Bitcoin Max(imalists) are "goats" (greatest of all time-s)
NetscapeYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:40:
[...]
Je moet ff overstappen van Internet Explorer naar welke andere browser dan ook
Saai manRaaafie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:
Ik ben eigenlijk al tevreden als ik met mijn BTC holdings de 8% jaarlijkse inflatie kan opvangen. Alles extra is mooi meegenomen.
Precies! Daarom heb ik een deel van mijn USDT omgezet naar pBTC35A. Dagelijkse beloning in wBTC.
Nu heb ik ook pETH18C, dagelijkse beloning in ETH.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Heb je je salaris in sats afgesproken? Of gewoon in ouderwets achterhaalde fiat?Pelox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:
Even een snelle groet vanaf mijn nieuwe werkplek, dag 2.. (niet thuis).. ik mis het forum wel overdag..![]()
Hopelijk kan ik ook snel af en toe thuiswerken.. Of knalt btc naar de 400.000 en eth naar de 20k dan kan ik weer lekker thuiszitten..dat mag ook..
Zo te zien zijn net je percentages gereset voor de dagYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:45:
Zoals duidelijk te zien is stijgt mijn PF op, lift off, moooooooooooooooooon!![]()
* YES neemt nog een shot hopium
[Afbeelding]
MOON!!!!
Natuurlijk niet!! When lambo??Tabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:47:
[...]
Zo te zien zijn net je percentages gereset voor de dag![]()
![]()
![]()
MOON!!!!

Sowieso de boor!MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:
[...]
Okay, dan ga ik nog maar even doorvragen:
1. Wie uit dit topic vinden jullie dat zeker mee moeten doen in het verhaal?
(drie? mensen worden vermoord en een aantal anderen als speler in het verhaal)
2. Op welke treffende (crypto)manieren worden ze vermoord?
3. Naar het absurd fictieve schrijven of niet? (absurd => kasten van villa's, lambo's en onder een brug slapen maar toch traden, gewoon => IRL, huis tuin en keuken...)
4. Welke termen/meme's uit het topic mogen niet ontbreken?
Daarnaast een Bitcoin als cirkelzaag blad
Verder zou hij ze kunnen doodsteken met rode en groene candles!
Ik heb ook een leuke computer..

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Die lambo moet natuurlijk geel zijn...
https://opensea.io/seaart
Ik vind dat ze nog best hun best hebben gedaan daar in de Achterhoek. Spuuglelijk, maar het kan veel saaier.knakworst schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:33:
[...]
Serious note:
Die pancakeswap marketing is echt wel perfect en een belangrijk aandeel voor het succes. Websites uniswap en mdex zijn saaier dan een bankfiliaal van Rabo in de achterhoek.
:strip_exif()/f/image/0VoGETEpgTU0TGnLonkFD3mz.jpg?f=fotoalbum_large)
Enne, ik krijg de indruk wel dat die 'Aziatische' stijl van PCS er toe leidt dat hier sommige mensen doet denken dat Cake een shitcoin is
Terwijl PCS qua traffic de 4e exchange ter wereld is inmiddels en 'concurrent' Uniswap op plek 21 te vinden is.
Wel ook fijn dat de mining opbrengsten nog eens x2/3 zijn gegaan op een week tijd.
Heb de teller niet snel op 12-16,- per dag zien staan met een RTX3070 maar ik klaag niet, alleen jammer dat gamen nu echt te duur is
Heb de teller niet snel op 12-16,- per dag zien staan met een RTX3070 maar ik klaag niet, alleen jammer dat gamen nu echt te duur is
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ouderwets..YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Heb je je salaris in sats afgesproken? Of gewoon in ouderwets achterhaalde fiat?
Zero.
Pff, zeker zo'n inflexibele werkgever die er niet aan wil..?
Hoezo x2/x3? Wat mine je dan en hoe? Ik gewoon via nicehash.Kuusj schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:
Wel ook fijn dat de mining opbrengsten nog eens x2/3 zijn gegaan op een week tijd.
OverheidYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:19:
[...]
Pff, zeker zo'n inflexibele werkgever die er niet aan wil..?
Zero.
Ben je ingehuurd of ben je ambtenaar?
