• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:21
Ik heb geen idee. Ik dacht dat deze update, recent in februari 2026 is uitgekomen.
Ik heb de auto sinds 16 februari 2026. Toen kreeg ik direct een ota melding en ging hij de voorgaande update installeren. Waarschijnlijk had vorige eigenaar hem nooit geüpdatet, aangezien er nog 1 gratis ota beschikbaar was.

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49
Ik heb ook een GT-Line van maart 2024 en heb deze update CV_E.EUR.S5W_l.001.001.251204 in februari geïnstalleerd, meteen nadien ik de auto na aankoop bij de dealer heb opgehaald. Ik heb geen piepjes bij snelheidsovertreding in mijn EV 6 gelukkig. Je kunt deze update gewoon installeren.

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:21
Toch raar dat het in het overzicht staat voordat je de update installeert. Zal wel een algemene tekst dan zijn, en is het alleen van toepassing op de ccnc. Dat de mute knop eraan toegevoegd is. Want de piepjes waren er al

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:49
Patrick80 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 20:28:
Toch raar dat het in het overzicht staat voordat je de update installeert. Zal wel een algemene tekst dan zijn, en is het alleen van toepassing op de ccnc. Dat de mute knop eraan toegevoegd is. Want de piepjes waren er al
Ik had hiervoor een Niro EV van 2023 en kreeg destijds ook deze waarschuwing met een latere update. Ik was ook huiverig bij de installatie, maar gelukkig bleven de geluidjes uit. Bij de update van de EV 6 kan ik mij eigenlijk niet herinneren aan deze waarschuwing. I.i.g heb ik volgens de KIA app dezelfde versie. Dat heb ik wel gecontroleerd ;) .

• Harrie van Til
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

Harrie van Til

Doe maar blauw

Patrick80 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 18:55:

Zijn er mensen die na de installatie van de update, kunnen bevestigen dat hij nu gaat piepen als je 3km te snel rijd?
Heb een 2024 pre facelift ev6 en de update 2 weken gelden geïnstalleerd en heb nog steeds geen piepjes bij te snel. Nooit gehad ook.

EV6 77kWh, Light, Gravity Blue MY2024

Pagina: 1 ... 464 465 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic