sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:20:
[...]
Of: The best argument against Democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Die uitspraak wordt ook vaak toegekend aan Churchill, maar schijnt niet te kloppen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D2wJaFP4mr2kBm6QvXtcY7fv.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:20:
[...]
Of: The best argument against Democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Die uitspraak wordt ook vaak toegekend aan Churchill, maar schijnt niet te kloppen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja neeee op de termijn waarop crypto zou moeten renderen natuurlijk. Zo'n kind moet je eerst nog zover krijgen dat het uitpakken van de vaatwasser je niet meer kapot servies kost dan het je oplevert aan minder hoeven te doen.Richh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:20:
[...]
Kinderen renderen prima toch? Ze pakken de vaatwasser in en uiteindelijk betalen ze je AOW, zorg en pensioen op de oude dag
Maar ja, ik durf er ook geen pijl meer op te trekken. Wie weet gaan die domme alts eerst nog wel weer moonen als we echt nog een maand sideways gaan. De gok op 1 van beide kan vervelend uitpakken.
Het gaat niet om leeftijd.TomTorquay schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Mensen uitsluiten op basis van hun bevolkingsgroep is sowieso discrimineren, en dat vind ik geen goed idee. Als je 70+ uitsluit (ik vind dat sommigen hier wel mogen minderen in hun nogal simplistische ouderenhaat, als ze geluk hebben belanden ze ook ooit in die categorie), dan mag 30- voor mijn part ook uitgesloten worden. Nog veel te groen achter de oren.
Nee, laat iedereen gewoon een bekwaamheidsproef* afleggen vooraleer hij of zij kiest. Geslaagd? Fijn, dan mag je stemmen. Anders? Jammer. Volgende keer beter je best doen bij de toets.
* Dat wordt nog interessant wat je dan gaat vragen natuurlijk, het risico op manipulatie is huizenhoog.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dus als iedereen uitcashed zijn de dollars op
Haha, been there, done that.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ik bel rtl4 vastMicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:28:
De titel van mijn volgende boek weet ik ook al:
"De cryptokiller"
... een thriller over een seriemoordenaar die met zijn boormachine langs de huizen van cryptoeigenaren gaat om ze hun crypto afhandig te maken.
Ik heb daar al vaak over nagedacht. En ik weet niet of ik jaloers moet zijn op die mensen. Ik denk het eigenlijk niet. Het leven wordt mijn inziens grotendeels zinloos als je eigenlijk gewoon een computer bent geworden.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:59:
maar ik twijfel er niet aan dat iemand die in 2040 geboren wordt sterfelijkheid alleen nog zal kennen als een noodlottig ongeluk, en niet als onvermijdelijk gegeven.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Huge $ASS breakoutAb78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:26:
We zitten in een shitcoin seizoen. Akita en $ASS stijgen de pan uit, met name dat laatste heeft enorm veel tractie
Beter bel je ze mobielRambow215 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:25:
[...]ik bel rtl4 vast
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Zomaar een idee wat in me opkomt. Hij is echt een brute moordenaar denk ik, gezien zijn boormachine? Zorg dan ook dat ie de lichamen in stukken zaagt en als hij daarmee klaar is afsluit met: "zo, mooi decentralized".MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:28:
[...]
"De cryptokiller"
... een thriller over een seriemoordenaar die met zijn boormachine langs de huizen van cryptoeigenaren gaat om ze hun crypto afhandig te maken.
Echt man. Gister m'n eerste shitcoin gekocht - BNB Diamond op Pancakeswap. Nu al x10..Ab78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:26:
We zitten in een shitcoin seizoen. Akita en $ASS stijgen de pan uit, met name dat laatste heeft enorm veel tractie
Ab78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:47:
Na lang aarzelen en de ontwikkelingen te hebben gevolgd heb ik mijn eerste crypto aankoop gedaan. 7 miljoen Shiba coins gekocht, maar ben op het verkeerde moment ingestapt vrees ik, want ik zit nu al op 30 Euro verlies 😴
Binnen één ochtend crypto-vet. GGAb78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:26:
Crypto volgt beurs. Voordeel is dat we niet weer een hernieuwde liquidatieronde hebben. Voorlopig.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:50:
[...]
Ging ook veel te lang goed!
(Valt nog best mee toch?)
Mijn god, dit is briljant.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:30:
[...]
