Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kijk eens naar de plannen en wat er tot nu toe al is bereikt. Safemoon gaat een gamechanger worden.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:33:
[...]
Zolang anderen dat ook geloven, zal die omhoog gaan.... Als dat stopt, oef...
Je weet dat DREP een 100/1 token swap heeft gehad? dus dat is denk ik iets minder rendement als je denkt dat je zou hebben gehad.Ronald.42 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:18:
Ja zo had ik drep....
[Afbeelding]
Was ook leuk geweest als ik ze wat langer had gehodlt....
No looking back
Zolang ze dat volhouden en ze het waarmaken helemaal met je eens horAmens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:34:
[...]
Kijk eens naar de plannen en wat er tot nu toe al is bereikt. Safemoon gaat een gamechanger worden.
snap alleen nog niet een exchange icm een coin die 10% kosten heeft voor elke transactie. Maar laat me graag verrassen.
Tering. Waarom die massive-exposure voor zo'n shitcoin?DutchCrownNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:34:
Als je dacht dat het niet gekker kon met SF, zelfs The Sun heeft er al een artikel over op de website
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik hoor 2013 en 2017 echoënAmens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:34:
[...]
Kijk eens naar de plannen en wat er tot nu toe al is bereikt. Safemoon gaat een gamechanger worden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Er zijn intussen best wat Telegram groepen die de hele dag nieuwe tokens spammen, meeste daarvan zijn rugpulls. Zelf kijk ik persoonlijk veel hier: https://bscscan.com/contractsVerifiedGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:33:
[...]
Dus waar vind je deze parels voor ze op cmc staan?
In het contract staat vaak een link naar Telegram of een website. Zelf check ik het contract ook op originaliteit, ik skip bijvoorbeeld alle SafeMoon kopietjes. Bijna alles is een pump en dump van 20 minuten, sommige blijven langer bestaan. Als je per toeval de juiste keuze maakt, congrats.
Ditzelfde trucje werkt ook op Etherscan, in de zomer van vorig jaar kon je daar ook wel wat leuks aan verdienen. Nu heb je hetzelfde riedeltje op BSC vanwege de lage fees, dit keer alleen met 1000x zoveel zooi en mensen die hetzelfde doen.
Ssst. Ik moet m'n inleg er ook nog uit halen...
Genoeg geld is handig en leuk. Heel veel geld is niet per definitie beter of zo. Zolang ik meer dan genoeg heb ben ik tevreden. Is dat logisch?? Nou ja.. je snapt wat ik bedoel.Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:32:
[...]
Ik begin erin te geloven dat Safemoon mij rijk gaat maken... levensveranderend rijk... What a time to be alive!!
Zero.
Dat zijn de zgn Tokenomics, holders worden beloond. Die tokenomics gaan ze op hun eigen Exchange ook toepassen op andere coins. Als dat werkelijkheid wordt dan gaan we gekke dingen zien.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:36:
[...]
Zolang ze dat volhouden en ze het waarmaken helemaal met je eens hor![]()
snap alleen nog niet een exchange icm een coin die 10% kosten heeft voor elke transactie. Maar laat me graag verrassen.
Pardon. Token swap 100/1 ?? Geen idee. vertel..wann0wfhc schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:35:
[...]
Je weet dat DREP een 100/1 token swap heeft gehad? dus dat is denk ik iets minder rendement als je denkt dat je zou hebben gehad.
Ik zie hem laatst weer staan voor dik 2 dollar ik dacht fuck dat was een misser.
Valt dus blijkbaar weer mee
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Eigenlijk heb ik een aantal doelen. Als Safemoon deze doelen waar kan maken heb ik niet zozeer veel geld, maar wel de vrijheid om bepaalde dingen in gang te zetten. Het zou het leven een stuk comfortabeler maken in ieder geval.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:37:
[...]
Genoeg geld is handig en leuk. Heel veel geld is niet per definitie beter of zo. Zolang ik meer dan genoeg heb ben ik tevreden. Is dat logisch?? Nou ja.. je snapt wat ik bedoel.
De nieuwe BitcoinAmens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:34:
[...]
Maar met een market cap van 4 miljard is de rek er wel een keer uit. Op naar de volgende shitcoin als hij nog een keer 10 gaat.
With the announcement of the DREP 2.0 Upgrade Plan, as part of our upgrade journey to the future of NFT+DeFi, DREP will implement a smart contract swap beginning from 2021–03–05 to 2021–09–01. We will be reducing the total supply of DREP tokens from 10,000,000,000 to 100,000,000.Ronald.42 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:39:
[...]
Pardon. Token swap 100/1 ?? Geen idee. vertel..
Ik zie hem laatst weer staan voor dik 2 dollar ik dacht fuck dat was een misser.
Valt dus blijkbaar weer mee
Dit is wel nice haha. Dus dit zijn allemaal contracten die je via de cakefabriek kan toevoegen neem ik aan? Dat veel mensen het doen is opzich geen probleem. Dan heb je sneller volume en liquiditeit lijkt meLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:37:
[...]
Er zijn intussen best wat Telegram groepen die de hele dag nieuwe tokens spammen, meeste daarvan zijn rugpulls. Zelf kijk ik persoonlijk veel hier: https://bscscan.com/contractsVerified
In het contract staat vaak een link naar Telegram of een website. Zelf check ik het contract ook op originaliteit, ik skip bijvoorbeeld alle SafeMoon kopietjes. Bijna alles is een pump en dump van 20 minuten, sommige blijven langer bestaan. Als je per toeval de juiste keuze maakt, congrats.
Ditzelfde trucje werkt ook op Etherscan, in de zomer van vorig jaar kon je daar ook wel wat leuks aan verdienen. Nu heb je hetzelfde riedeltje op BSC vanwege de lage fees, dit keer alleen met 1000x zoveel zooi en mensen die hetzelfde doen.
daarover gesproken:Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:38:
[...]
Dat zijn de zgn Tokenomics, holders worden beloond. Die tokenomics gaan ze op hun eigen Exchange ook toepassen op andere coins. Als dat werkelijkheid wordt dan gaan we gekke dingen zien.

nieuwe exchange morgen. Zal wel een dipje zorgen (Sell the hype, buy the news ofzo)
clone en rugpull dacht ikMachlah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:41:
https://coinmarketcap.com/currencies/safemars/ dit misschien wat voor jullie ?
Dat klopt, maar je moet je beseffen dat er veel meer verliezers dan winnaars zijn met dit soort shitcoinsGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:40:
[...]
Dit is wel nice haha. Dus dit zijn allemaal contracten die je via de cakefabriek kan toevoegen neem ik aan? Dat veel mensen het doen is opzich geen probleem. Dan heb je sneller volume en liquiditeit lijkt me
Uitstekend doel!Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:39:
[...]
Eigenlijk heb ik een aantal doelen. Als Safemoon deze doelen waar kan maken heb ik niet zozeer veel geld, maar wel de vrijheid om bepaalde dingen in gang te zetten. Het zou het leven een stuk comfortabeler maken in ieder geval.
Zero.
achja slinger wat mooie namen/ woorden het universum in met gelikte plannen.....maar als het bear markt word, word het bear markt.....same shit over and over again. Hoe zullen ze het gaan noemen in 2025?Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:38:
[...]
Dat zijn de zgn Tokenomics, holders worden beloond. Die tokenomics gaan ze op hun eigen Exchange ook toepassen op andere coins. Als dat werkelijkheid wordt dan gaan we gekke dingen zien.
x10 vanaf hier en ik ben meer dan tevreden. Dat zou mij al een hele hoop geld opleveren..knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:40:
[...]
De nieuwe Bitcoin![]()
Maar met een market cap van 4 miljard is de rek er wel een keer uit. Op naar de volgende shitcoin als hij nog een keer 10 gaat.
Jongens tochAmens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:34:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ja ik zie het, geen idee dat dat ook kon.wann0wfhc schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:40:
[...]
With the announcement of the DREP 2.0 Upgrade Plan, as part of our upgrade journey to the future of NFT+DeFi, DREP will implement a smart contract swap beginning from 2021–03–05 to 2021–09–01. We will be reducing the total supply of DREP tokens from 10,000,000,000 to 100,000,000.
Weer wat geleerd
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Thanks, vind het toch wel lastig om die ICO's te beoordelen...Immutable schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:08:
Wil hier toch wel even aangaan voor mensen die denken dat op Coinlist.co geen slechte coins komen.
-> Clover is een scam. Er is genoeg bewijs te vinden op internet. Stap er niet in, Mina was ok, tokonomics is ok, de mensen erachter zijn ok. De manier hoe alles loopt, en de kennis in het team en de backers.
Maar bij Clover heb je dus niks van dit alles, is gewoon een manier voor hun zelf om gauw veel geld te verdienen. Hierbij jullie gewaarschuwd.Doe ermee wat je zelf wil succes.
Het gaat niet om wie er harder lacht of wie er op dat moment 'gelijk' heeft of iets dergelijks. Als je er mooie winst mee pakt zal niemand je hier dat misgunnen.Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:44:
[...]
Kijken wie over een maandje of 2 harder lacht?
https://bscscan.com/addre...58c011a0212bc4e7d3b1#codeLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:42:
[...]
Dat klopt, maar je moet je beseffen dat er veel meer verliezers dan winnaars zijn met dit soort shitcoins
// ---------------------------------------------------------------------------- >>>>
// SkySwap
//
// Symbol : FUND
// Name : @FundexFinance
// Total supply: 30000000
// Decimals : 8
// ---------------------------------------------------------------------------- >>>>
// Send 0 BNB to this contract address
// You will get free FUND
// Each wallet address can only claim 1 time
0xf7E721a80C7DaaA990e758C011A0212bc4e7d3b1
Ik heb vanaf volgende week 3 weken vakantie. Kan wel eens door deze puinbak spitten voor van gratis ellende
Die exchange slaat ook verder nergens op. Het is begonnen als een simpel projectje zodat de makers er wat leuks mee konden verdienen. Intussen is het een project met een marketcap van 2 mld en weten ze mijn god niet wat ze met het bedrag van de teamtokens moeten doen, dus dan maar een exchange bouwen. Want why not?Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:36:
[...]
Zolang ze dat volhouden en ze het waarmaken helemaal met je eens hor![]()
Tja na DOGEcoin lach ik toch niet zo hard meer.
Zo is het ook. Ik heb ook niet geinvesteerd in Safemoon omdat ik er zo'n vertrouwen in had. Toch heeft het mij al een leuke cent opgeleverd. Mijn inzet is er weer uit, dus ik speel nu met gratis geld. Als die gasten doen wat ze beloven dan gaan we echt nog hele gekke dingen zien. x10 vanaf hier en ik stap uit, dan kan ik onze dromen waarmaken in ieder geval. Shitcoin of nietMachlah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:45:
[...]
Het gaat niet om wie er harder lacht of wie er op dat moment 'gelijk' heeft of iets dergelijks. Als je er mooie winst mee pakt zal niemand je hier dat misgunnen.
en zo is het zeker. Maar pak tijdig winst en geloof die mooie verhaaltjes niet te veel en zorg dat je geen bagholder word. Die kans is namelijk wel extreem grootMachlah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:45:
[...]
Het gaat niet om wie er harder lacht of wie er op dat moment 'gelijk' heeft of iets dergelijks. Als je er mooie winst mee pakt zal niemand je hier dat misgunnen.
True, maar je hoeft dan ook maar een enkele keer goed gokken. Met je Safemoon heb je neem ik aan een x10 eruit gehaald ofzo? Zo'n coin moet nét ff de aandacht krijgen om naar een volgend prijsniveau te gaan om het sneeuwbal effect te creërenLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:42:
[...]
Dat klopt, maar je moet je beseffen dat er veel meer verliezers dan winnaars zijn met dit soort shitcoins
TJa, dus verkopen voor de rest zeg maaranti elppa schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:42:
[...]
achja slinger wat mooie namen/ woorden het universum in met gelikte plannen.....maar als het bear markt word het bear markt.....same shit over and over again. Hoe zullen ze het gaan noemen in 2025?
Maar als het zo voorspelbaar is allemaal. Dan zou je toch zeggen dat de veteranen hier dit hadden zien aankomen, en dit allemaal hadden kunnen doen
En nee SF zal de wereld niet veranderen. Ze hadden een leuk concept (10% fee voor kopen en verkopen) wat dacht ik? vrij nieuw is. Daarbij snelle groei en goede marketing. That's about it.
Ben zelf zo dom geweest dat ik instappen teveel gedoe vond op een vrijdagmiddag. Dus de maandag maar gedaan. en zo een x3 gemist.
en dat toont wel aan dat áls je er niet vroeg bij bent, je ook niet snel life-changing winsten zal maken. Maar vroeg erbij is véél risico op oplichting/pump&dump.
[ Voor 31% gewijzigd door Waah op 19-04-2021 14:50 ]
Ergste is nog dat ze daar nog 1 miljoen voor fundraisen. Heel toevallig is 1 iemand die een half miljoen heeft gedoneerd... en ook overal billboards neerzet. Als dat niet de DEV of familie van/vrienden van is.. dan eet ik mijn schoen opLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:46:
[...]
Die exchange slaat ook verder nergens op. Het is begonnen als een simpel projectje zodat de makers er wat leuks mee konden verdienen. Intussen is het een project met een marketcap van 2 mld en weten ze mijn god niet wat ze met het bedrag van de teamtokens moeten doen, dus dan maar een exchange bouwen. Want why not?
nice 100 fund gekregenGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:45:
[...]
https://bscscan.com/addre...58c011a0212bc4e7d3b1#code
// SkySwap
//
Ik heb vanaf volgende week 3 weken vakantie. Kan wel eens door deze puinbak spitten voor van gratis ellende
Haha hm ja wel iets meer dan dat. Vaak zijn er van die stealthlaunches die met gemak de x100 halen. Probleem is dat de liquidity zo laag is dat je met een paar dollar al 10% van de supply in handen hebt. Mocht je holden en willen sellen kan je dat vaak niet doen omdat de liquidity te laag is. De meeste mensen kopen de top bij zo'n launch omdat ze niet weten hoe je via het contract trade i.p.v. via PancakeSwap. En ja, dan kost het je alleen maar geld.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:47:
[...]
True, maar je hoeft dan ook maar een enkele keer goed gokken. Met je Safemoon heb je neem ik aan een x10 eruit gehaald ofzo? Zo'n coin moet nét ff de aandacht krijgen om naar een volgend prijsniveau te gaan om het sneeuwbal effect te creëren
't Is inderdaad meer om te huilen dan om te lachen. NFT's, DOGE, Safemoon, dit gaat helemaal nergens meer over. Een markt geregeerd door ADHD-hypers en -memers. Ik zou verdorie nog beginnen wensen dat de bear market begonnen is, zijn we eindelijk van die bullshit af. Crypto is sowieso al gebakken lucht, maar de laatste weken is het echt wel waanzin.knakworst schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:46:
Tja na DOGEcoin lach ik toch niet zo hard meer.
