[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 199 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.338 views

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:25:
[...]

@Slux voor de Coinbase wallet zijn het 12 woorden, mocht je ooit een lijstje vinden of zo…of misschien heb je ooit een screenshot wrvan gemaakt om een of andere reden, ga je afbeeldingen langs..
Je bent de beste <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQWjF4TbNVEWlhReSsB9s1jjc4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/42H0jbQhtZa32zNggNSEgt0i.gif?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ee01dY4GOhMs-rTc4RPqtr2zlRY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugen8KqK3HkbeEPdeT8Ur0QX.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had toch een ander wachtwoord dan normaal gebruikt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:43:
[...]

Je bent de beste <3

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Top!!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18-10 12:55
Darrell schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:39:
Zijn er nog mensen in de ICO van merchant token gestapt? Lijkt een succes te worden.

Was er zelf op 0.79 ingestapt met een bescheiden bedrag.
Jep, ook ingestapt met wat speelgeld.

Het is me alleen nog niet duidelijk wat ik als withdrawal adres kan opgeven, moet ik hiervoor wachten tot bijvoorbeeld Binance MTO gelist heeft, of is het ETH adres opgeven ook mogelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nou, na mijn 1e 30 uren sta ik nog maar 5% in de min. Tot zover beleggen moet meer opleveren dan vast laten roesten op de spaarrekening :')

Ach, doelstelling was tot eind van het jaar laten staan en kijken wat het doet. Misschien was het voor het hart wel beter geweest met een lager bedrag te starten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 17:40
@Erazzzer joh das normaal trekt wel weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 11:11
Ik ben ook een hele 4 dagen onderweg. Beter laat dan nooit

Ik leer gaandeweg en de belangrijkste tip tot nu zal zijn: "hodl'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:08

Darrell

Fiat moonboy

TXav schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:46:
[...]

Jep, ook ingestapt met wat speelgeld.

Het is me alleen nog niet duidelijk wat ik als withdrawal adres kan opgeven, moet ik hiervoor wachten tot bijvoorbeeld Binance MTO gelist heeft, of is het ETH adres opgeven ook mogelijk?
Even de learn more aanklikken. Kan naar een aantal compatible wallets maar ook naar exchanges. Ik laat ze denk ik naar mn trustwallet sturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_lUJJs2gXY68mggWk6UuXnqV7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RktTJvfgUgEFzRVSzUAR3Q8D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Erazzzer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:47:
Nou, na mijn 1e 30 uren sta ik nog maar 5% in de min. Tot zover beleggen moet meer opleveren dan vast laten roesten op de spaarrekening :')
Als het omlaag schiet niet balen en gewoon bijkopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dips HODL wat je niet verkoopt verlies je ook niet!!! En niet zomaar meegaan met de hype!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@Arfalas komt tijd komt raad Maar onze Meester Taro zie altijd de dip Dinsdag 😀 of op maandag.

[ Voor 8% gewijzigd door pletter op 11-05-2021 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
Die hond gaat weer door snap er geen reed van.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRFcYktqiEKKBGPVjKqPwstFP_E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f4ONHzHYJMdOsu9ZEi3AyHn0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben benieuwd naar 22.00 als de Amerikaanse beurzen sluiten. Dat was het moment gisteren waar ik mijn hartverzakking kreeg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 12:48
Darrell schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:55:
[...]

Even de learn more aanklikken. Kan naar een aantal compatible wallets maar ook naar exchanges. Ik laat ze denk ik naar mn trustwallet sturen.

[Afbeelding]
Ik stuur ze naar mijn metamask ETH adres. MTO wordt als eerste beschikbaar op uniswap, waardoor je via metamask de mogelijkheid hebt om 'm om te zetten naar een andere coin. Ik ben ook ingestapt op 0,80 dollar. Door de uitbreiding van het aantal phases ben ik bang dat veel mensen bij de lancering op uniswap gaan verkopen. Dat wil ik dan wel bij zijn. Alhoewel ik nog niet weet of ik ze wel ga verkopen. Ik twijfel omdat ik wel het idee heb dat heel veel verschillende mensen zijn ingestapt in de ico en dat hiermee het risico op een sell off kleiner is.

Op het moment dat je de coins naar een exchange zou sturen, dan moet je wachten totdat de coin gelist wordt op de betreffende exchange. Dat raad ik je dus ten zeerste af.

[ Voor 7% gewijzigd door Rien43 op 11-05-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Fu## die amerikanen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:56:
Bij dips HODL wat je niet verkoopt verlies je ook niet!!! En niet zomaar meegaan met de hype!!
Oh nee, verkopen ligt ook helemaal niet in mijn planning. Eind van het jaar is het moment om te bepalen hoeveel geld ik nog meer in cryptos stop en die blijven staan, tja, totdat ik met pensioen of blut ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:06
Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:28:
[...]

Ben vanochtend heel vroeg in:

ICX
ADA
ONT
EOS
BTC
BNB
en ETH gestapt. Zag ook dat SHIB aan Binance was toegevoegd, dus Metamask opgeruimd, 72+22 Dollar :( aan fee betaald en SHIB op Binance bijgekocht.

Toen ook een BTC long geopend, paar uurtjes geleden gesloten en voor een ETH short ingewisseld. Nu proberen het vandaag niet meer kwijt te raken :)
Doet ie ff...
Ik ben ben net met 2 fluffjes in KEEP en OXT gestapt op kraken.
Staan allebei al een tijdje rond de €0,50 te pingelen met een Ath alweer even geleden van 70 en 80 ct, dus daar verwacht ik nog wel wat van voor en korte termijn pakkertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pletter schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:59:
Die hond gaat weer door snap er geen reed van.[Afbeelding]
Shiba? die staat al paar uur gelijk met wat dips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 23:38
[...]

Je bent de beste <3

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Fuck yes! :9 _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Rien43 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:01:
[...]

Ik stuur ze naar mijn metamask ETH adres. MTO wordt als eerste beschikbaar op uniswap, waardoor je via metamask de mogelijkheid hebt om 'm in te zetten naar een andere coin. Ik ben ook ingestapt op 0,80 dollar. Door de uitbreiding van het aantal phases ben ik bang dat veel mensen bij de lancering op uniswap gaan verkopen. Dat wil ik dan wel bij zijn. Alhoewel ik nog niet weet of ik ze wel ga verkopen. Ik twijfel omdat ik wel het idee heb dat heel veel verschillende mensen zijn ingestapt in de ico en dat hiermee het risico op een sell off kleiner is.

Op het moment dat je de coins naar een exchange zou sturen, dan moet je rechten totdat de coin gelost wordt op de betreffende exchange. Dat raad ik je dus ten zeerste af.
Wat zijn dan de verwachtingen van deze token?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Doge heb ik niet meer zou ook niet meer in andere Hond willen! te grillig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
pletter schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:56:
@Arfalas komt tijd komt raad Maar onze Meester Taro zie altijd de dip Dinsdag 😀 of op maandag.
Ik heb mij al sinds vrijdagavond niet aan dat schema gehouden, ben toen naar fiat uitgestapt :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 12:48
enomiss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:05:
[...]

Wat zijn dan de verwachtingen van deze token?
Geen idee (En dit is serieus). Ik dacht: ik doe gewoon een gokje. De ico is in ieder geval zeer succesvol. Zoals gezegd op 0,80 dollar tokens gekocht. De ico prijs zit nu op 3 dollar, met een max op 4,20 als alle tokens worden verkocht. Dus dat zal een x5 betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Rien43 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:01:
[...]

Ik stuur ze naar mijn metamask ETH adres. MTO wordt als eerste beschikbaar op uniswap, waardoor je via metamask de mogelijkheid hebt om 'm in te zetten naar een andere coin. Ik ben ook ingestapt op 0,80 dollar. Door de uitbreiding van het aantal phases ben ik bang dat veel mensen bij de lancering op uniswap gaan verkopen. Dat wil ik dan wel bij zijn. Alhoewel ik nog niet weet of ik ze wel ga verkopen. Ik twijfel omdat ik wel het idee heb dat heel veel verschillende mensen zijn ingestapt in de ico en dat hiermee het risico op een sell off kleiner is.

Op het moment dat je de coins naar een exchange zou sturen, dan moet je rechten totdat de coin gelost wordt op de betreffende exchange. Dat raad ik je dus ten zeerste af.
Ja ik laat ze ook naar mn trustwallet sturen met de intentie om ze te hodlen. Die extra phases zijn wel met een prijskaartje dus als die snel opgekocht worden verwacht ik geen hele grote selloff. En als wel slechts tijdelijk. Hoop tokens staan langdurig gelockt. Denk dat 60 miljoen tokens vrij verhandelbaar zijn vanaf einde ico.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pletter
Laterz all slaap lekker en morgen alles weer groen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agBrh68uI56ApavXyACIrv-aa5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kZNaDaBmnVN6ETWmPga3mPni.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Rien43 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:09:
[...]

Geen idee (En dit is serieus). Ik dacht: ik doe gewoon een gokje. De ico is in ieder geval zeer succesvol. Zoals gezegd op 0,80 dollar tokens gekocht. De ico prijs zit nu op 3 dollar, met een max op 4,20 als alle tokens worden verkocht. Dus dat zal een x5 betekenen.
Dus als je nu koopt 40% ervan uitgaande dat je meteen kan verkopen zodra je ze hebt. Maar dan die hoge uniswap fees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:19
Die CZ ophouden dodgy shitcoins te listen zonder ze eerst in de launchpad/pool te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:35
Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:08:
[...]

Ik heb mij al sinds vrijdagavond niet aan dat schema gehouden, ben toen naar fiat uitgestapt :)
Ik ook, maandag voor de
Dip weer te hoog erin gefomood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:36

knakworst

Get more sats!

pletter schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:12:
Laterz all slaap lekker en morgen alles weer groen.[Afbeelding]
De eerste tinten zijn al gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Darrell schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:10:
[...]

Ja ik laat ze ook naar mn trustwallet sturen met de intentie om ze te hodlen. Die extra phases zijn wel met een prijskaartje dus als die snel opgekocht worden verwacht ik geen hele grote selloff. En als wel slechts tijdelijk. Hoop tokens staan langdurig gelockt. Denk dat 60 miljoen tokens vrij verhandelbaar zijn vanaf einde ico.
Des te meer reden om ze idd op een Metamask/TrustWallet te zetten, kijken hoe de selloff verloopt. Als ie snel steady trekt dan goed bijkopen, als ie te ver onder je sell limit zakt kun je altijd nog verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 13:28
[...]

Je bent de beste <3

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Tijd niet gezien Sluxie! Hadden ze jou uitgekozen voor zo'n gratis corona testvakantie?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 21:15

The Chosen One

Zie signature!

Nu we er over aan het praten zijn. Zitten die recov codes ook bij Binance of is dat van een andere exchange? Even dubbelchecken of ik alles goed heb staan. Zit wel 2FA bij (en aan uiteraard).

En ik heb dus currency naar USD gezet maar hebben jullie de payment currency ook op USD staan of blijft dat wel op Euro?

Als LINK nu weer ff naar/over de $50 gaat dan zitten mijn verliezen weer prima of ongeveer gelijk.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Lijkt wel trekken aan een dood paard bij btc. Iedere pump wordt ook weer net zo hard verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 12:02

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Heb ik iets gemist? welke pump? of was er een spike op één of andere habbiedabbie exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mini pumpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Blaim schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:35:
[...]

Des te meer reden om ze idd op een Metamask/TrustWallet te zetten, kijken hoe de selloff verloopt. Als ie snel steady trekt dan goed bijkopen, als ie te ver onder je sell limit zakt kun je altijd nog verkopen.
Lijkt me no brainer inderdaad. Ik lees nog: "and if the ICO is successful the price of one MTO will be at least $1.20 when listed on the exchanges."
Is het normaal dat bij een ICO de prijs een stuk lager ligt dan de eindpreis bij de presale?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

enomiss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Lijkt me no brainer inderdaad. Ik lees nog: "and if the ICO is successful the price of one MTO will be at least $1.20 when listed on the exchanges."
Is het normaal dat bij een ICO de prijs een stuk lager ligt dan de eindpreis bij de presale?
Dat is een oude tekst. Originele ico plan was 100 fases met de laatste fase 1,20. Door het succes zijn er 20 fases bijgekomen met een eindprijs van 4,20 wat ook de prijs bij listing wordt.

