Dag Allen,
Net als velen heb ik dit Topic met veel plezier gelezen en gevolgd. Het is bijna verslavend. Leuk en dank allen.
Ik heb einde augustus de EV6 al besteld en wel in de moeilijkste combinatie: AWD GT-Line en Moonscape grijs. Een bewuste keuze want dat vind ik ronduit de mooiste combinatie.
Eigenlijk ben ik niet zo'n grote autoliefhebber maar dit model raakt een snaar. Het zal de combinatie tussen design, techniek en filosofie zijn. En zeker het voor het eerst elektrisch rijden.
Ik rijd al ruim 20 jaar KIA en had in juli al het blinde vertrouwen dat dit een topper zou worden. Heeeel veel in nagezocht.
Als dank voor de vroege bestelling liet Kooyman mij een kleine dag testen (ruim na bestelling uiteraard) met de EV6 GT-Line en de hele familie was om.
Zojuist even bij de dealer geweest en het wordt zeer waarschijnlijk levering in maart 2022. Het is niet anders. Ik ben vooral nieuwsgierig naar de matte moonscape.
Nu ik me eindelijk heb aangemeld ga ik me zeker af en toe laten horen en zeker over V2G want dat heeft mijn extra interesse.
Thanks zover allen (en @
Phusebox wat ben ik blij dat je beslist heb

)