[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:15:
[...]

safemoon blijft gewoon 50% doen, iedere dag. To the moon.
15000% over een maand zou nice zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:34
anti elppa schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:13:
[...]

Die zit op 56.8k dat is easy mogelijk. De 7 ema zitten we al boven (55,4)
Op dit moment zitten we dichter bij de 7 EMA dan bij de 1d MA7. Just sayin :P

Maar fair enough. De dag duurt hier nog maar 40 minuten, maar de daily/weekly close is natuurlijk pas over 2 uur en 40 minuten.

Desalniettemin; we moeten er wel echt overheen dan. Een S/R flip als in, een keer aantikken van onderen op de 1d MA7 kan ook heel bearish uitpakken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:14:
Ik denk dat we morge weer gewoon 5% gaan stijgen hoor.
Ik hoop het , wil geen paniek zaaien maar imho gaat deze week de 1929 beurskrach van start , heb uit voorzorg 60 % Btc fiat gesteld 35 % gehouden en 5 % Vet Ada Ark Icx Tron m we zullen t beleven morgen , succes allen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:08:
[...]

Mwah, daarvoor moet ie nog wel een stukje. Ik denk niet dat ie dat gaat halen.

Zo wel, dan heb ik mogelijk vandaag een hoop geld verloren _O-

Ach ja. Lekker een paar dagen afwachten deze keer. Ik ga er sowieso niet meer zoveel instoppen als dat ik erin had zitten :P

Mocht je zo'n ding vinden, koop er ff 2 trouwens ;)
Gewoon geduld hebben. Als Bitcoin de 49k kan aantikken, dan kan lager ook wel. Hoger, lager, meer, minder... Uiteindelijk moet je wat. En ook al is het allemaal prachtig, die centen pakken ze je niet meer af.

Oké, misschien als de staat besluit dat het beter is voor de samenleving om iederen met meer dan 5000 vermogen te laten meelappen om de economie te redden.

Koop zilveren munten cash in Duitsland.

Sorry wat zeg ik nu weer allemaal.

Waar wou ik ook alweer naar toe? Owja fuck the banks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:06:
@Verwijderd Omdat het Ethereum-netwerk een constante file beleeft.
Aha, dat dacht ik al. Wel zuur, wil graag m'n crypto op een wallet maar vind die fee van 20 euro best hoog voor een bedrag van 400 euro aan enj :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:13

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:19:
[...]

Gewoon geduld hebben. Als Bitcoin de 49k kan aantikken, dan kan lager ook wel. Hoger, lager, meer, minder... Uiteindelijk moet je wat. En ook al is het allemaal prachtig, die centen pakken ze je niet meer af.

Oké, misschien als de staat besluit dat het beter is voor de samenleving om iederen met meer dan 5000 vermogen te laten meelappen om de economie te redden.

Koop zilveren munten cash in Duitsland.

Sorry wat zeg ik nu weer allemaal.

Waar wou ik ook alweer naar toe? Owja fuck the banks.
door het "tijdelijke" kwartje van kok.. zijn ze mij nog een bak geld schuldig, na betaling wil ik daar wel een paar duizend van terug geven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:19:
[...]

Ik hoop het , wil geen paniek zaaien maar imho gaat deze week de 1929 beurskrach van start , heb uit voorzorg 60 % Btc fiat gesteld 35 % gehouden en 5 % Vet Ada Ark Icx Tron m we zullen t beleven morgen , succes allen :)
Hier vrees ik al maanden voor :P waarom denk je dat het deze week gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:25:
[...]

Hier vrees ik al maanden voor :P waarom denk je dat het deze week gaat gebeuren?
De komende bankroet van USA met gekke Biden en het midden oosten in rep en roer, en de Oekraine problematiek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:13

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:27:
[...]

De komende bankroet van USA met gekke Biden en het midden oosten in rep en roer, en de Oekraine problematiek
en de goudprijs, de ramadan en het chineese nieuwjaar dan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
0108daniel schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:01:
Vandaag logischerwijs waren er geen trades door de daling van BTC.
Toen ik naar de munten zat te kijken en een leuk koopmoment zocht kwam ik er eentje tegen.
Het betreft BQX/BTC.
De weerstand word momenteel 3 keer geraakt.
De support zelfs 4 keer.
De onderste horizontale lijn is een weerstandslijn.
Zoals je ziet komt de koers in het nauw en verwacht op korte termijn een uitbraak.
Welke kant op? Ik hoop naar boven, maar ik vertrouw BTC momenteel nog niet, op korte termijn dan.
Mocht je deze willen meenemen dan niet teveel erop inzetten :)
Succes!

[Afbeelding]
Helaas was je call voor Enj deze niet zo’n succes :X

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:34
twain4me schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:30:
[...]

en de goudprijs, de ramadan en het chineese nieuwjaar dan? ;)
Ja maar Rusland en India met hun geintjes dan? En China die er weer boven op zit met hun malle streken? Ik hoorde ook dat bitcoin gereguleerd gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Daacuso schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:31:
[...]

Kijk nog eens goed, de koers bevind zich nog netjes binnen de opwaartse trend.
Sterker nog, de trend word sterker door de wick die buiten de lijn kwam maar direct werd teruggetrokken :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ach als het zonnetje morgen maar opkomt toch. Dan zal de rest wel meevallen.

Beetje hodlen, beetje zuip'n.

Alvast veel succes voor iedereen als morgen toch de beschaving valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:34
Ondertussen groeit het lijstje met groene munten weer en was deze terugval helemaal niet zo raar. Zeker als je wat uitzoomt en vergelijkt met vorige market cycles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Trump heeft meer uitgegeven aan belastingverlaging en de stimulus check dan Biden heeft gedaan. Verder als Biden gek is, what the f is Trump dan wel niet ?

Los van dat denkt iedereen al 20 jaar dat de VS falliet gaat en hier zijn we. Ze hebben trouwens nog minder schuld qua BNP dan Italie heeft. Dus dat bankroet gaan van de VS roepen we misschien over 10 jaar nog steeds zonder dat het is gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
[...]

Maar das komende week toch niet anders dan de afgelopen tientallen weken?

Als er een moment geprikt mag worden, dan graag morgen tho :P daar niet van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:37:
[...]

Trump heeft meer uitgegeven aan belastingverlaging en de stimulus check dan Biden heeft gedaan. Verder als Biden gek is, what the f is Trump dan wel niet ?

Los van dat denkt iedereen al 20 jaar dat de VS falliet gaat en hier zijn we. Ze hebben trouwens nog minder schuld qua BNP dat Italie heeft. Dus dat bankroet gaan van de VS roepen we misschien over 10 jaar nog steeds zonder dat het is gebeurt.
Gedeeltelijk met je eens, alleen ik heb een zwaar hoofd in het verwerken van het idee over de geld printers en hyperinflate die volgt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Daacuso schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:31:
[...]

Ah, voorspellingen gaan dus niet meer om de feitelijke indicators, maar om de track record van een persoon?

:')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:40:
[...]

Gedeeltelijk met je eens, alleen ik heb een zwaar hoofd in het verwerken van het idee over de geld printers en hyperinflate die volgt
Inflatie sowieso, maar hyperinflate is overdreven. 10% of 20% is inflatie, 3561% is hyperinflate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:20:
[...]

Aha, dat dacht ik al. Wel zuur, wil graag m'n crypto op een wallet maar vind die fee van 20 euro best hoog voor een bedrag van 400 euro aan enj :D
Dat is ook duur, en er is geen goede reden om het naar een wallet te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:41:
[...]

Dat is ook duur, en er is geen goede reden om het naar een wallet te sturen.
Ging mij meer om een stukje veiligheid, op een eigen wallet met een ledger.
Verder weinig toevoeging, geen staking o.i.d.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:36:

Nou ja, technisch gezien komt de zon nooit op, die staat stil. Wat jij beleeft als zonsopkomst is eigenlijk de dagelijkse ondergang van de aarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:42:
[...]

Ging mij meer om een stukje veiligheid, op een eigen wallet met een ledger.
Verder weinig toevoeging, geen staking o.i.d.
En waarom denk je dat een ledger veel veiliger is dan Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
Glenn Hoddle schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:43:
[...]

Nou ja, technisch gezien komt de zon nooit op, die staat stil. Wat jij beleeft als zonsopkomst is eigenlijk de dagelijkse ondergang van de aarde.
Nou, de zon staat echt niet stil hoor, die heeft ook een baan die hij volgt in ons melkwegstelsel 😉

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:41:
[...]

Inflatie sowieso, maar hyperinflate is overdreven. 10% of 20% is inflatie, 3561% is hyperinflate.
Getallen voorzie ik niet , weet wel van m'n Usa vrienden aldaar dat alles duur is, huizen dokters,eten en ongeveer 29 % gemelde werkeloosheid en tja, je kunt niet tomeloos geld bij printen, zie Zimbabwe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:36:

YouTube: NEW KIDS ft Corry Konings & Ronnie - Hoeren Neuken Nooit Meer Werken

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:45:
[...]

Getallen voorzie ik niet , weet wel van m'n Usa vrienden aldaar dat alles duur is, huizen dokters,eten en ongeveer 29 % gemelde werkeloosheid en tja, je kunt niet tomeloos geld bij printen, zie Zimbabwe
De VS is nog lang niet op het punt dat het Zimbabwe wordt. Zelfs Turkije komt nog niet eens in de richting. Ja, er is flink geprint, maar dat volgende week de VS in elkaar klapt is niet aan de orde. Infaltie zal er vast zijn, maar geen hyperinflatie. Vergeet ook niet dat de dollar de standaard is. Tuurlijk is de VS een zooitje door Corona, het printen van geld en de teringzooi die Trump achter gelaten heeft. Maar dat betekend niet dat de VS de komende jaren direct naar het niveau van Zimbabwe gaat. Mocht dat wel gebeuren wordt het een globale crash, als de VS gaat, dan gaat alles mee. 20% van alle dollars printen is natuurlijk niet goed, maar zoals gezegt doet Italtie het slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kol Nedra schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:44:
[...]

Nou, de zon staat echt niet stil hoor, die heeft ook een baan die hij volgt in ons melkwegstelsel 😉
Dat is ook wel weer waar. Wel een miniem baantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:39
Egeau schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:40:
[...]

Hah mooi dit! Mag niet oordelen op uiterlijk maar die CTO ziet er heeel betrouwbaar uit :+
Als ik hem zie vertrouw ik hem ook niet :+
Maar hoe ze het bedrijf in de UK hebben opgezet, is die daadwerkelijk financieel aansprakelijk blijkbaar.... En bij wanpraktijken of oplichting/ponzi-scheme zou die gerechterlijk te vervolgen zijn.

At least, dat is hoe ik het begrepen heb :+ of dat waar is... goede vraag.

Ik zie het ook nog wel zo zijn dat het idee was de boel te flessen, dat het project toen heel populair werd en dat men nu veel meer kan verdienen met doorgaan dan de boel te flessen. Een eigen exchange? Ik snap het wel. Oprichten, bekend maken en dan verkopen of naar de beurs als Coinbase zijn het einddoel wel zijn :+ Ben je rijk EN een legende 8)

Miss Waah haar inleg in Safemoon is verdubbeld. Die wil nu de winst opnemen maar twijfelt... Want ja het dubbele van het totaal is leuker dan het dubbele van de helft :D :+

Het is niet makkelijk, dit soort luxeproblemen :+

Hopelijk gaat het goed, cashen we straks leuk uit en genieten we er samen van, ipv van inleg weg en ruzie.

(we kunnen het allebei makkelijk missen trouwens, dus echt ruzie zal er niet komen)

[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 18-04-2021 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
0108daniel schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:36:
[...]

Kijk nog eens goed, de koers bevind zich nog netjes binnen de opwaartse trend.
Sterker nog, de trend word sterker door de wick die buiten de lijn kwam maar direct werd teruggetrokken :)
Ja, je hebt gelijk. Ik zat daarbij ook te veel te kijken naar het USDT paar, terwijl jouw call BTC paar betrof.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Lekker slapen, morgen zo goed als alles in het groen (tov vandaag).

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12
Daarnaast is de VS als een malle aan het vaccineren. Dat gaat even wat sneller dan hier

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:02

Darrell

Fiat moonboy

PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:48:
[...]

De VS is nog lang niet op het punt dat het Zimbabwe wordt. Zelfs Turkije komt nog niet eens in de richting. Ja, er is flink geprint, maar dat volgende week de VS in elkaar klapt is niet aan de orde. Infaltie zal er vast zijn, maar geen hyperinflatie. Vergeet ook niet dat de dollar de standaard is. Tuurlijk is de VS een zooitje door Corona, het printen van geld en de teringzooi die Trump achter gelaten heeft. Maar dat betekend niet dat de VS de komende jaren direct naar het niveau van Zimbabwe gaat. Mocht dat wel gebeuren wordt het een globale crash, als de VS gaat, dan gaat alles mee. 20% van alle dollars printen is natuurlijk niet goed, maar zoals gezegt doet Italtie het slechter.
De teringzooi die trump achtergelaten heeft? Leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:48:
[...]

Wat je opsomt snijd echt wel hout en er mee eens. Het afwijkende in mijn hersentjes is dat er vele rode draadjes op de wereld lopen , China gaat ook heel slecht , Iran Israel zeeeer stroef nu , Oekraine groot probleem voor Putin, aantal eu landen (zuidelijke) staan er zeer slecht voor , het lijken de '' roaring twentys '' weer van 1920 1930

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik woon in Friesland. Hier komt de zon gewoon op hoor, over de schutting in de achtertuin.

Over de zon gesproken;

Wist je trouwens dat er meer sterrenstelsels zijn met planeten die geschikt zijn voor leven, dan zandkorrels op aarde?

De kans is daarmee uitzonderlijk klein dat er geen buitenaards leven bestaat. Sterker nog, de kans dat je vanaf je geboorte tot je dood iedere maand de jackpot pakt in de Staatsloterij, met 1 lot, is zelfs groter...

Bizar eigenlijk.

Bijna net zo bizar als dat er voor iedere persoon op aarde 190.230.285.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 Bitcoin adressen beschikbaar zijn.

Ik heb er al 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Darrell schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:53:
[...]

De schuld onder Trump steeg met 6,7 biljoen.
Vergeleken met Obama (die ook hoog staat) is dat niet het meeste (8,59 biljoen). Maar Obama deed dat in 8 jaar, niet in 4 jaar :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:53:
[...]

Serieus ?

1.7 biljoen aan belastingkorting voor de rijken. Geen plan om maar iets met Corona te doen. Alles kapot maken met deregulatie om zijn rijke vrienden te helpen. Fuck klimaat verandering, terug naar kolen, want geld. Kerel, de lijst van fuckups van Trump gaat je 2 uur kosten om uit te typen. Die kerel zat er voor zichzelf en zijn rijke vrienden en voor niemand anders. Dit nog los van hoe ie miljoenen mensen nog extremer heeft gemaakt dan wat ze al waren. Wat een complete idioot die 50 jaar schade heeft aangericht en vrijwel niets goeds heeft gedaan. Waarom denk je dat Putin die man zo leuk vind, omdat ie goed is voor de VS of slecht ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Peterre schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:56:
[...]

Wat je opsomt snijd echt wel hout en er mee eens. Het afwijkende in mijn hersentjes is dat er vele rode draadjes op de wereld lopen , China gaat ook heel slecht , Iran Israel zeeeer stroef nu , Oekraine groot probleem voor Putin, aantal eu landen (zuidelijke) staan er zeer slecht voor , het lijken de '' roaring twentys '' weer van 1920 1930
Dat de wereld naar de klote gaat is zeker, ik denk alleen dat het nog wel even kan duren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Daacuso schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:52:
[...]

Ja, je hebt gelijk. Ik zat daarbij ook te veel te kijken naar het USDT paar, terwijl jouw call BTC paar betrof.
Geeft niet hoor.
Klopt, ik handel altijd via BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Waah schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:51:
[...]

Als ik hem zie vertrouw ik hem ook niet :+
Maar hoe ze het bedrijf in de UK hebben opgezet, is die daadwerkelijk financieel aansprakelijk blijkbaar.... En bij wanpraktijken of oplichting/ponzi-scheme zou die gerechterlijk te vervolgen zijn.

At least, dat is hoe ik het begrepen heb :+ of dat waar is... goede vraag.

Ik zie het ook nog wel zo zijn dat het idee was de boel te flessen, dat het project toen heel populair werd en dat men nu veel meer kan verdienen met doorgaan dan de boel te flessen. Een eigen exchange? Ik snap het wel. Oprichten, bekend maken en dan verkopen of naar de beurs als Coinbase zijn het einddoel wel zijn :+ Ben je rijk EN een legende 8)

Miss Waah haar inleg in Safemoon is verdubbeld. Die wil nu de winst opnemen maar twijfelt... Want ja het dubbele van het totaal is leuker dan het dubbele van de helft :D :+

Het is niet makkelijk, dit soort luxeproblemen :+

Hopelijk gaat het goed, cashen we straks leuk uit en genieten we er samen van, ipv van inleg weg en ruzie.

(we kunnen het allebei makkelijk missen trouwens, dus echt ruzie zal er niet komen)
Ik ben ook erg kritisch, maar heb al 2 ama's gezien en ze komen wel met erg veel info en goede ideeen. Ze doen er ook alles aan om vertrouwen te winnen. Voor nu lijkt alles gewoon goed te gaan.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
[...]

Alles is afhankelijk van wat je referentiepunt is. De zon staat zeker niet stil namelijk
Afbeeldingslocatie: https://www.universetoday.com/wp-content/uploads/2013/12/tumblr_mj0vvcqnZx1qdlh1io1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:59:
[...]

Ik ben ook erg kritisch, maar heb al 2 ama's gezien en ze komen wel met erg veel info en goede ideeen. Ze doen er ook alles aan om vertrouwen te winnen. Voor nu lijkt alles gewoon goed te gaan.
Ach het is hetzelfde als met politiek. Ik vertrouw Rutte voor geen cent. Maar blijkbaar zijn er miljoenen mensen die dat anders zien :+

Maar wat ik zie, lees en hoor lijkt het allemaal prima. Misschien is het meer de "amerikaanse" communicatiestijl. Het hoeft echt niet Suit & Tie legal. Maar de manier van praten en doen is niet mijn ding. Maar dat heb ik ook bij Steve Jobs/Elon Musk (soms). Maar ook die doen/deden dingen die toch echt wel top zijn/waren.

Wat dat betreft is het net de cryptohandel: Op emotie handelen is lang niet altijd het beste voor je PF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
[...]

De dagelijkse ondergang van de aarde? Het is gewoon licht nu hoor aan de andere kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:13
VET trekt zich weer nergens meer van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12
[...]
De zon staat ook niet stil hè. Het is maar het wat je ijkpunt is

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:00:
[...]

Alles is afhankelijk van wat je referentiepunt is. De zon staat zeker niet stil namelijk
[Afbeelding]
Als ik dit zo zie... Is het een wonder dat ik nu gewoon op de bank crackers met hagelslag zit te snaaien zonder dat ik duizelig word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:03:
[...]

Ach het is hetzelfde als met politiek. Ik vertrouw Rutte voor geen cent. Maar blijkbaar zijn er miljoenen mensen die dat anders zien :+

Maar wat ik zie, lees en hoor lijkt het allemaal prima. Misschien is het meer de "amerikaanse" communicatiestijl. Het hoeft echt niet Suit & Tie legal. Maar de manier van praten en doen is niet mijn ding. Maar dat heb ik ook bij Steve Jobs/Elon Musk (soms). Maar ook die doen/deden dingen die toch echt wel top zijn/waren.

Wat dat betreft is het net de cryptohandel: Op emotie handelen is lang niet altijd het beste voor je PF
Ja dat is typish amerikaans, maar in het team zit ook een brit volgens mij, die snapt de europese markt weer net wat beter. Ze gaan ook het team uitbreiden trouwens. Volgende week komt er een vacature. Dat doe je ook niet zomaar.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
PilatuS schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:59:
[...]

Dat de wereld naar de klote gaat is zeker, ik denk alleen dat het nog wel even kan duren :P
Ik bekijk het wat positiever: de wereld blijft wel bestaan, die overleeft ons wel. Maar de mensheid gaat naar de klote. En dat is misschien ook wel het beste dat er kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-09 12:06

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Als ik dit goed begrijp dan zou dit een positieve uitwerking kunnen hebben!

https://twitter.com/bitbi.../1383900591458373643?s=21

[ Voor 42% gewijzigd door WoodyWindoW op 19-04-2021 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:09:
[...]