Smaak kan je niet kopen.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Deze ambtenaar heeft afgelopen zaterdag tot 01.30 uur gewerktPelox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:24:
[...]
Nu nog inhuur haha maar ik heb wel de ambtenarenmentaliteit.

Welkom trouwens, semi-collega
Ik ben sinds oktober 2020 weer aan de slag en ben alleen de eerste dag op kantoor geweest…Pelox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:
Even een snelle groet vanaf mijn nieuwe werkplek, dag 2.. (niet thuis).. ik mis het forum wel overdag..![]()
Hopelijk kan ik ook snel af en toe thuiswerken.. Of knalt btc naar de 400.000 en eth naar de 20k dan kan ik weer lekker thuiszitten..dat mag ook..
Ik heb toen twee collega’s ontmoet, waarvan ik er 1 al sowieso kende…1x per week kantoor zou ideaal zijn.
Maar die 400k btc en 20k eth zou prachtig zijn ja, enkele alts moeten wel mee. Link, dot en uni naar 250 of zo
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nou, welkom dan, zoals @sOid het zegt, semi-collegaPelox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:24:
[...]
Nu nog inhuur haha maar ik heb wel de ambtenarenmentaliteit.
Ik ben ook/wel ambtenaar namelijk
Ja ten opzichte van vorige week zijn de opbrengsten per 24 uur enorm omhoog geschoten. Waarom weet ik ook niet.. Ook via Nicehash, 63MH/s.Skalders schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:19:
[...]
Hoezo x2/x3? Wat mine je dan en hoe? Ik gewoon via nicehash.
Niet op een iPhone . Of het moet aangepast zijnTabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:45:
[...]
Brave, verdien je tijds het surfen nog wat coins ook
En jouw pa heet ook Henk! (Toch?YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Nou, welkom dan, zoals @sOid het zegt, semi-collega
Ik ben ook/wel ambtenaar namelijkOok bij ons wordt er wel eens tot laat gewerkt, mij valt de mentaliteit binnen mijn afdeling niet tegen, al heb je er altijd wel (en altijd teveel) zoutzakken tussen zitten.
Werkmentaliteit is niets mis mee. Bij ons in ieder geval. Wordt over het algemeen keihard gewerkt, maar niet altijd even efficiënt. En er zitten mensen die beter iets anders kunnen gaan doen. Zou beter zijn voor zowel zichzelf als voor de organisatie. Al zal dat voor veel grote organisaties gelden, vermoed ik. Ook commerciële.
Uniswap heeft de verkeerde weg gekozen met v3 door alleen te focussen op LP providers. Voor gebruikers is dr niks veranderd terwijl PCS elke week bijna met nieuwe dingen komt. (Loterij, prediction, etc). Ook de ETH fees werken natuurlijk niet in hun voordeel.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:08:
[...]
Ik vind dat ze nog best hun best hebben gedaan daar in de Achterhoek. Spuuglelijk, maar het kan veel saaier.
[Afbeelding]
Terwijl PCS qua traffic de 4e exchange ter wereld is inmiddels en 'concurrent' Uniswap op plek 21 te vinden is.
Heeft ook te maken met de gas fees.Kuusj schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Ja ten opzichte van vorige week zijn de opbrengsten per 24 uur enorm omhoog geschoten. Waarom weet ik ook niet.. Ook via Nicehash, 63MH/s.
Ik mine nu met 108mh/s en zit vandaag op +- 28$, insane.
Nou nou elke week is wat overdreven. De loterij bestaat al maanden en prediction is er net bijgekomen.wouterwouter2 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:42:
[...]
Uniswap heeft de verkeerde weg gekozen met v3 door alleen te focussen op LP providers. Voor gebruikers is dr niks veranderd terwijl PCS elke week bijna met nieuwe dingen komt. (Loterij, prediction, etc). Ook de ETH fees werken natuurlijk niet in hun voordeel.
Door VET en AVAX sta ik nog steeds goed in de -
Omdat BTC even een hikje deed, dan ben ik toch wel “bang” als BTC echt van zich laat horen.
Crypto zou leuk zijn…
Omdat BTC even een hikje deed, dan ben ik toch wel “bang” als BTC echt van zich laat horen.
Crypto zou leuk zijn…
Ik weet wel: (hoge ETH gas fee x veel tx) x hoge prijs ETH = veel profit in fiat.Kuusj schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Ja ten opzichte van vorige week zijn de opbrengsten per 24 uur enorm omhoog geschoten. Waarom weet ik ook niet.. Ook via Nicehash, 63MH/s.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Heb je dan geen aanzienlijk aandeel in BTC als basis?streamnl schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:50:
Door VET en AVAX sta ik nog steeds goed in de -
Crypto zou leuk zijn…
Nope.WoodyWindoW schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:54:
[...]
Heb je dan geen aanzienlijk aandeel in BTC als basis?
Nog niet.
(Ben pas 3 / 4 weken bezig)
sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:27:
[...]
Deze ambtenaar heeft afgelopen zaterdag tot 01.30 uur gewerkt(Mag nog van geluk spreken want sommige collega's hebben de hele nacht doorgehaald.)
Welkom trouwens, semi-collega
Was tot 8 maanden geleden ook een echte ambtenaar, nu even een neppert. Als het bevalt weer een echteYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Nou, welkom dan, zoals @sOid het zegt, semi-collega
Ik ben ook/wel ambtenaar namelijkOok bij ons wordt er wel eens tot laat gewerkt, mij valt de mentaliteit binnen mijn afdeling niet tegen, al heb je er altijd wel (en altijd teveel) zoutzakken tussen zitten.
Gisteren op mijn eerste dag gelijk overgewerkt trouwens.. was niet de bedoeling eigenlijk.
Zero.
Onbewust schizofreen? Wel gezelligsOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:41:
[...]
En jouw pa heet ook Henk! (Toch?) Misschien zijn we wel dezelfde persoon!
Werkmentaliteit is niets mis mee. Bij ons in ieder geval. Wordt over het algemeen keihard gewerkt, maar niet altijd even efficiënt. En er zitten mensen die beter iets anders kunnen gaan doen. Zou beter zijn voor zowel zichzelf als voor de organisatie. Al zal dat voor veel grote organisaties gelden, vermoed ik. Ook commerciële.
Zoals jij het beschrijft, is het bij ons ook. Goede, harde werkers zat en we leveren ook wel goed werk vind ik. En dan heb je er inderdaad wat tussen die beter iets ander kunnen gaan doen ja.
Ik heb voorheen voor de dochter van een groot telecombedrijf gewerkt en daar kwam je hetzelfde tegen hoor, ook vastgeroeste mensen die er beter aan zouden doen iets anders te gaan doen.
Verwijderd
Pancakeswap.
The decentralized exchange on a centralized smart chain.
Je verzint het niet.
Hodl.
The decentralized exchange on a centralized smart chain.
Je verzint het niet.
Hodl.
En ik maar denken dat niemand hier werkt, dit is toch het crypto forum waar je binnen een week miljonair bent een lambo rijdt?
Ah dat verklaart. Van mij mag dit wel even aanhouden lol.conbla schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:48:
[...]
Heeft ook te maken met de gas fees.
Ik mine nu met 108mh/s en zit vandaag op +- 28$, insane.
/f/image/oRlqgGrzkSLYAagNyxkvFnho.png?f=fotoalbum_large)
De ICX is er maar eens mee weg
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Euh... ja.. neeTabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:03:
En ik maar denken dat niemand hier werkt, dit is toch het crypto forum waar je binnen een week miljonair bent een lambo rijdt?

Ik werk voor 3 ministeries dus werken.. ach :
Ik was op 5 minuten miljonair vandaag, 25,- ingeruild voor ruim 1 miljoen ShibaTabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:03:
Dag verder, maar we staan erboven! HODL 🤣
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar m'n hele PF begint weer over de hele linie te klimmen. Hopelijk was dit weer de storm in een glas water en is dit de springplank voor weer wat mooie gezonde groei in hele korte tijd.
EOS is ook lekker vertrokken, had m al een tijdje in het vizier en wilde na dat mn PF weer een beetje recht was getrokken gaan kopen. TE LAATT!
EOS is btw echt een van de weinige coins die sinds begin dit jaar maar X3 is gegaan hoewel hij wel al best hoog in de ranking staat (#24).
EOS is btw echt een van de weinige coins die sinds begin dit jaar maar X3 is gegaan hoewel hij wel al best hoog in de ranking staat (#24).
Ze zijn een nieuwe exchange aan het bouwen genaamd Bullish..Tabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:15:
EOS is ook lekker vertrokken, had m al een tijdje in het vizier en wilde na dat mn PF weer een beetje recht was getrokken gaan kopen. TE LAATT!
Ik heb hem een week of twee geleden in mijn pf opgenomen. Weet echt niet hoeveel die nog gaat groeienTabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:15:
Owkee, na een half jaar geen gokje meer te hebben gewaagd en lekker wat winst uitgekeerd heb ik vandaag toch een heerlijk gokje gedaan; kijken waar het schip strand
Zojuist de trotse bezitter van SHIB
Kijken of de FOMO aanhoud en we hier een slaatje uit kunnen slaan.. Zoniet? Dan pech
Zojuist de trotse bezitter van SHIB
Kijken of de FOMO aanhoud en we hier een slaatje uit kunnen slaan.. Zoniet? Dan pech
Als iemand dat eens wist.... moet ook eerlijk zeggen dat ik ook regelmatig coins koop op "gevoel". Zo is NEO in mijn PF gekomen en is echt mijn favoriet, slaat nergens op maar het logo, de kleur en de naam staan me heel erg aan. Uiteraard weet ik nu wel wat NEO doet maar toch, denk dat er op die manier best veel mensen zijn.feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:19:
[...]
Ik heb hem een week of twee geleden in mijn pf opgenomen. Weet echt niet hoeveel die nog gaat groeien
Een naam als HOT bijv denk ik dat op deze manier ook gewoon extra exposure krijgt, voor de mensen die niet perse naar de usecase kijken maar naar de pure speculatie klinkt dit gewoon beter als SZP of weetik veel wat.
Het is niet iedereen gelukt om mee te doen aan de CSPR ICOTabacca schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:03:

Goede avond ben net even bekomen van de schok.
ging naar bed werd wakker PFFF.
@a87 30 euro is niks lol. paar honderd hier komt allemaal goed HOLD.😀
ging naar bed werd wakker PFFF.
@a87 30 euro is niks lol. paar honderd hier komt allemaal goed HOLD.😀
Bizar zeg. Best een klein beetje balen dat ik er niet doorheen gekomen ben. Gefeliciteerd voor de lucky ones. 🥳 Nu nog een beetje hopium dat de Mina tokens x100 zijn eind deze maand, wanneer ze vrij gegeven wordenChaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:59:
CSPR handelt nu tussen de $7-9 overal; https://coinmarketcap.com/currencies/casper/markets/
Bizar hoog als je bedenkt dat de tokensale $0.03 per token was. Congrats aan de lucky ones die konden meedoen.
Verkeerde topicVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:39:
Is het waard om in Shiba te investen op 32 USDT?
CSPR is net gelist op Coinlist Pro, wordt verhandeld rond 0,35 dollar op dit moment.
Andere exchange nog rond 2,50 dollar. Lekker HOLD dus
Andere exchange nog rond 2,50 dollar. Lekker HOLD dus

Ik heb denk ik een klein probleempje, ik gebruikte heel vaak die coinbase wallet en dat ging altijd goed, tot ik vandaag opnieuw moest inloggen.....
Er staat herstellen via icloud maar hij pakt het wachtwoord niet en ik heb echt geen flauw idee wat het was.
Iemand nog tips of ben ik alles kwijt ?
Er staat herstellen via icloud maar hij pakt het wachtwoord niet en ik heb echt geen flauw idee wat het was.
10 Mei. Met dat tempo ga je het niet redden in crypto helaas.
Coinbase Wallet is non-custodial. Als je je woorden of key hebt kun je altijd bij je funds. Ook via een andere wallet.Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:43:
Ik heb denk ik een klein probleempje, ik gebruikte heel vaak die coinbase wallet en dat ging altijd goed, tot ik vandaag opnieuw moest inloggen.....
haha zag het net pas , niet echt op de datum gelet.wouterwouter2 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:45:
[...]
10 Mei. Met dat tempo ga je het niet redden in crypto helaas.
my bad

Haha te vroeg gejuichtSluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:12:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar m'n hele PF begint weer over de hele linie te klimmen. Hopelijk was dit weer de storm in een glas water en is dit de springplank voor weer wat mooie gezonde groei in hele korte tijd.
Die recovery phrase heb ik niet, ik kan mij herinneren dat de iphone aangaf om het in de icloud op te slaan en die wachtwoorden pakt hij dus nietwouterwouter2 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:47:
[...]
Coinbase Wallet is non-custodial. Als je je woorden of key hebt kun je altijd bij je funds. Ook via een andere wallet.
Alleen met 100x leverage en je meer investeerd dan je bereid bent te verliezenVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:39:
Is het waard om in Shiba te investen op 32 USDT?
Die recovery phrase, die twintig random woorden ofzo, die ZIJN je coins. Ga nooit maar dan ook nooit van de cloud uit. Damn, ik hoop dat je dit weet op te lossen..Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:49:
[...]
Die recovery phrase heb ik niet, ik kan mij herinneren dat de iphone aangaf om het in de icloud op te slaan en die wachtwoorden pakt hij dus niet
Dat is het hem juist ik heb die recovery phrase nooit gehad die zou dus opgeslagen moeten zijn in de icloud...Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Die recovery phrase, die twintig random woorden ofzo, die ZIJN je coins. Ga nooit maar dan ook nooit van de cloud uit. Damn, ik hoop dat je dit weet op te lossen..
En zodra ik daar op klik krijg ik alle wachtwoorden te zien behalve die van die coinbase wallet...
Heb mij aangemeld bij Celsius met het plan om daar met een deel van pf te gaan sparen met stablecoins.
Weet iemand een manier om met zo min mogelijk fees een stablecoin bij Celsius te krijgen?
Weet iemand een manier om met zo min mogelijk fees een stablecoin bij Celsius te krijgen?
Via Binance is het versturen van BUSD mogelijk voor 10$rismaster schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:01:
Heb mij aangemeld bij Celsius met het plan om daar met een deel van pf te gaan sparen met stablecoins.
Tsja.. persoonlijk laat ik dit soort gevoelige dingen niet over aan de cloud. Te onbetrouwbaar. Dit klinkt alsof je de toegang tot je wallet kwijt bent.Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:01:
[...]
Dat is het hem juist ik heb die recovery phrase nooit gehad die zou dus opgeslagen moeten zijn in de icloud...
En zodra ik daar op klik krijg ik alle wachtwoorden te zien behalve die van die coinbase wallet...
Volgende keer die phrase fysiek neerpennen en de kluis in!
Ik heb juist geen ww, alleen een PIN of Touch ID optie alsook recovery phrase:Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:01:
[...]
Dat is het hem juist ik heb die recovery phrase nooit gehad die zou dus opgeslagen moeten zijn in de icloud...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0iFrxMP9FdjZQy2hQmeZJJn7.jpg?f=user_large)
/f/image/peWyxSKRXsGp6PnRXcSE379B.png?f=fotoalbum_large)
@Slux Niet toevallig meerdere iCloud logins in gebruik? Ik heb bijv. een aantal verschillende account in gebruik verspreid over verschillende apparaten, zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit komt er voor jou dus op neer dat je je identificeert met je PIN (dus wachtwoord) of je vingerafdruk (TouchID). Heb je je phrase neergepend en extern (in de kluis) bewaard? Mocht je je vinger verliezen en je PIN vergeten, dat je er dan nog steeds bijkunt?Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Ik heb juist geen ww, alleen een PIN of Touch ID optie alsook recovery phrase:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Slux lijkt z'n wachtwoord (in welke vorm dan ook) op de cloud te hebben opgeslagen, en heeft nooit de recovery phrase bewaard. Nu bij het falen van de cloud, het niet zelf beschikken over het wachtwoord (overgelaten aan de cloud), en het vervolgens niet beschikken over de recovery phrase... einde verhaal vrees ik.
TLDR: be redundant!
@Youp1e Slux kennende gaat het om een bedrag waar je wel de moeite voor wil doen. Maar ik vermoed dat het einde verhaal is als de betreffende login ook niet nog ergens anders is opgeslagen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Om hem te herstellen moet je dus een wachtwoord invullen faceid/toucid pin werken allemaal niet en de wachtwoorden die ik dus altijd gebruik pakt ie niet.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Ik heb juist geen ww, alleen een PIN of Touch ID optie alsook recovery phrase:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Helaas heb ik ook geen mogelijkheid om via sms/email te herstellen dus ben bang dat ik ik een aanzienlijk bedrag kwijt ben nu.
k.. wallets ook altijd, alle offline wallets gaan goed maar duurt mij te lang om over te zetten naar de exchanges deze coinbase wallet werkte juist lekker snel voor mij tot ik vandaag ineens opnieuw uit het niets moet inloggen.
Hoorde dat er problemen waren met CSPR withdrawals op Coinlist. Kunnen de mensen die vandaag hun tokens hebben ontvangen wel de CSPR omzetten naar USDT bijvoorbeeld?
Ik vrees het ergste, ik vind het heel erg. Maar je recovery phrase mag je natuurlijk nooit niet ergens opgeslagen hebben voor jezelf. Daarom hoop ik dat @Ali Baba 1001 nog even bevestigd dat ondanks dat het vinkje groen is bij recovery phrase, hij die phrase daadwerkelijk op papier veilig heeft gesteld.Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:16:
@Youp1e Slux kennende gaat het om een bedrag waar je wel de moeite voor wil doen. Maar ik vermoed dat het einde verhaal is als de betreffende login ook niet nog ergens anders is opgeslagen.
Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:13:
@Slux Niet toevallig meerdere iCloud logins in gebruik? Ik heb bijv. een aantal verschillende account in gebruik verspreid over verschillende apparaten, zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Ik heb mijn phrase opgeschreven, dat snap ik verder wel.Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:13:
[...]
Dit komt er voor jou dus op neer dat je je identificeert met je PIN (dus wachtwoord) of je vingerafdruk (TouchID). Heb je je phrase neergepend en extern (in de kluis) bewaard? Mocht je je vinger verliezen en je PIN vergeten, dat je er dan nog steeds bijkunt?
Slux lijkt z'n wachtwoord (in welke vorm dan ook) op de cloud te hebben opgeslagen, en heeft nooit de recovery phrase bewaard. Nu bij het falen van de cloud, het niet zelf beschikken over het wachtwoord(overgelaten aan de cloud), en het vervolgens niet beschikken over de recovery phrase... einde verhaal vrees ik.
TLDR: be redundant!
Vind het frappant dat ik geen ww optie heb en alleen pin of touch id, maar dat zal ik op het begin wel zo ingesteld hebben dan of zo, of het is afhankelijk van telefoon/os.
Of Slux probeert in de gewone Coinbase app in te loggen, en snapt ma al die jaren het verschil niet…maar die zie ik niet aankomen
Kan je via een ander platform bij de iCloud wachtwoorden? Misschien wordt de link niet automatisch gemaakt met het veld in de app, maar staat de waarde voor het veld wel in iCloud.Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:19:
[...]
Nope gebruik overal het zelfde account, hij laat dus wel die wallet zien maar die restore wachtwoord pakt ie niet terwijl ik echt 100% zeker ben dat ik dezelfde wachtwoorden gebruik.
Joehoe, vandaag weer een 35% sprongetje met EOS gehad.gijsvogel schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 02:12:
Zit er hier nog iemand in EOS toevallig?
Dendert net door zijn laatste high van 2,5 week geleden heen en zit op een paar procentjes van de 2 year high (€ 7,80) af.
ATH ligt net boven de €19
Rockets are fueled, All aboard!
Even ongegeneerd shillen hoor.
Moooon, lambo soon!
Zo'n recovery phrase is vrij lang, het zou kunnen dat het niet automatisch kan worden ingevuld inderdaad. Dit is een solide optie nog.Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:21:
[...]
Kan je via een ander platform bij de iCloud wachtwoorden? Misschien wordt de link niet automatisch gemaakt met het veld in de app, maar staat de waarde voor het veld wel in iCloud.
Ik heb hem ook meegepaktgijsvogel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Joehoe, vandaag weer een 35% sprongetje met EOS gehad.
Even ongegeneerd shillen hoor.
Moooon, lambo soon!

:fill(white):strip_exif()/f/image/Hse9JheSBO07UjVCb3t7zczN.png?f=user_large)
@Slux voor de Coinbase wallet zijn het 12 woorden, mocht je ooit een lijstje vinden of zo…of misschien heb je ooit een screenshot wrvan gemaakt om een of andere reden, ga je afbeeldingen langs..Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Zo'n recovery phrase is vrij lang, het zou kunnen dat het niet automatisch kan worden ingevuld inderdaad. Dit is een solide optie nog.
Die recovery phrase wordt dus opgeslagen in de icloud dat gaat goed maar er zit op 1 of andere manier een extra wachtwoord op die hij niet pakt.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:19:
[...]
Ik heb mijn phrase opgeschreven, dat snap ik verder wel.
Vind het frappant dat ik geen ww optie heb en alleen pin of touch id, maar dat zal ik op het begin wel zo ingesteld hebben dan of zo, of het is afhankelijk van telefoon/os.
Of Slux probeert in de gewone Coinbase app in te loggen, en snapt ma al die jaren het verschil niet…maar die zie ik niet aankomen
En nee ik log echt in op de wallet ouwe rovert, zo seniel ben ik nog niet
Ja ik kan alle wachtwoorden inzien van icloud staan ook onder instellingen/wachtwoorden maar het wachtwoord van die wallet staat er dus niet tussen.Taro schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:21:
[...]
Kan je via een ander platform bij de iCloud wachtwoorden? Misschien wordt de link niet automatisch gemaakt met het veld in de app, maar staat de waarde voor het veld wel in iCloud.
Dan als een gek wachtwoorden proberen ouwe.. man ik hoop dat je erbij kunt en dat het bedrag niet al te significant is als dat niet het geval is.Slux schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:26:
[...]
Die recovery phrase wordt dus opgeslagen in de icloud dat gaat goed maar er zit op 1 of andere manier een extra wachtwoord op die hij niet pakt.
En nee ik log echt in op de wallet ouwe rovert, zo seniel ben ik nog niet![]()
[...]
Ja ik kan alle wachtwoorden inzien van icloud staan ook onder instellingen/wachtwoorden maar het wachtwoord van die wallet staat er dus niet tussen.
Ben vanochtend heel vroeg in:
ICX
ADA
ONT
EOS
BTC
BNB
en ETH gestapt. Zag ook dat SHIB aan Binance was toegevoegd, dus Metamask opgeruimd, 72+22 Dollar
Toen ook een BTC long geopend, paar uurtjes geleden gesloten en voor een ETH short ingewisseld. Nu proberen het vandaag niet meer kwijt te raken
Hey das een goede van jeAli Baba 1001 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:25:
[...]
@Slux voor de Coinbase wallet zijn het 12 woorden, mocht je ooit een lijstje vinden of zo…of misschien heb je ooit een screenshot wrvan gemaakt om een of andere reden, ga je afbeeldingen langs..
Ik maak idd altijd screenshots van belangrijke dingen, alleen hoop ik dat ik die wallet ook belangrijk vond toen de tijd, ik had hem toen aangemaakt voor die scamcoin xyfi en sinds dien gebruikte ik hem steeds vaker.
Ik durf wel te vertrouwen op jou green penis experience. ALL IN!Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:29:
youve got to pump it up. ik voel het jongens, het komt eraan. i feel a green penis in the sky
Meteen all in inderdaad
(heb ook goed gevoel, kom maar op)
(heb ook goed gevoel, kom maar op)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik zie met mijn 5700(flash naar XT) nu ook 12 tot 16 dollar staan. dat was 4 tot 5.Kuusj schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:
Ik weet niet waar de vraag vandaan komt maar die moet flink zijn toegenomen. Ik dacht eerst nog dat het was omdat ik alles langer aan had staan (weekendje weg). Maar het is na een kleine pauze nog steeds.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zijn er nog mensen in de ICO van merchant token gestapt? Lijkt een succes te worden.
Was er zelf op 0.79 ingestapt met een bescheiden bedrag.
Was er zelf op 0.79 ingestapt met een bescheiden bedrag.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!