[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.343 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:27
BTFD schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:10:
Mag ik vragen wat een betrouwbare site is om de voortgang/verwachtingen van coins te kunnen volgen? Merk dat ik op heel veel sites terecht kom waar elke munt minimaal 10.000 euro moet op brengen in eind 2030 met eerst een flinke dip in eind 2028?! 8)7 how could you know...
Het is crypto he, onvoorspelbaar. Ik zou geen betrouwbare site weten die voorspelt wat coins waard worden. Voor bitcoin heb je Plan B, met een complex model de waarde over een aantal jaar. En die blijkt tot nu toe redelijk betrouwbaar.

https://medium.com/@btcnu...el-van-planb-a3a3940944bd

Volgens dit model, btc rond de 300.000 in 2024.goed om te weten dat dit model is gemaakt toen bitcoin rond de 10K stond en de bullrun niet was begonnen.

[ Voor 16% gewijzigd door lucatoni op 12-05-2021 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:02
lucatoni schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:13:
[...]

Het is crypto he, onvoorspelbaar.
Moge duidelijk zijn dat dit een feit is, maar je hebt site als MOOOON!!!!!111! SSOOOONNNN, KOOP DAN!!!

En je hebt sites die wel (goed) onderzoek gedaan hebben naar een munt en hier serieus iets over kunnen zeggen! Ben echt niet op zoek naar de gouden sites die mij morgen een lambo bezorgen, maar meer dat ik het met een KLEIN beetje vertrouwen kan lezen..

En ja, korrel zout all over de place!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:27
BTFD schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:16:
[...]

Moge duidelijk zijn dat dit een feit is, maar je hebt site als MOOOON!!!!!111! SSOOOONNNN, KOOP DAN!!!

En je hebt sites die wel (goed) onderzoek gedaan hebben naar een munt en hier serieus iets over kunnen zeggen! Ben echt niet op zoek naar de gouden sites die mij morgen een lambo bezorgen, maar meer dat ik het met een KLEIN beetje vertrouwen kan lezen..

En ja, korrel zout all over de place!
Lees maar het stock 2 flow model, ben je hier maar op zoek? https://medium.com/@btcnu...el-van-planb-a3a3940944bd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Mag ik vragen wat een betrouwbare site is om de voortgang/verwachtingen van coins te kunnen volgen? Merk dat ik op heel veel sites terecht kom waar elke munt minimaal 10.000 euro moet op brengen in eind 2030 met eerst een flinke dip in eind 2028?! 8)7 how could you know...
Moeilijk te voorspellen, nu ziet alles er goud uit met zo nu en dan een correctie.
Er zit wel een verschil in deze bullmarkt met die van 2017.
Omdat stablecoins er toen nog niet waren moest je altijd eerst btc kopen om een alt te kunnen kopen.
Anno nu ligt dat anders.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingrid ()
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik heb al een tijdje LTC in flexibele staking staan op Binance. ICX stond op vaste staking en is weer automatisch in m’n spot Wallet teruggekomen na 60 dagen. LTC krijg ik niet terug gezet. Hoe doe ik dat?

Het zal vast iets heel simpels zijn, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ingrid () schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:22:
Ik heb al een tijdje LTC in flexibele staking staan op Binance. ICX stond op vaste staking en is weer automatisch in m’n spot Wallet teruggekomen na 60 dagen. LTC krijg ik niet terug gezet. Hoe doe ik dat?

Het zal vast iets heel simpels zijn, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.
In de app bij Earn moet je LTC aanklikken en dan "Redeem".

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingrid ()
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik had inderdaad op verzilveren geklikt dus mss ben ik te snel met hier posten maar moet ik geduld hebben. Ik kan nu ieg niets meer verzilveren dus mss afwachten en komt het vanzelf terug in spot Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00

tomtom901

Moderator General Chat
Nou, swing op ETH weer gelukt, tijd om aan het werk te gaan. Vraag me bijna af waarom, het is de laatste tijd gratis geld oprapen in de crypto scene. Moet toch wel een keer stoppen? Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:45
Gisteren dot verkocht voor ICP, top actie. Gelukkig is het kleingeld :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Binance ziet er ineens anders uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-10 15:32

MicroWhale

The problem is choice

tomtom901 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:41:
Nou, swing op ETH weer gelukt, tijd om aan het werk te gaan. Vraag me bijna af waarom, het is de laatste tijd gratis geld oprapen in de crypto scene. Moet toch wel een keer stoppen? Bizar.
Aan het einde van de bullrun stopt het wel hoor. Maar ik vermoed dat we hier zeker tot het einde van het jaar door kunnen gaan. De cryptospace is echt een stuk volwassener dan 2017, dus het momentum zal niet afhangen van een paar whales en retail die even snel iets kopen en weer weggaan. Je ziet deze keer serieuze adoptie (zeker rondom DeFi, zie ook onderstaande video) De bullrun zal daarom anders verlopen, maar ook de dip na de run zal anders zijn.

Dus scheppen wat je scheppen kan en bereid je voor op een dip richting het einde van het jaar of begin volgend jaar. En verkoop zeker niet alles naar €. Bepaal een minimum in BTC, ETH, etc... dat je wilt houden en ver-€ de rest om van te genieten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 01:00

tomtom901

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:49:
[...]

Dus scheppen wat je scheppen kan en bereid je voor op een dip richting het einde van het jaar of begin volgend jaar. En verkoop zeker niet alles naar €. Bepaal een minimum in BTC, ETH, etc... dat je wilt houden en ver-€ de rest om van te genieten.

