Belastingvoordeel?BootjeVaren schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:58:
[...]
Waarom zou je lenen als je het zo in 1 keer kunt betalen?
Het was eerder een retorische vraag
Miljonairsmopjes enzo
Je moet wat opschrijven voor click-baits. Maar het stoplicht springt wel op oranje. Dag later kan het zomaar weer felgroen zijn.
Gezien de stagnatie van Btc richting het voorspelde 'hoogtepunt' (bovenkant van het "LGC" kanaal, dat rond de 70k zou liggen).... zijn er LT investeerders die al langzaam aan het uitstappen zijn naar € of $? Zo ja met welk % van je Bitcoin?
Of juist aan het uitstappen uit alts naar Btc...
Of juist aan het uitstappen uit alts naar Btc...
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 19-04-2021 13:06 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Eind Mei/begin Juni BTC nieuwe ATH
Hodlen dus.
Hodlen dus.
Er las nog een verhaal ergens dat de stijgingen van XRP, DOGE en de listing van Coinbase de boel doen oververhitten, en dat we daarom naar beneden zijn geknald. Kan me er iets bij voorstellen. Het leek lang alsof de only way up was.knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:05:
[...]
Je moet wat opschrijven voor click-baits. Maar het stoplicht springt wel op oranje. Dag later kan het zomaar weer felgroen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 19-04-2021 13:08 ]
Haha, dat is ook mijn strategie... ik ben wel winst aan het nemen uit mijn alt-posities. voor het weekend KSM gedaan en binnenkort ga ik ook met DOT wat winst nemen. Dat gaat naar BTC en blijft daar. Naar fiat vind ik een beetje tegenstrijdig.BootjeVaren schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:08:
Hodlen dus.
Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen qua strategie.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bitmart geeft een betere koers.nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:21:
[...]
mensen die bij bitmart zitten voor safemoon. metamask is net zo makkelijk. daar krijg je elke 10 seconde extra safemoon erbij van alle transactions (geen idee of bitmart hier ook onder valt)
daarnaast kan je het daarna makkelijk naar binance sturen in bnb/busd of wat je ook wilt en daar uit laten keren
BTC hodl. In elk geval nog verplicht tot augustus. Dan een deel cashen als het richting de $200k gaat. Maar wil eigenlijk nooit alles cashenMicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:12:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En what about jullie exit strategie? Als je forever hodled komt er natuurlijk een punt dat de beren weer om de hoek komen en de markt klapt, of gewoon hodl en dca op zo'n moment?
Scheißemünze
Mei wordt een belangrijke maand. Als ie niet door de support levels heen stort dan zie ik mijn voorspelling uitkomen. Worst case gaat BTC in Mei naar de 34k grens maar daar hou ik met het huidige markt sentiment weinig rekening mee.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:12:
[...]
Haha, dat is ook mijn strategie... ik ben wel winst aan het nemen uit mijn alt-posities. voor het weekend KSM gedaan en binnenkort ga ik ook met DOT wat winst nemen. Dat gaat naar BTC en blijft daar. Naar fiat vind ik een beetje tegenstrijdig.
Alts zijn bij mij omgezet naar BTC en ETH. Nog wat fiat on-the-side om hier en daar een leverage opportuniteit mee te pikken.
Daarnaast zou bitmart 1x per maand (eind of begin van de maand volgens mij) de 5% uitkeren aan alle huidige safemoon hodlers. Dit heb ik ook maar ergens op reddit gelezen dus nog even 2 weken afwachten om te zien of dat ook echt zo is..
Samsung galaxy S was 399. Dus ja, kon wel degelijk toen.Glenn Hoddle schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:52:
[...]
Onzin, 400 euro had je nooit een high-end telefoon voor. En de deflatie zit hem op zich niet alleen in de prijs, maar ook in de kwaliteit van het product. Mijn vorige telefoon was een high-end Samsung. Die kostte toen 900 euro.
Recent heb ik er eentje aangeschaft voor 320 euro. Die scoort op alle specs ruim beter dan een Samsung van 4 jaar oud. Dus dat is deflatie in euro's en deflatie in betere specs.
Het feit dat je tegenwoordig veel meer keuze hebt uit apparaten en veel mensen om de haverklap een nieuwe kopen ondersteunt wat ik net al probeerde te zeggen: het feit dat er deflatie is, de apparaten worden namelijk goedkoper en beter, heeft geen negatief effect op de economie, want mensen kopen het toch wel - en ze gaan niet 4 jaar lang met een verouderde telefoon rondlopen omdat ze weten dat er over 4 jaar een veel betere tegen een lagere prijs te koop is.
(edit: voor de smartphone kon je wel een high-end telefoon kopen voor 400 euro, maar dat was natuurlijk een heel ander product, namelijk primair een telefoon ipv een zakcomputer.)
Deflatie in specs kijkt een financiële markt helemaal niet naar. Daarom is tech ook geen goede drijver voor inflatie. Daarom wordt de inflatie ook berekend op een hele groep producten. En gecorrigeerd naar uitgave.
Niet alle Deflatie is slecht. Maar de algemene consensus is toch wel dat Deflatie vaak jiet wenselijk is. Maar het kan ook goed uitpakken
https://www.investopedia....can-deflation-be-good.asp
Zoals hij tech. Upgraden betekend toch cashflow ook al devalueren de specs... Maar bij tech is dat makkelijk. Voor een brood en benzine is dat lastiger.
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 19-04-2021 13:24 ]
Bull strategie:Tabacca schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:16:
En what about jullie exit strategie? Als je forever hodled komt er natuurlijk een punt dat de beren weer om de hoek komen en de markt klapt, of gewoon hodl en dca op zo'n moment?
- Doel: Zoveel mogelijk BTC verzamelen.
- Slim Alts kopen om te groeien.
- 80% (incl. Btc) moet Top 10 munt zijn.
Exit voor deze Bull:
- Alts grotendeels verkopen als einde bullrun in zicht is. (als dat lukt
- Met een deel Btc (10-20%) naar €
Lange termijn:
- Als deze S2F wave (100k) houdt, dan is het doel om minimaal 1 BTC te hebben voor de volgende (1 mil) wave.
- Weer langzaam (DCA) inkopen in de bear
- Herhaal bovenstaande
Dit is wel een dingetje hè. Volgens mij moet dat een doel zijn van iedereen hier.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:23:
minimaal 1 BTC te hebben voor de volgende (1 mil) wave.
Maar als het zover is. Je hebt 1 BTc met veel bloed en zweet weten te vergaren, en gaat richting 1 mil euro. Verkopen? Volgens mij niet. Doe mij maar de rente tegen dan hopelijk nog steeds ruim 6%
Zo lang nog? We kunnen makkelijk deze maand nog een nieuw ATH zien.BootjeVaren schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:08:
Hodlen dus.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Gewoon bij 500k verkopen en niet te hebberig worden.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:29:
[...]
Dit is wel een dingetje hè. Volgens mij moet dat een doel zijn van iedereen hier.
Maar als het zover is. Je hebt 1 BTc met veel bloed en zweet weten te vergaren, en gaat richting 1 mil euro. Verkopen? Volgens mij niet. Doe mij maar de rente tegen dan hopelijk nog steeds ruim 6%
Deze week nogTomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:30:
[...]
Zo lang nog? We kunnen makkelijk deze maand nog een nieuw ATH zien.
Of de helft en de rest in safejupiter investeren.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:30:
[...]
Gewoon bij 500k verkopen en niet te hebberig worden.
Bensimpel
Positieve meneer
safemoon doet gewoon 150% vandaag, als amerika wakker wordt zal die zelfs gewoon nog hoger gaan. Weinig mensen willen nu verkopen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Haha, het gaat er dan om om die ene Btc te houden ja. Als het al lukt om die bij elkaar te krijgen.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:29:
[...]
Dit is wel een dingetje hè. Volgens mij moet dat een doel zijn van iedereen hier.
Al het meerdere zou ik cashen.
