Wat doet de coin? Of zijn alle inschrijvers bij de Lambo dealer.B4tman_DH schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:10:
Morgen vanaf 13:00 uur kan er gehandeld worden in Casper (CSPR). Gaat iemand z'n slag daar nog slaan?
Waarom zou de overheid daar een stokje voor steken? Ik denk dat de grootste miners in die regionen zijnsOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:47:
[...]
Vraag me bij zoiets wel meteen af hoe lang het duurt voordat de Chineze overheid er een stokje voor gaat steken.
@Mooody Je noemde een tijdje terug de newsletters van Kraken. Dank daarvoor. Erg boeiend!
Heb het gevoel dat Crypto in Zuidoost Azië veel verder is dan in de EU. Dan heb ik het over betalingen met crypto e.d.
Heb helaas de Casper ICO op een haar na gemist, 2000 voor mij toen de supply op was. Ik geloof dat duizend dollar inkoop nu 1.6 miljoen is

War is er zo speciaal aan ICP dat die in de top 10 staat
Wauw, de marketcap van VET is bijna gelijk aan die van Shiba
Waren toch mensen hier die flink zijn ingestapt? Zat ook flinke lockup ook meen ik mij te herinneren.StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:05:
Heb helaas de Casper ICO op een haar na gemist, 2000 voor mij toen de supply op was. Ik geloof dat duizend dollar inkoop nu 1.6 miljoen is
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 11-05-2021 13:09 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
wtf gekkenhuis...vraag me af of dit wel klopt. bizar... CSPR tokens withdrawal is nog niet beschikbaar btw bij Coinlist
https://www.gate.io/trade/CSPR_USDT
sowieso niet bij start, meestal pleurt de koers na 3 uur in elkaar. Vooral erg benieuwd wat de koers gaat doen, ben wel een beetje zuur dat ik zoveel tijd voor jan lul er aan gespendeerd heb dat ik misschien nu ook niks koop. Als de prijs onder de 12 cent komt pak ik misschien wel wat mee. Alles er boven laat ik maar gaan.B4tman_DH schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:10:
Morgen vanaf 13:00 uur kan er gehandeld worden in Casper (CSPR). Gaat iemand z'n slag daar nog slaan?
Haha serieus 400 dollar , motherfucker. Dan ben je miljonair als je de ico hebt mee gepakt.

[ Voor 13% gewijzigd door mannowlahn op 11-05-2021 13:09 ]
zo zie je hoe nutteloos crypto eigenlijk isPeter152 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:06:
Wauw, de marketcap van VET is bijna gelijk aan die van Shiba
Kom net uit een meeting, mooi moment om zo de wallet er ff bij te pakken.Sluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:02:
Nou, ADA neemt het voortouw, die gaat weer lekker omhoog!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Haha snapte ik hoor... maar dit zijn toch IOU's en niet echt representatief voor wat de prijs gaat zijn ?
Rare shit waar komt het prijsverschil vandaan bij CSPR:
https://ascendex.com/en/cashtrade-spottrading/usdt/cspr
https://www.okex.com/trade-spot/cspr-usdt
AscendEX (Bitmax) maar vertrouwen met de laagste prijs

Zelfs die dollar vind ik bizar hoog, maar goed.Skywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:16:
Vet is per definitie een waardeloze oplossing, heeft weinig met crypto te maken.freshprince schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:10:
[...]
zo zie je hoe nutteloos crypto eigenlijk is
Niet hard genoegSluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:02:
Nou, ADA neemt het voortouw, die gaat weer lekker omhoog!
Ik ben nu onofficieel multimiljonair door $CSPR! Yes!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Kan naar 0 gaan, risico is zeker aanwezig. Echter snap ik niet dat je aangeeft "totaal geen bruikbaar product". Het netwerk is afgelopen maandag live gegaan en kan nu gebruikt worden.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:01:
[...]
Het is nu nog totaal geen bruikbaar product. Dus de marketcap is wat mij betreft een compleet luchtkasteel.
[...]
Snap ik, maar dat vind ik dus een te hoog risico om te nemen. Potentieel word je investering 0. Heb het met enkele coins uit 2017 gehad en wil dit graag voorkomen. Vandaar dat ik niet te vroeg in wil stappen. Mochten ze met een product komen (of net zoals met DOT, mooie voortgang maken en bijna een productlaunch hebben) dan wil op dat moment ik wel instappen.
NB ik begrijp je keuze volkomen hoor. Ieder zijn eigen investerings-strategie. Als ik veel geld over zou hebben en meer risico durfde nemen, zou ik er ook wat van aanschaffen.
Gefeliciteerd man! Lucky basterd. Zat ik dan met mijn 3k te wachten voor niks...HekkeySE schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:21:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kan je het verhandelen op korte termijn?HekkeySE schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:21:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Word de coin inmiddels al echt verhandeld? Kun je vanuit je wallet coins naar een exchange sturen en andersom? Veel van de prijzen die nu je nu ziet zijn volgens mij IOU'sSkywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:16:
Nope...pas volgend jaar. Waarschijnlijk dan rond de 0,50
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ik hoop het voor je. Erg lekker vooruitzicht. Jammer dat ik er niet in kon komen.HekkeySE schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:26:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vandaar het onofficieeleHekkeySE schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:26:
[...]
Succes goos, zou leuk zijn.
Die vent heeft zijn hele carrière te danken aan het feit dat hij van adel is. Hij kan werkelijk niks echt goed, en hoewel dat voor vrijwel iedere bekende Nederlander geldt, is zijn hele cv doordrenkt van het hebben van connecties wegens afkomst. (Die beroepen van zijn ouders zeggen inderdaad niks en dat zijn nou ook niet echt beroepen waar je per se heel veel mee verdient.)hmr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:38:
[...]
Adel zegt niets over vermogen, en de beroepen van zijn ouders ook niet over een nalatenschap. Wellicht verbrassen ze alles?
Zo niet, waarom is dit relevant? Mag je niets zeggen, tenzij je helemaal niets hebt? Vind het allemaal maar beetje afgunst en stemmingmakerij, i.p.v. op de inhoud reageren. Ad hominem noemt men dit.
Verder, mag je niks zeggen tenzij je niks hebt? Nou, niks is overdreven, maar ik zou er best voor zijn om puissant rijke mensen hun stemrecht te ontnemen en ze beperkingen op te leggen qua media-toegang. Ze ondervinden namelijk door het hebben van heel veel geld geen gevolgen van hun keuzes of uitspraken, die gewone mensen wel ondervinden, waar het m.i. logisch is dat ze daarmee ook best in sommige rechten beperkt kunnen worden als er voor hen geen plichten aan vast hangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Glenn Hoddle op 11-05-2021 13:29 ]
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:28:
[...]
Die vent heeft zijn hele carrière te danken aan het feit dat hij van adel is. Hij kan werkelijk niks echt goed, en hoewel dat voor vrijwel iedere bekende Nederlander geldt, is zijn hele cv doordrenkt van het hebben van connecties wegens afkomst.
Verder, mag je niks zeggen tenzij je niks hebt? Nou, niks is overdreven, maar ik zou er best voor zijn om puissant rijke mensen hun stemrecht te ontnemen en ze beperkingen op te leggen qua media-toegang. Ze ondervinden namelijk door het hebben van heel veel geld geen gevolgen van hun keuzes of uitspraken, die gewone mensen wel ondervinden, waar het m.i. logisch is dat ze daarmee ook best in sommige rechten beperkt kunnen worden als er voor hen geen plichten aan vast hangen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Schrijf jij voor je werk scenarios uit voor de gebroeders Grimm, HC Andersen, JK Rowling of G Basile?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:28:
[...]
Die vent heeft zijn hele carrière te danken aan het feit dat hij van adel is. Hij kan werkelijk niks echt goed, en hoewel dat voor vrijwel iedere bekende Nederlander geldt, is zijn hele cv doordrenkt van het hebben van connecties wegens afkomst.
Klinkt allemaal aardig utopisch
Op kraken is het ook mogelijk om ETH te staken. Lijkt aantrekkelijk maar het is onduidelijk wanneer en of er überhaupt ETH 2.0 komt voor 2030. Wat ik me dan afvraag is of ik mijn gestakte ETH weer terug kan halen of dat ze vast zitten tot ETH 2.0 ooit een keer komt? Hoe is dit bij binance geregeld?Rambow215 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:28:
[...]
Ja je krijgt daar nu BETH voor wat iets van 95% van ETH waarde is. Dus je kan het wel verkopen maar met verlies. Maar na 2.0 wordt dit volledig omgezet naar ETH.
Heb nu iets van 0,2 ETH winst dus voor mij prima maar heb deze al jaren en zal ze ook nog jaren vasthouden.
Staat ook allemaal uitgelegd op binance toch?
Mee eens, net zoals dat mensen ouder dan 70 niet mogen stemmen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:28:
[...]
