😆 - Denk ook eens om ;)
Binance Spot Trading System Upgrade Notice (2021-04-20)
https://www.binance.com/e...4b2c442b18eb1cf11934b27eb
[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 19-04-2021 07:51 ]
Ze zijn volgens mij bezig met zowel CoinMarketCap als CoinGecko om hun listing in orde te krijgen, zat nu nog een foutje in oid. En het is vooral afwachten wat ze woensdag/donderdag bekend gaan maken, als het een grotere exchange is kan het snel omhoog gaan.Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:51:
Kan iemand mij helpen met serieus te rekenen aan Safemoon? Ja het is een shitcoin, maar het begint nu wel serieuze vormen aan te nemen. Er is niet echt een market cap volgens mij. Maar wat als het in de top 100, 50 of 10 komt te staan. Wat dat dan betekent, inmiddels is het geen speelgeld meer dus wil ik een beetje een strategie gaan neerzetten.
Voor de tijd haal ik mijn inleg er overigens wel uit, better safe then sorry
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja inleg was er hier gelukkig al uit, maar ik wil gewoon even zien wat er wiskundig mogelijk is. Dit komt nog aardig in de buurt.DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:54:
[...]
Ze zijn volgens mij bezig met zowel CoinMarketCap als CoinGecko om hun listing in orde te krijgen, zat nu nog een foutje in oid. En het is vooral afwachten wat ze woensdag/donderdag bekend gaan maken, als het een grotere exchange is kan het snel omhoog gaan.
Voor de tijd haal ik mijn inleg er overigens wel uit, better safe then sorry
https://www.reddit.com/r/...ic_price_calculation_for/
Die maan schijnt zo fel.mannowlahn schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:04:
Heeft niemand die twitch aflevering gekeken met de safemoon developers? Gaan er bij mij dan alleen alarm bellen af, een gast met een zonnebril achter zijn scherm, ik vind het allemaal maar erg obscuur uit zien.
/f/image/kChrqp7wbMOesidTOmaJDMn6.webp?f=fotoalbum_large)
Hoezo Neo te vroeg verkocht? T**ing die heeft ook een Safemoon gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 19-04-2021 08:07 ]
Ik moet aan diegenen hier over Safemoon het gesprek voerden toch bedankenWaah schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:40:
[...]
Verkeerde paard gewed hier. Safemoon in 2 weken bijna x3.... Maar Hungry Bear in een paar dagen x6![]()
Zo zie je maar, het is nooit goed![]()
Wie het vroegst instapt in de ponzi scheme shitcoins heeft de dikste winsttenzij je getild wordt natuurlijk
![]()
Achja. In de bear market is dat ook wel weer voorbij. Ben wel benieuwd of deze vrij extreme stijgingen nu vooral komt door Henk en Ingrid die enkel kijken naar de groene candles en vol inzetten daarop.
Bij mij is het wel al x6 gegaan
Ja die had ik inderdaad al gezien, en 0.000x lijkt me het meest optimistische.Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:01:
[...]
Ja inleg was er hier gelukkig al uit, maar ik wil gewoon even zien wat er wiskundig mogelijk is. Dit komt nog aardig in de buurt.
https://www.reddit.com/r/...ic_price_calculation_for/
Sta nu zelf op x4 (2e run, 1e was een x7 uiteindelijk), maar mocht ie nog een x10 of laat staan x50 doen weet ik niet of ik het zolang laat staan

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 19-04-2021 08:15 ]
Zero.
Ik had door Pelox zijn Neo geshill mijn positie in Neo dit weekend juist uitgebreid. Heeft me geen windeieren gelegdknakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:06:
[...]
Die maan schijnt zo fel.
[Afbeelding]
Hoezo Neo te vroeg verkocht? T**ing die heeft ook een Safemoon gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 19-04-2021 08:16 ]
Sta nu zelf al x10 ongeveer?DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:08:
[...]
Ja die had ik inderdaad al gezien, en 0.000x lijkt me het meest optimistische.
Sta nu zelf op x4 (2e run, 1e was een x7 uiteindelijk), maar mocht ie nog een x10 of laat staan x50 doen weet ik niet of ik het zolang laat staan
Dude, als die nu nog een x50 doet dan moet ik toch eens met mijn accountant gaan bellen.
Je gaat geen 9 en 21% kijken.Cpt.Chaos schreef op maandag 19 april 2021 @ 01:02:
Voor de Ada hodlers hier: waar staken jullie en waarom?
Ik stake nu op binance tegen 9% apy en een deel 21% apy. Ik zit wel te denken om alles naar yoroi te sturen en vanuit daar te delegaten, maar Ada pools doen maar iets van 5% apy. Of zijn er wel publieke pools die consistent hoger scoren? Volgens het algoritme zou alles op 5-6% uit moeten komen, dus waarom kan binance dan zulke apy's uitkeren?
Je pakt vrijwel overal rond de 5 a 6 procent
Wat ie ook doet, het is een mooie winst tot op heden.Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:17:
[...]
Sta nu zelf al x10 ongeveer?
Dude, als die nu nog een x50 doet dan moet ik toch eens met mijn accountant gaan bellen.
Kan het straks weer mooi naar een BTC / ETH potje
@Fox11 was volgens mij de eerste!571Pro schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:08:
[...]
Ik moet aan diegenen hier over Safemoon het gesprek voerden toch bedanken![]()
Bij mij is het wel al x6 gegaan
Overigens mijn bear market indicator is NLG. Zodra die weer op een duppie staat is het over en uit. Laat die verdubbeld zijn naar 4,5 cent
Even wachten op woensdag lijkt mij, dan worden twee nieuwe exchanges aangekondigd. Als die groot zijn kan het wel eens hard gaan.DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:21:
[...]
Wat ie ook doet, het is een mooie winst tot op heden.
Kan het straks weer mooi naar een BTC / ETH potje
Ja daar wacht ik ook op hoor, van mij mag het een Coinbase of Kraken zijn al liep Binance van de week wel te hinten met een maan op hun Twitter, we zullen zien.Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:22:
[...]
Even wachten op woensdag lijkt mij, dan worden twee nieuwe exchanges aangekondigd. Als die groot zijn kan het wel eens hard gaan.
Buikgevoel
Darrell schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:15:
[...]
Ik had door Pelox zijn Neo geshill mijn positie in Neo dit weekend juist uitgebreid. Heeft me geen windeieren gelegd

Nu moeten we alleen nog op een goed moment uitstappen, ik hoop dat we echt richting ath gaan.. maar niets is zeker.
Zero.
Gewoon safemoon kopen manfreshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:32:
Nu ik hier iedereen zo positief hoor over SF en HUNGRY, heb ik zojuist een groot deel naar fiat gedaan
Buikgevoel
Groot gelijk, vandaar ook mijn inleg eruit. Alleen maar leuk vanaf nufreshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:32:
Nu ik hier iedereen zo positief hoor over SF en HUNGRY, heb ik zojuist een groot deel naar fiat gedaan
Buikgevoel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als je 's ochtends dit topic opent en posts ziet over safemoon, hungrybear en dogecoin vast niet langGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:43:
Kijk die alts weer knallen. Hoe laat gaat dit nog goed...

Met een beetje mazzel zit iedereen straks weer veilig in BTC en de mindere-weggooi-alts. Wel nadat er een aantal belachelijke winsten hebben gemaakt natuurlijk. En er een hoop te laat zijn ingestapt en in de min komen te staan.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:43:
er zijn er nog veel meer johfreshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:32:
Buikgevoel
https://poocoin.app/token...0fbf59503370c772d563b35b6
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
half 7.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:43:

https://opensea.io/seaart
BTC.D bekijken en in de gaten houden. Het lijkt er op dat we naar een volgend (lager) niveau gaan. Als het zo doorgaat zijn we er snel.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:43:
Verwijderd
Klopt ja. Ik kan mij deze post nog herrineren:knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:22:
[...]
@Fox11 was volgens mij de eerste!
Overigens mijn bear market indicator is NLG. Zodra die weer op een duppie staat is het over en uit. Laat die verdubbeld zijn naar 4,5 cent
Volgens mij heeft hij dat laatste al gedaan en rijdt hij nu rondjes met zijn lambo op de maan.Fox11 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:04:
Lieve mensen, ik ben er.
11 miljard Fox munten bij elkaar gescharreld. Ik kan deze aarde nu rustig verlaten.
Hoeveel was de BTC.D in vorige bullruns? 2017/2018 was het rond de 40% ofzo, hoeveel was dat bij de bullruns daarvoor?oNo schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:48:
[...]
BTC.D bekijken en in de gaten houden. Het lijkt er op dat we naar een volgend (lager) niveau gaan. Als het zo doorgaat zijn we er snel.
Want die andere 9000 munten stellen wel zoveel voorStevenzeN schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:44:
[...]
Als je 's ochtends dit topic opent en posts ziet over safemoon, hungrybear en dogecoin vast niet lang

Verwijderd
Ja inderdaad. Ben er ook helemaal klaar mee die peuterspeelzaal muntjes...-Muncky- schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:46:
Safemoon, DOGE, blablabla, wat een zooitje joh. Het begint steeds meer op een kinderspeeltuin te lijken.
Hoop dat het snel weer over serieuze investeringen zoals SUSHI, CAKE en BIFI kan gaan...
Ach, hungry bestaat net een week, die kan best nog wat hogerfreshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:32:
Buikgevoel
https://www.bscscan.com/t...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
Vanaf dat je meer outflows ziet dan inflows zou ik beginnen oppassen of toch wat inleg+winst er uit halen.
Geen advies, gewoon even mijn mening. Kan evengoed à la DOGE gaan

Tot de moonGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:43:

Ik maak me ook zorgen dat we vanaf de lunch weer de weg naar beneden inzetten, vooral omdat btc zo achterblijft.
Bedoel je gewoon zolang het aantal holders blijft groeien? Tenminste daar kijk ik steeds naar. Of kijk jij naar een ander getal daar?freshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:59:
Controleer gewoon af en toe:
https://www.bscscan.com/t...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
Vanaf dat je meer outflows ziet dan inflows zou ik beginnen oppassen of toch wat inleg+winst er uit halen.
Geen advies, gewoon even mijn mening. Kan evengoed à la DOGE gaan
Idd, gisterochtend rond 9.00 (net na de dip) een nog wat ZIL en QTUM ingeslagen, nu met een mooie 30% winst verkocht. Gaat me iets TE enthousiast imho.knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:59:
[...]
Tot de moon![]()
Ik maak me ook zorgen dat we vanaf de lunch weer de weg naar beneden inzetten, vooral omdat btc zo achterblijft.
nope
Holders kijk ik niet naar. De meeste romen af en blijven holder. Niemand stapt echt volledig uit denk ik.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:01:
[...]
Bedoel je gewoon zolang het aantal holders blijft groeien? Tenminste daar kijk ik steeds naar. Of kijk jij naar een ander getal daar?
Ik doe net zo hard mee aan die shitcoins, maar het wordt hier wel vaker gezegd. Voor elke verkoop moet een koper zijn. Dus als het echt hard naar beneden gaat ben je waarschijnlijk te laat. Dus op de absolute piek verkopen is erg lastig, omdat je dan de juiste koper voor je coin moet hebben. Dus eerder dinsdag avond verkopen to be safe.Patroo schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:06:
Maar, advies is SF verkopen voor woensdag/donderdag?
Of het nieuws afwachten, als het goed nieuws is kan het nog harder gaan, dat is de gok
[ Voor 106% gewijzigd door green-tea op 19-04-2021 09:12 ]
Dan beantwoord je niet echt mijn vraag... Waar zie dan makkelijk of de outflow groter wordt dan de inflow op die site?freshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:06:
[...]
Holders kijk ik niet naar. De meeste romen af en blijven holder. Niemand stapt echt volledig uit denk ik.
Niet voor zover ik weet, dat moet je zelf wat uitmaken.enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:10:
[...]
Dan beantwoord je niet echt mijn vraag... Waar zie dan makkelijk of de outflow groter wordt dan de invloed op die site?
Voorlopig gaat ie nog goed hé. En ik wil niet dat je beslist om uit stappen omdat ik hier wat zit te roepen.
Wil alleen informatie geven. Zoals gezegd kan die nog moon gaan.
Ik ben er gewoon bijna volledig uit omdat het mooi geweest is. Mooie rente en geen doel om miljonair te worden
Thanks. Ik haal dan alvast de winst eruit en laat de rest staan to hodl.Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:09:
[...]
Ik doe net zo hard mee aan die shitcoins, maar het wordt hier wel vaker gezegd. Voor elke verkoop moet een koper zijn. Dus als het echt hard naar beneden gaat ben je waarschijnlijk te laat. Dus op de absolute piek verkopen is erg lastig, omdat je dan de juiste koper voor je coin moet hebben. Dus eerder dinsdag avond verkopen to be safe.
Of het nieuws afwachten, als het goed nieuws is kan het nog harder gaan, dat is de gok
Sowieso pas begonnen in het cryptowereldje, vooral aan het spelen met kleine bedragen bij shitcoins (Safemoon, Safemars, Hungry Bear). Nog aan het uitvogelen hoe ik aan Pika Coin, Shiba Inu en Akita Inu kom, toch wel een hoop hassle met in-wallet apps.
Fuck TA! Buy safemoon
Ik bedoel de naam en de slogan het toch gewoon.
Duh.
Nou ja. De maan nog niet maar het tripje naar cape canaveral zit er met het gezin al in nu.
Volgende halte is het ISS
Dan eindstation de maan.
Wat een grap is het toch eigenlijk.
Nou laat ik dan ook maar zien dat ik een noob ben:
Waar stel ik in Binance in dat ik pushnotificaties krijg van geactiveerde OCO’s of Stop-Limits?
Dit is geen Pet's Place hé?!Patroo schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:24:
[...]
Thanks. Ik haal dan alvast de winst eruit en laat de rest staan to hodl.
Sowieso pas begonnen in het cryptowereldje, vooral aan het spelen met kleine bedragen bij shitcoins (Safemoon, Safemars, Hungry Bear). Nog aan het uitvogelen hoe ik aan Pika Coin, Shiba Inu en Akita Inu kom, toch wel een hoop hassle met in-wallet apps.
Betekend dit dat je Safemoon daar twee keer zoveel waard is als je het er naar toe stuurt?green-tea schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:10:
nvm volume is debiel weinig.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zit al ff te wachten tot NEO eindelijk omhoog zou gaan, is nog ver van z'n ATH
Ik dacht dat dit juist niet zo was met pancakeswap? Omdat je die liquiditypool gebruikt voor de swaps?Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:09:
[...]
Ik doe net zo hard mee aan die shitcoins, maar het wordt hier wel vaker gezegd. Voor elke verkoop moet een koper zijn. Dus als het echt hard naar beneden gaat ben je waarschijnlijk te laat. Dus op de absolute piek verkopen is erg lastig, omdat je dan de juiste koper voor je coin moet hebben. Dus eerder dinsdag avond verkopen to be safe.
Nee dit is een kat met negen levens.oNo schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:33:
Wordt het een dooie kat maandag vandaag?
Verdomd je hebt gelijk, ik zit hier echt nog met mijn exchange petje op.freshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:33:
[...]
Ik dacht dat dit juist niet zo was met pancakeswap? Omdat je die liquiditypool gebruikt voor de swaps?
Maar als de shit the fan hit kom je er alsnog moeilijk vanaf hoor, ze kunnen in the pools heel makkelijk iets blacklisten en/of stopzetten tijdelijk.
*edit: voor de geïnteresseerden: https://academy.binance.c...e-liquidity-pools-in-defi
[ Voor 10% gewijzigd door Wo Ve op 19-04-2021 09:38 ]
Een heerlijk moment als je genoeg kracht hebt om aan de knoppen te draaien ;-)
Nee joh, ETH gaat nog wel lekker vandaag. Eerste teken van The Flippening.knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:59:
[...]
Tot de moon![]()
Verwijderd
Een liquidatie in de morgen, is een dag zonder zorgen.Matthias87 schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:38:
Vandaag een mooie dag om wat verder te practisen met short gaan
Ja, alleen door alle fees verlies je evengoed zon 5%.zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:28:
[...]
Betekend dit dat je Safemoon daar twee keer zoveel waard is als je het er naar toe stuurt?
Komt omdat de prijs op coinmarketcap voor de swap op pancake niet juist is.
1BNB/WBNB = 530$. Hiervoor krijg je op pancakeswap 136.328.000 safemoons.
Prijs volgens coinmarketcap .000002615, je zou dus 202.676.864 safemoons moeten krijgen voor deze prijs.
De echte prijs op dit moment op pancakeswap is dus :
Price0.00000392147 USDT per SAFEMOON
[ Voor 46% gewijzigd door green-tea op 19-04-2021 10:02 ]
Haha, ik zet in met mate.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:42:
[...]
Een liquidatie in de morgen, is een dag zonder zorgen.
*steekt hoofd weer in 't zand*
Wat ik niet zo leuk vind zijn sommige reacties. De meesten wachten dat hun munt gaat voor een moonshotje, flying high, going to the moon, etc. Dan wordt er gezegd dat ie hard naar beneden gaat en dan komen er van die reacties van: Mooi, ik hoop het van harte, etc...
Dan denk ik waarom hoop je dat die munt naar beneden gaat? Is het jaloezie? Heb je de boot gemist?
Ik vind het leuk dat iemand anders wel of geen risico heeft genomen en zijn munt gaat sky-high. Ik heb geld zitten in munten die echt iets betekenen en ook een paar fun coins gewoon voor de lol.
De een doet het voor waarschijnlijk een leuk centje voor later...Bij de bank hoef je het tegenwoordig niet meer te stallen voor de rente.
De ander doet het voor de spanning om te kijken of ie zijn geld kan vermeerderen met day-trading.
Gun elkaar het geluk. Ik heb liever dat iedereen straks op een mooie fiets kan fietsen, zijn droom kan verwezenlijken, in een mooi huis kan wonen of zijn droom auto kan kopen. Kunnen we in onze extra vrije tijd er eens lekker over praten en er een biertje bij drinken.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
God morks in wysterious ways.
Misschien een buy order instellen voor een deel, als die weer piekt naar 0,28.
En dat weer inleggen als die weer flink zakt.
Lastig zulke beslissingen
Edit:
Dat moet zijn sell order
[ Voor 13% gewijzigd door petjekel op 19-04-2021 10:38 ]
Buy high?petjekel schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:02:
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Goed gesproken King.King Dingeling schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:52:
Er bestaan mooie cryptocoins met een technology of idealogy en er bestaan cryptocoins die als fun zijn gemaakt.
Wat ik niet zo leuk vind zijn sommige reacties. De meesten wachten dat hun munt gaat voor een moonshotje, flying high, going to the moon, etc. Dan wordt er gezegd dat ie hard naar beneden gaat en dan komen er van die reacties van: Mooi, ik hoop het van harte, etc...
Dan denk ik waarom hoop je dat die munt naar beneden gaat? Is het jaloezie? Heb je de boot gemist?
Ik vind het leuk dat iemand anders wel of geen risico heeft genomen en zijn munt gaat sky-high. Ik heb geld zitten in munten die echt iets betekenen en ook een paar fun coins gewoon voor de lol.
De een doet het voor waarschijnlijk een leuk centje voor later...Bij de bank hoef je het tegenwoordig niet meer te stallen voor de rente.
De ander doet het voor de spanning om te kijken of ie zijn geld kan vermeerderen met day-trading.
Gun elkaar het geluk. Ik heb liever dat iedereen straks op een mooie fiets kan fietsen, zijn droom kan verwezenlijken, in een mooi huis kan wonen of zijn droom auto kan kopen. Kunnen we in onze extra vrije tijd er eens lekker over praten en er een biertje bij drinken.
vraag me af waar de max ligt en wanneer ik evt moet sellen en weer low terug halen.. haha zo lastig deze markt. Heb nu ook beetje VET in gekocht om mee te spelen is mijn eerste keer.petjekel schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:02:
VET gaat lekker.
Denk dat men het verdedigd door te wijzen dat geld dat naar shitcoins gaat, niet naar BTC gaat. En dat is voor de lange termijn(bull run) niet goed. Groter risico en meer volatiliteit.
-> Clover is een scam. Er is genoeg bewijs te vinden op internet. Stap er niet in, Mina was ok, tokonomics is ok, de mensen erachter zijn ok. De manier hoe alles loopt, en de kennis in het team en de backers.
Maar bij Clover heb je dus niks van dit alles, is gewoon een manier voor hun zelf om gauw veel geld te verdienen. Hierbij jullie gewaarschuwd.
HOLD 😃petjekel schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:02:
VET gaat lekker.
Serieuze vraag.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:07:
@King Dingeling had het niet beter kunnen zeggen.
Denk dat men het verdedigd door te wijzen dat geld dat naar shitcoins gaat, niet naar BTC gaat. En dat is voor de lange termijn(bull run) niet goed. Groter risico en meer volatiliteit.
Wat is het verschil als men zijn geld naar "shitcoins" bregt ipv zijn geld omzet naar Fiat?
Ik leer elke dag meer bij, maar naar mijn mening als je coins omzet naar Fiat, is dat ook niet goed voor de volatiliteit
Of maakt dat financieel niet uit?
[ Voor 38% gewijzigd door Tinusvolkel op 19-04-2021 10:18 ]
Doge is de toekomst dude!! Het staat nog in de kinderschoenen.Tinusvolkel schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:16:
Is iedereen hier inmiddels uit Doge aangezien niemand iets over de laatste stijging zegt? hij gaat iig weer mooi richting ATH.

Haha ja, weer vergeten te kopenTinusvolkel schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:16:
Is iedereen hier inmiddels uit Doge aangezien niemand iets over de laatste stijging zegt? hij gaat iig weer mooi richting ATH.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja joh, lekker blijven coinhoppen. Succes gegarandeerdRay_ schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:49:
Zaterdag nog een schep GRT verkocht. Mooie timing, zou je zeggen. Helaas kort er na in KSM gestopt. Die is nu een beetje rood...Nou ja, ik kijk vanavond maar weer hoe het er voor staat.
*steekt hoofd weer in 't zand*
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
EUR -> BUSD of USDT. Met BUSD heb je geen trading fee op binance. Zo doe ik het.THxZ0NE schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:16:
Ik ben nieuw met crypto in Binance en ik heb net euro's gestort. Is het handig om EUR > BTC (BV) te handelen of eerst EUR > USD en dan te handelen?
Of maakt dat financieel niet uit?
Iemand gisteren ook BUSD - EUR getrade? Heb een flinke pak BUSD verkocht op 1.17 naar euro's en terug gekocht op 1.19. Zo kun je ook leuk wat extra dollars harken.
Hoppen moet geen doel opzich zijn. Uiteindelijk staat het toch weer of je BUY high sell low doet, of buy low sell high doet. Ongeacht je gaat hoppen.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:18:
[...]
Ja joh, lekker blijven coinhoppen. Succes gegarandeerd
Hoppen is dus redelijk doelloos. Zorgt dan gewoon dat je meer liquide shit hebt die je eventueel niet nodig hebt. ( Wat je kan missen, maar dat is met alles zo in crypto)
Ik wissel een grut munten die ik sinds launch had eenmalig in voor wat anders en dan blijf ik coinhoppen?Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:18:
[...]
Ja joh, lekker blijven coinhoppen. Succes gegarandeerd
Ik zoek de definitie van coinhoppen er nog maar eens bij, ik begrijp 't vast niet.
nothing stops this train
Ik denk dat Doge morgen de 1$ aan gaat tikken. Het is voor mij teveel stressen om in een coin zoals Doge veel geld te steken voor de gok.merauder schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:20:
Ik heb nog een flufje doge laten staan. Sta er niet raar van te kijken als ze dat ding naar de dollar pompen.
