[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.073 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:37:
[...]

Wij gaan denk ik bij mijn zusje op de boerderij staan met hun caravan voor een weekje. Eens kijken of ik zo'n stuk Wagyu van een kilo kan bemachtigen als geste voor deze gratis verblijfplaats.

Maar goed ook trouwens dat ik nog vrouw en kinderen heb om me in gareel te houden.

Anders zat ik deze zomer hoogstwaarschijnlijk in mijn huur appartement op 7 hoog, met 3 Bitcoin nodes, een mining rig, en meer Bitcoins dan ik aan vingers en tenen heb, met aluminiumfolie voor de ramen.

Je zou kunnen zeggen dat ze mijn redding zijn geweest van deze eenzame met blockchain gevulde rit naar de dood.

Dan maar arm.
Je hebt geen Wagu nodig hoor, samen onder de brug met een potje knakworsten en een Schultenbräu in de de hand is de echte rijkdom :P

zolang het deze maar niet zijn.. man behalve duur ook nog vies

Afbeeldingslocatie: https://www.dehippevegetarier.nl/wp-content/uploads/2019/06/knaks-1024x675.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door twain4me op 18-04-2021 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BurnerT schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:21:
[...]

Dat stukje wagyu is zowieso wel een goed idee. Maar een kilo is echt genoeg voor een groot gezin :D
Dan ken je mij nog niet. :)

Ik laat met alle liefde stokbrood, salades en andere side dishes staan om de carnivoor in mij tevreden te stellen.

Ik zat eerder te denken aan 2 kilo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Zojuist wat Bitcoin overgemaakt vanaf de Ledger, was binnen 3 minuten bevestigd op Binance. Het is weleens trager geweest :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

-Sander-

///M Powerrrrrr

Taro schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:25:
Zojuist wat Bitcoin overgemaakt vanaf de Ledger, was binnen 3 minuten bevestigd op Binance. Het is weleens trager geweest :)
Je zou er toch vanaf blijven en bewaakt door je vrouw? ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
-Sander- schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:26:
[...]

Je zou er toch vanaf blijven en bewaakt door je vrouw? ;)
Ja, zijn alleen de extra's die ik de afgelopen weken met de handelspot heb verdiend. Ik zei ook "wat Bitcoin", niet "alle Bitcoin" :)

Ik wil op dit moment aan de buy/sell knoppen kunnen zitten voor als het verder daalt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
Malarky schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:19:
[...]

Bots gingen in bearish pattern traden doordat de onderste support lijn op 59k gebroken werd, dat leide tot een beheerste selloff tot 58k, daarna 1 grote liquidatie golf.

Waarom juist nu en niet eerder? Omdat de markt aan het turnen is van een bullish naar bearish scenario, dus veel traders hebben afgelopen dagen juist hun tassen gevuld want rond 60k voelde de bitcoin immers als 'cheap' aan.

Gewoon klassieke flash-crash aan het einde van een bullish pattern dus. In dit soort patterns gaan traders altijd teveel leverage pakken als een coin 'goedkoop' aanvoelt en worden dan echt gepakt in de flash crash.

Maar ik vind het altijd wel mooi dat achteraf er allemaal oorzaken als stroomstoringen bij worden gezocht, als je dat jezelf blijft wijsmaken kan je nooit aan fatsoenlijk risk management doen op je posities, immers alles is onverwachts dan.

[...]

De markt wordt weer bullish als wij met elkaar denken dat het over en uit is. 30k is gewoon een gezonde correctie.

Zolang iedereen hier denkt alleen maar koopjes te scoren en dus niet anticipeert op de volgende liquidatie golf voelen mijn shorts veilig aan. Zolang ik zie dat de funding ook vrijwel 0 is (bijna niemand short) dan helemaal.