Die vent heeft zijn hele carrière te danken aan het feit dat hij van adel is. Hij kan werkelijk niks echt goed, en hoewel dat voor vrijwel iedere bekende Nederlander geldt, is zijn hele cv doordrenkt van het hebben van connecties wegens afkomst. (Die beroepen van zijn ouders zeggen inderdaad niks en dat zijn nou ook niet echt beroepen waar je per se heel veel mee verdient.)
En mensen met een IQ onder de 110, mensen met een uitkering, mensen in de schuldsanering, mensen in sociale huur.... ga maar door.StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:33:
[...]
Mee eens, net zoals dat mensen ouder dan 70 niet mogen stemmen.
[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 11-05-2021 13:34 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ETH 2.0 final was denk ik inderdaad 2030 goal dus nog wat vertraging er bij 2032 gok ik dan \sMF Doom schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:32:
[...]
Op kraken is het ook mogelijk om ETH te staken. Lijkt aantrekkelijk maar het is onduidelijk wanneer en of er überhaupt ETH 2.0 komt voor 2030. Wat ik me dan afvraag is of ik mijn gestakte ETH weer terug kan halen of dat ze vast zitten tot ETH 2.0 ooit een keer komt? Hoe is dit bij binance geregeld?
Maar laat die ETH maar moonen
Ja man.
Eigenlijk lijkt het me het beste als ik gewoon een voorselectie maak van wie mag stemmen en wie niet
Eigenlijk lijkt het me het beste als ik gewoon een voorselectie maak van wie mag stemmen en wie niet
Dit zijn nu officiële listings, geen IOU. Zijn vast coins van early presale investors en coins van exchange zelf voor liquditeit. Withdrawal van de CSPR coins zijn vanuit Coinlist nog niet beschikbaar, dus ik verwacht nog wel een redelijke dump wanneer alles loskomtMachlah schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:25:
[...]
Word de coin inmiddels al echt verhandeld? Kun je vanuit je wallet coins naar een exchange sturen en andersom? Veel van de prijzen die nu je nu ziet zijn volgens mij IOU's
Ok duidelijk thanksSkywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:36:
[...]
Dit zijn nu officiële listings, geen IOU. Zijn vast coins van early presale investors en coins van exchange zelf voor liquditeit. Withdrawal van de CSPR coins zijn vanuit Coinlist nog niet beschikbaar, dus ik verwacht nog wel een redelijke dump wanneer alles loskomt
Klopt, ik ook. Komt met gemak onder de 1$ straks en verwacht nog een stukje meer.Skywalker88 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:36:
[...]
Dit zijn nu officiële listings, geen IOU. Zijn vast coins van early presale investors en coins van exchange zelf voor liquditeit. Withdrawal van de CSPR coins zijn vanuit Coinlist nog niet beschikbaar, dus ik verwacht nog wel een redelijke dump wanneer alles loskomt
Eens.StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:33:
[...]
Maar omdat alle 70+'ers het daar niet mee eens zijn, en vergrijzend Nederland steeds dichter bij die leeftijd komt... moet je het anders verpakken.
Bijvoorbeeld: laten we bij het stemmen een leeftijdscategorie opgeven en vervolgens deze leeftijdscategorieen naar rato meetellen
Denk dat weinig mensen de scheefheid van onze bevolkingspiramide en de bijbehorende impact op de samenleving van de toekomst door een uitstervende electorale meerderheid kunnen ontkennen. Maargoed, zo blijkt ook hier al direct: men schiet direct in de overdrijving.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee hoor, mensen zonder toekomst hoeven hier m.i. niet over mee te bepalenhmr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:34:
[...]
En mensen met een IQ onder de 110, mensen met een uitkering, mensen in de schuldsanering, mensen in sociale huur.... ga maar door.

Ik kan niet goed meer destilleren wie er hier nou serieus zijn voor het afpakken van een aantal grondrechten als je in een bepaalde groep valt, en wie er lopen te ouwehoeren.
Haha same, daarom gewoon allemaal invoerenYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Ik kan niet goed meer destilleren wie er hier nou serieus zijn voor het afpakken van een aantal grondrechten als je in een bepaalde groep valt, en wie er lopen te ouwehoeren.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Omdat de Chineze overheid alles wil kunnen controleren. Kijk naar het social credit system daar, komt rechtstreeks uit Black Mirror. Ook monitoren ze, voor zover ik heb gelezen, elke conversatie en transactie in WeChat/Weibo. Onlangs zijn er nog accounts van exchanges verwijderd op Weibo, bijvoorbeeld.Ab78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:04:
[...]
Waarom zou de overheid daar een stokje boor steken? Ik denk datbde grootste miners in die regionen zijn
Heb het gevoel dat Crypto in Zuidoost Azië veel verder is dan in de EU. Dan heb ik het over betalingen met crypto e.d.
