Roep maar eens "Fastned", "Thuis" of een ander POIDartlink schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:57:
[...]
Leuk weetje nog hierover, je hoeft niet eens per sé te navigeren met [straatnaam - huisnummer - plaasts] maar een zoekopdracht bij mij "Lidl Borne" werkte zelfs bij mij ook!
Oh en met een Twentse accent werkte het prima bij mij
Ik gok dat in jouw proefritten de Kia Connect niet was geactiveerd
Ja volgens mij de map, maar ook een menu er bij dacht ik.Anunnaki schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:57:
[...]
Heb je ook ergens kunnen lezen wat er is ge-update? De software met name, map update geloof ik wel.
Uit het andere forum:
only seen screens, sports mode menu, football , tennis result etc haha.
faahreugsellung menu
new dark mode in navi
3d building navi.
etc etc
[ Voor 25% gewijzigd door stimpyrulez op 11-11-2021 16:12 ]
marcokootstra schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:40:
Dealer update levering EV6 58KWH (basis):
Uw Kia EV6 staat op dit moment op de boot onderweg naar Nederland.
Hij wordt op 29 november in de haven verwacht, ik verwacht dan ook dat we de auto kunnen gaan afleveren in december.
Mocht er onverhoopt toch een vertraging plaatsvinden met het transport naar de dealer kunnen we het kenteken gelukkig al vanaf 29 november registreren.
Dan denk dat ze via Belgie komen, maar zie alleen 27-11 en geen 29-11 staan. Misschien 27e in Belgie en 29e in NL.koen.zwrt schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:45:
[...]
Top, Ik gok dat die van mij ernaast staat :-)
12 oktober al vertrokken. Naar Rotterdam ipv Belgie zou hij eigenlijk deze week al aankomen.

Morning Concert
Bij mij is hij uiteindelijk maar 11Gb op schijfstimpyrulez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:23:
[...]
Ben hem nu aan het downloaden.
Effe 24,8 Gb
Moet zeggen dat de manual op de site goed werkt.
Dan lijkt er iets niet goed te gaan ...lawnmower schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:14:
[...]
Bij mij is hij uiteindelijk maar 11Gb op schijf
Uitgepakt bij mij op USB disk is 27gb,,,
Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...
Had je die ini file aangepast?lawnmower schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:14:
[...]
Bij mij is hij uiteindelijk maar 11Gb op schijf
De engenerings menu en handelaar menu werken ook (gelijk aan Ioniq 5)
setting
algemeen
versie update
volume naar 0
volume naar 7 en drukken andere knop drukken (bij rijderskant)
volume naar 3 en drukken andere knop
volume naar 1 en drukken andere knop
opent er een scherm waar je een code kan invoeren:
0652 = engenering mode
2400 = handelaar mode
Ik moet nog (twijfel periode + 4-6 maanden levertijd) wachten... Oftewel, heel lang--HOOLIE-- schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:23:
[...]
File gedownload, nu op een usb stick aan het zetten...en dan weet ik het niet,want ik moet nog 2.5 week wacht..![]()
![]()
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is het normaal dat de boot er 1,5 maand over doet om van Korea naar Rotterdam te komen?Anunnaki schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:12:
[...]
[...]
Dan denk dat ze via Belgie komen, maar zie alleen 27-11 en geen 29-11 staan. Misschien 27e in Belgie en 29e in NL.![]()
12 oktober al vertrokken. Naar Rotterdam ipv Belgie zou hij eigenlijk deze week al aankomen.![]()
Morning Concert
Dit om enigzins in te kunnen schatten wanneer waarschijnlijk mijn EV6 op de boot gaat.
Ik zou zweren dat ik dat gedaan had, maar misschien niet gesaved. Nu heb ik ook 25Gb inderdaad.
Wel goed om te zien dat er al een substantiële update is zo snel. Hopelijk is het ook een soort "day one" patch met bugfixes.
Toch wel een maand. Flinke afstand moet ie afleggen. Soms worden ze in Belgie al van de boot gehaaldFranciesco schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:25:
[...]
Is het normaal dat de boot er 1,5 maand over doet om van Korea naar Rotterdam te komen?
Dit om enigzins in te kunnen schatten wanneer waarschijnlijk mijn EV6 op de boot gaat.
Soms blijven ze nog even in de haven staan
En soms heeft een dealer heeeeeel veel tijd voor rijklaar maken nodig..
Normaal een maand naar Rotterdam. Maar ze hebben allerlei tussenstops en dat kan verschillen hoe lang ze er over doen.Franciesco schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:25:
[...]
Is het normaal dat de boot er 1,5 maand over doet om van Korea naar Rotterdam te komen?
In de kleur Moonscape Matt, vind dit persoonlijk de mooiste kleur voor de GT.Bogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:38:
[...]
Heb je de GT besteld? Ik zou hem ook willen bestellen... twijfel nog wat ivm de kleur
Wel oppassen met onderhoud (wassen), maar laat de auto gelijk na aflevering in de glasscoating zetten ( heb ik met mijn huidige auto ook gedaan en geen spijt van!)
Ze hadden 3 wagens bij de dealer maar natuurlijk die kleur zat er niet bij en zwart ook niet. Dat zijn de enige 2 kleuren waar ik over twijfel. Ik rijd nu met een A5 quattro cabrio in het zwart en ja dat is veel meer kuisen... maar oh zo strakPilot41Day schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:48:
[...]
In de kleur Moonscape Matt, vind dit persoonlijk de mooiste kleur voor de GT.
Wel oppassen met onderhoud (wassen), maar laat de auto gelijk na aflevering in de glasscoating zetten ( heb ik met mijn huidige auto ook gedaan en geen spijt van!)