En hou op met die rationalisaties mensen. Ik gun je elke eurocent winst, maar sommige projecten zijn gewoon volstrekt quatsch. Stop met loepzuivere Ponzi schemes voor te stellen als game changers van de toekomst
ja klopt, maar daar heb ik de tijd niet voor. Ik focus me op BTC, en klein beetje op LTC, ADA, ETH en DOGE, waarbij ik eigenlijk alleen TA doe op BTC omdat ik daar ook leverage trade. Die shitcoins koop ik ergens einde bear en dump ze in de runup (vorige week Doge eruit gegooid....iets te vroeg, maar nog steeds idiote winst).Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:47:
[...]
TJa, dus verkopen voor de rest zeg maardas altijd de gok.
Maar als het zo voorspelbaar is allemaal. Dan zou je toch zeggen dat de veteranen hier dit hadden zien aankomen, en dit allemaal hadden kunnen doen
Nou zou ik ook lowgap high promising uber tech shitcoins kunnen gaan kopen, maar heb geen zin om het uit te zoeken. En geen enkele garantie dat die ook van de grond komen. Daar ga ik dus ook geen 0.2 btc in stoppen (wat ik minimaal in een alt zou steken). Wellicht loop ik dus mega gains mis....jammer dan. Mijn tactiek weet ik vrij zeker van dat het werkt, en ik weet dat bovenstaande shitcoins ook volgende bull markt nog bestaan (al verkoop ik het gros).
Maar ik snap supergoed dat bij de meer starters juist die nieuwe coins heel populair zijn. Ik zat in 2013/ 2014 ook in LTC, Vert, blackcoin, doge, niancoin, nano, feathercoin etc..... BTC-E trollbox for the win
Gewoon met metamask interacten met het contract? Of klik ik nu heel domLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:53:
[...]
niet weten hoe je via het contract trade i.p.v. via PancakeSwap.
Daar zit denk ik ook het verschil. Veel beginners gaan niet 0.2 BTC investeren.. in totaal. Laat staan een shitcoin. Als je voor 10$ een coin koopt die x100 gaat is dat een leuk begin. En hoe meer geld je er in hebt... hoe minder risico je gaat nemen. Tenminste, dat merk ik wel.anti elppa schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:55:
[...]
ja klopt, maar daar heb ik de tijd niet voor. Ik focus me op BTC, en klein beetje op LTC, ADA, ETH en DOGE, waarbij ik eigenlijk alleen TA doe op BTC omdat ik daar ook leverage trade. Die shitcoins koop ik ergens einde bear en dump ze in de runup (vorige week Doge eruit gegooid....iets te vroeg, maar nog steeds idiote winst).
Nou zou ik ook lowgap high promising uber tech shitcoins kunnen gaan kopen, maar heb geen zin om het uit te zoeken. En geen enkele garantie dat die ook van de grond komen. Daar ga ik dus ook geen 0.2 btc in stoppen (wat ik minimaal in een alt zou steken). Wellicht loop ik dus mega gains mis....jammer dan. Mijn tactiek weet ik vrij zeker van dat het werkt, en ik weet dat bovenstaande shitcoins ook volgende bull markt nog bestaan (al verkoop ik het gros).
Maar ik snap supergoed dat bij de meer starters juist die nieuwe coins heel populair zijn. Ik zat in 2013/ 2014 ook in LTC, Vert, blackcoin, doge, niancoin, nano, feathercoin etc
Diamond hands is een leuke phrase, maar niemand heeft ze volgens mij
Kon je SF traden via contract?Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:53:
[...]
Haha hm ja wel iets meer dan dat. Vaak zijn er van die stealthlaunches die met gemak de x100 halen. Probleem is dat de liquidity zo laag is dat je met een paar dollar al 10% van de supply in handen hebt. Mocht je holden en willen sellen kan je dat vaak niet doen omdat de liquidity te laag is. De meeste mensen kopen de top bij zo'n launch omdat ze niet weten hoe je via het contract trade i.p.v. via PancakeSwap. En ja, dan kost het je alleen maar geld.
Hoe meer geld je achter de hand hebt, hoe makkelijk het is om risico's te nemen. Een variant op geld maakt geld.Waah schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:03:
[...]
Daar zit denk ik ook het verschil. Veel beginners gaan niet 0.2 BTC investeren.. in totaal. Laat staan een shitcoin. Als je voor 10$ een coin koopt die x100 gaat is dat een leuk begin. En hoe meer geld je er in hebt... hoe minder risico je gaat nemen. Tenminste, dat merk ik wel.
Diamond hands is een leuke phrase, maar niemand heeft ze volgens mij
Zero.
idd, gewoon een SEND naar het contract adres van 0 BNB (in dit geval). Werkt, net 100 FUND gekregenGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:02:
[...]
Gewoon met metamask interacten met het contract? Of klik ik nu heel dom
True, maar doen mensen dat ookPelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:06:
[...]
Hoe meer geld je achter de hand hebt, hoe makkelijk het is om risico's te nemen. Een variant op geld maakt geld.
Exact dat. Ik ben in de positie dat ik af en toe best een gokje kan nemen. In die hoedanigheid ook ingestapt in Safemoon.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:06:
[...]
Hoe meer geld je achter de hand hebt, hoe makkelijk het is om risico's te nemen. Een variant op geld maakt geld.
Ja klopt. Dat had ik ook gedaan inderdaadMcPoowl schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:07:
[...]
idd, gewoon een SEND naar het contract adres van 0 BNB (in dit geval). Werkt, net 100 FUND gekregen
Ah. Ja ik denk het wel, want daar zitten natuurlijk al die PSC Router adressen tussen door die liquidity pools enzo.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:09:
[...]
Ja klopt. Dat had ik ook gedaan inderdaadMaar een sell doen op deze manier gaat lastig worden, ofniet?
Nee wat je zegt klopt, je MetaMask op BscScan koppelen aan de PancakeSwap routerGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:02:
[...]
Gewoon met metamask interacten met het contract? Of klik ik nu heel dom
Je kan met elke ERC20/BEP20 token dit soort dingen doen. Traden, liquidity toevoegen of weghalen, simpele transfers etc.
[ Voor 32% gewijzigd door Lunamous op 19-04-2021 15:19 ]
Kan je niet op Pancakeswap het contract handmatig toevoegen?Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:17:
[...]
Nee wat je zegt klopt, je MetaMask op BscScan koppelen aan de PancakeSwap router
Wat is Bπ ?MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:42:
[...]
Net iets teveel tekst voor een tegeltje, maar wat mij betreft komt deze in de WC te hangen als reminder.![]()
Misschien zoiets:
[Afbeelding]
Komen...
Mijn vrouw weer eens wat bijgepraat.
Zegt ze ineens:
‘Ja, en waarom begin jij niet zo’n cryptomunt of token dan?’ .
(45% bovenop inleg in 2 maanden was schijnbaar nog niet genoeg
Dus ik zeg ‘weet je wel niet wat daar allemaal bij komt kijken? ‘
‘Nee, wat dan?’
Dus? Wat heb je er eigenlijk voor nodig?
Marketing
Kennis natuurlijk
Maar wat heb je nodig aan hardware/infra
Eigenlijk?
Wat kost het om een token te ontwikkelen en onderhouden?
Gratis? 👀 Kan er niks gebeuren?Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:45:
[...]
https://bscscan.com/addre...58c011a0212bc4e7d3b1#code
// SkySwap
//
SHIB 🚀👀 gaat gewoon door, had ik me SHIB nog maar bewaard 😌
LEASH blijft ook maar doorgaan, die HODL ik nog wat langer
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2021 15:22 ]
nothing stops this train
Was zelf blij met de stijging van VET en extra ingestapt. Twijfel nu om te verkopen of wachten op de pump...wie zal het zeggen, altijd lastig. Had vanochtend maar weer moeten cashen tijdens die sprint naar de 27 cent!
[ Voor 21% gewijzigd door B-Bandit op 19-04-2021 15:21 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Stap 1; bedenken wat de fak je gaat toevoegen aan de wereld ouwereadytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:19:
Hier za natuurlijk wel geen normale antwoord op
Komen...![]()
Zegt ze ineens:
(45% bovenop inleg in 2 maanden was schijnbaar nog niet genoeg)
‘Nee, wat dan?’
Marketing
Kennis natuurlijk
Eigenlijk?
Ja, je kan elke BEP20 token op PancakeSwap traden maar je ziet alleen de verified tokens (die ze handmatig hebben toegevoegd aan de voorkant zeg maar). Je kan in PancakeSwap gewoon een contract adress invoeren bij je buy of sell, dan kan je die gewoon traden.Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:18:
[...]
Kan je niet op Pancakeswap het contract handmatig toevoegen?
readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:19:
Hier za natuurlijk wel geen normale antwoord op
Komen...![]()
Zegt ze ineens:
(45% bovenop inleg in 2 maanden was schijnbaar nog niet genoeg)
‘Nee, wat dan?’
Marketing
Kennis natuurlijk
Eigenlijk?
Is dit hoe safemoon is ontstaan?
Top. Bedankt voor die link. Ik ga nog eens goudzoeken de komende periode hierLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:23:
[...]
Ja, je kan elke BEP20 token op PancakeSwap traden maar je ziet alleen de verified tokens (die ze handmatig hebben toegevoegd aan de voorkant zeg maar). Je kan in PancakeSwap gewoon een contract adress invoeren bij je buy of sell, dan kan je die gewoon traden.
Ja sorry, heb toch stiekem bijgekocht.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:25:
Btc... kom op man..
Duurt vandaag wel ernstig lang om het naar de ledger te krijgen. Nouja, daar staat het al wel, maar het staat ook nog in de spotwallet.
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 19-04-2021 15:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
soms. uit pure verveling voorjaar 2017 zwaar aan het trollen geslagen met 3 personen. Mooncoin (die we in 2014 direct gemined hadden bij de start) pump gestart. Stukkie kopen, muur eronder bouwen, vervolgens zelf je eigen coins net erboven opkopen, en dan doorgaan tot het rolt.....na poosje pump van paar 100% en eruit. Zo doen veel wales dat nu ook nog steeds met veel shitcoins. Zit alleen 1 dik risico aan....dat je met zoveel coins eindigt dat je ze niet kwijt kan door de dunne orderboeken. mooncoin netwerk was toen ook al niet heel sterk meer.....dat we zelfs een minepool betaald hebben om paar dagen moon te draaien
Ook veel arbitrage gedaan in die tijd....tussen polo, bleutrade en nog 1 waar ik naam niet meer van weet (en ook niet meer bestaat). Soms gewoon 12h coins rond aan het sturen geweest per dag......
Maar dat soort onzin doe ik al ff niet meer
Nou daar gaat ie hoor. In 1 keer van 56000 naar 56500 en kijkekn waar we eindigen. Of wellicht als een kaars uit.Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:25:
Btc... kom op man..
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Alsof je een idee moet hebben. Je vindt gewoon iets uit waar de doorsnee Reddit onnozelaar gokker op springt omdat het:JW04 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:24:
Wat is je idee? Waarom een token en wat gaat die doen? Afhankelijk daarvan kun je verdere stappen overwegen.
a) goedkoop is
b) gehypet wordt
c) tegen het establishment is
d) woekerwinsten belooft
e) de whitepaper een onverstaanbare combinatie van buzzwords is
c) iets te maken heeft met memes / games / babes / sport
Eventjes naar binance gestuurd (beetje ETH) en omgezet naar AAVE en daarna naar BTC
Toch weer €275 aan btc in de tas
Heb jij er zoveel geld in zitten of verwacht je dat Safemoon nog een x100 of meer doet?Amens schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:39:
[...]
Eigenlijk heb ik een aantal doelen. Als Safemoon deze doelen waar kan maken heb ik niet zozeer veel geld, maar wel de vrijheid om bepaalde dingen in gang te zetten. Het zou het leven een stuk comfortabeler maken in ieder geval.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://bitcoinmagazine.n...achtrij-47-per-transactieSt@m schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:26:
[...]
Ja sorry, heb toch stiekem bijgekocht.
Duurt vandaag wel ernstig lang om het naar de ledger te krijgen. Nouja, daar staat het al wel, maar het staat ook nog in de spotwallet.
Het is ook aardig druk in de mempool.
Ja, dat duurt te lang..Luuk schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:35:
[...]
https://bitcoinmagazine.n...achtrij-47-per-transactie
Het is ook aardig druk in de mempool.
Annuleren en DOGE kopen dan maar..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
@Immutable Ik ben ook wel benieuwd naar die info. Het enige wat ik kan vinden is dat het jonkies zijn die de munt beheren en dat ze net pas gestart zijn met social media accounts voor de munt.Mooody schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:38:
[...]
Deze post is alleen zinvol zijn met een aantal bronnen die jouw woorden kracht zouden bijzetten.
Ben namelijk oprecht benieuwd, want ik twijfel ook nog....
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Same, kan er ook niet veel over vinden. Ik wil eigenlijk voor de 20 cent versie gaan, dus 12 maanden vasthouden...tymiek schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:36:
[...]
@Immutable Ik ben ook wel benieuwd naar die info. Het enige wat ik kan vinden is dat het jonkies zijn die de munt beheren en dat ze net pas gestart zijn met social media accounts voor de munt.
Dat klinkt toch verdacht veel als een idee..TomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:32:
[...]
Alsof je een idee moet hebben. Je vindt gewoon iets uit waar de doorsnee Reddit onnozelaar gokker op springt omdat het:
a) goedkoop is
b) gehypet wordt
d) woekerwinsten belooft
hahahaaha prachtig, maar eigenlijk ook treurig....want het is de waarheidTomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:32:
[...]
Alsof je een idee moet hebben. Je vindt gewoon iets uit waar de doorsnee Reddit onnozelaar gokker op springt omdat het:
a) goedkoop is
b) gehypet wordt
d) woekerwinsten belooft
In dat geval mag @readytoflow mijn "idee" voor zijn coin gebruiken. Met 10% van de supply als onkostenvergoeding ben ik al tevreden.JW04 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:38:
Dat klinkt toch verdacht veel als een idee..
al je shib weggedaan? ik hodl hem nog even voorlopigKol Nedra schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:20:
[...]
Gratis? 👀 Kan er niks gebeuren?
