Yes, Hij staat op de oprit.
Een leuke oplevering gehad bij Kia Hengelo.
Leuk met zo'n doek over de auto en dan een kenteken met de familie naam erop.
Daarna had de verkoper (Fulco) verder het 1 en ander uitgelegd, maar hij gad al aan zeker nog niet alles te weten (en dat snap ik ook wel).
Gelukkig had hij wel door dat ik er blijkbaar zelf wel uitkom (of jullie kan raadplegen

).
Het werd mij daar ook wel duidelijk dat ze zelf ook behoorlijk verrast waren dat mijn auto er zo snel was. Zeker omdat het een AWD was en ze nu al meer berichten krijgen dat ze andere klanten moeten gaan bellen dat het hem dit jaar niet meer wordt (dus wellicht wel de enige in NL).
Na alle uitleg richting huis gereden en daarna nog effe een lekker stukje rond getoerd.
De auto is heerlijk snel (was al een motor gewend), maar je wordt echt in de stoel gedrukt!
Verder een beetje wennen aan de auto en aan de piepjes (die zijn er wel veel).
Maar moet zeggen dat je er wel aan went (en ben nog aan het uitzoeken of je het 1 of ander nog kan uitzetten).
Ook een beetje met de instellingen zitten spelen en moet zeggen dat het er nog al veel zijn.
Wilde effe splitscreen instellen bij android auto, maar kwam er niet uit (ga nog effe terug zoeken in dit forum).
Ook de connect app geïnstalleerd en gekoppeld.
Moet zeggen dat ik wel vaak 'foutmeldingen' kreeg dat er geen verbinding was als ik een commando zend.
Maar soms werkt hij ook wel weer.
Zelfde issue met spraakbediening, ook hier een melding over de connectie.
Ik kijk het nog wel effe aan en anders maar even langs de dealer.
Maar al met al dik tevreden over de auto.
Ik zal nog wel in de fase zitten dat hij net nieuw is en ik nog niet echt wat slechte dingen kan benoemen.
Maandag heb ik een rit naar kantoor voor de boeg, dus dan kan ik mooi wat eerste snelweg km maken.