Eergisteren en gisteren was de funding op DOGE 360% op jaarbasis voor de shorts, dan wil je er niet bij zijn. Dan schreeuw je om een Gameshop en dat gebeurde gelukkig ook. Alle shorts werden de markt uitgedrukt.
30k is niet gezond. Bij 30 word het donker voor 3 jaar of met wat mazzel 4 tot 5 maanden zoals 2013. Ik snap je verhaal want je zit short. Prima, maar je komt mij iets te zrker over, terwijl je zelf dondersgoed weet dat zelfs dit de bodem geweest kan zijn ( ik houd zelf meer rekening met 43/44k).
Eens ook dat dit eraan zat te komen. Ik schreef dat woensdag nog. De fud was eruit en de halve wereld zat long. 3 x ath waarbij de laatste 2 totaal niet overtuigend waren. Wat we nu zien is gewoon nodig om nieuw momentum op te bouwen voor de volgende stap. In 2017 ging ie 5 a 6x terug naar de 21 weekly

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 18-04-2021 15:35 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:24:
[...]

Dan ken je mij nog niet. :)

Ik laat met alle liefde stokbrood, salades en andere side dishes staan om de carnivoor in mij tevreden te stellen.

Ik zat eerder te denken aan 2 kilo...
Geloof me een lap van 200g met een paar stukjes brood dan zit je de hele avond uit te buiken. xD Het is zowat puur vet wat je binnen werkt dat vult als een gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

anti elppa schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:31:
[...]

30k is niet gezond. Bij 30 word het donker voor 3 jaar of met wat mazzel 4 tot 5 maanden zoals 2013. Ik snap je verhaal want je zit short. Prima, maar je komt mij iets te zrker over, terwijl je zelf dondersgoed weet dat zelfs dit de bodem geweest kan zijn ( ik houd zelf meer rekening met 43/44k).
Bitcoin durf ik pas short als we die 59k die support was confirmen als resistance, al hou ik er sterk rekening mee dat we dat nooit meer halen, maargoed belangrijkste les voor mij afgelopen jaren was dat je soms kijkt, kijkt en kijkt maar niks koopt of verkoopt. Dat voelt als zoveel verspilde tijd aan, maar je wacht op die bijna zekerheidjes toch.

Mijn shorts zijn al verkocht in de flash crash vannacht, ingeruild voor longs, daarna verkocht bij de eerste de beste resistance op 56400 en nu sta ik aan de zijlijn.

- Als we 51k retesten durf ik zeker het 1e ritje mee te maken omhoog
- Als we 59k zelfs zouden halen in 24u durf ik zeker weten short
- En verder loop ik veel potentiele winst mis, want ben er gewoon niet bij :P Maar dat er altijd 'bij' willen zijn omdat je toch kijkt heeft mij het meeste geld ook gekost afgelopen jaren :+

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 18-04-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Bitvavo laat ook steken vallen amai!

op de Coinmarketcap gaat de VET van 0.20800 naar 0.21300
op Bitvavo gaat hij van 1.84 naar 1.82?

vertel mij het maar... :P
Scheelt behoorlijk!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whycrypto?
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-06-2022
Alles lijkt te stabiliseren...of is dit stilte voor de storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
whycrypto? schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:40:
Alles lijkt te stabiliseren...of is dit stilte voor de storm?
Ja ik was van plan F1 te gaan kijken maar helaas kan ik het toch niet laten om een trade scherm open te houden. Ben benieuwd wat we gaan doen nu.

[ Voor 5% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 18-04-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pfff koers is nog erger dan het weer hier in nederland vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:28:
[...]

Ja, zijn alleen de extra's die ik de afgelopen weken met de handelspot heb verdiend. Ik zei ook "wat Bitcoin", niet "alle Bitcoin" :)

Ik wil op dit moment aan de buy/sell knoppen kunnen zitten voor als het verder daalt.
Op welk punt zou je besluiten te verkopen? Waar kijk je naar? 1D MA99? Geef ons een inkijkje in je hersens ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:49:
[...]

Op welk punt zou je besluiten te verkopen? Waar kijk je naar? 1D MA99? Geef ons een inkijkje in je hersens ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uI1yMUer3vt_gyXCucB_-puC4Js=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOck42MXFxDbqIJkbj6u5bXc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

sOid schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:49:
[...]

