Oh ja, en ik stond helaas is een 'horror rij' voor 4 Ionity laadpalen in frankrijk.
Alle apps gaven aan dat ze vrij waren, maar helaas
Toen we met 15% aankwamen stonden er +/- 16 auto's te wachten terwijl er nog 4 aan het laden waren.
Helaas doorrijden was ook geen optie aangezien de volgende paal ruim 40km verder op was (en dat gingen we met het verbruik bij kouder weer niet redden).
Maar de grootste grap was dat ik in de rij stond (iedereen hield zich netjes aan zijn plek in de rij) dat de 12V accu leeg ging.
We hadden +/- 6 uur gereden en binnen een uur was de accu al leeg (lees, nee hij stond niet het gehele uur aan, denk max 30 min).
Dus we moesten in de rij een afsleper laten komen die mijn accu uiteindelijk weer iets kon voldrukken zodat ik naar de laadpaal 50m verderop kon rijden.... (gelukkig mocht ik wel weer op 'mijn plek' aansluiten.
Dus ruim 4uur later waren we opweg voor de laatste 200Km van die dag....
Het was dag 1 van de terug reis en de dag erop maar weinig de auto aan laten staan.
Donderdag maar naar de dealer voor het 12V accu verhaal.
Tevens al gemeld van de HUD issues maar de vraag is of zo daar donderdag aan toe komen...
Hopelijk accepteren ze dat andere hetzelfde issue hadden en dat ze dan gewoon een andere regensensor gaan bestellen (i.p.v. eerst weer alles zelf te willen uitzoeken en dan toch tot dezelfde conclusie te komen).
We zullen het zien....