[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25
Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:54:
https://twitter.com/binance/status/1383676719287070730

Met daaronder een maan van safemoon, eerder dan verwacht een Binance listing voor safemoon?
Ik volg 'm niet. De maan in de afbeelding is toch gewoon.. de maan? Waar is de link met safemoon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-09 19:49
Wat een rollercoaster weer.. PF echt serieus in de min tov gisteravond.. maar wel meer BTC door uit te stappen en iets boven het laagste punt vandaag weer in te stappen. En ook nog lekker gewandeld met de vrouw :)

Maar onder de streep natuurlijk k*t. Wanneer ook al weer 288k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nopheros schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:58:
[...]

Ik volg 'm niet. De maan in de afbeelding is toch gewoon.. de maan? Waar is de link met safemoon?
Safemoon is populairder dan ooit, Binance heeft in het verleden wel vaker "hints" achter gelaten. Maar kan natuurlijk ook allemaal toeval zijn natuurlijk ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:01:
[...]

Safemoon is populairder dan ooit, Binance heeft in het verleden wel vaker "hints" achter gelaten. Maar kan natuurlijk ook allemaal toeval zijn natuurlijk ;)
Logisch Safemoon, wie dit nog niet snapt... _O-

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
enomiss schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:53:
Durf te wedden dat Doge nog wat leuks gaat doen vandaag.
et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:26

oNo

Jongens jongens wat is het toch een lastig spelletje soms, afgelopen maand echt gedisciplineerd getrade, zo min mogelijk FOMO en dat soort dingen en dan toch weer in de valkuil trappen door alles te panicsellen zonder rationaliteit |:( |:(. Ervaring leert zou je denken maar een kat in het nauw maakt rare sprongen, hoe gaan jullie hiermee om?
Jumpman schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:45:
[...]
Als je afgelopen maand succesvol getrade hebt en nu in paniek alles verkocht, is het toch nog steeds prima?
Ik had ook geen goede positie. Wel even balen. Maar het is voor mij nu minder dikke winst en een mooie kans gemist.

Ik ben lekker een eind op m'n gravelbike gaan fietsen. En laat ik die nou van m'n winst gekocht hebben 🤩
Kom je terug, nog wat gezakt... 🥴

Het houdt je scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:01:
[...]

Zou mooi zijn! Er zijn 2 coins die me door deze dip heen trekken waarbij ik dit een week geleden nooit had verwacht; Nano en Safemoon (vooral Nano :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioxoxoi
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20-05-2022
Egeau schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:26:
[...]

Zou mooi zijn! Er zijn 2 coins die me door deze dip heen trekken waarbij ik dit een week geleden nooit had verwacht; Nano en Safemoon (vooral Nano :))
Ja, die 2 deden het bij mij ook heel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ioxoxoi
verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door ioxoxoi op 18-04-2021 21:33 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Egeau schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:26:
[...]

De enige coin die hier in de plus stond, zelfs over de hele week, is.. Je raadt het nooit. Bitcoin cash. Die shitcoin die ik ooit kreeg na de fork en waarvan ik altijd al te lui ben geweest om hem te verkopen. Het kan raar lopen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 18-04-2021 21:34 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35

Bever!

3

over een paar dagen posten jullie weer raketjes en maantjes hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vertcoin is weer naar de maan wtf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
Voor de geïnteresseerde, de devs van Safemoon zijn nu live op Twitch.
http://twitch.tv/safemoonprotocol

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nieuw filmpje van Benny. Too long; didn't watch: geen paniek zolang je geen daytrader bent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:35:
Vertcoin is weer naar de maan wtf
Argh net te vroeg verkocht... Heb ze vorige week van de hand gedaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
CEO SF:
"2 new exchanges incoming, check back Tuesday or Wednesday"

Kan ook zijn dat ie Thursday noemde, was niet heel duidelijk.

Edit: Duidelijk Thursday dus

[ Voor 10% gewijzigd door DutchCrownNL op 18-04-2021 21:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:36:
Hah mooi dit! Mag niet oordelen op uiterlijk maar die CTO ziet er heeel betrouwbaar uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zou iemand mij even op weg willen helpen? Ik heb ondertussen al een behoorlijk aantal uren rondgelezen maar ik kom er niet uit.

Ik heb in het verleden een 0,0000xxxx BTC gekregen van een paar tientjes. Die heb ik ooit in een wallet gezet op mijn iPhone. Nu heb ik een nieuwe iPhone maar de inhoud van de wallet is leeg.

Wat ik nog heb:
- bitcoin adres (QR)
- private key (QR)
- 12 phrase recovery key

Ik had gedacht dat de private key of de 12 phrase voldoende is om de BTC (met waarde) te recoveren. Dat lukt ook maar het saldo is 0. Lijkt me logisch want het is het oude adres.

Als ik via blockchain het adres op zoek zie ik een transactiedatum die wel aansluit bij de datum waarop ik dit ongeveer in een wallet heb geïmporteerd. Het nieuwe adres (van die wallet?) heb ik ook.

Was dit leergeld en ben ik de waarde kwijt of is er nog een manier om dit alsnog te recoveren? Moet ik dat nieuwe adres in een lege wallet importeren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
oNo schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:19:
[...]

[...]

Ik had ook geen goede positie. Wel even balen. Maar het is voor mij nu minder dikke winst en een mooie kans gemist.

Ik ben lekker een eind op m'n gravelbike gaan fietsen. En laat ik die nou van m'n winst gekocht hebben 🤩
Kom je terug, nog wat gezakt... 🥴

Het houdt je scherp.
Wel harstikke lekker dat je die gravelbike van je winst hebt gekocht! Ik tik dit bericht vanuit mijn mooie Herman Miller die ik heb gekocht met de winst van m'n GET protocol :P.

Ik heb vandaag m'n positie verbeterd door VET te verkopen. Ben vrij bullish over VET, mede omdat ze een werkend product hebben en partnerships hebben met Walmart China en laatst een proof of concept i.s.m. Salesforce hebben uitgevoerd. Maar af en toe moet je gewoon je winsten nemen om je positie nog verder te verbeteren.

Voelt ergens wel wat vreemd omdat ik het liefst de hele rit uitzit tot m'n targets. In 2017 had ik geen verstand van beleggen maar was ik wel onderdeel van het systeem. Drie keer raden, in de 2018 crash heb ik met klein verlies verkocht. Ik heb nog steeds ARK in m'n bezit, de enige coin die ondanks deze bull run in het rood staat... Ik krijg tenminste wel dividend van die coin :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
Aghanim schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:41:
Zou iemand mij even op weg willen helpen? Ik heb ondertussen al een behoorlijk aantal uren rondgelezen maar ik kom er niet uit.

Ik heb in het verleden een 0,0000xxxx BTC gekregen van een paar tientjes. Die heb ik ooit in een wallet gezet op mijn iPhone. Nu heb ik een nieuwe iPhone maar de inhoud van de wallet is leeg.

Wat ik nog heb:
- bitcoin adres (QR)
- private key (QR)
- 12 phrase recovery key

Ik had gedacht dat de private key of de 12 phrase voldoende is om de BTC (met waarde) te recoveren. Dat lukt ook maar het saldo is 0. Lijkt me logisch want het is het oude adres.

Als ik via blockchain het adres op zoek zie ik een transactiedatum die wel aansluit bij de datum waarop ik dit ongeveer in een wallet heb geïmporteerd. Het nieuwe adres (van die wallet?) heb ik ook.

Was dit leergeld en ben ik de waarde kwijt of is er nog een manier om dit alsnog te recoveren? Moet ik dat nieuwe adres in een lege wallet importeren?
Ga even naar Bitcoin-topic #4, daar past het beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Al mijn verliezen vannacht zijn weer weg gelukkig. Durf ik straks nog te gaan slapen is de vraag. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioxoxoi
Ik werd vanmorgen ook niet blij wakker.
Alles in het rood. Dieprood.
Toen dacht ik écht even dat gedaan was met mijn cryptoavonturen.
Ik heb even gedacht om alles te verkopen om toch nog een minimale winst te kunnen pakken.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan en ziet het er nu wat rooskleuriger uit.

Ik ben overigens een 25%-mens.
In principe verkoop ik op 25% winst (in euro's). Meteen na aankoop zet ik een verkooporder in.
Die euro's stort ik dan weer naar de bank en bij mooie perspectieven ga ik daar dan weer mee handelen.
Dat heeft me tot nu toe geen windeieren gelegd.

Sommige coins houd ik wat langer. En sommige HODL ik zelfs.
Maar voor mijn handelspotje is het gewoon: meteen 25% winst nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:36:
Nieuw filmpje van Benny. Too long; didn't watch: geen paniek zolang je geen daytrader bent ;)

[YouTube: Bitcoin Non-Emergency Video!]
Gelukkig. Ik was al niet in paniek, maar ik was aan het overwegen of ik over dat feit niet in paniek zou moeten raken.
Ik ben wel uitermate teleurgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Mooi man. Waarom bouwen wij niet zoiets op de BSC? Flashy website, White paper, hypetrain. En dan exitscammen als we een paar mil kunnen cashen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 00:07
oh wow more hype voor SafeMoon!! 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dene30
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Noob vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.

Weet iemand hoe ik de waarde van Hungry Bear in mijn MetaMask wallet kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Kol Nedra schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:49:
[...]

Koers gaat gelijk weer verder omhoog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
-Splash- schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:46:
Al mijn verliezen vannacht zijn weer weg gelukkig. Durf ik straks nog te gaan slapen is de vraag. :')
Dan ben ik reuze benieuwd wat jij in je PF hebt, want deel 1 van mijn PF ziet er nu zo uit. Deel 2 laat zich raden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xhCFeajf_GNaD2-lZt7ibFnXk8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ADAes78wXtqsTGO1HwKxctXO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
dene30 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:49:
Noob vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.

Weet iemand hoe ik de waarde van Hungry Bear in mijn MetaMask wallet kan zien?
Het contract opzoeken op bijvoorbeeld CoinGecko en dan importeren in MM door op "add custom" te klikken.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:50:
[...]

Koers gaat gelijk weer verder omhoog
Nu krijg ik weer hetzelfde gevoel: had ik maar meer Safemoon bij launch gekocht net zoals bij SHIB :X
bijna ~11k mensen op twitch die nu meekijken, niet bepaald weinig imo

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2021 21:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Mijn welgemeende dank voor de Tweaker die het had over Hungry Bear. Voor de grap meegedaan voor $ 50 en nu al $ 262. Waanzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 19-09 13:42
Ofcourse, wat ‘vertrouwen’ kweken. 😉

Been there, done that. Al die coins, snel instappen winst maken en wegwezen. Bags zijn voor newbie’s. 😉

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:48:
[...]

Gelukkig. Ik was al niet in paniek, maar ik was aan het overwegen of ik over dat feit niet in paniek zou moeten raken.
Ik ben wel uitermate teleurgesteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLfqtW72rIr4i5RG0UlJeWtgeO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SEu0FAwzxCbEOO0otQuyoTtA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Weet nog niet of ik ga durven slapen vannacht :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Aghanim schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:41:

Wat ik nog heb:
- bitcoin adres (QR)
- private key (QR)
- 12 phrase recovery key

Ook al gaat hem om misschien een klein bedrag; laat niemand je iets wijsmaken in DM's. Er zijn genoeg figuren die hier meelezen en binnen no-time in je DM kruipen om je te "helpen". Alles en iedereen die jou contacteert negeren. Je zou namelijk niet de eerste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Siacoin gaat ook weer in het groen. 👍🏻

Al lees ik er hier zelden over, denk ik echt dat de lage instapprijs aantrekkelijk is voor veel nieuwe instappers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Egeau schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:40:
[...]

Hah mooi dit! Mag niet oordelen op uiterlijk maar die CTO ziet er heeel betrouwbaar uit :+
Man die lijdt al het leven waar wij heen gaan als we moonen 8) ! Dan loop jij ook zo rond *O*

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 18-04-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:40

Zyron

BWRAAAAP

Lekkerbek312 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:54:
Mijn welgemeende dank voor de Tweaker die het had over Hungry Bear. Voor de grap meegedaan voor $ 50 en nu al $ 262. Waanzin.
Ik sluit me hier bij aan. Iets meer ingelegd dus ook iets meer winst.

Gisteren juist een beetje uit safemoon gehaald om mijn Binance-portfolio wat groter te maken. Vanochtend diep rood. Niet lekker wakker worden.
Tegen alle verwachtingen in echter het meeste verlies alweer ongedaan gemaakt door NEO, DOGE en VET. Dus nu met een tevreden gevoel naar bed. En gelukkig morgen om 5u wakker om evt. op wederom een flinke daling in te spelen.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

as woensdag of donderdag aankondiging / nieuws over twee nieuwe exchanges voor safemoon.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 19-09 13:42
gijsvogel schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:57:
Siacoin gaat ook weer in het groen. 👍🏻

Al lees ik er hier zelden over, denk ik echt dat de lage instapprijs aantrekkelijk is voor veel nieuwe instappers.
Vrijdag op zaterdag daar nog een mooie rit gemaakt, 10% netto winst (voorzichtige belegger).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Jumpman schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:55:
[...]

Ofcourse, wat ‘vertrouwen’ kweken. 😉

Been there, done that. Al die coins, snel instappen winst maken en wegwezen. Bags zijn voor newbie’s. 😉
Het is niet de eerste keer dat ze live zijn, ben wel voorzichtig maar wetende dat de munten ook op een exchange verhandeld kunnen worden is wel een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dene30
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:53:
[...]
Het contract opzoeken op bijvoorbeeld CoinGecko en dan importeren in MM door op "add custom" te klikken.
Dankjewel voor het snelle antwoord! Ik bedoelde de eigenlijk de fiat waarde.

Is er iets soortgelijks als voor Safemoon waarbij je je publieke wallet adres invoert en de waarde in fiat kunt zien?

https://safemoon.net/wallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dene30 schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:02:
[...]

Dankjewel voor het snelle antwoord! Ik bedoelde de eigenlijk de fiat waarde.

Is er iets soortgelijks als voor Safemoon waarbij je je publieke wallet adres invoert en de waarde in fiat kunt zien?

https://safemoon.net/wallet
https://poocoin.app/token...40da80a596f14756acf98dacc

En dan je Metamask wallet connecten. Waarde staat dan ergens bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

DutchCrownNL schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:00:
[...]

Het is niet de eerste keer dat ze live zijn, ben wel voorzichtig maar wetende dat de munten ook op een exchange verhandeld kunnen worden is wel een pluspunt.
Dit, plus dat ze ook audits gaan laten uitvoeren, certik is nu bezig en ze gaan volgende week nog wat andere bedrijven laten auditen. Geeft toch wel meer vertrouwen dat ze serieuzer zijn.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Lekkerbek312 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:54:
Meestal lees je dit soort berichten in nieuw opgezette topics van iemand die een munt wil shillen en dan zit er altijd een referralcode bij. Maar het mooie is dat dit ook echt zo is gegaan. Vanochtend zat ik volgens mij op x3, paar uurtjes geleden op x5,2 en nu tik ik de x6,2 al aan. Ik haal in ieder geval mijn inleg er nu uit.

Wat ik wel vreemd vind is dat op Pancakeswap echt die stijging is doorlopen, maar https://coinmarketcap.com/currencies/hungry-bear/ een daling vs USD laat zien sinds vanochtend terwijl BNB vs USD is gestegen. Dus ik kan de stijging in de afgelopen uren niet verklaren. Maar mij hoor je niet klagen, inzet is eruit en nu door met alleen winst.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Buy orders zijn gezet voor vannacht. Het zal mij benieuwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Malarky schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:19:
[...]

Bots gingen in bearish pattern traden doordat de onderste support lijn op 59k gebroken werd, dat leide tot een beheerste selloff tot 58k, daarna 1 grote liquidatie golf.

Waarom juist nu en niet eerder? Omdat de markt aan het turnen is van een bullish naar bearish scenario, dus veel traders hebben afgelopen dagen juist hun tassen gevuld want rond 60k voelde de bitcoin immers als 'cheap' aan.

Gewoon klassieke flash-crash aan het einde van een bullish pattern dus. In dit soort patterns gaan traders altijd teveel leverage pakken als een coin 'goedkoop' aanvoelt en worden dan echt gepakt in de flash crash.

Maar ik vind het altijd wel mooi dat achteraf er allemaal oorzaken als stroomstoringen bij worden gezocht, als je dat jezelf blijft wijsmaken kan je nooit aan fatsoenlijk risk management doen op je posities, immers alles is onverwachts dan.

[...]

De markt wordt weer bullish als wij met elkaar denken dat het over en uit is. 30k is gewoon een gezonde correctie.

Zolang iedereen hier denkt alleen maar koopjes te scoren en dus niet anticipeert op de volgende liquidatie golf voelen mijn shorts veilig aan. Zolang ik zie dat de funding ook vrijwel 0 is (bijna niemand short) dan helemaal.

Eergisteren en gisteren was de funding op DOGE 360% op jaarbasis voor de shorts, dan wil je er niet bij zijn. Dan schreeuw je om een Gameshop en dat gebeurde gelukkig ook. Alle shorts werden de markt uitgedrukt.
Stop eens met je fud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Geertwa schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:06:
Buy orders zijn gezet voor vannacht. Het zal mij benieuwen
Vannacht moon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Het zijn exact dit soort mensen die die bear market telkens veroorzaken, en al die andere zogenaamde analisten.

Het is toch te hypocriet voorwoorden dat je iets niet promoot waarin jezelf investeert? Crypto investeerders zouden eens moeten kappen met die doem scenario's verspreiden. Ik snap dat ze zwaar getraumatiseerd zijn in het verleden, maar toch.

Zie je het al voor je? Je koopt Apple aandelen en vervolgens ga je tegen iedereen zeggen hoe k*t Apple is. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 16:45

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:49:
[...]

Ok daarom is het orderboek op bitmart nu goed gevuld :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit was ik koning shitcoin. Een cryptosletje in hart en nieren, die alle monopoly muntjes kocht die los en vast zaten op de meest gure en schimmige exchanges die het internet ooit gezien heeft...

Vandaag besef ik me dat ik al jaren van die troon gestoten ben.

Als ik voorheen had gelezen over Safemoon en Hungrybear dan had ik er meteen 100 euro tegenaan gegooid als een altist met de meeste pure tunnelvisie.

Ik realiseer me vandaag dat ik oud ben geworden. Versleten. Met mijn Bitcoin hodl en nog wat andere shitcoins...

Het is tijd om de titel door te geven.

Wie van jullie wil hem? En welke titel moet het zijn?

A. Koning Shitcoin
B. Cryptosletje
C. Ome Altist
D. Karel Kutmunt

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Er zit nogal een verschil tussen de prijs van Safemoon op Pancake vs Bitmart ofniet?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Go VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 16:45

knakworst

Get more sats!

Bensimpel schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:00:
as woensdag of donderdag aankondiging / nieuws over twee nieuwe exchanges voor safemoon.
Ideale verkoopmoment _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

HODL, ideaale verkoopmoment is als die op Binance komt haha.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Waarom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:22:
Ooit was ik koning shitcoin. Een cryptosletje in hart en nieren, die alle monopoly muntjes kocht die los en vast zaten op de meest gure en schimmige exchanges die het internet ooit gezien heeft...

Als ik voorheen had gelezen over Safemoon en Hungrybear dan had ik er meteen 100 euro tegenaan gegooid als een altist met de meeste pure tunnelvisie.

Ik realiseer me vandaag dat ik oud ben geworden. Versleten. Met mijn Bitcoin hodl en nog wat andere shitcoins...

A. Koning Shitcoin
B. Cryptosletje
C. Ome Altist
D. Karel Kutmunt

Hodl.
F. CEO Bitcoinbabes

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:22:

A. Koning Shitcoin
B. Cryptosletje
C. Ome Altist
D. Karel Kutmunt

Hodl.
C please, ik kocht SafeChaos met SafeMoon inleg, die ik dan weer kocht met phb winst. Deze kwam dan weer uit men 300% ADA profit....

En heb er waarschijnlijk de gepaste leeftijd voor :P

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Tiepfoud schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:27:
[...]

C please, ik kocht SafeChaos met SafeMoon inleg, die ik dan weer kocht met phb winst. Deze kwam dan weer uit men 300% ADA profit....

Geen idee wat daar zo speciaal aan is? Idem voor mij en waarschijnlijk zovele anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb nu ook wat HUNGRY aangeschaft, maar na aanschaf is gelijk 40% van mijn inleg weg :+ :o
hadden meer mensen dit? slippage had ik op 9% gezet

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Kol Nedra schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:30:
ik heb nu ook wat HUNGRY aangeschaft, maar na aanschaf is gelijk 40% van mijn inleg weg :+ :o
Dat lijkt me wel heel hoog. Kan misschien wel, geen idee. Was maar 20 euro bij mij dus dan hecht ik er niet echt aandacht aan hoeveel er af was.

