Rien43 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:56:
[...]
Het aantal MTO tokens wordt bepaald door de huidige ico prijs. Als je dus bijvoorbeeld voor 300 dollar aan ethereum verstuurt naar je persoonlijke deposit adres (welke te vinden is in je account op merchanttoken.org), dan krijg je hiervoor op dit moment 100 MTO tokens. Deze 100 tokens zullen dan zichtbaar worden in je account. Op het moment dat de ico afgerond is, zullen deze 100 tokens worden verstuurd naar een door jou opgegeven ethereum adres (bijvoorbeeld trust wallet of metamask). De tokens worden na de ico verhandeld op basis van de laatste ico prijs. Indien alle phases worden opgekocht tijdens de ico, zal dit dus 4,20 dollar zijn.
De prijs van ethereum is voor jou dus alleen relevant op het moment dat je tokens gaat aanschaffen. Als ethereum na aanschaf van de tokens x2 gaat dan heeft dit geen invloed op de prijs van de MTO tokens.
Als je mto tokens hebt gekocht zal in je account bij ethereum inderdaad 0 staan en bij MTO het aantal verkochte tokens.
Bedankt voor de uitleg. Ik weet niet of ik het al helemaal begrijp...
Dus als ik het goed begrijp, als je MTO koopt via Visa of dergelijke dan heb je meteen MTO en staat bij ETH 0.
Als je ETH verstuurd naar het deposit adres dan staat er ETH bedrag X op de launchpad. Dit moet je dan omzetten in MTO (dit kun je timen op een gunstige koers voordat de volgende phase begint), dit gebeurt dus niet automatisch op het moment dat je ETH naar het deposit adres verstuurd maar is een extra handeling.
En als je LTC verstuurd naar het deposit adres wordt dit in ETH of MTO omgezet op het moment van versturen of is dit ook een extra handeling?
[
Voor 5% gewijzigd door
enomiss op 12-05-2021 10:46
]