Ben het (in mijn beperkte kennis) met je eens. Ook niet goed voor volatiliteit. Maar als je naar FIAT omzet, ben je niet aan het investeren. Bij shitcoins memecoins doe je dat wel. Dáár zit volgens mij het grote verschil.streamnl schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:15:
[...]
Serieuze vraag.
Wat is het verschil als men zijn geld naar "shitcoins" bregt ipv zijn geld omzet naar Fiat?
Ik leer elke dag meer bij, maar naar mijn mening als je coins omzet naar Fiat, is dat ook niet goed voor de volatiliteit
Zelf geloof ik wel in het concept van Crypto. Maar niet zozeer in BTC door de fees. Niemand wil voor elke betaling X procent afstaan. Pinbetalingen zijn niet voor niets "gratis" voor de consument.
Daarnaast heb ik altijd geleerd dat inflatie niet geweldig is, maar deflatie nog véél slechter voor een economie. Geld moet rollen, en als geld méér waard wordt, gaan mensen minder uitgeven.
pump that ass. Gaat nog een stuk verder hahaWaah schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:42:
[...]
En die achtbaan is net over de top en raast omlaaghopelijk is men er op tijd uit.. En weer in als die weer stijgt.
Sinds de doge explosie is het wel dieren dat de klok slaat
Moet ook wel lukken met safemoon toch, wat is 1 dollar nou....merauder schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:20:
Ik heb nog een flufje doge laten staan. Sta er niet raar van te kijken als ze dat ding naar de dollar pompen.
Je ziet wel vaker dat zodra de funding rates oplopen er een mogelijke korte dip volgt en deze funding rates zich weer resetten. Cryptoquant heeft daar geloof ik wel een mooi grafiekje van (BTC prijs vs funding), heb je alleen een subscription nodig om de laatste data te kunnen zien. Wellicht een interessant indicator om in de gaten te houden voor traders.
https://twitter.com/adamscochran/status/1383792186525851659
https://twitter.com/Alame...tatus/1383813221815967746
Maar de geplande onderhoud van Binance morgenochtend om 4:00 kan misschien nog wel wat roet in het eten gooien?zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat Doge morgen de 1$ aan gaat tikken. Het is voor mij teveel stressen om in een coin zoals Doge veel geld te steken voor de gok.
Misschien zoek ik er teveel achter, maar op de dag dat men hoopt/denkt dat DOGE naar $1 gaat, heeft Binance ineens onderhoud van 2uur of langer (of was dit allang gepland?).
Niet normaal he die Safemoon! Het rare is dat ik zenuwachtiger van dikke gains wordt dan de dips. Al had ik zondagochtend wel het idee van oke, dit is voorlopig einde bullrun.Kol Nedra schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:27:
Goedemorgen hongerige beertjes! Gaat lekker hè, we gaan lekker Safe naar de Moon 🚀👀
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 19-04-2021 10:32 ]
Zero.
Tot ie -90% zal doen in 1 dag. Dan zal ie pas laag staanzwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:35:
Ik heb zonet wat DOT gekocht. Staat nu echt laag.
Yes gaat lekker hè?zwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:30:
[...]
Niet normaal he die Safemoon! Het rare is dat ik zenuwachtiger van dikke gains wordt dan de dips. Al had ik zondagochtend wel het idee van oke, dit is voorlopig einde bullrun.
Zijn er ook mensen die in LEASH zitten? Gaat bepaald ook best goed! +35% nu.
Had ik maar $$ gedaan 😌
Hypecoins leuk voor even, maar uiteindelijk toch BTC en eth ervoor kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2021 10:40 ]
nothing stops this train
Op het moment niet heel veel over te zeggen denk ik, hangt ook heel erg af van wat BTC gaat doen vandaag en dat ziet er niet heel positief uit ATM.....Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:31:
Gas kruipt langzaam omhoog, maar nog geen lift off.. is dat de volgende? Iemand met ta skills aanwezig? Ik heb geen Gas trouwens..
Scheißemünze
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!