Als ik dit zo zie... Is het een wonder dat ik nu gewoon op de bank crackers met hagelslag zit te snaaien zonder dat ik duizelig word.
Daarom is het maar goed dat je je refentiepunt zelf kan bepalen :+
veertje schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:09:
[...]

Ik bekijk het wat positiever: de wereld blijft wel bestaan, die overleeft ons wel. Maar de mensheid gaat naar de klote. En dat is misschien ook wel het beste dat er kan gebeuren.
Ook dat is afhankelijk van je referentiepunt :+ Vanuit de aarde/dieren heb je wellicht gelijk. Vanuit mezelf + kinderen... Not so much :X Na jaren risico eindelijk die Lambo, en er dan niet van kunnen genieten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:09:
[...]

Haha doe je aardig, we gaan toch rond met een kleine 1050kmh hier in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWPrutser
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-09 01:50
M'n weekend is gered door VeChain!
Vanmorgen ook wat BTC bijgekocht. Hoop dat het echt een 'buy the dip's actie was. Het leek er vandaag af en toe ook dat hij nog veel verder zou zakken maar het lijkt nu toch mee te vallen.
Al met al was het een behoorlijke dip (volgens sommigen zelfs een crash), maar was het ook wel van een bijzonder korte duur.
Iedereen in rep en roer en een dag later is er eigenlijk niets aan de hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 11:22
Ben ik nu in het zonnestelsel slowchat topic belandt?

Ik schrok vanochtend van alle dalingen, maar ik die dat mijn Doge alles weer recht trekt naar het niveau waar ik 2 dagen geleden zat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Wo Ve schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:12:
[...]

Haha doe je aardig, we gaan toch rond met een kleine 1050kmh hier in NL.
In je Lambo kun je daar, als je de goede kant op rijd, 1383 km/h van maken.
Als je de verkeerde kant op rijd, ga je juist langzamer met 717 km/u :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:57:
[...]

Wist je trouwens dat er meer sterrenstelsels zijn met planeten die geschikt zijn voor leven, dan zandkorrels op aarde?

De kans is daarmee uitzonderlijk klein dat er geen buitenaards leven bestaat. Sterker nog, de kans dat je vanaf je geboorte tot je dood iedere maand de jackpot pakt in de Staatsloterij, met 1 lot, is zelfs groter...

Bizar eigenlijk.
Dit me een overschatting, maar waar het om gaat is natuurlijk de kwaliteit van het leven. Je zal altijd zien dat Elon Musk een Dogeraket naar een ander universum stuurt en ze daar dan een planeet ontdekken waar het hele oppervlak uit een soort Almere bestaat waar iedereen buitenaardse SBS-6 kijkt en geen crypto heeft.

Over Almere gesproken, wist je dat je daar een straat hebt die de 'fantasie' heet, en eentje die de 'realiteit' heet. En het Top-40-plein. En in Nijmegen heb je de Coldplaystraat. Ik denk dat het intelligent buitenaards leven heeft besloten ons uit de weg te gaan.

Dan kun je maar beter in Friesland blijven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

yorroy schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:14:
Ben ik nu in het zonnestelsel slowchat topic belandt?

Ik schrok vanochtend van alle dalingen, maar ik die dat mijn Doge alles weer recht trekt naar het niveau waar ik 2 dagen geleden zat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8wrp2u1eGwPXYjLCEIDPqA_uJg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ryygcavXwNCU0P72dxrWTju7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:08:
[...]

De zon staat ook niet stil hè. Het is maar het wat je ijkpunt is
Nee, dat weet ik, daar vallen meer mensen hier over. Beweging is altijd ten opzichte van iets... voor ons staat hij praktisch stil.

Behalve dat het universum uitdijt, en hard ook. Eigenlijk word je constant uit elkaar getrokken. Alleen geeft dat niks. In de praktijk dan, theoretische natuurkunde is doodeng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
@Glenn Hoddle De kans dat buitenaards leven bestaat binnen ons observable universe is bijna zeker. Of dat tegelijk met ons ook intelligent is? Das kleinere kans. Buiten het observable stuk? Ook vrij zeker.

Eigenlijk net zo zeker als dat we nu weten dat we dat buitenaards leven nooit kunnen ontmoeten door de laws of physics. Tenzij ze wat nieuws ontdekken.

Dat accepteer ik maar, dus to the moon... Safely!
Mijn PF is alleen maar gestegen vandaag in de afgelopen 2 dagen is die méér dan verdubbeld (jammer genoeg zit ik er niet in met duizenden euro's :+ ). Maar dat komt omdat ik in de grootste shitcoins zit momenteel :+ Zodra daar de lol vanaf is (of ik mijn doel heb bereikt) maar wat langere termijn doelen stellen en investeren in échte crypto zoals BTC.

