Nou, weer eens een dikke zombie mode gehad hier vanavond

. Dat was al weer maanden geleden. De auto wilde eerst ook niet 'uit' gaan overigens. Dat is na lange tijd gelukkig wel gelukt. Vervolgens nog een aantal maal hetzelfde circus. Ook toen uitzetten wél lukte leverde op slot zetten, afstand nemen en even wachten niets op. Usb stick verwijderen deed ook niks. Net als de andere tips hiero eigenlijk..
Er lijkt inderdaad een verschil in zombiemodes, tussen wat je zelf op kunt oproepen (en snel overgaat) en de zombiemode die je 'overkomt' (waar je lang mee bezig bent).
En voor zover het er mee te maken heeft - of niet - de airco starten via de app gaf ook al wat hick-ups die eerst niet / later wel lukten vanochtend en vanmiddag. Maar dat kan ook die andere storing zijn van hierboven. Vlak voor de zombie verschijnselen was het airco starten via de app nl wel gelukt.
Stond op het punt om de pechhulp te bellen toen hij het plotseling wél deed. In 1x 'ready' terwijl normaal gesproken bij mijn EV6 eerst alles 'aan' gaat, maar nog niet klaar is om te rijden. Dan moet ik altijd nog (minstens) een keer extra de startknop indrukken voordat 'ready' verschijnt. Ook met mijn voet op de rem.
Toch ruim 25 minuten bezig mee geweest.
Ik lees over een 'anti-zombie update' die sommigen gehad hebben. Welke is dat? Ik heb de 221223 software.