[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.346 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Wat een krenterige directeur.
Gaat om het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Rien43 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:53:
[...]

Op het moment dat je ethereum stuurt naar het deposit adres dan worden deze direct en automatisch omgezet naar MTO tokens.
Oke dus LTC waarschijnlijk ook. Dus dat vakje met een ETH staat daar allemaal om verwarring te zaaien...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

martin_v_z schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Valt volgens mij ook reuze mee.
Wat wel misschien nadelig kan zijn in zijn geval is dat ze een kleiner aanbod van munten hebben.
Dat is inderdaad een nadeel, maar als beginnende cryptonoob is dat ook wel erg veilig merkte ik bij mezelf.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:05:
Auction en crowd loan code van KSM staat sinds vandaag op github.
19-20 mei is er een Polkadot event. Ik vermoed dat men dan ook wat aandacht aan KSM schenkt. Wellicht wil men op dat event kunnen aankondigen dat bovenstaande live gaat.

Ik verwacht wanneer BTC en ETH komende dagen stabiel blijven en KSM de 500 weet te berijken dat we deze week nog een nieuwe ATH zien.
Ik hoop niet dat ik spijt krijg dat ik mijn KSM naar DOT heb omgezet. Maar verwacht het niet. Morgen komt mijn CRO vrij, maar wil deze eigenlijk niet op de 0,20$ verkopen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-10 15:32

MicroWhale

The problem is choice

elektriekert schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:42:
[...]

De een korte berekening naar eind 2021.
Bitcoin: a lot
Alts in PF: a lot

Dus jij gaat mij vertellen dat ik mijn baan op kan zeggen? :9
Ja, per direct. :w *O*

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:21
zwembroek schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Ik hoop niet dat ik spijt krijg dat ik mijn KSM naar DOT heb omgezet. Maar verwacht het niet. Morgen komt mijn CRO vrij, maar wil deze eigenlijk niet op de 0,20$ verkopen.
Wat verwacht je van CRO op lange termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Mijn redenatie is nog altijd dat eerst KSM moet presteren en daarna DOT. Omdat development in die richting gaat en projecten in die volgorde aandacht krijgen. Daarom heb ik in eerste instantie meer KSM (in fiat waarde). Winsten stop ik dan langzaam in DOT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45

WhySoSerious

Be the change.

KSM begint weer organische groei te vertonen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:25

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Mijn redenatie is nog altijd dat eerst KSM moet presteren en daarna DOT. Omdat development in die richting gaat en projecten in die volgorde aandacht krijgen. Daarom heb ik in eerste instantie meer KSM (in fiat waarde). Winsten stop ik dan langzaam in DOT.
Ik heb het gewoon 50-50 verdeelt, elke keer switchen is me teveel gedoe, ook omdat ik ga twijfelen als bij één van beide groei uitblijft en ik dan vaak de verkeerde beslissing neem ;)
Als je daar wel goed in bent kan je er mooi extra aan verdienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-10 15:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

De hype cycle is compleet, iemand doge biertje al op?

Fear. Uncertainty. Doubt.
https://untp.beer/Vejjq

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fb2eGLz12Bkp7pIZGWiOD14f3yE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oY9Tj2xwq4TqUmwQHTtWC4vF.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 12-05-2021 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
RisingSun schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Wat verwacht je van CRO op lange termijn?
Ik denk dat er wel potentie in zit op de lange termijn. Crypo.com is vol in ontwikkeling. Er staat ook weer wat moois op de planning voor juli. Maar voor de korte termijn verwacht ik er niet veel van en zet ik het zelf om in een ander project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:33
WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:12:
KSM begint weer organische groei te vertonen _/-\o_
Wel een beetje resistance. Kan alleen een lijntje van een maand terug er naartoe leiden, maar verder zie ik niet echt in waarom hij daar tegenaan zit te hikken.
Aan de andere kant moet ik niet zo miepen, want hij is van ver gekomen in de afgelopen 24 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:20

watercoolertje

Untertitel

WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:59:
[...]

Creampye. Wellicht niet de grootste stijger aan het einde van het jaar, maar wel gegarandeerd goed om een keer te lachen.

Alternatief dat ik aanraad is cumrocket.
Ik zou ze niet als alternatief zien van elkaar, ze vullen elkaar goed aan :9

Alternatief zou dan ASS icm POOCOIN zijn :7

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-10 16:31
Aave gaat ook lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Ik verwacht op de korte termijn door het Polkadot event juist daar eerst een flinke stijging. Daarna als KSM wat achterblijft weer een deel omzetten in KSM. Maar is een gok uiteraard. Ik denk dat je met beide goed zit. Ik zie nog wel een 100$ DOT ergens dit jaar, maar misschien ook wel een 1000$ KSM. Dan maakt het niet veel uit als je beide hebt of 1 van de twee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 22:52
BeyondThunder schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:35:
Ach, wat mis ik toch dat mooie geld van ons, de Gulden...
Gulden is er sinds 2014 weer: gulden.com.
Vreemd dat velen deze 'oude' crypto coin uit 2014 nog niet kennen. Er wordt al jaren doorontwikkeld, de tech is solide en er zit een trouwe community omheen. Na jaren dalingen zit de Gulden eindelijk weer in de lift en zijn er veel ontwikkelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

[...]

KSM heeft de komende maanden veel meer groeipotentieel dan DOT.
Projecten gaan eerst lanceren op Kusama namelijk.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:18
Ik lees veel shitcoins hier. Wanneer gaan we weer over op BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 22:52
Raaafie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:36:
Wat is jouw definitie van een shitcoin? Ik hoor zoveel over shitcoins maar iedereen lijkt daar iets anders mee te bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Logisch toch? Valt meer te halen bij de alts op het moment. Simpel sats verdienen en teruggooien in BTC.
Je moet de mogelijkheden wel gebruiken he :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 12-05-2021 11:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:14

Darrell

Fiat moonboy

Ik weet niet zo goed wat ik met Solana moet. Er tijdens een btc drop ingefomo-ed een tijdje terug en in staking gezet. Morgen komt die vrij en iedere keer als ik besluit hem om te zetten in een andere coin=> green shoot.

Het zal een teken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Als BTC waarschijnlijk stijgt en daarmee het sentiment, het is altseason, wat wil je 8)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Heb je gezien hoe saai BTC is? Daarvoor zit ik niet in crypto 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:33:
[...]

KSM heeft de komende maanden veel meer groeipotentieel dan DOT.
Projecten gaan eerst lanceren op Kusama namelijk.
Denk jij dat het polkadot event niet een (tijdelijke) boost voor Dot op gaat leveren? Ik lees ook dat er vooral nog veel dot nodig is voor de deelnemende kandidaten aan de parachains voor polkadot. Zou de meeste KSM niet al zijn ingeslagen door de deelnemende Kusama parachains?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Enige waar ik spijt van heb als 9 jarig BTC HODL'er is dat ik de afgelopen maand niet met meer BTC in ETH ben gaan zitten..

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-10 12:06
Ik heb er al veel over gehoord die BTC waar je het over hebt.
Goede usecase, veel potentie, mooi logo.

Hij staat alleen een beetje te hoog voor mij om in te stappen momenteel en andere muntjes laten nu een beter rendement zien.

Dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:20

watercoolertje

Untertitel

Kuusj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:47:
Enige waar ik spijt van heb als 9 jarig BTC HODL'er is dat ik de afgelopen maand niet met meer BTC in ETH ben gaan zitten..
Ik las 9 jarige *O*

Anyway na 9 jaar ben je toch al miljonair met HODL? Ik doe al wel 9 jaar mee maar HODL doe ik helaas pas sinds (vlak voor) de laatste bullrun :D Of had ETH je miljardair gemaakt?

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 12-05-2021 11:56 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ray_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:18:
[...]

Wel een beetje resistance. Kan alleen een lijntje van een maand terug er naartoe leiden, maar verder zie ik niet echt in waarom hij daar tegenaan zit te hikken.
Aan de andere kant moet ik niet zo miepen, want hij is van ver gekomen in de afgelopen 24 uur.
Ik had vanochtend eerst het idee dat KSM wat moeite had bij 8100 sats, toen bij 8200 en hetzelfde net bij 8300, iedere keer lijkt er na een kleine pauze toch een doorbraak in te zitten (15M) die nu weer richting de 8400 zit. Wellicht wat oude sell orders die gevuld moeten worden en hij daarna doorstoot? Volume is ook nog vrij laag volgens mij, maar toch zit er een mooie lijn in op 1H.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
watercoolertje schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:55:
[...]
Ik las 9 jarige *O*

Anyway na 9 jaar ben je toch al miljonair met HODL? Ik doe al wel 9 jaar mee maar HODL doe ik helaas pas sinds (vlak voor) de laatste bullrun :D Of had ETH je miljardair gemaakt?
Als ik alles had geHODLt.... :'( Ik minede in 2013 al, miljoenen Doge gemined en minde meerdere ETH per dag, toen alles voor de dagprijzen verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:45:
[...]

Denk jij dat het polkadot event niet een (tijdelijke) boost voor Dot op gaat leveren? Ik lees ook dat er vooral nog veel dot nodig is voor de deelnemende kandidaten aan de parachains voor polkadot. Zou de meeste KSM niet al zijn ingeslagen door de deelnemende Kusama parachains?
Denk je niet dat minstens de helft van het Polkadot event over Kusama gaat? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

watercoolertje schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:55:
[...]
Ik las 9 jarige *O*

Tja ik heb een hoop BTC in mijn bezit.. gehad. Ja ik HODL al zo lang maar achteraf niet met het aantal BTC waar ik mee had moeten HODL'en. Gooi er nog een ASIC scam tussendoor in 2013 waarbij ik flink wat muntjes ben kwijtgeraakt, periode 2014-2016 regelmatig Humble Bundles van BTC gekocht want ja 'gratis geld'. Achteraf héél erg dure games die ik toch niet speel.

Maar goed. Je leeft en je leert. Ik ben absoluut niet rijk, kan er geen lambo van bestellen in ieder geval. Ik kan er wel een bovengemiddelde nieuwe auto mee bestellen, dat wel :) Dus te klagen heb ik niet.
Danielson schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:59:
[...]

Als ik alles had geHODLt.... :'( Ik minede in 2013 al, miljoenen Doge gemined en minde meerdere ETH per dag, toen alles voor de dagprijzen verkocht...
Ja en dit inderdaad. Maar goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 12-05-2021 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:59:
[...]

Denk je niet dat minstens de helft van het Polkadot event over Kusama gaat? :)
Haha vast wel. Maar ik heb mijn positie nu ingenomen. :) We gaan het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:23

tomtom901

Moderator General Chat
Kuusj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:59:
[...]

Tja ik heb een hoop BTC in mijn bezit.. gehad. Ja ik HODL al zo lang maar achteraf niet met het aantal BTC waar ik mee had moeten HODL'en. Gooi er nog een ASIC scam tussendoor in 2013 waarbij ik flink wat muntjes ben kwijtgeraakt, periode 2014-2016 regelmatig Humble Bundles van BTC gekocht want ja 'gratis geld'. Achteraf héél erg dure games die ik toch niet speel.

Maar goed. Je leeft en je leert. Ik ben absoluut niet rijk, kan er geen lambo van bestellen in ieder geval. Ik kan er wel een bovengemiddelde nieuwe auto mee bestellen, dat wel :) Dus te klagen heb ik niet.

[...]

Ja en dit inderdaad. Maar goed.
Nog steeds een leuke winst dus, gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-10 14:50
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:07:
[...]

Ik zou een gratis wallet maken, hier wat op zetten. En dan op een leuke manier de seed als cadeau geven
Thnx voor je reactie, dat klinkt inderdaad leuk. Heb je misschien een suggestie voor een goede gratis wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Kuusj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:47:
Als je al 9 jaar BTC hodl, dikke proficiat.
Ik zou dan eerder DCA doen in ETH met nutteloos fiat dan BTC te verkopen. Ook al doet die het saai momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-10 22:46
Berichten in het nieuws over een aankomende correctie. Hoe was dat in 2017?

Om 50 procent te zien verdampen gaat pijn doen, om het nog naar de maan te zien schieten en eruit gestapt te zijn gaat ook lijn doen. Crypto=pijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

tomtom901 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:01:
[...]

Nog steeds een leuke winst dus, gefeliciteerd.
Ja dat zeker haha, bedankt.
Ben in mijn omgeving al zo vaak uitgelachen met het hele cryptogebeuren, jaren geleden verging het lachen al wel toen het zelfs op het nationaal nieuws kwam. Daarna weer voor gek verklaard dat ik het geld niet eruit had gepakt. Nu is iedereen opeens weer heel erg geïnteresseerd en ben ik goed om uren informatie te verstrekken. Ach ja, ik vind het prima, hoe meer geld erin wordt gepompt hoe meer mijn HODL waard wordt.

Ben nu wel afgestapt van mijn 'ik wil alleen BTC' tactiek. Heb nu ook een deel naar ETH en BNB gezet. En dan nog wat kleingeld (200,- ~) in shitcoins. ADA is dan nog semi serieus maar SHIB bijvoorbeeld puur voor de lol. Overigens ook wel een aardig bedrag uit BTC naar EUR omgezet en naar Fitvermogen gestuurd. Klein beetje de investeringen splitsen kan geen kwaad. Als dadelijk alles weer in elkaar klapt heb ik ten minste wat eraan overgehouden.

Oja en al een paar maanden minen. Kaart al zo ongeveer terugverdiend. Men zegt altijd dat geld maakt geld maar het is gewoon echt zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 12-05-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 15:14

Darrell

Fiat moonboy

Laatste keer stop losses eruit jassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
zwembroek schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:45:
[...]

Ik denk niet dat er ooit een Kusama event komt. Dit soort dingen gaan onder de noemer van Polkadat omdat daar de marketing uiteindelijk op gericht is. Als je kijkt naar de agenda van het event is er eerst een hoop blabla waar niemand iets van snapt, en is het laatste agendapunt waar iedereen op wacht: "Auctions, and Crowdloans, and Slots, Oh My!". Dit betreft KSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:43
M.Pantoffel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:06:
[...]

Thnx voor je reactie, dat klinkt inderdaad leuk. Heb je misschien een suggestie voor een goede gratis wallet?
Je kan net Metamask makkelijk een wallet maken waar je ETH en BSC munten op kwijt kan.

Zover ik weet krijg je can Metamask een BIP39 seed. Dit is belangrijk omdat je dan, over bijvoorbeeld 18 jaar niet meer afhankelijk bent van Mtamask maar met een wallet die op dat moment populair is ook deze seed kan importeren

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

AMARONE schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:07:
Berichten in het nieuws over een aankomende correctie. Hoe was dat in 2017?

Om 50 procent te zien verdampen gaat pijn doen, om het nog naar de maan te zien schieten en eruit gestapt te zijn gaat ook lijn doen. Crypto=pijn
Kan mij eerlijk gezegd niet echt meer voor de geest halen hoe dat toen is verlopen. Weet wel dat het nog 2 maanden geduurd heeft voordat men echt zoiets had van ja het is nu klaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:47
En weer omlaag met btc..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Ik denk niet dat er ooit een Kusama event komt. Dit soort dingen gaan onder de noemer van Polkadat omdat daar de marketing uiteindelijk op gericht is. Als je kijkt naar de agenda van het event is er eerst een hoop blabla waar niemand iets van snapt, en is het laatste agendapunt waar iedereen op wacht: "Auctions, and Crowdloans, and Slots, Oh My!". Dit betreft KSM.
Het betreft KSM en DOT, omdat die beiden volgens het zelfde Auction systeem werken (vanwege dezelfde code-base).

Ik vermoed eerlijk gezegd dat DOT harder en sneller gaat stijgen dan KSM. Ook initieel. Dit omdat KSM een "acceptatieomgeving" is voor parachains die naar DOT willen. Daarvoor zijn ze al op het Rococo testnetwerk op DOT zelf geweest. Het verblijf van een dergelijke parachain op KSM is dus een korte termijn aangelegenheid. Kleinere projecten kunnen zelfs hun KSM weer verkopen, omdat ze nooit meer op die acceptatieomgeving hoeven. Ik verwacht dus dat de vraag naar DOT veel groter zal zijn.

... wellicht totdat het DOT netwerk vol zit. Dan wordt het wellicht interessant om KSM te hebben omdat ze KSM dan misschien gaan gebruiken als tweede "productieomgeving".

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20-10 23:38

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

BTC paniekselling naar aanleiding van een mogelijke whaledump van 8k BTC? Zal wel weer FUD zijn, maar toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 12:51
Kuusj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:07:
[...]

Ja dat zeker haha, bedankt.
Ben in mijn omgeving al zo vaak uitgelachen met het hele cryptogebeuren, jaren geleden verging het lachen al wel toen het zelfs op het nationaal nieuws kwam. Daarna weer voor gek verklaard dat ik het geld niet eruit had gepakt. Nu is iedereen opeens weer heel erg geïnteresseerd en ben ik goed om uren informatie te verstrekken. Ach ja, ik vind het prima, hoe meer geld erin wordt gepompt hoe meer mijn HODL waard wordt.

Ben nu wel afgestapt van mijn 'ik wil alleen BTC' tactiek. Heb nu ook een deel naar ETH en BNB gezet. En dan nog wat kleingeld (200,- ~) in shitcoins. ADA is dan nog semi serieus maar SHIB bijvoorbeeld puur voor de lol. Overigens ook wel een aardig bedrag uit BTC naar EUR omgezet en naar Fitvermogen gestuurd. Klein beetje de investeringen splitsen kan geen kwaad. Als dadelijk alles weer in elkaar klapt heb ik ten minste wat eraan overgehouden.

Oja en al een paar maanden minen. Kaart al zo ongeveer terugverdiend. Men zegt altijd dat geld maakt geld maar het is gewoon echt zo.
Vorig jaar een huis gekocht, m’n pa vroeg waarom ik geen eigen geld erin had gestoken.
Nou pa, het zit in crypto.
Pa: Gvd wat ben je toch ook een lul!
Ik: let maar op, dit wordt veel meer waard.
Pa: gebakken lucht bla bla bla
Ik: Als je niet weet hoe het werkt moet je gewoon je mond houden.

Fast forward naar nu:
Pa: Hoe staat het met dat crypto
Ik: Nou, goed hoor >:) , een van m’n coins is x20 gegaan
Pa: Hoeveel zit er in dan?
Ik: Een redelijke fluf
Pa: Een wattes!?