Op welk punt zou je besluiten te verkopen? Waar kijk je naar? 1D MA99? Geef ons een inkijkje in je hersens ;) Kan je ons vertellen waar we onze stoplosses moeten zetten?
FTFY ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nee ik denk dat ik op dit moment helemaal niet ga verkopen. Ook niet als het nog verder daalt. Maar ben wel benieuwd wat anderen doen.

[ Voor 18% gewijzigd door sOid op 18-04-2021 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:09
blabla1986 schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:17:
[...]

De huidige koeres van 47450 euro op Bitvavo, zou dan toch ongeveer 447450x 1,2= 56940 dollar zijn? Lijkt me een aardig groot verschil inderdaad.

Bitvavo laat ook hele rare wicks zien het afgelopen uur, met 3000 euro verschil.

[Afbeelding]

Thanks voor de heads up, ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt _/-\o_
Geen dank, heb er zelf ook gebruik van gemaakt. En het kan nog steeds, as we speak 48,5k in euro.
Waar kan dat verschil trouwens aan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:45
Aw yis, op het goede moment uitgestapt én weer ingestapt in ADA & ETH.
Ook voor het eerst dat dit echt goed gelukt isAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q81md4r6QTZ2TBhvaT-kjqcdDoc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8hLxprDiZfpAMqvI11S8QKIq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 17:58
Het orderboek van BTC op Binance is nu toch wel apart. Op sommige 100 tallen is er amper aanbod en vraag.

Lijkt me niet gezond of valt het mee?

[ Voor 16% gewijzigd door Duikerrr op 18-04-2021 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Wel een goed bedachte naam voor het uitvinden van de Bitcoin overigens, Satoshi Nakamoto... Ook daar is over nagedacht. Beide namen (voor en achternaam) kan je op meerdere manieren schrijven.

Satoshi

諭 / 諭し
"begeleiding"
(als in, Satoshi begeleidt jou naar de maan)

聡明
"intelligent/wijs"
(als in, Satoshi is wijs en intelligent)

"slim, flexibel en oplettend"
(als in, Satoshi is slim, flexibel en oplettend)

Nakamoto

沖本
"écht hemels hoog"

中許
"middin in het accepteren/goedkeuren"

中元
"middin in het begin"

[ Voor 13% gewijzigd door Qunix op 18-04-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Deman23 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:00:
[...]

Geen dank, heb er zelf ook gebruik van gemaakt. En het kan nog steeds, as we speak 48,5k in euro.
Waar kan dat verschil trouwens aan liggen??
De prijs van een coin op een exchange wordt bepaald door de vraag en aanbod op die ene exchange. Er is geen wereldwijde geldende prijs.
Nu zijn er mensen/bots die dankbaar gebruik maken van die verschillen door ze op plek 1 goedkoop te kopen en op exchange 2 duur te verkopen. Dat zorgt dan weer voor dat de prijzen wat gelijk getrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ducksy88 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:08:
[...]

De prijs van een coin op een exchange wordt bepaald door de vraag en aanbod op die ene exchange. Er is geen wereldwijde geldende prijs.
Nu zijn er mensen/bots die dankbaar gebruik maken van die verschillen door ze op plek 1 goedkoop te kopen en op exchange 2 duur te verkopen. Dat zorgt dan weer voor dat de prijzen wat gelijk getrokken worden.
Lijkt me eerder dat als mensen zien dat op de exchange die ze gebruiken een coin een stuk goedkoper is dan op een andere exchange ze deze gaan kopen en het verschil daardoor vanzelf kleiner wordt. Andersom op een exchange waar de prijs juist hoog is.

En daarnaast zullen er vast wel mensen zijn die proberen daar winst op te maken door coins naar andere exchanges te sturen. Tegen de tijd dat de coins op de andere exchange staan kunnen de prijzen alweer heel anders zijn natuurlijk. Klinkt simpeler dan het is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Arbitrage binance -> bitvavo is echt goud. Ik kan met hetzelfde geld meerdere malen per dag uitvoeren.

Fiat storten met ideal op binance -> btc kopen -> versturen naar bitvavo -> verkopen bitvavo -> opname staat direct weer op de rekening.

Helaas zitten er blijkbaar limieten op bitvavo waardoor ik nu niet meer kan opnemen pff.

Toch ff 1000€ piek gemaakt!

Ik zie nu dat het niet alleen BTC is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65CDz-frWFgf0ClPlZIC5bpAZ5s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YfpyCo25bO6WgXUeL6amxZVj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door green-tea op 18-04-2021 16:18 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

HET PROBLEEM IS DAT CRYPTO NU IS GEKOPPELD AAN DOW JONES ENSO :(

gaan alle koerzen omlaag gaat crypto ook, echt te triest dat dit gebeurd

[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 18-04-2021 16:14 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKLkMwnjFzgqmsI5JpX7o49nGCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BP62VmiVBkUvh17K3BgEPONH.jpg?f=fotoalbum_large

De dip gekocht en nu relax F1 kijken en wachten op herstel, mocht alles weer terug naar voor de dip gaan dan kan ik m'n hele initiële inleg er zo'n beetje uithalen d:)b

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
Bitcoin deed vannacht een Bottasje.

Volgende race week mag ie het opnieuw proberen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Ja klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Khaelos schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:14:
[Afbeelding]

De dip gekocht en nu relax F1 kijken en wachten op herstel, mocht alles weer terug naar voor de dip gaan dan kan ik m'n hele initiële inleg er zo'n beetje uithalen d:)b
Ik heb geen tv maar ik wil Rico vs Hesdy 2021 zien :( kan nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:09
green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:13:
Arbitrage binance -> bitvavo is echt goud. Ik kan met hetzelfde geld meerdere malen per dag uitvoeren.

Fiat storten met ideal op binance -> btc kopen -> versturen naar bitvavo -> verkopen bitvavo -> opname staat direct weer op de rekening.

Helaas zitten er blijkbaar limieten op bitvavo waardoor ik nu niet meer kan opnemen pff.

[Afbeelding]
Wat is de limiet van opname bij Bitvavo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18

St@m

@ Your Service

Khaelos schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:14:
[Afbeelding]

De dip gekocht? Ik lees hier dat dit het niet was ;)
Ik wil er helaas niet nog meer geld insteken. Met mijn geluk komt er dan morgen pas de echte dip.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:02
Rakward schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:45:
Ik had al mijn crypto omgezet naar USDT, dan begint alles precies terug te stijgen .... achja, toch 58% winst op alles samen, maar als alles nu weer corrigeert ga ik me toch een beetje slecht voelen.
Sell the dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
BurnerT schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:34:
[...]

Geloof me een lap van 200g met een paar stukjes brood dan zit je de hele avond uit te buiken. xD Het is zowat puur vet wat je binnen werkt dat vult als een gek.
brood? je moet ook geen brood eten, van brood ga je dood. friet is all you need :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 21:42

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

https://www.telegraaf.nl/...r-beneden-om-witwaszorgen

Wat een onzin schrijven die gasten toch .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:32
Tjonge. Zelfs op de 5 min zijn de candles bijzonder kort. Ach ja.

*klapt laptop weer dicht en wiegt verder heen en weer in de schommelstoel op de veranda*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Niet alleen over Bitcoin. Dat mensen die shit nog lezen kan je haast niet begrijpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• green-tea
Deman23 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
[...]

Geen idee kan het nergens vinden maar krijg wel een melding op de pc. Op tel blijft ie gewoon loaden bij opname.

Nu alles weer omhoog. Geen lambo maar dit;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxPo2QWvsjAtLvhcScm1BuhPHAs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/at4S1wK0Ym7pAQYbYgceIA9p.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door green-tea op 18-04-2021 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:39

oNo

Richh schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:15:
Bitcoin deed vannacht een Bottasje.

Volgende race week mag ie het opnieuw proberen.
Offtopic.

Ja, maar die heeft Hamilton wel geholpen nu. Door de rode vlag mogen de auto's hun ronde achterstand weer goed maken. Dus dan zit Hamilton op positie 9 met iets van 5 a 10 sec achter plek 1. Dat is dan 1:30 a 2 minuten (weet de achterstand na de fout niet meer)
Best raar eigenlijk, hoe dit zo werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• green-tea
oNo schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:26:
[...]

Offtopic.

Ja, maar die heeft Hamilton wel geholpen nu. Door de rode vlag mogen de auto's hun ronde achterstand weer goed maken. Dus dan zit Hamilton op positie 9 met iets van 5 a 10 sec achter plek 1. Dat is dan 1:30 a 2 minuten (weet de achterstand na de fout niet meer)
Best raar eigenlijk, hoe dit zo werkt.
Zoals wel vaker gebeurt bij HAM helaas. Maak je een zieke fout, klappen er 2 na je de bak in rood waardoor je weer mee kan doen met minimale achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:24:
[...]

Geen idee kan het nergens vinden maar krijg wel een melding op de pc. Op tel blijft ie gewoon loaden bij opname.

Nu alles weer omhoog. Geen lambo maar dit;

[Afbeelding]
1 nederlandse kut verkeersdrempel en je auto is kapoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Toch nog even een heel klein beetje in een BSC memecoin gestopt. Belde net met een vriend die (full-time) daytrade met BSC tokens en die wist me te vertellen dat zowaar "animals" nu weer trending zijn. Je moet er niet te lang over nadenken, want stiekem is het wel een beetje triest allemaal. Ach ja, kan ik later aan mijn kinderen vertellen dat ik SafeCow heb gehad :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 14-09 14:39
Deman23 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:19:
[...]

Volgens mij iets van 50k. Maar is een tijdje geleden dat ik het opzocht.

Zou wel leuk zijn als een aantal ervaringdeskundigen een lijstje maken van betrouwbare exchanges om uit te cashen. En dan in ranges.
Bijvoorbeeld 0-10k, 10-50k, 50k-100k, 100k+ etc.

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
A87 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:33:
[...]

1 nederlandse kut verkeersdrempel en je auto is kapoet
Nee het is geen GT4 (die heb ik gehad was idd een ramp) is normale Cayman Techart uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Zijn er meerdere onder de Tweakers die hun PundiX staken op XWallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
MrMistral schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:36:
[...]

Zou wel leuk zijn als een aantal ervaringdeskundigen een lijstje maken van betrouwbare exchanges om uit te cashen. En dan in ranges.
Ik heb limiet verhoging verzocht. Hoop wel dat het dagelijks is en niet maandelijks haha. Dit is gewoon ruk. Als ik dit nou nog 5x had kunnen doen kon ik weer maand stilzitten.

[ Voor 8% gewijzigd door green-tea op 18-04-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetsjaak
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-12-2024
Kol Nedra schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:51:
[...]

gewoon lekker ouderwets een Excel bestand gemaakt en zelf formules toegevoegd.
Hmm klinkt goed wil je dat bestand delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29

[Afbeelding]
Dit is wel goud. Ik heb alleen geen bitvavo account. Voordat de kyc klaar is ben ik vast weer een week verder...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:36:
[...]

Ik heb limiet verhoging verzocht. Hoop wel dat het dagelijks is en niet maandelijks haha. Dit is gewoon ruk. Als ik dit nou nog 5x had kunnen doen kon ik weer maand stilzitten.
Je hoeft het niet meteen over te maken naar je rekening he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MrMistral schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:36:
[...]

Ik ken alleen sepa overboekingen waarbij je toch een halve dag wacht op je geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Gelukkig stijgt DOGE nog.
Oh wacht, wat DOGE? Wat is d'r gebeurd met crypto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
wouterwouter2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:38:
[...]

Je hoeft het niet meteen over te maken naar je rekening he
Dat is bij arbitrage juist het idee. Als ik met 10k het 10x per dag kan uitvoeren heb je een koopkracht van 100k @ 4% is 4k met slechts 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 14-09 14:39
green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:36:
[...]