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 19-04-2021 00:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Schiavoni schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:15:
Ik zat de grafiek van REN te bekijken en kwam dit tegen:
[Afbeelding]

Ik zie wel vaker heel lage dips, maar zo laag heb ik ze nog niet gezien.
Deze kerel was niet blij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktT69wcn_8nRVYw8Kwzj-4L5CTo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4qWcYqbs5ltHc4ndJ4DWKkxi.png?f=user_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:22:
Eigenlijk net zo zeker als dat we nu weten dat we dat buitenaards leven nooit kunnen ontmoeten door de laws of physics. Tenzij ze wat nieuws ontdekken.
Er is niets in de natuurkunde dat sneller dan licht via iets als een warpdrive tegenhoudt. Sterker nog, genoeg recent onderzoek geeft aan dat het prima mogelijk is. Het enige nadeel is dat je enorm veel massa nodig hebt om de ruimte/tijd te warpen en hoe je dat kan doen is de vraag, maar het is dus prima mogelijk. Stel dat er miljarden beschavingen zijn die mogelijk 1000'en tot miljoenen jaren verder zijn, kan mij niet voorstellen dat het dan iemand niet is gelukt. 200 jaar terug was vliegen onmogelijk, wie weet wat de mensheid in 10.000 jaar voor elkaar kan krijgen. Dan alleen nog even the great filter overwinnen en dat gaat niet echt de goede kant op.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Richh
Al je life savings in leveraged futures op shitcoins inzetten.

Maar het is natuurlijk de schuld van CZ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Glenn Hoddle

Beter ontdekken ze eens een oplossing voor het ineenstorten van de golffunctie. Eigenlijk is natuurkunde wat mij betreft heel intelligent klinkende onzin tot ze hier een overtuigende uitleg voor hebben: Wikipedia: Wave function collapse

Toegegeven, wiskunde en natuurkunde rekenen lekker en je kan er crypto mee maken en computers en zo, maar echt overtuigende wetenschappen zijn het niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hoezo krijgt CZ de schuld van een domme domme gok.. life savings in futures? wat?
Afbeeldingslocatie: https://image.gscdn.nl/image/ae6332e1e8_schuldvanderabo.gif?h=True&w=593&s=bf5bbdd94b1d10e7adc55568ba2dfd36

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sounds to me like he lost his live savings because he was in a leveraged futures trade on a shitcoin.

But it's always easier to blame someone else for your own stupid mistakes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:27:
[...]

Beter ontdekken ze eens een oplossing voor het ineenstorten van de golffunctie. Eigenlijk is natuurkunde wat mij betreft heel intelligent klinkende onzin tot ze hier een overtuigende uitleg voor hebben: Wikipedia: Wave function collapse

Toegegeven, wiskunde en natuurkunde rekenen lekker en je kan er crypto mee maken en computers en zo, maar echt overtuigende wetenschappen zijn het niet.
Weinig kans dat daar een oplossing voor is. Het interessante is vooral dat je het ook met materie kan doen en niet alleen met fotonen. Dat geeft pas echt wat interessante mogelijkheden.

Veel succes met een oplossing als je dit ziet: YouTube: How the Quantum Eraser Rewrites the Past | Space Time | PBS Digital ...

Dit experiment is zo extreem vaak uitgevoerd met hoe ver je ook gaat, iedere keer weer hetzelfde verhaal, zelfs als je terug in de tijd gaat. Ben benieuwd of er ooit nog een goede verklaring voor komt die verder gaat dan het beschrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PilatuS schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:26:
[...]

Er is niets in de natuurkunde dat sneller dan licht via iets als een warpdrive tegenhoudt. Sterker nog, genoeg recent onderzoek geeft aan dat het prima mogelijk is. Het enige nadeel is dat je enorm veel massa nodig hebt om de ruimte/tijd te warpen en hoe je dat kan doen is de vraag, maar het is dus prima mogelijk. Stel dat er miljarden beschavingen zijn die mogelijk 1000'en tot miljoenen jaren verder zijn, kan mij niet voorstellen dat het dan iemand niet is gelukt. 200 jaar terug was vliegen onmogelijk, wie weet wat de mensheid in 10.000 jaar voor elkaar kan krijgen. Dan alleen nog even the great filter overwinnen en dat gaat niet echt de goede kant op.
Ik weet of dat nou zo slecht gaat, maar dit gaat er van uit dat we binnen de 3 tot 4 dimensies moeten blijven zoeken die we nu kennen. Daar heb ik wel enige twijfels bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:18
Oef, het is nog anderhalf uur tot de weekly close en BTC komt weer in de buurt van de bullish lijntjes....

Misschien toch te vroeg mijn avatar veranderd :+ of er komt nu een dikke rejection _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 19-04-2021 00:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peterre
PilatuS schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:26:
[...]

Ha mijn stokpaardje :) hedendaags onderzoek van het Fermilab geeft intel over een 5 e kracht , onderzoek maar eens Muon G2 , stel dat een Muon uit 3 deeltjes bestaat t.w. een miniscuul zwart gaatje en twee tegengestelde golfjes , ø met een tweede lijntje erdoor, heb geen asci hiervoor nog , dit Muon wat nog ontdekt moet worden, (mijn hypothese nu nog), een Muon met microlaser opdelen geeft een kracht die groot genoeg is on een deuk in het ruimte/tijd veld te maken, kan helaas hier de wiskunde niet neertikken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij... Tenzij...

Het intelligente buitenaardse leven deze tech allang heeft en zich al onder ons begeeft.

Waarschijnlijk zodat ze Bitcoin kunnen kopen in de dip.

Dat vind ik een mooie gedachte om afscheid mee te nemen van deze bijzondere maar ook doorsnee zondag.

Tabee luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Oops dubbel gepost, zie onderstaande... Of gehackt door een Alien...