Grapje, zo ver was het gesprek nou ook weer niet gegaan. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel
Lunchbreak dip, ik had de klok er op moeten instellen. Helaasch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

elektriekert schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:18:
[...]

Vorig jaar een huis gekocht, m’n pa vroeg waarom ik geen eigen geld erin had gestoken.

Fast forward naar nu:

Hahaha grappig dat je het aanhaalt.. Ik ben dan nog niet in de leeftijd om een huis te kopen (of ja hé het kan wel maar thuis wonen is goedkoper :P). Mijn pa vond het ook allemaal onzin en weet ik wat. Wilde niet dat ik deed minen want dat moest wel illegaal zijn etc.

Meneer bezit nu zelf ook een aanzienlijk bedrag aan crypto 8)7 "Waarom heb je me dat niet eerder verteld" :') :Y) Is goed pa.. Als het allemaal naar de klote was gelopen was hij waarschijnlijk ook weer de eerste die zou zeggen "zie je wel". Maar ja boeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Heeft geen zin om te speculeren. Als je uitzoomt staat BTC sinds maart februari ongeveer rond hetzelfde bedrag.

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 12-05-2021 12:24 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:47
Aslanboy1905 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:22:
Heeft geen zin om te speculeren. Als je uitzoomt staat BTC sinds maart ongeveer rond hetzelfde bedrag.
Februari

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 12:23

tomtom901

Moderator General Chat
Kuusj schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:07:
[...]
Dat is zeker waar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

De bounce terug is alleen niet zo overtuigend tot nu toe, alhoewel alles wel snel wordt opgekocht als ik het orderboek zo zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

WoodyWindoW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:16:
BTC paniekselling naar aanleiding van een mogelijke whaledump van 8k BTC? Zal wel weer FUD zijn, maar toch
Lijkt een OTC transactie te zijn, dus niet zozeer echte inflow in de Exchange, maar wordt zo te zien toch door mensen opgevangen als whale dumpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
correct, deze coins zie je nu idd gedumpt worden op finex. Hoog volume ook ivm andere exchanges

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Is dat niet naar een hw wallet? Goed teken toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:42:
[...]

correct, deze coins zie je nu idd gedumpt worden op finex. Hoog volume ook ivm andere exchanges
Oh toch wel dump dus! :o

Niet zo heel gunstig op korte termijn lijkt me!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
WoodyWindoW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:44:
[...]

Oh toch wel dump dus! :o

Niet zo heel gunstig op korte termijn lijkt me!
mwa dit soort sells komen vaker langs, zou er niet wakker van liggen. zoals bob loukas in zijn video melde. Dit gebied nemen mensen die al 2 jaar in zitten profits.....mensen die later ingestapt zijn kopen nu gewoon nog bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXRQ9_Y5mAiG7zK_GfkcIZRPbTI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FImJ90drq60xXktJv1qoRyIp.jpg?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gijsvogel
De hond ligt trouwens al weer even een poosje in zijn mand nadat ik hem er vandeweek heb uit gelaten tijdens een plensbui.
Inmiddels is ie droog en stinkt hij niet meer zo heel erg.

Zijn er hier nog mensen die een mooi moment zien om de riem weer van de kapstok te pakken voor wat lekkere zonnestralen aan het strand?
En rond welke prijs kopen jullie dan een volle tank en een parkeerkaart voor de auto? (Ik woon niet bij het strand namelijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
gijsvogel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:55:
De hond ligt trouwens al weer even een poosje in zijn mand nadat ik hem er vandeweek heb uit gelaten tijdens een plensbui.
Inmiddels is ie droog en stinkt hij niet meer zo heel erg.

Zijn er hier nog mensen die een mooi moment zien om de riem weer van de kapstok te pakken voor wat lekkere zonnestralen aan het strand?
En rond welke prijs kopen jullie dan een volle tank en een parkeerkaart voor de auto? (Ik woon niet bij het strand namelijk)
Verkeerde topic?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-10 14:45
De hond (doge) ligt al weer een poosje in zijn mand (blijft een beetje rond dezelfde koersen hangen) nadat ik hem van de week heb uitgelaten (nadat ik alles had verkocht) tijdens een plensbui (na een correctie).

Zijn er hier nog mensen die een mooi moment zien om de riem weer van de kapstok te pakken (in te springen) voor wat lekkere zonnestralen aan het strand? (voor massive gains)
En rond welke prijs kopen jullie dan een volle tank (is dit een goed moment) en een parkeerkaart (crypto) voor de auto? (mogelijke referentie naar lambo)

Je moet gewoon een beetje tussen de lijnen doorlezen. :+

[ Voor 28% gewijzigd door ZpAz op 12-05-2021 13:02 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:16:
[...]

Het betreft KSM en DOT, omdat die beiden volgens het zelfde Auction systeem werken (vanwege dezelfde code-base).

Ik vermoed eerlijk gezegd dat DOT harder en sneller gaat stijgen dan KSM. Ook initieel. Dit omdat KSM een "acceptatieomgeving" is voor parachains die naar DOT willen. Daarvoor zijn ze al op het Rococo testnetwerk op DOT zelf geweest. Het verblijf van een dergelijke parachain op KSM is dus een korte termijn aangelegenheid. Kleinere projecten kunnen zelfs hun KSM weer verkopen, omdat ze nooit meer op die acceptatieomgeving hoeven. Ik verwacht dus dat de vraag naar DOT veel groter zal zijn.

... wellicht totdat het DOT netwerk vol zit. Dan wordt het wellicht interessant om KSM te hebben omdat ze KSM dan misschien gaan gebruiken als tweede "productieomgeving".
De verwachting is juist dat de slots op Kusama veel eerder vol zitten, omdat de instapdrempel (zowel qua architectuur als qua kosten) een stuk lager is op Kusama. Polkadot vereist meer van projecten dan Kusama dat doet. Voor het gros van de projecten (met name startups) volstaat Kusama en is het zelfs de betere oplossing (snellere updates, innovatiever). Ik denk dat het wel "veilig" is om in beide projecten te investeren, de vooruitzichten zijn zeer gunstig. (*kuch* Coinbase *kuch*)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 12-05-2021 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ZpAz schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:59:
[...]

De hond (doge) ligt al weer een poosje in zijn mand (blijft een beetje rond dezelfde koersen hangen) nadat ik hem van de week heb uitgelaten (nadat ik alles had verkocht) tijdens een plensbui (na een correctie).

Je moet gewoon een beetje tussen de lijnen doorlezen. :+
Ik dacht dat hij dat wel begreep maar bedoelde dat doge in het memecoin topic hoort ;)
(en terecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennie schild
Over shitcoins gesproken. Holo doet al tijden niks. Ben eruit gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
wat jammer weer omlaag. Had goede hoop dat we vandaag de 60k al zouden zien. Helaas

Tijd om all in Shib te gaan want dit wordt wel heel saai :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:05:
wat jammer weer omlaag. Had goede hoop dat we vandaag de 60k al zouden zien. Helaas

Nee joh. Dit is de dip voordat we echt gaan moonen. Vannacht om 04:20 uur tikken we de 69k aan, daarna binnen 69 uur door naar 420k!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 14:49
Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:05:

Niet op één paard wedden ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SEb_bF2rRHfKh_5iKOYcdwA0JSM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gx0yIRT2i2wMAtLXmZZbYqpP.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:41
Ik zat de supercharger bij crypto.com een beetje in de gaten te houden, om hier eventueel in te stappen. Morgen begint een nieuwe munt; SHIB 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-10 12:56
BTC Dominance zakt een paar procent in een paar uur. Gaat hard nu.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Bitcoin of de Ether
Een Vogel of een Punt
Het zijn allemaal keuzes
Die je toch niet weten kunt
Neem eens wat risico
En stap eens in Link
Of is dat juist Safe?
En alles met Moon het gevaar?

Crypto crypto crypto…wij zijn nog lang niet met je klaar.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:09:
Bitcoin of de Ether
Een Vogel of een Punt
Het zijn allemaal keuzes
Die je toch niet weten kunt
Neem eens wat risico
En stap eens in Link
Of is dat juist Safe?
En alles met Moon het gevaar?

Crypto crypto crypto…wij zijn nog lang niet met je klaar.
Is dit een (deel van een) songtekst van de band die @Glenn Hoddle opgericht heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lennie schild schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:03:
Is dan ook een lange termijn project, men zal zolang ze niet echt live gaan en nog in de testfase zitten weinig ruchtbaarheid geven via de media en marketing. Dat wil men pas doen als men er klaar voor is.

Onlangs heeft men een bericht geplaatst dat er nog 2 belangrijke issues opgelost dienen te worden welke in tests naar boven zijn gekomen. Pas daarna zal er vanuit het project zelf weer informatie gedeeld gaan worden.

https://medium.com/h-o-l-...ion-strategy-f845cf563bdf

Ikzelf zal maandelijks Holo blijven inkopen voor een klein bedrag van bijv 50 euro, puur als (hopelijk goedgekozen) spaarpotje naast de munten waar ik echt op in wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Justevo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:09:
BTC Dominance zakt een paar procent in een paar uur. Gaat hard nu.
Ik vertrouw het niet. Voorzie dat veel mensen die nu de procenten achternalopen in hun onderbroek komen te wanneer BTC besluit die dominance weer terug te pakken. Kwestie van tijd.

Moet wel zeggen dat het erg verleidelijk voel om BTC om te zetten naar ETH nu men over een flippening durft te spreken, maar mijn vermoeden is dat ETH zo hard stijgt wegens alle gokkers die de dog tokens achterna rennen, en dat als die hype gaat liggen het weer net zo hard zakt.

Nee, ik vertrouw het allemaal niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goldman Sachs-directeur casht met dogecoins en vertrekt.
AMSTERDAM - Zakenbanken zagen jaren niets in het systeem met cryptomunten: veel lucht, frauduleus en te volatiel. Ondertussen verdiende directielid Aziz McMahon van zakenbank Goldman Sachs privé een vermogen aan zijn beleggingen in de dogecoin-munt. En vertrok.
Banksters klotevolk maar dat wisten we al.
Don't do what they say but do what they do.

Bron de Televaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:14:
[...]

Is dit een (deel van een) songtekst van de band die @Glenn Hoddle opgericht heeft?
Dat kan.
Helemaal free. Maak er gelijk ook een NFT van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 12:55

mso

Alpina schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:08:
Ik zat de supercharger bij crypto.com een beetje in de gaten te houden, om hier eventueel in te stappen. Morgen begint een nieuwe munt; SHIB 😐
Nice! Heb nog maar wat SHIBA bijgekocht ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:18
RickvN schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:41:
[...]

Als BTC waarschijnlijk stijgt en daarmee het sentiment, het is altseason, wat wil je 8)
BTC stijgt niet als niemand BTC koopt. Altseason en BTC dominance is geen magie. Komt simpelweg omdat niemand meer BTC koopt. Koopt niemand BTC omdat het altseason is, of is het altseason omdat niemand BTC koopt? Beetje het kip ei verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Dat kan.
Ik ben geen onderdeel van de band. Zou er wel manager van willen zijn als ik de garantie heb dat, dat me schathemeltjesrijk gaat maken. In dat geval wil ik er meteen wel een NFT van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ah, de lunchpauze is weer voorbij.

Huphup, allemaal weer aan de bak met een volle pens tot 4 uur soepie-time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-10 12:48
Lennie schild schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:03:
Zonde... Ik zie HOT niet bepaald als een shitcoin. De ontwikkeling gaat wellicht traag, maar ze maken wel stappen. Het patent dat onlangs was verstrekt deed de prijs exponentieel groeien (x30). Deze consolidatie geeft alleen maar vertrouwen in een toekomstige groei.

Mochten ze hun doel daadwerkelijk bereiken dan ben ik ervan overtuigd dat dit de blockchain (deels) gaat vervangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rien43 op 12-05-2021 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Dat kan.
Beetje opmaak, beetje tekst. 160 miljoen in de pocket toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIe6GvNLLcETj5R7m1R4H-MOEHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EwFLeaXAkiRpwD6wdD4XiStS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:59:
[...]

De verwachting is juist dat de slots op Kusama veel eerder vol zitten, omdat de instapdrempel (zowel qua architectuur als qua kosten) een stuk lager is op Kusama. Polkadot vereist meer van projecten dan Kusama dat doet. Voor het gros van de projecten (met name startups) volstaat Kusama en is het zelfs de betere oplossing (snellere updates, innovatiever). Ik denk dat het wel "veilig" is om in beide projecten te investeren, de vooruitzichten zijn zeer gunstig. (*kuch* Coinbase *kuch*)
Ah, okay, dus het is meer als alleen een acceptatieomgeving? Zo las ik het initieel namelijk wel. Maar op de website staat inderdaad ook wat jij hierboven zegt. Ik ben zeer benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken dan. Want als KSM vol zit... wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ik heb eigenlijk het gevoel dat het over is daarmee. Als ik zag wat voor zielige pump Doge kreeg toen EM vroeg of het als betaalmiddel voor Tesla moest komen... Shiba is sowieso kansloos, nergens voor nodig als Doge bestaat. Men heeft geen behoefte aan 2 vergelijkbare memecoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-10 16:19
Misschien ben ik blind maar hoe kan ik zien in binance hoeveel profit ik heb per coin. Ik zie wel de totale waarde maar als de inkoop erbij zou staan. Zou dat zoveel schelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mso

mso

enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:34:
[...]

Ik heb eigenlijk het gevoel dat het over is daarmee. Als ik zag wat voor zielige pump Doge kreeg toen EM vroeg of het als betaalmiddel voor Tesla moest komen... Shiba is sowieso kansloos, nergens voor nodig als Doge bestaat. Men heeft geen behoefte aan 2 vergelijkbare memecoins.
Dat is hetzelfde als je zegt...er hoeft geen skoda, seat of volkwagen te zijn want er is Audi

We hebben geen Jumbo nodig want er is al PLUS, AH, COOP, Jan Linders, etc... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door mso op 12-05-2021 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
mso schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:36:
[...]