Hier wordt dat social credit system mooi uitgelegd: YouTube: How Does China's Social Credit System Work?
Ach ja.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Vergelijk het met een 80 jarige die aan de beademing naar Ponypark Slagharen gaat, je mag er natuurlijk gewoon naar binnen maar eigenlijk heb je er niks te zoeken.
Als artikel 22 van de Nederlandse Grondwet gewoon zou worden nageleefd neem ik mijn mening over het stemrecht van boomers weer terug.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Je hebt gelijk, ze hebben een bruikbaar product. Maar het wordt nog niet gebruikt.Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:21:
[...]
Kan naar 0 gaan, risico is zeker aanwezig. Echter snap ik niet dat je aangeeft "totaal geen bruikbaar product". Het netwerk is afgelopen maandag live gegaan en kan nu gebruikt worden.
Excuseer mijn aanhoudende scepsis.

De blockchain van ICP is live ja. Hoeveel applicaties draaien er nu op?
In hoeverre rechtvaardigt de waarde van de munt ICP nu de waarde die door IC(P) geleverd wordt?
Hoeveel contracten/apps draaien er op ETH?
In hoeverre rechtvaardigt de waarde van de munt ETH nu de waarde die door ETH geleverd wordt?
Andere vergelijking: Ik zou het vreemd vinden als de waarde van DOT nu 200$ zou zijn, omdat ze zeggen dat hun blockchain een bepaalde waarde kan leveren. Of die van LINK 1000$ of die van ADA 10$, etc...
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 11-05-2021 13:46 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vind sowieso dat je basiskennis van politiek moet hebben voor je stemrecht krijgtRichh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:38:
[...]
Eens.
Maar omdat alle 70+'ers het daar niet mee eens zijn, en vergrijzend Nederland steeds dichter bij die leeftijd komt... moet je het anders verpakken.
Bijvoorbeeld: laten we bij het stemmen een leeftijdscategorie opgeven en vervolgens deze leeftijdscategorieen naar rato meetellen
Denk dat weinig mensen de scheefheid van onze bevolkingspiramide en de bijbehorende impact op de samenleving van de toekomst door een electorale meerderheid kunnen ontkennen. Maargoed, zo blijkt ook hier al direct: men schiet direct in de overdrijving.

Kijk straks eindelijk naar je DM!
Hoe meer Shiba je bezit, hoe zwaarder je stem moet meetellen.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Juist wel, die hebben geen eigenbelang.StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:38:
[...]
Nee hoor, mensen zonder toekomst hoeven hier m.i. niet over mee te bepalen
Kan daar vrij weinig aan toevoegen.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Vaak hebben ze het niet door ..
Moeilijke kwestie blijkbaar, grondrechten en stemrecht. Ik vind het ook te complex allemaal. Laten we het in zijn geheel gewoon afschaffen, moeten we nog wel even een geschikte dictator vinden. Ik wil het niet worden maar wel graag degene zijn die in de luwte van de dictator profiteert van alle voordelen en rijkdom. Liefst een rol waarbij je niet stante pede geëxecuteerd wordt bij een revolutie maar nog netjes de tijd krijgt om te vluchten met al je rijkdom.
Juist dat continue (al dan niet goed verborgen) stukje sarcasme in dit topic is waardoor ik er heel erg van kan genietenAarebe1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:45:
[...]
Kan daar vrij weinig aan toevoegen.
Ah, Putin heeft ook een account op GoTYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:47:
Moeilijke kwestie blijkbaar, grondrechten en stemrecht. Ik vind het ook te complex allemaal. Laten we het in zijn geheel gewoon afschaffen, moeten we nog wel even een geschikte dictator vinden. Ik wil het niet worden maar wel graag degene zijn die in de luwte van de dictator profiteert van alle voordelen en rijkdom. Liefst een rol waarbij je niet stante pede geëxecuteerd wordt bij een revolutie maar nog netjes de tijd krijgt om te vluchten met al je rijkdom.
Allemaal rechtsextremisten die cryptolui.Aarebe1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:45:
[...]
Kan daar vrij weinig aan toevoegen.
En toen gingen we weer rekt naar beneden.
Vergeet belastingontduikers niet!
Ging ook veel te lang goed!
(Valt nog best mee toch?)
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 11-05-2021 13:51 ]
Ik ken sowieso 1 zeventiger die het hier wel mee eens is. Kijk, over je graf heen regeren is natuurlijk niet de bedoeling. Anderzijds duurt het nog zo'n 20 jaar oid totdat het verouderingsprobleem is opgelost, en dan kun je zo oud worden als je wil. Met alle problemen van dien.Richh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:38:
[...]
Eens.
Denk dat weinig mensen de scheefheid van onze bevolkingspiramide en de bijbehorende impact op de samenleving van de toekomst door een uitstervende electorale meerderheid kunnen ontkennen. Maargoed, zo blijkt ook hier al direct: men schiet direct in de overdrijving.
Ik ben gewoon tegen sommige grondrechten.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Lekker je brein uploaden naar de blockchain. Daar is dat ICP voor, toch?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:52:
[...]
Ik ken sowieso 1 zeventiger die het hier wel mee eens is. Kijk, over je graf heen regeren is natuurlijk niet de bedoeling. Anderzijds duurt het nog zo'n 20 jaar oid totdat het verouderingsprobleem is opgelost, en dan kun je zo oud worden als je wil. Met alle problemen van dien.
Als Musk dan met NeuralLink daarover gaat tweeten dan is the sky the limit. HODL!sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:54:
[...]
Lekker je brein uploaden naar de blockchain. Daar is dat ICP voor, toch?
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Dat is nog geen reden om ze van iemand anders af te pakken toch?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:54:
[...]
Ik ben gewoon tegen sommige grondrechten.
Ontopic:
Hoelang gaat deze sideway nog duren? Een beetje actie mag toch wel ..

Ik ben zo benieuwd naar de 69k babe
Babes mag ik toch wel hopen, anders is 69 zo'n zinloos getal..
Zucht. BTC wil maar niet omhoog (wordt bewust onderdrukt gehouden?).
Maar ETH gaat nog lekker :-D
Maar ETH gaat nog lekker :-D
Ja, ben ook even benieuwd naar het sentiment bij jullie. Staan de stop losses er allemaal strak op indien we nog een duik doen of is iedereen uitverkoopje spelen?Aarebe1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:56:
[...]
Dat is nog geen reden om ze van iemand anders af te pakken toch?
Ontopic:
Hoelang gaat deze sideway nog duren? Een beetje actie mag toch wel ..![]()
Wat is er mis met het bepalen of je al dan niet in staat bent om een beslissing te nemen over de toekomst van je land? Dat hebben we ook gedaan voor 'kinderen' door een kiesgerechtigde leeftijd in te stellen. Want mensen onder die leeftijd.... <vul zelf maar iets in>. En dat vinden we de normaalste zaak van de wereld!YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:40:
Maar iemand van 70 die dement of geestelijk incapabel is mag nog altijd wel stemmen want grondrecht? (ofwel: Zoon Pietje laat demente papa handtekening zetten en gebruikt zijn stem om zelf 2 stemmen uit te geven).
Een rechter kan dat afpakken, maar er worden vanuit medische wegen geen stappen ondernomen om te bepalen of iemand nog wel capabel is. En dat vind ik dan weer raar. (Zelfde geldt voor auto rijden, internetten en crypto kopen overigens).
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Klopt, daarom moeten we ook het stemrecht van 70+ers afpakken!Cryptologisch schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:57:
Zucht. BTC wil maar niet omhoog (wordt bewust onderdrukt gehouden?).
Nou, het wordt inderdaad de vraag wat eerst is, enerzijds zijn ze al erg ver met het stoppen van lichamelijke veroudering in zoogdieren, en terugdraaien is een stap verder, maar ook dat zal niet langer dan 50 jaar duren.sOid schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:54:
[...]
Lekker je brein uploaden naar de blockchain. Daar is dat ICP voor, toch?
Anderzijds is de psychobiologie al behoorlijk ver met het in kaart brengen van wat je nou eigenlijk een mens maakt - daar komen die enge ontwikkelingen ook vandaan waarbij ze op basis van je hersenactiviteit je gedachtes enigszins kunnen lezen - en dat kan het op termijn mogelijk maken jezelf in een synthetisch biologisch systeem te uploaden. Het is even de vraag wat eerst is, misschien wordt het een combinatie van beiden.. maar ik twijfel er niet aan dat iemand die in 2040 geboren wordt sterfelijkheid alleen nog zal kennen als een noodlottig ongeluk, en niet als onvermijdelijk gegeven.
Denk je nu echt dat er een groot aantal zonen en dochters stemmen van demente en/of zieke ouders gaat gebruiken?MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:57:
[...]
Maar iemand van 70 die dement of geestelijk incapabel is mag nog altijd wel stemmen want grondrecht? (ofwel: Zoon Pietje laat demente papa handtekening zetten en gebruikt zijn stem om zelf 2 stemmen uit te geven).
Een rechter kan dat afpakken, maar er worden vanuit medische wegen geen stappen ondernomen om te bepalen of iemand nog wel capabel is. En dat vind ik dan weer raar. (Zelfde geldt voor auto rijden, internetten en crypto kopen overigens).
Zijn alle 70+ers nu ineens dement en incapabel?
Ik heb op geen enkele manier mijn mening gegeven over het voor of tegen het afpakken van grondrechten zijn. Ik kon alleen daadwerkelijk niet bepalen of iedereen serieus was of dat er ook geouwehoerd werd. Dus ik snap je reactie niet zo.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:57:
[...]
Wat is er mis met het bepalen of je al dan niet in staat bent om een beslissing te nemen over de toekomst van je land? Dat hebben we ook gedaan voor 'kinderen' door een kiesgerechtigde leeftijd in te stellen. Want mensen onder die leeftijd.... <vul zelf maar iets in>. En dat vinden we de normaalste zaak van de wereld!
ik ga voor optie 3. Hodl.Blaim schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:57:
[...]
Ja, ben ook even benieuwd naar het sentiment bij jullie. Staan de stop losses er allemaal strak op indien we nog een duik doen of is iedereen uitverkoopje spelen?
Jawel, ik wil dat ze van iedereen worden afgepakt. Ik vind het geen grondrechten. Kan best zijn dat onze staat dat momenteel vind, maar daar hoef ik het natuurlijk niet mee eens te zijn. Het recht dat zomaar iedereen kinderen mag maken, of een bedrijf mag beginnen - dat was leuk bedacht ooit, maar gezien de staat van de aarde is het luxe spielerei waardoor we straks allemaal dood gaan, en dan zijn je grondrechten pas echt niks meer waard.Aarebe1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:56:
[...]
Dat is nog geen reden om ze van iemand anders af te pakken toch?
Ontopic:
Hoelang gaat deze sideway nog duren? Een beetje actie mag toch wel ..![]()
En het mag wel weer een heel hard omhoog ja. Ik wilde eigenlijk voor augustus nog miljonair zijn, maar dat gaat niet lukken zo.
Heb 'alles' op het moment in LINK (en wat geparkeerd in gewoon Euro). Ben nog nieuw dus rustig aankijken.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Groot aantal? Heb ik niet gezegd.Machlah schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:00:
[...]
Denk je nu echt dat er een groot aantal zonen en dochters stemmen van demente en/of zieke ouders gaat gebruiken?
Ik denk wel dat het gebeurt ja.
Heb ik ook niet gezegd.Zijn alle 70+ers nu ineens dement en incapabel?
Ik denk dat als je gaat kijken naar wie daadwerkelijk capabel is, dat dat totaal gelijk verdeeld is over de gehele bevolking... en dat we concluderen dat er veel minder mensen capabel zijn dan we dachten.
Gut, heb je ze wel eens zien inparkeren?Machlah schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:00:
[...]
Denk je nu echt dat er een groot aantal zonen en dochters stemmen van demente en/of zieke ouders gaat gebruiken?
Zijn alle 70+ers nu ineens dement en incapabel?
Ja en dan raakt de aarde pas vol. Dan moet er gewoon bepaald gaan worden wie er niet meer mee mogen doen omdat ze niets toevoegen. Gaat dat met een stemsysteem? Decentralized? Tokens kopen om te mogen mee stemmen? Zet jij dit muntje op en wanneer is de ICO? Ik schrijf me graag in. When lambo?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:59:
[...]
Nou, het wordt inderdaad de vraag wat eerst is, enerzijds zijn ze al erg ver met het stoppen van lichamelijke veroudering in zoogdieren, en terugdraaien is een stap verder, maar ook dat zal niet langer dan 50 jaar duren.
Anderzijds is de psychobiologie al behoorlijk ver met het in kaart brengen van wat je nou eigenlijk een mens maakt - daar komen die enge ontwikkelingen ook vandaan waarbij ze op basis van je hersenactiviteit je gedachtes enigszins kunnen lezen - en dat kan het op termijn mogelijk maken jezelf in een synthetisch biologisch systeem te uploaden. Het is even de vraag wat eerst is, misschien wordt het een combinatie van beiden.. maar ik twijfel er niet aan dat iemand die in 2040 geboren wordt sterfelijkheid alleen nog zal kennen als een noodlottig ongeluk, en niet als onvermijdelijk gegeven.
Ik denk dat u en ik er niet uit gaan komen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:03:
[...]
Jawel, ik wil dat ze van iedereen worden afgepakt. Ik vind het geen grondrechten. Kan best zijn dat onze staat dat momenteel vind, maar daar hoef ik het natuurlijk niet mee eens te zijn. Het recht dat zomaar iedereen kinderen mag maken, of een bedrijf mag beginnen - dat was leuk bedacht ooit, maar gezien de staat van de aarde is het luxe spielerei waardoor we straks allemaal dood gaan, en dan zijn je grondrechten pas echt niks meer waard.
En het mag wel weer een heel hard omhoog ja. Ik wilde eigenlijk voor augustus nog miljonair zijn, maar dat gaat niet lukken zo.
Kinderen luxe spielerei..
Het enige waar ik oprecht voor ben is een klein examentje/testje. Weet jij eigenlijk wat stemmen is en wat je er mee kan bereiken, hoe werkt ons politieke stelsel en heb je je wel een beetje ingelezen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kunnen we het weer gewoon over crypto hebben? 
Bijv. Dat BTC nog steeds niet sterk overkomt?
De politieke kroeg is deze kant op:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2066070
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2066070
Zullen we het gewoon weer over crypto hebben, want een aantal reacties zijn zeker flamebaits. En ik wil graag blijven.

Graag, maar die discussie staat natuurlijk nogal stilWoodyWindoW schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:06:
Weinig kletspraat over crypto = er gebeurd weinigWoodyWindoW schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:06:
Er valt gewoon weinig te melden nu ff, helaas.

Aan de andere kant, als zelfs in dit topic geklaagd wordt dat het off-topic gaat, dan zijn we wellicht wat te ver afgedwaald
[ Voor 18% gewijzigd door YES op 11-05-2021 14:09 ]
Alleen op Bitvavo? Verdorie ik zit op Binance...hager1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:09:
LSK pump incomming op bitvavo
Een grote accumulatie bull flagRichh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:07:
[...]
Graag, maar die discussie staat natuurlijk nogal stilwe hebben het er al 2/3 maanden over en we zitten nondeju nog steeds rond de 55k te kutten
is al geweest toch?hager1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:09:
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ja precies
Tot eind juni kunnen we het dus hebben over de grotere vragen in het leven
Tot nu heb ik het meeste geld verloren door stoplosses te hanteren. Ik hou gewoon vast, ondanks dat mijn PF nu weer 25 % onder water staat. We zien wel, binance staan alerts klaar op punten dat ik wil verkopen. Tot die tijd zal het mij een rotzorg zijn. Dat verkopen en dan weer terugkopen klinkt in theorie leuk, maar dat verkopen doe je pas veels te laat en terug kopen doe je weer veels te snel, al met al verlies je er gewoon op, kost je tijd en stres.Blaim schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:57:
[...]
Ja, ben ook even benieuwd naar het sentiment bij jullie. Staan de stop losses er allemaal strak op indien we nog een duik doen of is iedereen uitverkoopje spelen?
Mensen uitsluiten op basis van hun bevolkingsgroep is sowieso discrimineren, en dat vind ik geen goed idee. Als je 70+ uitsluit (ik vind dat sommigen hier wel mogen minderen in hun nogal simplistische ouderenhaat, als ze geluk hebben belanden ze ook ooit in die categorie), dan mag 30- voor mijn part ook uitgesloten worden. Nog veel te groen achter de oren.StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:33:
Nee, laat iedereen gewoon een bekwaamheidsproef* afleggen vooraleer hij of zij kiest. Geslaagd? Fijn, dan mag je stemmen. Anders? Jammer. Volgende keer beter je best doen bij de toets.
* Dat wordt nog interessant wat je dan gaat vragen natuurlijk, het risico op manipulatie is huizenhoog.
[ Voor 9% gewijzigd door TomTorquay op 11-05-2021 14:19 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
BTC is prima sterk, alleen is nu de beurt aan ETH voor de komende tijd. BTC is al behoorlijk gestegen en nu loopt het geld richting ETH.WoodyWindoW schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:06:
Eind juni pas? Pfff, kan dat niet wat sneller.Richh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:11:
[...]
Ja precies![]()
Tot eind juni kunnen we het dus hebben over de grotere vragen in het leven
Met dodge was ik een paar dagen geleden al rijk geweest en met sjieba of zoiets nu al.
Kut-bitcoin
Eens.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:13:
[...]
Eind juni pas? Pfff, kan dat niet wat sneller.
Met dodge was ik een paar dagen geleden al rijk geweest en met sjieba of zoiets nu al.
Kut-bitcoin
Maar moet ook nog steeds bijkopen, waar blijft die 48k?
Ah, net zoals deze?hager1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:09:
/f/image/b16RapPSl1bpMFKqlUfTosVX.png?f=fotoalbum_large)
Nah, met zulk laag volume lijkt het op een p'n'd.
1. Ben je van plan te stemmen op <insert aan de macht zijnde partij>?TomTorquay schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Mensen uitsluiten op basis van hun bevolkingsgroep is sowieso discrimineren, en dat vind ik geen goed idee. Als je 70+ uitsluit, dan mag 30- voor mijn part ook uitgesloten worden. Nog veel te groen achter de oren.
Nee, laat iedereen gewoon een bekwaamheidsproef* afleggen vooraleer hij of zij kiest. Geslaagd? Fijn, dan mag je stemmen. Anders? Jammer. Volgende keer beter je best doen bij de toets.
* Dat wordt nog interessant wat je dan gaat vragen natuurlijk, het risico op manipulatie is huizenhoog.
A. Ja
B. Nee
(Bij invullen A, prima u kan door. Bij invullen B, even een maandje heropvoedingskamp en dan nog een keer examen. Bij wederom zakken de verbrandingsoven in)
Ja inderdaad. Ik zit nu te kijken naar die domme alts van mij die nog in de min staan. Wil eigenlijk meer sats verzamelen maar dan ga ik iets teveel verlies nemen op mijn alts. Maar ja, die stijgen waarschijnlijk pas weer lekker nadat BTC ook eens een keer een stijging gehad heeft.Richh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:14:
[...]
Eens.
Maar moet ook nog steeds bijkopen, waar blijft die 48k?
Vakantiegeld gaat niet in crypto, met een baby op komst gaat dat in andere veel minder goed renderende zaken worden geïnvesteerd..
Maar eens kijken of ik nog een klein beetje budget eraf kan peuteren voor wat sats..
Tja, ETH heeft de laatste 60 dagen 120% gedaan en BTC -4% of iets dergelijks.mannowlahn schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:13:
[...]
BTC is prima sterk, alleen is nu de beurt aan ETH voor de komende tijd. BTC is al behoorlijk gestegen en nu loopt het geld richting ETH.
Ik weet het niet, maar het mag van mij wel weer eens BTC tijd worden.
Yep. En dat is dus ook de reden waarom er niet aan algemeen stemrecht moet gerommeld worden. Of zoals W. Churchill zei: Democracy is the worst form of government, except for all others...YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:15:
1. Ben je van plan te stemmen op <insert aan de macht zijnde partij>?
A. Ja
B. Nee
(Bij invullen A, prima u kan door. Bij invullen B, even een maandje heropvoedingskamp en dan nog een keer examen. Bij wederom zakken de verbrandingsoven in)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Was niet aan jou gericht, sorry. Meer een filosofische bla die er spontaan uitkwam. Zal volgende keer beter kiezen op wie ik reageer.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:00:
[...]
Ik heb op geen enkele manier mijn mening gegeven over het voor of tegen het afpakken van grondrechten zijn. Ik kon alleen daadwerkelijk niet bepalen of iedereen serieus was of dat er ook geouwehoerd werd. Dus ik snap je reactie niet zo.

Of: The best argument against Democracy is a five-minute conversation with the average voter.TomTorquay schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Yep. En dat is dus ook de reden waarom er niet aan algemeen stemrecht moet gerommeld worden. Of zoals W. Churchill zei: Democracy is the worst form of government, except for all others...
Die uitspraak wordt ook vaak toegekend aan Churchill, maar schijnt niet te kloppen.
Schrijf gewoon een boek of zoMicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:19:
[...]
Was niet aan jou gericht, sorry. Meer een filosofische bla die er spontaan uitkwam. Zal volgende keer beter kiezen op wie ik reageer.
Kinderen renderen prima toch? Ze pakken de vaatwasser in en uiteindelijk betalen ze je AOW, zorg en pensioen op de oude dagYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Ja inderdaad. Ik zit nu te kijken naar die domme alts van mij die nog in de min staan. Wil eigenlijk meer sats verzamelen maar dan ga ik iets teveel verlies nemen op mijn alts. Maar ja, die stijgen waarschijnlijk pas weer lekker nadat BTC ook eens een keer een stijging gehad heeft.
Vakantiegeld gaat niet in crypto, met een baby op komst gaat dat in andere veel minder goed renderende zaken worden geïnvesteerd..
Maar eens kijken of ik nog een klein beetje budget eraf kan peuteren voor wat sats..
Maar ja, ik durf er ook geen pijl meer op te trekken. Wie weet gaan die domme alts eerst nog wel weer moonen als we echt nog een maand sideways gaan. De gok op 1 van beide kan vervelend uitpakken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!