Tenzij de laatste fases niet verkocht raken dan is de laatst verkochte fase de listing prijs. Maar goed die listing prijs zegt sowieso niets.

[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 11-05-2021 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Darrell schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:58:
[...]

Dat is een oude tekst. Originele ico plan was 100 fases met de laatste fase 1,20. Door het succes zijn er 20 fases bijgekomen met een eindprijs van 4,20 wat ook de prijs bij listing wordt.

Tenzij de laatste fases niet verkocht raken dan is de laatst verkochte fase de listing prijs. Maar goed die listing prijs zegt sowieso niets.
Het staat anders op hun officiële site. Lekker actueel dus.
Waarom zegt dat niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

enomiss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Het staat anders op hun officiële site. Lekker actueel dus
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:57
Darrell schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:39:
Zijn er nog mensen in de ICO van merchant token gestapt? Lijkt een succes te worden.

Was er zelf op 0.79 ingestapt met een bescheiden bedrag.
Op 0,71 ingestapt, achteraf had ik met meer moeten doen als het zo nu zie gaan. Heb overigens geen flauw idee wat ik er van moet verwachten, dit was puur iets dat ik dacht we zien wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-10 16:11
CSPR nu op 0,77$ op AscendEX. Dat is wel wat realistischer dan die 300$ vanmiddag.

Zijn er mensen die hier nog in stappen en bij welke prijs? Ik wacht even tot ze gedumpt worden door ico holders denk ik. Weet iemand wanneer ze vrij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
AndereKoekoek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:50:
[...]

Niet te vergeten dat 50% in het bezit is van 1 persoon/partij. 10% en 7% bij andere partijen.

Dus blijft er 33% over voor de mensen die op de hypetrain springen. Tot die partijen hun coins dumpen.
1 persoon als in naam van Vitalik Buterin?

https://www.celebritynetw...rin-is-now-a-billionaire/

Wordt toch steeds gekker 🤡

(Zal wel zo eerlijk zijn, heb er zondag ook een aantal gekocht na de crypto.com listing.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
captainleduc schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:21:
CSPR nu op 0,77$ op AscendEX. Dat is wel wat realistischer dan die 300$ vanmiddag.

Zijn er mensen die hier nog in stappen en bij welke prijs? Ik wacht even tot ze gedumpt worden door ico holders denk ik. Weet iemand wanneer ze vrij komen?
Ik zou best wel willen instappen maar 12 cent is voor mij nog te overzien, dat is x4 van de ico prijs. Of hij die aantikt is een andere vraag. Ik las ergens eind van de week dat ze vrijkomen. Schijnt wat gedoe te zijn met het unlocked van de tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Is casper echt zo veelbelovend dan?

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• mannowlahn
roflexx schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:27:
Kapsel van ceo is best wel uitgesproken dus zal wel goed zitten met de tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ff vraagje weer aan de VET houders hier.

Zit met een behoorlijke zak VTHO maar ik bedenk me eigenlijk dat het zonde is dat ik daar al die tijd (sinds 2018 VEN swap) nooit wat mee heb gedaan.

Dom dat ik dat nooit in een andere munt heb geïnvesteerd.

Hebben jullie die nog?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 00:08
captainleduc schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:21:

Zijn al vrijgekomen, vandaar de "dump". ik houd ze voor een groot gedeelte nog gewoon vast, heb veel vertrouwen in het project ondanks de rare listing op alle exchange vandaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 00:38
Tranzy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:30:
Ff vraagje weer aan de VET houders hier.

Zit met een behoorlijke zak VTHO maar ik bedenk me eigenlijk dat het zonde is dat ik daar al die tijd (sinds 2018 VEN swap) nooit wat mee heb gedaan.

Dom dat ik dat nooit in een andere munt heb geïnvesteerd.

Hebben jullie die nog?
Waarom is het dom?

Volgens mij is het verre van dom VTHO heeft volgens mij nooit eerder zo hoog gestaan. Maar jij hebt vast een betere theorie

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Waarom is het dom?

Volgens mij is het verre van dom VTHO heeft volgens mij nooit eerder zo hoog gestaan. Maar jij hebt vast een betere theorie
Tegendeel. Ik heb geen theorie daarover.

Zie het misschien nu als mislopen van kansen omdat investeren in andere munten wat meer oplevert.

Even voor de duidelijkheid.. heb het niet over VET he.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 00:38
Tranzy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Tegendeel. Ik heb geen theorie daarover.

Zie het misschien nu als mislopen van kansen omdat investeren in andere munten wat meer oplevert.

Even voor de duidelijkheid.. heb het niet over VET he.
Ja, VTHO. Kijk eens naar het verloop over de afgelopen maanden. Ik denk dat VTHO de meeste coins heeft outperformed.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:11
Volgens mijn vrouw wel :+

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 21:15

The Chosen One

Zie signature!

Gisteravond zei ze wat anders. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nieuwe video van Ben:

TL;DW - $8 à $10 deze market cycle is haalbaar. Bumpy ride daar naartoe met correcties, maar tegen de $10 is mogelijk. $50 wat in sommige video's wordt geroepen is niet haalbaar (duh).

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-10 16:11
Volgens mij 1 van de populairste token sales vandaar mijn interesse plus het blauwe logo natuurlijk, dat is altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Laatst online: 19-10 16:19
Casper(cspr) hoe vind ik die bij binance zit goed verborgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:53
Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:08:
[...]

Stap je dan volledig uit naar fiat of laat je ook wat staan?

Ben zelf bezig om een nieuwe strategie te proberen waarbij ik elke keer (bij 3 vaste coins) alles verkoop om later weer bij een dip(je) weer terug te kopen, duh wie niet. Maar dan wel alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:04:
Klopt, is nog niet op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:04:
Gebruik CMC om de exchange te vinden waarop je met een bepaalde token/coin kunt traden. Doe ik altijd als er hier weer wat wordt geshilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-10 20:56
Vanmorgen weer all-in gegaan na de nachtdip.
Dus hopelijk morgen eindelijk weer eens met een mooie winst wakker worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Erazzzer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:00:
Ik ben benieuwd naar 22.00 als de Amerikaanse beurzen sluiten. Dat was het moment gisteren waar ik mijn hartverzakking kreeg :D
Bijzonder rustig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Alles keurig in het groen. Hier klopt iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:32
Een tijdje geleden had iemand hier een YouTube video geplaatst, 3 kerels.. muziek leek nogal veel op de jeugd van tegenwoordig.. weet iemand wie ik bedoel??

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-10 20:27
Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:15:
Alles keurig in het groen. Hier klopt iets niet.
24 uur na de grote dip van gisteravond he ;-)
Dan gaat het ineens weer goed ipv rood...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Heeft er iemand Crypto.com?

Hier even een waarschuwing. Je hoort het al vaker. Je denkt: Dat gebeurt vast alleen in Amerika. Ze hebben vast iets verkeerd gedaan.

Maar nee. Ook mijn account is geblokkeerd. Kan al 10 dagen niet bij mijn tokens. Het is bijna komedisch hoe hard het altijd zo vriendelijke helpdesk-personeel mijn vragen negeert in haar antwoorden.

Ik ben een nette klant en kan alles bewijzen met transactielogs van exchanges. Maar ze zeggen niet wat er precies het probleem is, en ik krijg de kans niet om extra documentatie aan te leveren.

Eerst kon ik helemaal geen holdings zien, maar na 9 dagen kon ik er weer in. Ik kon echter geen handelingen uitvoeren, behalve omwisselen. Mijn card stake was unlocked en ik kreeg het verzoek om de CRO om te wisselen naar ETH en een ETH adres op te geven waar ze het heen konden sturen. Wat ik overigens niet zelf kan doen en nog niet gebeurd is.

Ik heb heel hard nagedacht wat het probleem zou kunnen zijn, en ik vermoed dat het gebruiken van een coin flipper - waarmee ik een legaal via LiteBit verkregen shitcoin die niet op "mijn" exchanges te verhandelen was - heb omgewisseld naar BTC om op Crypto te zetten.

Coin flippers werken vaak zonder KYC (zoals Bitcoin ooit bedoeld was). Dus of het gebruik van die flipper heeft me geflagged, of de tokens die de flipper me heeft gegeven waren niet koosjer.