De vrouw neemt de A5 over en ik ga voor iets nieuw
Bedankt voor de tip van de coating
Jammer dat je in België woont anders had ik je hier in Nederland (NH) wel een goed en vertrouw adres kunnen geven voor de glasscoating, echter denk dat in België ook wel bekwame “car detailers “ zijn die dit voor je kunnen doen.Bogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:57:
[...]
Ze hadden 3 wagens bij de dealer maar natuurlijk die kleur zat er niet bij en zwart ook niet. Dat zijn de enige 2 kleuren waar ik over twijfel. Ik rijd nu met een A5 quattro cabrio in het zwart en ja dat is veel meer kuisen... maar oh zo strak![]()
![]()
De vrouw neemt de A5 over en ik ga voor iets nieuwde GT lijkt me echt wel een ongelofelijke auto. Beetje waarden zoals een Audi RS maar zonder de bijhorende taksen in België
![]()
Bedankt voor de tip van de coating
Ik heb nu ook een zwarte AMG C63S Coupé en deze ziet er nog als nieuw uit na vier jaar!
[ Voor 5% gewijzigd door Pilot41Day op 11-11-2021 17:23 ]
Sinds we 1 europa zijn mogen belgen ook gewoon naar nederland, en sinds 2001 hebben we zelfs de euro wat het helemaal gemakkelijk maaktPilot41Day schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:22:
[...]
Jammer dat je in België woont anders had ik je hier in Nederland (NH) wel een goed en vertrouw adres kunnen geven voor de glasscoating, echter denk dat in België ook wel bekwame “car detailers “ zijn die dit voor je kunnen doen.
Anders mag je het ook delen voor de reserve-belgen hier in het zeeuwse
Ik ga ervanuit dat hij diegene bedoeld waar hij zelf ook zegt naartoe te gaan: "Jurgh Car Detailing"JPoers83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:24:
[...]
Sinds we 1 europa zijn mogen belgen ook gewoon naar nederland, en sinds 2001 hebben we zelfs de euro wat het helemaal gemakkelijk maakt![]()
Anders mag je het ook delen voor de reserve-belgen hier in het zeeuwse
Pilot41Day in "Het grote KIA EV6 topic"
Eigenlijk is die GT een koopje, als je kijkt naar wat een GT-Line AWD kost...
Eigenlijk is de AWD een koopje als je kijkt wat de RWD kost...Phusebox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:33:
Eigenlijk is die GT een koopje, als je kijkt naar wat een GT-Line AWD kost...
Goed kijkend naar de levertijden is dat helaas wel een tegenvaller.
Zelf ook getwijfeld over de GT inderdaad vanwege de prijs. Maar het stuk comfort wat dan ontbreekt was voor mij doorslaggevender (kuipstoelen, geen ventilatie of verwarming erin en nog grotere velgen)
[ Voor 33% gewijzigd door JPoers83 op 11-11-2021 17:36 ]
Wel de verwarming zit er wel degelijk in enkel de ventilatie niet idd. Dat heb ik nu ook niet dus dat zal ik niet missenJPoers83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:34:
[...]
Eigenlijk is de AWD een koopje als je kijkt wat de RWD kost...
Goed kijkend naar de levertijden is dat helaas wel een tegenvaller.
Zelf ook getwijfeld over de GT inderdaad vanwege de prijs. Maar het stuk comfort wat dan ontbreekt was voor mij doorslaggevender (kuipstoelen, geen ventilatie of verwarming erin en nog grotere velgen)
En met een beetje geluk is het comfort hoger met de regelbare schokdempers
[ Voor 6% gewijzigd door Bogey555 op 11-11-2021 17:42 ]
Ow nou de ventilatie dan, die heb ik nu wel en moet zeggen in de zomermaanden staat die vaak aan. Reageer zelf nooit zo lekker op een airco dus is een aangename verkoeling. En moet zeggen groeien van 200+pk/325nm naar 325/600 vind ik al een mooie vermogen toename, en dan ook nog volledige elektrische paarden.Bogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:41:
[...]
Wel de verwarming zit er wel degelijk in enkel de ventilatie niet idd. Dat heb ik nu ook niet dus dat zal ik niet missen
En wacht nu al ruim een half op zelfs maar een leverdatum, zou helemaal gek worden als daar nog zomaar ruim 3/4 jaar aan wachttijd bij komt.
True. Maar ik heb mijn budget al 10k opgeschoven.JPoers83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:34:
[...]
Eigenlijk is de AWD een koopje als je kijkt wat de RWD kost...

Idd snap ik volledig... ik heb wel 1 voordeel rijd momenteel zelf met een Audi A5 cabrio quattro met een lekkere motor dus dat wachten valt dan wel meeJPoers83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:45:
[...]
Ow nou de ventilatie dan, die heb ik nu wel en moet zeggen in de zomermaanden staat die vaak aan. Reageer zelf nooit zo lekker op een airco dus is een aangename verkoeling. En moet zeggen groeien van 200+pk/325nm naar 325/600 vind ik al een mooie vermogen toename, en dan ook nog volledige elektrische paarden.
En wacht nu al ruim een half op zelfs maar een leverdatum, zou helemaal gek worden als daar nog zomaar ruim 3/4 jaar aan wachttijd bij komt.
Een zwarte AMG C63S coupé lijkt mij niet verkeerd mmmPilot41Day schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:22:
[...]
Jammer dat je in België woont anders had ik je hier in Nederland (NH) wel een goed en vertrouw adres kunnen geven voor de glasscoating, echter denk dat in België ook wel bekwame “car detailers “ zijn die dit voor je kunnen doen.
Ik heb nu ook een zwarte AMG C63S Coupé en deze ziet er nog als nieuw uit na vier jaar!
haha, ja en ergens moet je een limiet stellen. Ik ken het. Gelukkig had ik het een klein beetje andersom. Had bij gebrek aan beter een reservering voor een model Y, maar hoe verder dat opschoof ik steeds meer terugkwam van die beslissing. Ding is toch wel een beetje lelijk, interieur wel erg kaal, stuur voelt niet prettig, service is zwaar *vloekwoord*. Gelukkig kon ik eronder uit. En valt de prijs voor een EV6 iets gunstiger uit.Phusebox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:46:
[...]
