AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Haha tsja maar dat geld voor alles nietwaar.BootjeVaren schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:38:
[...]
Tot ie -90% zal doen in 1 dag. Dan zal ie pas laag staan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
GAS/BTC volgt netjes de opwaartse trend.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:31:
Gas kruipt langzaam omhoog, maar nog geen lift off.. is dat de volgende? Iemand met ta skills aanwezig? Ik heb geen Gas trouwens..
:strip_exif()/f/image/LjI1krCZ9sqs51eJY2yOG6Is.jpg?f=fotoalbum_large)
Door de daling van bitcoin is HIVE toch gesloten met een wick.0108daniel schreef op maandag 19 april 2021 @ 06:24:
[...]
Nouuu even kijken of die daarboven gesloten word zonder een wick.
Als de koers word teruggetrokken en eindigd met een wick aan de bovenkant dan willen de bears niet dat die uitbreekt.
Maar verwacht van wel hoor
Heb je ook feiten/aanwijzingen die je FUD post onderbouwen?Immutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:08:
Wil hier toch wel even aangaan voor mensen die denken dat op Coinlist.co geen slechte coins komen.
-> Clover is een scam. Er is genoeg bewijs te vinden op internet. Stap er niet in, Mina was ok, tokonomics is ok, de mensen erachter zijn ok. De manier hoe alles loopt, en de kennis in het team en de backers.
Maar bij Clover heb je dus niks van dit alles, is gewoon een manier voor hun zelf om gauw veel geld te verdienen. Hierbij jullie gewaarschuwd.Doe ermee wat je zelf wil succes.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Short the ponzi.St@m schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:56:
Hmm, de hele bende is weer lekker aan het dalen. Hoop dat het niet te lang duurt.

[ Voor 3% gewijzigd door BootjeVaren op 19-04-2021 11:05 ]
Zero.
Alleen naar BTC kijken, de rest reageert daar op.St@m schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:56:
Hmm, de hele bende is weer lekker aan het dalen. Hoop dat het niet te lang duurt.
BTC deed een klein scheetje terug naar $53.3k. Staat een dag later alweer op $57k. Niets aan 't handje. Dit is niet eens een dip.....gewoon een kleine gezonde correctie. We staan gewoon op hetzelfde niveau als maar liefst 1,5 week geleden.
In de tussentijd vult Microstrategy e.a. haar bags ten koste van de panic sellers
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Never bet against the trend. Which is up.
Ik zeg ook niet dat er iets aan de hand isMooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:04:
[...]
Alleen naar BTC kijken, de rest reageert daar op.
BTC deed een klein scheetje terug naar $53.3k. Staat een dag later alweer op $57k. Niets aan de handje. Dit is niet eens een dip.....gewoon een kleine gezonde correctie. We staan gewoon op hetzelfde niveau als maar liefst 1,5 week geleden.
In de tussentijd vult Microstrategy e.a. haar bags ten koste van de panic sellers
Vandaag dodelijk saaie training via Teams, dus alle tijd om iedere minuut van de koers te volgen.. Iets spannender, scheelt niet veel overigens.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
dit dacht ik dus precies zo, ergens in de wandelgangen was muskje al bezig geweest met het opperen van het idee dat het wel leuk zou zijn als DOGE op 1.00 dollar komt op 4-20zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat Doge morgen de 1$ aan gaat tikken. Het is voor mij teveel stressen om in een coin zoals Doge veel geld te steken voor de gok.
ben nu zelf een beetje aan het ouwehoeren met shitcoins maar dat gaat nog redelijk af
thurantjee#2531 GoT clan member
Thanks ik wilde hier dus wel 100dollar ingooien omdat het op coinlist is maar nu zie ik er toch maar vanafImmutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:08:
Wil hier toch wel even aangaan voor mensen die denken dat op Coinlist.co geen slechte coins komen.
-> Clover is een scam. Er is genoeg bewijs te vinden op internet. Stap er niet in, Mina was ok, tokonomics is ok, de mensen erachter zijn ok. De manier hoe alles loopt, en de kennis in het team en de backers.
Maar bij Clover heb je dus niks van dit alles, is gewoon een manier voor hun zelf om gauw veel geld te verdienen. Hierbij jullie gewaarschuwd.Doe ermee wat je zelf wil succes.
Naar Bitmart?knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:12:
Safemoon 358 op PCS 510 op bitmart. Ik verkoop op dit moment zeker niet. Iemand al ervaring met heen en weer sluizen?
Hoezo heb je geen GAS? Heb je NEO dan niet in een wallet (neon) zitten? Want dan krijg je automatisch GAS.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:31:
Gas kruipt langzaam omhoog, maar nog geen lift off.. is dat de volgende? Iemand met ta skills aanwezig? Ik heb geen Gas trouwens..
Ja heb gedeelte vorige week op bitmart verkocht. Van pancakeswap naar bitmart duurde 3minuten. Maar bitmart is kut. Wilde toen usdt van bitmart naar binance sturen. Maar kreeg hele tijd webserver is busy.knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:12:
Safemoon 358 op PCS 510 op bitmart. Ik verkoop op dit moment zeker niet. Iemand al ervaring met heen en weer sluizen?
Helemaal mee eens.Immutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:08:
PSN/Steam: Xamsix
Maar $1?thuran schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:07:
[...]
dit dacht ik dus precies zo, ergens in de wandelgangen was muskje al bezig geweest met het opperen van het idee dat het wel leuk zou zijn als DOGE op 1.00 dollar komt op 4-20
ben nu zelf een beetje aan het ouwehoeren met shitcoins maar dat gaat nog redelijk af

Hmm ja geen geld kunnen opnemen is niet ideaalroflexx schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:15:
[...]
Ja heb gedeelte vorige week op bitmart verkocht. Van pancakeswap naar bitmart duurde 3minuten. Maar bitmart is kut. Wilde toen usdt van bitmart naar binance sturen. Maar kreeg hele tijd webserver is busy.

Alles zakt weer lekker door, hopelijk niet tot lower lows.
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 19-04-2021 11:20 ]
Ja maar dat zet geen zode aan de dijk, ik zet het ook om in neo als het kan.keepitfrosty schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:14:
[...]
Hoezo heb je geen GAS? Heb je NEO dan niet in een wallet (neon) zitten? Want dan krijg je automatisch GAS.
Zero.
Krijg je dit op Binance niet meer dan?keepitfrosty schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:14:
[...]
Hoezo heb je geen GAS? Heb je NEO dan niet in een wallet (neon) zitten? Want dan krijg je automatisch GAS.
Dat gaan ze denk ik nooit halen. Dit is gewoon eenzelfde verhaal als Gamestop. Heel veel hype en geshill op Reddit etc. om zo de prijs op te drijven. Maar de jongens met grote bags gaan al cashen voordat het zover komt en dan klapt de boel in elkaar en is het weer huilie voor veel onverstandige lui die veel te hoog ingekocht hebben.zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat Doge morgen de 1$ aan gaat tikken. Het is voor mij teveel stressen om in een coin zoals Doge veel geld te steken voor de gok.
Dat is het dus, ik krijg wel 9 en 21. En het wordt netjes elke dag in de spot wallet gestort.0re0 schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:18:
[...]
Je gaat geen 9 en 21% kijken.
Je pakt vrijwel overal rond de 5 a 6 procent
Dus waarom zou je met yoroi of daedalus staken?
Je coins zijn daar niet locked. En je helpt het netwerk.Cpt.Chaos schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:23:
[...]
Dat is het dus, ik krijg wel 9 en 21. En het wordt netjes elke dag in de spot wallet gestort.
[ Voor 4% gewijzigd door Bananeman op 19-04-2021 11:24 ]
Thanks voor dit, wilde zelf een poging wagen om mee te doen met de sale, maar twijfel nu om er van af te zien. Heb je iets meer informatie ter ondersteuning van je uitspraken? Zou wel handig zijnImmutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:08:
Grotendeels met je eens hoor. Al vind ik het wel gedeeltelijk terecht bij bijvoorbeeld een Dogecoin. Ben absoluut niet teleurgesteld dat ik er niet in ben gestapt, of iets heb gemist.King Dingeling schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:52:
Er bestaan mooie cryptocoins met een technology of idealogy en er bestaan cryptocoins die als fun zijn gemaakt.
Wat ik niet zo leuk vind zijn sommige reacties. De meesten wachten dat hun munt gaat voor een moonshotje, flying high, going to the moon, etc. Dan wordt er gezegd dat ie hard naar beneden gaat en dan komen er van die reacties van: Mooi, ik hoop het van harte, etc...
Dan denk ik waarom hoop je dat die munt naar beneden gaat? Is het jaloezie? Heb je de boot gemist?
Ik vind het leuk dat iemand anders wel of geen risico heeft genomen en zijn munt gaat sky-high. Ik heb geld zitten in munten die echt iets betekenen en ook een paar fun coins gewoon voor de lol.
De een doet het voor waarschijnlijk een leuk centje voor later...Bij de bank hoef je het tegenwoordig niet meer te stallen voor de rente.
De ander doet het voor de spanning om te kijken of ie zijn geld kan vermeerderen met day-trading.
Gun elkaar het geluk. Ik heb liever dat iedereen straks op een mooie fiets kan fietsen, zijn droom kan verwezenlijken, in een mooi huis kan wonen of zijn droom auto kan kopen. Kunnen we in onze extra vrije tijd er eens lekker over praten en er een biertje bij drinken.
Toch hoop ik dat Doge crashed, het voegt niks toe aan de cryptospace en dat dit zo kan moonen geeft aan hoe beinvloedbaar crypto is. Oftewel, het haalt het vertrouwen van de "normale" investeerder weg. Dat is iets waar we denk ik niet blij mee moeten zijn. Het is het pump & dump verhaal natuurlijk, en het is precies dat wat grote beleggers weghoudt van deze markt.
Edit; ik hoop natuurlijk dat mensen in dit forum er prima mee verdienen en op tijd verkopen, ik gun niemand een verlies.
[ Voor 3% gewijzigd door Xamsix op 19-04-2021 11:26 ]
Ik heb Bitmart een tijdje geleden gefixt. Ik principe kan je alles in fiat zetten als je uit safemoon wilt, dan is opnemen van latere zorg.knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:18:
[...]
Hmm ja geen geld kunnen opnemen is niet ideaal
Alles zakt weer lekker door, hopelijk niet tot lower lows.
Je kan sowieso geen fiat opnemen daar heb je Amerikaans papieren voor nodig. Maar als je gewoon kyc hebt laten doen kan je gewoon usdt verzenden naar andere exchanges.
Mijn safemoon stond er binnen een minuut op, maar ik voel mij ook niet heel veilig bij Bitmart. Alle mogelijke 2fa aangezet

nee nog niet nee, maar ik heb het gewoon al die jaren lopen harken. En dan loopt het toch flink op afhankelijk hoeveel NEO je hebt natuurlijk.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:20:
[...]
Ja maar dat zet geen zode aan de dijk, ik zet het ook om in neo als het kan.
[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 19-04-2021 11:30 ]
Oordeel over 12 maanden nog eens ;-)Cpt.Chaos schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:23:
[...]
Dat is het dus, ik krijg wel 9 en 21. En het wordt netjes elke dag in de spot wallet gestort.
https://opensea.io/seaart
Dat zou goed kunnen hoor, maar ik heb mijn Neo altijd in de neon wallet gehouden.
Ik ben ook nieuw en heb exact hetzelfde gedaan. Ben benieuwdVegetto schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:07:
[...]
vraag me af waar de max ligt en wanneer ik evt moet sellen en weer low terug halen.. haha zo lastig deze markt. Heb nu ook beetje VET in gekocht om mee te spelen is mijn eerste keer.
42 cent moet wel lukken vandaag. Dan verkoop ik.Antifon schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:20:
[...]
Dat gaan ze denk ik nooit halen. Dit is gewoon eenzelfde verhaal als Gamestop. Heel veel hype en geshill op Reddit etc. om zo de prijs op te drijven. Maar de jongens met grote bags gaan al cashen voordat het zover komt en dan klapt de boel in elkaar en is het weer huilie voor veel onverstandige lui die veel te hoog ingekocht hebben.
Deze post is alleen zinvol zijn met een aantal bronnen die jouw woorden kracht zouden bijzetten.Immutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:08:
Ben namelijk oprecht benieuwd, want ik twijfel ook nog....
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op Binance krijg je ook GAS, mits je gaat staken.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Nee joh. Wat boeit die investeerders een uiterst volatiel en illiquide memecoin als DOGE?Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:25:
[...]
Grotendeels met je eens hoor. Al vind ik het wel gedeeltelijk terecht bij bijvoorbeeld een Dogecoin. Ben absoluut niet teleurgesteld dat ik er niet in ben gestapt, of iets heb gemist.
Toch hoop ik dat Doge crashed, het voegt niks toe aan de cryptospace en dat dit zo kan moonen geeft aan hoe beinvloedbaar crypto is. Oftewel, het haalt het vertrouwen van de "normale" investeerder weg. Dat is iets waar we denk ik niet blij mee moeten zijn. Het is het pump & dump verhaal natuurlijk, en het is precies dat wat grote beleggers weghoudt van deze markt.
Edit; ik hoop natuurlijk dat mensen in dit forum er prima mee verdienen en op tijd verkopen, ik gun niemand een verlies.
Die komen hier voor Bitcoin, als kleine procentuele longshot aanvulling van hun lifechanging money portfolio's. De rest boeit ze weinig. En terecht. Laat de retail fomo moonboys maar lekker stoeien voor dat snelle geld.
Je gaat je als vermogende dikzak toch ook niet verdiepen in pump en dump pennystocks als je aandelen van bijvoorbeeld Amazon wilt kopen?
Lekker laten pumpen en dumpen die muntjes. Gebruik van maken of niet op letten.
En met jou nog paar tig andere. Ik gun het je van harte!merauder schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:22:
In het geval van doge target ik mijn uitstap enigsinds onder de dollar, of wanneer het de verkeerde kant lijkt uit te vallen, behalve de 4.20 aan Doge uiteraard.
Ik ben het met je eens hoor, maar grote crypto-critici verwijzen er wel direct naar. Genoeg mensen die de tweets van Elon voorbij zien komen en het effect. Dan concluderen dat dit geen volwassen markt is.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:41:
[...]
Nee joh. Wat boeit die investeerders een uiterst volatiel en illiquide memecoin als DOGE?
Die komen hier voor Bitcoin, als kleine procentuele longshot aanvulling van hun lifechanging money portfolio's. De rest boeit ze weinig. En terecht. Laat de retail fomo moonboys maar lekker stoeien voor dat snelle geld.
Je gaat je als vermogende dikzak toch ook niet verdiepen in pump en dump pennystocks als je aandelen van bijvoorbeeld Amazon wilt kopen?
Lekker laten pumpen en dumpen die muntjes. Gebruik van maken of niet op letten.
Maar goed, hoop dat jij gelijk hebt en dat het totaal geen invloed heeft
Ja, zelfs een blinde kon zien dat dat de bedoeling was.thuran schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:07:
het wel leuk zou zijn als DOGE op 1.00 dollar komt op 4-20
Heel grappig allemaal. Wat een kinderachtig gedoe jongens

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik heb ook het idee dat de gas rewards een paar jaar geleden veel meer waren..keepitfrosty schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:29:
[...]
nee nog niet nee, maar ik heb het gewoon al die jaren lopen harken. En dan loopt het toch flink op afhankelijk hoeveel NEO je hebt natuurlijk.
Zero.
Ik heb precies hetzelfde. Omdat je steeds meer coins krijgt wordt dat gecompenseerd met een koersdaling. Mooi bedacht. Maar moet de koers niet instorten uiteraard.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:33:
Toch apart om te zien dat mijn Safemoon saldo in USD gewoon gelijk blijft of zelfs een beetje stijgt bij de dip van nu. Misschien omdat de volumes wat hoger worden, dat de earns vanuit verkopen relatief steeds meer de prijsdalingen gaan compenseren?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik weet het niet 100% zeker, maar het schijnt dat de earns van de verkopen op bitmart nog niet onder pancakeswap houders verdeeld zijn... Weet iemand hoe dat precies zit? Bij bitmart wordt pas eind van de maand een en ander verrekend? Gaat het dan pas naar pancakeswap houders?zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:50:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Omdat je steeds meer coins krijgt wordt dat gecompenseerd met een koersdaling. Mooi bedacht. Maar moet de koers niet instorten uiteraard.
Verwijderd
Het is ook geen volwassen markt. Het is een markt in price discovery.Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:43:
[...]
Ik ben het met je eens hoor, maar grote crypto-critici verwijzen er wel direct naar. Genoeg mensen die de tweets van Elon voorbij zien komen en het effect. Dan concluderen dat dit geen volwassen markt is.
Maar goed, hoop dat jij gelijk hebt en dat het totaal geen invloed heeft
Investeerders met groot vermogen willen helemaal geen volatiliteit in hun portfolio's. Die willen hun vermogen gestaag zien renderen over tijd. Het liefst met zo weinig mogelijk risico.
Dus Bitcoin is voor hen al risicovol genoeg.
Maar na 3 bewezen halving runs begint het vertrouwen langzaam toe te nemen.
Wat de rest van de markt doet is voor zulke mensen irrelevant.
Elke dag wordt een snapshot gemaakt van je holdings op Bitmart, op de 10de van de maand krijg je de verdeling van de transacties van de Bitmart transacties. Helaas blijft dit binnen Bitmart en gaat het niet naar de mensen die het in een andere wallet hebben.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:55:
[...]
Ik weet het niet 100% zeker, maar het schijnt dat de earns van de verkopen op bitmart nog niet onder pancakeswap houders verdeeld zijn... Weet iemand hoe dat precies zit? Bij bitmart wordt pas eind van de maand een en ander verrekend? Gaat het dan pas naar pancakeswap houders?
Dat is een gangbare theorie over deflatie, maar eigenlijk is er geen bewijs voor. Mensen gaan namelijk niet stoppen met eten als brood over een half jaar goedkoper is. Ze gaan ook niet maar niet op vakantie om die reden. Er is een groep producten waar al jaren steevaste deflatie is: electronica. En misschien dat een paar mensen een half jaar wachten met een telefoon kopen omdat ze dan een model goedkoper kunnen krijgen. Maar ik zou nou niet echt zeggen dat het beroerd gaat met de deflationaire hardware-handel.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:27:
[...]
Daarnaast heb ik altijd geleerd dat inflatie niet geweldig is, maar deflatie nog véél slechter voor een economie. Geld moet rollen, en als geld méér waard wordt, gaan mensen minder uitgeven.
"Investeerders met groot vermogen willen helemaal geen volatiliteit in hun portfolio's. Die willen hun vermogen gestaag zien renderen over tijd. Het liefst met zo weinig mogelijk risico."Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:55:
[...]
Het is ook geen volwassen markt. Het is een markt in price discovery.
Investeerders met groot vermogen willen helemaal geen volatiliteit in hun portfolio's. Die willen hun vermogen gestaag zien renderen over tijd. Het liefst met zo weinig mogelijk risico.
Dus Bitcoin is voor hen al risicovol genoeg.
Maar na 3 bewezen halving runs begint het vertrouwen langzaam toe te nemen.
Wat de rest van de markt doet is voor zulke mensen irrelevant.
Tsja dit is natuurlijk gewoon niet waar, maar goed.
Zoals ik al zei, we zien wel hoe het gaat. In mijn perceptie is een absurde stijging van een waardeloze coin niet goed voor de markt. Daar hebben we een andere mening over dan, kan gebeuren
En waarom is dat "natuurlijk" niet waar?Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:03:
Vind de koers er niet goed uitzien op moment, ben geen lijntjes specialist maar zit voor 80% in fiat atm. Mijn safemoon verkoop ik natuurlijk nietPelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:06:
Oke btc, laat maar eens een groene kaars zien. Even hop hop hop omhoog met die handel..
Uiteindelijk niveleert dat wel weer en verspreid het geld zich over de rest van de markt.Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:03:
Zoals ik al zei, we zien wel hoe het gaat. In mijn perceptie is een absurde stijging van een waardeloze coin niet goed voor de markt. Daar hebben we een andere mening over dan, kan gebeuren
Je kan het geld beter binnen de cryptomarkt hebben, ongeacht de coin. Al die nieuwe zieltjes die via Doge zijn binnengekomen zijn goud waard. Dat is natuurlijk het hele doel van Elon (naast het feit dat hij gewoon aandachtsgeil is).
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 19-04-2021 12:09 ]
Omdat (grote) investeerders niet allemaal dezelfde strategie hebben. Er zijn er voldoende die wel hun portfolio diversifiëren met meerdere high-risk assets. Immers, als zij allemaal voor een stabiel portfolio zouden gaan, dan hadden we een hele andere aandelenmarkt. En hadden we nog steeds geen enkele grote partij in crypto. De halvings die Jaapio aanhaalt zorgen juist voor een harde knal naar boven, wat niet valt onder "stabiele groei over time". Bitcoin is dit jaar hartstikke volatiel.
LOLA87 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:08:
OMFG kijk dogecoin dan gaan
A87 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:08:
OMFG kijk dogecoin dan gaan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9dFqvocP4OkjAQLxiPoHxXdl.jpg?f=user_large)
Dat is waar, daarom hoop ik dat het mooi daalt na morgen (4-20 grapje). Dan kunnen de winsten naar andere delen in de markt. Ipv een 2017 herhaling waarin crazy alt season de bitcoin groei stagneert, laat dalen en uiteindelijk de gehele markt naar beneden haalt. Gaat nu niet zomaar gebeuren, maar just sayingMooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:07:
[...]