Haha snap ik. Het was iig niet dagelijks :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ikheetsjaak schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:37:
[...]

Hmm klinkt goed wil je dat bestand delen?
Je kan ook Delta downloaden, net zo makkelijk met API connectie (wel bepaalde rechten uitzetten) met je exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
graceful schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:40:
Gelukkig stijgt DOGE nog.
Oh wacht, wat DOGE? Wat is d'r gebeurd met crypto :D
Mensen die niet crypto volgen en dus gewoon echt letterlijk de hype volgen. Er zit wat 'lag' in :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:34:
Toch nog even een heel klein beetje in een BSC memecoin gestopt. Belde net met een vriend die (full-time) daytrade met BSC tokens en die wist me te vertellen dat zowaar "animals" nu weer trending zijn. Je moet er niet te lang over nadenken, want stiekem is het wel een beetje triest allemaal. Ach ja, kan ik later aan mijn kinderen vertellen dat ik SafeCow heb gehad :)
Valt Hungry Bear ook onder de "animals"? :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• roflexx
Woensdag nieuw ath btc en eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:40:
[...]

Dat is bij arbitrage juist het idee. Als ik met 10k het 10x per dag kan uitvoeren heb je een koopkracht van 100k @ 4% is 4k met slechts 10k
Je stap naar je bankrekening kun je weglaten, je kunt je hele bedrag meteen terug sturen naar de andere exchange. (voor Bitvavo en Binance Tron bv). Een andere manier is op beide exchanges zowel fiat en crypto hebben, en alleen de winst versturen tussen de exchanges (Triangular ARB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
wouterwouter2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:58:
[...]

Je stap naar je bankrekening kun je weglaten, je kunt je hele bedrag meteen terug sturen naar de andere exchange. (voor Bitvavo en Binance Tron bv). Een andere manier is op beide exchanges zowel fiat en crypto hebben, en alleen de winst versturen tussen de exchanges (Triangular ARB).
Dat kan idd ook, maar als daar prijsverschil tussen zit verlies je een hoop. Zo heeft Binance bijv geen TRX eur pair.

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 18-04-2021 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:55:
Woensdag nieuw ath btc en eth.
En maandag regen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Wat is jullie bear market strategie? Eerst een jaartje laten rusten, daarna periodieke DCA?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
F1 voorbij.

En weer terug naar handelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
The Redman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:01:
Wat is jullie bear market strategie? Eerst een jaartje laten rusten, daarna periodieke DCA?
Hold en bijkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
veertje schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:55:
Iemand een idee welke exchange momenteel nog NANO deposits doorlaat om te verkopen?
Volgens mij Kraken en KuCoin. Binance schijnt stiekem ook te werken maar ik zou het er niet op wagen..

Hallo met Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

The Redman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:01:
Alles in Safemoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
Dus je pakt dan nooit winst? Je moet soms ook iets verkopen om van je winst te profiteren he. Waar doe je het anders voor?

Oh de tech natuurlijk.. my bad.. :9

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:17:
[...]
Om de tech te gebruiken hoef je maar eentiende flufje te hebben :+

behalve als je in ETH/ERC20 tokens zit natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

[Afbeelding]
Maar dit werkt toch alleen als de koers tussen de btc aankoop en de verkoop op de andere exchange in die periode (20 minuten?) nagenoeg niet veranderd?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Dikke NEO! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
MrJ schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:22:
[...]

Maar dit werkt toch alleen als de koers tussen de btc aankoop en de verkoop op de andere exchange in die periode (20 minuten?) nagenoeg niet veranderd?
Je loopt idd koers risico. In dit soort situaties durf ik het wel aan. We hebben -20% gehad. Het gaat nu even consilideren en dan up of down.

Arbitrage is ook vaak enkel bij correcties zoals nu. Voor de rest is arbitrage vaak omdat wallets in onderhoud zijn of uitgeschakeld zijn.

