Mijn voorspelling van een week geleden voor in mijn traders groep. We raken bearish op korte termijn omdat we de paarse lijn niet bovenkomen. Dat is gebeurd, lijnen kloppen ook allemaal. Zie ook mijn post hier:
[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3
En ik zie nu heel veel traders dezelfde fout maken als in 2017. Ze gaan op koopjes jacht in de run zojuist omhoog, want oh oh wat is alles goedkoop.
En dus kunnen we op een termijn van 1 week een 2e liquidatie golf verwachten, de whales komen uw coins halen tot u bearish geraakt en dan pas gaat de koers stabiliseren.
Ik voorspel u een grote teleurstelling bij de amateur traders komende week nog, 2x genaaid worden in 1 week wie had dat durven denken
Kijk naar het verleden van de bitcoin.....
Als je koopjes wilt scoren doe dat dan ook in de echte dip als de backwardation oploopt in de tientallen procenten, dan kan je komende weken echt mooie runs maken, als de liquidatie meters paars uitslaan dan moet je erbij zijn
Afgelopen dagen zijn bij coins als DOGE en VET de shorts massaal geliquideerd, dus de meeste traders durven niet meer short te gaan.... dat is het slechtse scenario voor een coin. Toen niemand meer short durfde op Gameshop, wat deed die toen?
[
Voor 29% gewijzigd door
Malarky op 18-04-2021 14:39
]