[YouTube: Bitcoin Is The Best Money | Erik Voorhees, ShapeShift]
Meeste van mijn geld staat toch te staken op ETH2 met eigen validators (tegen een cost basis die ongeveer 50% onder de huidige prijs ligt :P ), ik ga daar over de komende maanden nog wat BTC exposure aan toevoegen en voor de rest probeer ik wat extra € te pakken met traden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phaedros
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-05 20:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oL1S00CC9P9pRAOCtYW6Cc7iaQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tK8yBazMfm8chzHeKD76icic.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nYp4nZWsuLuJY80akf-aic35478=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9AqDcAX0DHleyEy9BMR8Z3Gw.jpg?f=fotoalbum_large

Dag en maand... Je kan ze bijna over elkaar leggen... ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Gewoon all in op eth gaan😉 wat ik eerder zei.
Mn rechternier wordt het overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPrutser
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:17
Veel mensen hebben het er over dat ze verwachten dat de bullrun tot einde van het jaar ongeveer zal duren. Enig idee waar die verwachting op gebaseerd is?

Zou het kunnen dat zodra de wereldeconomie echt gaat herstellen (zodra corona echt onder controle is) en er daardoor minder goedkoop geld beschikbaar is, dat het dan hard naar beneden gaat? Of zijn er andere redenen dat veel mensen mikken op het einde van dit jaar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fia8CICP7rm9z-vPl9VFGlCNT7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sTmBXyAAXKFViusRdSU0kt4k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

Ladonna schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:49:
Binance ziet er ineens anders uit
Klopt. Ethereum staat nu op 4.360, was gister heel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
JWPrutser schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:59:
Veel mensen hebben het er over dat ze verwachten dat de bullrun tot einde van het jaar ongeveer zal duren. Enig idee waar die verwachting op gebaseerd is?

Zou het kunnen dat zodra de wereldeconomie echt gaat herstellen (zodra corona echt onder controle is) en er daardoor minder goedkoop geld beschikbaar is, dat het dan hard naar beneden gaat? Of zijn er andere redenen dat veel mensen mikken op het einde van dit jaar?
kijk oa deze nieuwe video ff.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

JWPrutser schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:59:

Dat einde van het jaar is imo meer gebaseerd op de voorspelmodellen zoals Het Bitcoin S2F model en de halving cyclus van bitcoin. Zo weten we dat er zoveel dagen na elke halving een bullrun plaatsheeft en dat er (berekend met de hashrates, etc...) in 2024 weer een halving op stapel staat. In de tussentijd volgt dan een 'bear market'. De reden waarom eind 2021 genoemd wordt is omdat dan de 'piek' bereikt zou worden en dat we dan terugvallen onder de prijs (van het S2F model) om vervolgens weer langzaam op te krabbelen.

Het is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar dit fenomeen heeft zich al 3x afgespeeld en volgt vrij accuraat het model. Zolang er geen ander signalen zijn, ga ik daar gewoon van uit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
  • Laatst online: 18-10 12:55
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 01:11:
Ik overweeg Merchant tokens te kopen en zie verschillende betaalopties.
Ik vind ETH transfer nogal duur ivm de hoge fee. Ik overweeg 2 alternatieven:

LTC via Coinbase (goedkoopste methode volgens mij)
-- Vraag: Kan ik gewoon vanuit Binance versturen naar het LTC adres wat vervolgens aangemaakt wordt? Dit hoeft niet vanuit Coinbase toch? Beetje verwarrend...
-- Of met Binance Visa Card...

In beide gevallen vraag ik mij af, wordt LTC of hetgeen Merchant launchpad ontvangt via Binance Visa Card (ik denk USD?) direct geconverteerd naar ETH of naar MTO tegen de huidige koers of hoe zit dat? Dan is het wellicht nog steeds ongunstig afh van de koers van ETH/LTC? Dan kun je misschien beter toch ETH sturen vanuit Binance?

En tegen de tijd dat de ICO live gaat, wordt dan het aantal MTO's bepaald? Stel ETH gaat x2 tegen die tijd... groeit het dan mee (vermoed van wel)? Of stagneert het zodra je het erop zet nu? Want je ziet dat er een vakje is met ETH balance een een vakje met MTO, ik zag een video dat iemand bij MTO een getal had staan maar bij ETH 0, in welk geval heb je dan bij ETH wat staan?

Lekker vaag dat crypto altijd. O+
Geen ervaring met Coinbase of Visa, maar als je ETH vanuit Binance stuurt wordt dit direct omgezet in MTO.

Dit bepaalt dan ook het aantal MTO dat je krijgt (waarde ETH vs MTO op dat moment).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-10 14:23
Ik volg op YouTube voornamelijk Datadash en Rekt Capital. Goede analyses, realistische, vaak nog conservatieve, verwachtingen, maar ook informatieve video’s over strategie en wanneer winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-10 10:53
MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 07:49:
[...]

Goed advies, ik twijfel over welke coins ik in de HODL wil houden en de verhouding daartussen. In ieder geval BTC, ETH, BNB en ADA. Maar moet daar nog iets bij...?
BTC 50% en ETH 25% is toch wel de basis waarnaar ik neig, maar verdeling van die 25%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TalentedMrRiple schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:13:
[...]