Amerika is al wakker aan het worden.Bensimpel schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:33:
safemoon doet gewoon 150% vandaag, als amerika wakker wordt zal die zelfs gewoon nog hoger gaan. Weinig mensen willen nu verkopen.
Al iemand geïnvesteerd in SafePluto?
Nooit BTC verkopen, je kinderen gaan je haten. BTC bezitten is het doel, niet het middel om er daarna weer zooi van te kopen.
Als BTC op 500k of 1m staat in x jaar, lekker leven van de rente of anders fiat lenen met je BTC als collateral.
Met voldoende BTC in bezit ben je straks je eigen bank met je eigen voorwaarden.
Als BTC op 500k of 1m staat in x jaar, lekker leven van de rente of anders fiat lenen met je BTC als collateral.
Met voldoende BTC in bezit ben je straks je eigen bank met je eigen voorwaarden.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 19-04-2021 13:39 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
MTL ziet er bullish uit vandaag.
edit*: Ok daar is iets meer aan de hand geloof ik. Jammer genoeg moet ik nog tot $5 wachten eer ik m'n aankoopkoers bereik.
edit*: Ok daar is iets meer aan de hand geloof ik. Jammer genoeg moet ik nog tot $5 wachten eer ik m'n aankoopkoers bereik.
[ Voor 67% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 19-04-2021 13:38 ]
Vorige ATH lag ook een maand-en-een-half in het verleden. In het opzicht van de time cycles zie ik het niet gebeuren maar ja, wie ben ikTomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:30:
[...]
Zo lang nog? We kunnen makkelijk deze maand nog een nieuw ATH zien.
Mijn strategie:MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:23:
[...]
Bull strategie:
- Doel: Zoveel mogelijk BTC verzamelen.
- Slim Alts kopen om te groeien.
- 80% (incl. Btc) moet Top 10 munt zijn.
Exit voor deze Bull:
- Alts grotendeels verkopen als einde bullrun in zicht is. (als dat lukt![]()
... want in 2017 compleet gemist)
- Met een deel Btc (10-20%) naar €
Lange termijn:
- Als deze S2F wave (100k) houdt, dan is het doel om minimaal 1 BTC te hebben voor de volgende (1 mil) wave.
- Herhaal bovenstaande
- inleg veiligstellen - check
- winst uitkeren en leuke dingen van doen - check
- overige alts hodl voor nu, straks 50% uitkeren in fiat en 50% in btc.
- btc hodl
Zoiets ongeveer..
Huidige pf:
:strip_exif()/f/image/lxp3TfgMpOIcGpox21T5A7X3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 19-04-2021 13:41 ]
Zero.
Heb me hier nooit in verdiept, maar kun je BTC nu ook al uitlenen? Moet ik dit in dezelfde context zien als staken? Nu staat het ook maar op m'n Ledger te staan...Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:35:
Nooit BTC verkopen, je kinderen gaan je haten. BTC bezitten is het doel, niet het middel om er daarna weer zooi van te kopen.
Met BTC ben je straks je eigen bank met je eigen voorwaarden.
Ja. Eens. Ik kan me voorstellen dat mij meerder BTC je gaat spelen met pieken in de markt. En als de nood aan de man is kan ik me voorstellen dat je wat moet.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:35:
Maar mijn doel is ook, en ik hoop dat ik diamond hands heb, om 1 BTC nooit te verkopen.
Verwijderd
Dat kan zeker.yinx84 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Heb me hier nooit in verdiept, maar kun je BTC nu ook al uitlenen? Moet ik dit in dezelfde context zien als staken? Nu staat het ook maar op m'n Ledger te staan...
Maar dan ben je wel blootgesteld aan 3th party risk.
Aan jou de keuze.
Waar pak jij 6%? Binance geeft 1,2%.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:29:
[...]
Net iets teveel tekst voor een tegeltje, maar wat mij betreft komt deze in de WC te hangen als reminder.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:35:
Met BTC ben je straks je eigen bank met je eigen voorwaarden.
Misschien zoiets:
:fill(white):strip_exif()/f/image/qaywXXxq1mGIYd9ebToiz0hF.png?f=user_large)
Je kunt rente krijgen op bijv Celsius, Nexo.yinx84 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Heb me hier nooit in verdiept, maar kun je BTC nu ook al uitlenen? Moet ik dit in dezelfde context zien als staken? Nu staat het ook maar op m'n Ledger te staan...
Bij Celsius kun je fiat lenen met BTC als onderpand.
Zullen wel meer aanbieders zijn.
Maar, not your keys...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dan kan ik eindelijk 'Sats' vervangen door 'Bitcoin' op mijn bumper stickerGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:29:
[...]

Dat kan in elk geval bij de volgende partijenyinx84 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
-BlockFi
-Ledn
-YouHodler
-Nexo
-Celcius
-CDC.com
Zelf gebruik ik crypto.com. @Mooody Zit bij Nexo als ik me niet vergis. Je kan het natuurlijk ook spreiden om zo je risico ook te spreiden
Grenzen ga je verleggen en je gaat mijlpalen zoeken.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:23:
[...]
Lange termijn:
- Herhaal bovenstaande
10k USD => EURO
25k USD => EURO
0.5 BTC
50k USD => EURO
1 BTC
100k USD => EURO
2 BTC
enz.
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:41:
[...]
Dat kan zeker.
Maar dan ben je wel blootgesteld aan 3th party risk.
Aan jou de keuze.
Getver... nee laat maar. Had gehoopt dat er een optie was om het vanuit het comfort van m'n eigen Ledger te kunnen doen, maar helaas. De enige 3rd party die ik er mee zou vertrouwen is Kraken, maar die doet zoiets nog niet.Ali Baba 1001 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:43:
[...]
Je kunt rente krijgen op bijv Celsius, Nexo.
Maar, not your keys...
Wat @Verwijderd hierboven al zegt. Kan, maar momenteel nog met extra risico t.o.v. je keys passief bewaren op je Ledger. Probeer het uit met een kleine stack om erachter te komen of het iets voor jou is.yinx84 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:40:
[...]
Het is nog een kleine stap totdat je garantie kunt "inkopen" (via bijv. BitGo), we zijn er bijna.....
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 19-04-2021 13:45 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kraken vertrouw ik niet meer of minder dan BlockFi bijvoorbeeldyinx84 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:44:
[...]
Getver... nee laat maar. Had gehoopt dat er een optie was om het vanuit het comfort van m'n eigen Ledger te kunnen doen, maar helaas. De enige 3rd party die ik er mee zou vertrouwen is Kraken, maar die doet zoiets nog niet.
Wat betreft fiat waarde was gisteren niet zo leuk, maar mijn sats gaan wel lekker. En dan heb ik niet eens echte ultra shitcoins. Voornamelijk door Neo dus.
[ Voor 57% gewijzigd door Pelox op 19-04-2021 13:53 ]
Zero.
Het gaat wel steeds normaler worden, reken daar maar op.Ali Baba 1001 schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:43:
[...]
Je kunt rente krijgen op bijv Celsius, Nexo.
Maar, not your keys...
In feite ben je ook alleen eigenaar op papier van de Euro's die je bij de Rabobank hebt staan. De "keys" van je Euro's heeft de Rabobank in handen. Het enige voordeel hierbij is dat de overheid garant staat tot €100k.
Zowel Nexo als CDC hier, daarbij ook een deel passief staan. Spreiding is het sleutelwoord inderdaad.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:43:
[...]
Dat kan in elk geval bij de volgende partijen
-BlockFi
-Ledn
-YouHodler
-Nexo
-Celcius
-CDC.com
Zelf gebruik ik crypto.com. @Mooody Zit bij Nexo als ik me niet vergis. Je kan het natuurlijk ook spreiden om zo je risico ook te spreiden
Het kan aan mij liggen hoor maar 6% rente op BTC doet mij iets teveel aan ICESAVE denken. Ik durf het niet.
Not your keys.. enz.
icesave gaf trouwens 5,25% rente op spaargeld. Bizar vergeleken met nu
Not your keys.. enz.
icesave gaf trouwens 5,25% rente op spaargeld. Bizar vergeleken met nu

[ Voor 23% gewijzigd door Luuk op 19-04-2021 13:59 ]
Verwijderd
Mwah, het feit dat de rabobank vestigingen in NL heeft en een helpdesk die je kan bellen en algemeen vrij betrouwbaar is, is ook wel een voordeeltje tegenover je crypto bij ietwat vage bedrijven met hoofdkantoren in belastingparadijsjes stallen (of in het geval van Binance, waar de eigenaar zelfs niet wilt vertellen waar het hoofdkantoor nou zit)Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:47:
[...]
Het gaat wel steeds normaler worden, reken daar maar op.
In feite ben je ook alleen eigenaar op papier van de Euro's die je bij de Rabobank hebt staan. De "keys" van je Euro's heeft de Rabobank in handen. Het enige voordeel hierbij is dat de overheid garant staat tot €100k.
ICESAVETOMORROWWWWWLuuk schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:54:
Het kan aan mij liggen hoor maar 6% rente op BTC doet mij iets teveel aan ICESAVE denken. Ik durf het niet.
Not your keys.. enz.
Ja en nee, die grens van minimaal 1BTC ga ik niet (naar boven) verleggen. Dat is namelijk genoeg voor de rest van mijn leven. Ik ben al kei oud namelijk.oNo schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:43:
[...]
Grenzen ga je verleggen en je gaat mijlpalen zoeken.
10k USD => EURO
25k USD => EURO
0.5 BTC
50k USD => EURO
1 BTC
100k USD => EURO
2 BTC
enz.
En alles wat daarboven zit: Als ik in/na de volgende bullrun al het meerdere boven die 1 BTC ga gebruiken (in fiat of crypto) om van te leven, dan hoor je mij nooit meer klagen.
Jeetje, doet wel een beetje pijn af en toe. Ik was er redelijk vroeg bij en heb ook in een van de eerste pumps verkocht. Die $50 die ik erin had gestopt was nu anders $4m waard geweestBensimpel schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:33:

Mijn strategie: Zoveel mogelijk BTC vergaren, maar wel verkopen en lager terug kopen.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:35:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oh damn, zuur.Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:56:
[...]
Jeetje, doet wel een beetje pijn af en toe. Ik was er redelijk vroeg bij en heb ook in een van de eerste pumps verkocht. Die $50 die ik erin had gestopt was nu anders $4m waard geweest
Door zulke verhalen verkoop ik niks, hodl tot de dood. Ben begonnen met doge en had hier ooit 90k van. Zelfde met BTT, daar had ik 270k van. Waren uiteindelijk mooie bedragen geworden.
Ach ja.
Dat is wel pijnlijk als je er over terug denkt, maar ik vermoed dat je alsnog wel een mooie winst hebt gepakt, wat nog altijd beter is dan verliesLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:56:
[...]
Jeetje, doet wel een beetje pijn af en toe. Ik was er redelijk vroeg bij en heb ook in een van de eerste pumps verkocht. Die $50 die ik erin had gestopt was nu anders $4m waard geweest

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het betere casinowerk...Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:56:
En dat moet dan de toekomst worden volgens bepaalde permabulls
8,5% zelfs via CDC (3 maand vast met Icy card tier). Maar het is ook voor de daredevils die bereid zijn om (een deel van hun) inleg te verliezen inderdaad.Luuk schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:54:
Not your keys.. enz.
Al wordt de kans dat er "iets mis" gaat steeds kleiner natuurlijk. Meestal staat alles in cold storage en hebben ze zelf ook verzekering op de assets (via bijv BitGo). Mocht dat zelfs niet genoeg zijn, dan is de kans aannemelijk dat ze uit eigen zak de boel oplossen, anders is het over en sluiten. Zoals ook Binance (en andere exchanges?) dat weleens gedaan hebben bij een hack/glitch (?).
Risico is er altijd, het gaat er inderdaad om of je bereid bent dat risico te lopen. Dat is voor iedereen anders.
Ik neem aan dat je 4k bedoelt.Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:56:
[...]
Enne, als mijn tante kloten had dan was ze mijn oom geweest...
ECB approvesTomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:00:
[...]
Het betere casinowerk...
En dat moet dan de toekomst worden volgens bepaalde permabulls
Tegenwoordig kan dat ook zonder kloten te hebbenpaul-s83 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:02:
[...]
Enne, als mijn tante kloten had dan was ze mijn oom geweest...
Sarcasm is my superpower! What's yours?
CryptopiaMooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:01:
[...]
8,5% zelfs via CDC (3 maand vast met Icy card tier). Maar het is ook voor de daredevils die bereid zijn om (een deel van hun) inleg te verliezen inderdaad.
Al wordt de kans dat er "iets mis" gaat steeds kleiner natuurlijk. Meestal staat alles in cold storage en hebben ze zelf ook verzekering op de assets (via bijv BitGo). Mocht dat zelfs niet genoeg zijn, dan is de kans aannemelijk dat ze uit eigen zak de boel oplossen, anders is het over en sluiten. Zoals ook Binance (en andere exchanges?) dat weleens gedaan hebben bij een hack/glitch (?).
Risico is er altijd, het gaat er inderdaad om of je bereid bent dat risico te lopen. Dat is voor iedereen anders.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik lig er niet echt wakker van, al is deze wel de meest zure. Ik trade eigenlijk alleen van die kansloze projecten op BSC. Daarvan gaat 99% in 1 dag dood, eentje daarvan is toevallig wel succesvol geworden. Heb ook vaak zat meegemaakt dat je te hebberig wordt en geen profit pakt, daar heb ik intussen wel van geleerd. Winst is winst (probeert zichzelf nog wat moed in te praten)StevenzeN schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:58:
[...]
Oh damn, zuur.
Door zulke verhalen verkoop ik niks, hodl tot de dood. Ben begonnen met doge en had hier ooit 90k van. Zelfde met BTT, daar had ik 270k van. Waren uiteindelijk mooie bedragen geworden.
Ach ja.
Dat is nooit verkeerd, maar dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijkJumpman schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:58:
[...]
Mijn strategie: Zoveel mogelijk BTC vergaren, maar wel verkopen en lager terug kopen.
Neuh, ik ga persoonlijk voor hodl + rente.
Ik maak zelf al sinds ik in crypto zit deels gebruik van Celsius.. Heb al aardig wat CEL ontvangen...die waren 5 cent of zo waard toen ik er net mee begonMooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:47:
[...]
Het gaat wel steeds normaler worden, reken daar maar op.

En ja, eigenlijk is het een verkapte soort spaarbank...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dan heb je het over een hack, eens met analyse. Maar als je iedereen maar rente betaalt, een mooie cashback geeft, mensen laat handelen zonder handelskosten. Waar verdient CDC dan zijn geld? Daar ben ik nog niet helemaal achter.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:01:
[...]
8,5% zelfs via CDC (3 maand vast met Icy card tier). Maar het is ook voor de daredevils die bereid zijn om (een deel van hun) inleg te verliezen inderdaad.
Weet iemand of je in Binance push berichten kan krijgen over geraakte OCO’s /stop-limits? iOS/app
Wat is CDC? Nooit van gehoord?Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:50:
[...]
Zowel Nexo als CDC hier, daarbij ook een deel passief staan. Spreiding is het sleutelwoord inderdaad.
De laatste keer dat ik keek kon dit nietreadytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:09:
Weet iemand of je in Binance push berichten kan krijgen over geraakte OCO’s /stop-limits? iOS/app
Traden met de vastgezette crypto, of toepassing van fractional reserve banking wat heel kwalijk zou zijnknakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:08:
[...]
Dan heb je het over een hack, eens met analyse. Maar als je iedereen maar rente betaalt, een mooie cashback geeft, mensen laat handelen zonder handelskosten. Waar verdient CDC dan zijn geld? Daar ben ik nog niet helemaal achter.
CDC is een uitgebreid platform, o.a. met een exchange, debit card e.d. Ze melken op alle manieren de gebruikers uit en zo werkt dat bij een regulier bedrijf. Je moet zorgen dat jij het platform gebruikt en niet andersomknakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:08:
[...]
Dan heb je het over een hack, eens met analyse. Maar als je iedereen maar rente betaalt, een mooie cashback geeft, mensen laat handelen zonder handelskosten. Waar verdient CDC dan zijn geld? Daar ben ik nog niet helemaal achter.
Waar betaalt Binance die rente vandaan die het betaalt in al die pools? Uiteindelijk komt het van de users zelf (trading fees etc) en het feit dat je Binance (wellicht?) het recht geeft om jouw assets te verhandelen. (moet je ff nakijken in de kleine lettertjes)
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 19-04-2021 14:14 ]
Ah, ik dacht al.
Bij de post van Mooody stond cdc.com, vandaar.
Nietus.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:11:
[...]
Ah, ik dacht al.![]()
Droom lekker verderLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:56:
[...]

Zelfs als je op de ATL had gekocht, had je nu 'maar' $227k.
Haha, dat ook al verkeerd... t was die van Roellie idd.
Dat was mijn post. Excuus voor het ongemakMicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:11:
[...]
Ah, ik dacht al.![]()
In de vorige bear market werd er veel gesproken over dat de meeste shitcoins wel dood zouden bloeden en dat er enkele coins over zouden blijven. De coins met echte waarde / usecases. Nu 2 jaar verder begint de crypto markt weer op een hele grote gokkast te lijken met projecten die als paddestoelen uit de grond schieten. Ook de overtuiging die sommige mensen hebben dat bepaalde coins wel naar *** bedrag MOETEN gaan word steeds gekker. Hoe lang zal de bull market nog duren?
Je kunt (android) wel meldingen inschakelen.readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:09:
Basement Bios ---- Exo-S
...zolang er gekkies die muntjes blijven kopen en oppompenMachlah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:19:
In de vorige bear market werd er veel gesproken over dat de meeste shitcoins wel dood zouden bloeden en dat er enkele coins over zouden blijven. De coins met echte waarde / usecases. Nu 2 jaar verder begint de crypto markt weer op een hele grote gokkast te lijken met projecten die als paddestoelen uit de grond schieten. Ook de overtuiging die sommige mensen hebben dat bepaalde coins wel naar *** bedrag MOETEN gaan word steeds gekker. Hoe lang zal de bull market nog duren?
Je beseft dat tokens ook een leven leiden voordat ze op Coingecko of CoinMarketCap staan? Voorbeeldje:wouterwouter2 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:13:
[...]
Droom lekker verder![]()
Zelfs als je op de ATL had gekocht, had je nu 'maar' $227k.
/f/image/PWfaMtrsLhj2CdMKwVpXJu2m.png?f=fotoalbum_large)
Nee, kan momenteel niet. Alleen vooraf ingestelde prijs alerts.readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:09:
Als dat je enige transactie is: 900.000 euro.Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:24:
[...]
Je beseft dat tokens ook een leven leiden voordat ze op Coingecko of CoinMarketCap staan? Voorbeeldje:
[Afbeelding]
that's gotta hurt.
Beste strat: In elke shitcoin 50 euro stoppen, wachten tot einde bullrun
Behoorlijk kapitaal heb je daar voor nodig welWaah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:26:
[...]
Als dat je enige transactie is: 900.000 euro.
that's gotta hurt.
Dan heb je een flink vermogen nodig met al die shitcoins.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:26:
[...]
that's gotta hurt.
Ha sorry, dacht dat het alweer over Doge ging. Maar erg zuur, hopelijk ben je ook gelukkig met je huidige winst!Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:24:
[...]
Je beseft dat tokens ook een leven leiden voordat ze op Coingecko of CoinMarketCap staan? Voorbeeldje:
[Afbeelding]
Bij Binance wil je als shitcoin listed zijn, ik weet dus wel zeker dat Binance aan die shit veel geld verdient, zo ook bakken met geld aan trading.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:10:
[...]
CDC is een uitgebreid platform, o.a. met een exchange, debit card e.d. Ze melken op alle manieren de gebruikers uit en zo werkt dat bij een regulier bedrijf. Je moet zorgen dat jij het platform gebruikt en niet andersom
Waar betaalt Binance die rente vandaan die het betaalt in al die pools? Uiteindelijk komt het van de users zelf (trading fees etc) en het feit dat je Binance (wellicht?) het recht geeft om jouw assets te verhandelen. (moet je ff nakijken in de kleine lettertjes)
Of gewoon het hele bedrag op rood in de casino en je hebt betere odds.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:26:
[...]
that's gotta hurt.
450.000 euro....mohaa51 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:28:
[...]
Behoorlijk kapitaal heb je daar voor nodig wel€50 x 9000+ coins...
1 Safemoon en klaar. En Safemoon gaat nog wel eventjes door denk ik met al het goede nieuws.
Maar heb geen 450K liggen helaas
Daarom, de laatste dagen worden er gemiddeld 1000 contracts per dag aangemaakt op BSC. Laten we zeggen dat er aan de helft liquidity wordt toegevoegd, reken maar uitmohaa51 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:28:
[...]
Behoorlijk kapitaal heb je daar voor nodig wel€50 x 9000+ coins...
minmaal 2x inleg als je alle 9000 coins had gedaan. Das toch beter dan alles op roodStevenzeN schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:29:
[...]
Of gewoon het hele bedrag op rood in de casino en je hebt betere odds.
Ik heb daar serieus over na zitten denken in december vorig jaar:Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:26:
[...]
that's gotta hurt.
Wat nou als ik op iedere coin die op bitvavo gelist staat €100,- zou zetten (waren er toen iets van 62 gelist ofzo)
Ik denk dat je je een breuk had gelachen als je het gedaan had..
...Als ik zoveel geld zomaar liggen had zou ik mij niet meer hoeven wagen in dit casinoLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:30:
[...]
Daarom, de laatste dagen worden er gemiddeld 1000 contracts per dag aangemaakt op BSC. Laten we zeggen dat er aan de helft liquidity wordt toegevoegd, reken maar uit

Is en geen FOMO-website waar je dat kan doenPartypsych schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:31:
[...]
Ik heb daar serieus over na zitten denken in december vorig jaar:
Wat nou als ik op iedere coin die op bitvavo gelist staat €100,- zou zetten (waren er toen iets van 62 gelist ofzo)
Ik denk dat je je een breuk had gelachen als je het gedaan had..
Ik begin erin te geloven dat Safemoon mij rijk gaat maken... levensveranderend rijk... What a time to be alive!!Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:30:
[...]
450.000 euro....
1 Safemoon en klaar. En Safemoon gaat nog wel eventjes door denk ik met al het goede nieuws.
Maar heb geen 450K liggen helaas
Dat is shit. Zo lijkt het begonnen als een scam die een eigen leven is gaan leiden. En dan lijkt de rek er nog niet uit. Op bitmart is op dit moment de only way up.Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:24:
[...]
[Afbeelding]
Dus waar vind je deze parels voor ze op cmc staan?Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:24:
[...]
Zolang anderen dat ook geloven, zal die omhoog gaan.... Als dat stopt, oef...Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:32:
[...]
Ik begin erin te geloven dat Safemoon mij rijk gaat maken... levensveranderend rijk... What a time to be alive!!
Helaas heb ik niet zoveel erin dat het mij rijk zal maken. Dan moeten er wel héél veel nullen af
[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 19-04-2021 14:34 ]
Vooral in wazige Telegram groepjesGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:33:
[...]
Dus waar vind je deze parels voor ze op cmc staan?
Als je dacht dat het niet gekker kon met SF, zelfs The Sun heeft er al een artikel over op de website

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!