25au2LHrdhvNHkIYFjLisw4JHzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hfB6P9oLcXr7d6pfj91dot04.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

corneedebruin schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:58:
Traden heb ik gedaan.

Matic 19,5K coins verkocht in een panic sell en nooit meer terug gekocht
INJ op 7 dollar 440 stuks ook verkocht omdat dit een “stable” coin was

Zoveel mis gelopen al dat ik het zelf niet eens meer weet.

Heb nu alleen trias nog en en ubx in de PF en hold dit even de komende weken en dan zie ik het wel weer. Never look back zeggen ze 😅
Zodoende leert men. Gelukkig sta je er nog redelijk positief in.

UBX heb ik zelf ook een ruime bag van, prachtige week tot nu toe met aankondigingen en nieuwe trade pairs. Die HODL ik nog ff tot ruim in de zomer om te kijken of ze binnenkort mooie deliverables krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Weet iemand waar de live chart van Refinable geplaatst gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:18:
Poocoin en dan het contract adres invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:19:
[...]

Poocoin en dan het contract adres invullen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
_Gast_ schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:18:
Ik zie net wat aannames die genomen worden die niet persee waar zijn volgens mij.
Volgens mij heeft de token release op PCS een fixed price, pas om 16:20 wordt de tokens van de IDO vrijgegeven en dan kan je er pas mee handelen. Dus de price is vooralsnog fixed op 0,033 als ik het allemaal goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1 wens. Kunnen we de volgende adoptierun normalere termen gebruiken.

Ik moet nog steeds janken als ik poocoin moet typen. Of CryptoPussy moon en wat voor godganse bagger.

Ok 2 wensen. Dat mijn pf x1000 gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wo Ve schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:21:
[...]

Ik zie net wat aannames die genomen worden die niet persee waar zijn volgens mij.
Volgens mij heeft de token release op PCS een fixed price, pas om 16:20 wordt de tokens van de IDO vrijgegeven en dan kan je er pas mee handelen. Dus de price is vooralsnog fixed op 0,033 als ik het allemaal goed begrijp.
Dit begreep ik ook. Anders zou het ook geen IDO mogen heten maar een listing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ik snap het ook niet volledig.

1:00 pm UTC — Polkastarter IDO begins for all whitelisted users
2:00 pm UTC (Approximately) — PancakeSwap listing (V2)
2:20 pm UTC — Polkastarter IDO ends
- Public sale participants can claim their tokens from Polkastarter

Dus polkastarter guys met big bags hebben zich ingekocht tegen 16:00. Dan komt de plebs op PCS en dump van de elite polkastarter guys en de PCS mensen zware verliezen.
Som ik het zo goed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
[...]

Hoop dat het klopt. Zou mooi zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:23:

Dus polkastarter guys met big bags hebben zich ingekocht tegen 16:00. Dan komt de plebs op PCS en dump van de elite polkastarter guys en de PCS mensen zware verliezen.
Som ik het zo goed op?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JY_K0EJIQ3Y1sqM9rIVKWHknQUA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7wGnp83LQFS9I8uZbTv6gnze.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve

Som ik het zo goed op?
Nope, ido guys zijn whitelisted gebruikers die een loterij hebben gewonnen en dus eerder mochten kopen voor een max van een aantal bnb.

*Edit, max 180 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:22:
[...]

Ik heb maar 1 wens. Kunnen we de volgende adoptierun normalere termen gebruiken.

Ik moet nog steeds janken als ik poocoin moet typen. Of CryptoPussy moon en wat voor godganse bagger.

Ok 2 wensen. Dat mijn pf x1000 gaat
Hahaha ik kan niks beloven helaas. Ben de term poocoin inmiddels gewend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Som ik het zo goed op?
Die whitelisted users zijn ook maar gewone plebs hoor. Die waren er alleen nog wat vroeger bij betrokken.
Overigens ontgaat mij nog waarom dit the next big thing zou moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
enomiss schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:27:
[...]

Die whitelisted users zijn ook maar gewone plebs hoor. Die waren er alleen nog wat vroeger bij betrokken.
Omdat er Binance op hun site stond 8)7

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Begreep je dat wel voor SafeMoon dan? Omdat. Daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loxO_o
  • Laatst online: 06-08-2022
[...]

Als ik een halve BNB erin gooi om wat FINE te kopen is dat dan een kwestie van contract adres op PCS invullen en BNB als 'from' en FINE als 'to'? Als ik nu kijk zegt die "Insufficient liquidity for this trade"

Oh en wat doe je bij slippage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
[...]

Omdat tegenwoordig elk project met een soort van IPO en wat noemenswaardige termen (zoals Binance, Mr Beast, NFT) in de lucht schiet door FOMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
loxO_o schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:28:
[...]

Als ik een halve BNB erin gooi om wat FINE te kopen is dat dan een kwestie van contract adres op PCS invullen en BNB als 'from' en FINE als 'to'? Als ik nu kijk zegt die "Insufficient liquidity for this trade"

Oh en wat doe je bij slippage?
Dat komt omdat je een half uur te vroeg bent :)
11%, ga het gewoon proberen, anders zoeken ze het lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:28:
[...]

Omdat tegenwoordig elk project met een soort van IPO en wat noemenswaardige termen (zoals Binance, Mr Beast, NFT) in de lucht schiet door FOMO
Mmm is best een serieus project met een serieus team, dus het is een net iets mindere shitcoin als andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:28:
[...]

Begreep je dat wel voor SafeMoon dan? Omdat. Daarom.
Elke nieuwe shitcoin zegt dat ze de nieuwe Safemoon zijn. Die pleuren allemaal het ravijn in. Dus waarom is deze anders? Kom met argumenten of shill niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Wat ik alleen niet snap ik die fixed price.
Wat wil dit zeggen? Als je koopt en verkoopt vandaag heb je gewoon je initiële inleg terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPrutser
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-09 19:35
https://www.businessinsid...ple-chris-larsen-kritiek/

Dit soort berichten over het energie verbruik probleem van BTC duiken wel steeds vaker op lijkt het.

Of je het weet nu mee eens bent of niet, zoiets kan wel flink het sentiment gaan beïnvloeden lijkt me? Ik denk dat het goed is om meer alt's in je pf op te nemen die bekend staan vanwege hun milieu-vriendelijkheid. De wereld staat steeds meer in het teken van energie besparen, dus als er alts zijn die de naam krijgen als "het energiezuinige alternatief voor Bitcoin" dan kunnen die wel eens hard gaan. Ik weet niet of de huidige concepten die gebaseerd zijn op PoS echt de oplossing zijn (risico dat de rijken weer de meeste invloed krijgen) maar ik ga daar voorlopig toch maar extra van inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Wo Ve schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:30:
[...]

Mmm is best een serieus project met een serieus team, dus het is een net iets mindere shitcoin als andere.
Definieer een serieus team :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:31:
[...]

Elke nieuwe shitcoin zegt dat ze de nieuwe Safemoon zijn. Die pleuren allemaal het ravijn in. Dus waarom is deze anders? Kom met argumenten of shill niet.
Ik ben jou nul argumenten verschuldigd EN ik heb niks geshilled. Gedraag je effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
freshprince schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:32:
Wat ik alleen niet snap ik die fixed price.
Wat wil dit zeggen? Als je koopt en verkoopt vandaag heb je gewoon je initiële inleg terug?
Het is gewoon een initial token sale, later is de prijs niet meer fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Wo Ve schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:33:
[...]

Het is gewoon een initial token sale, later is de prijs niet meer fixed.
Dus het klopt dan als je vandaag koopt na listing en je dumpt een half uur later je gewoon je funds terug hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:33:
[...]

Ik ben jou nul argumenten verschuldigd EN ik heb niks geshilled. Gedraag je effe.
Op de man spelen. 0 argumenten beschikbaar. Succes verder.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 27-04-2021 15:36 ]

Pagina: 1 ... 100 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!