Dat is hetzelfde als je zegt...er hoeft geen skoda, seat of volkwagen te zijn want er is Audi 8)7
Die kunnen zich onderscheiden op zoveel facetten. Twee memecoins zonder inhoud hebben hoogstens een ander logo en een andere naam. Oja en andere memes. 8)7 op een gegeven moment is daar de lol ook wel vanaf toch. En EM gaat niet opeens ook nog een Shiba raket sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 12-05-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mso schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:36:
[...]

Dat is hetzelfde als je zegt...er hoeft geen skoda, seat of volkwagen te zijn want er is Audi

We hebben geen Jumbo nodig want er is al PLUS, AH, COOP, Jan Linders, etc... 8)7
Inderdaad, zolang er het besef is dat men wellicht ergens geld mee kan verdienen, hoe onzinnig een model ook klinkt, dan zal men er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso

mso

enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:41:
[...]

Die kunnen zich onderscheiden op zoveel facetten. Twee memecoins zonder inhoud hebben hoogstens een ander logo en een andere naam.
En prijs en marketing en ontwikkelaar en platforms die ze supporten, etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:42:
[...]

Inderdaad, zolang er het besef is dat men wellicht ergens geld mee kan verdienen, hoe onzinnig een model ook klinkt, dan zal men er gebruik van maken.
Weet je hoeveel volume er nodig was om Doge omhoog te pompen... Dat gaat echt niet tegelijkertijd in nog zo een debiele coin gebeuren. Het is de een of de ander.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:24:
[...]

Ah, okay, dus het is meer als alleen een acceptatieomgeving? Zo las ik het initieel namelijk wel. Maar op de website staat inderdaad ook wat jij hierboven zegt. Ik ben zeer benieuwd hoe dat in de praktijk gaat werken dan. Want als KSM vol zit... wat dan?
Initieel zijn er 100 slots te verdelen, dus zal nog ff duren :) Daarna kan er besloten worden om meer slots te gebruiken.

Rococo is het Polkadot testnet. Kusama is niet eens een soort Polkadot-Lite, maar gewoon een volstandig eigen netwerk waar op een veilige manier ook experimentele projecten gelanceerd kunnen worden. Verwacht meer innovatie van Kusama-projecten, dan van Polkadot-projecten.

De Japanse kunstenares Kusama maakt kunst met polkadots -> "Kusama maakt Polkadot"

Afbeeldingslocatie: https://publicdelivery.org/wp-content/uploads/2018/11/Portrait-of-Yayoi-Kusama-with-pumpkin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:43:
[...]

Weet je hoeveel volume er nodig was om Doge omhoog te pompen... Dat gaat echt niet tegelijkertijd in nog zo een debiele coin gebeuren. Het is de een of de ander.
Ik hoop echt met je mee, maar twijfel nog wel of je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:41
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:43:
[...]

Ik snap je redenering, maar het is wel apart dat shib opeens op alle top exchanges wordt gelist alsof het niets is. Of het goed voor de crypto wereld is is iets anders natuurlijk... ik zie deze memecoin nog wel een paar stijgingen maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:03
elektriekert schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:18:
[...]

Fast forward naar nu:

Wordt nog veel mooier wanneer je met je lambo voor zijn huis staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:14:
[...]

Ik verdenk @Ali Baba 1001 er nu een beetje van in z'n vrije tijd voor BlØf te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Ngangatar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:23:
[...]

Beetje opmaak, beetje tekst. 160 miljoen in de pocket toch?

[Afbeelding]
@WhySoSerious de carnavalshit van komend jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:54:
[...]

Ik verdenk @Ali Baba 1001 er nu een beetje van in z'n vrije tijd voor BlØf te werken.
Een beetje Oosterse invloeden kunnen die Zeeuwen wel gebruiken toch :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennie schild
Wat wordt hier verwacht van ADA eind dit jaar? Zal het de €2 halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 09:20
Clavat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:
Ik ga me ook toevoegen tot de crypto.
We hebben via onze directeur van het werk allemaal op bitvavo voor 5 euro aan Verge gekregen.
Daar kunnen we mee doen wat we willen.
Hij wil kijken wie er op het eind van het jaar het meeste van gemaakt heeft.
Echter ik heb me er nooit in verdiept wat kan ik het beste doen laten staan of snel afhalen en andere valuta gaan nemen?
5 euro :D? Ben je serieus :')?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• enomiss
MaStar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:00:
[...]

5 euro :D? Ben je serieus :')?
Ik wou dat ik crypto kreeg van mijn baas. Al was het maar 1 euro. Gaat om het idee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• freshprince
ADA is mijn groostste hodl maar dit is echt de beste ada shiller die er bestaat haha :D
Pagina: 1 ... 201 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!