Weet er trouwens iemand hoe dat werkt met safemoon en die 10% tax & 5% redistribution. Hoe werkt dit tussen exchanges/pancakeswap? Of zijn dit allemaal aparte pools die niet delen met elkaar?
Stel safemoon komt op binance, dan moet ik direct mijn potje verhuizen om van de sells van anderen te kunnen profiteren :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16
Kol Nedra schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:30:
Dat heb je met hongerige beren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:50:
[...]

Dan ben ik reuze benieuwd wat jij in je PF hebt, want deel 1 van mijn PF ziet er nu zo uit. Deel 2 laat zich raden.

[Afbeelding]
BTC, ETH, VET (heeft heel veel bijgedragen aan het kiet spelen), SC bijgekocht die de rest kiet speelde, NEO ook kiet ondertussen. Coins nog in het rood: THETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
freshprince schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:35:
[...]

Dat lijkt me wel heel hoog. Kan misschien wel, geen idee. Was maar 20 euro bij mij dus dan hecht ik er niet echt aandacht aan hoeveel er af was.

Weet er trouwens iemand hoe dat werkt met safemoon en die 10% tax & 5% redistribution. Hoe werkt dit tussen exchanges/pancakeswap? Of zijn dit allemaal aparte pools die niet delen met elkaar?
Stel safemoon komt op binance, dan moet ik direct mijn potje verhuizen om van de sells van anderen te kunnen profiteren :D
Verplaatsen van pancakeswap naar binance wordt ook als een sell gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
[...]

Daar zijn ze nog over aan het nadenken hoe ze dat precies gaan doen meende ik te horen, maar ze komen ook met hun eigen exchange waar je (zo zeggen ze) ook dezelfde redistribution zou krijgen over andere munten (zoals BTC), dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ik vind een eigen safemoon exchange maar een naar idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNK0ufNQEVPvChbao8IbEoGULKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vv2yAsRlcJ9Mezk5l1rJNQSE.jpg?f=fotoalbum_large

Vraagje, de fee naar wie gaat die als ik eth van mijn metamask wallet naar binance wil sturen?
A metamask
B Binance
C andere miners
D die word geburned

Zijn er nog andere opties? :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Benjamin bekijkt het altijd objectief en weet waar hij mee bezig is, de rust zelve. Ik ga de nacht in met 40% BTC, 40% fiat, 10% Doge en 10% Hungry Bear. Stop losses op BTC en Doge, want ik vertrouw het nog niet voldoende.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Khaelos schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:40:
[Afbeelding]

Vraagje, de fee naar wie gaat die als ik eth van mijn metamask wallet naar binance wil sturen?
A metamask
B Binance
C andere miners
D die word geburned

Zijn er nog andere opties? :+
Naar de ETH miners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25
O.a. naar mij dus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Uhh ok.. dit zijn mijn eigen gemine'de ethers dus deels ook weer naar mezelf dus.. 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:39:
Ik vind een eigen safemoon exchange maar een naar idee.
Maar waarom dan?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Gevoel dat ze de hele boel kunne laten instorten en met het geld ervandoor gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tiepfoud schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:27:
[...]

Bij deze draag ik officieel het stokje over.

Mag ik een applaus voor: onze enige echte Ome Altist!

Ik wens je heel veel plezier met je verworven titel, en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat je door die schunnige poepmunten straks een dikke vette lambo kunt kopen.

Of in ieder geval een ander mooi hebbeding die je anders nooit had gekocht.

(Safe)Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19-09 10:34
Gaat Bitcoin lijntjes van onderen aantikken? Of toch weer omhoog vannacht?

T blijft spannend :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:36
roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:46:
[...]

Gevoel dat ze de hele boel kunne laten instorten en met het geld ervandoor gaan.
Net zoals Mintpal? En Cryptsy? Wex? En vast nog n zooi exchanges bedoel je?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
Toch wel moeilijk voor vanavond hmmm.... Eruit of erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
shovelhead1340 schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:48:
[...]

Net zoals Mintpal? En Cryptsy? Wex? En vast nog n zooi exchanges bedoel je?
Nooit van die exchanges gehoord haha

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:47:

In ieder geval: HODL. ;)

Heb vandaag niets anders gedaan dan op me handjes gezeten en toegekeken.. bier gedronken..

Tot morgen fellow hodlers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evmmb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17-09 14:14
Via DeGiro afgelopen vrijdag aardig wat Bitcoin ETF gekocht. (VanEck Vectors Bitcoin ETN).
Eerste keer dat ik ook maar iets gedaan heb met coins, en op deze manier ook meteen de laatste keer haha :p

Na de schik vanmorgen kon ik de hele dag dus niks, want de ETF's zijn morgenvroeg pas weer te verhandelen. Hopelijk komen we de nacht goed door en dan gaat morgen alles van de hand, ik blijf netjes bij mijn aandeeltjes ;) Wellicht in de toekomst nog een keertje als ik tijd heb om me goed in te lezen en het via de normale weg te kopen.

Niet klagend bedoeld hoor, gewoon even mijn ervaring delen ;)
Achja, weer wat geleerd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:47:

Ik heb werkelijk geen idee meer, snap niets meer van deze markt. 49k, 50k en nu weer vrolijk op weg naar een close boven de 1w MA7.

Ik ga eens kijken of ik niet zo'n man in black geheugen flash ding ergens op de kop kan tikken.

En dan gewoon opnieuw alles ontdekken en vol in de hypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:34
evmmb schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:54:
Via DeGiro afgelopen vrijdag aardig wat Bitcoin ETF gekocht. (VanEck Vectors Bitcoin ETN).
Eerste keer dat ik ook maar iets gedaan heb met coins, en op deze manier ook meteen de laatste keer haha :p

Na de schik vanmorgen kon ik de hele dag dus niks, want de ETF's zijn morgenvroeg pas weer te verhandelen. Hopelijk komen we de nacht goed door en dan gaat morgen alles van de hand, ik blijf netjes bij mijn aandeeltjes ;) Wellicht in de toekomst nog een keertje als ik tijd heb om me goed in te lezen en het via de normale weg te kopen.

Als je echt zo schrikt van dit soort bewegingen is crypto niets voor jou. Benjamin komt hier wel vaker langs en heeft af en toe leuke intro videos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 00:32
Weer stapsgewijs ingestapt vandaag, nu in totaal 35% BTC, 65% fiat. En vanochtend een deel overgemaakt naar de bankrekening. Daarmee durf ik de nacht wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

maar was dat dan ook % ongeveer 40%?
ik vond het wel veel wat eraf ging bij me.....naja opzich verdien ik het wel terug als HungryBear nog x5 gaat :P

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E.E.
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-10-2022
Beginnersvraag; Is het nog mogelijk om anoniem crypto te kopen, ergens ter wereld, dus zonder id check. Het gaat om een klein bedrag en wil daarvoor niet een kopie id opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evmmb
Sluw schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:57:
[...]

Als je echt zo schrikt van dit soort bewegingen is crypto niets voor jou. Benjamin komt hier wel vaker langs en heeft af en toe leuke intro videos.

[YouTube: Introduction to Bitcoin and Crypto for Beginners]
Mwah, het is niet zo zeer de beweging, maar het was meer het gevoel van onmacht. Met aandelen gewend dat ik altijd kan kopen/verkopen als de markt los is. Dus mocht ik het weer proberen, dan niet via een ETF.

[ Voor 3% gewijzigd door evmmb op 18-04-2021 22:59 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Vandaag logischerwijs waren er geen trades door de daling van BTC.
Toen ik naar de munten zat te kijken en een leuk koopmoment zocht kwam ik er eentje tegen.
Het betreft BQX/BTC.
De weerstand word momenteel 3 keer geraakt.
De support zelfs 4 keer.
De onderste horizontale lijn is een weerstandslijn.
Zoals je ziet komt de koers in het nauw en verwacht op korte termijn een uitbraak.
Welke kant op? Ik hoop naar boven, maar ik vertrouw BTC momenteel nog niet, op korte termijn dan.
Mocht je deze willen meenemen dan niet teveel erop inzetten :)
Succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WvxKzYQ1ChoRBbEje2P25-H_Bc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UGZiSxlDgAqp3rA4ukrkQOgR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
evmmb schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:54:

Bitcoin gaat wat harder op en neer dan de gemiddelde ETF. Gewoon rustig blijven ;). Ik zou wel kijken of je het ook via een ander platform kunt kopen. Ik denk dat de kosten (en lopende kosten) van een ETF wat hoger zijn dan zo ongeveer iedere crypto exchange, of valt dat mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:56:
[...]

Ik heb werkelijk geen idee meer, snap niets meer van deze markt. 49k, 50k en nu weer vrolijk op weg naar een close boven de 1w MA7.

Ik ga eens kijken of ik niet zo'n man in black geheugen flash ding ergens op de kop kan tikken.

Ja zou wel idioot zijn mocht ie nu erboven sluiten. Enorm bullish iig.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:34
evmmb schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:59:
[...]

Mwah, het is niet zo zeer de beweging, maar het was meer het gevoel van onmacht. Met aandelen gewend dat ik altijd kan kopen/verkopen als de markt los is. Dus mocht ik het weer proberen, dan niet via een ETF.
Ah zo! Maar dan nog komen dit soort bewegingen vaak voor en is het vaak niet handig om snel te verkopen. Koersen zijn erg volatiel maar als je kijkt naar (meer)jaarlijkse bewegingen dan stijgt crypto nog steeds zeer consistent en meer dan de meeste andere investeringen. Maar ik ben het volledig met je eens dat je beter direct BTC (of andere) coins op een exchange kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn eigenlijk die fees zo hoog om van Binance naar een wallet te verplaatsen? Voor Enj is het gewoon 20~ euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Verwijderd Omdat het Ethereum-netwerk een constante file beleeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evmmb
Bumpy_NL schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:02:
[...]

Bitcoin gaat wat harder op en neer dan de gemiddelde ETF. Gewoon rustig blijven ;). Ik zou wel kijken of je het ook via een ander platform kunt kopen. Ik denk dat de kosten (en lopende kosten) van een ETF wat hoger zijn dan zo ongeveer iedere crypto exchange, of valt dat mee?
Transactiekosten waren ongeveer €10,- voor 12k (430st)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:02:
[...]

Ja zou wel idioot zijn mocht ie nu erboven sluiten. Enorm bullish iig.
Weet je wat het is... We gaan gewoon naar de maan en beyond. Nooit meer berenmarkt. Up up up.

Bullish als de neten. oOo

En daarom een kleine ode aan de grote oranje koningin die al dit moois mogelijk maakt:

Het is wederom aan. Het is nooit uit geweest.

Ik zet hem weer in m'n signature.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19-09 10:34
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:56:
[...]

Mwah, daarvoor moet ie nog wel een stukje. Ik denk niet dat ie dat gaat halen.

Zo wel, dan heb ik mogelijk vandaag een hoop geld verloren _O-

Ach ja. Lekker een paar dagen afwachten deze keer. Ik ga er sowieso niet meer zoveel instoppen als dat ik erin had zitten :P

Mocht je zo'n ding vinden, koop er ff 2 trouwens ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:07:
[...]

Weet je wat het is... We gaan gewoon naar de maan en beyond. Nooit meer berenmarkt. Up up up.

Bullish als de neten. oOo

En daarom een kleine ode aan de grote oranje koningin die al dit moois mogelijk maakt:

[YouTube: The Run of the Golden Bull]

Het is wederom aan. Het is nooit uit geweest.

Ik zet hem weer in m'n signature.
Heerlijke post. Zou er zelfs bijna mijn stoploss op intrekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:08:
[...]

Mwah, daarvoor moet ie nog wel een stukje. Ik denk niet dat ie dat gaat halen.

Zo wel, dan heb ik mogelijk vandaag een hoop geld verloren _O-

Ach ja. Lekker een paar dagen afwachten deze keer. Ik ga er sowieso niet meer zoveel instoppen als dat ik erin had zitten :P

Mocht je zo'n ding vinden, koop er ff 2 trouwens ;)
Die zit op 56.8k dat is easy mogelijk. De 7 ema zitten we al boven (55,4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ik denk dat we morge weer gewoon 5% gaan stijgen hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:14:
Ik denk dat we morge weer gewoon 5% gaan stijgen hoor.
safemoon blijft gewoon 50% doen, iedere dag. To the moon.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:13

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
E.E. schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:58:
Beginnersvraag; Is het nog mogelijk om anoniem crypto te kopen, ergens ter wereld, dus zonder id check. Het gaat om een klein bedrag en wil daarvoor niet een kopie id opsturen.
;)

https://coinsource.net/ho...eone-using-a-bitcoin-atm/
Pagina: 1 ... 26 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!