Nou. Zojuist heb ik even een ritje Almelo - Amersfoort - Enschede (om 350kW te kunnen laden) - Almelo gedaan.
tl;dr: de update lost mijn problemen
niet op. Morgenochtend ga ik direct met de dealer en de leasmij bellen. Want hier ben ik wel klaar mee. (en het heeft geen nut dat dealers hier dan tijd insteken in een oplossing die niet werkt)
Hetzelfde riedeltje als hiervoor; in het begin alles prima, maar na 45 minuten rijden (dus rond Apeldoorn) zie ik in het energieoverzicht de airco ineens naar 0kW schieten. En ja hoor paar minuten daarna ijskoud.
Gelukkig was ik deels voorbereid, ik had alvast de fleecedekens uit de kofferbak gehaald en op de achterbank gelegd, voor het geval dat. Hier was ik heel blij om, want ik had mijn winterjas niet bij me. Enkel mijn werkjasje.
Vanaf Amersfoort weer terug naar Enschede om daar met een paar procent (4% uiteindelijk) te gaan snelladen. Start temperatuur was circa 9 graden minimaal en maximaal 17 graden in mijn accupack. Voor de liefhebber heb ik dit via de ODB dongle een screencapture gedaan. Zal ik zo uploaden op YouTube. Ik kwam tot het hoogste tot nu toe! 175kW! Toen even als test even ontkoppeld en opnieuw gekoppeld om te kijken of deze nu doorschiet (accupack was toen 25+ graden), maar helaas maximaal 175kW.
Nu thuis en even warm worden. Ijs en ijskoud. Het was 13.9 graden in de auto toen ik thuis was.
Het vreemde van het hele verhaal is dus dat hij dus wel 3 a 4 uur rustig 27 graden is gebleven in kampeermodus, maar als je gaat rijden kapt ie er mee.
Youtube video van opladen, wordt op dit moment nog verwerkt dus even geduld 
Staat online nu
[
Voor 6% gewijzigd door
Dartlink op 21-12-2021 21:42
]