Goed advies, ik twijfel over welke coins ik in de HODL wil houden en de verhouding daartussen. In ieder geval BTC, ETH, BNB en ADA. Maar moet daar nog iets bij...?
BTC 50% en ETH 25% is toch wel de basis waarnaar ik neig, maar verdeling van die 25%...
Kleine toevoeging: Die € zijn natuurlijk ook om tijdens de dip wat meer in te kopen mocht t echt laag gaan.

BNB is idd ook een must. Verder nog DOT? ADA en DOT zijn beide goede kanshebbers voor de volgende adoptiegolf. Persoonlijk heb ik geen ADA, omdat ik het gevoel heb dat die minder 'draagvlak' of community heeft. Hoe je dat verdeelt? Tsja, ieder zijn eigen DYOR en persoonlijke smaak natuurlijk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 12-05-2021 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:17

oNo

En de helft MATIC weer verkocht vlak voor de 1.20 :9
Een paar dagen terug over de 1 USDT limiet en na een correctie (ook beinvloed door BTC) zag deze er sterk uit. Dat blijkt nu dus :9~

Het lijkt er op dat het op het moment een prima BTC trading pair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-10 06:10
Heeft er iemand een bepaalde correlatie weten te spotten tussen de beurzen en crypto's?
Bijzonder dat de beurzen gisteren allen met een redelijk min zijn gesloten, met name door de inflatiefrees, en de crypto markten precies de andere kant op zijn gegaan.
Al geloof ik dat één van de drijfveren van crypto's, juist de inflatie van fiat is.

Wel moeten we in het achterhoofd houden dat woensdagavond er weer aankomt, dus we weten wat dat betekent :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
KSM lijkt ook positief door te breken waar we lang op hebben moeten wachten :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02
KSM heeft het gaspedaal gevonden en gaat na lange tijd ook weer een gooi doen naar de 400 Euro.

Euro ja. Ik financier mijn wekelijkse boodschappen met de staking rewards van KSM, dus die reken ik nog altijd in Euro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Trently schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:26:
Heeft er iemand een bepaalde correlatie weten te spotten tussen de beurzen en crypto's?
Bijzonder dat de beurzen gisteren allen met een redelijk min zijn gesloten, met name door de inflatiefrees, en de crypto markten precies de andere kant op zijn gegaan.
Al geloof ik dat één van de drijfveren van crypto's, juist de inflatie van fiat is.

Wel moeten we in het achterhoofd houden dat woensdagavond er weer aankomt, dus we weten wat dat betekent :)
Die is er soms, maar het is niet van te voren in te schatten of Bitcoin er wel of niet op reageert. Dat zal met de stand van de maan te maken hebben denk ik :*)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
voor de liefhebber:
morgen word het Travala platform, volledig geintregeerd in de Binance app. Dit word de eerste mini app van Binance (Binance travel). ik vermoed dat dit wel met de nodige marketing gepaard gaat, en kan dus een mooie stijging opleveren. doe er je voordeel mee (NFA).....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:24
Zit ik in het juiste topic?
Zeker 90% van de meest recente posts hierboven is inhoudelijk, constructief en/of interessant!
anti elppa schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:06:
[...]

kijk oa deze nieuwe video ff.
Ik zag hem in het Nieuws en Koersen topic en heb een stuk gekeken. Wat een goed onderbouwde én hoop hopium gevende analyse!

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-10 06:10
Katala schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:31:
[...]

Die is er soms, maar het is niet van te voren in te schatten of Bitcoin er wel of niet op reageert. Dat zal met de stand van de maan te maken hebben denk ik :*)
Ah goed dat je het zegt... Door mijn achtergrond heb ik mij vroeger bezig moeten houden met de stand van de maan... Ik zal daar eens even een studie op los laten of ik daar een verhouding in kan vinden. 8)

Wel zijn er twee berichten die mijn optimisme m.b.t. de markt wat terugnemen

"Het momentum in de cryptomarkt draait van bitcoin naar ethereum – dat kan duiden op een serieuze correctie" bron: https://www.businessinsid...rrectie-cryptomarkt-2021/

Ether is slechts $1.000 waard op basis van netwerkactiviteit – de rest is verwachting, zegt JPMorgan
bron: https://www.businessinsid...hereum-jpmorgan-mei-2021/

Ik betwijfel ook hoelang dit nog goed kan gaan als je ziet hoe snel de stijging is geweest, met name van Ethereum de laatste tijd. De "correctie" van maandagavond is nog niks als je kijkt naar de 'candlesticks' op dagniveau.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qv9P-1nVU_HtUCYWsf7dDRNi1m8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OpPKxEOCaAuUAvbWrOBMPGnN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3M9erV3rrmCbVgM1_B0KVjpqo40=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ud4zBaBkz369ubeTqk5k0BsK.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49

WhySoSerious

Be the change.

MrMrq schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:35:
Zit ik in het juiste topic?
Zeker 90% van de meest recente posts hierboven is inhoudelijk, constructief en/of interessant!
* WhySoSerious drukt op het knopje om MrMrq naar shitcoin-topic te lanceren

[YouTube: EJECTO SEATO CUZ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58
subreddit van casper is wel hilarisch op dit moment om te lezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1Rs05xF4HsooD7vZF4MWv5w99I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NEinpXBi0Sf0DfG4xzQhUp1y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICP op binance x25, short / long all day long, prima volatiel muntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
ETH trekt mooi alle DeFi projecten met zich mee omhoog. Na de storm van van jan/feb zijn er veel projecten wat rustig geweest ( Aave, SNX, LRC, REN) LRC heeft me wel wat geduld gekost de afgelopen maanden. REN zal straks ook wel een keer klaar zijn met consolideren. Geduld wordt beloond. Genoeg mooie kansen op dit moment nog in DeFi land!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-10 16:19
Ik wou toch even positief nieuws delen xD twee dagen nu aan het traden en heb de eerste dag 7 euro + pnl en gister 1 euro hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:23
Zit momenteel vrijwel volledig op BNB, zit al een tijdje te kijken om dit te splitten met ETH maar een instapmoment heeft zich nog niet aangeboden.

Vind het lastig om op een ATH, 25% van mijn inventory naar Ethereum te schuiven maar mijn huidige verdeling is ook niet heel gezond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006

mso

Beltoni schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:13:
Zit momenteel vrijwel volledig op BNB, zit al een tijdje te kijken om dit te splitten met ETH maar een instapmoment heeft zich nog niet aangeboden.

Vind het lastig om op een ATH, 25% van mijn inventory naar Ethereum te schuiven maar mijn huidige verdeling is ook niet heel gezond
Is idd een lastige want ETH stijg zo hard..je zou een support and resistance analyse kunnen doen en wat lijnen uitzetten om in te stappen...en dan hopen dat hij die raakt...;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Beltoni schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:13:

Bij twijfel niet doen geen fomo beslissingen. Vergeet niet om zo nu en dan wat winst te nemen.

Nu steeds meer institutionele beleggers in crypto gaan zal er naar mijn mening steeds meer correlation zijn tussen de aandelen en crypto wereld. Laat de aandelenmarket een correctie zien dan gaat crypto waarschijnlijk mee en dat zou zonde zijn van je zuur verdiende centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
iemand nog een klein muntje waar ik zou kunnen instappen nu? (Via bitvavo)
Heb nog fiat staan die ik nergens kwijt kan (kort)

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006

mso

Remko.me schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:20:
EOS, ADA, MATIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
mannowlahn schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:50:
subreddit van casper is wel hilarisch op dit moment om te lezen.

[Afbeelding]
Had het niet meer in de gaten gehouden, aangezien ik niet heb meegedaan aan de Casper sale. Maar tov 0.03 cent ICO prijs, issie goed gestegen! Heb wel Mina die over 2 weken vrij zou moeten komen, hopen op hetzelfde rendement.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:09

jvp

FOMO? Heb geduld en koop niet op de dagen dat alles aan het pieken is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
TXav schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:09:
[...]

Geen ervaring met Coinbase of Visa, maar als je ETH vanuit Binance stuurt wordt dit direct omgezet in MTO.

Dit bepaalt dan ook het aantal MTO dat je krijgt (waarde ETH vs MTO op dat moment).
Thanks. Dan vraag ik me echt af wat die ETH balans betekent. Iemand anders die nog wat duidelijkheid kan scheppen over mijn andere vragen?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
jvp schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:26:
[...]

nee idd vandaag is woensdag piekdag dus ik ga me nu niet wagen aan kopen, maar als het morgen gedaald is.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23
Lekker groene dag, ongelooflijk trouwens dat BTC maar rond hetzelfde bedrag blijft hangen, we zitten nog steeds op het zelfde punt als 21 feb. Dikke stablecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-10 08:38

Kang

Holy Fleurking schnit!

Haha dit is een soort crypto bob ross, ik wordt er helemaal rustig van, en fijne tips geeft ie (bv: neem gewoon wat winst, als het je rust geeft tijdens drops, maar raak niet in paniek gewoon hodl'en tot de 100k :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mso schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Is idd een lastige want ETH stijg zo hard..je zou een support and resistance analyse kunnen doen en wat lijnen uitzetten om in te stappen...en dan hopen dat hij die raakt...;)
Denk dat ik er wat minder diep in zit. Bij mij blijft het vooral bij analyseren en afvragen waarom ik bepaalde kansen niet heb gepakt. |:(

Gelukkig blijft HODL nog steeds een winstgevende strategie.
MrFX schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:20:
[...]

Bij twijfel niet doen geen fomo beslissingen. Vergeet niet om zo nu en dan wat winst te nemen.

Nu steeds meer institutionele beleggers in crypto gaan zal er naar mijn mening steeds meer correlation zijn tussen de aandelen en crypto wereld. Laat de aandelenmarket een correctie zien dan gaat crypto waarschijnlijk mee en dat zou zonde zijn van je zuur verdiende centen.
Misschien moet ik daar maar over nadenken. Door de positieve trend van de afgelopen periode heeft het minder consequenties als ik er wat af haal.

Tegelijkertijd zou het zo maar kunnen zijn dat BNB weer een run gaat nemen, als we (lees: ik met beperkte kennis) kijken naar de trend van de afgelopen twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
Na de Casper ICO heb ik de smaak wel te pakken. Zijn er nog interessante aankomende ico's / aidrops?
Via welke sites ed proberen jullie deze te spotten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
  • Laatst online: 19-10 16:19
Is ADA nu wel verstandig staat nu toch wel weer behoorlijk hoog ten aanzien van gister

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Beltoni schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:30:
[...]

Denk dat ik er wat minder diep in zit. Bij mij blijft het vooral bij analyseren en afvragen waarom ik bepaalde kansen niet heb gepakt. |:(

Gelukkig blijft HODL nog steeds een winstgevende strategie.

[...]

Misschien moet ik daar maar over nadenken. Door de positieve trend van de afgelopen periode heeft het minder consequenties als ik er wat af haal.

Tegelijkertijd zou het zo maar kunnen zijn dat BNB weer een run gaat nemen, als we (lees: ik met beperkte kennis) kijken naar de trend van de afgelopen twee maanden.
Winstnemen is een van de moeilijkste dingen zeker als de koers zich op een ATH bevind. Helaas gaat er geen belletje op het hoogste punt.

Je zou ook meer zaken kunnen doen met je BNB om nog meer rendement te verkrijgen bijvoorbeeld door de launchpad van binance (staking en/of ICO's).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

rickkert94 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:37:
Na de Casper ICO heb ik de smaak wel te pakken. Zijn er nog interessante aankomende ico's / aidrops?
Via welke sites ed proberen jullie deze te spotten?
https://merchanttoken.org/

MTO heeft nog 13 phases te gaan, je kunt nog redelijk goedkoop instappen. Verwachting is listing price op PCS volgende maand van $4.00-$4.20.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Extrix schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Is ADA nu wel verstandig staat nu toch wel weer behoorlijk hoog ten aanzien van gister
Dit vind ik een moeilijke. Ik heb ADA bijgekocht op 1.5

Waarom?
Vooral omdat ADA zich nog moet gaan bewijzen.
Je hebt BSC/ETH welke nu toch al redelijk uitgegroeid zijn.
Ik zie persoonlijk een hoger rendement in ADA omdat deze nog moet komen met hun ecosysteem en smart contracts.
De meesten hier zeggen dit als een negatief punt: ADA heeft nog niet eens smart contracts en werkende projecten.
Ik zie dit omgekeerd

- Geen financieel advies DYOR :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58
jasper7878 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:34:
voor de liefhebber:
morgen word het Travala platform, volledig geintregeerd in de Binance app. Dit word de eerste mini app van Binance (Binance travel). ik vermoed dat dit wel met de nodige marketing gepaard gaat, en kan dus een mooie stijging opleveren. doe er je voordeel mee (NFA).....
lekker lage supply, ben er 2 maanden geleden ingestapt, kan nog wel iets leuks worden als straks het reizen weer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
mannowlahn schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:43:
[...]

lekker lage supply, ben er 2 maanden geleden ingestapt, kan nog wel iets leuks worden als straks het reizen weer mogelijk is.
idd, je ziet nu de maandelijkse omzet al gigantische groei maken. eerste week van mei was de omzet al 853K usd. ik denk dat er uberhaupt maar een handvol crypto projecten zijn die omzet maken. groei potentie is enorm aangezien AVA op zoveel manieren in het platform verweven zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-10 12:48
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 01:11:
Ik overweeg Merchant tokens te kopen en zie verschillende betaalopties.
Ik vind ETH transfer nogal duur ivm de hoge fee. Ik overweeg 2 alternatieven:

LTC via Coinbase (goedkoopste methode volgens mij)
-- Vraag: Kan ik gewoon vanuit Binance versturen naar het LTC adres wat vervolgens aangemaakt wordt? Dit hoeft niet vanuit Coinbase toch? Beetje verwarrend...
-- Of met Binance Visa Card...

In beide gevallen vraag ik mij af, wordt LTC of hetgeen Merchant launchpad ontvangt via Binance Visa Card (ik denk USD?) direct geconverteerd naar ETH of naar MTO tegen de huidige koers of hoe zit dat? Dan is het wellicht nog steeds ongunstig afh van de koers van ETH/LTC? Dan kun je misschien beter toch ETH sturen vanuit Binance?

En tegen de tijd dat de ICO live gaat, wordt dan het aantal MTO's bepaald? Stel ETH gaat x2 tegen die tijd... groeit het dan mee (vermoed van wel)? Of stagneert het zodra je het erop zet nu? Want je ziet dat er een vakje is met ETH balance een een vakje met MTO, ik zag een video dat iemand bij MTO een getal had staan maar bij ETH 0, in welk geval heb je dan bij ETH wat staan?

Lekker vaag dat crypto altijd. O+
Het aantal MTO tokens wordt bepaald door de huidige ico prijs. Als je dus bijvoorbeeld voor 300 dollar aan ethereum verstuurt naar je persoonlijke deposit adres (welke te vinden is in je account op merchanttoken.org), dan krijg je hiervoor op dit moment 100 MTO tokens. Deze 100 tokens zullen dan zichtbaar worden in je account. Op het moment dat de ico afgerond is, zullen deze 100 tokens worden verstuurd naar een door jou opgegeven ethereum adres (bijvoorbeeld trust wallet of metamask). De tokens worden na de ico verhandeld op basis van de laatste ico prijs. Indien alle phases worden opgekocht tijdens de ico, zal dit dus 4,20 dollar zijn.
De prijs van ethereum is voor jou dus alleen relevant op het moment dat je tokens gaat aanschaffen. Als ethereum na aanschaf van de tokens x2 gaat dan heeft dit geen invloed op de prijs van de MTO tokens.

Als je mto tokens hebt gekocht zal in je account bij ethereum inderdaad 0 staan en bij MTO het aantal verkochte tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
MrFX schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Winstnemen is een van de moeilijkste dingen zeker als de koers zich op een ATH bevind. Helaas gaat er geen belletje op het hoogste punt.

Je zou ook meer zaken kunnen doen met je BNB om nog meer rendement te verkrijgen bijvoorbeeld door de launchpad van binance (staking en/of ICO's).
Thanks voor de tip. Heb het wel voorbij zien komen maar mij er niet in verdiept. Als ik toch de BNBs heb liggen kan ik er net zo goed eens onderzoeken of dit wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:00
jvp schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:26:
[...]

Remko.me schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:27:
[...]

nee idd vandaag is woensdag piekdag dus ik ga me nu niet wagen aan kopen, maar als het morgen gedaald is.
We hebben net weer een redelijke drop gehad waar de meeste alts nog niet 100% hersteld zijn. Jullie doen nu net als we meteen na 1 dag groene candles weer gaan dalen. dat jet een gegeven is dat we morgen weer omlaag gaan. Was het maar zo makkelijk. Het zou mij niet verbazen als we gewoon tot zaterdag middag door stomen. De afgelopen week ging het buy/sell schema van Taro ook niet op. Het blijft onvoorspelbaar. Maar ik verwacht de komende dagen geen dikke drops. Als je wilt instappen vandaag met een bedrag is dat gewoon prima. Wachten op de dip terwijl deze net is geweest.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:09

jvp

zwembroek schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:07:
[...]

[...]

We hebben net weer een redelijke drop gehad waar de meeste alts nog niet 100% hersteld zijn. Jullie doen nu net als we meteen na 1 dag groene candles weer gaan dalen. dat jet een gegeven is dat we morgen weer omlaag gaan. Was het maar zo makkelijk. Het zou mij niet verbazen als we gewoon tot zaterdag middag door stomen. De afgelopen week ging het buy/sell schema van Taro ook niet op. Het blijft onvoorspelbaar. Maar ik verwacht de komende dagen geen dikke drops. Als je wilt instappen vandaag met een bedrag is dat gewoon prima. Wachten op de dip terwijl deze net is geweest.
Ik heb maar weinig dipjes gezien de laatste weken en alles gaat erg goed. Volgens mij is het meeste juist wel hersteld en staat het allemaal redelijk hoog. Zie bijvoorbeeld ADA die momenteel gewoon (te) hoog staat om in te stappen. Laat hem eerst maar weer eens zakken richting de 1.20 (dollar).

Maar goed meningen mogen verschillen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
freshprince schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:42:
[...]

Dit vind ik een moeilijke. Ik heb ADA bijgekocht op 1.5

Waarom?
Vooral omdat ADA zich nog moet gaan bewijzen.
Je hebt BSC/ETH welke nu toch al redelijk uitgegroeid zijn.
Ik zie persoonlijk een hoger rendement in ADA omdat deze nog moet komen met hun ecosysteem en smart contracts.
De meesten hier zeggen dit als een negatief punt: ADA heeft nog niet eens smart contracts en werkende projecten.
Ik zie dit omgekeerd

- Geen financieel advies DYOR :)
ADA had je onder de dollar moeten kopen.. ;(

Ik ben gelukkig op tijd ingestapt rond de 0.55$ maar omdat ie zo lang stabiel bleef ook weer voor 75% uitgestapt |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Icon staat nog steeds laag. Ja dit is advies om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Khaelos schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Lees eens mijn bericht opnieuw :)

[ Voor 22% gewijzigd door freshprince op 12-05-2021 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 23:38
Rien43 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Op het moment dat de ico afgerond is, zullen deze 100 tokens worden verstuurd naar een door jou opgegeven ethereum adres (bijvoorbeeld trust wallet of metamask). De tokens worden na de ico verhandeld op basis van de laatste ico prijs. Indien alle phases worden opgekocht tijdens de ico, zal dit dus 4,20 dollar zijn.
Dus als ik het goed begrijp wordt na de Merchant token ICO de tokens weer teruggestort als ETH? Of toch MTO. Er word om een withdrawal address gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
sniper20 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Dus als ik het goed begrijp wordt na de ICO de tokens weer teruggestort als ETH? Of toch MTO. Er word om een withdrawal address gevraagd.
Dit gaan MTO tokens zijn. Metamask kan je gebruiken om een ETH adres te genereren en daar naar te storten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
sniper20 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Dus als ik het goed begrijp wordt na de Merchant token ICO de tokens weer teruggestort als ETH? Of toch MTO. Er word om een withdrawal address gevraagd.
De MTO tokens zijn ERC20 tokens, dus op het ethereum netwerk. Het withdraw adres wat je dient in te vullen moet dus een ethereum adres zijn. Op dit adres worden dan de MTO tokens gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar mag je eigenlijk als bedrijf zijnde ook investeren in aandelen en crypto? Dus dat je een deel van de winst in crypto stopt? Het kan ten goede zijn voor het bedrijf maar het kan ook totaal verkeerd uitpakken natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:34:
Misschien een domme vraag maar mag je eigenlijk als bedrijf zijnde ook investeren in aandelen en crypto? Dus dat je een deel van de winst in crypto stopt? Het kan ten goede zijn voor het bedrijf maar het kan ook totaal verkeerd uitpakken natuurlijk.
Kan maar dan is het hoger belast dacht ik.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Rien43 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Het aantal MTO tokens wordt bepaald door de huidige ico prijs. Als je dus bijvoorbeeld voor 300 dollar aan ethereum verstuurt naar je persoonlijke deposit adres (welke te vinden is in je account op merchanttoken.org), dan krijg je hiervoor op dit moment 100 MTO tokens. Deze 100 tokens zullen dan zichtbaar worden in je account. Op het moment dat de ico afgerond is, zullen deze 100 tokens worden verstuurd naar een door jou opgegeven ethereum adres (bijvoorbeeld trust wallet of metamask). De tokens worden na de ico verhandeld op basis van de laatste ico prijs. Indien alle phases worden opgekocht tijdens de ico, zal dit dus 4,20 dollar zijn.
De prijs van ethereum is voor jou dus alleen relevant op het moment dat je tokens gaat aanschaffen. Als ethereum na aanschaf van de tokens x2 gaat dan heeft dit geen invloed op de prijs van de MTO tokens.

Als je mto tokens hebt gekocht zal in je account bij ethereum inderdaad 0 staan en bij MTO het aantal verkochte tokens.
Bedankt voor de uitleg. Ik weet niet of ik het al helemaal begrijp...
Dus als ik het goed begrijp, als je MTO koopt via Visa of dergelijke dan heb je meteen MTO en staat bij ETH 0.
Als je ETH verstuurd naar het deposit adres dan staat er ETH bedrag X op de launchpad. Dit moet je dan omzetten in MTO (dit kun je timen op een gunstige koers voordat de volgende phase begint), dit gebeurt dus niet automatisch op het moment dat je ETH naar het deposit adres verstuurd maar is een extra handeling.
En als je LTC verstuurd naar het deposit adres wordt dit in ETH of MTO omgezet op het moment van versturen of is dit ook een extra handeling?

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 12-05-2021 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 21-10 14:50
Tesla doet dit, dus in de US mag het in ieder geval :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-10 11:57

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Je gaat belasting over de winst betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-10 22:33
Ik ga me ook toevoegen tot de crypto.
We hebben via onze directeur van het werk allemaal op bitvavo voor 5 euro aan Verge gekregen.
Daar kunnen we mee doen wat we willen.
Hij wil kijken wie er op het eind van het jaar het meeste van gemaakt heeft.
Echter ik heb me er nooit in verdiept wat kan ik het beste doen laten staan of snel afhalen en andere valuta gaan nemen?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:41
MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:08:
[...]

Dat einde van het jaar is imo meer gebaseerd op de voorspelmodellen zoals Het Bitcoin S2F model en de halving cyclus van bitcoin. Zo weten we dat er zoveel dagen na elke halving een bullrun plaatsheeft en dat er (berekend met de hashrates, etc...) in 2024 weer een halving op stapel staat. In de tussentijd volgt dan een 'bear market'. De reden waarom eind 2021 genoemd wordt is omdat dan de 'piek' bereikt zou worden en dat we dan terugvallen onder de prijs (van het S2F model) om vervolgens weer langzaam op te krabbelen.

Het is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar dit fenomeen heeft zich al 3x afgespeeld en volgt vrij accuraat het model. Zolang er geen ander signalen zijn, ga ik daar gewoon van uit.
De een korte berekening naar eind 2021.
Bitcoin: a lot
Alts in PF: a lot

Dus jij gaat mij vertellen dat ik mijn baan op kan zeggen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Clavat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:
We hebben via onze directeur van het werk allemaal op bitvavo voor 5 euro aan Verge gekregen.
Echter ik heb me er nooit in verdiept wat kan ik het beste doen laten staan of snel afhalen en andere valuta gaan nemen?
Haha leuk idee. In welke sector zit je als ik vragen mag? Ben benieuwd of die er stiekem capaciteiten uit gaat aflezen en dit meeneemt in zijn jaarlijks evaluatiegesprek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 11:48
MrFX schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Winst nemen is vrij makkelijk, gewoon verkopen :).
Winst nemen en het niet erg vinden wat je eventueel mis gaat lopen, of daadwerkelijk misloopt, is een stuk lastiger voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:43:
[...]

Haha leuk idee. In welke sector zit je als ik vragen mag? Ben benieuwd of die er stiekem capaciteiten uit gaat aflezen en dit meeneemt in zijn jaarlijks evaluatiegesprek. :+
In de It sector.
Nee het kwam voor hem gewoon als een experiment.
Wil gewoon eens kijken hoe en wat iedereen het aanpakt.
En wat we verdienen is gewoon voor jezelf dus een kleine of grote extra bonus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heel klein? Holochain. Heeft na de piek in april en de daling daarna nog gen nieuwe stijging gepakt.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Laatst online: 20:44

QuattroNL

It is I.

Clavat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:45:
[...]

In de It sector.
Dan mag je dus ook tijdens je werk traden? :9
En websites met 'vakliteratuur' lezen?

Maar leuke challenge!

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Clavat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:45:
[...]

In de It sector.
Oke met die 5 euro aan dat muntje... Eerste wat je moet doen is zo snel mogelijk van Bitvavo af. Laat die 5 euro uitbetalen op Bitvavo en stort het via SEPA op Binance. De fees zijn te hoog in verhouding op Bitvavo. De meeste hier adviseren Binance. Of je moet dat muntje HODLen op Bitvavo en verder niet aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-10 06:52
Mooi dat hij ook Verge geeft, was dat niet die pornhub coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:41
Khaelos schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Ik ben gelukkig op tijd ingestapt rond de 0.55$ maar omdat ie zo lang stabiel bleef ook weer voor 75% uitgestapt |:(
Uiteraard had je alles moeten kopen in de bearmarkt, ADA is zelfs voor 0,035 over de toonbank gegaan (8>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:10

watercoolertje

Untertitel

enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:43:
[...]

Dus zelf wat bijstorten >:)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:08:
[...]

Het andere signaal is dat je geen btc meer hoeft aan te schaffen om een altcoin te kopen.
De stijging van btc is dan vooral ook te danken aan grote beleggers die zijn ingestapt.
Het nadeel daaraan is wel dat die leuke winsten verzilveren als zich een crash op regionale beurzen voordoet.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Ik weet niet of ik het al helemaal begrijp...
Dus als ik het goed begrijp, als je MTO koopt via Visa of dergelijke dan heb je meteen MTO en staat bij ETH 0.
Als je ETH verstuurd naar het deposit adres dan staat er ETH bedrag X op de launchpad. Dit moet je dan omzetten in MTO (dit kun je timen op een gunstige koers voordat de volgende phase begint), dit gebeurt dus niet automatisch op het moment dat je ETH naar het deposit adres verstuurd maar is een extra handeling.
En als je LTC verstuurd naar het deposit adres wordt dit in ETH of MTO omgezet op het moment van versturen of is dit ook een extra handeling?
Op het moment dat je ethereum stuurt naar het deposit adres dan worden deze direct en automatisch omgezet naar MTO tokens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Oke met die 5 euro aan dat muntje... Eerste wat je moet doen is zo snel mogelijk van Bitvavo af. Laat die 5 euro uitbetalen op Bitvavo en stort het via SEPA op Binance. De fees zijn te hoog in verhouding op Bitvavo. De meeste hier adviseren Binance. Of je moet dat muntje HODLen op Bitvavo en verder niet aanraken.
Hoge fees? een kwartje per 100 euro valt wel mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Dan ga ik naar Binance. En neem de 5 mee.
Wat is dan aanbevolen? Zelf bijstorten mag niet dan gaat het doel dus ook voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Clavat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:55:
[...]

Wat is dan aanbevolen? Zelf bijstorten mag niet dan gaat het doel dus ook voorbij
Check eerst even bij jouw baas of hij dat ok vind, wellicht wil hij juist dat iedereen met gelijke kansen kan strijden op dezelfde exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pffft 14 miljoen voor wat pixels....

https://www.nu.nl/tech/61...miljoen-euro-geveild.html

NFT doe er je voordeel mee....

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49

WhySoSerious

Be the change.

Creampye. Wellicht niet de grootste stijger aan het einde van het jaar, maar wel gegarandeerd goed om een keer te lachen.

Alternatief dat ik aanraad is cumrocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:32
Ngangatar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Valt volgens mij ook reuze mee.
Wat wel misschien nadelig kan zijn in zijn geval is dat ze een kleiner aanbod van munten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mipla
  • Laatst online: 06-12-2021
Iemand geïnteresseerd in cere ico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Mipla schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:01:
Iemand geïnteresseerd in cere ico?
Als je ze kwijt wilt dan houd ik me handje wel open >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Auction en crowd loan code van KSM staat sinds vandaag op github.
19-20 mei is er een Polkadot event. Ik vermoed dat men dan ook wat aandacht aan KSM schenkt. Wellicht wil men op dat event kunnen aankondigen dat bovenstaande live gaat.

Ik verwacht wanneer BTC en ETH komende dagen stabiel blijven en KSM de 500 weet te bereiken dat we deze week nog een nieuwe ATH zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Bij Binance kan je dat naar beneden krijgen naar 6 cent per 100 euro, als je je registreert met een referral code en BNB gebruikt om je fees te betalen. In vergelijking is Bitvavo dus een stuk duurder. Dit zal je natuurlijk vooral merken als je veel handelt. Als je voornamelijk HOLD maakt het niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mipla
  • Laatst online: 06-12-2021
MrFX schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:03:
[...]

Als je ze kwijt wilt dan houd ik me handje wel open >:)
Tja zo kun je het ook interpreteren. Maar dat bedoelde ik niet....#zucht
Gaat iemand investeren in cere en/of heeft iemand daar zich over ingelezen en heeft daar een mening over. Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
[...]

Ik vind niet dat je zo nodig weg moet bij Bitvavo. In Nederland is dit één van de goedkoopste exchanges en door de regulering van de Nederlandse bank zit je imo veiliger dan bij een buitenlandse partij.

Als je veel gaat handelenen, meer coins wilt handelen en/of tegen BTC wilt handelen, dan is bijvoorbeeld Binance een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Op Binance direct omzetten in BUSD zodat je zonder fees kan traden met veel pairs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wat een krenterige directeur.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:59:
[...]

Creampye. Wellicht niet de grootste stijger aan het einde van het jaar, maar wel gegarandeerd goed om een keer te lachen.

Alternatief dat ik aanraad is cumrocket.
Eindejaars gesprek:

"Zo, Clavat. Hoe is het met jouw investeringen gegaan dit jaar? Heb je nog iets van die 5 euro kunnen maken?"

"Jazeker, ik heb besloten om te investeren in shitcoins, en dan met name in Creampye waar ook enkele collega's bij de koffie automaat het over hadden en op het toilet ving ik een gesprek op over Cumrocket welke vervolgens compleet over de moon ging.

Ik heb nog even getwijfeld of ik diep into Cunt moest toen dat bij een teamuitje ter sprake kwam maar heb dat toch maar niet gedaan. Achteraf heb ik daar best spijt van..."

Pagina: 1 ... 200 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!