Uiteindelijk niveleert dat wel weer en verspreid het geld zich over de rest van de markt.
Je kan het geld beter binnen de cryptomarkt hebben, ongeacht de coin. Al die nieuwe zieltjes die via Doge zijn binnengekomen zijn goud waard.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Maar het grote plaatje bekijkend heeft @Verwijderd gewoon gelijk.Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:08:
Omdat (grote) investeerders niet allemaal dezelfde strategie hebben. Er zijn er voldoende die wel hun portfolio diversifiëren met meerdere high-risk assets. Immers, als zij allemaal voor een stabiel portfolio zouden gaan, dan hadden we een hele andere aandelenmarkt. En hadden we nog steeds geen enkele grote partij in crypto.
Verwijderd
Zolang Bitcoin de markt is... Weinig aan het handje zou ik zeggenXamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:03:
[...]
"Investeerders met groot vermogen willen helemaal geen volatiliteit in hun portfolio's. Die willen hun vermogen gestaag zien renderen over tijd. Het liefst met zo weinig mogelijk risico."
De rijken vullen hun zakken met Bitcoin en kijken niet naar de moleculaire ruis.
De armen strijden om meer satjes of wat extra fiat met shitcoins.
De ene helft laat zich verleiden door shitcoins met complex opgezette plannen en voelen zich dan geniale entrepreneurs. De andere helft gelooft het allemaal wel en klappen schaamteloos hun fiat in bewezen shitcoins met hetzelfde doel. Allemaal lood om oud ijzer.
Hodl.
tot ARK de grootste wordt weg met BITCOIN! weg ermee!!!Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:11:
[...]
Dat is waar, daarom hoop ik dat het mooi daalt na morgen (4-20 grapje). Dan kunnen de winsten naar andere delen in de markt. Ipv een 2017 herhaling waarin crazy alt season de bitcoin groei stagneert, laat dalen en uiteindelijk de gehele markt naar beneden haalt. Gaat nu niet zomaar gebeuren, maar just saying
BTC = CHinese Ponzi miner scheme
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Koers is net zo triest als mijn 'cursus'.
opleidingen en cursussen zijn alleen gemaakt om geld te verdienen vaak echt rotzooi met slechte onderwijzers. Soms zelfs complete scams Zoals beveiliging of laag ICT niveau waar je niets van leert.St@m schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:15:
Nou, nog eventjes en ik sta weer op het niveau van gisterochtend.![]()
Op internet leer je nog het meeste
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 19-04-2021 12:18 ]
Gaat gebeuren....Xamsix schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:11:
[...]
Dat is waar, daarom hoop ik dat het mooi daalt na morgen (4-20 grapje). Dan kunnen de winsten naar andere delen in de markt. Ipv een 2017 herhaling waarin crazy alt season de bitcoin groei stagneert, laat dalen en uiteindelijk de gehele markt naar beneden haalt. Gaat nu niet zomaar gebeuren, maar just saying
Maar we moeten ook niet doen dat een Dogecoin veel lachwekkender is dan *insert shitcoin x*.
Ook shitcoins waarbij we zelf overtuigd zijn van een rooskleurige toekomst, blijven shitcoins totdat het tegendeel is bewezen.
Eigenlijk is Ethereum de enige shitcoin die dat nu aan het bewijzen is....en er klopt een handjevol aan de deur. Spannender is het nog niet....kost tijd.
Denk ook dat de bodem voorlopig nog niet is bereiktSt@m schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:15:
Nou, nog eventjes en ik sta weer op het niveau van gisterochtend.![]()
Scheißemünze
Nee, ik denk toch dat ik alles maar panic sell en dan zodra de koers ooit weer stijgt ik alles weer terug ga kopen.roflexx schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:20:
Gewoon hold
mensen die bij bitmart zitten voor safemoon. metamask is net zo makkelijk. daar krijg je elke 10 seconde extra safemoon erbij van alle transactions (geen idee of bitmart hier ook onder valt)Beefcakie schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:59:
[...]
Elke dag wordt een snapshot gemaakt van je holdings op Bitmart, op de 10de van de maand krijg je de verdeling van de transacties van de Bitmart transacties. Helaas blijft dit binnen Bitmart en gaat het niet naar de mensen die het in een andere wallet hebben.
daarnaast kan je het daarna makkelijk naar binance sturen in bnb/busd of wat je ook wilt en daar uit laten keren
[/quote]
@Daniel; en waar gaat het nu heen denk je?
That is the way.St@m schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:21:
[...]
Nee, ik denk toch dat ik alles maar panic sell en dan zodra de koers ooit weer stijgt ik alles weer terug ga kopen.
Naar HenkIngrid () schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:21:
Door de daling van bitcoin is HIVE toch gesloten met een wick.
[/quote]
@Daniel; en waar gaat het nu heen denk je?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Haha heb er ook wat tegenaan gegooid.roflexx schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:13:
Wie heeft er safemars?😁
Net even nagevraagd op Discord:nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:21:
[...]
mensen die bij bitmart zitten voor safemoon. metamask is net zo makkelijk. daar krijg je elke 10 seconde extra safemoon erbij van alle transactions (geen idee of bitmart hier ook onder valt)
daarnaast kan je het daarna makkelijk naar binance sturen in bnb/busd of wat je ook wilt en daar uit laten keren
Bitartrate currently doesn't have the tokenomics integrated. So no we don't benefit if they sell. They also don't benefit from others buying/selling
klinkt als een gemiste kans bij bitmart. het is sws een hodl coin omdat je steeds meer krijgt. benieuwd waar de chart heen gaat komende wekenenomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:25:
[...]
Net even nagevraagd op Discord:
Bitartrate currently doesn't have the tokenomics integrated. So no we don't benefit if they sell. They also don't benefit from others buying/selling
moi 😆 op naar de $0,8!A87 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:26:
omg welke gek koop dogecoin op ,4 dollar per stuk
Op CMC is het volume bij bitmart wel groter, ik vraag me af of dat correct is en of je dan beter daar kan zitten (of binnenkort bij Binance)...nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:27:
[...]
klinkt als een gemiste kans bij bitmart. het is sws een hodl coin omdat je steeds meer krijgt. benieuwd waar de chart heen gaat komende weken
Verwijderd
Dat is nog eens tech.
Hebben we als een Marscopter coin?
Geen idee of die al bestaat, maareh, die gaat natuurlijk nooit naar de moon!Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:28:
Terwijl wij strijden om de moon heeft NASA zojuist een helicopter vluchtje gedaan op Mars.
Dat is nog eens tech.
Nog niet toch?Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:28:
Terwijl wij strijden om de moon heeft NASA zojuist een helicopter vluchtje gedaan op Mars.
Dat is nog eens tech.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8104577_923102d8
Verwijderd
Nog geen echte vlucht, wel al 3 meter van de grond geweest.
De daaruit verzamelde data wordt nu geanalyseerd geloof ik.
Zelf heb ik er namelijk wel weer vertrouwen in, dus laat me graag even adviseren zodat ik aan de hand daarvan een keuze kan maken met wat ik ga doen
Dank.
....and then buy a house without a mortgage
Niet het beste voorbeeld. Ja electronica is per unit misschien goedkoper. Maar vroeger kocht je 1 wasmachine, 1 droger (if you're lucky) en 1 TV. Daar doe je vervolgens 15 tot 25 jaar mee.Glenn Hoddle schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:01:
[...]
Dat is een gangbare theorie over deflatie, maar eigenlijk is er geen bewijs voor. Mensen gaan namelijk niet stoppen met eten als brood over een half jaar goedkoper is. Ze gaan ook niet maar niet op vakantie om die reden. Er is een groep producten waar al jaren steevaste deflatie is: electronica. En misschien dat een paar mensen een half jaar wachten met een telefoon kopen omdat ze dan een model goedkoper kunnen krijgen. Maar ik zou nou niet echt zeggen dat het beroerd gaat met de deflationaire hardware-handel.
En nu? hoeveel electrische apparaten heb je wel niet. De kosten per unit zijn omlaag, maar de omzet is door het dak. Geld moet rollen
Daarbij is inflatie/deflatie lastig te meten over electronische producten die allemaal andere specs hebben. Een heel wit brood, blijft een heel wit brood. Een liter benzine blijft een liter benzine (tot E10 werd toegevoegd
Ik niet, ik wacht op het nieuwste wonder in de puppy crypto: DogiraA87 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:26:
omg welke gek koop dogecoin op ,4 dollar per stuk
Ligt eraan. Momenteel wordt het meeste volgens mij nog via PancakeSwap gekocht. Maar als straks 90% via Bitmart zou gaan... Dan heb je toch een probleem met je Pancake-Safemoon.... En als iedereen dan overstapt naar Bitmart, stijgt de bitmartprijs en daalt de prijs bij pancakeswap en dondert dat in elkaar.....nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:27:
[...]
klinkt als een gemiste kans bij bitmart. het is sws een hodl coin omdat je steeds meer krijgt. benieuwd waar de chart heen gaat komende weken
Nu verwacht ik niet dat iedereen naar Bitmart gaat. Maar als er een grote exchange als (not likely) Binance ditzelfde truukje gaat doen.... zie ik dat nog wel gebeuren.
True, ook met Trustwallet, enkel het versturen tussen wallets (Bitmart -> Metamask) kost je 10% van je Safemoons. Moet je wel erg lang hodlen om die 10% goed te kunnen verantwoorden. Sterker nog ik vermoed doordat alles binnen Bitmart blijft en het een exchange is dat je % gezien meer Safemoons krijgt dan wanneer je het via Metamask hodlednemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:21:
[...]
mensen die bij bitmart zitten voor safemoon. metamask is net zo makkelijk. daar krijg je elke 10 seconde extra safemoon erbij van alle transactions (geen idee of bitmart hier ook onder valt)
TA doe ik niet echt aan, maar kan wel logisch denken...Ronzz schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:38:
Waarom gaat BTC nog harder zakken? Ik ben ook niet goed met de lijntjes, vandaar deze vraag.
Zelf heb ik er namelijk wel weer vertrouwen in, dus laat me graag even adviseren zodat ik aan de hand daarvan een keuze kan maken met wat ik ga doen
Dank.
BTC zet om de 2-3 weken een nieuwe higher low neer. Zodra die trend niet gebroken wordt, is er absoluut niets aan de hand.
[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 19-04-2021 12:49 ]
Must-see voor degenen die overwegen om aan leverage trading te gaan doen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Onzin, 400 euro had je nooit een high-end telefoon voor. En de deflatie zit hem op zich niet alleen in de prijs, maar ook in de kwaliteit van het product. Mijn vorige telefoon was een high-end Samsung. Die kostte toen 900 euro.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:40:
[...]
Niet het beste voorbeeld. Ja electronica is per unit misschien goedkoper. Maar vroeger kocht je 1 wasmachine, 1 droger (if you're lucky) en 1 TV. Daar doe je vervolgens 15 tot 25 jaar mee.
En nu? hoeveel electrische apparaten heb je wel niet. De kosten per unit zijn omlaag, maar de omzet is door het dak. Geld moet rollenEn kijk eens voor de grap naar smartphones... tot 400 euro is budget-telefoon... dat was vroeger high-end! Dus hoezo deflatie? inflatie!
Daarbij is inflatie/deflatie lastig te meten over electronische producten die allemaal andere specs hebben. Een heel wit brood, blijft een heel wit brood. Een liter benzine blijft een liter benzine (tot E10 werd toegevoegd). Dat kun je lastig doen met je AMD processor
. Met een Intel zou dat nog lukken misschien
Recent heb ik er eentje aangeschaft voor 320 euro. Die scoort op alle specs ruim beter dan een Samsung van 4 jaar oud. Dus dat is deflatie in euro's en deflatie in betere specs.
Het feit dat je tegenwoordig veel meer keuze hebt uit apparaten en veel mensen om de haverklap een nieuwe kopen ondersteunt wat ik net al probeerde te zeggen: het feit dat er deflatie is, de apparaten worden namelijk goedkoper en beter, heeft geen negatief effect op de economie, want mensen kopen het toch wel - en ze gaan niet 4 jaar lang met een verouderde telefoon rondlopen omdat ze weten dat er over 4 jaar een veel betere tegen een lagere prijs te koop is.
(edit: voor de smartphone kon je wel een high-end telefoon kopen voor 400 euro, maar dat was natuurlijk een heel ander product, namelijk primair een telefoon ipv een zakcomputer.)
[ Voor 4% gewijzigd door Glenn Hoddle op 19-04-2021 12:53 ]
Year-to-date gains for Dogecoin come to over +6,000%, making it significantly more profitable than Bitcoin, which is up a comparatively paltry 88% over the same period.
Most view this as generally positive for crypto, not least in the fun and charitable sense. However, given the lack of fundamentals underpinning DOGE’s price, the fallout could be devastating once the music stops, and not just for DOGE holders.
Waarom zou je lenen als je het zo in 1 keer kunt betalen?
Zat net nog even uit te rekenen wat mijn 357000 Dogecoins nu waard zouden zijn geweest als ik ze niet juli vorig jaar zou hebben verkocht.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!