SHIB 🚀👀 gaat gewoon door, had ik me SHIB nog maar bewaard 😌
LEASH blijft ook maar doorgaan, die HODL ik nog wat langer
ik ga leash even bekijken
LEASH aka DOGE KILLER?
duur muntje...en helaas alleen uniswap dus daar waag ik mij niet aan met die ERC-20 trades. Doe liever aan BEP-20 met lage fees
[ Voor 17% gewijzigd door nemesis2212 op 19-04-2021 15:42 ]
SafeMoon heeft al een marketcap van 2 mld, een 100x betekend dezelfde marketcap als Ethereumzwembroek schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:34:
[...]
Heb jij er zoveel geld in zitten of verwacht je dat Safemoon nog een x100 of meer doet?
Zou dit soort munten aan je voorbij laten gaan, dit zijn ook de eerste die naar 0 gaan in een bear market.
heb net mn inleg in safemoon eruit gehaald. Rest laat ik staan.
Koers in trustwallet staat op circa 40 en na de swap als ik het terugreken heb ik er maar 32 voor teruggekregen.
doge heeft ook 1/5 van de marketcap van ETH. dus why notLunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:42:
[...]
SafeMoon heeft al een marketcap van 2 mld, een 100x betekend dezelfde marketcap als Ethereum![]()
Zou dit soort munten aan je voorbij laten gaan, dit zijn ook de eerste die naar 0 gaan in een bear market.
je verliest al 10% bij sellen he. en hoe hoog had je je slippage staan op pancakeswap? of heb je via bitmart gehandeld?Darrell schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:45:
ik snap er niks van.
heb net mn inleg in safemoon eruit gehaald. Rest laat ik staan.
Koers in trustwallet staat op circa 40 en na de swap als ik het terugreken heb ik er maar 32 voor teruggekregen.
Wat vinden de experts trouwens van SiaCoin? Hoi me niet echt met alts bezig, behalve ETH dan, maar ik vind het idee wel aardig.
Slippage stond op 11,8 en daar heb ik al rekening mee gehouden. Netto heb ik er zelfs maar 28 voor gekregen.nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:46:
[...]
je verliest al 10% bij sellen he. en hoe hoog had je je slippage staan op pancakeswap? of heb je via bitmart gehandeld?
Nouja dat zegt hij net, ALS het dezelfde MP als doge zou krijgen (50 miljard), gaat safe moon dus nog 'maar' 25 keer.nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:46:
[...]
doge heeft ook 1/5 van de marketcap van ETH. dus why not
:fill(white):strip_exif()/f/image/dI3SwZxBnDWACfDZxbE3Mh5X.png?f=user_large)
kom maar op met die moneyz!
85% van de geval ben ik het geld kwijt, maar 15% van geval gaat goed.
Safemoon is er 1 van en bv poocoin , ben nu ook gisteren ingestapt bij Moontoken ben benieuwd
To the moon. Wel frappant dat shit coins die eigenlijk niks doen, het geld opleveren.
Terwijl ze crypto promoten als het nieuwe systeem, maar de coins die eigenlijk er echt toe doen, bar weinig support hebben
waar kan info over Moontoken vinden?Fordius schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:52:
Ik doe vaak met de daytrade winst gedeelte stoppen in paar nieuwe coins.
85% van de geval ben ik het geld kwijt, maar 15% van geval gaat goed.
Safemoon is er 1 van en bv poocoin , ben nu ook gisteren ingestapt bij Moontoken ben benieuwd![]()
To the moon. Wel frappant dat shit coins die eigenlijk niks doen, het geld opleveren.
Terwijl ze crypto promoten als het nieuwe systeem, maar de coins die eigenlijk er echt toe doen, bar weinig support hebben
https://www.moontoken.io/
Ziet er vrij goed uit heb nu al bijna x2.5 inzet
Als dit beetje zelfde richting op gaat als safemoon gaat het wel leuk worden met al die shitcoins haha.
Precies dat dus, in precies die volgorde.readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:19:
Marketing
Kennis
Verder is een token lanceren op de ETH blockchain overigens enorm makkelijk, daar zijn gewoon tutorials over te vinden
It's easy to print money out of thin air.
Correctie: bedenken hoe je andere gaat overtuigen dat je wat gaat toevoegen aan de wereldpeterhhh schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:21:
[...]
Stap 1; bedenken wat de fak je gaat toevoegen aan de wereld ouwe
Het hoeft helemaal niet te lukken of te werken. Sterker nog: dat wil je voorkomen, want als je product eenmaal werkt (en wellicht niet zoveel gebruikt wordt) dan gaan mensen je coin verkopen.
[ Voor 67% gewijzigd door Richh op 19-04-2021 16:02 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ik kwam deze tegen, 4chan moonboys hebben clover gecreeerd?tymiek schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:36:
[...]
@Immutable Ik ben ook wel benieuwd naar die info. Het enige wat ik kan vinden is dat het jonkies zijn die de munt beheren en dat ze net pas gestart zijn met social media accounts voor de munt.
https://www.reddit.com/r/...s_of_a_real_project_that/
Laat maar komen die bearmarket, want het niveau is wel heel laag gezonken. De veelheid aan ordinaire cashgrabs, idiote namen, blinde fomo, etc. Zelfs voor crypto begrippen is het belachelijk momenteel.
/Rant
Edit: en het eerste dat ik na deze post weer lees gaat over 'poocoin'
[ Voor 8% gewijzigd door Antifon op 19-04-2021 16:03 ]
Alleen maar shitcoins
JW04 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:24:
[...]
Wat is je idee? Waarom een token en wat gaat die doen? Afhankelijk daarvan kun je verdere stappen overwegen.
Is dit hoe safemoon is ontstaan?
peterhhh schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:21:
[...]
Stap 1; bedenken wat de fak je gaat toevoegen aan de wereld ouwe
Nee joh... haha dat ga ik niet doen. Vroeg het me ook gewoon af.
TomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:40:
[...]
In dat geval mag @readytoflow mijn "idee" voor zijn coin gebruiken. Met 10% van de supply als onkostenvergoeding ben ik al tevreden.
Wat voormkosten maak je bijv bij een Safemoon? Nut heeft ie niet denk ik. Maar heb je daar veel hardware/infra voor nodig?
Of is t mss een 13 jarig knulletje die op z’n zolderkamer een lambo aan het uitzoeken is.
Contractje aanmaken kost ongeveer ~20 dollar. Als je eigen liquidity toevoegt is dat een investering die je doet, maar als je het grootster aanpakt maak je gewoon een presale op DxSale. Dat kost je ongeveer 0.6 BNB. Vervolgens pak je een paar % van de tokens voor marketing en het team, laten we zeggen 4% voor beide.Van de presale op DxSale stop je maar 80% in de liquidity pool, de andere 20% is voor jezelf. Als je dus een presale van 100BNB doet, verdien je dus 20BNB + de teamtokens die je later nog kan sellen.readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:04:
[...]
[...]
[...]
Wat voormkosten maak je bijv bij een Safemoon? Nut heeft ie niet denk ik. Maar heb je daar veel hardware/infra voor nodig?
Of is t mss een 13 jarig knulletje die op z’n zolderkamer een lambo aan het uitzoeken is.
Totale kosten: iets meer dan 250 dollar en wat kennis van Solidity
edit: Kosten op Ethereum liggen wel fors hoger
edit2: Oja, en een website als je legit wilt overkomen. Zal je ongeveer een tientje kosten voor het domein voor een jaar, hosting doe je gewoon gratis via een grote cloud hoster als Netlify.
[ Voor 10% gewijzigd door Lunamous op 19-04-2021 16:12 ]
Yes LEASH idd, niet alleen uniswap hoor, ik heb hem namelijk op Hotbit. Evenals SHIB had ik daar.nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:40:
[...]
al je shib weggedaan? ik hodl hem nog even voorlopig
ik ga leash even bekijken
LEASH aka DOGE KILLER?
duur muntje...en helaas alleen uniswap dus daar waag ik mij niet aan met die ERC-20 trades. Doe liever aan BEP-20 met lage fees
Ja heb alle SHIB verkocht, heb wel een nieuwe buy order (laag) klaar staan maar die is nog niet gehit.
Aangezien ze beide enorm hard stijgen ga ik ook wanneer BONE komt (die ook van ShibaSwap is) gelijk kopen 👀 release: tba
https://www.shibatoken.com/
nothing stops this train
Ok...wordt het niet tijd voor een Tweakmoon dan? Met z’n allen 20/30% verdelen. Hoppa...Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:08:
[...]
Contractje aanmaken kost ongeveer ~20 dollar. Als je eigen liquidity toevoegt is dat een investering die je doet, maar als je het grootster aanpakt maak je gewoon een presale op DxSale. Dat kost je ongeveer 0.6 BNB. Vervolgens pak je een paar % van de tokens voor marketing en het team, laten we zeggen 4% voor beide.Van de presale op DxSale stop je maar 80% in de liquidity pool, de andere 20% is voor jezelf. Als je dus een presale van 100BNB doet, verdien je dus 20BNB + de teamtokens die je later nog kan sellen.
Totale kosten: iets meer dan 250 dollar en wat kennis van Solidity
Stroomkosten?readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:04:
[...]
[...]
[...]
Misschien tijd voor een blockchain 101?
Het idee is dat het decentralized werkt... En dus niet op 1 server op een nerd-zolderkamer
Je hebt er letterlijk niks voor nodig; voorbeeld code is overal te vinden. Zelfs de fancy website templates staan online. Vervolgens zorg je voor een groot aanbod en is het afwachten tot er genoeg mensen een cent willen betalen.
Het is niet verwonderlijk dat talloze gure gastjes in 2017 opeens een cryptocoin hadden "ontwikkeld"...
Beetje coding kennis en €500 is ruim voldoende.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!