Mijn arbitrage lijst is na vannacht 5x zo groot als normaal voor je beeldvorming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Neo heeft er al weer zin in!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Ja Neo! Zet hem op kleine jongen!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jkfw6DIrw5OR8tjA40GL80jXeZY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BCK4joXcNtOLUuPN61zFsM8S.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Altijd mooi om te zien op de 1M charts. Zij iemand resistance op 1.08?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BTXnX0dB5VQQN2Cm8XVaRyS-lFw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kbaAip3kpnlDbkqi5tYAKlnp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 18-04-2021 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:25:
[...]

Je loopt idd koers risico. In dit soort situaties durf ik het wel aan. We hebben -20% gehad. Het gaat nu even consilideren en dan up of down.

Arbitrage is ook vaak enkel bij correcties zoals nu. Voor de rest is arbitrage vaak omdat wallets in onderhoud zijn of uitgeschakeld zijn.

Mijn arbitrage lijst is na vannacht 5x zo groot als normaal voor je beeldvorming.
Je hebt zo'n arbitrage overzicht laten zien. Waar haal je dat vandaan? En via Bitvavo is wel prettig dan omdat je dan direct kan uitbetalen ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Zo, dat was even spannend, heb redelijk wat terug gelezen. Als het zo blijft heb ik redelijk op de bodem wat ADA, LINK en ENJ gekocht. ETH en BTC heb ik niet mee durven traden en gewoon laten staan maar. De nieuwe aankopen staan nu al lekker wat in de plus maar ben benieuwd of het vannacht rustig blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
Gelukszoekr schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:28:
[...]

Je hebt zo'n arbitrage overzicht laten zien. Waar haal je dat vandaan? En via Bitvavo is wel prettig dan omdat je dan direct kan uitbetalen ofniet?
Zelf gemaakt dmv coinmarketcap api. Af en toe kijk ik, had een whatsapp koppeling gemaakt maar de trail is over.

https://codiro.io/arb/

[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 18-04-2021 17:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:34:
Binance was de trend vóór met DODO maar dat was toen nog dood uit het ei gekropen, inmiddels zijn we alle planeten af en een dierentuin verder, ben benieuwd naar de volgende hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
[...]

Dus je pakt dan nooit winst? Je moet soms ook iets verkopen om van je winst te profiteren he. Waar doe je het anders voor?

Ik neem regelmatig wat winst eruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Volume bij Bitvavo is wel om te huilen. Alle orders vandaag worden deels vervuld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Waarom komt dit dan ineens vandaan met NEO?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Geertwa schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:37:
Waarom komt dit dan ineens vandaan met NEO?
Great tech. Soort van alle usp's van de top 10 coins bij elkaar in 1 munt. Neo hoort in de top 5 thuis. }:O

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Vet alweer bijna in de plus voor mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Pelox schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:41:
[...]

Great tech. Soort van alle usp's van de top 10 coins bij elkaar in 1 munt. Neo hoort in de top 5 thuis. }:O
Much hopium i sense with this one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
Neo, wow maar helaas... Er nu inspringen doe/durf ik niet 😌

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
27 april volle maan (supermaan)
Mark my words dat wordt de volgende pump

https://www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamieltje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10-2022
roflexx schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:44:
Vet alweer bijna in de plus voor mij:)
Hier ook. Maar enkel doordat ik deze morgen heb bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
[...]

Waar doe je het anders voor?

_O-

[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 18-04-2021 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
green-tea schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:29:
[...]

Zelf gemaakt dmv coinmarketcap api. Af en toe kijk ik, had een whatsapp koppeling gemaakt maar de trail is over.
https://codiro.io/arb/
Leuk gedaan. Is dit nog de moeite waard als je de coins ook nog moet verzenden? Moet je al niet gauw richting de 10k euro aan trades gaan om dit interessant te laten zijn? En gaat dit niet ook weleens mis omdat de prijzen ondertussen aangepast zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Nu online
Jongens jongens wat is het toch een lastig spelletje soms, afgelopen maand echt gedisciplineerd getrade, zo min mogelijk FOMO en dat soort dingen en dan toch weer in de valkuil trappen door alles te panicsellen zonder rationaliteit |:( |:(. Ervaring leert zou je denken maar een kat in het nauw maakt rare sprongen, hoe gaan jullie hiermee om?

Scheißemünze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Naamloos-
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-11-2024
Heyy Tweakers, vraagjuhh

Gebruikt er iemand van jullie XWallet om PundiX te staken?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoVRYBWsrwSaBFjjxMj_EQNiBMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EINUtrwn1VuZBeb8DNiR3hdL.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Bumpy_NL schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:47:
[...]

Leuk gedaan. Is dit nog de moeite waard als je de coins ook nog moet verzenden? Moet je al niet gauw richting de 10k euro aan trades gaan om dit interessant te laten zijn? En gaat dit niet ook weleens mis omdat de prijzen ondertussen aangepast zijn?
Ik heb dit vroeger met grote bedragen gedaan, dat maakt het leuk.

Als dit 1x per maand voorkomt (zonder opname limits - en mn trade wallet optijd naar fiat omzet) dan zou ik theoretisch niet hoeven te werken :)

Hoe hoger het bedrag hoe leuker het wordt uiteraard. (Als er voldoende volume is), fout gaat het niet vaak. Ik denk in al die jaren (1000 trades denk ik) is het niet meer dan 1% fout gegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 18-04-2021 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
VET compenseerd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Tabacca schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:48:
Jongens jongens wat is het toch een lastig spelletje soms, afgelopen maand echt gedisciplineerd getrade, zo min mogelijk FOMO en dat soort dingen en dan toch weer in de valkuil trappen door alles te panicsellen zonder rationaliteit |:( |:(. Ervaring leert zou je denken maar een kat in het nauw maakt rare sprongen, hoe gaan jullie hiermee om?
Alles wegklikken/afsluiten en iets anders gaan doen :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04
Volgens redelijk wat mensen is dit een dead cat bounce. Dus misschien is dat panicsellen in dit geval goed. Niet dat ik in fiat zit, maar ik ben ook een slechte crypto voorspeller. Ik doe maar wat.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
Vooraf een plan maken en daar bij blijven. Voornamelijk HODL toepassen. Als je zenuwachtig wordt van deze dips dan zit je er wellicht met teveel geld in of dit is gewoon niets voor jou. Wellicht kun je een deel ergens voor een bepaalde periode vastzetten (CDC, Nexo, Staking op Binance). Voor CDC heb ik een referral mocht je dat gebruik van willen maken, maar dat moet dan via DM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jup, ook alle "verliezen" in BTC van vandaag zijn bij mij weer goed gemaakt ook xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:42
Zodra het enigszins redelijk kan je inleg eruit halen. Ik had ook een enigszins panicsell toen het een maand geleden een klein dipje had :P uiteindelijk had ik mijn inleg die ik er toen uit heb gehaald nog X2 kunnen hebben op dit moment. Maar het geeft met dit dipje wel veel meer rust. Ik had het even nodig.

Nog steeds kut als het X aantal euro's omlaag gaat maar dan is het in ieder geval geen verlies. Ik ben er uiteindelijk blij mee, ondanks dat ik een aantal duizend minder winst heb nu. En ik zit er voor de vorige bullrun in, het doel was om mijn inleg er deze keer wel uit te halen wat ik gelukkig nu geforceerd gedaan heb B)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik ben altijd benieuwd of je dan met 30/300 Euro speelt en waarbij je dus 20/200 Euro tijdens een bearmarket verliest, want dan begrijp ik het helemaal. Of bijv. 200.000 van de 300.000 verliest. Zou je bij dat laatste nog steeds hetzelfde handelen of een andere strategie hanteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
xileS schreef op zondag 18 april 2021 @ 18:00:
[...]

Jup, ook alle "verliezen" in BTC van vandaag zijn bij mij weer goed gemaakt ook xD.
Hier ook, zit al in de plus.
Gisteravond om 23:00 50% uitgekocht van m'n VET a 0.25 dollar.
Vanmorgen terug ingekocht op 0.18

Heeft m'n ADA & Ripple gecompenseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door PlanR op 18-04-2021 18:05 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!