Ik hoef niet te zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben. Ik heb meer dan 4(!!!) jaar geleden van die MCO-sh*t gekocht, alleen maar omdat ik in de airport lounge wilde komen. Toen na 3.5 jaar eindelijk die kaart kwam, kregen we de corona pandemie. Nu ga ik deze zomer misschien hopelijk voor het eerst weer naar m'n familie vliegen, is mijn account (en mijn kaart) geblokkeerd. 8)7 8)7

Anyway, doe hiermee wat je wilt. Het is niet een ver weg probleem. Stop niet al je tokens in die partij. Gebruik nooit een flipper in combinatie met die partij. En wees je ervan bewust dat ook jij er plots, zonder uitleg, uitgebonjourd kunt worden, en vooral dat dit proces inhoudt dat je 2+ weken niet bij je tokens kunt komen.

edit:
Crosspost hier.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gijsvogel
Pelox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:21:
Een tijdje geleden had iemand hier een YouTube video geplaatst, 3 kerels.. muziek leek nogal veel op de jeugd van tegenwoordig.. weet iemand wie ik bedoel??
Fokke simons toevallig?

YouTube: Fokke Simons - Oh My

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet precies wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Het Fantoom schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:10:
Vanmorgen weer all-in gegaan na de nachtdip.
Dus hopelijk morgen eindelijk weer eens met een mooie winst wakker worden _/-\o_
Kan bijna niks verkeerds aan gaan!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:32

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Sando schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:27:
Heeft er iemand Crypto.com?

Hier even een waarschuwing. Je hoort het al vaker. Je denkt: Dat gebeurt vast alleen in Amerika. Ze hebben vast iets verkeerd gedaan.

Maar nee. Ook mijn account is geblokkeerd. Kan al 10 dagen niet bij mijn tokens. Het is bijna komedisch hoe hard het altijd zo vriendelijke helpdesk-personeel mijn vragen negeert in haar antwoorden.

Ik ben een nette klant en kan alles bewijzen met transactielogs van exchanges. Maar ze zeggen niet wat er precies het probleem is, en ik krijg de kans niet om extra documentatie aan te leveren.

Eerst kon ik helemaal geen holdings zien, maar na 9 dagen kon ik er weer in. Ik kon echter geen handelingen uitvoeren, behalve omwisselen. Mijn card stake was unlocked en ik kreeg het verzoek om de CRO om te wisselen naar ETH en een ETH adres op te geven waar ze het heen konden sturen. Wat ik overigens niet zelf kan doen en nog niet gebeurd is.

Ik heb heel hard nagedacht wat het probleem zou kunnen zijn, en ik vermoed dat het gebruiken van een coin flipper - waarmee ik een legaal via LiteBit verkregen shitcoin die niet op "mijn" exchanges te verhandelen was - heb omgewisseld naar BTC om op Crypto te zetten.

Coin flippers werken vaak zonder KYC (zoals Bitcoin ooit bedoeld was). Dus of het gebruik van die flipper heeft me geflagged, of de tokens die de flipper me heeft gegeven waren niet koosjer.

Ik hoef niet te zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben. Ik heb meer dan 4(!!!) jaar geleden van die MCO-shit gekocht, alleen maar omdat ik in de airport lounge wilde komen. Toen na 3.5 jaar eindelijk die kaart kwam, kregen we de corona pandemie. Nu ga ik deze zomer misschien hopelijk voor het eerst weer naar m'n familie vliegen, is mijn account (en mijn kaart) geblokkeerd. 8)7 8)7

Anyway, doe hiermee wat je wilt. Het is niet een ver weg probleem. Stop niet al je tokens in die partij. Gebruik nooit een flipper in combinatie met die partij. En wees je ervan bewust dat ook jij er plots, zonder uitleg, uitgebonjourd kunt worden, en vooral dat dit proces inhoudt dat je 2+ weken niet bij je tokens kunt komen.
Ik lees naar je familie vliegen. Vergelijkbare situatie als deze?
K*t exchanges.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

MicroWhale

The problem is choice

Zeker!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 19-10 20:56
Moet deze zijn geweest

[ Voor 10% gewijzigd door Het Fantoom op 11-05-2021 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Dacht dat het deze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieJuul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10 18:13

MieJuul

3970Wp

Ik wil op binance euro converteren naar usdt, maar krijg dat om een of andere reden niet voor elkaar.
Ik krijg telkens de melding: "kan de prijsopgave niet ophalen"

Zie ik iets over het hoofd/doe ik iets verkeerd?

12x SH-230P6 all-black op een Effekta ES3300 live en 22x SM55 op 2 Steca's 500 en 1 Steca 300 live

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
MieJuul schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:06:
Ik wil op binance euro converteren naar usdt, maar krijg dat om een of andere reden niet voor elkaar.
Ik krijg telkens de melding: "kan de prijsopgave niet ophalen"

Zie ik iets over het hoofd/doe ik iets verkeerd?
Niet de convert optie gebruiken, maar de trade/spot optie op: https://www.binance.com/en/trade/EUR_USDT?type=spot.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
gijsvogel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:02:
[...]

Doet ie ff...
Ik ben ben net met 2 fluffjes in KEEP en OXT gestapt op kraken.
Staan allebei al een tijdje rond de €0,50 te pingelen met een Ath alweer even geleden van 70 en 80 ct, dus daar verwacht ik nog wel wat van voor en korte termijn pakkertje.
Lees het helaas nu pas haha 62c al nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
wimpie007 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:13:
[...]

Lees het helaas nu pas haha 62c al nu
OXT gaat wel de goede kant op ja :P
Ik had het wel over € prijzen, dus ik kreeg even een jubelgevoel toen je het over 62ct had. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
gijsvogel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:18:
[...]

OXT gaat wel de goede kant op ja :P
Ik had het wel over € prijzen, dus ik kreeg even een jubelgevoel toen je het over 62ct had. :')
Haha sorry.

Ging INJ maar eens een keer

[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 11-05-2021 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Je bent de beste <3

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Grats!!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
bitcoin zorgt voor blue balls. Hoelang blijft ie ons nog teasen?

Komannn pamp iet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:55:

Komannn pamp iet
Geduld is een schone zaak maar niet besteed aan diegenen die op korte termijn denken de markt te kunnen timen.
Zoals PlanB vandaag tweette:
We want "all models to be broken" and $100K BTC NOW. Truth is that it takes time. Some investors with 5X profits last couple of months, do not care about the Byzantine General problem or ECDSA, SHA256 or P2P, they trade numbers on the screen and take profit. Patience is a virtue.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:56
enomiss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 22:42:
[...]

Ik lees naar je familie vliegen. Vergelijkbare situatie als deze?
K*t exchanges.
De TS uit dit topic hield een hoop informatie achter bij zijn initiële post. Dat is meestal het geval.

[ Voor 8% gewijzigd door Justevo op 12-05-2021 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik overweeg Merchant tokens te kopen en zie verschillende betaalopties.
Ik vind ETH transfer nogal duur ivm de hoge fee. Ik overweeg 2 alternatieven:

LTC via Coinbase (goedkoopste methode volgens mij)
-- Vraag: Kan ik gewoon vanuit Binance versturen naar het LTC adres wat vervolgens aangemaakt wordt? Dit hoeft niet vanuit Coinbase toch? Beetje verwarrend...
-- Of met Binance Visa Card...

In beide gevallen vraag ik mij af, wordt LTC of hetgeen Merchant launchpad ontvangt via Binance Visa Card (ik denk USD?) direct geconverteerd naar ETH of naar MTO tegen de huidige koers of hoe zit dat? Dan is het wellicht nog steeds ongunstig afh van de koers van ETH/LTC? Dan kun je misschien beter toch ETH sturen vanuit Binance?

En tegen de tijd dat de ICO live gaat, wordt dan het aantal MTO's bepaald? Stel ETH gaat x2 tegen die tijd... groeit het dan mee (vermoed van wel)? Of stagneert het zodra je het erop zet nu? Want je ziet dat er een vakje is met ETH balance een een vakje met MTO, ik zag een video dat iemand bij MTO een getal had staan maar bij ETH 0, in welk geval heb je dan bij ETH wat staan?

Lekker vaag dat crypto altijd. O+

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 12-05-2021 01:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:05
Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:55:

Komannn pamp iet
Niet dat jij anders gewend bent dan blue balls O+

Kan toch niet anders dat ie binnenkort flink gaat bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Laatst online: 12:09
Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Niet de convert optie gebruiken, maar de trade/spot optie op: https://www.binance.com/en/trade/EUR_USDT?type=spot.
Dat is handig om te weten. Ik wilde juist van usdt naar euro dus ik heb vanmorgen btc gekocht met usdt en die later weer verkocht voor euro. Kwam nu toevallig goed uit.

Edit: ik ben echt dom zeg, ik zie nu pas dat er gewoon n euro-usdt pair in de Binance app zit... Iets met kijken en neus lang ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door shovelhead1340 op 12-05-2021 02:06 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Boys,

Het gaat gebeuren. De aziaten pushen ons naar de maan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Holymoly Bitcoin Cash gaat hard. Is dat nu de echte bitcoin tegenwoordig? Misschien maar even switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
And its gone.....

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 02:13:
Holymoly Bitcoin Cash gaat hard. Is dat nu de echte bitcoin tegenwoordig? Misschien maar even switchen.
Eos doet het leuker met 50+% ;)
Sinds vanmiddag dan...

[ Voor 4% gewijzigd door gijsvogel op 12-05-2021 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:54
Pff wtf doet Feg Token.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zeg waren we niet REKT allemaal?

Dipje alweer weggepoetst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

4300!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Eth door de 4300 heen. *O*

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/597gz3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
And we go low!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Groenemorgen allemaal! We gaan naar de maan zei ik gisteren al en we lijken vertrokken.

De morgenstond heeft groen in de mond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Goedemorgen,

Beetje nieuw hier en mss domme vraag maar is er een manier om de gas fees te verminderen bij de aankoop van pakweg Shiba ?

Wil 100 Euro kopen maar fees zijn evenveel ?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:39:
[...]

Tijd niet gezien Sluxie! Hadden ze jou uitgekozen voor zo'n gratis corona testvakantie?
Slux en iets gratis krijgen ..... Ik krijg alleen een gratis douche als het regent hier onder de brug, ik moet zelfs betalen voor de voedselpakketten tegenwoordig, maar gelukkig kan dat ook in natura.

Ik ben niet zo van de veranderingen, dus ik zat niet zoveel meer op het crypto forum, ben wel gewoon doorgegaan met traden maar lurkte meer op andere ''serieuze'' media/forums.

Ik ga wat minderen dus ben weer even terug hier om me zure mening te geven, maar zie dat de meeste nu wel door hebben dat het niet om de usecases gaat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

MicroWhale

The problem is choice

dorbie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 06:56:
Goedemorgen,

Beetje nieuw hier en mss domme vraag maar is er een manier om de gas fees te verminderen bij de aankoop van pakweg Shiba ?

Wil 100 Euro kopen maar fees zijn evenveel ?
Ja. Bij Nance kopen via SHIB/USDT. Nauwelijks fees.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Slux schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:01:
[...]

Slux en iets gratis krijgen ..... Ik krijg alleen een gratis douche als het regent hier onder de brug, ik moet zelfs betalen voor de voedselpakketten tegenwoordig, maar gelukkig kan dat ook in natura.

Ik ben niet zo van de veranderingen, dus ik zat niet zoveel meer op het crypto forum, ben wel gewoon doorgegaan met traden maar lurkte meer op andere ''serieuze'' media/forums.

Ik ga wat minderen dus ben weer even terug hier om me zure mening te geven, maar zie dat de meeste nu wel door hebben dat het niet om de usecases gaat ;)
WB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:24
Mag ik vragen wat een betrouwbare site is om de voortgang/verwachtingen van coins te kunnen volgen? Merk dat ik op heel veel sites terecht kom waar elke munt minimaal 10.000 euro moet op brengen in eind 2030 met eerst een flinke dip in eind 2028?! 8)7 how could you know...

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
BTFD schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:10:
Mag ik vragen wat een betrouwbare site is om de voortgang/verwachtingen van coins te kunnen volgen? Merk dat ik op heel veel sites terecht kom waar elke munt minimaal 10.000 euro moet op brengen in eind 2030 met eerst een flinke dip in eind 2028?! 8)7 how could you know...
Die heb je waarschijnkijk ook gewoon thuis liggen: een dobbelsteen

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Pagina: 1 ... 199 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!