[ Voor 68% gewijzigd door enomiss op 19-04-2021 00:45 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
enomiss schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:38:
Misschien weten jullie het nog niet, maar Bitcoin is ontworpen door een buitenaardse beschaving.
Satoshi is een reptilian, altijd al gedacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Misschien weten jullie het nog niet, maar Bitcoin is ontworpen door een buitenaardse beschaving om ons een zetje verder te helpen. Deze buitenaardse beschaving heeft geobserveerd dat het hier helemaal misging. Vanuit de toekomst hebben ze iemand gestuurd die hier een een zaadje heeft geplant.
Zodra wij deze technologie genoeg doorontwikkeld hebben zullen we ontdekken dat we door middel van de verworven kennis kunnen tijdreizen. Op dat moment kunnen we transacties verrichten met volkeren op andere planeten. De market cap waar we nu zijn is dus nog maar een fractie van wat het wordt. Investeer nu.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kunnen we mensen er niet van overtuigen dat Bitcoin het betaalmiddel van God is? Dat lijkt me wel een recept voor een epische bullrun die meteen de waarheid van die stelling aantoont.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op maandag 19 april 2021 @ 00:46:
Kunnen we mensen er niet van overtuigen dat Bitcoin het betaalmiddel van God is? Dat lijkt me wel een recept voor een epische bullrun die meteen de waarheid van die stelling aantoont.
Misschien kan je die Qanon idioten er van overtuigen ? Da's een hele hoop dumbmoney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Voor de Ada hodlers hier: waar staken jullie en waarom?

Ik stake nu op binance tegen 9% apy en een deel 21% apy. Ik zit wel te denken om alles naar yoroi te sturen en vanuit daar te delegaten, maar Ada pools doen maar iets van 5% apy. Of zijn er wel publieke pools die consistent hoger scoren? Volgens het algoritme zou alles op 5-6% uit moeten komen, dus waarom kan binance dan zulke apy's uitkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lol...ik was bezig met een screenshotje onder het bijlezen. Zie ik deze post langskomen.

Iemand heeft denk een komma verkeerd gezet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CQx0G9YUKTsaOKWcBYwVPozNCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XHa1ThWk54Yhic5ZOf2iXGSi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWy3wLgeR6KwSE0a3EDIU9VtqBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ChZR13tJjoL835YNP9EWDZl9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Wat een grappige tijden met die Doge en Safemoon.

Doge had ik een paar maanden, maar na dat getreuzel tussen 4 en 5 cent gelukkig net op tijd verkocht voor de boom.

Dus alle life savings op Safemoon. Lijkt mij het beste. Anders inderdaad de schuld van de Rabobank.

Verder VET die wel actief is en ADA die helaas weer terug glijdt naar af. Maar goed, dat zijn lange afstand renners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha ja @Raaafie die heb ik goedkoper terug gekocht en gaat lekker door 8) Ook weer een plukje VET dus laat de VET-raket maar weer door gaan. Misschien moeten ze cocacolakid weer eens aanzetten.... :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:55

RvV

Het beukt best wel weer omhoog. Zijn we boven een bepaald support level blijven hangen?

Y'24

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 01:19:
[...]
Iemand heeft denk een komma verkeerd gezet:
Zo werkt het niet. Als ik op iets dat 1000 dollar waard is een limit order zet op 10 dollar, dan wordt de order uitgvoerd tegen de huidige marktprijs wat misschien 980 dollar is. Je kan een limit order plaatsen ver onder de huidige prijs waarbij je een hogere prijs krijgt dan je op je order invult.

Wat het screenshot laat zien is een flashcrash. Iemand zo zo enorm veel heeft verkocht dat het complete orderboek leeg is verkocht tot aan een extreem lage prijs. Met een komma heeft het niets te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
PilatuS schreef op maandag 19 april 2021 @ 03:18:
[...]

Zo werkt het niet. Als ik op iets dat 1000 dollar waard is een limit order zet op 10 dollar, dan wordt de order uitgvoerd tegen de huidige marktprijs wat misschien 980 dollar is. Je kan een limit order plaatsen ver onder de huidige prijs waarbij je een hogere prijs krijgt dan je op je order invult.

Wat het screenshot laat zien is een flashcrash. Iemand zo zo enorm veel heeft verkocht dat het complete orderboek leeg is verkocht tot aan een extreem lage prijs. Met een komma heeft het niets te maken.
Ja en dat is exact de issue bij 95% van de alts. Die zijn totaal niet interessant voor grote spelers ivm de dunne ordersboeken. Dit voorbeeld hier is gewoon een wale die op marketsell gedrukt heeft....tijdens start bear zie je dat op elke hoek van de straat
Gisteren gaf ik nog het voorbeeld van btc....was maar 28btc nodig op bitstamp voor een move van 2k$. Ook btc was flinterdun.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:40

Zyron

BWRAAAAP

Het gaat wel erg hard nu. NEO +65% maar ook de grote 3 zitten gewoon op +10/+20%

Uiteindelijk gisteren het verlies weten te beperken tot 0.73% dankzij NEO, VTC en DOGE. Is het toch nog een mooie zondag geworden en uiteindelijk kom ik er veel beter uit

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Doe mij maar elk weekend zo’n dip haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:34:
Ik heb weer een nieuwe gevonden.
Dit keer HIVE/BTC.
Deze bevind zich aan het eind in de welbekende driehoek.
[Afbeelding]

De support is 3 keer getest en weer omhoog gebounched.
Ook de weerstand is 3 keer getest.
Interessant om in de gaten te houden :)
Verwacht vandaag toch wel de uitbraak van HIVE/BTC.
De indicatoren staan er goed voor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nXuTT9ryFJPMZrrA-kbCAMKjkLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7N66GJLLeK6A7jMUMUENMyZx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:40

Zyron

BWRAAAAP

Nou, daar is je uitbraak al. ;-)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Zyron schreef op maandag 19 april 2021 @ 06:20:
Nou, daar is je uitbraak al. ;-)
Nouuu even kijken of die daarboven gesloten word zonder een wick.
Als de koers word teruggetrokken en eindigd met een wick aan de bovenkant dan willen de bears niet dat die uitbreekt.
Maar verwacht van wel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
0108daniel schreef op maandag 19 april 2021 @ 06:24:
[...]

Nouuu even kijken of die daarboven gesloten word zonder een wick.
Als de koers word teruggetrokken en eindigd met een wick aan de bovenkant dan willen de bears niet dat die uitbreekt.
Maar verwacht van wel hoor :P
Mooi gebeurt, was helaas te vroeg kon niet mee doen :)

Verwacht je enjin ook nog tzt of is die uit de driehoek gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Gisteren xrp in dip gekocht. Net met 15% verkocht. Maar waar nu investeren haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:36
Neo :Y)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-09 09:20
Ik word wakker en ik zie mijn inleg van Safemoon gewoon bijna verdubbeld. Waar gaat dit eindigen? Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Er wordt afgeraden om in een munt te FOMO'en, maar dat wordt me erg lastig gemaakt aangezien hier de helft van de berichten over dikke gains door safemoon gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
Iamthefish schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:11:
Er wordt afgeraden om in een munt te FOMO'en, maar dat wordt me erg lastig gemaakt aangezien hier de helft van de berichten over dikke gains door safemoon gaat :+
tsja.. wie weet gaat ie nog makkelijk een x2 of x3.. of terug naar 0... place your bets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Wow. Dit was lekker wakker worden. Blij alles gehodled te hebben

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

-Splash- schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:14:
Wow. Dit was lekker wakker worden. Blij alles gehodled te hebben
Jup. Kijken of we:
1. Winst vasthouden
2. Hoeveel berichten van tweakers in fiat we deze ochtend krijgen te lezen

Safemoon *O*

Btc ziet er trouwens nog niet best uit allemaal...

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 19-04-2021 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:27:
[...]

Jup. Kijken of we:
1. Winst vasthouden
2. Hoeveel berichten van tweakers in fiat we deze ochtend krijgen te lezen

Safemoon *O*
Verkeerde paard gewed hier. Safemoon in 2 weken bijna x3.... Maar Hungry Bear in een paar dagen x6 :+

Zo zie je maar, het is nooit goed :+

Wie het vroegst instapt in de ponzi scheme shitcoins heeft de dikste winst O-) tenzij je getild wordt natuurlijk :D

Achja. In de bear market is dat ook wel weer voorbij. Ben wel benieuwd of deze vrij extreme stijgingen nu vooral komt door Henk en Ingrid die enkel kijken naar de groene candles en vol inzetten daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Iemand nog wat ASS gekocht? Die heeft een lekker ritje gemaakt. Ik heb een klein flufje kont gerocked. Dyor want het is een shitcoin bij uitstek.

[ Voor 21% gewijzigd door keepitfrosty op 19-04-2021 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
keepitfrosty schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:40:
Iemand nog wat ASS gekocht? Die heeft een lekker ritje gemaakt. Ik heb een klein flufje kont gerocked. Dyor want het is een shitcoin bij uitstek.
En die achtbaan is net over de top en raast omlaag O-) hopelijk is men er op tijd uit.. En weer in als die weer stijgt.

Sinds de doge explosie is het wel dieren dat de klok slaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:53
Cpt.Chaos schreef op maandag 19 april 2021 @ 01:02:
Voor de Ada hodlers hier: waar staken jullie en waarom?

Ik stake nu op binance tegen 9% apy en een deel 21% apy. Ik zit wel te denken om alles naar yoroi te sturen en vanuit daar te delegaten, maar Ada pools doen maar iets van 5% apy. Of zijn er wel publieke pools die consistent hoger scoren? Volgens het algoritme zou alles op 5-6% uit moeten komen, dus waarom kan binance dan zulke apy's uitkeren?
Nee rond de 5% plus dat ze pas na 3 of 4 epoch's (20dagen) gaan uitkeren.. ik had er 1000 Ada opstaan er dan gaf me elke 5 dagen 0.05 Ada, da's 1 cent per dag.. laat maar zitten ;(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 07:42:
[...]

En die achtbaan is net over de top en raast omlaag O-) hopelijk is men er op tijd uit.. En weer in als die weer stijgt.

Sinds de doge explosie is het wel dieren dat de klok slaat :+
Dip al weer opgegeten maar ja bij dit soort dingen moet je op tijd eruit springen. Wie weet genoeg ASS lovers om nog even verder te “pompen”

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 19-04-2021 07:46 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!