PrimaBB schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:40:
[...]
Dat wachten op een fix duurt dan wel heel erg lang. Of is er nog ergens een tekort aan onderdelen ofzo.
Grappig trouwens wel. Mijn instapverlichting is ‘uit’ sinds m’n bezoek bij de dealer vanwege de accu preconditioning update.
Elke keer, als het donker is, en ik een portier opendoe denk ik weer sh*t ik zie niks

….en loop ik weer wat te prutsen met die touch verlichting.
….en dan vergeet ik vervolgens, bij daglicht, compleet weer dat die verlichting uit staat om dat een keer te fixen.
Ik heb nog niet een handleiding erop nageslagen, maar kan je de instapverlichting ergens ‘aan’ zetten. Of is die bij mij nu ook stuk

@
PrimaBB Ah, nice iemand met instapverlichting, ff vragen: Ik heb een GTLine met instapverlichting die het logootje projecteert. Nou ja, dat was het idee. Recht prima, helder wit LED licht en logo leesbaar als je uitstapt. Bij jou ook ?
Links: geel licht en logo binnenstebuitenachtertevorenondersteboven. Gemeld en nieuw besteld. na maanden wachten afspraak: na een paar uur, oeps, verkeerde logo set. Nieuwe afspraak ! weer maanden later (zo kom je van juli tot eind november). Nu maar fingers crossed dat ze wel het goede setje hebben.
Ben me er niet van bewust dat het in- of uitschakelbaar is.
De binnenverlichting gaat toch vanzelf aan bij openen portier? Dat dat is dat handige, niet verlichte knopje met het overbodige ledje rechts in de plafoniere. Dat touch grapje is alleen "nodig" als kaartleeslampje of voor dames die in hun handtasje moeten graven.
Zo dom dat JUIST het knopje om in het donker het licht aan te doen NIET verlicht is. Dat zijn de details waar het stuk loopt.
deze week dus fixen die verlichting en de preconditioning update halen bij Z&Z. zal checklist maken, dank voor de tip!