Dan kan je beter de locatie even pinnen op google maps aangezien je dat sowieso nodig hebt om ergens te komen dan 😏Elhovo schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:44:
[...]
Ik heb een volslagen onderontwikkeld gevoel voor richting. In een vreemde stad is de locatie van de auto kunnen opzoeken het verschil tussen thuis achter de gebreide broek slapen of op een kil bankje in een onguur park.
Dit wisten wij natuurlijk al 😉
https://www.ad.nl/auto/tw...-de-beste-accus~a6839d3a/
Dat wisten we inderdaad alpetertenboer schreef op donderdag 6 november 2025 @ 07:13:
Dit wisten wij natuurlijk al 😉
De wintersloffen zitten onder de auto sinds vanmorgen. Ga nu de eerste herst/winter met de EV6 in en ben benieuwd naar de algehele prestaties. Er liggen Michelin Pilot Alpine 5 SUV banden onder. Volgens mij een prima band ovor de mindere condities.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020 | Kia EV6 84kW
Ja, die zitten er sinds eergisteren (warmste novemberdag sinds tijdenBo0bz schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:45:
De wintersloffen zitten onder de auto sinds vanmorgen. Ga nu de eerste herst/winter met de EV6 in en ben benieuwd naar de algehele prestaties. Er liggen Michelin Pilot Alpine 5 SUV banden onder. Volgens mij een prima band ovor de mindere condities.
Hoeveel bar heb je erin?
EV6 77kWh, Light, Gravity Blue MY2024
Weet niet of het relevant is maar kwam in mijn (oneindige) feed:
YouTube: Kia EV6 Subwoofer Fix -- wire polarity (2022-2024) -- CORRECTED
Wat is hier nu corrected aan?Card Nox schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:39:
Weet niet of het relevant is maar kwam in mijn (oneindige) feed:
Ik zie vlgs mij gewoon de oorspronkleijke video van deze kleurenblinde man.
Maar ben overigens wel benieuwd of iemand het al toegepast heeft en de ervaringen nadien.
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
@HansAuutB Wat houd je tegen om het zelf te proberen? Je post al een paar keer dat je benieuwd bent naar het resultaat. Misschien kun jij de Meridan gebruikers verder helpen?
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020 | Kia EV6 84kW
De rood-zwart oplossing heeft bij mij geleid tot schade aan de subwoofer en de noodzaak om een kroonsteentje te gebruiken omdat de kabeltjes niet los wilden. Dus huiverig voor weer een aanpassing waarvan ik het effect niet ken.Bo0bz schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:24:
@HansAuutB Wat houd je tegen om het zelf te proberen? Je post al een paar keer dat je benieuwd bent naar het resultaat. Misschien kun jij de Meridan gebruikers verder helpen?
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic