En was trouwens via pancakeswapnemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:46:
[...]
je verliest al 10% bij sellen he. en hoe hoog had je je slippage staan op pancakeswap? of heb je via bitmart gehandeld?
En je hebt zelf nooit zoiets gehad van, dat gaan we proberen?Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:08:
[...]
Contractje aanmaken kost ongeveer ~20 dollar. Als je eigen liquidity toevoegt is dat een investering die je doet, maar als je het grootster aanpakt maak je gewoon een presale op DxSale. Dat kost je ongeveer 0.6 BNB. Vervolgens pak je een paar % van de tokens voor marketing en het team, laten we zeggen 4% voor beide.Van de presale op DxSale stop je maar 80% in de liquidity pool, de andere 20% is voor jezelf. Als je dus een presale van 100BNB doet, verdien je dus 20BNB + de teamtokens die je later nog kan sellen.
Totale kosten: iets meer dan 250 dollar en wat kennis van Solidity
edit: Kosten op Ethereum liggen wel fors hoger
edit2: Oja, en een website als je legit wilt overkomen. Zal je ongeveer een tientje kosten voor het domein voor een jaar, hosting doe je gewoon gratis via een grote cloud hoster als Netlify.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
hoe koop jij via ETH blockchain? dont! zonde van de feesBobmeister schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:13:
Kan je shib eigenlijk ook ergens kopen zonder 100 euro aan fees kwijt te zijn.
je kan shib op Hotbit kopen. Stuur er wat geld heen vanaf binance ofzo en je kan het zo weer terug sturen naar binance als je wat winst hebt
Je bent dus 85% van al je winst kwijt?Fordius schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:52:
Ik doe vaak met de daytrade winst gedeelte stoppen in paar nieuwe coins.
85% van de geval ben ik het geld kwijt, maar 15% van geval gaat goed.
Safemoon is er 1 van en bv poocoin , ben nu ook gisteren ingestapt bij Moontoken ben benieuwd![]()
To the moon. Wel frappant dat shit coins die eigenlijk niks doen, het geld opleveren.
Terwijl ze crypto promoten als het nieuwe systeem, maar de coins die eigenlijk er echt toe doen, bar weinig support hebben
Ja, maar met de rest gaat hij x1000
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Hungry bear gaat lekker man, al mijn BTC geld in HUNGRY gestopt
is BONE niet al te traden bij HOTBIT? het lijkt er wel op als ik het zo zieKol Nedra schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:12:
[...]
Yes LEASH idd, niet alleen uniswap hoor, ik heb hem namelijk op Hotbit. Evenals SHIB had ik daar.
Ja heb alle SHIB verkocht, heb wel een nieuwe buy order (laag) klaar staan maar die is nog niet gehit.
Aangezien ze beide enorm hard stijgen ga ik ook wanneer BONE komt (die ook van ShibaSwap is) gelijk kopen 👀 release: tba
https://www.shibatoken.com/
Eerlijk gezegd zie ik het wel zeggen..readytoflow schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:12:
[...]
Ok...wordt het niet tijd voor een Tweakmoon dan? Met z’n allen 20/30% verdelen. Hoppa...
nah ik heb zn ding dat ik 200 in shitcoins doe haha.
Maar dat word ruimschoots goed gemaakt door gewoon die 15% goed te raden.
Safemoon had ik bij launch gehaald en nog steeds vast en dies ruim en dan ruim meer waard dan wat ik geinvesteerd heb ik kut coins.
Poocoin had ik ook heel laag ingekocht die was laatst zelf boven 5 dollar waard.
Geloof me die paar kut coins tegen 1x raak hitten is het echt wel waard
Daarnaast speel je gewoon met daytrade winsten niet met de hodl winsten.
Day trade winst kun je zo verspelen. ( xrp / vechain daytrade ik redelijk veel mee haha ) na dip bij gekocht en weer verkocht weer bijgekocht en hopelijk straks weer verkopen
dan weet shitcoins halen en hopen op jackpot. ( ik koop dan wel vooral shitcoins waar beetje hype omheen hangt natuurlijk en niet letterlijke elke kut coin haha )
Hotbit, volume is zelfs hoog daar.Bobmeister schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:13:
Kan je shib eigenlijk ook ergens kopen zonder 100 euro aan fees kwijt te zijn.
Grote nadeel Hotbit is wel dat daytraden niet echt een optie is, ze hebben te vaak maintenance. En dan gelijk ook 2 uur niet bereikbaar, dus let erop.
Voor de rest als je geen haast hebt is het een oke/prima exchange server.
nothing stops this train
Ik ook-Naamloos- schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:20:
Eerlijk gezegd zie ik het wel zitten..
Je moet natuurlijk ook gewoon een grote portie geluk hebben om het een beetje te laten aanslaan.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Antifon schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:02:
Ik begin toch ook wel aardig shitcoin moe te worden. Nu kon ik altijd wel lachen om een nieuwe trollcoin op zijn tijd, met Doge als mooiste voorbeeld, maar het loopt nu echt de spuigaten uit.
Laat maar komen die bearmarket, want het niveau is wel heel laag gezonken. De veelheid aan ordinaire cashgrabs, idiote namen, blinde fomo, etc. Zelfs voor crypto begrippen is het belachelijk momenteel.![]()
/Rant
Edit: en het eerste dat ik na deze post weer lees gaat over 'poocoin'
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o0iERTPw50cxvhAdWJUoy7XA.jpg?f=user_large)
Er staat BONE DogData, dat is een andere shitcoin.nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:20:
[...]
is BONE niet al te traden bij HOTBIT? het lijkt er wel op als ik het zo zie
Die van ShibaSwap gaat BONE Shiba Inu bone heten
nothing stops this train
Ach. Met een pakkend naam, goede marketing, wat investering en t belangrijkste.. een goede community (Tweakers) zie ik t wel slagen.TomTorquay schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:22:
[...]
Ik ook
Je moet natuurlijk ook gewoon een grote portie geluk hebben om het een beetje te laten aanslaan.
We zijn hier een grote community met veel kennis in allerlei soorten branches.. Een iemand die hier verstand van heeft, mag van mij part hierover een topic openen. Als ik t goed heb gelezen is het niet echt moeilijk?
Ik ben wel weer klaar voor de volgende lift off. Sinds vanmorgen gebeurt er niet zoveel meer.Het Fantoom schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:19:
Hungry bear gaat lekker man, al mijn BTC geld in HUNGRY gestopt
Ah was jij die Whale op Cryptsy destijdsanti elppa schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:27:
[...]
soms. uit pure verveling voorjaar 2017 zwaar aan het trollen geslagen met 3 personen. Mooncoin (die we in 2014 direct gemined hadden bij de start) pump gestart. Stukkie kopen, muur eronder bouwen, vervolgens zelf je eigen coins net erboven opkopen, en dan doorgaan tot het rolt.....na poosje pump van paar 100% en eruit. Zo doen veel wales dat nu ook nog steeds met veel shitcoins. Zit alleen 1 dik risico aan....dat je met zoveel coins eindigt dat je ze niet kwijt kan door de dunne orderboeken. mooncoin netwerk was toen ook al niet heel sterk meer.....dat we zelfs een minepool betaald hebben om paar dagen moon te draaien![]()
Ook veel arbitrage gedaan in die tijd....tussen polo, bleutrade en nog 1 waar ik naam niet meer van weet (en ook niet meer bestaat). Soms gewoon 12h coins rond aan het sturen geweest per dag......
Maar dat soort onzin doe ik al ff niet meer
Uiteindelijk zijn al mijn Mooncoins verloren gegaan met de exit scam..
Helemaal mee eens, sorry als ik deze discussie ook een beetje aanwaai. Ik zal me weer een paar weekjes gedeist houden. Poocoin is trouwens wel legit, begon als meme token maar hebben de beste charts op BSC intussen. No jokeAntifon schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:02:
Ik begin toch ook wel aardig shitcoin moe te worden. Nu kon ik altijd wel lachen om een nieuwe trollcoin op zijn tijd, met Doge als mooiste voorbeeld, maar het loopt nu echt de spuigaten uit.
Laat maar komen die bearmarket, want het niveau is wel heel laag gezonken. De veelheid aan ordinaire cashgrabs, idiote namen, blinde fomo, etc. Zelfs voor crypto begrippen is het belachelijk momenteel.![]()
/Rant
Edit: en het eerste dat ik na deze post weer lees gaat over 'poocoin'
Hoe denk je dat ik aan die kennis kom?Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:15:
[...]
En je hebt zelf nooit zoiets gehad van, dat gaan we proberen?
De beruchte Gerrit Z.bekend van het te goedkoop inwisselen van de gulden door de euro
wordt momenteel ook verdacht van witwassen bij de ABN bank.
Net als zijn voormalige collega Ralf H. van de ING.
Ditmaal zijn ze betrokken bij grote witwas transakties bij deze banken.
Zoals bekend worden crypto's hiervoor gebruikt doch in deze gevallen gebeurde het met veilige
valuta zoals de euro.
Einde persbericht.
Hang them high or jump fuckers.!!
wordt momenteel ook verdacht van witwassen bij de ABN bank.
Net als zijn voormalige collega Ralf H. van de ING.
Ditmaal zijn ze betrokken bij grote witwas transakties bij deze banken.
Zoals bekend worden crypto's hiervoor gebruikt doch in deze gevallen gebeurde het met veilige
valuta zoals de euro.
Einde persbericht.
Hang them high or jump fuckers.!!
duh alles wordt geinvesteerd in DogeHungryMoonSafe!Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:25:
En als toppunt zakt btc straks ook nog door zijn hoeven..
We hebben al eens een tweakerscoin gehad. Iedereen genaaid en de funds zijn gestolen. Ander onderwerp graag.-Naamloos- schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:25:
[...]
Ach. Met een pakkend naam, goede marketing, wat investering en t belangrijkste.. een goede community (Tweakers) zie ik t wel slagen.
We zijn hier een grote community met veel kennis in allerlei soorten branches.. Een iemand die hier verstand van heeft, mag van mij part hierover een topic openen. Als ik t goed heb gelezen is het niet echt moeilijk?
Zero.
Wie gaat onze winst betalen dan?-Naamloos- schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:25:
[...]
Ach. Met een pakkend naam, goede marketing, wat investering en t belangrijkste.. een goede community (Tweakers) zie ik t wel slagen.
Ik bedoel, wie wordt onze doelgroep? We gaan toch niet onze Tweakers community de top laten kopen?

Wow, dat heb ik gemist... Wtf! Wanneer was dat?Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:27:
[...]
We hebben al eens een tweakerscoin gehad. Iedereen genaaid en de funds zijn gestolen. Ander onderwerp graag.
[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 19-04-2021 16:29 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jep, schiet echt niet op. Gaan we weer een forse dip krijgen?Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:25:
En als toppunt zakt btc straks ook nog door zijn hoeven..
Verwijderd
Doe nou niet. De vorige "tweaker" coin is ook in een fiasco geeindigd. Geld weg.-Naamloos- schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:25:
[...]
Maar wat is een shitcoin?freshprince schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:02:
Deze slowchat is toch echt REKT gegaan.
Alleen maar shitcoins
Al dat gelul over hungrymoonship en ondertussen heeft BTC de weg naar beneden weer gevonden

Meen je niet? Kennelijk voor mijn tijd nogPelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:27:
[...]
We hebben al eens een tweakerscoin gehad. Iedereen genaaid en de funds zijn gestolen. Ander onderwerp graag.
Mag toch hopen van niet.. maar niemand heeft interesse in btc tegenwoordig dus grote kans van wel..WoodyWindoW schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:28:
[...]
Jep, schiet echt niet op. Gaan we weer een forse dip krijgen?
Zero.
Doge trekt hem zo wel weer omhoog...Mr.P!nk schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:28:
Al dat gelul over hungrymoonship en ondertussen heeft BTC de weg naar beneden weer gevonden
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Idd, BTC is passé. Als je als coin niet minstens 50% per week oplevert doe je niet meenemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:27:
[...]
duh alles wordt geinvesteerd in DogeHungryMoonSafe!
Wellicht als BTC omgedoopt wordt naar shittycoin ofzo.. als een poocoin het al lekker doet, wat moet een echte shitcoin dan wel doen..Pelox schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:29:
[...]
Mag toch hopen van niet.. maar niemand heeft interesse in btc tegenwoordig dus grote kans van wel..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Een tweakers coin, erg interessant.Wist niet dat die er al was. Met zoveel leden hier kunnen we genoeg mensen informeren?
BTC is going down..? Zoveel groen als ik vorige week zag, zoveel rood zie ik nu..
BTC is going down..? Zoveel groen als ik vorige week zag, zoveel rood zie ik nu..
En die shitcoins hebben alleen met USDT als pairing (toch?), dus mij lijkt mocht BTC keihard vallen heeft dat geen invloed op die shibasafedogebears
nothing stops this train
Gokken op Shitcoins is net als internet dating als je het mij vraagt...Lunamous schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:42:
[...]
Dat klopt, maar je moet je beseffen dat er veel meer verliezers dan winnaars zijn met dit soort shitcoins
Ik had graag vol enthousiasme gesproken over koning BTC. Maar zolang deze het laat afweten zijn de nieuwe BSC shitcoins wat interessantere gespreksstof.Mr.P!nk schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:28:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kan iemand even een OTA update pushen naar ome Bitcoin?
Hij heeft wat moeite de juiste weg te vinden lijkt het
Hij heeft wat moeite de juiste weg te vinden lijkt het
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
idd btc is zo achterhaalt met zijn winst. maar het is wel hilarisch eigelijk als zoveel mensen in BTC zitten en die zien hem 5% stijgen in een week en mensen in shitcoins die zien hem x5 of x10 gaan in een week. tja dan is de keus snel gemaakt gok ik zoHet Fantoom schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:30:
[...]
Idd, BTC is passé. Als je als coin niet minstens 50% per week oplevert doe je niet mee
zomaar gekregen of zelf getransferd?green-tea schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:32:
Schrok me vanmiddag de pleuris toen ik dit zag, hopelijk een voorbode;
[Afbeelding]
Haha... ja vroeger schreven ze met de hand... en omdat er nog geen boeken (die papieren dingen die meubels en zo stabiel kunnen maken) gedrukt werden, werd er veel moeite gedaan om het er mooi uit te laten zien.
En dan krijg je door al die krullen onleesbare letters. Mss zouden we in dat lettertype over onze crypto moeten praten. Dan weten newbies niet welke coin het precies is.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Que? Doe mij ook zo'n "gift"green-tea schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:32:
Schrok me vanmiddag de pleuris toen ik dit zag, hopelijk een voorbode;
[Afbeelding]
Verwijderd
Enkel omdat al die internethelden waar het -90% gaat niets van zich laten horen. Waar zijn de Triliumhelden van vorige week?nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:32:
[...]
idd btc is zo achterhaalt met zijn winst. maar het is wel hilarisch eigelijk als zoveel mensen in BTC zitten en die zien hem 5% stijgen in een week en mensen in shitcoins die zien hem x5 of x10 gaan in een week. tja dan is de keus snel gemaakt gok ik zo
Die staat inmiddels van 7 dollar op 38cent.
Gaan we weer. Volatiele kutcrypto. Ik ga in de pokemonkaarten. De groeten.
trillium vliegt naar beneden idd maar still farming ingameVerwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:34:
[...]
Enkel omdat al die internethelden waar het -90% gaat niets van zich laten horen. Waar zijn de Triliumhelden van vorige week?
Die staat inmiddels van 7 dollar op 38cent.
Nee de waarde hoort rond de 1500$ te zijn niet 6300$.
Het slaat eigenlijk nergens op ben ik zeker met je eens;Gelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:31:
[...]
Ik had graag vol enthousiasme gesproken over koning BTC. Maar zolang deze het laat afweten zijn de nieuwe BSC shitcoins wat interessantere gespreksstof.
Moet je nu eens kijken;
SHIB +48% afgelopen 24 uur (+afgelopen week duizenden % omhoog)
LEASH nu +135% omhoog
Safemoon +132%
Hungrybear +129%
nothing stops this train
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nee gast, is mijn verjaardag en heb veel DogeAlpina schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:38:
En morgen 20-4 Doge een megapump of wat is precies de bedoeling?
World dominanceAlpina schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:38:
En morgen 20-4 Doge een megapump of wat is precies de bedoeling?
Do you even Doge bro?
[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 19-04-2021 16:39 ]
Koning Bitcoin is even aan het uitleggen waar het nu eigenlijk om draaitGelukszoekr schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:31:
[...]
Ik had graag vol enthousiasme gesproken over koning BTC. Maar zolang deze het laat afweten zijn de nieuwe BSC shitcoins wat interessantere gespreksstof.
Rond 45-40k ga ik de tekst boven mijn avatar weer aanpassen. Denk ik.
En we gaan rekt
[ Voor 6% gewijzigd door roflexx op 19-04-2021 16:41 ]
Maar ff serieus, als je kijkt wat voor geweld er bij doge plaats vind, zal best wat weg trekken van BTC. Sterker nog, hele markt is down maar doge up.Richh schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:40:
[...]
Koning Bitcoin is even aan het uitleggen waar het nu eigenlijk om draaitzolang al die shitcoins moonen is er te weinig koopkracht om Bitcoin naar nieuwe ATH's te drukken.
Rond 45-40k ga ik de tekst boven mijn avatar weer aanpassen. Denk ik.
Hehehe, life is good jongens.
90% in de top 10 geïnvesteerd en met 5% in Safemoon gestapt op 36.
Na x5 met de helft uitgestapt en in Cake omgezet die loopt te bakken. Na x10 20% omgezet in hungrybear.
Nu is ineens 40% van mijn portfolio shitcoin. (En als je de flowchart van Jaapio gebruikt zelfs 65%)
Heb mijn inleg zo'n beetje in BTC, ETH en DOT staan, de rest is "overwaarde".
Ik ben begin dit jaar pas gestart (BTC=27k) en denk dat de meesten die dit jaar gestart zijn met deze reden shitcoin-goes-moon-hunter zijn.
Stomme safemoon doet x10, BTC in 4 maanden "slechts" x2.
Anyhow, Ik ben dr blij mee. Heb een ledger besteld en ga gewoon komende maanden mijn hodl potje opzetten.
Alles behalve KCS trouwens, dat is wel echt een Kutcoin waar ik op 18,4 dollar ben in gefomo'd als the next BNB...
90% in de top 10 geïnvesteerd en met 5% in Safemoon gestapt op 36.
Na x5 met de helft uitgestapt en in Cake omgezet die loopt te bakken. Na x10 20% omgezet in hungrybear.
Nu is ineens 40% van mijn portfolio shitcoin. (En als je de flowchart van Jaapio gebruikt zelfs 65%)
Heb mijn inleg zo'n beetje in BTC, ETH en DOT staan, de rest is "overwaarde".
Ik ben begin dit jaar pas gestart (BTC=27k) en denk dat de meesten die dit jaar gestart zijn met deze reden shitcoin-goes-moon-hunter zijn.
Stomme safemoon doet x10, BTC in 4 maanden "slechts" x2.
Anyhow, Ik ben dr blij mee. Heb een ledger besteld en ga gewoon komende maanden mijn hodl potje opzetten.
Alles behalve KCS trouwens, dat is wel echt een Kutcoin waar ik op 18,4 dollar ben in gefomo'd als the next BNB...
Ik denk dat het andersom is. De hele markt gaat down omdat DOGE up gaat. De ubershitcoin der shitcoins. Handelaren vertrouwen het niet meer.mannowlahn schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:41:
[...]
Maar ff serieus, als je kijkt wat voor geweld er bij doge plaats vind, zal best wat weg trekken van BTC. Sterker nog, hele markt is down maar doge up.
Nee, markt is down omdat BTC niet doorzet, dat begon al voor dogefRiEtJeSaTe schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:42:
[...]
Ik denk dat het andersom is. De hele markt gaat down omdat DOGE up gaat. De ubershitcoin der shitcoins. Handelaren vertrouwen het niet meer.
Nou, doe dan maar eindelijk eens 49K, hebben we dat gehad..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is het nog zondag? Wat er in 12u bij is gekomen weer in 30min eruit...
Zekermannowlahn schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:41:
[...]
Maar ff serieus, als je kijkt wat voor geweld er bij doge plaats vind, zal best wat weg trekken van BTC. Sterker nog, hele markt is down maar doge up.
In the end gaan de winsten toch naar Bitcoin, althans das mijn verwachting...
BTC hodlen is geen probleem ook niet als die nu een correctie krijgt... Alts hodlen op dit moment wel. Behalve mijn BNB en ETH, want die doen het goed.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Nergens last van met VET.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:48:
BTC hodlen is geen probleem ook niet als die nu een correctie krijgt... Alts hodlen op dit moment wel. Behalve mijn BNB en ETH, want die doen het goed.
Die gaat gewoon ff een double bottom doenMr.P!nk schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:28:

BTC buyorder gezet op 50.6k
Ik hoop eigenlijk niet dat die hit 🥺
Ik hoop eigenlijk niet dat die hit 🥺
nothing stops this train
die had ik niet. Toch maar even uitgestapt met KSM ook... die zakt door een belangrijke support heen (en stonden niet in staking)
Verwijderd
Haha ach heerlijk toch. Zou zo wat om kunnen gaan kutten met wat kleingeld, maar dat laat ik met alle liefde over aan de nieuwe instroomBTC100K2021 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:45:
[...]
Hahaha, ja BTC holden voelt als het houden van staatsobligaties vergeleken met die ongein.
Eerst SUSHI, CAKE, BAKE, BIFI etc. Nu safemoon en hungrybear.
Ben benieuwd wat er hierna allemaal komt
Ik gok op iets met meeuwen of spechten.
Redwood Pecker ofzo.
hahaha cryptsy was ook mooi, met die ouwe scammert big vern........Ben daar nog wat shitcoins kwijtgeraakt volgens mij. Gelukkig niet veel. Meeste ben ik kwijtgeraakt bij BTC-E met die kut FBI hack. Wel bijna alles weer terug gekregen via tokens. Verder nog beetje kwijt geraakt bij Bter volgens mijpaul-s83 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:26:
[...]
Ah was jij die Whale op Cryptsy destijds![]()
Uiteindelijk zijn al mijn Mooncoins verloren gegaan met de exit scam..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb de charts ff niet voor me, maar lag de 55.2K niet rond de 0.618 lijn?elektriekert schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:49:
[...]
Die gaat gewoon ff een double bottom doen
Dan zouden we een redelijk goede bounce mogen verwachten, tenzij de beren anders beslissen
Steven Seagull tokenVerwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:51:
[...]
Haha ach heerlijk toch. Zou zo wat om kunnen gaan kutten met wat kleingeld, maar dat laat ik met alle liefde over aan de nieuwe instroom![]()
Ben benieuwd wat er hierna allemaal komt![]()
Redwood Pecker ofzo.
woody woodpeckerVerwijderd schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:51:
[...]
Haha ach heerlijk toch. Zou zo wat om kunnen gaan kutten met wat kleingeld, maar dat laat ik met alle liefde over aan de nieuwe instroom![]()
Ben benieuwd wat er hierna allemaal komt![]()
Redwood Pecker ofzo.
Mijn order (blauwe lijn) nét niet aangetikt
Maar misschien moet 'ie nog lager gezet worden nu het rap onderuit gaat
Gisteren met crypto begonnen via bitvavo, zit nu op HOT en VET, HOT voornamelijk om te kijken of ik op korte termijn veel mee zal kunnen pakken, zo niet dan pak ik mn verlies. Zit er aan te denken nog beetje op NEO en/of ADA en flink op ETH voor long-term, denk dat die laatste handiger is als beginner dan BTC?
Totaal ongefundeerd (voorgevoel), maar ik denk dat ie nog wel geraakt gaat worden... en misschien nog wel wat lager dan dat.Qunix schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:54:
[Afbeelding]
Mijn order (blauwe lijn) nét niet aangetikt
Maar misschien moet 'ie nog lager gezet worden nu het rap onderuit gaat
Precies... Don't catch a falling knife.MicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:56:
[...]
Totaal ongefundeerd (voorgevoel), maar ik denk dat ie nog wel geraakt gaat worden... en misschien nog wel wat lager dan dat.
Ik heb geduld dus ik wacht wel af.
Als je letterlijk NU instapt: BTC. Volatiliteit in de alts is bizar atm.Veertien14 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:55:
Gisteren met crypto begonnen via bitvavo, zit nu op HOT en VET, HOT voornamelijk om te kijken of ik op korte termijn veel mee zal kunnen pakken, zo niet dan pak ik mn verlies. Zit er aan te denken nog beetje op NEO en/of ADA en flink op ETH voor long-term, denk dat die laatste handiger is als beginner dan BTC?
Ik zou gewoon ook een substantieel deel in btc gooien, of wil je van je fouten leren?Veertien14 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:55:
Voor je het weet zitten we op 47kQunix schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:57:
[...]
Precies... Don't catch a falling knife.
Ik heb geduld dus ik wacht wel af.
Dit is toch gewoon een ABC-tje omlaag, en dit was de A-leg.
Nu terug naar 57k, en dan naar 54.5k en daarna MOOOON
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
HOT zit al sinds 4 april zo'n beetje in een neerwaartse trend, met VET zou je wat meer geluk kunnen hebben.Veertien14 schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:55:
Zeg je nu maar zomaar iets?!mjjveldt schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:00:
Sowieso moon. Maar wanneer? Mijn geduld raakt op.mjjveldt schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:00:
:fill(white):strip_exif()/f/image/7z9CxIZhRjsg6qZiSWQ8atM9.png?f=user_large)
Zoiets?
(voor t weekend getekend)
bestaat die token? een van mijn favo slechte action heroes van vroeger 😂
BTC heeft gewoon wat meer last van dat blue monday gevoel dan anders. Wat wil je met zo'n party gisteren?
Doe mij maar Chuck Norris token... die brengt de maan gewoon naar de aarde.nemesis2212 schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:02:
[...]
bestaat die token? een van mijn favo slechte action heroes van vroeger 😂
Ja, beetje hopium op een bounce. Maar nu misschien gelijk naar de 54.5k (oude CME-gap)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ondertussen is tokocrypto uit de as herrezen en doet even een Safemoontje. Je verwacht het niet met die binance shitcoins.
haha Big Vern ja. Mooie soap was dat. Ik was er gelukkig net op tijd weg met m'n ico shitcoinverzamelinganti elppa schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:52:
[...]
hahaha cryptsy was ook mooi, met die ouwe scammert big vern........Ben daar nog wat shitcoins kwijtgeraakt volgens mij. Gelukkig niet veel. Meeste ben ik kwijtgeraakt bij BTC-E met die kut FBI hack. Wel bijna alles weer terug gekregen via tokens. Verder nog beetje kwijt geraakt bij Bter volgens mij
42,690 (in euros) is het laagst denk ik... Komt goed uit morgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 19-04-2021 17:06 ]
ook goed! ik zie hem wel verschijnen op pancakeswap...hopelijkMicroWhale schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:03:
[...]
Doe mij maar Chuck Norris token... die brengt de maan gewoon naar de aarde.
Waardeloze fiat coin. Ik zou er niet in handelen hoor.jostefa schreef op maandag 19 april 2021 @ 17:07:
Wat zijn euros?

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!