True. Maar ik heb mijn budget al 10k opgeschoven.
De USB-A aansluiting is dat 3.0?stimpyrulez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:53:
[...]
Hij is nu bezig.
Valideren duurt al wel effe
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wil niets slecht zeggen van Tesla maar die Y is wel erg kaal voor mijn normen. Het handschoenvakje openen via het scherm... mmm daar ben ik te oud voor denk ikJPoers83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:51:
[...]
haha, ja en ergens moet je een limiet stellen. Ik ken het. Gelukkig had ik het een klein beetje andersom. Had bij gebrek aan beter een reservering voor een model Y, maar hoe verder dat opschoof ik steeds meer terugkwam van die beslissing. Ding is toch wel een beetje lelijk, interieur wel erg kaal, stuur voelt niet prettig, service is zwaar *vloekwoord*. Gelukkig kon ik eronder uit. En valt de prijs voor een EV6 iets gunstiger uit.
nou dat is maar slechts 1 van de voorbeelden. Tussentijdse prijsverhoging is ook zo'n fijne. Kia communiceert weinig over levering, maar Tesla staat je niet eens te woord.Bogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:54:
[...]
Wil niets slecht zeggen van Tesla maar die Y is wel erg kaal voor mijn normen. Het handschoenvakje openen via het scherm... mmm daar ben ik te oud voor denk ik![]()
Maat van mij heeft schade opgelopen met zijn model S, denk maar niet dat die enigzins snel gerepareerd kan worden. En meer ongein.
Rijd nu een optima SW PHEV (2019) en afgezien van een rammeltje in het glazen dak, en afbladderende logo's geen klachten gehad. En deze zijn trouwens zonder opmerkingen verholpen.
Ik hoor regelmatig een soort ‘tjirp’ geluid in de auto. Dacht dat het aan iPhone verbinding lag maar ook als iPhone uit staat hoor ik het af en toe. Herkent iemand dit?
Toevallig niet de melding van een flitspaal ? Dat is eigenlijk meer een plong dan tjirp, maar wie weet.Ihkvdb schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:04:
Ik hoor regelmatig een soort ‘tjirp’ geluid in de auto. Dacht dat het aan iPhone verbinding lag maar ook als iPhone uit staat hoor ik het af en toe. Herkent iemand dit?
Ik moest ook even zoeken van waar dat geluid kwam, bleek de melding van flitspaal te zijn.
Het flitspaal geluid herken ik (gelukkig) maar dit klinkt anders en hoor ik ook op stille lege landweggetjes.JT900 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:21:
[...]
Toevallig niet de melding van een flitspaal ? Dat is eigenlijk meer een plong dan tjirp, maar wie weet.
Ik moest ook even zoeken van waar dat geluid kwam, bleek de melding van flitspaal te zijn.
Het kan snel gaan... net even met mijn madam gesproken en zij was heeeeeel duidelijk... zwart is supermooi. Net een mailtje gestuurd om een full option GT in het zwart te bestellenPilot41Day schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:22:
[...]
Herhaling van een serieuze vraag.
Ik heb een zwarte GT-line RWD in bestelling staan.
Volgens de dealer levering rond 16-12.
Maar ik heb veel liever een rode.
Wil er iemand dit jaar nog ruilen?
Ik heb een zwarte GT-line RWD in bestelling staan.
Volgens de dealer levering rond 16-12.
Maar ik heb veel liever een rode.
Wil er iemand dit jaar nog ruilen?
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
Waar halen jullie het OTA bestand vandaan?stimpyrulez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:53:
[...]
Hij is nu bezig.
Valideren duurt al wel effe
Op de kia website https://update.kia.com/EU/NL/Main kan ik het downloadprogramma nog niet downloaden. Pas als de grote "opening"is geweest...
Knappe auto kerel... wil je aub eens wat foto's posten... net een zwarte GT besteld en ben echt nieuwsgierigIusedto schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:51:
[...]
Ik heb hem !
Ja, heb net vrij genomen voor een langere rit vandaag en om alle boekjes even na te pluizen.
Vraagt namelijk om KIA connect maar als ik dan op ja druk krijg ik een fout melding
[Afbeelding]
Eerste indrukken :
- de auto is GROOT
- trekt veel bekijks
- luxe uitstraling qua interieur (mijn mening)
- trekt zeer vlot op
- alles redelijk overzichtelijk ingedeeld.
- kofferbak ruimte , niet te groot en niet te klein.
Laat even weten waar en hoeveel je kwijt wasPilot41Day schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:22:
[...]
Jammer dat je in België woont anders had ik je hier in Nederland (NH) wel een goed en vertrouw adres kunnen geven voor de glasscoating.
Deze post gevolgd? De link in het bericht en daarna de stappen gevolgd?PsychoMania schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:50:
[...]
Waar halen jullie het OTA bestand vandaan?
Op de kia website https://update.kia.com/EU/NL/Main kan ik het downloadprogramma nog niet downloaden. Pas als de grote "opening"is geweest...
November 2021 Update: Software & Map
Ik heb mijn EV6 vanmorgen opgehaald en had vanmiddag al last van de "zombie problematiek".
Opgelost door de machine te power-cyclen. Verder is het een fantastiche auto, maar dat Meridian systeem is ondermaats. Succes ermee jongens!
Opgelost door de machine te power-cyclen. Verder is het een fantastiche auto, maar dat Meridian systeem is ondermaats. Succes ermee jongens!
Ah, Thnx.
Had hem wel gezien, maar de link niet gevolgd. Ik ga er mee aan de slag!
Had hem wel gezien, maar de link niet gevolgd. Ik ga er mee aan de slag!
Yes! Vandaag voor het eerst een proefrit in de GT-line, wat een fantastische auto de EV6.
Krijg zelf een Plus variant dus heb bewust het zonnedak dicht gelaten en maar niet teveel naar de dode hoek beelden gekeken bij het afslaan. Persoonlijk vond ik de head-up display niet ideaal, zit graag met m'n arm op een leuning en zag dan niet het volledig scherm.
Toevallig kreeg ik, wachtend bij de dealer het bericht van de dealer die mijn auto gaat uitleveren, kan hem op 26 november oophalen. Dat is ruim een maand eerder dan gepland. Initieel stond het gepland voor 6 december, dit werd aangepast naar de week van 27 december. Even m'n leasemaatschappij benaderd. Mijn huidige lease gaat een paar maanden eerder terug en hopelijk zijn die ook akkoord met nog een extra maand, fingers crossed!
Trekhaak kon pas in januari geplaatst worden, dus zal het eerst zonder moeten doen.
PS.
1. Het navigeren dmv spraak werkende feilloos.
2. Bij de eerste dealer die ik benaderde voor een proefrit niet welkom omdat zij de leaseauto niet gingen uitleveren, belachelijk tbh...
Krijg zelf een Plus variant dus heb bewust het zonnedak dicht gelaten en maar niet teveel naar de dode hoek beelden gekeken bij het afslaan. Persoonlijk vond ik de head-up display niet ideaal, zit graag met m'n arm op een leuning en zag dan niet het volledig scherm.
Toevallig kreeg ik, wachtend bij de dealer het bericht van de dealer die mijn auto gaat uitleveren, kan hem op 26 november oophalen. Dat is ruim een maand eerder dan gepland. Initieel stond het gepland voor 6 december, dit werd aangepast naar de week van 27 december. Even m'n leasemaatschappij benaderd. Mijn huidige lease gaat een paar maanden eerder terug en hopelijk zijn die ook akkoord met nog een extra maand, fingers crossed!
Trekhaak kon pas in januari geplaatst worden, dus zal het eerst zonder moeten doen.
PS.
1. Het navigeren dmv spraak werkende feilloos.
2. Bij de eerste dealer die ik benaderde voor een proefrit niet welkom omdat zij de leaseauto niet gingen uitleveren, belachelijk tbh...
Hey de tegenpool van mijBogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:36:
[...]
Het kan snel gaan... net even met mijn madam gesproken en zij was heeeeeel duidelijk... zwart is supermooi. Net een mailtje gestuurd om een full option GT in het zwart te bestellen![]()
Nu nog heeeeeel lang wachten
Mag ik vragen hoe je dat doet, dat power cyclen?magikfly schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:37:
Ik heb mijn EV6 vanmorgen opgehaald en had vanmiddag al last van de "zombie problematiek".
Ik dacht dat een glasscoating niet geschikt is voor een matte lak? Hoe lang gaat het mee, en wat kost dat zoal?Pilot41Day schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:48:
[...]
In de kleur Moonscape Matt, vind dit persoonlijk de mooiste kleur voor de GT.
Sinds juni 482 keer de Ioniq 5 in NL verkocht en sinds oktober al 416 keer de EV6. Volgens mij is wel duidelijk waar de meeste interesse naar uit gaat…Anunnaki schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:15:
En weer een update:
Ik zie de standaard versies staan![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hey inmiddels 4 AWD's (2 plus en 2 GT-Line) waar zouden die rondzwerven? Demo's van dealers?Anunnaki schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:15:
En weer een update:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gemiddelde prijs over 418 modellen € 53818,-
Dan heeft jouw dealer wel heel weinig personeel of heel veel klanten voor onderhoud. Welke dealeri is dit?Veridis_quo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:53:
[...]
Bij mij is ie van de kade af, maar de dealer kan hem pas op 9 december opleveren (personeelstekorten in de garage yada yada). Alle dealers hebben het nu (kennelijk) heel druk.. pfff wachten duurt lang...
Plus RWD 77KW Snow White Pearl
(en de trekhaak duurt nog eventjes)
Er zijn ook glascoatings voor matte lakken. Heb het ook op de huidige auto velgen gedaan.someone4 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:17:
[...]
Ik dacht dat een glasscoating niet geschikt is voor een matte lak? Hoe lang gaat het mee, en wat kost dat zoal?
Doe ik.Bogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:55:
[...]
Knappe auto kerel... wil je aub eens wat foto's posten... net een zwarte GT besteld en ben echt nieuwsgierig
Vandaag 100 km gereden om alles te "testen" en ik ben tevreden.
Is in ieder geval een enorme upgrade tov mijn vorige EV.
Voel met net een "Kia groupie ":)
Black beauty FTW
[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 11-11-2021 21:54 ]
FUMES et CARNES
Klopt ! deze bedoel ik.DarkFire1985 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:31:
[...]
Ik ga ervanuit dat hij diegene bedoeld waar hij zelf ook zegt naartoe te gaan: "Jurgh Car Detailing"
Pilot41Day in "Het grote KIA EV6 topic"
Dit is goed om te weten. Hoe deed je dat power-cyclen?magikfly schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:37:
Gefeliciteerd met deze keuze, en ja nu gaat het lange wachten beginnen😉Bogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:36:
[...]
Het kan snel gaan... net even met mijn madam gesproken en zij was heeeeeel duidelijk... zwart is supermooi. Net een mailtje gestuurd om een full option GT in het zwart te bestellen![]()
Nu nog heeeeeel lang wachten
De tijd maar doorkomen met veel lezen in dit forum en kijken naar YouTube filmpjes om het leed wat te verzachten.
Een voordeel van dit lange wachten (hoop ik) is dat tegen de tijd dat wij onze GT krijgen volgend jaar de meeste software bugs mogelijk verholpen zijn met een update.
Bij Jurgh Cardetailing in De Goorn in Noord Holland Nederland.marcovit schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:17:
[...]
Laat even weten waar en hoeveel je kwijt was
Kosten bestaande uit een dubbele behandeling Modesta Glasscoating + Velgen en remklauwen +/- € 2000,-
Basis + wp: zou dat de mijne zijn (interstellar grey)?😮😮😮Anunnaki schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:15:
En weer een update:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Of de mijne, Gravity Blueking_dude schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:58:
[...]
Basis + wp: zou dat de mijne zijn (interstellar grey)?😮😮😮
Ja hoor! …Er zijn speciale coatings voor matte lak soorten. Kosten afhankelijk van de behandeling +/ € 2000,-someone4 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:17:
[...]
Ik dacht dat een glasscoating niet geschikt is voor een matte lak? Hoe lang gaat het mee, en wat kost dat zoal?
Zeeuw in Leiderdorp. Via de leasemaatschappij daar terechtgekomen. Ik kan via t boekingssysteen gewoon een fictieve werkplaats afspraak boeken dus ik vind t ook een wazig verhaal.O-B-One schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:41:
[...]
Dan heeft jouw dealer wel heel weinig personeel of heel veel klanten voor onderhoud. Welke dealeri is dit?
Zeker omdat hij al in NL is. Paar matten erin, opladen en gaan zou je zeggen in mijn wereld.
Ik moest dat woord ook even googlen. Het aloude ' start de computer maar weer even opnieuw op'.anc schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:51:
[...]
Dit is goed om te weten. Hoe deed je dat power-cyclen?
Ik denk dus aan en uitzetten en wellicht weglopen van de auto
In de zombie stand is aan en uitzetten niet mogelijk, ben benieuwd hoe het gedaan is…Veridis_quo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:11:
[...]
Ik moest dat woord ook even googlen. Het aloude ' start de computer maar weer even opnieuw op'.
Ik denk dus aan en uitzetten en wellicht weglopen van de auto
Bij mij wel.Ihkvdb schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:18:
[...]
In de zombie stand is aan en uitzetten niet mogelijk, ben benieuwd hoe het gedaan is…
Kon alles met de auto, behalve in de D of R zetten.
Uitschakelen ging ook wel.
Deuren vergrendelen ook.
Maar bij mij loste dat niet effe het probleem op
zojuist gebeld door dochter...auto doet het niet, krijg rare meldingen...
Ze stond aan de laadpaal, na ontkoppelen wilde weg rijden maar auto ging niet in P of R en kreeg meldingen op dashboard..
Ik vroeg haar alles uit te doen en uit te stappen en vergrendelen, daarna ontgrendelen en starten...en ja hoor, hij deed het weer.. vreemd...
Is dit nu het Zombie effect ?
:strip_exif()/f/image/SrDJV3RjdXnXUUBU69eKIQom.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze stond aan de laadpaal, na ontkoppelen wilde weg rijden maar auto ging niet in P of R en kreeg meldingen op dashboard..
Ik vroeg haar alles uit te doen en uit te stappen en vergrendelen, daarna ontgrendelen en starten...en ja hoor, hij deed het weer.. vreemd...
:strip_exif()/f/image/SrDJV3RjdXnXUUBU69eKIQom.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tdy5PbsTTGJ0Uwp5LyfQosqn.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens mij was er vaak ook nog een oranje sleutel naast het accusymbook zichtbaar meen ik.EricEB schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:36:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wellicht is dit het "niet uitzetten voor het laden gestart wordt" issue. Volgens de handleiding moet de auto eerst uit zijn voor je gaat laden (vooral DC dacht ik) en daarna mag je hem tijdens het laden wel weer aanzetten.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2021 22:44 ]
Zo te zien was de vorige software dus van begin juli en deze van begin november. Lijkt me dat ze in 4 maanden wel redelijk wat stappen gezet hebben...stimpyrulez schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:27:
De navigatie is weer up to date
Wat ik zie is dus extra keuzes bij kia connect (bijv. Sport info)
Volgens mij ook wat meer gebouwen (3d) op de kaart.
Verder zo snel nog niet wat gezien.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe lang duurde de update in de auto? Benieuwd hoe snel de USB is.
Ik heb een vergelijkbare situatie. Auto paar weken geleden besteld uit de beschikbare kleuren. De auto zou zelfs al in NL staan op dat moment.Veridis_quo schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:08:
[...]
Zeeuw in Leiderdorp. Via de leasemaatschappij daar terechtgekomen. Ik kan via t boekingssysteen gewoon een fictieve werkplaats afspraak boeken dus ik vind t ook een wazig verhaal.
Zeker omdat hij al in NL is. Paar matten erin, opladen en gaan zou je zeggen in mijn wereld.
Zelf moest ik nog wat zakelijk regelen dus de aflevering afgehouden maar toen ik vandaag melde dat hij afgeleverd kon worden, kreeg ik het antwoord dat het toch al december werd...
Ik weet nog niet waarom, zeker ook in relatie tot de eerdere opmerking en dat hij dus weken in NL zou moeten staan. Daar ga ik nog even achteraan.
Dealer is Louwman Breda
king_dude schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:58:
[...]
Basis + wp: zou dat de mijne zijn (interstellar grey)?😮😮😮
Zwart is de basis en Grijs is de basis met wp.
Misschien dan toch doorgeschoven naar iemand anders.DarkFire1985 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:47:
[...]
Ik heb een vergelijkbare situatie. Auto paar weken geleden besteld uit de beschikbare kleuren. De auto zou zelfs al in NL staan op dat moment.
Zelf moest ik nog wat zakelijk regelen dus de aflevering afgehouden maar toen ik vandaag melde dat hij afgeleverd kon worden, kreeg ik het antwoord dat het toch al december werd...
Ik weet nog niet waarom, zeker ook in relatie tot de eerdere opmerking en dat hij dus weken in NL zou moeten staan. Daar ga ik nog even achteraan.
Dealer is Louwman Breda
Ik heb eventueel nog wat foto’s van de zwarte waar ik proef in heb gereden. Is een GT-LineBogey555 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:55:
[...]
Knappe auto kerel... wil je aub eens wat foto's posten... net een zwarte GT besteld en ben echt nieuwsgierig
Op dit moment is het razend druk bij Kia en Hyundai met afleveringen. Daar waar jij denkt met 1 belletje de trekker over te halen staat jouw auto waarschijnlijk nog in de staat waarin hij bij de dealer is gedropt in de opslag. Dus die aflevering wordt nu pas ingepland.DarkFire1985 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:47:
[...]
Ik heb een vergelijkbare situatie. Auto paar weken geleden besteld uit de beschikbare kleuren. De auto zou zelfs al in NL staan op dat moment.
Dealer is Louwman Breda
Toen mijn Ioniq 5 eind oktober aangekomen was bij de dealer was de planning +14 dagen. Nu is het al +21 dagen.
Thx. Ik kreeg dat gevoel ook al wel, al is er ergens een boosaardig stemmetje dat zegt 'doorgeschoven naar iemand anders'.de meester01 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 01:36:
[...]
Op dit moment is het razend druk bij Kia en Hyundai met afleveringen. Daar waar jij denkt met 1 belletje de trekker over te halen staat jouw auto waarschijnlijk nog in de staat waarin hij bij de dealer is gedropt in de opslag. Dus die aflevering wordt nu pas ingepland.
Toen mijn Ioniq 5 eind oktober aangekomen was bij de dealer was de planning +14 dagen. Nu is het al +21 dagen.
Maar he, bijna weekend, mooie auto en een beetje first world problems. Ik geloof maar in de goede bedoelingen van iedereen. Maar dat wachten gecombineerd met mijn ongeduld is geen hele gelukkige combi :-)
Ach dat wachten is het uiteindelijk wel waard hè. En als je de auto een week hebt denk je, ach ja het is een auto en het rijdtVeridis_quo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 06:39:
[...]
Thx. Ik kreeg dat gevoel ook al wel, al is er ergens een boosaardig stemmetje dat zegt 'doorgeschoven naar iemand anders'.
Maar he, bijna weekend, mooie auto en een beetje first world problems. Ik geloof maar in de goede bedoelingen van iedereen. Maar dat wachten gecombineerd met mijn ongeduld is geen hele gelukkige combi :-)
Tegenwoordig hoort wachten er een beetje bij. Moet ook in totaal 5-7 maanden wachten op een e-bike
Eerlijk gezegd was dat ook mijn eerste indruk toen ik je bericht las.Veridis_quo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 06:39:
[...]
Thx. Ik kreeg dat gevoel ook al wel, al is er ergens een boosaardig stemmetje dat zegt 'doorgeschoven naar iemand anders'.
Die gedachte had ik ook even toen de eerste AWD geregistreerd werd van had ik nu een rode besteld? Nee, een blauwe. Gelukkig is die rode in goede handen als ik zie dat die meteen diep in de structuren is gedoken en speciaal de zombie modus activeert. Hebben wij dat gelukkig niet meer te beleven en zijn die problemen alweer opgelost.Veridis_quo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 06:39:
[...]
En jij hebt nog niet die update neem ik aan?grotegok schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:36:
Dadelijk even naar de garage:
- verwarming probleem
- zombie modus (3x ervaren)
Misschien even vermelden bij de garage dat er een grote update is, en ben benieuwd of het dan niet meer terugkeert. Ook of de verwarming daarna beter werkt.
Je meent hetPhusebox schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:39:
[...]
En jij hebt nog niet die update neem ik aan?
Misschien even vermelden bij de garage dat er een grote update is, en ben benieuwd of het dan niet meer terugkeert. Ook of de verwarming daarna beter werkt.
Ook goedemorgen

Kans zal wel groot zijn dat de garages die update nog niet hebben of doen. Officieel is die volgens mij nog niet beschikbaar.
Getuige de post hieronder inmiddels wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 12-11-2021 08:02 ]
Hier niet aangepast, staat EU tussen de selectie dus denk dat het niet meer nodig is.lawnmower schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:25:
[...]
Ik zou zweren dat ik dat gedaan had, maar misschien niet gesaved. Nu heb ik ook 25Gb inderdaad.
Filemap size 27Gb
https://update.kia.com/EU/E1/navigationUpdate
en in NL:
https://update.kia.com/EU/NL/navigationUpdate
[ Voor 13% gewijzigd door grotegok op 12-11-2021 07:51 ]
Hahaha nou ik weet zeker dat die niet doorgegeven is aan iemand anders want dan heb je ineens 6 maanden meer leertijd in plaats van 3 wekenVeridis_quo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 06:39:
[...]

Ik vind het overkomen als gewoon slechte planning. Ik ben helaas nogal commercieel een een auto op de kade of op het voorraad terrein bij de dealer die kost geld en een auto die afgeleverd is heeft geld opgebracht. Bovendien hebben rondrijdende EV6-en ook een behoorlijk stukje marketing waarde. De garage weet wanneer de auto’s ongeveer gaan binnenkomen dus kunnen in hun werkplaats planning hiermee rekening houden. En een auto rijklaar maken, helemaal een elektrische, kost niet veel tijd. Ook niet als ze hem moeten updaten. Want als die auto staat te downloaden/uitpakken/installeren kan de betreffende monteur een kleine beurt uitvoeren aan een andere auto.
Anyway, ik ga maar naar kantoor nu met mijn 8 jaar oude dieseltje en hoop maar dat ik gisteravond voor het laatst heb getankt
Tja... wat is het 'zombie effect' hé (heb de term ook niet verzonnen).EricEB schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:36:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar lijkt er wel op.
Alleen bij mij stond boven de accu nog een sleutel in het oranje dacht ik (das irritant als je kleurenblind bent).
Maar klinkt wel als 'zombie'.
Alleen bij mij wat het niet zo simpel opgelost
Woensdag mijn EV6 Plus RWD opgehaald in Steel grey. Heerlijke auto met een paar issue. Die zal ik dit weekend wel delen. Ik vind de kleur ook echt mooi. Toch beetje op de gok gekozen. Dealer had deze ook nog niet gezien en zou deze liefst als showroom model laten staan.
Weet ik niet.
Ik heb een USB 3.0 usbstick gebruikt.
Normaal super snel, maar de data kopiëren naar stick duurde op de laptop ook al bijna 20min.
Update duurde +/- 30minPhusebox schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:41:
[...]
Zo te zien was de vorige software dus van begin juli en deze van begin november. Lijkt me dat ze in 4 maanden wel redelijk wat stappen gezet hebben...
Hoe lang duurde de update in de auto? Benieuwd hoe snel de USB is.
Heb de 'snelle update' gekozen
Eerst de 'standaard update', maar het valideren duurde daar al heel lang.
Dus later de snelle update, en toen ging het ook wat sneller.
Maar het heeft bij mij van 15:48 tot 16:28 geduurd (effe de timestamps van de foto's bekeken).
Dus zeg maar ruim 30min
:strip_exif()/f/image/qXzzkh81BjATSiAxPuuqqOEo.jpg?f=fotoalbum_large)
Oeh heel benieuwd. Ga morgen ook eindelijk naar een Steel Grey kijken, wil die kleur toch wel in het echt zien. Al weken op zoek, vorige week voor niks naar een dealer toe gereden maar dit weekend dus een nieuwe poging. Hij zou er nu zeker staan...Rudolfust schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:25:
Woensdag mijn EV6 Plus RWD opgehaald in Steel grey. Heerlijke auto met een paar issue. Die zal ik dit weekend wel delen. Ik vind de kleur ook echt mooi. Toch beetje op de gok gekozen. Dealer had deze ook nog niet gezien en zou deze liefst als showroom model laten staan.
Ik heb via Athlon een optie op een Kia EV6 GT-Line RWD 77Kwh.
Deze zou op 18 juni bij Kia in bestelling zijn gezet.
De auto zou inmiddels al geproduceerd zijn en "in december" in Nederland aankomen.
Durft iemand te voorspellen op welke boot deze auto staat?
De auto zou inmiddels al geproduceerd zijn en "in december" in Nederland aankomen.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Hier ook via Athlon besteld (77 plus rwd). De verkoper van Kia stern Amsterdam wist me te vertellen dat hij 6 december aankomt in Rotterdam, wat volgens anderen in dit thread dus betekent dat ie wss op de morning Lynn staat.Speedfight schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:39:
Hij drukte me verder op t hart dat ik em voor t einde van het jaar zou hebben "tenzij die boot zinkt", dus ik wacht rustig af.
Ik heb even wat (technische) foto's in gedeelde mappen gezet (voor de liefhebbers)
Foto's van na de map update:
https://photos.app.goo.gl/XmZMVMgXXBCQB4sY9
Foto's van de engineer mode:
https://photos.app.goo.gl/yd7CVcDsPL3fqSK78
Foto's van de handelaar mode:
https://photos.app.goo.gl/T3KA9BU5AKUSKTPc7
Sorry als de vraag al eens beantwoord is, maar wat is het verschil tussen de normale mode en de handelaars/enginers mode?stimpyrulez schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:45:
Ik heb even wat (technische) foto's in gedeelde mappen gezet (voor de liefhebbers)
Heeft het te maken met toegang tot bepaalde instellingen/diagnostische gegevens? Of nog meer?
The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.
Mijn 50 cents: op de boot die op 5 december (geen grap) aankomt.. morning lily oidSpeedfight schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:39:
Hier ook via Athlon besteld, een EV6 77 Plus RWD Interstellar Grey, en ik hoorde gisteren van Kia dealer in Ede dat ze verwachten in december uit te leveren, uiterlijk begin januari. In dat laatste geval zullen ze sowieso zorgen dat 'ie in december al wel op kenteken wordt gezet.R3vz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:45:
[...]
Hier ook via Athlon besteld (77 plus rwd). De verkoper van Kia stern Amsterdam wist me te vertellen dat hij 6 december aankomt in Rotterdam, wat volgens anderen in dit thread dus betekent dat ie wss op de morning Lynn staat.
Hij drukte me verder op t hart dat ik em voor t einde van het jaar zou hebben "tenzij die boot zinkt", dus ik wacht rustig af.
normale modes weet ik zo niet wat je bedoelt (misschien het scherm met de versies)?Robvef schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:49:
[...]
Sorry als de vraag al eens beantwoord is, maar wat is het verschil tussen de normale mode en de handelaars/enginers mode?
Heeft het te maken met toegang tot bepaalde instellingen/diagnostische gegevens? Of nog meer?
Maar als het het scherm is met versies, dan kan je die als gebruiker (lees eigenaar auto) gewoon bekijken.
Hier kan je dan zien wat de huidige software is.
Engineer mode:
Je kan ook de hardware versies zien en dus veel meer details van je auto.
Tevens kan je bepaalde logging zien. Maar moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt.
Handelaar mode
Volgens mij kunnen dealers deze modes bekijken om te kijken welke software er op staat en geïnstalleerd is.
Volgens mij is deze minder uitgebreid dan de engineer mode
Wat kan je er mee:
Tja, je kan zien welke componenten in je auto zit en of er storingen zijn.
Ik las bijv. dat een andere tweaker dat met zijn Ioniq 5 had gedaan en zo wist dat de hardware er in zat voor wireless carplay/android auto (maar je hebt software aanpassing nodig om dit te kunnen gaan gebruiken).
@ZuinigeRijder kan je zo zien of de EV6 ook de hardware heeft voor wireless CP/AA?ZuinigeRijder schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:51:
[...]
Ja, de hardware is er. Zie deze post in het IONIQ 5 topic.
Ik weet zo niet waar ik dat zou moeten vinden
[ Voor 13% gewijzigd door stimpyrulez op 12-11-2021 09:29 ]
Speakers (althans kwalitatief goede) hebben tijd nodig om goed te klinken. Na zo'n 80 uur afspelen is de klank beduidend beter dan net nieuw. Dus luister veel en uiteenlopende muziek (ook eens klassiek en jazz). Of zet de radio gewoon aan terwijl je de auto geparkeerd hebt (let wel op je 12V accumagikfly schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:37:
Zelf ontdekte ik tijdens de proefrit ook een geluidsinstelling die volgens mij 'surround' heet. Dat gaf een veel beter geluid dan de standaard instelling.
Na de het installeren van de updates door de dealer werkt het voorverwarmen terwijl de laadkabel is aangesloten perfect.
Wel viel gisterenmiddag naar de update iedere keer DAB weg maar dan kan ook aan DAB zelf liggen, volgende week maar even testen en als dat dan nog steeds het geval maar weer melden.
Mijn auto heeft nu de volgende softwareversies:
Softwareversie: CV_E.EUR.S5W_L.001.001.210719
Firmwareversie: CV_E.EURO.04.210719.MICOM
Navigatie-app: STD5W.EUR.KMC.210716.d0d178e
Kaartversie: EUR.14.41.42.585.501.2(D.I3/E.I3)
KMBD Software: 03.42
De meeste die de navigatie hebben bijgewerkt via de updater hebben dus een nieuwere versie.
Mijn auto heeft nu de volgende softwareversies:
Softwareversie: CV_E.EUR.S5W_L.001.001.210719
Firmwareversie: CV_E.EURO.04.210719.MICOM
Navigatie-app: STD5W.EUR.KMC.210716.d0d178e
Kaartversie: EUR.14.41.42.585.501.2(D.I3/E.I3)
KMBD Software: 03.42
De meeste die de navigatie hebben bijgewerkt via de updater hebben dus een nieuwere versie.
Nee hoor, is gewoon dezelfde versie die op de volgende boot staat of zelfs misschien nog aan de kade staat doorplannen naar hem. Die zou dan eigenlijk voor diegene zijn die de wagen van hem nu heeft.O-B-One schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:17:
[...]
Hahaha nou ik weet zeker dat die niet doorgegeven is aan iemand anders want dan heb je ineens 6 maanden meer leertijd in plaats van 3 weken
1 van de redenen waarom sommige hem eerder krijgen dan gepland.
(doemdenken...)
Zojuist mijn dealer aan de lijn gehad. Levering van mijn Plus aanstaande dinsdag gaat gewoon door, auto rolt momenteel van de trailer.
Hij gaf ook aan dat er al 3 software updates worden doorgevoerd vanuit Kia (hij noemde ze zelfs 'terugroepacties' en "daar zijn ze heel streng in bij Kia") voor aflevering.
En over zombie mode zei hij hetvolgende: gebeurt bij het laden als de auto nog aan staat. Auto altijd in P zetten en niet in N laten staan. Bij Zombie mode de start knop lang ingedrukt houden, dan reset ie. Ik heb hem nog niet en dus ook nog geen issues, maar doe er je voordeel mee (mocht het nodig zijn
)
Hij gaf ook aan dat er al 3 software updates worden doorgevoerd vanuit Kia (hij noemde ze zelfs 'terugroepacties' en "daar zijn ze heel streng in bij Kia") voor aflevering.
En over zombie mode zei hij hetvolgende: gebeurt bij het laden als de auto nog aan staat. Auto altijd in P zetten en niet in N laten staan. Bij Zombie mode de start knop lang ingedrukt houden, dan reset ie. Ik heb hem nog niet en dus ook nog geen issues, maar doe er je voordeel mee (mocht het nodig zijn
[ Voor 33% gewijzigd door Adjo op 12-11-2021 09:34 ]
Daarnaast zag ik in die screenshots van @stimpyrulez dat er ook een "Tuning" versie genoemd wordt in de software bij de audio (als ik het goed interpreteer) wat zou betekenen dat men ook hier verbeteringen kan doorvoeren. Zou zomaar eens kunnen zijn dat Meridian pas sinds kort een productie model heeft om de audio te finetunen. Zeker gezien de vorige software versie van juli dit jaar was.Adjo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:26:
[...]
Speakers (althans kwalitatief goede) hebben tijd nodig om goed te klinken. Na zo'n 80 uur afspelen is de klank beduidend beter dan net nieuw. Dus luister veel en uiteenlopende muziek (ook eens klassiek en jazz). Of zet de radio gewoon aan terwijl je de auto geparkeerd hebt (let wel op je 12V accu)
Zelf ontdekte ik tijdens de proefrit ook een geluidsinstelling die volgens mij 'surround' heet. Dat gaf een veel beter geluid dan de standaard instelling.
Met 14 jaar ervaring in de autobranche kan ik je uit de droom helpen/gerust stellen: Nee zo werkt dat niet.Anunnaki schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:29:
[...]
Nee hoor, is gewoon dezelfde versie die op de volgende boot staat of zelfs misschien nog aan de kade staat doorplannen naar hem. Die zou dan eigenlijk voor diegene zijn die de wagen van hem nu heeft.
1 van de redenen waarom sommige hem eerder krijgen dan gepland.
(doemdenken...)![]()
Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic