[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.146 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
roflexx schreef op woensdag 21 april 2021 @ 19:38:
Qua technologie is bitcoin toch al door tig coins ingehaald?
Nee.

Andere coins maken andere keuzes, welke daardoor simpelweg anders zijn. Ja, de ene coin heeft lagere fees, maar is daardoor minder decentraal. De ander heeft een lager energieverbruik, maar is daardoor minder secure. Bijvoorbeeld.

Dat Bitcoin ouderwets is, is een frame dat door altcoiners wordt opgegooid. Immers, 'de nieuwe bitcoin' verkoopt beter dan het standaard lijstje buzzwords wat ze anders posten.

Bitcoin is nog altijd een van de meest actief onderhouden projecten, kent een enorm groot aandeel dedicated en serieuze devs. Echter lopen zij er niet mee te koop, of zitten het actief te marketen. Hier zit een wezenlijk verschil tussen Bitcoin en alle andere coins. Ook de tokenomics en de belangen van devs/miners/hodlers verschillen fors.

[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 21-04-2021 21:49 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ricardovv schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:47:
[Afbeelding]

Zie net bovenstaande “reclame” op Youtube voorbij komen. Vette scam natuurlijk. Ook triest dat Google dit gewoon toestaat :(
Woow...
Die gasten verdienen veel hoor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:14
[Afbeelding]

Zie net bovenstaande “reclame” op Youtube voorbij komen. Vette scam natuurlijk. Ook triest dat Google dit gewoon toestaat :(
Misschien gewoon erin duwen in de wetenschap dat Google/Youtube het er snel af zal gooien... maar alles wat weergegeven wordt winst kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
[Afbeelding]

Ik heb ze al een keer gevraagd of ze me ook BTC willen sturen zonder dat ik iets naar ze op stuur. Willen ze niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Mighty schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:30:
Nu de hongerige beren, veilige manen en de vrolijke munten allemaal rekt zijn kunnen wij het alsjeblieft weer hebben over crypto die (gewoon) op Binance, Kucoin, Coinlist en Bitvavo verkrijgbaar zijn?

De coin waar ik nu het meest op heb verdient was CAKE, in die tijd dat ik hem heb x3 gegaan in waarde en ik heb er nog eens 30% extra van omdat hij gestaked stond in de pannenkoekenpool. Wat mij betreft een blijvertje voor dit jaar.

De coin waar ik het minste mee heb is DODO, een van mijn eerste Binancelistings en ik dacht laat ik het eens goed proberen. Nu gelijk bagholder geworden en hoop dat hij ooit nog boven de $6 uit komt in deze bullrun.

Verder alles gewoon braaf gehodled op de BNB na waarvan ik de enorme stijging naar boven de $600 niet kon geloven dus alles verkocht en uiteindelijk weer flink lager kunnen inkopen. Al voelde het wel gek om $500 te betalen voor een coin die ik eerst voor $60 kon kopen. Uiteindelijke pf is nu BTC, BNB, ADA, CAKE, BIFI, CASPER, ANKR, KEY, ONE en helaas DODO.

Afdronk is wel dat crypto geen duurzame investering is voor mijn pensioen of de opleiding van mijn kinderen. Prima om mee te spelen maar te volatiel om er van afhankelijk te zijn. Het thuiswerken heeft zeker bijgedragen aan alle pret want op kantoor had ik het niet gedurfd om de hele tijd met een scherm er naast open te zitten. Ondertussen wel genoten van dit topic en alle memes en een beetje toch van alle shitcoinpostings al loopt het echt de spuigaten uit de laatste week.

Aanvulling: Ik heb ook CRO nog in de pf want ik heb de Crypto.com VISA card aangevraagd om te proberen voor de cashback en de gratis Spotify. Helemaal vergeten.
Ik zie dat je ook CASPER hebt, heb jij al wat gehoord van Coinlist over die tokens?
1x mailtje gehad dat ik binnen 4 weken wat zou horen, maar tot op heden akelig stil...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Tabacca schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:38:
Geen tijd om alle posts door te lezen maar was is jullie sentiment over BTC momenteel? Zelf verwacht ik dat hij nog wel even een niveautje lager gaat, 3 dagen lang lower highs en higher lows en hij laat niet echt veel overtuiging zijn... Daarom alles in BUSD atm, heb er niet echt vertrouwen in
Heb het de afgelopen dagen geprobeerd maar is erg slecht voor m’n hart. Ik heb verkocht op 55.900 en uiteindelijk weer ingekocht op 54.900 vandaag. Ik bleef de koers maar checken, doodsbang voor groene candles en zo definitief m’n positie te verliezen.

Rode candles kan ik beter handelen, dan rij ik lekker mee. Maar niet ingestapt zijn terwijl de rollercoaster weer uitbreekt is niet wat ik wil. Ik ben sinds 2017 nog nooit uitgestapt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Richh schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:48:
[...]

Nee.

Andere coins maken andere keuzes, welke daardoor simpelweg anders zijn. Ja, de ene coin heeft lagere fees, maar is daardoor minder decentraal. De ander heeft een lager energieverbruik, maar is daardoor minder secure. Bijvoorbeeld.

Dat Bitcoin ouderwets is, is een frame dat door altcoiners wordt opgegooid. Immers, 'de nieuwe bitcoin' verkoopt beter dan het standaard lijstje buzzwords wat ze anders posten.

Bitcoin is nog altijd een van de meest actief onderhouden projecten, kent een enorm groot aandeel dedicated en serieuze devs. Echter lopen zij er niet mee te koop, of zitten het actief te marketen. Hier zit een wezenlijk verschil tussen Bitcoin en alle andere coins. Ook de tokenomics en de belangen van devs/miners/hodlers verschillen fors.
Valt me op dat jij altijd BTC loopt te shillen. Zeker bagholder :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Tabacca schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:38:
Geen tijd om alle posts door te lezen maar was is jullie sentiment over BTC momenteel?
Stratosphere en daar voorbij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
WhySoSerious schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:59:
[...]

Valt me op dat jij altijd BTC loopt te shillen. Zeker bagholder :7
Snap er zelf ook geen drol van waarom ik dit doe.
Heb liever dat ie stevig bounced op 47k / 43k waar ik dan toevallig net heb bijgekocht :F

Maar hey, iemand hier moet tussen de hongerige beren, geflipte pannekoeken en veilige manen vertellen hoe dit wereldje echt werkt toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Supershiva schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:56:
[...]

Ik zie dat je ook CASPER hebt, heb jij al wat gehoord van Coinlist over die tokens?
1x mailtje gehad dat ik binnen 4 weken wat zou horen, maar tot op heden akelig stil...
Nee, nog niets. Ik mocht uiteindelijk met het kneuzenclupje meedoen voor $100. Ook moet ik er zeker 1 jaar op wachten dus ik zie het wel en hoop dat ik tegen die tijd mijn Coinlist account niet vergeten ben. Was wel een avontuur om daar geld op te krijgen trouwens.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:51
MS-DOOS schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:58:
[...]

Heb het de afgelopen dagen geprobeerd maar is erg slecht voor m’n hart. Ik heb verkocht op 55.900 en uiteindelijk weer ingekocht op 54.900 vandaag. Ik bleef de koers maar checken, doodsbang voor groene candles en zo definitief m’n positie te verliezen.

Rode candles kan ik beter handelen, dan rij ik lekker mee. Maar niet ingestapt zijn terwijl de rollercoaster weer uitbreekt is niet wat ik wil. Ik ben sinds 2017 nog nooit uitgestapt.
Heb dit nu ook met ETH, te laag verkocht want hij staat nu weer een stuk hoger (wel met flinke winst) en wil eigenlijk niet meer hoger inkopen maar nu ik er langer over heb nagedacht had ik liever mijn ETH gehouden.

Afbeeldingslocatie: https://101blockchains.com/wp-content/uploads/2018/06/funny-blockchain-meme-bitcoin.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Mighty schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:09:
[...]

Nee, nog niets. Ik mocht uiteindelijk met het kneuzenclupje meedoen voor $100. Ook moet ik er zeker 1 jaar op wachten dus ik zie het wel en hoop dat ik tegen die tijd mijn Coinlist account niet vergeten ben. Was wel een avontuur om daar geld op te krijgen trouwens.
Breek me de bek niet open zeg... wat een drama om daar geld op te krijgen.
Heb nu nog steeds 1000 USDT daar op staan, voor het geval er nog een leuk ICO project voorbij komt. Inmiddels ergens vorige week wel ingewisseld voor ETH zodat die 1000 USDT tegen de tijd dat er wat voorbij komt meer waard is geworden... 8) hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

Voor de ekte shitcoinlovers, zometeen gaat cowid live..
https://cowid.space/

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

knakworst

Get more sats!

Woensdag dipdag was wat vertraagd maar toch op gang gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
knakworst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:21:
En daar sluit ik mijn dag maar mee af.
Ik zie morgen wel wat er staat als ik wakker ben, Fijne avond allen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
Jelmer93 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:22:
[...]

En daar sluit ik mijn dag maar mee af.
Ik zie morgen wel wat er staat als ik wakker ben, Fijne avond allen!
Handjes boven de dekens, hè?! :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
St@m schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:20:
Tnx... all in, huis vrouw kind hond alles verkocht... daar gaan we... moon of brug... whatever... top website kan niet mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Supershiva schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:23:
[...]

Tnx... all in, huis vrouw kind hond alles verkocht... daar gaan we... moon of brug... whatever... top website kan niet mis gaan
Verstandig!
Kwam deze tegen in de discord van Beefy.finance
Gisteravond waren er wat mensen die er heel vroeg bij wilden zijn bij een nieuwe shitcoin. Nou, bij deze :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
Amper verschil met gisteren. Bullshit om dit dus een dipdag te noemen. Btc pendelt wat op en neer in een bearpennant.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik zet vol (met mijn shitcoinbudget) in op trumptoken. Je kunt maar 1x moonen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:51
Woensdag dipdag, vrijdagmiddagdip, weekenddip, duidelijke zondagdip, dipje op de maandag. Ze komen de laatste tijd allemaal langs :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XOZspMfjMIvdSsTS4XQW6Wnp29s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l9mJGixx9VfmXRs5AR08FlDf.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Je verwacht het niet. Of eigenlijk wel. -O- 7(8)7

https://trumpmunt.nl/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkB1JXrgMOJBALj2uVkSH_b0Uw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W2owNThb8jpcRafe0w2JHWeh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door SalimRMAF op 21-04-2021 22:32 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Trumptoken is gestart door een Nederlander. Tweaker? :P Wie is hier akelig stil de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:29:
Trumptoken is gestart door een Nederlander. Tweaker? :P Wie is hier akelig stil de laatste tijd?
haha ja dat lees ik ook net in de telegramgroep, nou naar de maan dan maar

Meh

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:29:
Dit type humor past in Jaapio's straatje... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Jaapio brengt ons naar de maan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
Fffffuuuck, waar koop ik die munt van Jaapio en ben ik nog op tijd of is iedereen die daar een tientje in gegooid heeft al multimiljonair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 18:42
St@m schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:20:
Enig idee hoelaat deze live gaat op PancakeSwap?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raaafie
Ik heb de AMA van Safemoon even afgewacht maar ik krijg toch niet echt vertrouwen als ik die gasten zie.. Heb de boel maar verkocht, en net optijd aangezien het nu alweer aan het dumpen is. Toch een 4x weten te maken ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

knakworst

Get more sats!

Nu 300 op bitmart. Tot over 3 jaar bij de volgende bullrun :w
Edit: 200 op bitmart. Je coins zouden maar onderweg zijn.

Edit: en nu weer 500 :?

[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 21-04-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
Ik waarschuwde er 2 dagen terug al voor...prachtig dit, die defs cashen lekker uit zo.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

De ama was erg slecht, ze zaten op een beurs waarbij allemaal rare mensen constant aandacht vroegen. Een of andere gast wilde zelf zijn NFT Porshe laten zien. DJ Khaled zei even hoi en wat andere vage gasten. Weinig info verder op het feit na dat er 5 exchanges bijkomen voor SFM.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
knakworst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:39:
[...]
Tot over 3 jaar bij de volgende bullrun :w
Nou inderdaad :) Daarom op tijd uitstappen bij dergelijke coins, pas maar op, gaat hard zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_pivs2s-yAPG72zZHd-tiiufBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n5OyhDlDQEyHdvfZR1DZ9c4x.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:40:
[...]

Nou inderdaad :) Daarom op tijd uitstappen bij dergelijke coins, pas maar op, gaat hard zo.
[Afbeelding]
Dus, na een week gehype... hoe lang krijgen we nu geklaag dat we ze hadden moeten waarschuwen? :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:33:
Fffffuuuck, waar koop ik die munt van Jaapio en ben ik nog op tijd of is iedereen die daar een tientje in gegooid heeft al multimiljonair?
https://bscscan.com/addre...ee909daf8d7714318e57#code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:42
[modbreak]Let op: Dit is een goed voorbeeld van een scam (Oplichting). Trap hier dus niet in, het voorbeeld kan blijven staan als waarschuwing.[/modbreak]
[Afbeelding]

Edit: QR code even “doorgekrast”
Had net ff die link bekeken, nog een keer doorgelinkt, Zie je zogenaamd transacties in en uit gaan.
Ff gekeken op een blockchainexplorer. Is er toch echt maar 1 transactie ingegaan :p

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:33:
Knew it...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IG9WdZ2zJyhk6KHx6slQfcS8CNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JnpiMvFandnfPeg8lQ4HAEiG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL Mike
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-09-2024
Raaafie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:37:
Ik heb de AMA van Safemoon even afgewacht maar ik krijg toch niet echt vertrouwen als ik die gasten zie.. Heb de boel maar verkocht, en net optijd aangezien het nu alweer aan het dumpen is. Toch een 4x weten te maken ervan :)
Dat was echt tenenkrommend. Niet best .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik zie een nieuwe hype binnen de shitcoin hype, presale van de token voordat ie op pancake komt. Dit is hilarisch!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:24
green-tea schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:45:
Ik zie een nieuwe hype binnen de shitcoin hype, presale van de token voordat ie op pancake komt. Dit is hilarisch!
Koop je dan beslag? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:01
Zo'n presale link is wel even next level oplichting of niet? Ik heb niet alleen goede ervaringen met de shitcoins namelijk :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:43:
[...]

Dus, na een week gehype... hoe lang krijgen we nu geklaag dat we ze hadden moeten waarschuwen? :*)
Niet zo lang, de meesten die nu onderuit gaan zullen zich niet laten horen.

Zelf zit ik nu daadwerkelijk te dubben om toch wat in die Trump munt van Jaapio te gooien, wordt vast ook weer niets maar lijkt me toch grappig als dat een leuk winst op zou leveren.

Echter, volgens mij werkt zo'n "haha wij zijn een munt van niks en willen makkelijk rijk worden"-munt maar een paar keer en neemt na de eerste bij elke volgende de winst af dus vraag ik me af of het nou een slim idee is om er aan mee te gaan doen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
aeg13 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:48:
Zo'n presale link is wel even next level oplichting of niet? Ik heb niet alleen goede ervaringen met de shitcoins namelijk :-D
https://dxsale.app/app/pa...ale?saleID=1436&chain=BSC <-- Dit vertrouw ik niet nee.

Presale eindigt na 24 uur of bij opbrengst van 100 BNB. Ik moet ook echt wat gaan maken. 1.000.000 supply, 50% burn over 3 jaar :9

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 21-04-2021 22:51 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Richh schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:48:
[...]

Nee.

Wat een kul. Bitcoin is technisch aan alle kanten ingehaald door.. nouja zo’n beetje alle andere crypto’s. De organisatie om BTC is al net zo traag als het protocol zelf. “Lopen er niet mee te koop” klinkt eerder als dat ze niets te vertellen hebben. Waar blijven ze met hun oplossingen voor hoge kosten? Wat gaan ze doen aan de trage transacties? Er zijn meerdere projecten die dit oplossen zonder consessies te doen.

Hallo met Tim

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:48:
[...]

Zelf zit ik nu daadwerkelijk te dubben om toch wat in die Trump munt van Jaapio te gooien, wordt vast ook weer niets maar lijkt me toch grappig als dat een leuk winst op zou leveren.

Echter, volgens mij werkt zo'n "haha wij zijn een munt van niks en willen makkelijk rijk worden"-munt maar een paar keer en neemt na de eerste bij elke volgende de winst af dus vraag ik me af of het nou een slim idee is om er aan mee te gaan doen.. :+
Ik kijk al uit naar de eerste AMA met Jaapio. Als hij dan gewoon precies zo doet als hier op het forum wordt het echt een giller.

_O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:48:
[...]

Zeker! HUP HOLLAND! :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:54
Heb alleen nog Pitbull en HappyCoin, de rest met flink winst BNB d:)b (van deze shitcoin gallore)

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 21-04-2021 22:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mighty schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:30:

De coin waar ik het minste mee heb is DODO, een van mijn eerste Binancelistings en ik dacht laat ik het eens goed proberen. Nu gelijk bagholder geworden en hoop dat hij ooit nog boven de $6 uit komt in deze bullrun.
Gratis tip: verkoop je DODO. Never fall in love with an altcoin. Ik heb een dergelijke fout gemaakt met DODO en ik heb er 35% verlies op genomen, om vervolgens met 65% van de nominale inlegwaarde in een coin te stappen die wel omhoog ging. Waarom zou je je nog wekenlang opwinden over één minder geslaagde trade? Weg ermee en in iets zetten waar je wel fiducie in hebt :)

Note: ik heb 3 low cap alts die ik hodl no matter what, omdat ik geloof in de intrinsieke waarde van de onderliggende projecten en een potentiële *20 van mijn inleg verwacht. DODO is geen potentierijk noch innovatief project.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:51:
Heb alleen nog Pitbull en HappyCoin, de rest met flink winst BNB d:)b (van deze shitcoin gallore)
Heb dezelfde, en nog wat Hungry. Krijgen allemaal klappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeg13
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:01
Jedi_Pimp schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:51:
[...]

Note: ik heb 3 low cap alts die ik hodl no matter what, omdat ik geloof in de intrinsieke waarde van de onderliggende projecten en een potentiële *20 van mijn inleg verwacht. DODO is geen potentierijk noch innovatief project.
Welke projecten zijn dat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:50:
[...]

Ik kijk al uit naar de eerste AMA met Jaapio. Als hij dan gewoon precies zo doet als hier op het forum wordt het echt een giller.

_O-
Komop Jaapio, jij moet nu gewoon achter deze coin zitten. Dan is het echt compleet in dit topic en mogen we echt nóóit meer zeuren over welke bagger der aarde hier wordt besproken, dan mogen we alleen maar hopen of shitcoin X Jaapio's laatste geniale uitvinding is.

Jaapio moet nog een coin starten, JAAP en dan kan je als tweaker vooraf inleggen, krijg je een deel van de munten die vrijgegeven wordt toegewezen gedurende de JAAP-ICO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nou vanaf volgende week maandag nieuwe frisse start, we kijken niet meer naar deze shitcoins en focussen ons op Eth/Btc en de rest :)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:53:
[...]

Komop Jaapio, jij moet nu gewoon achter deze coin zitten. Dan is het echt compleet in dit topic en mogen we echt nóóit meer zeuren over welke bagger der aarde hier wordt besproken, dan mogen we alleen maar hopen of shitcoin X Jaapio's laatste geniale uitvinding is.

Jaapio moet nog een coin starten, JAAP en dan kan je als tweaker vooraf inleggen, krijg je een deel van de munten die vrijgegeven wordt toegewezen gedurende de JAAP-ICO
Is jaap.io nog vrij? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Raaafie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:37:
Ja leken niet echt capabele mensen die serieus bezig zijn met hun werk. Maarja aan de andere kant. Deze gasten hebben op youtube al minimaal 4 AMA's staan. Als als die mensen hen ging googlen VOORDAT ze zouden kopen. Was het allemaal minder hard gegaan.

Ze hebben hun minutes of fame gehad. Ik ben blij dat ik uit ben gestapt (al wel veel te vroeg).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:58
Dat moment waarop alles samenkomt en je als @Verwijderd zijnde beseft wat het lot al die jaren al met je van plan was.. Dit wordt epic :D

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dit wordt met de post een beter idee. Doe mij g*dverdomme die Jaapio coin! Ik ga all-in, puur voor de tech, ook als er geen tech achter zit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vooruit, toch nog wat kleingeld in TTOKEN dan. Voor de rest overal uitgestapt :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Richh
Ah leuk :)
Pkunk schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:49:
[...]

Wat een kul. Bitcoin is technisch aan alle kanten ingehaald door.. nouja zo’n beetje alle andere crypto’s.
Vertel. Wat is volgens jou de definitie van 'technisch ingehaald'?
En op welke gebieden hebben andere munten dan Bitcoin ingehaald?
De organisatie om BTC is al net zo traag als het protocol zelf.
Er is geen organisatie. Dat is precies de hele kern van het decentrale karakter van Bitcoin. Het is geen bedrijf waarvan jij aandeelhouder wordt, ofzoiets. Gelukkig maar, want een coin die op een dergelijke manier gebracht wordt, heeft de belangen bij de eigenaren van die coins liggen, en niet bij jou.

Bitcoin is (nu Satoshi Nakamoto het niet meer doet) een stel nerds (in de positieve zin van dat woord) die op libertarische gronden een economische gedachtenspinsel heeft gelanceerd. Open source. Het draait hier niet om snel dingen veranderen of zoiets, het draait hier om stabiliteit en het behouden van de kern van het idee.

Ik ben maar wat blij dat die miljarden die in Bitcoin omgaan niet door wat scriptkiddies beheerd worden.
“Lopen er niet mee te koop” klinkt eerder als dat ze niets te vertellen hebben.
Tja, in de huidige wereld krijgt degene die het hardste schreeuwt wellicht gelijk, ookal had diegene helemaal niet het beste idee ;)
Bitcoin's tokenomics en reden van bestaan is al overduidelijk, dat hoef je niet meer uit te leggen. Er is geen centrale stakeholder. Zonder centrale eigenaar (met veel eigenbelang), wie moet er dan nog promoten? En wat valt er nog te vertellen?

Zegt het niet eigenlijk heel veel als je cryptomunt wel die keiharde marketing nodig heeft?
Waar blijven ze met hun oplossingen voor hoge kosten? Wat gaan ze doen aan de trage transacties?
Lightning network bedoel je? Werkt als een tiet. Jammer genoeg maakt nog steeds niet iedereen er gebruik van.
Niet dat het uitmaakt voor een store of value. Wel eens goudstaven naar een ander land gestuurd?
Er zijn meerdere projecten die dit oplossen zonder consessies te doen.
Geen enkel project komt in de buurt bij het transactievolume van Bitcoin, hooguit muv Ethereum. Feitelijk kan je dit niet zeggen.
Verder doet iedere coin consessies op ofwel het ene, ofwel het andere vlak.

Dat je zou kunnen stellen dat Bitcoin dermate secure is, dat het best 'iets minder secure' kan zijn zonder 'onveilig' te worden, daar kan ik wel in komen tho. Toch is dat nog steeds een concessie ten opzichte van het originele idee.

Nog los van bovenstaande: het is hoeft helemaal niet zo te zijn dat de beste technische oplossing ook het meeste waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
aeg13 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:52:
[...]

Welke projecten zijn dat?
Opacity (OPCT), OriginTrail (TRAC) en LTO Network (LTO), van kleine naar grotere market caps. Ik zou nog wat schrijven over TRAC, wellicht dat ik daar morgen aan toe kom :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Luuk schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:00:
Vooruit, toch nog wat kleingeld in TTOKEN dan. Voor de rest overal uitgestapt :)
Same! Alle Safemoon, Pitbull, Hungry en Elongate trash winsten hierin gepompt! PUMP TRUMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:02:
[...]

Same! Alle Safemoon, Pitbull, Hungry en Elongate trash winsten hierin gepompt! PUMP TRUMP
Let's go team FOMO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Nieuwe coin (contract) op de BSC deployen kost 1 BNB.

Dat valt mij nog mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingrid ()
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik heb wat mooi winst gepakt uit RUNE en HODL deze voorlopig nog wel naast BNB. Wat denken jullie van RUNE?

Ik lees hier vooral mee en ben benieuwd naar jullie ‘verstandige’ mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Qunix schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:05:
Nieuwe coin (contract) op de BSC deployen kost 1 BNB.

Dat valt mij nog mee...
Dat is dan wel weer een stuk goedkoper bij ETH/ERC20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ingrid () schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:06:
Ik heb wat mooi winst gepakt uit RUNE en HODL deze voorlopig nog wel naast BNB. Wat denken jullie van RUNE?

Ik lees hier vooral mee en ben benieuwd naar jullie ‘verstandige’ mening.
Durf je niet met je echte naam te vragen naar RUNE?
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
https://bscscan.com/token...9daf8d7714318e57#balances

holder nr 1 bezit 10%, dat is opzich prima toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jaapio is inderdaad niet zo'n egoïst dat hij meer dan dat voor zichzelf zou houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hoosie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:36:
[...]

Enig idee hoelaat deze live gaat op PancakeSwap?
Dat weet ik niet zeker, maar de presale is nu geopend..
Doe er mee wat je wilt, geen advies.
Je kan max 1 BNB inkopen en minimaal 0.1 heb ik begrepen.

Volgens mij met een uur op PCS

https://dxsale.app/app/pa...ale?saleID=1464&chain=BSC

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha luitjes ik heb vele machten maar een coin launchen is er niet 1 van :+

Ik heb trouwens zeer slechte ervaringen met coins opzetten _O- mijn naam zwerft hier nog steeds ergens rond boven het XREKT project... Dat is allemaal niet zo goed afgelopen dus nog een coin waar mijn naam aan verbonden is en ik heb de AIVD op mijn nek _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
kx22 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:57:
[...]

Ja leken niet echt capabele mensen die serieus bezig zijn met hun werk. Maarja aan de andere kant. Deze gasten hebben op youtube al minimaal 4 AMA's staan. Als als die mensen hen ging googlen VOORDAT ze zouden kopen. Was het allemaal minder hard gegaan.

Ze hebben hun minutes of fame gehad. Ik ben blij dat ik uit ben gestapt (al wel veel te vroeg).
Das zonde, maarja beter te vroeg uitstappen dan helemaal rekt gaan. Ik had zelf wel iets vroeger willen uitstappen maargoed. Ik snap sowieso niet waarom ze een AMA doen met het hele team ipv gewoon iemand te laten presenteren met marketing skills.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:15:
Whaha luitjes ik heb vele machten maar een coin launchen is er niet 1 van :+

Ik heb trouwens zeer slechte ervaringen met coins opzetten _O- mijn naam zwerft hier nog steeds ergens rond boven het XREKT project... Dat is allemaal niet zo goed afgelopen dus nog een coin waar mijn naam aan verbonden is en ik heb de AIVD op mijn nek _O-
1. Met al jouw statements hier tegen het establishment heb jij de AIVD al lang op je nek
2. Je was hier uren niet te vinden

Duidelijke punten en onomstotelijk dat jij achter TRUMPTOKEN zit. Kan niet anders. Ik ga nu investeren, alvast bedankt en ik zal er een mooie lambo van kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoosie
St@m schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:12:
[...]

Thanks, net voor 0.2 BNB gekocht. Wie weet wat het gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:49
Op 46k euro weer in fiat gegaan. Ik koop vannacht of morgenochtend wel weer goedkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DOGE lijkt wel een alias voor BTCDOWN op Binance te zijn geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:17:
[...]

1. Met al jouw statements hier tegen het establishment heb jij de AIVD al lang op je nek
2. Je was hier uren niet te vinden

Duidelijke punten en onomstotelijk dat jij achter TRUMPTOKEN zit. Kan niet anders. Ik ga nu investeren, alvast bedankt en ik zal er een mooie lambo van kopen!
Dev op Telegram beweert dat hij tweakers.net niet kent. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:22:
[...]

Dev op Telegram beweert dat hij tweakers.net niet kent. _O-
Dat is precies wat iemand die niet ontmaskerd wil worden op Tweakers zou zeggen. Gelukkig weten wij beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Hoosie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:20:
[...]

Succes!
Ik zou het zelf niet durven met zo een website met spellingsfouten :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingrid ()
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-09-2021
Jij hebt ook een mooie echte naam Aarebe1! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
freshprince schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:24:
[...]

Succes!
Ik zou het zelf niet durven met zo een website met spellingsfouten :o
Goede winst gemaakt met Safemoon, Hungry, Happy en Elongate dus dit kan ik wel gokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ik moet zeggen dat ik die TRUMPTOKEN niet eens aangeschaft krijg. Elke keer een INPUT of OUTPUT error als ik BNB voor TRUMP probeer te swappen op PCS.
Moet wel echt een goede exclusieve coin zijn dit.

Stop de persen:
IK HEB NU OOK TRUMPTOKEN

en nu hopen op een x10 en dan morgen snel weer cashen

[ Voor 24% gewijzigd door YES op 21-04-2021 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:37
Hoosie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:20:
[...]

Hoe dan?
Waar dan?

BSCSCAN says :N

;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-F_qp9HGDv9fWpbzfvxUep9axo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IhBfUvYgSYGrYl3lKfh0vPjN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
Nnoitra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:29:
[...]

Hoe dan?
Waar dan?

BSCSCAN says :N

;)
Via Dxsale ;)
St@m schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:12:
[...]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:23:
[...]

Dat is precies wat iemand die niet ontmaskerd wil worden op Tweakers zou zeggen. Gelukkig weten wij beter!
Donald
J.
Trump.

De J van Jaapio. Trump is geboren op 14 juni 1946.

Zelfde datum als registratie van Jaapio op Tweakers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLx0xo7ucRrIlE-v_Vc7S5q0BS4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EH6cAiOsK7oYAIWjGD5BuWH0.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-09 22:52
Ingrid () schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:25:
Jij hebt ook een mooie echte naam Aarebe1! 😉
''Safe Aarebe''

Moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Basis van mijn reactie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xws3ym6RMKfF5qu1ixPucunSULY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VUwkikbZBXqKf0zVwzJaznuC.png?f=user_large
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Blaim schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:32:
[...]

Donald
J.
Trump.

De J van Jaapio. Trump is geboren op 14 juni 1946.

Zelfde datum als registratie van Jaapio op Tweakers.

[Afbeelding]
:Y :Y

Niet op Twitter of zo gooien hè. Laat Jaapio maar zelf naar voren komen met het nieuws dat hij al die tijd het grote brein achter alle crypto geweest is, met als ultieme endgame de tweakers in dit topic schathemeltje rijk te laten worden met TRUMPTOKEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ja en je moet maar eens doorlinken in bscscan.
Lijkt mij scam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Wie nog eens wil nagenieten van de Safemoon AMA :X

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Ik zie weer een nieuwe bull flag vormen bij ETH op de 1h chart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
freshprince schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:37:
[...]

Ja en je moet maar eens doorlinken in bscscan.
Lijkt mij scam.
Lijkt er op; komt wel BNB binnen maar er gaat niets uit.
Ik was sowieso niet van plan om mee te doen, ik kijk wel uit...

[ Voor 12% gewijzigd door Nnoitra op 21-04-2021 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Taro schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:21:
DOGE lijkt wel een alias voor BTCDOWN op Binance te zijn geworden :)
Hmm ja dat lijkt al een tijdje zo, probeerde daar nog een punt over te maken @Verwijderd :9

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:27:
ik moet zeggen dat ik die TRUMPTOKEN niet eens aangeschaft krijg. Elke keer een INPUT of OUTPUT error als ik BNB voor TRUMP probeer te swappen op PCS.
Moet wel echt een goede exclusieve coin zijn dit.

Stop de persen:
IK HEB NU OOK TRUMPTOKEN

en nu hopen op een x10 en dan morgen snel weer cashen
Wel wennen die lage aantallen :P Ik ben ook van de partij.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nnoitra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:41:
[...]

Lijkt er op; komt wel BNB binnen maar er gaat niets uit.
Ik was sowieso niet van plan om mee te doen, ik kijk wel uit...
Als de presale voorbij is kun je de tokens claimen. Dan gaan ze eruit. Schijnt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:44:
[...]

Wel wennen die lage aantallen :P Ik ben ook van de partij.
Als je er maar dik genoeg op inzet hoeft ie ook niet zo vaak over de kop om je pf flink te doen stijgen.

Maar nu is het mooi geweest met die onzin. Slapen en morgen kijken of trumpie me windeieren gelegd heeft of niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Fordius schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:26:
[...]

Nouja shitcoin voor safemoon is wel heel voorbarig, begon wel als 1.
Hij is nu anders aardig bezig met een herstel. Zegt toch aardig wat over de support.
This aged well :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 23:46:
[...]

Als je er maar dik genoeg op inzet hoeft ie ook niet zo vaak over de kop om je pf flink te doen stijgen.

Maar nu is het mooi geweest met die onzin. Slapen en morgen kijken of trumpie me windeieren gelegd heeft of niet
Morgenvroeg: alarm, check trumptoken, werk bellen, snooze

Pagina: 1 ... 61 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!