[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.143 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Even losstaand van alle shitcoin onzin: Komodo (KMD) heeft het met zijn AtomicDEX voor elkaar gekregen zowel de ETH als BSC in 1 platform te maken en deze tokens on demand te traden.

Users can trade ETH, UNI, AAVE, and other assets on both the Ethereum network and Binance Smart Chain (BSC) directly from the AtomicDEX non-custodial wallet. KMD is also now supported on both the native Komodo blockchain network as well as BSC via AtomicDEX.

AtomicDEX isn't an ERC-20 DEX or a BEP-20 DEX. It's a cross-chain, cross-protocol DEX for everyone, regardless of what blockchain you want to use.

Ik ken geen andere DEX die dit support. Prove me wrong als jij er wel een kent, oprecht benieuwd. Maar dit betekent dus dat je dus uit beide netwerken kan traden in 1 handeling. Van AAVE naar BNB met 1 druk op de knop bijvoorbeeld.

https://blog.komodoplatform.com/en/atomicdex-v0-4-2-is-live/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
Ronald.42 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:23:
[...]

Ik zou graag mijn BNB staken maar die is altijd uitverkocht geloof ik :(
Vaak uitverkocht idd, je kan het wel in launchpool zetten en na enige tijd dat converten naar BNB

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:01:
Besluit ik na 4 jaar Bitcoin als koning te erkennen door ook werkelijk flink Bitcoin te kopen. Wat krijg je? Alles ontploft behalve Bitcoin. Fucking crypto
Je moet niet alles op 1 paard wedden, dat weet je toch? Je kan ook 50% verkopen en dan een ander top 100 (shit)coin kopen. Zelfs Dogecoin staat in de top 10 cmc.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:35:
[...]

Vaak uitverkocht idd, je kan het wel in launchpool zetten en na enige tijd dat converten naar BNB
Ja dat doe ik nu met die alien rommel. Maar dat schiet ook niet echt op :F

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door enomiss op 21-04-2021 18:57 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ronald.42 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:36:
[...]

Ja dat doe ik nu met die alien rommel. Maar dat schiet ook niet echt op :F
Wat je er ook mee kan doen is binance liquid swap pool, zelf nog geen ervaring mee

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 10:13

watercoolertje

Untertitel

Ronald.42 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:23:
[...]

Het zit inderdaad vast voor de periode, koersdaling is dus voor eigen rekening.
Als je van plan bent te hodlen maakt dat verder niet uit.

Ik zou graag mijn BNB staken maar die is altijd uitverkocht geloof ik :(
Gewoon in de BNB vault droppen kan je elk moment weer uit en je krijgt dagelijks een portie shitcoin als beloning 8)

Edit spuit 11 8)7

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 19-09 17:13
zwembroek schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:24:
Klein bedragje op deze ubershitcoin gedaan van 50$. https://saveplanetearth.world/
Mooie website iig haha.
https://www.saveearthtoken.com/

Welke is de juiste? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gelukszoekr schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:01:
Besluit ik na 4 jaar Bitcoin als koning te erkennen door ook werkelijk flink Bitcoin te kopen. Wat krijg je? Alles ontploft behalve Bitcoin. Fucking crypto
Gewoon geduld.

Ik had ook weer hetzelfde, kocht een beetje reddcoin en zakt als een malle (as per usual) dus beetje bij gekocht, nog verder zakken natuurlijk, dus nog meer bijgekocht en zat er onderhand voor 1500€ in, en jawel flatlining... :+

Vanmorgen ineens bijna 40% omhoog en ruim 2100€ veiliggesteld. :?

Je hoeft er niks voor te kunnen je moet gewoon geduld hebben en iig een hoge mate van /care hebben. Heb nu 1500€ weer uit crypto gehaald en met de over gebleven 670 (oid) gaan we straks weer spelen. Kijken hoe lang het duurt voor we weer op 2000 zitten. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-09 12:06

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

BTC dominance is gedaald naar 45%, niet iets om heel vrolijk over te zijn lijkt me.

Wordt weer volop altseizoen verkondigt dus op Twitter.

https://twitter.com/nebra.../1384904270521188352?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

.

[ Voor 98% gewijzigd door WoodyWindoW op 21-04-2021 18:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

WoodyWindoW schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:51:
BTC dominance is gedaald naar 45%, niet iets om heel vrolijk over te zijn lijkt me.

Logisch, aangezien ik net wat BTC gekocht heb vanmorgen :+
Voortaan zeg ik wel even wat ik koop hier, kunnen jullie het meteen shorten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:19
inleg op TrumpToken verdubbeld sinds uurtje terug

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enomiss
Nordcore schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:00:
Meteen gekocht zonder ook maar iets te lezen of na te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:03:
[...]

Meteen gekocht zonder ook maar iets te lezen of na te denken.
This is the way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 21:11

-Sander-

///M Powerrrrrr

WoodyWindoW schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:51:

BTC dominance is helemaal geen 45%,.. geen onwaarheden vertellen hé.. :/ anders krijg je aan de stok met @Verwijderd
Stand atm: Dominance: BTC: 50.3%

Edit: 0.1 gezakt :P

[ Voor 6% gewijzigd door -Sander- op 21-04-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:39:
[...]

Wat je er ook mee kan doen is binance liquid swap pool, zelf nog geen ervaring mee
Even het info filmpje bekeken op binance, soort van gebruiksaanwijzing zeg maar.
Zal me er wel eens in verdiepen met wat kleingeld.
Kan me er nu niet echt op concentreren met twee stuiterende peuter/kleuters om me heen. :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
-Sander- schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:07:
[...]

BTC dominance is helemaal geen 45%,.. geen onwaarheden vertellen hé.. :/ anders krijg je aan de stok met @Verwijderd
Stand atm: Dominance: BTC: 50.4%
Helemaal geen 50.4%...

50.3%

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Bitcoin heeft veel meer doorstaan. Komt wel goed. :)

De meeste shitcoins van 2017 zijn er niet bijvoorbeeld.... :D

[ Voor 38% gewijzigd door Qunix op 21-04-2021 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:14:

Ik las dit en dacht, oeh zouden mijn buy-orders in zicht komen, hangt ie nog gewoon bovenin de 55k.. Gebeurd niet veel bijzonders wat dat betreft vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Das wel lang jongens. Dan trek ik er misschien toch vast mijn inleg uit nu. Hou ik er nog steeds flink wat over voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:47:
[...]

TLM was een heel ander verhaal - de tokens waren simpelweg nog niet te transferen omdat Alien Worlds die functie (Teleport) had uitgezet.

Je legt hier verbanden die er niet zijn. De Safemoon prijs op MXC is gelijk aan Hotbit, Uniswap. Aka, de normale prijs.
Ah ok, ik dacht dat die assessment zone bij hun voor alle coins betekende dat je niet handelde in de echte coin. Maar je kan ze ook gewoon opnemen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Qunix schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:14:

Behalve VeChain, ik had nooit verwacht die nog zou bestaan totdat een vriend van mij er over begon. En God de tering stijgt die kut munt ook nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
mannowlahn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:21:
[...]

Behalve VeChain, ik had nooit verwacht die nog zou bestaan totdat een vriend van mij er over begon. En God de tering stijgt die kut munt ook nog.
VeChain is dan ook totaal geen shit coin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:52:
[...]

Logisch, aangezien ik net wat BTC gekocht heb vanmorgen :+
Voortaan zeg ik wel even wat ik koop hier, kunnen jullie het meteen shorten.
Ik short Bitcoin alleen ×125 vlak voor een uitbraak naar boven.

Als fooi voor een mooie pump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:23:
[...]

Ik short Bitcoin alleen ×125 vlak voor een uitbraak naar boven.

Als fooi voor een mooie pump.
Je mist die roulette tafel echt he? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Machlah schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:23:
[...]

VeChain is dan ook totaal geen shit coin...
Okay, dat is mijn mening. Ik vind vechain een mooi voorbeeld hoe blockchain betrokken wordt zonder dat het echt het probleem oplost.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03

Dreanor

Joene

Sinds februari ben ik voor het eerst eens ingestapt in de wereld van Bitcoin en crypto. Behalve een vaag idee van het concept en dat het een soort aandeelhandel achtig iets is had ik geen idee waar ik aan begon.

Maar Dogecoin was de nieuwe shit en ik besloot dat na (te) lang wachten tijd werd om eens mee te doen aan de wereld van crypto's en snel rijk te worden natuurlijk haha. 😋

Dus met een dappere inleg van wel €60 begon ik op binance waar ik splitste op DogeCoin en Bitcoin. Gezien alles steeg verdubbelde ik mijn inleg al snel. Echter, begon het ook weer te dalen. En paniek verkopen en aankopen vlogen door mijn spotwallet en euro verdwenen net zo snel als ze erin waren gekomen.

Gelukkig maakte Doge nog een piek en begon ik langzaam te begrijpen wat ik deed. Of beter gezegd wat ik verkeerd deed. Geen geduld, steeds op zoek naar die ene munt die in korte tijd verdubbelde. Hoewel ik veel fouten maakte, slechte inschattingen en weinig geduld had wist ik mijn capital met 150% te laten groeien.

De laatste dagen echter ontdekte ik SafeMoon, DE NIEUWE HYPE en easy money! Meteen via Binance een paar extra euro's investeren, wat BNB overgezet en getrade voor SafeMoon en ja hoor! In nog geen dag tijd meer winst dan in de drie maanden ervoor op Binance. 🥳

Echter, zo snel als het steeg, zo snel als het weer daalde (al sta ik op moment van schrijven nog positief).

Ik moet zeggen dat de afgelopen maanden een leerzame ervaring was. Als broekie op de hype te springen (al dan niet te laat) en merken dat het allemaal niet zo gemakkelijk is als ik dacht! Dat je best sterk in je schoenen moet staan om bij je eigen plan te blijven. Fear of missing out en hypes kunnen behoorlijk sterk zijn.

Voor mij is het nu een leuke hobby geworden die misschien ooit wel eens wat gaat opleveren. Ik vind het vooral leuk om de handelen, kopen en verkopen. Kijken of mijn inschatting juist blijkt of juist niet haha.

Na dit lange intro was ik eigenlijk nieuwsgierig hoe de meer ervaren mensen handelen met crypto. Blijven jullie bij een paar munten of juist op elke munt die goed lijkt te gaan? Of zien de meesten het vooral als investering om er vervolgens enkele maanden/jaren niet meer naar om te kijken?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:24
Kucoin (KCS) gaat eindelijk ook omhoog. Zet ze nu langzamerhand om in BTC.
@Verwijderd lijkt me ook wel wat voor jou😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Never mind

[ Voor 185% gewijzigd door streamnl op 21-04-2021 19:37 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
mannowlahn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:25:
[...]

Okay, dat is mijn mening. Ik vind vechain een mooi voorbeeld hoe blockchain betrokken wordt zonder dat het echt het probleem oplost.
BTC lost wel een probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Qua technologie is bitcoin toch al door tig coins ingehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik keek in mijn spot wallet en zag opeens meer BTC staan, eindelijk mijn uni/BTC target gehit 👍🏼
Wat is de reden dat uni met +18% gestegen is?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dreanor schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:29:
Sinds februari ben ik voor het eerst eens ingestapt in de wereld van Bitcoin en crypto. Behalve een vaag idee van het concept en dat het een soort aandeelhandel achtig iets is had ik geen idee waar ik aan begon.

Maar Dogecoin was de nieuwe shit en ik besloot dat na (te) lang wachten tijd werd om eens mee te doen aan de wereld van crypto's en snel rijk te worden natuurlijk haha. 😋

Dus met een dappere inleg van wel €60 begon ik op binance waar ik splitste op DogeCoin en Bitcoin. Gezien alles steeg verdubbelde ik mijn inleg al snel. Echter, begon het ook weer te dalen. En paniek verkopen en aankopen vlogen door mijn spotwallet en euro verdwenen net zo snel als ze erin waren gekomen.

Gelukkig maakte Doge nog een piek en begon ik langzaam te begrijpen wat ik deed. Of beter gezegd wat ik verkeerd deed. Geen geduld, steeds op zoek naar die ene munt die in korte tijd verdubbelde. Hoewel ik veel fouten maakte, slechte inschattingen en weinig geduld had wist ik mijn capital met 150% te laten groeien.

De laatste dagen echter ontdekte ik SafeMoon, DE NIEUWE HYPE en easy money! Meteen via Binance een paar extra euro's investeren, wat BNB overgezet en getrade voor SafeMoon en ja hoor! In nog geen dag tijd meer winst dan in de drie maanden ervoor op Binance. 🥳

Echter, zo snel als het steeg, zo snel als het weer daalde (al sta ik op moment van schrijven nog positief).

Ik moet zeggen dat de afgelopen maanden een leerzame ervaring was. Als broekie op de hype te springen (al dan niet te laat) en merken dat het allemaal niet zo gemakkelijk is als ik dacht! Dat je best sterk in je schoenen moet staan om bij je eigen plan te blijven. Fear of missing out en hypes kunnen behoorlijk sterk zijn.

Voor mij is het nu een leuke hobby geworden die misschien ooit wel eens wat gaat opleveren. Ik vind het vooral leuk om de handelen, kopen en verkopen. Kijken of mijn inschatting juist blijkt of juist niet haha.

Na dit lange intro was ik eigenlijk nieuwsgierig hoe de meer ervaren mensen handelen met crypto. Blijven jullie bij een paar munten of juist op elke munt die goed lijkt te gaan? Of zien de meesten het vooral als investering om er vervolgens enkele maanden/jaren niet meer naar om te kijken?
Daytraders weet ik niet hoe die hun portfolio opbouwen, volgens mij vaak toch ook toegespitst op (het uitbreiden van hun hoeveelheid) BTC. Verder hoor je toch veel dat het grootste deel van je portfolio uit BTC en een aantal 'stablecoins' zou moeten bestaan. Voor mij is het zo dat 50% tot 75% van mijn PF uit BTC bestaat, daarbij nog een deel coins waar ik op de lange termijn voor hoop dat ze nog flink stijgen, en een klein deel (15-25% gok ik ongeveer) is echt 'speelgeld' waarmee ik af en toe gok op korte termijn winst.

Ik heb voor mijzelf altijd aangehouden dat ik kijk naar welk deel van mijn PF of hoeveel geld ik in korte tijd kan verliezen zonder me er echt rot om te voelen, dat is dan mijn speelgeld. De rest probeer ik in stabielere coins (BTC/ETH en nog een paar) te stoppen. Ook daarvan weet ik wel dat het theoretisch gezien zou kunnen verdampen, zeker de nog wat kleinere coins kunnen in een bear market maar zo ten onder gaan. Maar als je er echt vertrouwen in hebt kan de bear market juist ook een aanleiding tot bijkopen zijn.

Blijft in mijn ogen dus vooral kijken naar wat je bereid bent op korte termijn te verliezen, dat als speelgeld gebruiken en de rest in lange termijn investeringen hodl. En dan nog kan je altijd verlies lijden natuurlijk.

Wat ook altijd goed is, wat mij althans geholpen heeft bij het begrijpen waarom een groot deel van je PF uit BTC laten bestaan een goed idee is, is de halving cycle. Geen idee of je dat al kent, maar ik vond dat erg verhelderend.
Dit YoutTube filmpje is wel een goede om te kijken als je die halving cycle niet kent, vond ik tenminste wel een goede uitleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:17
Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:40:
Ik keek in mijn spot wallet en zag opeens meer BTC staan, eindelijk mijn uni/BTC target gehit 👍🏼
Wat is de reden dat uni met +18% gestegen is?
Because it is awesome?
Nee vermoed dat de effecten van de Berlin update postief zijn voor het gebruik/ de efficientie van Uni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Machlah schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:35:
[...]

BTC lost wel een probleem op?
Zeg ik dat dan? BTC heeft een andere toepassing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
streamnl schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:25:
@mod @Taro
"Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart."

Kan er iemand van de mods een hoop berichten wissen?

Dit wordt steeds een minder waardig Tweakers topic.
Het lijkt nu wel op Fok!
(het heeft een reden dat ik daar al jaren niet meer kom :+)

Ik ben bang als jullie niet ingrijpen, dat je alleen maar meer en meer van dezelfde vragen gaat komen.
van die: "How do I make easy money fast (Earn $100+ Today!!!111)???"

De leerzame berichten worden nu ondergesneeuwd door de vele (dezelfde) vragen/berichten
Dergelijke berichten aub in het feedback topic plaatsen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Nordcore schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:00:
Thx man, ging er meteen in zonder na te denken en 270% gepakt! Gewoon snel dumpen die ubershitcoins en van de een naar de ander gaan want ze crashen allemaal. Welke is next?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59

Het komt op het volgende neer: Alles is gebaseerd op geluk. Als je eenmaal een potje hebt, kan je risico spreiden. Voor jouw paar honderd euro kan je wel alles spreiden, maar met een rendement van 20% per jaar heb je volgend jaar hooguit 200 euro meer.
Gewoon blijven gokken op nieuwe coins en hopelijk gaan die 100x. Dan pas wordt het interessant om na te gaan denken wat je met al dat geld moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordcore
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:54:
[...]

Thx man, ging er meteen in zonder na te denken en 270% gepakt! Gewoon snel dumpen die ubershitcoins en van de een naar de ander gaan want ze crashen allemaal. Welke is next?
ik hou hem nog even vast, nu op 700%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:34:
Even losstaand van alle shitcoin onzin: Komodo (KMD) heeft het met zijn AtomicDEX voor elkaar gekregen zowel de ETH als BSC in 1 platform te maken en deze tokens on demand te traden.

Users can trade ETH, UNI, AAVE, and other assets on both the Ethereum network and Binance Smart Chain (BSC) directly from the AtomicDEX non-custodial wallet. KMD is also now supported on both the native Komodo blockchain network as well as BSC via AtomicDEX.

AtomicDEX isn't an ERC-20 DEX or a BEP-20 DEX. It's a cross-chain, cross-protocol DEX for everyone, regardless of what blockchain you want to use.

Ik ken geen andere DEX die dit support. Prove me wrong als jij er wel een kent, oprecht benieuwd. Maar dit betekent dus dat je dus uit beide netwerken kan traden in 1 handeling. Van AAVE naar BNB met 1 druk op de knop bijvoorbeeld.

REN is een liquiditeitsprotocol (darkpool swapper) dat geimplementeerd kan worden in elk project. Daarom ben ik altijd zo enthousiast over dat muntje :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Nordcore schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:04:
[...]

ik hou hem nog even vast, nu op 700%
Ben ook weer opnieuw ingestapt!
TRUMPTOKEN ftw

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 21-04-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
mannowlahn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:52:
[...]

Zeg ik dat dan? BTC heeft een andere toepassing
Dus VET heeft wel een toepassing ;)

Shield gaat er van door jongens https://poocoin.app/token...09fed2d2287268c23d4a81e42

[ Voor 20% gewijzigd door Machlah op 21-04-2021 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb wat moeite met knopen doorhakken met betrekking tot mijn PF. Momenteel heb ik:
BTC (35%)
BUSD (22%)
ANKR (14%)
EWT (11%)
ETH (6%)
DOT (5%)
PIT (4%)
BNB (3%)

Eigenlijk wil ik wat alts weg doen, en mijn aandeel BTC/ETH verhogen. Voor BTC staan wel wat orders klaar om mijn BUSD daarin te steken. Maar tussen mijn alts kan ik niet echt goed kiezen.

PIT ga ik zo weer weg doen want dat is toch echt gewoon shit. Leuk gokje mee gedaan en volgens mij sta ik nog wel op winst, al weet je dat pas bij het terug omzetten naar BNB volgens mij.

ANKR wil ik eigenlijk vasthouden maar die moddert al wel een hele tijd aan. Misschien weg doen en in de bear market weer eens naar kijken? Of zal die nog weer een run naar boven gaan maken.. Lastig, lastig.

EWT hodl ik.

DOT lees ik hier altijd veel goeds over, maar ook over andere coins dus moet ik die nou echt houden.. Vind ik ook een lastige want als ik het hier lees is dat juist een goede voor de lange termijn.

BNB laat ik lekker in mijn PF zitten, altijd handig als je op Binance handelt en die gaat nog wel door stijgen verwacht ik. Als ik minder op Binance doe kijk ik tegen die tijd nog wel wat te doen.

Iemand nog tips/adviezen wat je met een PF als dit zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Ik hodl deze als sinds 2017 :)
mannowlahn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:21:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
De hype die nu gaande is is tijdelijk. De meeste mensen die hier nu posten zitten er volgens mij ook nog niet zo heel lang in, maar staan wel strak van de adrenaline. Het is dus maar net wie je het vraagt.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:26:
Verdiep je in je coins. Als je écht voor de hodl wilt gaan dan MOET je er zelf van overtuigd zijn dat deze coin uiteindelijk het verschil zal maken.

Je geeft bijvoorbeeld aan DOT te hebben, omdat men er enthousiast over is. Dat is niet voldoende, of de juiste mindset om iets lang vast te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:34:

Swipe was hier ook mee bezig. een "swap" voor BSC en ERC20 tokens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Meer ervaren != succesvol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ik heb wat moeite met knopen doorhakken met betrekking tot mijn PF. Momenteel heb ik:
BTC (35%)
BUSD (22%)
ANKR (14%)
EWT (11%)
ETH (6%)
DOT (5%)
PIT (4%)
BNB (3%)

Eigenlijk wil ik wat alts weg doen, en mijn aandeel BTC/ETH verhogen. Voor BTC staan wel wat orders klaar om mijn BUSD daarin te steken. Maar tussen mijn alts kan ik niet echt goed kiezen.

PIT ga ik zo weer weg doen want dat is toch echt gewoon shit. Leuk gokje mee gedaan en volgens mij sta ik nog wel op winst, al weet je dat pas bij het terug omzetten naar BNB volgens mij.

ANKR wil ik eigenlijk vasthouden maar die moddert al wel een hele tijd aan. Misschien weg doen en in de bear market weer eens naar kijken? Of zal die nog weer een run naar boven gaan maken.. Lastig, lastig.

EWT hodl ik.

DOT lees ik hier altijd veel goeds over, maar ook over andere coins dus moet ik die nou echt houden.. Vind ik ook een lastige want als ik het hier lees is dat juist een goede voor de lange termijn.

BNB laat ik lekker in mijn PF zitten, altijd handig als je op Binance handelt en die gaat nog wel door stijgen verwacht ik. Als ik minder op Binance doe kijk ik tegen die tijd nog wel wat te doen.

Ik zou je aandeel ETH verhogen idd.
Dus BTC, ETH, BNB
En als aanvulling ANKR of DOT of beide behouden. Dan zit je gewoon goed volgens mij.
Heb hier zelf ETH,BTC,CRO. (En USDT in een bot lopen op Binance)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:48:
[...]

Ik zou je aandeel ETH verhogen idd.
Dus BTC, ETH, BNB
En als aanvulling ANKR of DOT of beide behouden. Dan zit je gewoon goed volgens mij.
Heb hier zelf ETH,BTC,CRO. (En USDT in een bot lopen op Binance)
Ja BNB weet ik niet zeker. Lucratief misschien wel maar trekt me niet zo. BTC/ETH wil ik inderdaad het meest uitbreiden. Denk ANKR/DOT/EWT daarnaast als alts aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

hm ik mis ff wat info, kan aan mijn grieperige hoofd liggen maar ala:

ik heb metamask verbonden met de binance smart chain (https://academy.binance.c...sk-to-binance-smart-chain) en kan verbinden met Pancakeswap. Is nu mijn wallet adres hetzelfde als op het ethereumnetwerk?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
dano_nl schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:52:

ik heb metamask verbonden met de binance smart chain (https://academy.binance.c...sk-to-binance-smart-chain) en kan verbinden met Pancakeswap. Is nu mijn wallet adres hetzelfde als op het ethereumnetwerk?
Nee. De Binance Smart Chain is wat anders dan Ethereum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Owkee...
Ik heb via metamask app (iOS) 'een token' (ik noem geen namen, want dan krijg ik weer op m'n flikker hier :+ maar het is veilig en met Sinterklaas wordt er vaak over gezongen). rechtstreeks overgemaakt naar Bitmart

Dat was om 17:02 Op BSC scan staat succes.
Ik heb dit gedaan door binnen mijn Bitmart account met m'n iPhone de QR code van dezelfde munt te scannen. Het adres werd herkent binnen Metamask en daarna op sent gedrukt.
Ik zie nog steeds niks op Bitmart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
dano_nl schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:52:

MetaMask adres = MetaMask adres

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

Gelukszoekr schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:53:
[...]

Nee. De Binance Smart Chain is wat anders dan Ethereum
si dat snapte ik. Als ik echter BNB naar deze wallet wil versturen, gebruik ik dan gewoon het adres wat boveninmetamask staat?
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:55:
[...]

MetaMask adres = MetaMask adres
deze dus?

Meh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
dano_nl schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:56:
[...]

si dat snapte ik. Als ik echter BNB naar deze wallet wil versturen, gebruik ik dan gewoon het adres wat boveninmetamask staat?

[...]

deze dus?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik ben benieuwd naar de ama over een half uurtje van safemoon. Iedereen is enorm gehyped over coinbase en/of binance listing.

Zodra deze 2 niet uit de hoge hoed komen zal er wel een enorme dump komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Worstkaas schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:59:
Ik ben benieuwd naar de ama over een half uurtje van safemoon. Iedereen is enorm gehyped over coinbase en/of binance listing.

Die dump is al geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:20
readytoflow schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:55:
Owkee...
Ik heb via metamask app (iOS) 'een token' (ik noem geen namen, want dan krijg ik weer op m'n flikker hier :+ maar het is veilig en met Sinterklaas wordt er vaak over gezongen). rechtstreeks overgemaakt naar Bitmart

Ik heb dit gedaan door binnen mijn Bitmart account met m'n iPhone de QR code van dezelfde munt te scannen. Het adres werd herkent binnen Metamask en daarna op sent gedrukt.
Deposit naar BitMart duurt vaak enkele uren (6 uur in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58

De twee exchanges zijn toch al bekend? Dat zijn hoo.com en mxc.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zoiets heet correctie:

ziet er prima uit weer:

https://poocoin.app/token...2037f31ff0093eeb8c8add8d3

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Coinbase _O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-07 23:27
readytoflow schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:55:
Owkee...

ga maar slapen als je geluk hebt staat het er morgen op ;)
kijk twitter maar staat vol... hier duurde het 12h vorige transactie, transactie van deze middag al 6h

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:34
Precies.

Kutmunten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

BTC (35%)
BUSD (22%)
ANKR (14%)
EWT (11%)
ETH (6%)
DOT (5%)
PIT (4%)
BNB (3%)

EWT hodl ik.

Allereerst je BUSD in een muntje stoppen 22% staat nu stof te happen en minder waard te worden. Zonde! Want in een bull kan en moet dat groeien. Of meer sats of meer € verzamelen, afhankelijk van je strategie.

Je aandeel BTC/ETH/BUSD is nu 63%, dus die BUSD in ETH en/of BTC stoppen is altijd een veilig idee (zeker als de beer zich nog niet heeft laten zien). (bij mij is BTC+ETH meestal tussen 70-80%. Spreek met jezelf een balans af (60-70% is bijv. ook een prima doel om je aan te houden))

Daarnaast die 3 (EWT, DOT en ANKR) houden om je € of sats te laten groeien is ook een goed idee.

Voor "alleen handelen bij nance" vind ik je aandeel BNB wel wat fors dan, zeker als je niet regelmatig trade.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
MicroWhale schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:08:
[...]

Allereerst je BUSD in een muntje stoppen 22% staat nu stof te happen en minder waard te worden. Zonde! Want in een bull kan en moet dat groeien. Of meer sats of meer €, afhankelijk van je strategie.

Je aandeel BTC/ETH/BUSD is nu 63%, dus die BUSD in ETH en/of BTC stoppen is altijd een veilig idee (zeker als de beer zich nog niet heeft laten zien). (bij mij is BTC+ETH meestal tussen 70-80%. Spreek met jezelf een balans af (60-70% is bijv. ook een prima doel om je aan te houden))

Daarnaast die 3 (EWT, DOT en ANKR) houden om je € of sats te laten groeien is ook een goed idee.

Voor "alleen handelen bij nance" vind ik je aandeel BNB wel wat fors dan, zeker als je niet regelmatig trade.
Nance houdt dan ook wel van fors, denk ik.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Chaes schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:58:
Zulke mensen mogen wat mij betreft levend begraven worden.
Beetje stevig uitgedrukt, maar ik ben het in feite wel met je eens. De brutaliteit regeert meer en meer :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Nnoitra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:10:
[...]
Nance houdt dan ook wel van fors, denk ik.
Nance is me d'r eentje ja, ... maar vooral een golddigger.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
TomGear schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:04:
[...]

ga maar slapen als je geluk hebt staat het er morgen op ;)
kijk twitter maar staat vol... hier duurde het 12h vorige transactie, transactie van deze middag al 6h
Oh..Ok thx! Had al zo'n vermoeden. Maar dacht dat het max een paar uur kon duren
Niks dan voordelen he die crypto.

Pfff..Zelfs met de Rabobank kan je tegenwoordig binnen 5 seconden duizenden Euro's overmaken naar iemand die geld tekort heeft voor z'n Uber die hem op komt halen ergens diep in het regenwoud.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat viel te verwachten. Gisteren gelukkig 100% van beide coins omgezet naar BNB en naar de rekening overgemaakt. Ik blijf er verder vanaf, erg gevaarlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qx41tR3wwufahrunYfIzAepZ_K8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3bhHvb5DpmAcazyiQckJcb0L.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:08:
[...]

Allereerst je BUSD in een muntje stoppen 22% staat nu stof te happen en minder waard te worden. Zonde! Want in een bull kan en moet dat groeien. Of meer sats of meer € verzamelen, afhankelijk van je strategie.

Thanks, goede tips. Ik ga BNB dan denk ik voornamelijk naar BTC/ETH omzetten inderdaad. Mijn streven was altijd minstens 60% BTC maar ik vind 60%-70% BTC/ETH in een 2/1 verhouding ook prima eigenlijk. Maar eigenlijk wil ik nog even afwachten met BTC bijkopen, ik hoop dat die nog even dipt voor we weer omhoog gaan, hij gaat nu vooral zijwaarts, ik hoop een dip en dan weer lekker omhoog. Zou ook goed zijn voor het vergaren van meer sats (ergens in de 56k heb ik een deel naar BUSD omgezet namelijk).

Inmiddels PIT weggedaan en nu dus nog meer BNB, die gretige, hitsige Nance kan mijn forse aandeel wel waarderen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 16-09 12:35

7 miljard marketcap zonder enige echte bruikbaarheid is gewoon het dumpen waard.
Misschien wel de pump en dump van deze bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Taro schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:23:
Dat viel te verwachten. Gisteren gelukkig 100% van beide coins omgezet naar BNB en naar de rekening overgemaakt. Ik blijf er verder vanaf, erg gevaarlijk.
[Afbeelding]
Wat is je mening over deze fantastische token?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Met CZ aan de touwtjes durf ik daar toch niet zomaar m'n huis op verwedden ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 18:15

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:14:
[...]

Nance is me d'r eentje ja, ... maar vooral een golddigger.
hela hola! beetje beleefdheid kan geen kwaad :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiDmOssEdhodlZvs3BJOOibqKjc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1Y18ZaQoH8uPw3HOJYfnTnPG.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Vragen naar de bekende weg?
Tis allemaal troep.
Het kan ff leuk en snel oplopen maar net zo snel leeglopen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Trump is al tig keer failliet geweest en heeft nu ook nog een schuld van 400 miljoen dollar.

🚀🚀 TRUMP TOKEN? Trump token is a pretty shitty token for the crypto moonshot boys. Our main objective is too get as rich as trump just by laying on our asses the whole day and drink red bull :) 🚀 🚀

Maar ze zijn wel eerlijk met hun bedoeling :*)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Nu de hongerige beren, veilige manen en de vrolijke munten allemaal rekt zijn kunnen wij het alsjeblieft weer hebben over crypto die (gewoon) op Binance, Kucoin, Coinlist en Bitvavo verkrijgbaar zijn?

De coin waar ik nu het meest op heb verdient was CAKE, in die tijd dat ik hem heb x3 gegaan in waarde en ik heb er nog eens 30% extra van omdat hij gestaked stond in de pannenkoekenpool. Wat mij betreft een blijvertje voor dit jaar.

De coin waar ik het minste mee heb is DODO, een van mijn eerste Binancelistings en ik dacht laat ik het eens goed proberen. Nu gelijk bagholder geworden en hoop dat hij ooit nog boven de $6 uit komt in deze bullrun.

Verder alles gewoon braaf gehodled op de BNB na waarvan ik de enorme stijging naar boven de $600 niet kon geloven dus alles verkocht en uiteindelijk weer flink lager kunnen inkopen. Al voelde het wel gek om $500 te betalen voor een coin die ik eerst voor $60 kon kopen. Uiteindelijke pf is nu BTC, BNB, ADA, CAKE, BIFI, CASPER, ANKR, KEY, ONE en helaas DODO.

Afdronk is wel dat crypto geen duurzame investering is voor mijn pensioen of de opleiding van mijn kinderen. Prima om mee te spelen maar te volatiel om er van afhankelijk te zijn. Het thuiswerken heeft zeker bijgedragen aan alle pret want op kantoor had ik het niet gedurfd om de hele tijd met een scherm er naast open te zitten. Ondertussen wel genoten van dit topic en alle memes en een beetje toch van alle shitcoinpostings al loopt het echt de spuigaten uit de laatste week.

Aanvulling: Ik heb ook CRO nog in de pf want ik heb de Crypto.com VISA card aangevraagd om te proberen voor de cashback en de gratis Spotify. Helemaal vergeten.

[ Voor 5% gewijzigd door Mighty op 21-04-2021 21:37 . Reden: CRO vergeten ]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ronald.42 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:29:
[...]

Trump is al tig keer failliet geweest en heeft nu ook nog een schuld van 400 miljoen dollar.

🚀🚀 TRUMP TOKEN? Trump token is a pretty shitty token for the crypto moonshot boys. Our main objective is too get as rich as trump just by laying on our asses the whole day and drink red bull :) 🚀 🚀

Maar ze zijn wel eerlijk met hun bedoeling :*)
Dat bedoel ik, tenminste geen schone schijn. Gewoon trieste eerlijkheid. _O-
Die shitcoins met goede doelen en natuur :') :') :')

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 21-04-2021 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:30:
[...]

hoe je het ook wend of keert, ik pak er prachtige winsten mee!
Ik laat een klein stukje erin zitten, zien we morgen wel of het wat geworden is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Taro schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:23:
[Afbeelding]
Kan je die verticale lijn eens uitleggen want die begrijp ik niet echt?
Blijft gewoon zijwaards gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Trieste kennis van de Engels taal ook, trouwens. Too get as rich as Trump :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
[...]

Die shitcoins met goede doelen en natuur :') :') :')
Heb er 50 euro tegenaan gegooid. Vroeger ging ik nog wel eens 1 keer in de 3 á 4 maanden naar het Casino voor de lol. Nu dat ff niet meer kan doen we maar een keertje dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mighty schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:30:
Nu de hongerige beren, veilige manen en de vrolijke munten allemaal rekt zijn kunnen wij het alsjeblieft weer hebben over crypto die (gewoon) op Binance, Kucoin, Coinlist en Bitvavo verkrijgbaar zijn?

De coin waar ik nu het meest op heb verdient was CAKE, in die tijd dat ik hem heb x3 gegaan in waarde en ik heb er nog eens 30% extra van omdat hij gestaked stond in de pannenkoekenpool. Wat mij betreft een blijvertje voor dit jaar.

De coin waar ik het minste mee heb is DODO, een van mijn eerste Binancelistings en ik dacht laat ik het eens goed proberen. Nu gelijk bagholder geworden en hoop dat hij ooit nog boven de $6 uit komt in deze bullrun.

Verder alles gewoon braaf gehodled op de BNB na waarvan ik de enorme stijging naar boven de $600 niet kon geloven dus alles verkocht en uiteindelijk weer flink lager kunnen inkopen. Al voelde het wel gek om $500 te betalen voor een coin die ik eerst voor $60 kon kopen. Uiteindelijke pf is nu BTC, BNB, ADA, CAKE, BIFI, CASPER, ANKR, KEY, ONE en helaas DODO.

Afdronk is wel dat crypto geen duurzame investering is voor mijn pensioen of de opleiding van mijn kinderen. Prima om mee te spelen maar te volatiel om er van afhankelijk te zijn. Het thuiswerken heeft zeker bijgedragen aan alle pret want op kantoor had ik het niet gedurfd om de hele tijd met een scherm er naast open te zitten. Ondertussen wel genoten van dit topic en alle memes en een beetje toch van alle shitcoinpostings al loopt het echt de spuigaten uit de laatste week.
Mocht je toch nog een paar jaar willen blijven zitten op je crypto investering dan zou ik denk ik gewoon een heel groot percentage van je PF in BTC steken en daar dan een paar jaar niet aankomen. Eventueel nog in de bear proberen je aandeel te vergroten, maar verder niets mee doen. De halving cycle heeft zich al meermaals bewezen en ik denk ook dat dit zo door zal gaan. BTC zal dus blijven groeien op de lange termijn, denk ik. Maar uiteraard, het is nog lang niet zo solide als andere investeringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 14:06
Goedeavond,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Binance card?
Wordt deze overal geaccepteerd en hoelang duurt het voor je die ontvangt?
Bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:32:
[...]

Trieste kennis van de Engels taal ook, trouwens. Too get as rich as Trump :')
Haha, als je dan een shitcoin bent, doe het dan goed, zoals deze. Heerlijk dat ze er geen doekjes om winden (en het amateurisme ervan af spat) 8)

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 21-04-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

rrrrrrrrrrrrrrrrright

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qK1QjkcCQGc3s79D9nIGNDnfRU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/swdJqI2TrDvMh0RtTXSay8xG.png?f=fotoalbum_large

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:35:
[...]

Haha, als je dan een shitcoin bent, doe het dan goed, zoals deze. Heerlijk dat ze er geen doekjes om winden (en het amateurisme ervan af spat) 8)
Op de shitcoinscale valt deze toch wel in de categorie overvolle gierput ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

cautje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:35:
Goedeavond,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Binance card?
Wordt deze overal geaccepteerd en hoelang duurt het voor je die ontvangt?
Bedankt!
Jazeker.
Overal waar ze ook creditcards accepteren.

Er is zelfs een heel topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 00:43
Geen tijd om alle posts door te lezen maar was is jullie sentiment over BTC momenteel? Zelf verwacht ik dat hij nog wel even een niveautje lager gaat, 3 dagen lang lower highs en higher lows en hij laat niet echt veel overtuiging zijn... Daarom alles in BUSD atm, heb er niet echt vertrouwen in

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Ok, ok, ik kan 'm bij nader inzien wel smaken, die Trumpcoin _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:37:
[...]

Op de shitcoinscale valt deze toch wel in de categorie overvolle gierput ;)
Tja, maar ze pretenderen gelukkig niets anders dan dat te zijn, dat vind ik dan toch wel leuk.
Niet dat ik er iets in ga gooien, ik heb een gokje gedaan met PIT, was even leuk, heeft me een beetje winst opgeleverd maar ik blijf maar gewoon bij de coins die ik al een beetje ken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
freshprince schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:31:
[...]

Kan je die verticale lijn eens uitleggen want die begrijp ik niet echt?
Blijft gewoon zijwaards gaan.
Sell van iemand met heeeul veeeeul coins en daarna is het traden gewoon doorgegaan alsof er niets is gebeurd tegen de oude prijs. Maar dat kan dus in andere gevallen wel funest zijn voor de prijs en de waarde van je pf. Die kan ineens niets of weinig meer waard zijn. Daarom nooit te lang blijven zitten en je risico steeds verder afbouwen richting andere coins zoals BTC, ETH, BNB, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Mighty schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:30:

Aanvulling: Ik heb ook CRO nog in de pf want ik heb de Crypto.com VISA card aangevraagd om te proberen voor de cashback en de gratis Spotify. Helemaal vergeten.
Voelt nog gekker als je die coin ooit voor 1.60 per stuk kon halen, na een dipje vanaf 2.20 dollar. The good old days >:)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ok, ik ben even een film gaan zien. Er gebeurd werkelijk niets in de top 20.
Ik dacht dat crypto 24/7 was :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:49
Modbreak:Let op: Dit is een goed voorbeeld van een scam (Oplichting). Trap hier dus niet in, het voorbeeld kan blijven staan als waarschuwing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qOB0CadFbbrS7nRcHC69xa8O38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S9HhCQFqFNLk2RzBrYoZMDCs.jpg?f=fotoalbum_large

Zie net bovenstaande “reclame” op Youtube voorbij komen. Vette scam natuurlijk. Ook triest dat Google dit gewoon toestaat :(

Edit: QR code even “doorgekrast”

[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 22-04-2021 17:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ricardovv schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:47:
[Afbeelding]

Zie net bovenstaande “reclame” op Youtube voorbij komen. Vette scam natuurlijk. Ook triest dat Google dit gewoon toestaat :(
Haal die QR code maar ff weg maat, er zitten hier ook misschien mensen die er in tuinen. 8)7
Pagina: 1 ... 60 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!