Zomaar een idee wat in me opkomt. Hij is echt een brute moordenaar denk ik, gezien zijn boormachine? Zorg dan ook dat ie de lichamen in stukken zaagt en als hij daarmee klaar is afsluit met: "zo, mooi decentralized".
Contact me maar een keer als je nog wat te roepen hebt, ik kan vrij snel domme aanvullende ideeën uitspugenMicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Mijn god, dit is briljant.
Ik denk dat ik meteen begin met het opschrijven van dit soort ideeën! Thanks!
Maak er dan gelijk wat van dat hij alleen begint te moorden op dagen als vandaag, waarbij de rode candles symbool staan voor het bloed dat hij doet vloeienMicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Mijn god, dit is briljant.
Ik denk dat ik meteen begin met het opschrijven van dit soort ideeën! Thanks!
sick minded peopleRobsta86 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:36:
[...]
Maak er dan gelijk wat van dat hij alleen begint te moorden op dagen als vandaag, waarbij de rode candles symbool staan voor het bloed dat hij doet vloeien
En hij vermoord mensen met rode kaarsen die in een scherpe punt geveild zijn. Red candles all over! Bloed door de straten!Robsta86 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:36:
[...]
Maak er dan gelijk wat van dat hij alleen begint te moorden op dagen als vandaag, waarbij de rode candles symbool staan voor het bloed dat hij doet vloeien
MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:28:
[...]
"De cryptokiller"
Ik heb ook een leuke computer..
Geen idee wat je uit gaat geven, maar wellicht zou een hardware wallet met benodigde informatie en een paar satjes erop leuk zijn. Maar als zijn ouders er ook echt geen drol van begrijpen weet ik niet of het daadwerkelijk zo leuk gevonden wordt als de gemiddelde persoon in dit topic het zou vinden.M.Pantoffel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:44:
Dag allemaal, ik wil graag mijn neefje voor zijn eerste verjaardag wat crypto geven (hij wordt 1). Hij heeft nog geen wallet.
Heeft iemand suggesties wat de beste/leukste manier is om dit te doen?
Haha, ik leer snel. Nee, maar vandaag was in het teken van crypto. Jullie doen alsof crypto een exacte wetenschap is, het is meer een psychologisch spel waarbij je je hebzucht onder l bedwang moet houden. Met een gezonde dosis verstand en een nuchter kop kom je al heel eind.
Koop deze, naai een QR code op de buik met een wallet. En stop die vol met doge.M.Pantoffel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:44:
Dag allemaal, ik wil graag mijn neefje voor zijn eerste verjaardag wat crypto geven (hij wordt 1). Hij heeft nog geen wallet.
[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 11-05-2021 14:47 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
M.Pantoffel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:44:
Geef gewoon 10 bitcoin van bitvavo account. Kind blij ouders blij.M.Pantoffel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:44:
En een flufje Safemoon, Ass, en Cumrocket toch. Zodra hij 12 is en weet hoe het werkt kan hij gelijk met pensioen.ZpAz schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Koop deze, naai een QR code op de buik met een wallet. En stop die vol met doge.
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 11-05-2021 14:50 ]
Ab78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:46:
[...]
Haha, ik leer snel. Nee, maar vandaag was in het teken van crypto. Jullie doen alsof crypto een exacte wetenschap is, het is meer een psychologisch spel waarbij je je hebzucht onder l bedwang moet houden. Met een gezonde dosis verstand en een nuchter kop kom je al heel eind.
Die 30 euro verlies was een momentopname, ik sta nu flink in de plus. Als ik de marge die ik voor ogen heb behaal, pak ik mijn winst.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je kan dan altijd nog variëren met de speeltjes natuurlijk.knakworst schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:49:
[...]
En een flufje Safemoon, Ass, en Cumrocket toch. Zodra hij 12 is en weet hoe het werkt kan hij gelijk met pensioen.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Het lijkt alsof er een aantal mensen heel rijk zijn geworden en een aantal mensen heel veel geld kwijt zijn geraakt zegSkywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:06:
wtf gekkenhuis...vraag me af of dit wel klopt. bizar... CSPR tokens withdrawal is nog niet beschikbaar btw bij Coinlist
https://www.gate.io/trade/CSPR_USDT
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Koop een Ledger en zet er wat BTC op.M.Pantoffel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:44:
Daar lijkt het wel op.. maar wellicht zijn het trades van Gate zelf en ging er iets mis met toevoegen van liquiditeit. geen idee, van mij mogen ze begindeel van de grafiek wel afknippen hahatymiek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Het lijkt alsof er een aantal mensen heel rijk zijn geworden en een aantal mensen heel veel geld kwijt zijn geraakt zeg![]()
[Afbeelding]
Ik zou een gratis wallet maken, hier wat op zetten. En dan op een leuke manier de seed als cadeau gevenM.Pantoffel schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:44:
Ik verwacht (lees: hoop) nog een verdere dip gezien de recente pomp. Dan pak ik wat mee.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:11:
krijgen we nog een breakout omhoog van ICP?
Zou het dan eindelijk gebeuren. Naar maanden weerstand te hebben gehad. Wie weet!Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:11:
het is maanden lang BTC tijd geweest, BTC doet het gewoon nog fantastisch hoor, je verwachtingen zijn behoorlijk ongezond imho.WoodyWindoW schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Tja, ETH heeft de laatste 60 dagen 120% gedaan en BTC -4% of iets dergelijks.
Ik weet het niet, maar het mag van mij wel weer eens BTC tijd worden.
Lol.. ik verwacht nog wel een dip van ong 100 dollar wanneer wat ICP tokens vrij komen van withdrawal bij Coinlist.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:11:
ICP of ICX?Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:14:
[...]
Zou het dan eindelijk gebeuren. Naar maanden weerstand te hebben gehad. Wie weet!
Je kan toch allang verkopen en dan withdrawen.Skywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Lol.. ik verwacht nog wel een dip van ong 100 dollar wanneer wat ICP tokens vrij komen van withdrawal bij Coinlist.
It's dogged that does it
Ledger a E59 en dan in het geval van binance naar ledger 40 dollar transactie kosten. Das toch een totaaltje van 100 euro voor een paar tientjes aan btc.
IPC, sarcasme
Churchill woonde wel in een land met een districtenstelsel, dat daarmee eigenlijk geen echte democratie is, en als elite van een land waarin een incompetente elite het land bestuurt. Als Churchill gewoon op zijn daden was afgerekend had niemand ooit van hem gehoord, want dan was het na dat debacle in Gallipoli afgelopen met hem geweest. Een Boris Johnson avant la lettre dat figuur, leuke quotes, maar hij kon er niks van.TomTorquay schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Yep. En dat is dus ook de reden waarom er niet aan algemeen stemrecht moet gerommeld worden. Of zoals W. Churchill zei: Democracy is the worst form of government, except for all others...
Gaat hier wel om fysieke dollarbriefjes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hier dan een uitspraak die je later terecht aan mij kan toeschrijven:sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:20:
[...]
Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:38:
frustrerend als je het gevoel hebt dat we elk moment moon kunnen gaan maar het gebeurt niet.All in btc is zo verschrikkelijk saai, dan krijg ik al snel weer de verleiding om in shitcoins te gaan. Geduld is een schone zaak.
ja ik bedoel eigenlijk de airdrop tokens. deze zijn nog niet beschikbaarSavageBrother schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:26:
[...]
Je kan toch allang verkopen en dan withdrawen.
Ik heb mijn airdrop vandaag verkocht voor USD, met USD Algo gekocht en Algo getransferred naar Binance. En inmiddels ook aan het uitbetalen via Binance.Skywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:41:
[...]
ja ik bedoel eigenlijk de airdrop tokens. deze zijn nog niet beschikbaar
It's dogged that does it
Jezus
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb ook een leuke computer..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
HahaGelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:29:
[...]
IPC, sarcasme
ICX zal wel weer een week duren voor die "opgeladen" is... Helaas
Herkenbaar he!
Ah de "het moet nu wel een keer komen" uitspraak die ik al roep tegen icx vanaf 2018.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:50:
[...]
Haha
Op ICX wacht ik nog wel ff. Moet alleen wel een keer komen dan. Maar als BTC zich een beetje als een vervelend kind blijft gedragen is het nog afwachten volgens mij
Hehe, hopelijk krijg je binnenkort wel gelijk dankeepitfrosty schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:53:
[...]
Ah de "het moet nu wel een keer komen" uitspraak die ik al roep tegen icx vanaf 2018.
Verleiding is toch juist een schone zaak?Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:38:
frustrerend als je het gevoel hebt dat we elk moment moon kunnen gaan maar het gebeurt niet.All in btc is zo verschrikkelijk saai, dan krijg ik al snel weer de verleiding om in shitcoins te gaan. Geduld is een schone zaak.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
haha als je het maar lang genoeg blijft roepen en kop in het zand steekt.
Klappertje gemaakt dus?SavageBrother schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Ik heb mijn airdrop vandaag verkocht voor USD, met USD Algo gekocht en Algo getransferred naar Binance. En inmiddels ook aan het uitbetalen via Binance.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mja, twee maandsalarissen te pakken of zo, dus mag niet klagen. Hopen dat deze prijs even standhoudt vanwege de maandelijkse unlock van 1/12e deel - dan is 't echt feest.
It's dogged that does it
keepitfrosty schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:59:
[...]
haha als je het maar lang genoeg blijft roepen en kop in het zand steekt.
Kunnen we de beste memes anders pinnen in dit topic??
boomer spottedRaaafie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:
Ik ben eigenlijk al tevreden als ik met mijn BTC holdings de 8% jaarlijkse inflatie kan opvangen. Alles extra is mooi meegenomen.
Dit is de analyse van DOGEcoin toch?Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:06:
De wick van gisteren was voor mij confirmatie dat we keihard moon gaan soon. De range support werd gisteren getest en direct ook weer opgekocht. Binnen no-time stonden we weer in de mid-range waar we sindsdien vertoeven.SL'jes, plebs en overleveraged longs zijn er weer uitgeknikkerd gisteren. Nu is het tijd voor de keiharde moon en retest van ATH. Geduldig wachten en shitcoins vermijden tot king bitcoin zijn move gaat maken is het devies denk ik zo.
[Afbeelding]
Raaafie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:
Ik ben eigenlijk al tevreden als ik met mijn BTC holdings de 8% jaarlijkse inflatie kan opvangen. Alles extra is mooi meegenomen.
Ik zit een beetje in dezelfde modus op het moment. Alleen heb ik wel moeite om mijn "shitcoins" (ETH, BNB, DOT, ONT) los te laten, aangezien de meesten nog redelijk stand houden.Tominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:06:
De wick van gisteren was voor mij confirmatie dat we keihard moon gaan soon. De range support werd gisteren getest en direct ook weer opgekocht. Binnen no-time stonden we weer in de mid-range waar we sindsdien vertoeven.SL'jes, plebs en overleveraged longs zijn er weer uitgeknikkerd gisteren. Nu is het tijd voor de keiharde moon en retest van ATH. Geduldig wachten en shitcoins vermijden tot king bitcoin zijn move gaat maken is het devies denk ik zo.
[Afbeelding]
Eerlijk; heb je post geliked omdat ik het zo hoopTominatie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:06:
[Afbeelding]
Voor de echte gains stake ik natuurlijk Cake in het konijnensiroopzwembad op PCS.
sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:13:
[...]
Liever zonder i eigenlijk. Rawr. Of is dat vrouwonvriendelijk?
now we talkin' business sir.Raaafie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:14:
[...]
Voor de echte gains stake ik natuurlijk Cake in het konijnensiroopzwembad op PCS.
oh ja, dan bedoel je via Coinlist Pro verkocht. Dat is natuurlijk ook een optie. Eerder was er geen liquiditeit. Nu dus wel, goed om te weten!SavageBrother schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Ik heb mijn airdrop vandaag verkocht voor USD, met USD Algo gekocht en Algo getransferred naar Binance. En inmiddels ook aan het uitbetalen via Binance.
Tranzy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Mijn Gimp handjes begonnen een beetje te kriebelen! ...
@MicroWhale
[Afbeelding]
Zonder i, niet zonder j
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Serious note:
[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 11-05-2021 16:36 ]
Okay, dan ga ik nog maar even doorvragen:Tranzy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Mijn Gimp handjes begonnen een beetje te kriebelen! ...
@MicroWhale
[Afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 11-05-2021 16:39 ]
Zero.
Fijn dat je aan ons denkt. We missen jou ook. Liefs ons.Pelox schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:36:
Even een snelle groet vanaf mijn nieuwe werkplek, dag 2.. (niet thuis).. ik mis het forum wel overdag..![]()
Hopelijk kan ik ook snel af en toe thuiswerken..
Je moet ff overstappen van Internet Explorer naar welke andere browser dan ookQunix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:38:
[Afbeelding]
Volgens mij zit Mark ook in Bitcoin... Hij heeft immers niet een geit Ethereum genoemd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq