Je kunt het wel melden bij de Kia dealer. Dit zou onder garantie moeten vallen.Chakotay schreef op maandag 9 maart 2026 @ 13:01:
Ah duidelijk. Dan ga ik het niet proberen te fixen
Bij mij hebben ze het twee weken geleden bij een onderhoudsbeurt netjes afgesteld en ze liggen nu weer geheel vlak en verzonken in de deur.Chakotay schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:51:
De EV6 is hier eind vorige week ook binnengekomen, mooi contrast met de oude Lancia welke we als tijdelijke auto reden nadat de Peugeot 308 SW ingestort was
[Afbeelding]
Meteen de software maar even een update gegeven, dat was blijkbaar in februari 2024 voor het laatst gebeurd.
Het valt mij overigens op dat alle 4 de handgrepen net niet helemaal vlak sluiten als de auto op slot zit. Is dat normaal, of heeft dat wat afstellen / schoonmaken nodig?
[Afbeelding]
Valt mee, auto is hier 4 jaar, nergens last van. Heb de niet automatisch uitklapbare hendels. Moet ze zelf "er uit duwen".Phusebox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:33:
[...]
Op den duur trekken ze allemaal krom. Ontwerpfoutje.
Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic